Dat gelukkig wel ja. Volgende week is Fajah duidelijk niet meer nodig en kan Chris zijn vendetta plaats gaan vinden. Jammer voor Fajahquote:Op donderdag 29 november 2012 21:38 schreef NotGuilty het volgende:
Ze vat het wel sportief op, netals Min-Hee
Ok, nou ja, dan komt dat nog wel een keer.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even een mod met tijd teveel vragen ik ga er zo vandoor.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:39 schreef tompsv18 het volgende:
Fajah zal er volgende week wel uitgaan helaas
Klopt, behalve Fajah mag ik echt helemaal niemand hier van.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:46 schreef Tijgerbroodje het volgende:
Agh het is totaal niet Robinson meer. Gewoon eliminatie proeven inbrengen. Hup win je niet dan lig je eruit. Dat is pas Robinson. Niet dit stomme tactische gestem, echt de meest vervelende personen blijven nou over.
Dit inderdaad, echt Robinson was het toen het spel nog zonder BN'ers werd gespeeld. Toen moest je echt hard knokken om in het spel te blijven.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:46 schreef Tijgerbroodje het volgende:
Agh het is totaal niet Robinson meer. Gewoon eliminatie proeven inbrengen. Hup win je niet dan lig je eruit. Dat is pas Robinson. Niet dit stomme tactische gestem, echt de meest vervelende personen blijven nou over.
Ik vind Fatima een verschrikkelijk mens. Maar dat is mijn mening.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:00 schreef qwerty-nl het volgende:
Joke vond t grappig dat wij naar die gouden munt aan t zoeken waren.. Heb r tijdens mn zoektocht helaas ook zien kakken. #ExpeditieRobinson
Die vieze gouden stinkmunt zat natuurlijk al een eeuwigheid in dat slipje van Gene #ExpeditieRobinson
@Fatimademelo![]()
Eenschquote:Op donderdag 29 november 2012 22:06 schreef Tijgerbroodje het volgende:
[..]
Ik vind Fatima een verschrikkelijk mens. Maar dat is mijn mening.
Fajah mag ook stemmen hequote:Op vrijdag 30 november 2012 00:15 schreef Vijf_voor het volgende:
- Niet proberen Fajah over te halen
- Op Fajah stemmen zodat het 3 tegen 2 blijft![]()
- Belgen![]()
Gene + Chris op Fajah
Fatima + Peggy op Gene
Gene zet z'n munt in
En zo zal het zijn tot het eind nu.quote:
De zielige rancune over het wegstemmen z'n broertje....quote:Op donderdag 29 november 2012 22:32 schreef miep63 het volgende:
Chris heeft dus nog een appeltje te schillen met Fajah. Ik kan me eerlijk gezegd niet meer herinneren, dat ze had toegezegd dat pokertrio te helpen om Min-hee (geloof ik) er uit te stemmen. Of heb ik iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |