Wacht, vergelijken we nu GW2 en WoW met smash bros en tekken?quote:Op zondag 2 december 2012 19:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Geen toernooien zoals in Lol, tekken, super smash brothers en de overige vecht spellen nee.
Oh, ja. WoW had ook z'n zwakke punten. Zeker in WOTLK+ kwamen die onnodig lange battles steeds meer naar voren. Echter is je kritiek voornamelijk toepasselijk op 2v2. In 3v3 was dat euvel al een stuk minder en in 5v5 was het (op hoog niveau) niet aanwezig.quote:Wel grappig dat je net doet of alles gecoördineerd en pro is in wow. Bijna grappig. Die gear treatmill, die perma CCs die tunnelvisie en dat neerbursten van de healer en huilen als het mislukt en vervolgens wachten tot de cooldowns terugkomen om het nog een keer te proberen.
Mja, ik vind van wel. Echter was het helemaal niet mijn intentie om het spel zo letterlijk met WoW te vergelijken.quote:WoW heeft echt niet meer diepgang dan andere mmos.
Ik speel games waar één game makkelijk meer dan een week kan duren. Ja, dat is inderdaad een kwestie van smaak. Wellicht had je beter je ei kwijt gekund in 3v3/5v5 (die trouwens toch een stuk leuker waren om te spelen).quote:2v2 arena duurt soms een halfuur Je moet er maar van houden.
Ik vergelijk het al de hele tijd met vechtgames. De formule van een vechtsysteem als wow slaat gewoon nergens op naar mijn mening. Het blijft één en dezelfde formule, en de mensen die zich er het hardst aan toewijden met de beste comp/gear/talents en strategie(het enige wat wel een + is) wint. Waarbij die strategie altijd neerkomt op CC en neerbursten terwijl je 50% van de tijd beïnvloed bent zonder er iets tegen te kunnen doen. Owja, de healer kan cleanse spammen.quote:Op zondag 2 december 2012 21:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Wacht, vergelijken we nu GW2 en WoW met smash bros en tekken?
Behalve dat de vergelijking natuurlijk totaal niet opgaat ben ik wel benieuwd naar wat voorbeelden van die toernooien dan. Ik heb van zowel smash bros als WoW flink wat toernooien gezien en hoewel ze allebei heel tof zijn om te kijken kwam het aantal van smash bros nergens in de buurt van het aantal WoW toernooien. Ik denk dat je een scene hebt gemist
[..]
Oh, ja. WoW had ook z'n zwakke punten. Zeker in WOTLK+ kwamen die onnodig lange battles steeds meer naar voren. Echter is je kritiek voornamelijk toepasselijk op 2v2. In 3v3 was dat euvel al een stuk minder en in 5v5 was het (op hoog niveau) niet aanwezig.
Het 2v2 probleem wat jij beschrijft deed zich vooral voor in de druid/warrior vs rogue/priest tijden. Wat er tegenwoordig wel of niet sterk is in WoW weet ik niet want ik speel het niet meer.
En ja, het was wel degelijk gecoördineerd in WoW. Hoe wil je anders verklaren dat het toch altijd weer dezelfde topteams/players waren die retourneerde in de hoge ranks? Toeval?
[..]
Mja, ik vind van wel. Echter was het helemaal niet mijn intentie om het spel zo letterlijk met WoW te vergelijken.
Het ging mij om je kritiek op healers en dat een afwezigheid daarvan voor een interessanter spelverloop zou zorgen. Ik begrijp dat het een mening is maar stellig beweren dat healers onnodig zijn en dat het een 'lelijke toevoeging' is aan een game lijkt mij per definitie incorrect. Het hangt er vanaf op welke manier het wordt ingebouwd.
[..]
Ik speel games waar één game makkelijk meer dan een week kan duren. Ja, dat is inderdaad een kwestie van smaak. Wellicht had je beter je ei kwijt gekund in 3v3/5v5 (die trouwens toch een stuk leuker waren om te spelen).
Ik vind persoonlijk dat je mmo's niet met games als Tekken kan vergelijken, het zijn twee heel verschillende concepten..quote:Op zondag 2 december 2012 21:41 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik vergelijk het al de hele tijd met vechtgames. De formule van een vechtsysteem als wow slaat gewoon nergens op naar mijn mening. Het blijft één en dezelfde formule, en de mensen die zich er het hardst aan toewijden met de beste comp/gear/talents en strategie(het enige wat wel een + is) wint. Waarbij die strategie altijd neerkomt op CC en neerbursten terwijl je 50% van de tijd beïnvloed bent zonder er iets tegen te kunnen doen. Owja, de healer kan cleanse spammen.
Een andere soort vechtgame gaat om mindgames, reactievermogen en vooral ontwijken. WoW kent geen ontwijken maar alleen maar reactievermogen en die CC-formule om te winnen.
Dan liever gw2, ook al weet ik niet of die wel goed is. Geen healers en 1000 sec durende CC op elke klasse maakt het al aantrekkelijker.
En ik leg uit wrom ik bepaalde keuzes van de verschillende concepten kut vind omdat het beter op het andere kon kijken.quote:Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat je mmo's niet met games als Tekken kan vergelijken, het zijn twee heel verschillende concepten..
Punt is ook dat je het meer over WoW hebt dan GW2. Ik meng me maar niet meer in je discussie, maar wees een beetje relevant..quote:Op zondag 2 december 2012 22:03 schreef dustbrain het volgende:
[..]
En ik leg uit wrom ik bepaalde keuzes van de verschillende concepten kut vind omdat het beter op het andere kon kijken.
Lol heeft gemeen met een vechtgame dat het gedeeltelijk 1op1 is en verder telt reactie vermogen en andere dingen uit vechtgames erg mee. Lol brengt in plaats van veel combo's veel strategie en map awareness. Een goede toevoeging imo. Wow brengt healers die heal spammen en de hele gameplay dusdanig aanpassen dat ik ervan moet kotsen.
Ik neem aan dat je je wachtwoord gewijzigd hebt. Want als je die mailtjes krijgt, is je wachtwoord bekend.quote:Op maandag 3 december 2012 00:05 schreef Typisch het volgende:
Ik krijg elke dag mailtjes dat een of andere kut chinees probeert in te loggen op mijn account. Andere hier last van?
Heb je bij elke "MMO". Zo ook bij GW2, Diablo 3 en WoW.quote:Op maandag 3 december 2012 00:05 schreef Typisch het volgende:
Ik krijg elke dag mailtjes dat een of andere kut chinees probeert in te loggen op mijn account. Andere hier last van?
Ik heb hetzelfde. Vond het ook snel erg repetitive worden. telkens zelfde spells. En de scenarios had je na 2 keer ook wel gezien.quote:Op maandag 3 december 2012 11:02 schreef EpicKnife het volgende:
ik kocht dit spel op release maar vond het aardig wat repetitive worden, ben blijven haken op elke class tot lvl 20 spelen enzo maar het werd wat saai / eentonig, vrienden van mij (lvl80'ers) zeiden dat er endgame content in zat etc, maar het spel is leuk, want ik zoek een leuke (f2p) mmorpg. Zit er dus al wat endgame content in of zit dat er aan te komen? Zoja, dan val ik binnenkort gewoon weer terug in gw2.
Ja, weinig variatie in skills, geen echte skilltree. Nee gewoon meppen, en je scaled op gems / gear. Geen diepte in de endgame content. Mooie game, maar arenanet moet er echt wat mee gaan doen. want dit kan een mmorpg worden met veel potentiequote:Op maandag 3 december 2012 11:47 schreef Kingleon het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Vond het ook snel erg repetitive worden. telkens zelfde spells. En de scenarios had je na 2 keer ook wel gezien.
Thiefs zijn leuk voor soloquote:Op maandag 3 december 2012 11:03 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Mesmer of Necro. Thiefs zijn cliché.
cool bron?quote:Op maandag 3 december 2012 12:39 schreef wdn het volgende:
Begin 2013 krijgen we een mega grote update.
Jumping Puzzlequote:Op maandag 3 december 2012 12:50 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
cool bron?
wat is een JP nou weer dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |