abonnement Unibet Coolblue
pi_121533060
Hi iedereen.

Een paar weken geleden is mij verteld door een psycholoog dat ik borderline en een depressie heb en met mijn studie moet stoppen en in groepstherapie moet. Dat ik bij een psycholoog loop en dat het slecht met me gaat weet mijn moeder niet. Maar nu ik met mijn studie moet stoppen, moet ik het haar vertellen, maar ik wil niet dat ze zich zorgen gaat maken.. Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste aan haar ga vertellen?

Thankss
pi_121533083
Waarom moet je met je studie stoppen dan?
pi_121533117
waarom bespreek je dat niet met je psycholoog? ;) die heeft vast wel tips voor je :)
sterkte en succes!
pi_121533129
Ze komt er uiteindelijk toch wel achter, dus gewoon eerlijk zijn.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_121533191
Je studie valt niet te combineren met groepstherapie? Als je psycholoog het aanraadt zal het vast de beste optie zijn, maar het klinkt een beetje alsof je iets wordt opgelegd, terwijl je natuurlijk wel een keuze hebt.

En eerlijk zijn tegen je moeder, misschien valt er dan ook een last van je schouders. :) Er is niet een goede manier om het te vertellen, belangrijkste is dat je het gewoon doet.
  maandag 14 januari 2013 @ 00:53:44 #6
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_121533199
Gewoon zeggen. Zorgen maken doet ze toch wel.
Doei!
pi_121533213
Bedoel je met stopzetten er een jaartje mee kappen?
pi_121533367
Hoe denk je zelf dat je moeder zal reageren?
pi_121533398
Ik kan de studie en groepstherapie niet combineren omdat groepstherapie 3x in de week overdag is, en school 5 dagen in de week..
En ik kan me ook niet concentreren op de stof die ik moet leren, dus het wordt nu uberhaupt niks.
En de psycholoog pushed me al sinds het eerste gesprek dat ik tegen mijn moeder vertel..

En ik denk dat mijn moeder gaat huilen, en zich heel veel zorgen gaat maken, en zelf ook depressief wordt.. en het tegen de rest van mijn familie verteld, zodat ik helemaal geen privé leven meer heb
pi_121533479
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 01:02 schreef Lolayra het volgende:
Ik kan de studie en groepstherapie niet combineren omdat groepstherapie 3x in de week overdag is, en school 5 dagen in de week..
En ik kan me ook niet concentreren op de stof die ik moet leren, dus het wordt nu uberhaupt niks.
En de psycholoog pushed me al sinds het eerste gesprek dat ik tegen mijn moeder vertel..
Ah, ja dan wordt het lastig. Depressie is echt funest voor je concentratie, dus is het misschien idd beter om daar tijdelijk mee op te houden.
quote:
En ik denk dat mijn moeder gaat huilen, en zich heel veel zorgen gaat maken, en zelf ook depressief wordt.. en het tegen de rest van mijn familie verteld, zodat ik helemaal geen privé leven meer heb
Denk je dat ze echt helemaal niet doorheeft dat het slecht met je gaat? Natuurlijk zal ze het er moeilijk mee hebben, maar ze zal het toch ooit moeten horen. Dan is dit een goed moment. Je krijgt hulp, je hebt dat zelf geregeld. Dat zijn allemaal positieve tekenen die zij hopelijk ook zal zien. En niet geheel onbelangrijk: jij kan haar steun vast gebruiken. Als je niet wil dat ze het doorverteld dan kun je dat vertellen, toch? Ik kan me niet voorstellen dat ze het dan de hele familie laat weten.

Woon je nog thuis?
pi_121533596
Ja, kun je wel zeggen ja!

Ik denk wel dat ze weet dat het slecht ging, maar volgens mij denkt ze nu dat het goed gaat nu ik op kamers woon. Maar dat is vooral zo omdat ze me dus alleen in het weekend ziet..

En ze móét het wel aan haar zussen vertellen, want ze is een prater, en ze heeft mensen nodig om advies van de krijgen. Ik heb al met een van mijn vriendinnen afgesproken dat ik het ga vertellen, en daarna naar haar toe ga en dan zo dronken worden dat ik het allemaal weer vergeet.

Maar wat is dat de beste manier om het te zeggen?
pi_121533601
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 01:02 schreef Lolayra het volgende:
En ik denk dat mijn moeder gaat huilen, en zich heel veel zorgen gaat maken, en zelf ook depressief wordt.. en het tegen de rest van mijn familie verteld, zodat ik helemaal geen privé leven meer heb
Ik ken je moeder natuurlijk niet, maar waarom zou ze het aan andere mensen vertellen als jij dat niet wilt? Er zijn maar weinig mensen die aan de grote klok gaan hangen dat ze een intensieve therapeutische behandeling volgen, dus benadruk wel dat je wat discretie wilt.
pi_121533702
Omdat zij toch ook een uitlaatklep nodig heeft?

Dat klopt, maarja, dan vertelt mijn moeder het aan mijn zus en vader, en zij moeten het ook aan iemand kwijt en uiteindelijk is het toch vrij bekend..
pi_121535264
Vraag je psycholoog of hij/zij je wilt helpen. Het gesprek "samen" met je te doen dus bij hem/haar. Als jij er dan even niet uit komt en/of je moeder vragen heeft kan je psycholoog hulp bieden
pi_121536256
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 01:19 schreef Lolayra het volgende:
Omdat zij toch ook een uitlaatklep nodig heeft?

Dat klopt, maarja, dan vertelt mijn moeder het aan mijn zus en vader, en zij moeten het ook aan iemand kwijt en uiteindelijk is het toch vrij bekend..
Dan kan ze het er toch met je vader over hebben? :) Dan hoeft niet de hele familie het te weten.
pi_121550490
Als je echt een borderliner bent, dan weet je moeder al lang dat het niet goed met je gaat...
Of zie je haar nooit?
  maandag 14 januari 2013 @ 16:44:30 #17
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_121552240
Wel vertellen aan je moeder. Maar als je echt borderline hebt dan heeft je moeder al wel wat in de gaten en krijgt het 'beestje' nu alleen een naam.
Daarbij is het voor je omgeving heel fijn als men weet dat je borderline hebt en hoe je daarmee om moet gaan. Juist doordat men weet hoe jij kan reageren op bepaalde situaties kan je omgeving erop anticiperen waardoor de hele situatie er makkelijker op wordt.
Ik heb iemand in mijn omgeving met borderline en sinds zijn omgeving het weet en iedereen weet hoe ze ermee moeten omgaan, is de situatie verbeterd.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_121556217
mijn ouders zijn gescheiden en praten niet met elkaar..

mijn psycholoog vind dat ik het zelf moet bedenken ):

ja ik zie haar ieder weekend, maar als ik boos ben zegt ze ook dat ze bamg voor me is enzo. maar ik weet niet of ze bekend is met borderline..

quote:
Ik heb iemand in mijn omgeving met borderline en sinds zijn omgeving het weet en iedereen weet hoe ze ermee moeten omgaan, is de situatie verbeterd.
maar kijk je er niet raar van op dat diegene in je omgeving borderline heeft?
pi_121556470
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:21 schreef Lolayra het volgende:
mijn ouders zijn gescheiden en praten niet met elkaar..

mijn psycholoog vind dat ik het zelf moet bedenken ):

ja ik zie haar ieder weekend, maar als ik boos ben zegt ze ook dat ze bamg voor me is enzo. maar ik weet niet of ze bekend is met borderline..

[..]

maar kijk je er niet raar van op dat diegene in je omgeving borderline heeft?
Dan komt het voor haar vast niet rauw op haar dak vallen. :) Het enige wat je kan hopen is dat ze niet een heel erg negatief stigma heeft over borderline en jou nog wel los kan zien van de diagnose.
pi_121557096
Weet je waarom je moeder bang voor je zou kunnen zijn? Heb je haar ooit geïntimideerd?
  maandag 14 januari 2013 @ 19:09:51 #21
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_121558359
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:21 schreef Lolayra het volgende:

[..]

maar kijk je er niet raar van op dat diegene in je omgeving borderline heeft?
nee, want toen ik wist wat het inhield, viel het kwartje.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_121573207
Nee ik heb haar niet geintimideerd,ik kan gewoon heel snel heel boos worden.

Oke, laat ik hopen dat ze het goed opvat, bedankt allemaal!
  † In Memoriam † dinsdag 15 januari 2013 @ 04:12:52 #23
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121579238
Ik vrees met grote vreze.....En Mensen die heel snel boos worden zijn behoorlijk intimiderend. Ja, je was dus wel intimiderend......Geef het maar toe, klein boos borderlinertje :Y o|O

[ Bericht 85% gewijzigd door Salmannassar op 15-01-2013 06:14:23 (hoezo?) ]
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 06:06:56 #24
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121788653
Je ben niet bezorgd om je moeder maar om je zorgvuldig opgebouwde zelfbeeld dat met de diagnose :Borderline persoonlijkheidsstoornis in duigen viel. Een wat een bull-diagnose verders. Als je depressief bent weet je dat zelf wel. (een doffe, zeurende pijn in je ziel.... En jij hebt helemaal geen ziel!) Je hebt gewoon een zielig verhaaltje op lopen hangen, slachtoffer" spelen.. Want het is niet: : Dr., ben ik depressief?
Maar: Help ! Dr. Ik ben depressief !. Zo zit dat !
En ik kan beter aan jou de vraag stellen: Kijk je er niet van op dat iemand je borderliner noemt? En je hebt het van je moeder blijkbaar want ook jij moet praten met Mensen en advies vragen. Want dat is wat je hier doet, aan het 'gehele' Nederlandstalige deel van de wereldbevolking. Maar ruil om te beginnen die luie psych. in die weigert je moeder in bescherming te nemen, tegen jou. Het aan een borderliner overlaten is een garantie voor een epic fail. Dat arme Mens voor de leeuwin werpen.....
Ook niet na je wreedheid'de 'scene of the crime' ontvluchten' om samen met je (borderline?) vriendin de dronken tor uit te hangen. Lafaard! Ontaarde dochter! Grenzeloze egoïst! Er zijn grotere prioriteiten dan de vraag of jij het wel naar je verziekte zin hebt ! Ga maar eens serieus en objectief nadenken over die stomme vraag van Pulzzar nadenken...
Attenttion whore! Hoe eerder je je INTENSIEF laat behandelen. hoe beter. Je bent ziek, en je ziekte is o.a. de ontkenning van het feit dat er ook maar iets aan jou zou kunnen liggen. Te trots en koppig om het te openbaren aan zelfs je directe familie. Schijnheil. Denk je nou echt dat jouw stront naar rozen ruikt? En je alles op jouw manier kan doen,vooral als het toch echt anders moet?
En ga in de toekomst maar psychologie studeren want dat kan nog tot enig 'zelfreinigend vermogen' leiden. En dat je moeder depressief zal worden is ook al zo'n typerend kutsmoesje. Loop toch heen! Het arme Mens is doodsbang van je met je intimidatie en emotionele chantage tactieken...Voor de bijl moet je. En wel zo snel mogelijk, zonder verdoving. want zachte 'heelmeesters' heb jij al genoeg gehad. Vandaar dat de pus eruit spuit met liters p/s. En vergeet je privéleven nou maar totdat je dat van anderen niet meer aantast met je geraffineerde manipulatie en infiltratie tactieken, neuro-terrorist! Met verborgen agenda: Ikke, ikke, ikke. Wees blij dat de diagnose gesteld is. Nu nog de methode ontdekken om door die dikke schedel van je heen te dringen en tevens 'Borderliner' op je te voorhoofd te tatoeëren, ( een B in een gevarendriehoek), en je kunt vroeger of later weer de maatschappij in.
Zo, en dat wou ik nou nog FF kwijt.! Lucht op. Wat een huichelaarster ! Ben blij dat ik je IRL niet in mijn kringen hebt. want dat zou voor geen van beiden goed aflopen.... Toch wens ik je veel moois toe in je leven. Ik haat je niet, maar ik haat je wel. Zit zelf ook lekker paradoxaal in elkaar 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door Salmannassar op 20-01-2013 06:26:37 ]
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  zondag 20 januari 2013 @ 06:30:55 #25
107525 Caithlinn
Still me....
pi_121788669
Zo Salmannassar, wat zat er in jouw drinken? Moest je effe je frustratie kwijt? Allemachtig, niet alle borderliners zijn hetzelfde hoor... |:(
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  zondag 20 januari 2013 @ 08:06:22 #26
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121788824
Salmannasser zit in een manische episode en is daarom ff weg
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 08:08:20 #27
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121788832
WTF? Begint dat censuur-gen weer op te spelen. Wat heb ik nou weer fout gezegd.dat mijn reply aan Caithlinn verwijderd is? Off-topic?
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 08:09:23 #28
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121788836
Ben helemaal niet manisch. Diagnosticeren is een kunst, Re.
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 08:21:55 #29
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121788864
Was het maar waar, geloof me. ik wou dat je gelijk had. Begin me eindelijk een beetje te vermaken maar ben nog steeds licht depri. En ik weet het, geen slowchat !!
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  zondag 20 januari 2013 @ 08:38:35 #30
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121788911
oh, dat was de 17de :')... excuus je bent er weer :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 08:54:42 #31
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121788997
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah, ja dan wordt het lastig. Depressie is echt funest voor je concentratie, dus is het misschien idd beter om daar tijdelijk mee op te houden.

Nooit last mee gehad. Wel funest voor je motivatie, geen 'zin' meer in het leven.Vandaar een algemeen disfunctioneren en algeheel onbehagen.
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  zondag 20 januari 2013 @ 09:09:24 #32
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121789101
Waarom moet je eigenlijk in groepstherapie? No offense, maar een vriendin van mij had ook een depressie en borderline, ook in groepstherapie (en dus ook van school af, al was dat wel de havo) en dat is precies 3 weken goed gegaan. Daarom vraag ik me af wat daarvoor de reden is.
  zondag 20 januari 2013 @ 09:12:44 #33
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121789124
Overigens ben ik zelf ook gestopt met studie i.v.m. Depressie, toen ik mijn moeder vertelde van de depressie zei ze eerst dat ik moest doen wat mij het beste leek, toen ik vertelde dat ik ging stoppen met de studie sloeg het om naar 'het is maar een fase'. Tja, dat krijg je met ern autistische moeder.
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 09:36:50 #34
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121789308
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 06:30 schreef Caithlinn het volgende:
Zo Salmannassar, wat zat er in jouw drinken? Moest je effe je frustratie kwijt? Allemachtig, niet alle borderliners zijn hetzelfde hoor... |:(
Een borderliner moet niet zachtjes wakker geschud worden want dat kunnen ze negeren.
Bovendien, als ze zich wil verdedigen wordt ze bij het verzamelen van de argumenten gedwongen onder de loep te gaan liggen. En mocht ik wat haar betreft er beargumenteerd helemaal naast zitten dan geef ik dat gewoon toe. Zo ben ik dan ook wel weer. Dus we zullen zien of ze nog een repeat performance wenst te geven...En in mijn drinken zit glucose. Gaan jaarlijks 1000en dood aan. Life in the fast lane! Ben zelf bipolair met ADHD dus daar kan men mij dan weer mee om de oren slaan. Bipolair en borderline, water en vuur.... :Y :N . ..
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 09:39:12 #35
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121789332
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:12 schreef Ceviche het volgende:
Overigens ben ik zelf ook gestopt met studie i.v.m. Depressie, toen ik mijn moeder vertelde van de depressie zei ze eerst dat ik moest doen wat mij het beste leek, toen ik vertelde dat ik ging stoppen met de studie sloeg het om naar 'het is maar een fase'. Tja, dat krijg je met ern autistische moeder.
Dat autistische gaat nooit over, maar hoe is het nu met je depressie?
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  zondag 20 januari 2013 @ 10:42:32 #36
107525 Caithlinn
Still me....
pi_121790249
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:36 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Een borderliner moet niet zachtjes wakker geschud worden want dat kunnen ze negeren.
Bovendien, als ze zich wil verdedigen wordt ze bij het verzamelen van de argumenten gedwongen onder de loep te gaan liggen. En mocht ik wat haar betreft er beargumenteerd helemaal naast zitten dan geef ik dat gewoon toe. Zo ben ik dan ook wel weer. Dus we zullen zien of ze nog een repeat performance wenst te geven...En in mijn drinken zit glucose. Gaan jaarlijks 1000en dood aan. Life in the fast lane! Ben zelf bipolair met ADHD dus daar kan men mij dan weer mee om de oren slaan. Bipolair en borderline, water en vuur.... :Y :N . ..
Er zit een verschil tussen iemand wakker schudden en iemand uitschelden. Overigens weet ik prima hoe met borderliners om te gaan, ik heb tijdens mijn studie jaren vrijwilligerswerk gedaan met patienten met een psychische issue. Waaronder borderline, depressiviteit, bipolariteit etc etc. En het kan dus ook zonder zo grof te zijn als jij. Just saying.

Beetje respect voor elkaar kan helemaal geen kwaad, ook al zitten we maar 'anoniem' op internet. O-)
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 11:00:54 #37
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121790574
Ik heb er veel slechte ervaringen mee, beetje getraumatiseerd. Natuurlijk heb je 100% gelijk.
Maar een vriend was hier het hele weekend omdat ie wel eens weg wou zijn van "die Heks!"
Z'n hele mood wordt vergald door die "bloedzuigster" . En zo ken ik er wel meer. Maar de discussie tussen de 'harde' en de zachte 'hand' is er altijd al geweest, met wederzijds afwisselend succes..De harde aanpak was hier nog niet vertegenwoordigd maar uit het eind van het geraas mag je concluderen dat ik haar niet echt een kwaad hart toedraag. Ik blaf soms hard en ik grom d'r ook nog bij en laat mijn tanden zien, maar uiteindelijk blijf ik aaibaar... O-)
'K wil d'r uit d'r tent lokken en dan gaat er niets boven een 'beetje' provocatie. Dat is goed te combineren met liefde en respect al is die combinatie een beetje weird. Maar that's my middle name.. 8)7
:W

[ Bericht 0% gewijzigd door Salmannassar op 20-01-2013 11:04:29 (vaudjuh) ]
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_121791237
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 06:06 schreef Salmannassar het volgende:
Je ben niet bezorgd om je moeder maar om je zorgvuldig opgebouwde zelfbeeld dat met de diagnose :Borderline persoonlijkheidsstoornis in duigen viel. Een wat een bull-diagnose verders. Als je depressief bent weet je dat zelf wel. (een doffe, zeurende pijn in je ziel.... En jij hebt helemaal geen ziel!) Je hebt gewoon een zielig verhaaltje op lopen hangen, slachtoffer" spelen.. Want het is niet: : Dr., ben ik depressief?
Maar: Help ! Dr. Ik ben depressief !. Zo zit dat !
En ik kan beter aan jou de vraag stellen: Kijk je er niet van op dat iemand je borderliner noemt? En je hebt het van je moeder blijkbaar want ook jij moet praten met Mensen en advies vragen. Want dat is wat je hier doet, aan het 'gehele' Nederlandstalige deel van de wereldbevolking. Maar ruil om te beginnen die luie psych. in die weigert je moeder in bescherming te nemen, tegen jou. Het aan een borderliner overlaten is een garantie voor een epic fail. Dat arme Mens voor de leeuwin werpen.....
Ook niet na je wreedheid'de 'scene of the crime' ontvluchten' om samen met je (borderline?) vriendin de dronken tor uit te hangen. Lafaard! Ontaarde dochter! Grenzeloze egoïst! Er zijn grotere prioriteiten dan de vraag of jij het wel naar je verziekte zin hebt ! Ga maar eens serieus en objectief nadenken over die stomme vraag van Pulzzar nadenken...
Attenttion whore! Hoe eerder je je INTENSIEF laat behandelen. hoe beter. Je bent ziek, en je ziekte is o.a. de ontkenning van het feit dat er ook maar iets aan jou zou kunnen liggen. Te trots en koppig om het te openbaren aan zelfs je directe familie. Schijnheil. Denk je nou echt dat jouw stront naar rozen ruikt? En je alles op jouw manier kan doen,vooral als het toch echt anders moet?
En ga in de toekomst maar psychologie studeren want dat kan nog tot enig 'zelfreinigend vermogen' leiden. En dat je moeder depressief zal worden is ook al zo'n typerend kutsmoesje. Loop toch heen! Het arme Mens is doodsbang van je met je intimidatie en emotionele chantage tactieken...Voor de bijl moet je. En wel zo snel mogelijk, zonder verdoving. want zachte 'heelmeesters' heb jij al genoeg gehad. Vandaar dat de pus eruit spuit met liters p/s. En vergeet je privéleven nou maar totdat je dat van anderen niet meer aantast met je geraffineerde manipulatie en infiltratie tactieken, neuro-terrorist! Met verborgen agenda: Ikke, ikke, ikke. Wees blij dat de diagnose gesteld is. Nu nog de methode ontdekken om door die dikke schedel van je heen te dringen en tevens 'Borderliner' op je te voorhoofd te tatoeëren, ( een B in een gevarendriehoek), en je kunt vroeger of later weer de maatschappij in.
Zo, en dat wou ik nou nog FF kwijt.! Lucht op. Wat een huichelaarster ! Ben blij dat ik je IRL niet in mijn kringen hebt. want dat zou voor geen van beiden goed aflopen.... Toch wens ik je veel moois toe in je leven. Ik haat je niet, maar ik haat je wel. Zit zelf ook lekker paradoxaal in elkaar 8)7
Holy.. :o :')
Je weet niet eens of TS zich zo gedraagt, je gaat er maar meteen van uit.
Ben ik ook blij dat ik iemand zoals jij niet in mijn vriendengroep heb.
Twiddel
pi_121791529
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 06:30 schreef Caithlinn het volgende:
Zo Salmannassar, wat zat er in jouw drinken? Moest je effe je frustratie kwijt? Allemachtig, niet alle borderliners zijn hetzelfde hoor... |:(
Misschien kan Salmannassar beter ff gaan krassen
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_121791753
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 01:19 schreef Lolayra het volgende:
Omdat zij toch ook een uitlaatklep nodig heeft?

Dat klopt, maarja, dan vertelt mijn moeder het aan mijn zus en vader, en zij moeten het ook aan iemand kwijt en uiteindelijk is het toch vrij bekend..
Zo'n diagnoses kunnen toch beter door een psychiater gesteld worden.

Hoe oud ben je?

Hoe is de diagnose gesteld? Vragenlijsten of hoeveel gesprekken?
  zondag 20 januari 2013 @ 12:53:08 #41
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121793956
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:39 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Dat autistische gaat nooit over, maar hoe is het nu met je depressie?
Nog steeds klote :')

Maar toch bedankt voor je interesse :)
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 13:02:37 #42
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121794310
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:30 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Holy.. :o :')
Je weet niet eens of TS zich zo gedraagt, je gaat er maar meteen van uit.
Ben ik ook blij dat ik iemand zoals jij niet in mijn vriendengroep heb.
Ik had niet anders verwacht met dit radicale standpunt. Ik weet donders goed dat ik te ver ga. Waar gehakt wordt vallen spaanders, zeker als je de botte bijl hanteerd. Gelukkig is er voor beide stellingnames plaats.hier. Ik bezie de materie op mijn manier en jij op de jouwe. Het is de bedoeling dat zij mij dwingt mijn standpunten te herzien en als dat lukt zal ik ruiterlijk mijn vergissing toe geven. Zie het als een sortement sociaal experiment waardoor ik /wij snel zal weten wat voor vlees we hier nou écht in de kuip hebben. Maar het zal mij niets verbazen als we niets meer van haar horen omdat ze 'klaar'is met ons, heeft gehoord wat ze wilde horen en het daarbij laat. De tijd zal het leren. Soms is een tik voor het Ego heel pedagogisch maar het kan ook averrechts werken. Ik kies voor de tik en jij voor de knuffel en de aai over de bol door voor d'r op te komen. Maar daar is zij heel goed zelf toe in staat (M.I.) en of en hoe zij dat doet is behoorlijk onthullend. Maar helaas is de essentie van mijn aanval je ontgaan omdat je het te druk had met de tegenaanval plannen.
Hoop dat je mij wat minder 2-dimensionaal ziet. En zoniet, ook goed. Het is you goed recht er je eigen opinie op na te houden en dat geldt ook voor mij. Dat het niet 'leuk' is van mij weet ik zelf ook wel. Maar omdat ik niet in de politiek zit hoef ik ook niet te gaan voor de populaire visie. Het leven heeft mij (deels) zo gemaakt. Moet wel op merken dat mijn persoonlijke ervaringen met borderliners grotendeels zijn opgedaan met opgenomen BL's. Als ze op hun ergst zijn, zeg maar. En natuurlijk zijn er ook relatief 'lieve' BL's. Ik zal er snel achterkomen of er hier daar sprake van is. Afwachten geblazen dus. Naughty or nice?
I always look twice, before I close my eyes....Ben hier niet om haar te haten m.a.w. Dat kan altijd nog dus dat stel ik zolang mogelijk uit. Hoop dat ik het nu voldoende heb genuanceerd zodat je niet meer zo verontwaardigd bent. Ruwe bolster, blanke pit moet je maar denken. :W
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  zondag 20 januari 2013 @ 13:05:29 #43
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121794419
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:02 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht met dit radicale standpunt. Ik weet donders goed dat ik te ver ga. Waar gehakt wordt vallen spaanders, zeker als je de botte bijl hanteerd. Gelukkig is er voor beide stellingnames plaats.hier. Ik bezie de materie op mijn manier en jij op de jouwe. Het is de bedoeling dat zij mij dwingt mijn standpunten te herzien en als dat lukt zal ik ruiterlijk mijn vergissing toe geven. Zie het als een sortement sociaal experiment waardoor ik /wij snel zal weten wat voor vlees we hier nou écht in de kuip hebben. Maar het zal mij niets verbazen als we niets meer van haar horen omdat ze 'klaar'is met ons, heeft gehoord wat ze wilde horen en het daarbij laat. De tijd zal het leren. Soms is een tik voor het Ego heel pedagogisch maar het kan ook averrechts werken. Ik kies voor de tik en jij voor de knuffel en de aai over de bol door voor d'r op te komen. Maar daar is zij heel goed zelf toe in staat (M.I.) en of en hoe zij dat doet is behoorlijk onthullend. Maar helaas is de essentie van mijn aanval je ontgaan omdat je het te druk had met de tegenaanval plannen.
Hoop dat je mij wat minder 2-dimensionaal ziet. En zoniet, ook goed. Het is you goed recht er je eigen opinie op na te houden en dat geldt ook voor mij. Dat het niet 'leuk' is van mij weet ik zelf ook wel. Maar omdat ik niet in de politiek zit hoef ik ook niet te gaan voor de populaire visie. Het leven heeft mij (deels) zo gemaakt. Moet wel op merken dat mijn persoonlijke ervaringen met borderliners grotendeels zijn opgedaan met opgenomen BL's. Als ze op hun ergst zijn, zeg maar. En natuurlijk zijn er ook relatief 'lieve' BL's. Ik zal er snel achterkomen of er hier daar sprake van is. Afwachten geblazen dus. Naughty or nice?
I always look twice, before I close my eyes....Ben hier niet om haar te haten m.a.w. Dat kan altijd nog dus dat stel ik zolang mogelijk uit. Hoop dat ik het nu voldoende heb genuanceerd zodat je niet meer zo verontwaardigd bent. Ruwe bolster, blanke pit moet je maar denken. :W
Heb jij de dikke van dale opgegeten ofzo?
pi_121794622
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:02 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht met dit radicale standpunt. Ik weet donders goed dat ik te ver ga. Waar gehakt wordt vallen spaanders, zeker als je de botte bijl hanteerd.
Je hebt natuurlijk wel een punt bij de 'heftige' borderliners. Een zachte aanpak lijkt me daar ook niet te werken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 13:14:46 #45
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121794776
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:53 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Nog steeds klote :')

Maar toch bedankt voor je interesse :)
Dat spijt me voor je. Mensen die het nooit gevoeld hebben beseffen niet hoe diep zo'n dal kan zijn. Hoop dat je er uit weet je klauteren, koste wat kost. Bij mij was alleen de eerste echt diep. Na de eerste keer eruit klimmen, zonder AD's, was het de volgende keer al makkelijker. Er is licht aan het eind van de tunnel, al is ie nog zo lang. Power2U. :W
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 13:16:14 #46
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121794829
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:05 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Heb jij de dikke van dale opgegeten ofzo?
:Y Ja, en ik ben nog bezig met ophoesten.. :)
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 13:23:36 #47
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121795131
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:39 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Misschien kan Salmannassar beter ff gaan krassen
Nou die gaat toch FF boven mijn pet. Krassen? Wat krassen? :W
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  zondag 20 januari 2013 @ 13:28:27 #48
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121795339
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:14 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Dat spijt me voor je. Mensen die het nooit gevoeld hebben beseffen niet hoe diep zo'n dal kan zijn. Hoop dat je er uit weet je klauteren, koste wat kost. Bij mij was alleen de eerste echt diep. Na de eerste keer eruit klimmen, zonder AD's, was het de volgende keer al makkelijker. Er is licht aan het eind van de tunnel, al is ie nog zo lang. Power2U. :W
Ik heb een dysthyme stoornis en daaroverheen depressies, soms issie dus een maand weg, en daar issie weer. Maar over het algemeen gaat het al veel beter dan een paar jaar geleden.

  zondag 20 januari 2013 @ 13:29:14 #49
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121795371
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:23 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Nou die gaat toch FF boven mijn pet. Krassen? Wat krassen? :W
Ik geloof dat hij automutilatie bedoelt.
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 13:36:31 #50
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121795701
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:29 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik geloof dat hij automutilatie bedoelt.
Grappig! Hij denk dus dat ik ook een BL ben? Dan had ie beter de term 'snijden' kunnen gebruiken.Dat zou ik meteen begrepen hebben. Ik = simpel, hou daar rekening mee...
Maar bedankt voor je uitleg. Is jou 'stoornis relatief zeldzaam? Want ik heb er nog nooit van gehoord. hoewel dat feit natuurlijk niet maatstafgevend is :W .
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_121795804
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:28 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik heb een dysthyme stoornis en daaroverheen depressies, soms issie dus een maand weg, en daar issie weer. Maar over het algemeen gaat het al veel beter dan een paar jaar geleden.

[ afbeelding ]
Nogmaals:

Zo'n diagnoses kunnen toch beter door een psychiater gesteld worden.

Hoe oud ben je?

Hoe is de diagnose gesteld? Vragenlijsten of hoeveel gesprekken?
pi_121795832
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:38 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nogmaals:

Zo'n diagnoses kunnen toch beter door een psychiater gesteld worden.

Hoe oud ben je?

Hoe is de diagnose gesteld? Vragenlijsten of hoeveel gesprekken?
Dat is TS niet.

Zou TS nog terug komen?
Twiddel
pi_121795959
Okey,
TS, een paar jaar geleden verzweeg ik mijn depressie ook. Ik heb ervan geleerd, want het werd zo erg dat toen ik het uiteindelijk vertelde tegen de psychologe, ze meteen mijn ouders opbelde. Een maand later werd ik opgenomen.

Gelukkig weet ik nu wat die depressie deels veroorzaakte, autisme, maar bij mij waren en zijn er ook veel trekken van borderline.

Vertel het je moeder, als je dit niet doet word de klap des te harder als je het wel verteld.
Twiddel
pi_121796821
Hallo lui met allerlei stoornissen, mijn dok wil dat ik een psychotherapeut ga vervelen..., op zich niet een heel dom idee, maar ik heb geen zin in een label... Vraag mij nu dus af of ik zo iemand op voorhand kan eisen of vragen zijn diagnose niet met mij te delen... ? Of ligt de oplossing in mijn besef van welke maat ik ben ? Ik wist trouwens niet eens van hunner bestaan af. Jaren geleden bij een psycholoog gelopen. Psychiater was de volgende stap, dacht ik. Maar er zit nog iets tussen klaarblijkelijk.

Waarom zijn mijn exen trouwens nooit als BL bestempeld door hun psychs ? Ze vertoonde alle de symptonen. Had me wel fijn geleken te kunnen denken dat de relationele chaos aan enkel hun te danken was. Maarja.
pi_121797263
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:58 schreef LelijKnap het volgende:
Hallo lui met allerlei stoornissen, mijn dok wil dat ik een psychotherapeut ga vervelen..., op zich niet een heel dom idee, maar ik heb geen zin in een label... Vraag mij nu dus af of ik zo iemand op voorhand kan eisen of vragen zijn diagnose niet met mij te delen... ? Of ligt de oplossing in mijn besef van welke maat ik ben ? Ik wist trouwens niet eens van hunner bestaan af. Jaren geleden bij een psycholoog gelopen. Psychiater was de volgende stap, dacht ik. Maar er zit nog iets tussen klaarblijkelijk.

Waarom zijn mijn exen trouwens nooit als BL bestempeld door hun psychs ? Ze vertoonde alle de symptonen. Had me wel fijn geleken te kunnen denken dat de relationele chaos aan enkel hun te danken was. Maarja.
Vertrouw nooit een gast die al zijn exen als borderliners bestempelt.
She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 14:38:22 #56
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121798811
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:58 schreef LelijKnap het volgende:
Hallo lui met allerlei stoornissen, mijn dok wil dat ik een psychotherapeut ga vervelen..., op zich niet een heel dom idee, maar ik heb geen zin in een label... Vraag mij nu dus af of ik zo iemand op voorhand kan eisen of vragen zijn diagnose niet met mij te delen... ? Of ligt de oplossing in mijn besef van welke maat ik ben ? Ik wist trouwens niet eens van hunner bestaan af. Jaren geleden bij een psycholoog gelopen. Psychiater was de volgende stap, dacht ik. Maar er zit nog iets tussen klaarblijkelijk.

Waarom zijn mijn exen trouwens nooit als BL bestempeld door hun psychs ? Ze vertoonde alle de symptonen. Had me wel fijn geleken te kunnen denken dat de relationele chaos aan enkel hun te danken was. Maarja.
quote:
3s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:08 schreef TripleP het volgende:

[..]

Vertrouw nooit een gast die al zijn exen als borderliners bestempelt.
Als Lelijknap nou eens serieus ging nadenken over wat TripleP hier zegt zou hij (theoretisch) een eind kunnen komen in de beantwoording van zijn vragen. Het is iig therapeutisch verantwoord......Je weet nooit hoe een koe een haas vangt. :W

[ Bericht 2% gewijzigd door Salmannassar op 20-01-2013 14:38:58 (FF zwaaien..) ]
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  zondag 20 januari 2013 @ 14:56:28 #57
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121799890
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:58 schreef LelijKnap het volgende:
Hallo lui met allerlei stoornissen, mijn dok wil dat ik een psychotherapeut ga vervelen..., op zich niet een heel dom idee, maar ik heb geen zin in een label... Vraag mij nu dus af of ik zo iemand op voorhand kan eisen of vragen zijn diagnose niet met mij te delen... ? Of ligt de oplossing in mijn besef van welke maat ik ben ? Ik wist trouwens niet eens van hunner bestaan af. Jaren geleden bij een psycholoog gelopen. Psychiater was de volgende stap, dacht ik. Maar er zit nog iets tussen klaarblijkelijk.

Waarom zijn mijn exen trouwens nooit als BL bestempeld door hun psychs ? Ze vertoonde alle de symptonen. Had me wel fijn geleken te kunnen denken dat de relationele chaos aan enkel hun te danken was. Maarja.
Psycholoog en psychotherapeut komt toch op hetzelfde neer? En waarom ben je bang voor labeltjes?
In heel veel gevallen is het 'te genezen' en met andere valt op den duur wel te leven.

Als je op je werk heel boos wordt omdat ze je rooster hebben omgegooid, denk je bij jezelf dat je behoorlijk overreageert, maar de volgende keer ben je weer boos. Als je weet dat je autisme hebt en dat een hoop mensen met autisme niet tegen veranderingen kunnen, begrijp je je eigen reacties beter.
pi_121812963
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:38 schreef Salmannassar het volgende:
Als Lelijknap nou eens serieus ging nadenken over wat TripleP hier zegt zou hij (theoretisch) een eind kunnen komen in de beantwoording van zijn vragen. Het is iig therapeutisch verantwoord......Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
Door op z'n staart te gaan staan, natuurlijk. En hoe anders dan theoretisch ?
Anyways, hoezo zou zelfreflectie antwoord geven op de vraag waarom mijn exen geen blers zijn en hoe 't zit met het afhouden van labels ?
pi_121813088
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:56 schreef Ceviche het volgende:
Psycholoog en psychotherapeut komt toch op hetzelfde neer? En waarom ben je bang voor labeltjes?In heel veel gevallen is het 'te genezen' en met andere valt op den duur wel te leven. Als je op je werk heel boos wordt omdat ze je rooster hebben omgegooid, denk je bij jezelf dat je behoorlijk overreageert, maar de volgende keer ben je weer boos. Als je weet dat je autisme hebt en dat een hoop mensen met autisme niet tegen veranderingen kunnen, begrijp je je eigen reacties beter.
Zelfkennis is gezond maar die intersubjectieve bullshit-termen komen er bij mij niet in daar die termen non-individueel zijn en ik mij dan misschien ga spiegelen aan de hand van zaken die toegeschreven zijn aan die term maar niet per se aan mij zelf.
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 19:33:03 #60
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121814116
Zelfreflectie is essentieel voor ziekte inzicht. En met theoretisch bedoel ik: misschien kan hij dat/misschien ook niet. Is maar een inschatting uit de losse pols.Ideetje. En er is geen reden waarom iemand niet BL is, alleen maar redenen waarom wél.. Anders wordt de diagnostiek wel heel ingewikkeld.En de wens om labels af te houden is niet bevordelijk voor je behandelbaarheid. Je moet met andere woorden dat labeltje wel willen hebben(Dr. wat mankeer ik?) Want je mankeert iets heeft je huisarts geconcludeerd. Dus als je die vertrouwd, dan ga jij je label gewoon FF ophalen. Iedereen heeft een label, ongewenst of niet. Zorg dus vooral dat je het correcte label krijgt met navenante therapie/ medicatie. Ik spreek je daarna wel weer. Zit gvd al 48u. achter die kutPC. Doe je huiswerk en denk na zonder jezelf buiten schot te houden want anders kom je er nooit uit en wordt je alleen maar minder behandelbaar tot je op het punt komt dat je onhandelbaar word en dan gaan ze je pas echt labelen. Op dit moment ben jij nog eigen baas. Laat je labelen opdat dat ook zo blijft. Maar ik houd op met voorkauwen, denken kan jij zelf ook heel goed, alleen brengt het je in door je huisarts geconstateerde problemen die een doelgerichte aanpak vereisen. Jawel, "ook gij, Brutus.".Je bent wat je denkt...(dat je bent). En dat is soms een probleem als je 'verkeerd' denkt..

[ Bericht 0% gewijzigd door Salmannassar op 20-01-2013 19:37:17 (perfectionisme) ]
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 20:04:25 #61
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121815652
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:38 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nogmaals:

Zo'n diagnoses kunnen toch beter door een psychiater gesteld worden.

Hoe oud ben je?

Hoe is de diagnose gesteld? Vragenlijsten of hoeveel gesprekken?
3 maal is scheepsrecht....Kom op nou, jonguh....
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_121817929
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:33 schreef Salmannassar het volgende:
En met theoretisch bedoel ik: misschien kan hij dat/misschien ook niet. Is maar een inschatting uit de losse pols.Ideetje.
Spreekt voor zich... ?? Morgen vergaat de aarde wel of niet. Ja logisch. Kan niet anders dan wel of niet...

quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:33 schreef Salmannassar het volgende:
Want je mankeert iets heeft je huisarts geconcludeerd. Dus als je die vertrouwd, dan ga jij je label gewoon FF ophalen. Iedereen heeft een label, ongewenst of niet. Zorg dus vooral dat je het correcte label krijgt met navenante therapie/ medicatie.
De conclusie dat ik gebaat kan zijn bij het bezoeken van een psych is gebasseerd op mijn klachten. Klachten = niet label. De taak vd huisarts is het om klachten te koppelen aan (mogelijke) oplossingen. Tot zover dus enkel de label 'klaar voor psych' meegekregen en niet noodzakelijk 'bl' oid...
Verder. Hoe kan ik er op vertrouwen dat mijn psych een zuiver oordeel velt daar hij enkel kan diagnosticeren vanuit zijn noodzaak.... kan ik zelf niet veel verder kijken dan hij ?? Als het zijn voornaamste taak is mij te analyseren, dan zal hij hoe dan ook met een diagnose (klaar)komen... ;) Ooit een pysch horen bekennen dat ie geen snars snapt van de mens of een individu ?
Mijn conclusie: de noodzaakom te labelen is geboren uit onkunde; de wens om orde te scheppen in of uit chaos.

quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:33 schreef Salmannassar het volgende:
Zit gvd al 48u. achter die kutPC.
Duw je bureaustoel naar achter met je poten, sta op, loop richting de voordeur en adem de bevuilde lucht ff in.

quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:33 schreef Salmannassar het volgende:
Doe je huiswerk en denk na zonder jezelf buiten schot te houden want anders kom je er nooit uit en wordt je alleen maar minder behandelbaar tot je op het punt komt dat je onhandelbaar word en dan gaan ze je pas echt labelen.
Goed advies.

quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:33 schreef Salmannassar het volgende:
.Je bent wat je denkt...(dat je bent). En dat is soms een probleem als je 'verkeerd' denkt..
Je denkt te zijn wat je denkt dat je bent... :s) De navorsing naar het antwoord op de vraag wat ik echt ben heb ik allang opgegeven. zelfantropologie gesloopt door relativistische ideeën......
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 21:18:46 #63
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121819712
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Spreekt voor zich... ?? Morgen vergaat de aarde wel of niet. Ja logisch. Kan niet anders dan wel of niet...
Spreekt niet voor zich. Jij moet nog bewijzen dat je slaagt of faalt. Dát aspect behelst de theorie, niet de definitie van theoretisch. Ik onderschat je niet. Jij bent een slim kereltje dat dreigt te verdrinken in zijn eigen gedachten..Blub, blub, blub....
[..]

De conclusie dat ik gebaat kan zijn bij het bezoeken van een psych is gebasseerd op mijn klachten. Klachten = niet label. [b]Uit klachten volgt diagnose (symptomatiek)=label [/b]
De taak vd huisarts is het om fysieke klachten te koppelen aan (mogelijke) oplossingen. Tot zover dus enkel de label 'klaar voor psych' meegekregen en niet noodzakelijk 'bl' oid...Dat is IDD aan de psych.
Verder. Hoe kan ik er op vertrouwen dat mijn psych een zuiver oordeel velt daar hij enkel kan diagnosticeren vanuit zijn noodzaak.... kan ik zelf niet veel verder kijken dan hij ??( dit noemen ze hoogmoedswaanzin ) Als het zijn voornaamste taak is mij te analyseren, dan zal hij hoe dan ook met een diagnose (klaar)komen... ;) Ooit een pysch horen bekennen dat ie geen snars snapt van de mens of een individu ?In mijn geval vaak...
Mijn conclusie: de noodzaakom te labelen is geboren uit onkunde; Nee, is geboren uit jou, jij hebt klachten die diagnose vereisen het vermogen om soort label te bepalen is produkt van orde uit chaos, de wens noodzaak, jouw noodzaak om orde te scheppen in of uit jouw chaos. Jij bent hier het probleem, niet de oplossing, althans nu nog niet..

[..]

Duw je bureaustoel naar achter met je poten, sta op, loop richting de voordeur en adem de bevuilde lucht ff in.

[..]

Goed advies.

[..]

Je denkt te zijn wat je denkt dat je bent... :s) De navorsing naar het antwoord op de vraag wat ik echt ben heb ik allang opgegeven. zelfantropologie gesloopt door relativistische ideeën......Gebruik zoveel termen als je wilt maar feit is dat je hier komt om jezelf te doorvorsen, via ons, omdat wij geen gevaar vormen voor je Ego. Maar dat gevaar onderschat je ...
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_121825079
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:18 schreef Salmannassar het volgende:
Spreekt niet voor zich. Jij moet nog bewijzen dat je slaagt of faalt. Dát aspect behelst de theorie, niet de definitie van theoretisch. Ik onderschat je niet. Jij bent een slim kereltje dat dreigt te verdrinken in zijn eigen gedachten..Blub, blub, blub....
- "Als Lelijknap nou eens serieus ging nadenken over wat TripleP hier zegt zou hij (theoretisch) een eind kunnen komen in de beantwoording van zijn vragen."

- "En met theoretisch bedoel ik: misschien kan hij dat/misschien ook niet"

Ofwel: "Als lelijknap nou eens serieus ging nadenken over wat TripleP hier zegt zou hij wel of niet een eind kunnen komen in de beantwoording van zijn vragen."

Falen = er niet achter komen. Niet falen = er wel achter komen. Dát is de theorie en gelijktijdig een vanzelfsprekende, onvermijdelijke conclusie.

Hoe slim ben ik nou als ik mijzelf zo voor de gek (kan) houden.
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:18 schreef Salmannassar het volgende:
l. Uit klachten volgt diagnose (symptomatiek)=label
[/quote]

Niet noodzakelijk. Niet voor mij althans. Voor de psycho is het, zoals ik al aangaf, een ander verhaal.

[quote]0s.gif [b]Op zondag 20 januari 2013 21:18 schreef Salmannassar het volgende:

fysieke
Dat zijn de symptonen (vaak ziek, lage weerstand, etc) die later ter sprake kwamen, na de verwijzing.

quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:18 schreef Salmannassar het volgende:
?( dit noemen ze hoogmoedswaanzin )
Nee. Dit komt voort uit ervaring; mijn onkunde volledig eerlijk te zijn omdat ik mijzelf zelfs aan een psychiater wil profileren als een enigzins functionerend mens. Jij zegt wel dat ik kan mezelf verdrinken maar het kost mij nog veel minder moeite een ander het hoofd onder water te duwen.

quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:18 schreef Salmannassar het volgende:
Nee, is geboren uit jou, jij hebt klachten die diagnose vereisen het vermogen om soort label te bepalen is produkt van orde uit chaos, de wens noodzaak, jouw noodzaak om orde te scheppen in of uit jouw chaos. Jij bent hier het probleem, niet de oplossing, althans nu nog niet..
Ik verlang niet naar een label, ik verlang naar zuiver onderzoek (zonder voorbepaalde richtlijnen) en niet naar een kapstok waar ik aan opgehangen kan worden voor de goede gemoedsrust van de psychiater en zijn historie. Als er chaos, die opgelost moet worden, in mij heerst dan ga ik die niet vinden in de acceptatie van zijn jargon maar in een terugblik op mijn eigen historie: niet de zijne. Misschien mag hij slechts als spiegel dienen. Een die 1) kennis heeft van hoe de hersenpan werkt en 2)les in de logica gevolgt heeft opdat die mijn onzuivere redenaties kan afschieten.

quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:18 schreef Salmannassar het volgende:
Gebruik zoveel termen als je wilt maar feit is dat je hier komt om jezelf te doorvorsen, via ons, omdat wij geen gevaar vormen voor je Ego. Maar dat gevaar onderschat je ...
Die termen spreken anders wel hoe ik mij voel wb dit vraagstuk. Ik kom hier voor verheldering. Tuurlijk besef ik me dat ik het fout kan hebben. Waarsschijnlijk benader ik alles verkeerd. Leer me dat dan. Ik praat wel stoer terug, maar ondertussen denk ik wel; mmm hij heeft best gelijk.
Jij bent niet de enige die het leuk vind om in de ruimte te lullen.
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 23:27:44 #65
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121827673
Morgen krijg je weer aandacht, begin een beetje gaar te worden. Verlaat je met die typische psychiatervraag: "En, wat denk je er zelf van? Hoe zie je het probleem?" Want wat jij ervan denkt is doorslaggevend.
De psych. laat dan weer zijn gedachten over de jouwe gaan maar dat kan alleen als je vrijwillig meewerkt en niet "tegenspartelt". Een natuurlijk neiging van elke (te)sterke persoonlijkheid. De neiging de condities van de analyse te determineren moet je zien te onderdrukken omdat dat de diagnose bemoeilijkt.. Je moet van autonomie naar symbiose en dat is een kwestie van je durven bloot te geven. Doe je dat niet dan kan niemand iets voor je doen. :W
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  zondag 20 januari 2013 @ 23:56:15 #66
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121828930
Teveel moeilijke woorden; I'm out.
pi_121829711
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 22:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

- "Als Lelijknap nou eens serieus ging nadenken over wat TripleP hier zegt zou hij (theoretisch) een eind kunnen komen in de beantwoording van zijn vragen."

- "En met theoretisch bedoel ik: misschien kan hij dat/misschien ook niet"

Ofwel: "Als lelijknap nou eens serieus ging nadenken over wat TripleP hier zegt zou hij wel of niet een eind kunnen komen in de beantwoording van zijn vragen."

Falen = er niet achter komen. Niet falen = er wel achter komen. Dát is de theorie en gelijktijdig een vanzelfsprekende, onvermijdelijke conclusie.

Hoe slim ben ik nou als ik mijzelf zo voor de gek (kan) houden.

Falen = er ook achter komen.
She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2013 @ 11:35:21 #68
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121837310
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 23:56 schreef Ceviche het volgende:
Teveel moeilijke woorden; I'm out.
quote:
3s.gif Op maandag 21 januari 2013 00:15 schreef TripleP het volgende:

[..]

Falen = er ook achter komen.
Sry, Ceviche. was niet de bedoeling je buiten te sluiten. Zal er rekening mee houden. Kan idd wel een beetje minder met dat pseudo-intellectueel geneuzel van ons. Beetje egoïstisch ook. Iedereen moet kunnen meedenken en praten hier. Stom dat ik dat vergeet. Liet me een beetje meeslepen door Lelijknap. Zal niet meer voorkomen.
En IDD PPP, als je faalt kom je er ook achter maar dan als het te laat is, door schade en schande, en dat proberen we hier nou juist te voorkomen met ons 'doktertje spelen'.
Dus Lelijkknap, je speelt met vuur. Laat je behandelen ook al zie jij dat (denk ik) als een zwakte. Zet je ego FF opzij en laat je trots varen. Je scepsis leidt nergens toe en je (m.i. vage) klachten zullen verergeren. Je bent niets voor niets naar je huisarts gegaan. Slik de bittere pil nou maar. Everybody hurts, ook jij. Kan je ook vragen hoe dat nou zit met je (borderline)Ex-en want dat zit je volgens mij ook nog behoorlijk dwars.
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  maandag 21 januari 2013 @ 11:45:36 #69
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121837711
er zal vast nog wel ergens een centraal borderline topic zijn, val volg ik ieders standpunten met interesse :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_121839893
Ik zou ook proberen om jezelf niet te zien als borderliner, maar als iemand met borderline. Belangrijk verschil. :)
pi_121847762
Salmannassar, je hebt gewoon gelijk. Ik moet mezelf open stellen. En met die Ex-en ben ik inderdaad nog lang niet klaar. Ik gok er eigenlijk op dat mijn ervaringen met hun een van de kernoorzaken is. Maar hoezo vage klachten ? Ik had ze toch nog niet kenbaar gemaakt ?
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2013 @ 20:08:33 #72
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121859431
Nou ik het teruglees kan ik ook niets vinden. Zou zweren dat je het ergens over vermoeidheid had gehad. Is me echt een raadsel waar ik dat nou weer vandaan heb gehaald maar daar kom ik toch nooit meer achter. Ik zit op teveel fora denk ik. Maar wat waren je klachten dan wel als ik vragen mag?
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_121860927
Liever niet daar ik niet meer zo onbekend ben op dit forum, maar toevallig kwam ik net in een ander topic tegen met een link naar zo'n zelftest. Misschien valt er enige waarde aan te hechten:

Paranoid |||||||||||||| 58% 50%
Schizoid |||||||||| 38% 40%
Schizotypal |||||||||||||||||| 78% 56%
Antisocial |||||||||| 38% 46%
Borderline |||||||||||||||||||| 82% 45%
Histrionic |||||||||||||| 54% 35%
Narcissistic |||||||||||||||| 66% 40%
Avoidant |||||||||||||||| 66% 48%
Dependent |||||||||||||||||||| 82% 44%
Obsessive-Compulsive |||||||||||||| 58% 45%

Zo omschrijven ze de labeltjes:

Eccentric Personality Disorders: Paranoid, Schizoid, Schizotypal

Individuals with these disorders often appear odd or peculiar.

Paranoid Personality Disorder - individual generally tends to interpret the actions of others as threatening; preoccupied with suspiciousness/paranoia. They are stuck between their need for others and their mistrust of others.

Schizoid Personality Disorder - individual generally detached from social relationships, and shows a narrow range of emotional expression in various social settings; emotional zombies who stopped feeling due to trauma(s) and/or can't feel due to organic depression

Schizotypal Personality Disorder - individual is uncomfortable in close relationships, has thought or perceptual distortions, and peculiarities of behavior; preoccupied with seeing themselves and/or the world as strange/odd

Dramatic Personality Disorders: Antisocial, Borderline, Histrionic, and Narcissistic

Individuals with these disorders have intense, unstable emotions, distorted self-perception, and/or behavioral impulsiveness.

Antisocial Personality Disorder - individual shows a pervasive disregard for, and violation of, the rights of others; Preoccupied with disdain/contempt for others and often a need for control/power over others.

Borderline Personality Disorder - individual shows a generalized pattern of instability in interpersonal relationships, self-image, and observable emotions, and significant impulsiveness. Core issue is an inability to regulate emotions.

Histrionic Personality Disorder - individual often displays excessive emotionality and attention seeking in various contexts. They tend to overreact to other people, and are often perceived as shallow and self-centered. Core issue is attention addiction.

Narcissistic Personality Disorder - individual has a grandiose view of themselves, a need for admiration, and a lack of empathy that begins by early adulthood and is present in various situations. These individuals are very demanding in their relationships. Core issue is entitlement.

Anxious Personality Disorders: Avoidant, Dependent, Obsessive-Compulsive

Individuals with these disorders often appear anxious or fearful.

Avoidant Personality Disorder - individual is socially inhibited, feels inadequate, and is oversensitive to criticism. Core issue is an inability to resolve their codependent need for connection with their codependent fear of rejection and/or discomfort/anxiety around others.

Dependent Personality Disorder - individual shows an extreme need to be taken care of that leads to fears of separation, and passive and clinging behavior. Core issue is the need to be parented by others (i.e. avoid growing up / becoming self-sufficient).

Obsessive-Compulsive Personality Disorder - individual is preoccupied with orderliness, perfectionism, and control at the expense of flexibility, openness, and efficiency. Core issue is mental and behavioral rigidity/inflexibility.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2013 20:32:29 ]
pi_121868846
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:30 schreef LelijKnap het volgende:
Liever niet daar ik niet meer zo onbekend ben op dit forum, maar toevallig kwam ik net in een ander topic tegen met een link naar zo'n zelftest. Misschien valt er enige waarde aan te hechten:
Wat moet TS daar mee dan?
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2013 @ 22:59:53 #75
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121869843
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat moet TS daar mee dan?
En wij kunnen er ook al niet veel mee. En hoezo bekend op dit forum? Zitten er hier Mensen die jou ook IRL kennen? Bang voor stigmatisering?
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_121870999
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:59 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

En wij kunnen er ook al niet veel mee.
Ik zie nu pas dat TS gevlogen is, jammer.
pi_121871097
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:59 schreef Salmannassar het volgende:
En wij kunnen er ook al niet veel mee. En hoezo bekend op dit forum? Zitten er hier Mensen die jou ook IRL kennen? Bang voor stigmatisering?
Mogelijk ja... weet van een paar dat ze wel eens komen kijken hier. En inderdaad. Toen ik nog volledig anoniem was schreef ik wat ik wilde maar ben tegenwoordig wat meer op mijn hoedde.
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2013 @ 23:58:12 #78
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121873459
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zie nu pas dat TS gevlogen is, jammer.
Ik had niet anders verwacht. (zie 42e post) Of ze leest nog stiekum mee. Kan ook.

quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Mogelijk ja... weet van een paar dat ze wel eens komen kijken hier. En inderdaad. Toen ik nog volledig anoniem was schreef ik wat ik wilde maar ben tegenwoordig wat meer op mijn hoedde.
Mensen lullen toch wel over je. Kunnen ze maar beter de feiten kennen anders fantaseren ze er maar op los en dat levert meestal niet veel goeds op. Maar je moet het zelf weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salmannassar op 22-01-2013 04:35:47 ]
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_121875152
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:30 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Holy.. :o :')
Je weet niet eens of TS zich zo gedraagt, je gaat er maar meteen van uit.
Ben ik ook blij dat ik iemand zoals jij niet in mijn vriendengroep heb.
Dankje, en ik ben ook blij dat dat niet in mijn vriendengroep zit. Vraag me af of het wel vrienden heeft.
pi_121875207
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:49 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Zo'n diagnoses kunnen toch beter door een psychiater gesteld worden.

Hoe oud ben je?

Hoe is de diagnose gesteld? Vragenlijsten of hoeveel gesprekken?
ja daar heb ik geen verstand van, maar ik ben 18.
ik denk bij mijn eerste psycholoog iets van 15 gesprekken en 3 vragenlijsten en bij deze stuk of 7 gesprekken en 2 vragenlijsten..

en Salmannassar had het erover dat ik slachtoffer speel, maar het leuke is dat ik dat niet doe, maar dat jij heel erg je best doet om mij dat wel te maken. je moet jezelf eens na laten kijken bij de dierenarts. misschien kijken of je wel een hart en hersenen hebt. goodluck.
pi_121875321
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zie nu pas dat TS gevlogen is, jammer.
ben er weer hoor!
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:41 schreef summer2bird het volgende:
Okey,
TS, een paar jaar geleden verzweeg ik mijn depressie ook. Ik heb ervan geleerd, want het werd zo erg dat toen ik het uiteindelijk vertelde tegen de psychologe, ze meteen mijn ouders opbelde. Een maand later werd ik opgenomen.

Gelukkig weet ik nu wat die depressie deels veroorzaakte, autisme, maar bij mij waren en zijn er ook veel trekken van borderline.

Vertel het je moeder, als je dit niet doet word de klap des te harder als je het wel verteld.
Oke, maar had je dan niet eerst naar geheimhoudingsverpliching gevraagd?
Maar als ik het dus vertel is er ook nog eens kans dat ik opgenomen wordt? of denk je dat dat niet gaat gebeuren?
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou ook proberen om jezelf niet te zien als borderliner, maar als iemand met borderline. Belangrijk verschil. :)
he das een mooie (:

quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:36 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Ik = simpel, hou daar rekening mee...

ja dat hadden we door ja.
pi_121875434
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:21 schreef Lolayra het volgende:
mijn ouders zijn gescheiden en praten niet met elkaar..

mijn psycholoog vind dat ik het zelf moet bedenken ):

ja ik zie haar ieder weekend, maar als ik boos ben zegt ze ook dat ze bamg voor me is enzo. maar ik weet niet of ze bekend is met borderline..

[..]

maar kijk je er niet raar van op dat diegene in je omgeving borderline heeft?
zoveel mensen hebben wel iets..
pi_121875452
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:35 schreef Smack10 het volgende:

[..]

zoveel mensen hebben wel iets..
oke, wat heb jij dan?
pi_121875471
gekkesletteziekte
pi_121875472
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:11 schreef Lolayra het volgende:

[..]

ja daar heb ik geen verstand van, maar ik ben 18.
ik denk bij mijn eerste psycholoog iets van 15 gesprekken en 3 vragenlijsten en bij deze stuk of 7 gesprekken en 2 vragenlijsten..

en Salmannassar had het erover dat ik slachtoffer speel, maar het leuke is dat ik dat niet doe, maar dat jij heel erg je best doet om mij dat wel te maken. je moet jezelf eens na laten kijken bij de dierenarts. misschien kijken of je wel een hart en hersenen hebt. goodluck.
een psychiater is veel meer gespecialiseerd in stoornissen in de hersenne, aangezien deze vele jaren hiervoor heeft moeten doorleren.

ook geven vragenlijsten geen goede uitkomst@ want momentopname.

verder kan een psycholoog stoornissen die vaststellen en behandelen wegens geen bevoegdheid.

mijn tip: ga naar een psychiater en ben eerlijk, daar hoef je niet urenlang vragenlijsten te maken maar dmv gesprekken leert die jou kennen en kan die daar veel beter advies over geven en een oplossing.

je moet je geen complex laten aanpraten door een psycholoog..

snap je me?
pi_121875484
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:38 schreef Lolayra het volgende:

[..]

oke, wat heb jij dan?
schijn veel narcistische trekjes te hebben, maar valt wel mee in de praktijk ;-)
pi_121875584
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:42 schreef Smack10 het volgende:

[..]

schijn veel narcistische trekjes te hebben, maar valt wel mee in de praktijk ;-)
oke wel chill dat je er dan niet al te veel last van hebt (:
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:41 schreef Smack10 het volgende:

[..]

een psychiater is veel meer gespecialiseerd in stoornissen in de hersenne, aangezien deze vele jaren hiervoor heeft moeten doorleren.

ook geven vragenlijsten geen goede uitkomst@ want momentopname.

verder kan een psycholoog stoornissen die vaststellen en behandelen wegens geen bevoegdheid.

mijn tip: ga naar een psychiater en ben eerlijk, daar hoef je niet urenlang vragenlijsten te maken maar dmv gesprekken leert die jou kennen en kan die daar veel beter advies over geven en een oplossing.

je moet je geen complex laten aanpraten door een psycholoog..

snap je me?
ja oke, maar moet ik dan naast mijn psycholoog een psychiater zoeken of gewoon alleen een psychiater?
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 04:13:41 #88
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121875947
Zou uitgebreid op je in kunnen gaan maar dat heeft geen zin op dit moment. Je pikt toch alleen maar datgene eruit wat je horen wilt en negeert wat je liever niet hoort. Uit alles wat je over mij zegt spreekt een diepe haat en verachting. Op criticasters kijk je neer en je noemt mij "dat" en "het". Ik moet naar de dierenarts en ik heb geen hersens en geen hart omdat ik je gedrag afkeur. Zover ben ik nooit gegaan. Maar als je wat zorgvuldiger alle posts van mij had gelezen had je kunnen concluderen dat het wel meevalt met mij en dat ik je doelbewust provoceerde, het deed met een reden. Ik wou dat je je echt blootgaf, je ware gezicht toonde.
En dat heeft gewerkt. Boven verwachting zelfs. Woest ben je. De stoom kwam uit je oren, is het niet?
En bezoek gerust nog wat psychologen en/of psychiaters. Ze zien je graag komen.
Maar aan de conclusie dat je behandeld moet worden kan je niet ontkomen ook al zie je dat helemaal niet zitten. Je laat maar al te graag je oren hangen naar een narcist die je het idee geeft dat er onterechte conclusies zijn getrokken en je de hoop geeft dat er niets mis is met jou. IJdele hoop. Accepteer nou maar het onvermijdelijke, des te eerder gaat het weer beter met je. Want dat gun ik je heus wel. Of wil je soms dat je moeder bang van je blijft? En niet op de hoogte van je gesteldheid? Of heb je het nu eindelijk verteld? Want daar zijn we toch wel benieuwd naar. Heb je de adviezen opgevolgd of toch weer terzijde gelegd? Ben oprecht geinterresseerd dus wil je een update geven? En het spijt me dat ik je gekwetst heb maar m.i. moest het FF. Een noodzakelijk kwaad. Je kan geen omelet maken zonder eieren te breken. Nogmaals, lees alles wat ik gezegd heb rustig door dan zul je zien dat ik zo'n kwade pier nog niet ben.
Hoe dan ook, het ga je goed.
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_121881132
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:07 schreef Lolayra het volgende:

[..]

oke wel chill dat je er dan niet al te veel last van hebt (:

[..]

ja oke, maar moet ik dan naast mijn psycholoog een psychiater zoeken of gewoon alleen een psychiater?
Ik heb er niet veel last van, anderen wellicht wel. Het uit zich zeg maar door teveel zelfvertrouwen (volgens anderen, ik vind het juist prettig om mijn eigen mening te hebben zonder daarover te twijfelen).

Ze zeggen ook dat mensen met dat geen inlevingsvermogen hebben, maar dat heb ik juist wel vind ik en ook help ik graag mensen dus niet alle symptomen hoeven te kloppen.

Ja kijk, een psycholoog doet vooral testen met vragenlijsten om tot een conclusie te komen. Daarnaast hebben ze zich niet gespecialiseerd na een algemene opleiding (dus te weinig diepgang, ervaring etc.)

Een psychiater heeft na een opleiding zich nog gespecialiseerd in de psychiatrie. Ook hebben zij veel meer bevoegdheden (zij kunnen bijvoorbeeld als het nodig is medicatie/kalmeringsmiddelen voorschrijven mocht dat nodig zijn). Een psycholoog mag alleen een gesprekje voeren.

Daarnaast hoef je bij een psychiater niet allemaal vragenlijsten in te vullen, maar door met hem/haar te praten kan hij zelf een beeld krijgen wat er scheelt (je moet wel altijd eerlijk zijn!).

DM of PM me anders maar voor meer info ;)
pi_121883414
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:33 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik heb er niet veel last van, anderen wellicht wel. Het uit zich zeg maar door teveel zelfvertrouwen (volgens anderen, ik vind het juist prettig om mijn eigen mening te hebben zonder daarover te twijfelen).

Ze zeggen ook dat mensen met dat geen inlevingsvermogen hebben, maar dat heb ik juist wel vind ik en ook help ik graag mensen dus niet alle symptomen hoeven te kloppen.

Ja kijk, een psycholoog doet vooral testen met vragenlijsten om tot een conclusie te komen. Daarnaast hebben ze zich niet gespecialiseerd na een algemene opleiding (dus te weinig diepgang, ervaring etc.)

Een psychiater heeft na een opleiding zich nog gespecialiseerd in de psychiatrie. Ook hebben zij veel meer bevoegdheden (zij kunnen bijvoorbeeld als het nodig is medicatie/kalmeringsmiddelen voorschrijven mocht dat nodig zijn). Een psycholoog mag alleen een gesprekje voeren.

Daarnaast hoef je bij een psychiater niet allemaal vragenlijsten in te vullen, maar door met hem/haar te praten kan hij zelf een beeld krijgen wat er scheelt (je moet wel altijd eerlijk zijn!).

DM of PM me anders maar voor meer info ;)
Je hebt ook wel gewoon gespecialiseerde psychologen hoor :). Eentje voor cognitieve therapie, eentje specifiek voor borderline etc.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_121883424
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:33 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik heb er niet veel last van, anderen wellicht wel. Het uit zich zeg maar door teveel zelfvertrouwen (volgens anderen, ik vind het juist prettig om mijn eigen mening te hebben zonder daarover te twijfelen).

Ze zeggen ook dat mensen met dat geen inlevingsvermogen hebben, maar dat heb ik juist wel vind ik en ook help ik graag mensen dus niet alle symptomen hoeven te kloppen.

Ja kijk, een psycholoog doet vooral testen met vragenlijsten om tot een conclusie te komen. Daarnaast hebben ze zich niet gespecialiseerd na een algemene opleiding (dus te weinig diepgang, ervaring etc.)

Een psychiater heeft na een opleiding zich nog gespecialiseerd in de psychiatrie. Ook hebben zij veel meer bevoegdheden (zij kunnen bijvoorbeeld als het nodig is medicatie/kalmeringsmiddelen voorschrijven mocht dat nodig zijn). Een psycholoog mag alleen een gesprekje voeren.

Daarnaast hoef je bij een psychiater niet allemaal vragenlijsten in te vullen, maar door met hem/haar te praten kan hij zelf een beeld krijgen wat er scheelt (je moet wel altijd eerlijk zijn!).

DM of PM me anders maar voor meer info ;)
Maar als je een 'bui' hebt van enorm zwart/wit denken bijvoorbeeld, of dat je overweldigd wordt door gevoelens van verlatingsangst, dan zal je inlevingsvermogen wel een stuk minder zijn. Toch?

Wat betreft psycholoog... hangt er een beetje vanaf wat voor psycholoog het is. Een master is een soort specialisatie en als je daarna nog een GZ opleiding erachteraan krijgt dan ben je dus niet meteen klaar. Als een psycholoog diagnoses stelt moet je volgens mij minstens een GZ opleiding hebben afgerond en je kan zelfs nog daarna opgeleid worden tot klinisch psycholoog. Een psychiater is gespecialiseerd in medicijnen en hun uitwerking op stoornissen, maar hebben mogelijk weer minder ervaring met therapie.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je hebt ook wel gewoon gespecialiseerde psychologen hoor :). Eentje voor cognitieve therapie, eentje specifiek voor borderline etc.
En dat. Het is maar net waar je je vakgebied van wil maken.
pi_121883497
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:42 schreef Smack10 het volgende:

[..]

schijn veel narcistische trekjes te hebben, maar valt wel mee in de praktijk ;-)
Zeggen dat het meevalt in de praktijk is dan juist weer typisch. :P Narcisten erkennen doorgaans niet dat ze een probleem hebben.
pi_121883519
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:07 schreef Lolayra het volgende:
ja oke, maar moet ik dan naast mijn psycholoog een psychiater zoeken of gewoon alleen een psychiater?
Kan ook allebei. Als je medicatie nodig hebt kun je naar een psychiater, als je therapie krijgt naar een psycholoog.
pi_121883822
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar als je een 'bui' hebt van enorm zwart/wit denken bijvoorbeeld, of dat je overweldigd wordt door gevoelens van verlatingsangst, dan zal je inlevingsvermogen wel een stuk minder zijn. Toch?

Wat betreft psycholoog... hangt er een beetje vanaf wat voor psycholoog het is. Een master is een soort specialisatie en als je daarna nog een GZ opleiding erachteraan krijgt dan ben je dus niet meteen klaar. Als een psycholoog diagnoses stelt moet je volgens mij minstens een GZ opleiding hebben afgerond en je kan zelfs nog daarna opgeleid worden tot klinisch psycholoog. Een psychiater is gespecialiseerd in medicijnen en hun uitwerking op stoornissen, maar hebben mogelijk weer minder ervaring met therapie.

[..]

En dat. Het is maar net waar je je vakgebied van wil maken.
Ik heb totaal geen verlatingsangst eigenlijk.

Eerder bindingsangst om een relatie te beginnen, omdat ik bang ben vrijheden te verliezen zeg maar.

Zwart/wit denken niet echt last van, was wel heel koppig maar hier heb ik aan gewerkt en ik ben nu een stuk prettiger volgens anderen.

Het ligt er maar ook aan welke psychiater je hebt. Je hebt er ook die therapie geven en coaching etc.
Dat kan heel goed werken.
pi_121883894
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zeggen dat het meevalt in de praktijk is dan juist weer typisch. :P Narcisten erkennen doorgaans niet dat ze een probleem hebben.
Trekjes van zeg maar.

Net zoals iedereen trekjes heeft van een disorder.

Is nu weer een beetje flauw om alles wat ik zeg te gaan weerleggen dat die mensen niet erkennen dat ze een probleem hebben.

Als ik het niet erkend had, dan zou ik toch niet zeggen dat ik er trekjes van heb? :*
pi_121884052
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:43 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Trekjes van zeg maar.

Net zoals iedereen trekjes heeft van een disorder.

Is nu weer een beetje flauw om alles wat ik zeg te gaan weerleggen dat die mensen niet erkennen dat ze een probleem hebben.

Als ik het niet erkend had, dan zou ik toch niet zeggen dat ik er trekjes van heb? :*
Het was ook weer niet zo serieus bedoeld, maar ik vond het wel grappig. :P

Je erkent dat je er trekjes van hebt, maar tegelijkertijd zeg je dat iedereen trekjes heeft van een stoornis, dus zwak je het daarmee weer af -> niet erkennen dat je misschien een probleem hebt -> narcistisch?

Grappig toch. :D
pi_121884249
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik heb totaal geen verlatingsangst eigenlijk.

Eerder bindingsangst om een relatie te beginnen, omdat ik bang ben vrijheden te verliezen zeg maar.

Zwart/wit denken niet echt last van, was wel heel koppig maar hier heb ik aan gewerkt en ik ben nu een stuk prettiger volgens anderen.

Het ligt er maar ook aan welke psychiater je hebt. Je hebt er ook die therapie geven en coaching etc.
Dat kan heel goed werken.
Okay dan. :) Het belangrijkste is dat je iemand hebt waar je je prettig bij voelt.
pi_121886071
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:58 schreef Salmannassar het volgende:
Maar je moet het zelf weten.
:)
pi_121886640
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het was ook weer niet zo serieus bedoeld, maar ik vond het wel grappig. :P

Je erkent dat je er trekjes van hebt, maar tegelijkertijd zeg je dat iedereen trekjes heeft van een stoornis, dus zwak je het daarmee weer af -> niet erkennen dat je misschien een probleem hebt -> narcistisch?

Grappig toch. :D
Nou, ik kan natuurlijk ook gaan zeggen dat ik "iets" heb en daar iedereen rekening mee moet houden. Dit vind ik aandachttrekkerij.

Slachtofferrol vind ik not done.

Iedereen heeft punten waar die aan moet werken, want niemand is perfect. :Y

Verder weet mijn omgeving wel dat ik direct, zelfstandig, koppig ben en mijn eigen plan trek.

Dat ik trekjes daarvan heb en dat mij verteld werd was omdat ik stout was geweest en maar eens moest gaan praten met iemand, zodoende werd bevestigd wat mijn punten waren waar ik eens over moest gaan nadenken of dat niet soms wat anders kon :P
pi_121889377
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:51 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nou, ik kan natuurlijk ook gaan zeggen dat ik "iets" heb en daar iedereen rekening mee moet houden. Dit vind ik aandachttrekkerij.

Slachtofferrol vind ik not done.

Iedereen heeft punten waar die aan moet werken, want niemand is perfect. :Y

Verder weet mijn omgeving wel dat ik direct, zelfstandig, koppig ben en mijn eigen plan trek.

Dat ik trekjes daarvan heb en dat mij verteld werd was omdat ik stout was geweest en maar eens moest gaan praten met iemand,
Dat je ergens last van hebt betekent niet dat je daar zelf geen verantwoordelijkheid over zou hebben, maar je hebt gelijk dat veel mensen een label of diagnose als excuus gaan gebruiken om de eigen verantwoordelijkheid te ontduiken. Tenzij je echt ontoerekeningsvatbaar bent, heb je er wel grip op.

quote:
zodoende werd bevestigd wat mijn punten waren waar ik eens over moest gaan nadenken of dat niet soms wat anders kon :P
Goede insteek. :)
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2013 @ 05:21:07 #101
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121971711
TS, waar ben je nou weer? Ben je soms je moeder weer aan 't pesten? ;)
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_121972798
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 05:21 schreef Salmannassar het volgende:
TS, waar ben je nou weer? Ben je soms je moeder weer aan 't pesten? ;)
@Salmannassar. Back off. Je bent een schatje :* ;) en ik geloof ook absoluut in een provocatieve benadering, en ben het op veel punten met je eens.
Maar ik weet niet of een 19 jarige die net een stempel heeft gehad al door jouw woordenbrij heen komt. Provocatief is goed, maar laat je eigen kleine trauma m.b.t borderliners erbuiten.

en gebruik wat minder tekst :W
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2013 @ 13:26:42 #103
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121982154
Ok, zal mijn best doen..
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_122077503
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:48 schreef seasushi het volgende:

[..]

@Salmannassar. Back off. Je bent een schatje :* ;) en ik geloof ook absoluut in een provocatieve benadering, en ben het op veel punten met je eens.
Maar ik weet niet of een 19 jarige die net een stempel heeft gehad al door jouw woordenbrij heen komt. Provocatief is goed, maar laat je eigen kleine trauma m.b.t borderliners erbuiten.

en gebruik wat minder tekst :W
dankjee, das wat beter. en het is 18 (;
pi_122164127
ik heb zelf in het afgelopen jaar de diagnose gekregen, volgende week begint mijn therapie traject voor de komende anderhalf jaar, ik ben sinds deze week gestopt metr school, het was een moeilijk beslissing, maar heb voor therapie gekozen omdat ik graag wil veranderen,

stekte en succes
http://borderlineisabitch.blogspot.nl/
over beauty, fashion en mijn borderline diagnose
pi_122164619
Goed bezig Salamannssar.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  † In Memoriam † maandag 8 april 2013 @ 09:04:18 #107
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_125020493
quote:
14s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:25 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Goed bezig Salamannssar.
Dacht het wel. Maar Lolayra is de doorslaggevende factor hier. Tijd voor een update, meiske..
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 18:17:51 #108
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130890131
Toch jammer....
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_130892494
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:12 schreef borderlineisabitch het volgende:
ik heb zelf in het afgelopen jaar de diagnose gekregen, volgende week begint mijn therapie traject voor de komende anderhalf jaar, ik ben sinds deze week gestopt metr school, het was een moeilijk beslissing, maar heb voor therapie gekozen omdat ik graag wil veranderen,

stekte en succes
Ik dacht nooit dat ik dit ging zeggen maar het is goed dat je gaat voor de therapie maar zou je nou echt school helemaal van de baan vegen ? Een opleiding is ook wel degelijk belangrijk hoor voor je toekomst
  zaterdag 7 september 2013 @ 13:07:56 #110
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_130913836
quote:
9s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:48 schreef Lolayra het volgende:
Hi iedereen.

Een paar weken geleden is mij verteld door een psycholoog dat ik borderline en een depressie heb en met mijn studie moet stoppen en in groepstherapie moet. Dat ik bij een psycholoog loop en dat het slecht met me gaat weet mijn moeder niet. Maar nu ik met mijn studie moet stoppen, moet ik het haar vertellen, maar ik wil niet dat ze zich zorgen gaat maken.. Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste aan haar ga vertellen?

Thankss
Stop ten eerste met dit. Het is niet te vermijden en je moet jezelf accepteren zoals je bent. Zie het als een positief punt dat mensen om je geven en zich dus ook zorgen kunnen maken over je.
Ignorance is bliss
  † In Memoriam † woensdag 6 november 2013 @ 16:46:43 #111
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_132967139
Lolayra,schatje. Waar hang je toch uit? Hebben ze geen internet in de kliniek?
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  donderdag 7 november 2013 @ 10:36:08 #112
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_132995155
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:51 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nou, ik kan natuurlijk ook gaan zeggen dat ik "iets" heb en daar iedereen rekening mee moet houden. Dit vind ik aandachttrekkerij.

Slachtofferrol vind ik not done.

Iedereen heeft punten waar die aan moet werken, want niemand is perfect. :Y

Verder weet mijn omgeving wel dat ik direct, zelfstandig, koppig ben en mijn eigen plan trek.

Dat ik trekjes daarvan heb en dat mij verteld werd was omdat ik stout was geweest en maar eens moest gaan praten met iemand, zodoende werd bevestigd wat mijn punten waren waar ik eens over moest gaan nadenken of dat niet soms wat anders kon :P
Iemand heeft een topickick gedaan. Wat voor stouts had je gedaan dan? :o
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  † In Memoriam † maandag 31 maart 2014 @ 01:51:16 #113
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_138351678
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:42 schreef Smack10 het volgende:

[..]

schijn veel narcistische trekjes te hebben, maar valt wel mee in de praktijk ;-)
Nee, het komt nog regelmatig aan de oppervlakte...
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † maandag 31 maart 2014 @ 01:56:06 #114
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_138351787
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:41 schreef LelijKnap het volgende:
gekkesletteziekte
Zo heet dat ook wel in de volksmond.
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_138525497
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 01:51 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Nee, het komt nog regelmatig aan de oppervlakte...
Jij moet altijd een half jaar de moed verzamelen om iets te zeggen? :')
pi_138549026
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 01:56 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Zo heet dat ook wel in de volksmond.
Hahaha

Aandachtshoerensyndroom dacht ik
pi_138549655
Bullshit! twijfel er niet aan dat je borderline hebt, of depressief bent.. maar een psycholoog zal jou nooit aansporen om te stoppen met je studie.. (borderliners zijn heel goed in het verdraaien/verkeerdherinneren/ineigenvoordeel verdraaien van verhalen)
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2014 @ 17:29:01 #118
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_138656961
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:28 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Jij moet altijd een half jaar de moed verzamelen om iets te zeggen? :')
Nee, aan die euvele moed ontbreekt het mij zeker niet. Ik zeg hier altijd precies wat ik denk en waarom..En ben ook niet vrij van blaam. Maar "right! is my middle name" zal je mij nooit horen zeggen. En het was een manier om het topic een schopje te geven en wat reacties te ontlokken.
Mission accomplished. Maar het liefst had ik natuurlijk een updatetje van de TS gezien en daar was het wachten op.
Maar borderline topics doen het altijd goed dus so what? Ter lering ende vermaeck van newbs ook.
Want die Lolayra is me d'r eentje toch? Een classic case...
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2014 @ 17:32:03 #119
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_138657083
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:40 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Hahaha

Aandachtshoerensyndroom dacht ik
Die vlag dekt de lading ook wel ja..Maar een syndroom is het niet. Het is een, al dan niet tijdelijke, persoonlijkheidsstoornis die intensieve behandeling vergt.
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2014 @ 18:47:06 #120
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_138659578
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:28 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Jij moet altijd een half jaar de moed verzamelen om iets te zeggen? :')
Nee, hoor. Had dat allang door maar had liever gehad dat ons borderlinertje het topic van een update voorzag omtrent de huidige situatie. Maar vond dat het lang genoeg geduurd had en heb het topic op mijn manier maar van een schopje voorzien. Maar iemand die van zichzelf zegt "right! is my middle name" voldoet wel aan het signalement...Ik kan er zelf btw ook wat van maar ik ontken het totaal niet. That's the diff Btween u & me I guess, n'est pas mon ami?
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_138807418
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 17:29 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Nee, aan die euvele moed ontbreekt het mij zeker niet. Ik zeg hier altijd precies wat ik denk en waarom..En ben ook niet vrij van blaam. Maar "right! is my middle name" zal je mij nooit horen zeggen. En het was een manier om het topic een schopje te geven en wat reacties te ontlokken.
Mission accomplished. Maar het liefst had ik natuurlijk een updatetje van de TS gezien en daar was het wachten op.
Maar borderline topics doen het altijd goed dus so what? Ter lering ende vermaeck van newbs ook.
Want die Lolayra is me d'r eentje toch? Een classic case...
Borderliners.. wat had je er dan van verwacht?

Komen even voor aandacht en een zielig verhaal ophangen en dan zijn ze weer nergens te bekennen. :')
pi_138822227
..

[ Bericht 98% gewijzigd door GaG op 13-04-2014 12:54:29 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')