abonnement Unibet Coolblue
pi_119852893
Op dit moment in WvWvW met een man of 25/30 van de GOT guild, gaat lekker :)
pi_119856646
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 19:52 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Geen toernooien zoals in Lol, tekken, super smash brothers en de overige vecht spellen nee.
Wacht, vergelijken we nu GW2 en WoW met smash bros en tekken? :D

Behalve dat de vergelijking natuurlijk totaal niet opgaat ben ik wel benieuwd naar wat voorbeelden van die toernooien dan. Ik heb van zowel smash bros als WoW flink wat toernooien gezien en hoewel ze allebei heel tof zijn om te kijken kwam het aantal van smash bros nergens in de buurt van het aantal WoW toernooien. Ik denk dat je een scene hebt gemist :7
quote:
Wel grappig dat je net doet of alles gecoördineerd en pro is in wow. Bijna grappig. Die gear treatmill, die perma CCs die tunnelvisie en dat neerbursten van de healer en huilen als het mislukt en vervolgens wachten tot de cooldowns terugkomen om het nog een keer te proberen.
Oh, ja. WoW had ook z'n zwakke punten. Zeker in WOTLK+ kwamen die onnodig lange battles steeds meer naar voren. Echter is je kritiek voornamelijk toepasselijk op 2v2. In 3v3 was dat euvel al een stuk minder en in 5v5 was het (op hoog niveau) niet aanwezig.

Het 2v2 probleem wat jij beschrijft deed zich vooral voor in de druid/warrior vs rogue/priest tijden. Wat er tegenwoordig wel of niet sterk is in WoW weet ik niet want ik speel het niet meer.

En ja, het was wel degelijk gecoördineerd in WoW. Hoe wil je anders verklaren dat het toch altijd weer dezelfde topteams/players waren die retourneerde in de hoge ranks? Toeval?
quote:
WoW heeft echt niet meer diepgang dan andere mmos.
Mja, ik vind van wel. Echter was het helemaal niet mijn intentie om het spel zo letterlijk met WoW te vergelijken.

Het ging mij om je kritiek op healers en dat een afwezigheid daarvan voor een interessanter spelverloop zou zorgen. Ik begrijp dat het een mening is maar stellig beweren dat healers onnodig zijn en dat het een 'lelijke toevoeging' is aan een game lijkt mij per definitie incorrect. Het hangt er vanaf op welke manier het wordt ingebouwd.
quote:
2v2 arena duurt soms een halfuur :') Je moet er maar van houden.
Ik speel games waar één game makkelijk meer dan een week kan duren. Ja, dat is inderdaad een kwestie van smaak. Wellicht had je beter je ei kwijt gekund in 3v3/5v5 (die trouwens toch een stuk leuker waren om te spelen).
Conscience do cost.
pi_119857307
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:31 schreef ems. het volgende:

[..]

Wacht, vergelijken we nu GW2 en WoW met smash bros en tekken? :D

Behalve dat de vergelijking natuurlijk totaal niet opgaat ben ik wel benieuwd naar wat voorbeelden van die toernooien dan. Ik heb van zowel smash bros als WoW flink wat toernooien gezien en hoewel ze allebei heel tof zijn om te kijken kwam het aantal van smash bros nergens in de buurt van het aantal WoW toernooien. Ik denk dat je een scene hebt gemist :7

[..]

Oh, ja. WoW had ook z'n zwakke punten. Zeker in WOTLK+ kwamen die onnodig lange battles steeds meer naar voren. Echter is je kritiek voornamelijk toepasselijk op 2v2. In 3v3 was dat euvel al een stuk minder en in 5v5 was het (op hoog niveau) niet aanwezig.

Het 2v2 probleem wat jij beschrijft deed zich vooral voor in de druid/warrior vs rogue/priest tijden. Wat er tegenwoordig wel of niet sterk is in WoW weet ik niet want ik speel het niet meer.

En ja, het was wel degelijk gecoördineerd in WoW. Hoe wil je anders verklaren dat het toch altijd weer dezelfde topteams/players waren die retourneerde in de hoge ranks? Toeval?

[..]

Mja, ik vind van wel. Echter was het helemaal niet mijn intentie om het spel zo letterlijk met WoW te vergelijken.

Het ging mij om je kritiek op healers en dat een afwezigheid daarvan voor een interessanter spelverloop zou zorgen. Ik begrijp dat het een mening is maar stellig beweren dat healers onnodig zijn en dat het een 'lelijke toevoeging' is aan een game lijkt mij per definitie incorrect. Het hangt er vanaf op welke manier het wordt ingebouwd.

[..]

Ik speel games waar één game makkelijk meer dan een week kan duren. Ja, dat is inderdaad een kwestie van smaak. Wellicht had je beter je ei kwijt gekund in 3v3/5v5 (die trouwens toch een stuk leuker waren om te spelen).
Ik vergelijk het al de hele tijd met vechtgames. De formule van een vechtsysteem als wow slaat gewoon nergens op naar mijn mening. Het blijft één en dezelfde formule, en de mensen die zich er het hardst aan toewijden met de beste comp/gear/talents en strategie(het enige wat wel een + is) wint. Waarbij die strategie altijd neerkomt op CC en neerbursten terwijl je 50% van de tijd beïnvloed bent zonder er iets tegen te kunnen doen. Owja, de healer kan cleanse spammen.

Een andere soort vechtgame gaat om mindgames, reactievermogen en vooral ontwijken. WoW kent geen ontwijken maar alleen maar reactievermogen en die CC-formule om te winnen.

Dan liever gw2, ook al weet ik niet of die wel goed is. Geen healers en 1000 sec durende CC op elke klasse maakt het al aantrekkelijker.
We're slowly approaching inevitable death.
  Moderator zondag 2 december 2012 @ 22:02:00 #104
375570 crew  Cyan9
pi_119858604
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:41 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ik vergelijk het al de hele tijd met vechtgames. De formule van een vechtsysteem als wow slaat gewoon nergens op naar mijn mening. Het blijft één en dezelfde formule, en de mensen die zich er het hardst aan toewijden met de beste comp/gear/talents en strategie(het enige wat wel een + is) wint. Waarbij die strategie altijd neerkomt op CC en neerbursten terwijl je 50% van de tijd beïnvloed bent zonder er iets tegen te kunnen doen. Owja, de healer kan cleanse spammen.

Een andere soort vechtgame gaat om mindgames, reactievermogen en vooral ontwijken. WoW kent geen ontwijken maar alleen maar reactievermogen en die CC-formule om te winnen.

Dan liever gw2, ook al weet ik niet of die wel goed is. Geen healers en 1000 sec durende CC op elke klasse maakt het al aantrekkelijker.
Ik vind persoonlijk dat je mmo's niet met games als Tekken kan vergelijken, het zijn twee heel verschillende concepten..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_119858746
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk dat je mmo's niet met games als Tekken kan vergelijken, het zijn twee heel verschillende concepten..
En ik leg uit wrom ik bepaalde keuzes van de verschillende concepten kut vind omdat het beter op het andere kon kijken.

Lol heeft gemeen met een vechtgame dat het gedeeltelijk 1op1 is en verder telt reactie vermogen en andere dingen uit vechtgames erg mee. Lol brengt in plaats van veel combo's veel strategie en map awareness. Een goede toevoeging imo. Wow brengt healers die heal spammen en de hele gameplay dusdanig aanpassen dat ik ervan moet kotsen.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_119862846
Necromancer of mesmer? Of thief
  Moderator maandag 3 december 2012 @ 00:01:15 #107
375570 crew  Cyan9
pi_119864097
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:03 schreef dustbrain het volgende:

[..]

En ik leg uit wrom ik bepaalde keuzes van de verschillende concepten kut vind omdat het beter op het andere kon kijken.

Lol heeft gemeen met een vechtgame dat het gedeeltelijk 1op1 is en verder telt reactie vermogen en andere dingen uit vechtgames erg mee. Lol brengt in plaats van veel combo's veel strategie en map awareness. Een goede toevoeging imo. Wow brengt healers die heal spammen en de hele gameplay dusdanig aanpassen dat ik ervan moet kotsen.
Punt is ook dat je het meer over WoW hebt dan GW2. Ik meng me maar niet meer in je discussie, maar wees een beetje relevant.. :W
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator maandag 3 december 2012 @ 00:01:32 #108
375570 crew  Cyan9
pi_119864108
quote:
9s.gif Op zondag 2 december 2012 23:26 schreef Snowbells het volgende:
Necromancer of mesmer? Of thief
Gewoon alle 3 :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_119864204
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:01 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Gewoon alle 3 :D
Ik wil met 1 lv 80 worden :@
pi_119864239
Ik krijg elke dag mailtjes dat een of andere kut chinees probeert in te loggen op mijn account. :') Andere hier last van?
pi_119872369
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 00:05 schreef Typisch het volgende:
Ik krijg elke dag mailtjes dat een of andere kut chinees probeert in te loggen op mijn account. :') Andere hier last van?
Ik neem aan dat je je wachtwoord gewijzigd hebt. Want als je die mailtjes krijgt, is je wachtwoord bekend.
pi_119872810
ik kocht dit spel op release maar vond het aardig wat repetitive worden, ben blijven haken op elke class tot lvl 20 spelen enzo :P maar het werd wat saai / eentonig, vrienden van mij (lvl80'ers) zeiden dat er endgame content in zat etc, maar het spel is leuk, want ik zoek een leuke (f2p) mmorpg. Zit er dus al wat endgame content in of zit dat er aan te komen? Zoja, dan val ik binnenkort gewoon weer terug in gw2. :P
pi_119872841
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 00:05 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Ik wil met 1 lv 80 worden :@
Mesmer of Necro. Thiefs zijn cliché.
  maandag 3 december 2012 @ 11:29:15 #114
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119873687
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 00:05 schreef Typisch het volgende:
Ik krijg elke dag mailtjes dat een of andere kut chinees probeert in te loggen op mijn account. :') Andere hier last van?
Heb je bij elke "MMO". Zo ook bij GW2, Diablo 3 en WoW.
  Moderator maandag 3 december 2012 @ 11:47:14 #115
9859 crew  Karina
Woman
pi_119874196
Ik kreeg gisteren voor het eerst een spam mail (ingame) of ik gold wilde kopen :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_119874213
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 11:02 schreef EpicKnife het volgende:
ik kocht dit spel op release maar vond het aardig wat repetitive worden, ben blijven haken op elke class tot lvl 20 spelen enzo :P maar het werd wat saai / eentonig, vrienden van mij (lvl80'ers) zeiden dat er endgame content in zat etc, maar het spel is leuk, want ik zoek een leuke (f2p) mmorpg. Zit er dus al wat endgame content in of zit dat er aan te komen? Zoja, dan val ik binnenkort gewoon weer terug in gw2. :P
Ik heb hetzelfde. Vond het ook snel erg repetitive worden. telkens zelfde spells. En de scenarios had je na 2 keer ook wel gezien.
pi_119875671
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:47 schreef Kingleon het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde. Vond het ook snel erg repetitive worden. telkens zelfde spells. En de scenarios had je na 2 keer ook wel gezien.
Ja, weinig variatie in skills, geen echte skilltree. Nee gewoon meppen, en je scaled op gems / gear. Geen diepte in de endgame content. Mooie game, maar arenanet moet er echt wat mee gaan doen. want dit kan een mmorpg worden met veel potentie :)
  maandag 3 december 2012 @ 12:39:59 #118
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_119875990
Begin 2013 krijgen we een mega grote update.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  maandag 3 december 2012 @ 12:41:32 #119
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_119876030
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 11:03 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Mesmer of Necro. Thiefs zijn cliché.
Thiefs zijn leuk voor solo :)

Mijn Ranger is 80 met 100% map complete
Thief is 78. Leuk om te spelen in wvwvw
Mesmer is 40. Die moet dadelijk in wvwvw voor de JPs zorgen want dat is voor mij een ramp zeg. Irritante JPs zijn dat.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_119876334
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 12:39 schreef wdn het volgende:
Begin 2013 krijgen we een mega grote update.
cool bron?
wat is een JP nou weer dan :P
pi_119876401
heb de bron al nvm.
Ik zit te kijken, zal ik verder gaan op mijn asura mesmer, human engineer of charr guardian? Tot hoever zijn deze classes balanced/veranderd? :)
pi_119876784
Eindelijk mn gear op orde met de beste karma gear vol gepropt met runes of undead en nog wat + crit, bleed en + dmg dingen. Backpack, ringen, earpieces etc etc ook aangeschaf. En dan een build die vooral gericht op bleeds en een hoop toughness, een lynx als pet die ook nog extra bleeds geeft. Dat alles zorgt ervoor dat ik aardig goed kan overleven tegen de meeste spelers en ook vaak als winnaar uit de bus kom als ik 1v1 kom te staan, en als de tegenstanders slecht genoeg zijn lukt 1 vs 2 ook nog :)
  maandag 3 december 2012 @ 13:20:56 #123
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_119877179
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 12:50 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

cool bron?
wat is een JP nou weer dan :P
Jumping Puzzle ;)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_119877375
Ergens vroeg ik me af. Wat is nou echt het verschil tussen WoW / gw2 en elke andere mmorpg qua endgame content? Mensen zeggen dat wow in van de weinige games zijn die je 5 jaar lang kan spelen ivm endgame content. Maar als ik dan rondkijk zit het allemaal in het raiden (PvE), en het outgearen van je enemy (PvP). Is dat het enige wat je nou zoveel meer kan dan? Dan propt arenanet het er toch ook gewoon in? :P
  maandag 3 december 2012 @ 13:52:47 #125
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_119878312
Als eerste: GW2 moet nog groeien.

GW zet erg in op "groep evenementen". Fractals is een goed voorbeeld daar van. Levels en levels aan dungeon die je nooit alleen voor elkaar krijgt.
The Mad King was dat ook: spelletjes waar je in een groep een doel moet halen zoals dat tag team spelletje. Of het taart gooien wat erg leuk was :D Geen idee of WOW dit ook veel doet maar de focus ligt erg op samen iets doen.

Wat er zo aan teasers en geruchten rond gaan over Wintersday wordt dit ook weer leuk.

En als die update in jan/feb 2013 echt groter is dan wat we de afgelopen 3 maanden hebben gekregen dan ben ik nog wel een zoet met GW2. Zou het wel op prijs stellen als ze ipv lvl 80 cap er eens een 20 lvls bij doen zodat ik ook wat heb aan de XP behalve dat ik steeds meer skp krijg (zit nu al op 300 en weet niet wat ik er mee aan moet)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')