abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 januari 2013 @ 08:06:22 #26
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121788824
Salmannasser zit in een manische episode en is daarom ff weg
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 08:08:20 #27
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121788832
WTF? Begint dat censuur-gen weer op te spelen. Wat heb ik nou weer fout gezegd.dat mijn reply aan Caithlinn verwijderd is? Off-topic?
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 08:09:23 #28
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121788836
Ben helemaal niet manisch. Diagnosticeren is een kunst, Re.
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 08:21:55 #29
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121788864
Was het maar waar, geloof me. ik wou dat je gelijk had. Begin me eindelijk een beetje te vermaken maar ben nog steeds licht depri. En ik weet het, geen slowchat !!
  zondag 20 januari 2013 @ 08:38:35 #30
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121788911
oh, dat was de 17de :')... excuus je bent er weer :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 08:54:42 #31
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121788997
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah, ja dan wordt het lastig. Depressie is echt funest voor je concentratie, dus is het misschien idd beter om daar tijdelijk mee op te houden.

Nooit last mee gehad. Wel funest voor je motivatie, geen 'zin' meer in het leven.Vandaar een algemeen disfunctioneren en algeheel onbehagen.
  zondag 20 januari 2013 @ 09:09:24 #32
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121789101
Waarom moet je eigenlijk in groepstherapie? No offense, maar een vriendin van mij had ook een depressie en borderline, ook in groepstherapie (en dus ook van school af, al was dat wel de havo) en dat is precies 3 weken goed gegaan. Daarom vraag ik me af wat daarvoor de reden is.
  zondag 20 januari 2013 @ 09:12:44 #33
346653 Ceviche
pi_121789124
Overigens ben ik zelf ook gestopt met studie i.v.m. Depressie, toen ik mijn moeder vertelde van de depressie zei ze eerst dat ik moest doen wat mij het beste leek, toen ik vertelde dat ik ging stoppen met de studie sloeg het om naar 'het is maar een fase'. Tja, dat krijg je met ern autistische moeder.
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 09:36:50 #34
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121789308
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 06:30 schreef Caithlinn het volgende:
Zo Salmannassar, wat zat er in jouw drinken? Moest je effe je frustratie kwijt? Allemachtig, niet alle borderliners zijn hetzelfde hoor... |:(
Een borderliner moet niet zachtjes wakker geschud worden want dat kunnen ze negeren.
Bovendien, als ze zich wil verdedigen wordt ze bij het verzamelen van de argumenten gedwongen onder de loep te gaan liggen. En mocht ik wat haar betreft er beargumenteerd helemaal naast zitten dan geef ik dat gewoon toe. Zo ben ik dan ook wel weer. Dus we zullen zien of ze nog een repeat performance wenst te geven...En in mijn drinken zit glucose. Gaan jaarlijks 1000en dood aan. Life in the fast lane! Ben zelf bipolair met ADHD dus daar kan men mij dan weer mee om de oren slaan. Bipolair en borderline, water en vuur.... :Y :N . ..
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 09:39:12 #35
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121789332
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:12 schreef Ceviche het volgende:
Overigens ben ik zelf ook gestopt met studie i.v.m. Depressie, toen ik mijn moeder vertelde van de depressie zei ze eerst dat ik moest doen wat mij het beste leek, toen ik vertelde dat ik ging stoppen met de studie sloeg het om naar 'het is maar een fase'. Tja, dat krijg je met ern autistische moeder.
Dat autistische gaat nooit over, maar hoe is het nu met je depressie?
  zondag 20 januari 2013 @ 10:42:32 #36
107525 Caithlinn
Still me....
pi_121790249
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:36 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Een borderliner moet niet zachtjes wakker geschud worden want dat kunnen ze negeren.
Bovendien, als ze zich wil verdedigen wordt ze bij het verzamelen van de argumenten gedwongen onder de loep te gaan liggen. En mocht ik wat haar betreft er beargumenteerd helemaal naast zitten dan geef ik dat gewoon toe. Zo ben ik dan ook wel weer. Dus we zullen zien of ze nog een repeat performance wenst te geven...En in mijn drinken zit glucose. Gaan jaarlijks 1000en dood aan. Life in the fast lane! Ben zelf bipolair met ADHD dus daar kan men mij dan weer mee om de oren slaan. Bipolair en borderline, water en vuur.... :Y :N . ..
Er zit een verschil tussen iemand wakker schudden en iemand uitschelden. Overigens weet ik prima hoe met borderliners om te gaan, ik heb tijdens mijn studie jaren vrijwilligerswerk gedaan met patienten met een psychische issue. Waaronder borderline, depressiviteit, bipolariteit etc etc. En het kan dus ook zonder zo grof te zijn als jij. Just saying.

Beetje respect voor elkaar kan helemaal geen kwaad, ook al zitten we maar 'anoniem' op internet. O-)
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 11:00:54 #37
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121790574
Ik heb er veel slechte ervaringen mee, beetje getraumatiseerd. Natuurlijk heb je 100% gelijk.
Maar een vriend was hier het hele weekend omdat ie wel eens weg wou zijn van "die Heks!"
Z'n hele mood wordt vergald door die "bloedzuigster" . En zo ken ik er wel meer. Maar de discussie tussen de 'harde' en de zachte 'hand' is er altijd al geweest, met wederzijds afwisselend succes..De harde aanpak was hier nog niet vertegenwoordigd maar uit het eind van het geraas mag je concluderen dat ik haar niet echt een kwaad hart toedraag. Ik blaf soms hard en ik grom d'r ook nog bij en laat mijn tanden zien, maar uiteindelijk blijf ik aaibaar... O-)
'K wil d'r uit d'r tent lokken en dan gaat er niets boven een 'beetje' provocatie. Dat is goed te combineren met liefde en respect al is die combinatie een beetje weird. Maar that's my middle name.. 8)7
:W

[ Bericht 0% gewijzigd door Salmannassar op 20-01-2013 11:04:29 (vaudjuh) ]
pi_121791237
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 06:06 schreef Salmannassar het volgende:
Je ben niet bezorgd om je moeder maar om je zorgvuldig opgebouwde zelfbeeld dat met de diagnose :Borderline persoonlijkheidsstoornis in duigen viel. Een wat een bull-diagnose verders. Als je depressief bent weet je dat zelf wel. (een doffe, zeurende pijn in je ziel.... En jij hebt helemaal geen ziel!) Je hebt gewoon een zielig verhaaltje op lopen hangen, slachtoffer" spelen.. Want het is niet: : Dr., ben ik depressief?
Maar: Help ! Dr. Ik ben depressief !. Zo zit dat !
En ik kan beter aan jou de vraag stellen: Kijk je er niet van op dat iemand je borderliner noemt? En je hebt het van je moeder blijkbaar want ook jij moet praten met Mensen en advies vragen. Want dat is wat je hier doet, aan het 'gehele' Nederlandstalige deel van de wereldbevolking. Maar ruil om te beginnen die luie psych. in die weigert je moeder in bescherming te nemen, tegen jou. Het aan een borderliner overlaten is een garantie voor een epic fail. Dat arme Mens voor de leeuwin werpen.....
Ook niet na je wreedheid'de 'scene of the crime' ontvluchten' om samen met je (borderline?) vriendin de dronken tor uit te hangen. Lafaard! Ontaarde dochter! Grenzeloze egoïst! Er zijn grotere prioriteiten dan de vraag of jij het wel naar je verziekte zin hebt ! Ga maar eens serieus en objectief nadenken over die stomme vraag van Pulzzar nadenken...
Attenttion whore! Hoe eerder je je INTENSIEF laat behandelen. hoe beter. Je bent ziek, en je ziekte is o.a. de ontkenning van het feit dat er ook maar iets aan jou zou kunnen liggen. Te trots en koppig om het te openbaren aan zelfs je directe familie. Schijnheil. Denk je nou echt dat jouw stront naar rozen ruikt? En je alles op jouw manier kan doen,vooral als het toch echt anders moet?
En ga in de toekomst maar psychologie studeren want dat kan nog tot enig 'zelfreinigend vermogen' leiden. En dat je moeder depressief zal worden is ook al zo'n typerend kutsmoesje. Loop toch heen! Het arme Mens is doodsbang van je met je intimidatie en emotionele chantage tactieken...Voor de bijl moet je. En wel zo snel mogelijk, zonder verdoving. want zachte 'heelmeesters' heb jij al genoeg gehad. Vandaar dat de pus eruit spuit met liters p/s. En vergeet je privéleven nou maar totdat je dat van anderen niet meer aantast met je geraffineerde manipulatie en infiltratie tactieken, neuro-terrorist! Met verborgen agenda: Ikke, ikke, ikke. Wees blij dat de diagnose gesteld is. Nu nog de methode ontdekken om door die dikke schedel van je heen te dringen en tevens 'Borderliner' op je te voorhoofd te tatoeëren, ( een B in een gevarendriehoek), en je kunt vroeger of later weer de maatschappij in.
Zo, en dat wou ik nou nog FF kwijt.! Lucht op. Wat een huichelaarster ! Ben blij dat ik je IRL niet in mijn kringen hebt. want dat zou voor geen van beiden goed aflopen.... Toch wens ik je veel moois toe in je leven. Ik haat je niet, maar ik haat je wel. Zit zelf ook lekker paradoxaal in elkaar 8)7
Holy.. :o :')
Je weet niet eens of TS zich zo gedraagt, je gaat er maar meteen van uit.
Ben ik ook blij dat ik iemand zoals jij niet in mijn vriendengroep heb.
Twiddel
pi_121791529
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 06:30 schreef Caithlinn het volgende:
Zo Salmannassar, wat zat er in jouw drinken? Moest je effe je frustratie kwijt? Allemachtig, niet alle borderliners zijn hetzelfde hoor... |:(
Misschien kan Salmannassar beter ff gaan krassen
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_121791753
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 01:19 schreef Lolayra het volgende:
Omdat zij toch ook een uitlaatklep nodig heeft?

Dat klopt, maarja, dan vertelt mijn moeder het aan mijn zus en vader, en zij moeten het ook aan iemand kwijt en uiteindelijk is het toch vrij bekend..
Zo'n diagnoses kunnen toch beter door een psychiater gesteld worden.

Hoe oud ben je?

Hoe is de diagnose gesteld? Vragenlijsten of hoeveel gesprekken?
  zondag 20 januari 2013 @ 12:53:08 #41
346653 Ceviche
pi_121793956
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:39 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Dat autistische gaat nooit over, maar hoe is het nu met je depressie?
Nog steeds klote :')

Maar toch bedankt voor je interesse :)
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 13:02:37 #42
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121794310
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:30 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Holy.. :o :')
Je weet niet eens of TS zich zo gedraagt, je gaat er maar meteen van uit.
Ben ik ook blij dat ik iemand zoals jij niet in mijn vriendengroep heb.
Ik had niet anders verwacht met dit radicale standpunt. Ik weet donders goed dat ik te ver ga. Waar gehakt wordt vallen spaanders, zeker als je de botte bijl hanteerd. Gelukkig is er voor beide stellingnames plaats.hier. Ik bezie de materie op mijn manier en jij op de jouwe. Het is de bedoeling dat zij mij dwingt mijn standpunten te herzien en als dat lukt zal ik ruiterlijk mijn vergissing toe geven. Zie het als een sortement sociaal experiment waardoor ik /wij snel zal weten wat voor vlees we hier nou écht in de kuip hebben. Maar het zal mij niets verbazen als we niets meer van haar horen omdat ze 'klaar'is met ons, heeft gehoord wat ze wilde horen en het daarbij laat. De tijd zal het leren. Soms is een tik voor het Ego heel pedagogisch maar het kan ook averrechts werken. Ik kies voor de tik en jij voor de knuffel en de aai over de bol door voor d'r op te komen. Maar daar is zij heel goed zelf toe in staat (M.I.) en of en hoe zij dat doet is behoorlijk onthullend. Maar helaas is de essentie van mijn aanval je ontgaan omdat je het te druk had met de tegenaanval plannen.
Hoop dat je mij wat minder 2-dimensionaal ziet. En zoniet, ook goed. Het is you goed recht er je eigen opinie op na te houden en dat geldt ook voor mij. Dat het niet 'leuk' is van mij weet ik zelf ook wel. Maar omdat ik niet in de politiek zit hoef ik ook niet te gaan voor de populaire visie. Het leven heeft mij (deels) zo gemaakt. Moet wel op merken dat mijn persoonlijke ervaringen met borderliners grotendeels zijn opgedaan met opgenomen BL's. Als ze op hun ergst zijn, zeg maar. En natuurlijk zijn er ook relatief 'lieve' BL's. Ik zal er snel achterkomen of er hier daar sprake van is. Afwachten geblazen dus. Naughty or nice?
I always look twice, before I close my eyes....Ben hier niet om haar te haten m.a.w. Dat kan altijd nog dus dat stel ik zolang mogelijk uit. Hoop dat ik het nu voldoende heb genuanceerd zodat je niet meer zo verontwaardigd bent. Ruwe bolster, blanke pit moet je maar denken. :W
  zondag 20 januari 2013 @ 13:05:29 #43
346653 Ceviche
pi_121794419
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:02 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht met dit radicale standpunt. Ik weet donders goed dat ik te ver ga. Waar gehakt wordt vallen spaanders, zeker als je de botte bijl hanteerd. Gelukkig is er voor beide stellingnames plaats.hier. Ik bezie de materie op mijn manier en jij op de jouwe. Het is de bedoeling dat zij mij dwingt mijn standpunten te herzien en als dat lukt zal ik ruiterlijk mijn vergissing toe geven. Zie het als een sortement sociaal experiment waardoor ik /wij snel zal weten wat voor vlees we hier nou écht in de kuip hebben. Maar het zal mij niets verbazen als we niets meer van haar horen omdat ze 'klaar'is met ons, heeft gehoord wat ze wilde horen en het daarbij laat. De tijd zal het leren. Soms is een tik voor het Ego heel pedagogisch maar het kan ook averrechts werken. Ik kies voor de tik en jij voor de knuffel en de aai over de bol door voor d'r op te komen. Maar daar is zij heel goed zelf toe in staat (M.I.) en of en hoe zij dat doet is behoorlijk onthullend. Maar helaas is de essentie van mijn aanval je ontgaan omdat je het te druk had met de tegenaanval plannen.
Hoop dat je mij wat minder 2-dimensionaal ziet. En zoniet, ook goed. Het is you goed recht er je eigen opinie op na te houden en dat geldt ook voor mij. Dat het niet 'leuk' is van mij weet ik zelf ook wel. Maar omdat ik niet in de politiek zit hoef ik ook niet te gaan voor de populaire visie. Het leven heeft mij (deels) zo gemaakt. Moet wel op merken dat mijn persoonlijke ervaringen met borderliners grotendeels zijn opgedaan met opgenomen BL's. Als ze op hun ergst zijn, zeg maar. En natuurlijk zijn er ook relatief 'lieve' BL's. Ik zal er snel achterkomen of er hier daar sprake van is. Afwachten geblazen dus. Naughty or nice?
I always look twice, before I close my eyes....Ben hier niet om haar te haten m.a.w. Dat kan altijd nog dus dat stel ik zolang mogelijk uit. Hoop dat ik het nu voldoende heb genuanceerd zodat je niet meer zo verontwaardigd bent. Ruwe bolster, blanke pit moet je maar denken. :W
Heb jij de dikke van dale opgegeten ofzo?
pi_121794622
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:02 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht met dit radicale standpunt. Ik weet donders goed dat ik te ver ga. Waar gehakt wordt vallen spaanders, zeker als je de botte bijl hanteerd.
Je hebt natuurlijk wel een punt bij de 'heftige' borderliners. Een zachte aanpak lijkt me daar ook niet te werken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 13:14:46 #45
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121794776
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:53 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Nog steeds klote :')

Maar toch bedankt voor je interesse :)
Dat spijt me voor je. Mensen die het nooit gevoeld hebben beseffen niet hoe diep zo'n dal kan zijn. Hoop dat je er uit weet je klauteren, koste wat kost. Bij mij was alleen de eerste echt diep. Na de eerste keer eruit klimmen, zonder AD's, was het de volgende keer al makkelijker. Er is licht aan het eind van de tunnel, al is ie nog zo lang. Power2U. :W
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 13:16:14 #46
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121794829
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:05 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Heb jij de dikke van dale opgegeten ofzo?
:Y Ja, en ik ben nog bezig met ophoesten.. :)
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 13:23:36 #47
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121795131
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:39 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Misschien kan Salmannassar beter ff gaan krassen
Nou die gaat toch FF boven mijn pet. Krassen? Wat krassen? :W
  zondag 20 januari 2013 @ 13:28:27 #48
346653 Ceviche
pi_121795339
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:14 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Dat spijt me voor je. Mensen die het nooit gevoeld hebben beseffen niet hoe diep zo'n dal kan zijn. Hoop dat je er uit weet je klauteren, koste wat kost. Bij mij was alleen de eerste echt diep. Na de eerste keer eruit klimmen, zonder AD's, was het de volgende keer al makkelijker. Er is licht aan het eind van de tunnel, al is ie nog zo lang. Power2U. :W
Ik heb een dysthyme stoornis en daaroverheen depressies, soms issie dus een maand weg, en daar issie weer. Maar over het algemeen gaat het al veel beter dan een paar jaar geleden.

zondag 20 januari 2013 @ 13:29:14 #49
346653 Ceviche
pi_121795371
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:23 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Nou die gaat toch FF boven mijn pet. Krassen? Wat krassen? :W
Ik geloof dat hij automutilatie bedoelt.
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2013 @ 13:36:31 #50
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_121795701
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:29 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik geloof dat hij automutilatie bedoelt.
Grappig! Hij denk dus dat ik ook een BL ben? Dan had ie beter de term 'snijden' kunnen gebruiken.Dat zou ik meteen begrepen hebben. Ik = simpel, hou daar rekening mee...
Maar bedankt voor je uitleg. Is jou 'stoornis relatief zeldzaam? Want ik heb er nog nooit van gehoord. hoewel dat feit natuurlijk niet maatstafgevend is :W .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')