Meer dan 156 miljoen? Of meer dan mijn ideetje opbrengt? Dat is waar, er zijn iets van 304.109 oldtimers volgens het fehac rapport, dus 304.109 maal 100 = een dikke 30 miljoen, maar die 156 miljoen halen ze ook ammenooit niet.. Beetje geven en nemen hoor..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:45 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nee, het verandert niets aan de twee hoofdredenen:
-de overheid wil meer geld hebben
alle diesels kunnen neutraal rijden als ze biologische brand stof nu eens toestaan!quote:
geef me een uur en me teller staat op 00000quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:04 schreef virl3 het volgende:
Ik zat ff te surfen over dit onderwerp, en ik kwam de UK regeling tegen.. En dat bracht me op een idee. Waarom niet simpelweg een vast bedrag op basis het gemiddelde aantal kilometers zoals dat nu onderzocht is door de fehac oid.
Bestuurder van oude auto's maken gebruik van de weg dus een beetje belasting daar over betalen kan best en dikke amerikanen blijven mogelijk want het is een vast bedrag,
Zal je dan geld toe krijgen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:34 schreef T42 het volgende:
[..]
geef me een uur en me teller staat op 00000
Lezen ajb.. Ik zei vast bedrag, niet op basis van een kilometerstand..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:34 schreef T42 het volgende:
[..]
geef me een uur en me teller staat op 00000
en het gemiddelde bij een club is 1500kmquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:44 schreef virl3 het volgende:
[..]
Lezen ajb.. Ik zei vast bedrag, niet op basis van een kilometerstand..
Nee, het verhaal blijft niet hetzelfde. Er wordt maar iets geroepen, al riep je het wat betreft NOx toevallig goed.. als je het per individuele auto bekijkt tenminste. Gelet op het geheel is de invloed niet significant en is het dus de vraag waarom er op basis daarvan maatregelen genomen moeten worden.quote:
Oh maar dat is eenvoudig te verklaren. Lalalala..geld!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:47 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Nee, het verhaal blijft niet hetzelfde. Er wordt maar iets geroepen, al riep je het wat betreft NOx toevallig goed.. als je het per individuele auto bekijkt tenminste. Gelet op het geheel is de invloed niet significant en is het dus de vraag waarom er op basis daarvan maatregelen genomen moeten worden.
Daarbij dient de productie en het onderhoud ook meegerekend te worden maar dat is dermate complex dat het eigenlijk niet mogelijk is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:47 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Nee, het verhaal blijft niet hetzelfde. Er wordt maar iets geroepen, al riep je het wat betreft NOx toevallig goed.. als je het per individuele auto bekijkt tenminste. Gelet op het geheel is de invloed niet significant en is het dus de vraag waarom er op basis daarvan maatregelen genomen moeten worden.
biobrandstoffen zijn juist enorm slecht voor het milieu, daar worden oerwouden en bossen voor gekapt. bovendien lijdt het tot opdrijving van de voedselprijzen. er is overigens niemand die je tegenhoudt afgewerkte frituurolie in je wagen te gooien als je die mogelijkheid hebt. zolang het niet massaal gebeurt, zal er geen haan naar kraaien.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:34 schreef T42 het volgende:
[..]
alle diesels kunnen neutraal rijden als ze biologische brand stof nu eens toestaan!
Niet alle biobrandstoffen.. Als ze nou 's opschieten met olie uit http://www.scientias.nl/w(...)en-minuut-olie/75060 algen en uit luchtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
biobrandstoffen zijn juist enorm slecht voor het milieu, daar worden oerwouden en bossen voor gekapt. bovendien lijdt het tot opdrijving van de voedselprijzen. er is overigens niemand die je tegenhoudt afgewerkte frituurolie in je wagen te gooien als je die mogelijkheid hebt. zolang het niet massaal gebeurt, zal er geen haan naar kraaien.
Jawel: de belastingdienst!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
biobrandstoffen zijn juist enorm slecht voor het milieu, daar worden oerwouden en bossen voor gekapt. bovendien lijdt het tot opdrijving van de voedselprijzen. er is overigens niemand die je tegenhoudt afgewerkte frituurolie in je wagen te gooien als je die mogelijkheid hebt. zolang het niet massaal gebeurt, zal er geen haan naar kraaien.
Olie uit lucht...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:00 schreef virl3 het volgende:
Niet alle biobrandstoffen.. Als ze nou 's opschieten met olie uit http://www.scientias.nl/w(...)en-minuut-olie/75060 algen en uit lucht
hoe willen ze dat controleren,quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Jawel: de belastingdienst!
Als je braaf accijns afdraagt kom je wellicht een heel eind.
[..]
Olie uit lucht...
Natuurlijk kan je CO2 en water omzetten in olie, dat kost echter iets meer energie dan het oplevert.
Als je oliebollen ruikt achter je auto valt het aardig opquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
hoe willen ze dat controleren,
ik heb nog nooit gehoord dat iemand hier een boete voor kreeg.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Als je oliebollen ruikt achter je auto valt het aardig op
http://www.ppo.nu/showthread.php/3617-Aanhouding-Douanequote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gehoord dat iemand hier een boete voor kreeg.
Ik kom regelmatig bij de IKEA, het past prima.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil geen kastje in mijn auto. Nooit.
En hoe je het ruikt.. Been there done that. Ook met een volle tank puur op zonnebloemolie of frietolie.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:43 schreef T42 het volgende:
Bio diesel en frievvet ruik je niet! Rij er al sinds 2004 op afentoe
alleen met starten rook je oliebollen lucht maar met warme motor rook het precies naar dieselquote:Op maandag 4 februari 2013 02:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En hoe je het ruikt.. Been there done that. Ook met een volle tank puur op zonnebloemolie of frietolie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |