Ja, maar dat heeft te maken met de batterij en de bijbehorende technologie
Batterijtechnologie is niet heel zwart-wit/duidelijk/concreet. Als je een tank met een vloeistof er in leeg laat lopen kan je aan de hand van het stroomvolume en de inhoud (of vulling als je heel precies wilt zijn) van de tank bepalen wanneer het ding leeg is. Bij een batterij werkt dat niet. Sterker nog: mij werd uitgelegd dat een batterij nooit leeg raakt, maar dat de inwendige weerstand steeds hoger wordt. Wordt die hoger dan de capaciteit van de batterij dan is de batterij 'leeg'. Maar het is heel moeilijk te voorspellen hoe lang het duurt voor die inwendige weerstand de capaciteit van de batterij overschrijdt. Het grafiekje met inwendige weerstanden van de batterij dat ik te zien kreeg had ook een onlogische vorm: eerst vrij vlak, daarna erg snel steil omhoog en daarna weer vrij vlak.
Let wel: ik heb geen verstand van batterijen. Ik heb hier gewoon de uitleg neergezet die ik kreeg. Dus wellicht schort er iets aan omdat de uitleg versimpeld is of omdat ik het niet helemaal snapte.
Het meest vervelende vind ik dat die pacemaker misschien vervangen moet gaan worden als ik andere plannen heb. Maar als volgens de regeltjes het ding vervangen mag/moet worden heb ik nog een half jaar, dat scheelt weer.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/