abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119773424
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 01:51 schreef CaLeX het volgende:

[..]

En zo zal het zijn tot het eind nu.
Tenzij Fajah wonderbaarlijk immuniteit wint en Gene weet over te halen om op peggy te stemmen en zijn munt weet in te zetten (hij had er toch nog een?). En peggy omdat hij (gene) meer tegenstemmen heeft dan fatima bij eerdere eilandraden helaas.
Klopt, Gene heeft nog een munt.
pi_119774404
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:00 schreef qwerty-nl het volgende:
Joke vond t grappig dat wij naar die gouden munt aan t zoeken waren.. Heb r tijdens mn zoektocht helaas ook zien kakken. #ExpeditieRobinson

Die vieze gouden stinkmunt zat natuurlijk al een eeuwigheid in dat slipje van Gene #ExpeditieRobinson

@Fatimademelo

:') :o
Echt classy zeg :')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 30 november 2012 @ 11:07:10 #53
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_119775130
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:37 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Echt classy zeg :')
"Fatima en Chris spelen het spel" Ze hebben stom geluk omdat de rest echt idioten zijn. Daarnaast moet iedereen het sportief opvatten als ze omwille het spel weggestemd worden, maar heeft die dikke pokernicht wel rancune vanwege het wegstemmen van zijn wederhelft. Wat een mongolen jaar is dit.
pi_119775797
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:07 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

"Fatima en Chris spelen het spel" Ze hebben stom geluk omdat de rest echt idioten zijn. Daarnaast moet iedereen het sportief opvatten als ze omwille het spel weggestemd worden, maar heeft die dikke pokernicht wel rancune vanwege het wegstemmen van zijn wederhelft. Wat een mongolen jaar is dit.
Oneens. Ze spelen een spel, de anderen zijn geen idioten. Ze hebben alleen het geluk dat de anderen makkelijk manipuleerbaar zijn. Dat komt door de honger, verveling, vertrouwen, etc., factoren die er gewoon zijn.
De grootste factor echter is angst, en dat zag je bij Peggy heel erg terug gisteren. Ze zijn constant bang dat als ze zich tegen het pokertrio (nu duo) keren dat het ze de kop kost, in plaats van organiseren kruipen ze in hun schulp en beginnen ze complotjes die niks uit halen. De enige die hier zo te zien mee om kan gaan is Fajah, die krijgt het voor elkaar ertussendoor te glippen tot op heden en met de juiste wind mee te waaien.

Je vergeet echter dat je hersens niet vol werken met de ontbering die je krijgt. Iedereen heeft het wel over het vele eten in dit topic, maar als je hoort wat ze tot nu toe afgevallen zijn schrik je toch wel. Je zag ook gisteren duidelijk bij de proef dat het eten ervoor zorgde dat ze van de puzzel afgeleid werden, en later zag je op winnaarseiland het besef dat ze dom gehandeld hadden door Fajah achter te laten. Dit alles wederom na het eten. Je hersens nemen gewoon een loopje met je, alles draait om eten. Een laatste ondersteuning van dat feit is dat sportmannen/vrouwen er vaak vroeg uit gaan omdat hun lichaam het eten zo nodig heeft (die bokser vorig jaar was een goed voorbeeld).

Fatima en Chris hebben het geluk dat ze een goede basis hebben gelegd in het begin, ze konden elkaar vanaf dag 1 vertrouwen. Toen was er geen honger en werd er nog rationeel nagedacht. Gaandeweg verdwijnt dat, maar ze plukken nu de vruchten van die band.
  vrijdag 30 november 2012 @ 11:39:33 #55
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_119776027
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:31 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Oneens. Ze spelen een spel, de anderen zijn geen idioten. Ze hebben alleen het geluk dat de anderen makkelijk manipuleerbaar zijn. Dat komt door de honger, verveling, vertrouwen, etc., factoren die er gewoon zijn.
Idioten dus.
quote:
De grootste factor echter is angst, en dat zag je bij Peggy heel erg terug gisteren. Ze zijn constant bang dat als ze zich tegen het pokertrio (nu duo) keren dat het ze de kop kost, in plaats van organiseren kruipen ze in hun schulp en beginnen ze complotjes die niks uit halen. De enige die hier zo te zien mee om kan gaan is Fajah, die krijgt het voor elkaar ertussendoor te glippen tot op heden en met de juiste wind mee te waaien.

Die angst is juist die domheid bij Peggy. En hoewel Fajah er nu tussen door glipt had die allang een front moeten vormen met Peggy.
Dan heb je nog de domme belgen die hun stem baseren op diegene die ze de waarheid verteld op een manier waar ze emotioneel van worden. Dom dus. En wederom van Fajah dom dat ze dat niet kon inschatten bij de Belgjes.

Ze denken niet tot nauwelijks na, en dat maakt het voor Chris en Fatima veel te makkelijk.
pi_119776191
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:39 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Idioten dus.

[..]

Die angst is juist die domheid bij Peggy. En hoewel Fajah er nu tussen door glipt had die allang een front moeten vormen met Peggy.
Dan heb je nog de domme belgen die hun stem baseren op diegene die ze de waarheid verteld op een manier waar ze emotioneel van worden. Dom dus. En wederom van Fajah dom dat ze dat niet kon inschatten bij de Belgjes.

Ze denken niet tot nauwelijks na, en dat maakt het voor Chris en Fatima veel te makkelijk.
Vind je het vervelend als ik jouw redenatie dom vind? Ik vind alles op dom gooien een beetje dom. Ik zal niet zeggen dat alle deelnemers een universitaire opleiding hebben afgerond, maar ik vind het veel te kort door de bocht om het dom te noemen.
  vrijdag 30 november 2012 @ 11:53:38 #57
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_119776443
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:45 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Vind je het vervelend als ik jouw redenatie dom vind? Ik vind alles op dom gooien een beetje dom. Ik zal niet zeggen dat alle deelnemers een universitaire opleiding hebben afgerond, maar ik vind het veel te kort door de bocht om het dom te noemen.
Vind ik niet vervelend hoor, ben niet zo emotioneel.
Ondoordacht, lomp, angstig en naief zijn allemaal termen die je op het gros van de deelnemers los kan laten. Het is misschien wat te ver om te zeggen dat ze dom zijn, laten we het er maar op houden dat ze dom handelen. Ze geven de overwinning bijna aan het pokerduo. En ze worden er elke eilandraad door dit zelfde duo weer keihard om uitgelachen.
pi_119777326
Dat is
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:53 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Vind ik niet vervelend hoor, ben niet zo emotioneel.
Ondoordacht, lomp, angstig en naief zijn allemaal termen die je op het gros van de deelnemers los kan laten. Het is misschien wat te ver om te zeggen dat ze dom zijn, laten we het er maar op houden dat ze dom handelen. Ze geven de overwinning bijna aan het pokerduo. En ze worden er elke eilandraad door dit zelfde duo weer keihard om uitgelachen.
Zeker waar, en dat is dom gespeeld. Maar maakt het voor ons wel weer leuk :)
pi_119777355
Ik vind Fayah het tot nu toe het beste doen en is ook degene die voor mij het meest verdiend om Exp Rob. te winnen.
  Moderator vrijdag 30 november 2012 @ 16:23:09 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_119784184
Poeh spannende :D Fayah zwijnt, hadden ze anders gegokt dan had zij eruit gelegen.

En ik ben het ermee eens dat zij het verdient van degenen die nu nog over zijn.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_119785905
Kan iemand mij vertellen wat er zo geweldig is aan Fajah!? En wat er zo irritant is aan Fatima? Het is geen American Next Top Model dus boeien dat ze een buikje heeft.. grow up
pi_119786328
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:46 schreef Tijgerbroodje het volgende:
Agh het is totaal niet Robinson meer. Gewoon eliminatie proeven inbrengen. Hup win je niet dan lig je eruit. Dat is pas Robinson. Niet dit stomme tactische gestem, echt de meest vervelende personen blijven nou over.
dit is juist zo als het hoort te gaan,eindelijk een seizoen zonder gezeik over wie een robinson waardige winnaar is

dit hoort(net zoals de show waar het van na is gedaan namelijk Survivor) een tactisch spel te zijn,kan juist enorm genieten van slimme complotten

hoewel die chris en fatima niet mijn favorieten zijn(nog zachtjes uitgedrukt!) zijn zij wel degene die het het slimst spelen,beter dan al die sukkels in de voorgaande seizoenen zo naar de slachtbank te laten leiden
  vrijdag 30 november 2012 @ 18:03:07 #63
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_119787229
Er is niet een aftreksel van Survivor.
Zowel Surivior als ER zijn een vertaling van een ander bestaand programma. Survivor is door de Amerikanen juist verschrikkelijk glad in elkaar gezet en heeft niets meer met overleven vandoen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_119787620
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is niet een aftreksel van Survivor.
Zowel Surivior als ER zijn een vertaling van een ander bestaand programma. Survivor is door de Amerikanen juist verschrikkelijk glad in elkaar gezet en heeft niets meer met overleven vandoen.
Ik heb aardig wat seizoenen van Survivor gekeken en ik heb het idee dat ze daar meer moeten surviven dan bij ER. Paar dagen zonder water zitten omdat ze geen vuur kunnen maken bijvoorbeeld?
pi_119788469
Survivor is a reality game show produced in many countries throughout the world. In the show, contestants are isolated in the wilderness and compete for cash and other prizes. The show uses a system of progressive elimination, allowing the contestants to vote off other tribe members until only one final contestant remains and wins the title of "Sole Survivor." The format for Survivor was created in 1992 by British television producer Charlie Parsons

als je jezelf ergens in zou verdiepen kun je ook lezen dat rtl de rechten heeft gekocht van CBS
als je de wikipedia pagina leest
http://en.wikipedia.org/wiki/Survivor_%28TV_series%29
zou je ook kunnen lezen dat ER een kopie is van survivor
of denk je dat de vele dingen die hetzelfde zijn (hidden imunity idol,eiland waar afvallers naar toe gaan enz enz) allemaal toeval zijn?
  vrijdag 30 november 2012 @ 19:10:13 #66
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_119789225
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:46 schreef patrick37 het volgende:
Survivor is a reality game show produced in many countries throughout the world. In the show, contestants are isolated in the wilderness and compete for cash and other prizes. The show uses a system of progressive elimination, allowing the contestants to vote off other tribe members until only one final contestant remains and wins the title of "Sole Survivor." The format for Survivor was created in 1992 by British television producer Charlie Parsons

als je jezelf ergens in zou verdiepen kun je ook lezen dat rtl de rechten heeft gekocht van CBS
als je de wikipedia pagina leest
http://en.wikipedia.org/wiki/Survivor_%28TV_series%29
zou je ook kunnen lezen dat ER een kopie is van survivor
of denk je dat de vele dingen die hetzelfde zijn (hidden imunity idol,eiland waar afvallers naar toe gaan enz enz) allemaal toeval zijn?
en van de NL-wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/Expeditie_Robinson
quote:
Expeditie Robinson is een realitysoap bedacht door een Brit en voor het eerst op tv gebracht in Zweden. In de show moeten 16 mensen proberen te overleven op een onbewoond eiland. De Nederlandstalige versie is vanaf het begin een co-productie geweest tussen een Nederlandse en een Vlaamse productiemaatschappij met deelnemers uit Nederland en Vlaanderen. De serie ontleent zijn naam aan het 18de-eeuwse verhaal over de zeeman Robinson Crusoe die na een schipbreuk op een onbewoond eiland terecht komt, en daar probeert te overleven.
dus welke wiki heeft er gelijk?

oh, en dan ook nog van de engelse Exp Robinson wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Expeditie_Robinson_2000

quote:
xpeditie Robinson: 2000, was the first Dutch/Belgian version of the Swedish show Expedition Robinson, or Survivor as it is referred to in some countries. This season began airing on September 15, 2000 and concluded on December 18, 2000. This season saw the first ever pan regional version of Expedition Robinson in the world. Keeping with the traditions of Robinson, the two teams for this season were the North team (Noord) and the South team (Zuid). Ultimately, it was Karin Lindenhovius from the Netherlands who won the season over Eva Willems from Belgium with a jury vote of 5-3.
ik denk dat de waarheid in het midden ligt. een Zweed bedacht ER terwijl in Amerika Survivor werd ontwikkeld. later heeft ER het 1 en ander van Exp Rob afgekeken en wellicht ook andersom.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_119793385
Ik heb alle seizoenen survivor liggen, doordat ze er structureel 2 per jaar doen zijn ze nu wat verder, maar allebei begonnen in 2000 geloof ik
  vrijdag 30 november 2012 @ 23:09:40 #68
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_119799694
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:15 schreef iAvani het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo geweldig is aan Fajah!?
uiterlijk en persoonlijkheid
quote:
En wat er zo irritant is aan Fatima?
Feyenoord!!! * Barça
pi_119799825
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:09 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

[..]

Als iemand een bitch is, is het Fajah wel...
  vrijdag 30 november 2012 @ 23:17:07 #70
39256 Bonobo11
pi_119799979
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:13 schreef iAvani het volgende:

[..]

Als iemand een bitch is, is het Fajah wel...
Ach bitch , ik zie een vrouw met pit en niet op haar mondje gevallen, daar hebben die belgen moeite mee, die smoezelen liever met elkaar een laf complotje in elkaar.
Fatima doet mij te arrogant en die panterprintjes en hangbuik en dergelijke. duidelijk niet afgetraind na d'r topsportcarriere, vroeg oud en chagrijnig. met d'r pokerstarssportcontract :')
Feyenoord!!! * Barça
pi_119800071
Ik vind Expeditie Robinson zo vreselijk saai dit seizoen, ik volg het wel, omdat ik dat altijd al deed. Maar ik beleef er dit jaar maar weinig lol aan. Alleen Fajah, lijkt het spel te spelen. Maar verder is het allemaal maar een gezapige boel. En dat geldt tevens voor de presentator, want ook die geeft de indruk zich stierlijk te vervelen. Daar gaat ook werkelijk geen sprankje ehthousiasme voor het spel wat hij presenteert vanaf.

Gelukkig is er dan ook nog Survivor, om de geest van het spel in ere te houden. Daar heb ik heel veel meer plezier van om naar te kijken dit seizoen, dan de wel erg saaie en gezapige Expeditie Robinson van dit jaar.
pi_119800091
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:17 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Ach bitch , ik zie een vrouw met pit en niet op haar mondje gevallen, daar hebben die belgen moeite mee, die smoezelen liever met elkaar een laf complotje in elkaar.
Fatima doet mij te arrogant en die panterprintjes en hangbuik en dergelijke. duidelijk niet afgetraind na d'r topsportcarriere, vroeg oud en chagrijnig. met d'r pokerstarssportcontract :')
Persoonlijkheid en uiterlijk als één beschouwen :')
  vrijdag 30 november 2012 @ 23:29:03 #73
39256 Bonobo11
pi_119800445
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:19 schreef iAvani het volgende:

[..]

Persoonlijkheid en uiterlijk als één beschouwen :')
dat doe ik dus niet, ze tellen beide wel mee in de eindbeoordeling
Feyenoord!!! * Barça
pi_119800646
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:29 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

dat doe ik dus niet, ze tellen beide wel mee in de eindbeoordeling
Dan is ER misschien niet het programma voor jou, kruip maar weer terug in je Americans Next Top Model holletje :)
  vrijdag 30 november 2012 @ 23:42:02 #75
39256 Bonobo11
pi_119800854
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:35 schreef iAvani het volgende:

[..]

Dan is ER misschien niet het programma voor jou, kruip maar weer terug in je Americans Next Top Model holletje :)
Feyenoord!!! * Barça
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')