abonnement Unibet Coolblue
pi_119478800


SPOILER: Processor
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Werkgeheugen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GPU: Graphics Processing Unit (Videokaart)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Merk/bouwkwaliteit en ondersteuning voor Android-versies
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Connectiviteit/Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

(dikgedrukt = ICS voorgeïnstalleerd + vrij recent/onderweg)
Iconia Tab A100 / A110 / A200 / A210 / A211 / A500 / A510 / A700

101 G9
/ 80 G9 / Carbon / Arnova G3-series (budget-dochter) 101 XS
Eee Pad SL101 / MeMo / TF101 / TF201 / TF700 / TF300 / Padfone
HTC Flyer / HTC Jetstream / HTC Quattro
XOOM / XOOM2 / XOOM2 ME
Galaxy Tab 7 / 7 V2 / 7.7 / 8.9 / 10.1 / 10.1 V2
Tablet S / P

Google Nexus | Toshiba | Packard Bell | LG | Point of View | Kindle | Huawei | Adam Notion Ink | Viewsonic | Yarvik


Populaire ChinaTab brands: Ainol, Onda, Bmorn, Cube, Ramos, SmartQ, Teclast, Window (Yuandao), Zenithink


Enkele Chinese webshops:


In China kun je in de webshops zoeken via ChinaPrices. Eventueel kun je ook Chinatabs halen van Taobao/Tmall (zoals de officiële Ainol-store), een Chinagigant met vele vendors die binnen China leveren; sites als MisterTao (BIC) en Zarmark (Jack) bestellen die voor je en sturen de goederen naar je door. Vergeet niet dat het importeren van goederen uit het buitenland mogelijk heffingen met zich meebrengt. Voor meer informatie kijk je op douane.nl .

Coupons
panda4fok = 5% korting bij Pandawill | fb2012fiver = 5% korting bij MP4Nation
Couponsites: Tjoos | Retailmenot
Voor sites als Buyincoins & MisterTao is eventueel ook recommenderkorting te snaaien. Let op user signatures.

Non-China
Voor de tablets die in Nederland beschikbaar zijn kun je terecht op de officiële websites en bij de bekende elektronicawinkels zoals BCC, Dixons, Dynabite, etc. Natuurlijk kun je ook even kijken op check.fok.nl en pricewatch. Je hebt tegenwoordig ook vaak verkapte Chinatabs bij winkels als Trekpleister, Kruidvat, Bart Smit, Intertoys en Kijkshop voor redelijke prijzen. Als je op budget zit en garantie in Nederland en geen gedoe wilt, is het een idee om naar zulke tablets te kijken, een enkele kan zowaar een leuke koop zijn. Wel eerst goed research doen!
Europabreed op Geizhals of Amazon.co.uk.


Aantal apps & games in de Play Store, statistiek door AppBrain. (Verdere statistiek: AndroLib)

Interessante sites
Nederlands:
| Tablets Magazine | TabletGuide | Portablegear | Androidworld | Androidtablet | Tabletworld |
Internationaal:
| Play Store (voorheen Android Market) | AppBrain | Engadget | Slashgear | CNET | PC Magazine | Phone Arena | DigiTimes |
Tabletrepublic | Lilliputting | Tablet PC Review | Arctablet Blog | Slatedroid | XDA Developers | Modaco |
China:
| Giz-China | Shanzai | Micdigi | imp3.net |

Third party markets: | BlackMart Alpha | Amazon appstore | Getjar |
(Als bijvoorbeeld je Chinese tablet niet ondersteund wordt door een gratis app zoals YouTube)

Vorige delen
Android tablet discussie topic-keten

OP V2.0 - V2.1 door: shiznuts
  woensdag 21 november 2012 @ 20:39:15 #2
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_119479451
Nu er steeds meer Android games uitkomen, hopelijk met de OUYA nog meer van hogere kwaliteit, gelijkwaardig aan PSN/XBLA games....

.... is er dan eigenlijk al een fatsoenlijke controller aan te sluiten en te gebruiken op de Android tablets?

Games als Reckless Racing 2 enzo lijken me heel tof om te spelen, maar dan het liefst gewoon met controller, en niet via het scherm...
pi_119479632
hmm, vind zelf juist leuker om met het scherm touch, dan wel G-sensor mijn hoofdpersoon/auto te besturen.. het is en blijft een tablet.. geen gamingconsole natuurlijk :P
  woensdag 21 november 2012 @ 20:54:21 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119480233
quote:
99s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:39 schreef Yi-Long het volgende:
Nu er steeds meer Android games uitkomen, hopelijk met de OUYA nog meer van hogere kwaliteit, gelijkwaardig aan PSN/XBLA games....

.... is er dan eigenlijk al een fatsoenlijke controller aan te sluiten en te gebruiken op de Android tablets?

Games als Reckless Racing 2 enzo lijken me heel tof om te spelen, maar dan het liefst gewoon met controller, en niet via het scherm...
rooten en dan met de sixaxistool je ps3 controller op je tablet gebruiken. App kan ook de touchbesturing overnemen zodat je touchgames met je controller kunt spelen.

Als je een tablet hebt met een volwaardige USB poort of een otg kabel hebt doet een bedrade 360 controller het ook.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119480460
quote:
99s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:39 schreef Yi-Long het volgende:
Nu er steeds meer Android games uitkomen, hopelijk met de OUYA nog meer van hogere kwaliteit, gelijkwaardig aan PSN/XBLA games....

.... is er dan eigenlijk al een fatsoenlijke controller aan te sluiten en te gebruiken op de Android tablets?

Games als Reckless Racing 2 enzo lijken me heel tof om te spelen, maar dan het liefst gewoon met controller, en niet via het scherm...
Net even m'n laptop aan de tv (zoals Blue_Panther_Ninja hieronder als zegt; een 42" HDTV :P ) gehangen en een draadloos toetsenbord + muis en GTA IV zitten spelen. Begin ik toch wel even de charme van een console te begrijpen.

'ns kijken of ik een goedkoop (Chinese) controller kan vinden die werkt met zowel de pc met bijvoorbeeld GTA VC, SA en IV en op Android werkt met GTA 3, VC.

OT: ik hoop dat er nou eens een keer wat duidelijkheid komt over de Ramos W30HD, m'n geduld raakt op :(

[ Bericht 6% gewijzigd door Iemand91 op 21-11-2012 21:10:07 ]
pi_119480630
Vage TT _O-

http://tweakers.net/nieuw(...)-ios-en-android.html *O*

Ik wacht op GTA:San Andreas,ik heb de originele PS2 versie :Y

Waarom heeft de 7" Pipo S1 eigenlijk een 800x480 resolutie?Die van mij(Aoson M71G) is 1024x600!! :?
pi_119480885
quote:
99s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:39 schreef Yi-Long het volgende:
Nu er steeds meer Android games uitkomen, hopelijk met de OUYA nog meer van hogere kwaliteit, gelijkwaardig aan PSN/XBLA games....

.... is er dan eigenlijk al een fatsoenlijke controller aan te sluiten en te gebruiken op de Android tablets?

Games als Reckless Racing 2 enzo lijken me heel tof om te spelen, maar dan het liefst gewoon met controller, en niet via het scherm...
je kan een usb gamepad aansluiten. de meeste analoge werken prima met spellen voor xperia.
Wie dit leest is hek.
pi_119480949
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:06 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

je kan een usb gamepad aansluiten. de meeste analoge werken prima met spellen voor xperia.
En dan aansluiten op je 42" HDTV :9
  woensdag 21 november 2012 @ 21:11:46 #9
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_119481112
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Vage TT _O-

http://tweakers.net/nieuw(...)-ios-en-android.html *O*

Ik wacht op GTA:San Andreas,ik heb de originele PS2 versie :Y

Waarom heeft de 7" Pipo S1 eigenlijk een 800x480 resolutie?Die van mij(Aoson M71G) is 1024x600!! :?
Zal die draaien op mijn Nexus 7, denk je? :@
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_119481209
Monday 26 November ONLY: Cyber Monday,50% off!! :Y)
o.a 7" Ainol Novo7 fire/flame Android 4.0 voor $83

[ Bericht 3% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 21-11-2012 22:14:05 ]
pi_119484713
quote:
11s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:11 schreef Faux. het volgende:

[..]

Zal die draaien op mijn Nexus 7, denk je? :@

Vice City op Nexus 7?

CPU:1.3 GHz quad-core Cortex-A9 (T30L)
Graphics : 416 MHz twelve-core Nvidia GeForce ULP

Natuurlijk :+

GTA 3
pi_119484747
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Waarom heeft de 7" Pipo S1 eigenlijk een 800x480 resolutie?Die van mij(Aoson M71G) is 1024x600!! :?
Dan maar deze Cube UGT4 , 10% korting :P

*recente Google Chrome doet moeilijk laatste tijd |:( *
  woensdag 21 november 2012 @ 22:50:13 #13
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119487261
De chrome uit de playstore werkt op mijn note ook niet lekker. De stockbrowser wel (aospbased 4.1.2 rom)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_119487969
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:50 schreef Catch22- het volgende:
De chrome uit de playstore werkt op mijn note ook niet lekker. De stockbrowser wel (aospbased 4.1.2 rom)
Die werkt wazig,doe maar dolphin :Y)
  woensdag 21 november 2012 @ 23:05:58 #15
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119488081
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Die werkt wazig,doe maar dolphin :Y)
ik vind de google sync wel fijn :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_119488159
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:05 schreef Catch22- het volgende:

[..]

ik vind de google sync wel fijn :)
^O^

http://tweakers.net/nieuw(...)-ios-en-android.html
GTA: Vice City binnenkort voor iOS en Android

Alleen San Andreas nog en ik ben tevereden :Y)

[ Bericht 9% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 21-11-2012 23:31:50 ]
pi_119491144
Rockchip has announced the RK32xx series for the third quarter of 2012, it uses a quad core Cortex-A9 CPU. The performance of this processor will be similar to an Nvidia Tegra 3 or Samsung Exynos 4412.

Hoe lang nog? :'(
pi_119502730
~1 uur Voor het slapen(03:30) gaan,o,a benchmark apps gedownload op mijn Aoson M71G:

-Quadrant standard Edition
-Linpack for Android
-Benchmark Pi
-Vellamo Mobile Benchmark
-Nenamark 2
-CaffeineMark

Antutu en Passmark had ik al 1.5 maand geleden :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 22-11-2012 15:50:30 ]
pi_119517791
Kruidvat tablet binnen. Heb hem onverwacht gekregen.

Kan dit weekend wel een review maken voor degene die geïnteresseerd zijn.

Nog voorkeuren voor onderwerpen?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119519497
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kruidvat tablet binnen. Heb hem onverwacht gekregen.

Kan dit weekend wel een review maken voor degene die geïnteresseerd zijn.

Nog voorkeuren voor onderwerpen?
Kijk hier even :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 22-11-2012 22:00:49 ]
  vrijdag 23 november 2012 @ 00:00:17 #21
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119525458
quote:
~ floodposten; het - een handeling waarbij een user op een forum meerdere berichten achter elkaar post en alleen zichzelf opvolgt terwijl dit best in een enkele post had gekund met als gevolg het verstoren van de leesflow en de onnodige gebruikname van ruimte in een topic. Van een user wordt verwacht dat deze zich aan de zogeheten 'netiquette' houdt en rekening houdt met de andere forumgebruikers door bijvoorbeeld floodposts te voorkomen door in een eerdere post een edit te zetten en de nieuwe toevoegingen daar neer te zetten, in plaats van in een nieuwe post. Gescheiden onderwerpen kunnen door een '_' (underscore) op een lege regel gescheiden worden.
*ughe* Foutje moet kunnen, maar dit is gewoon systematisch.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kruidvat tablet binnen. Heb hem onverwacht gekregen.

Kan dit weekend wel een review maken voor degene die geïnteresseerd zijn.

Nog voorkeuren voor onderwerpen?
Kijkhoeken scherm, 'feel'/bouwkwaliteit, market/root-status, officiële firmware-support, zou wel leuk zijn te weten te komen. En natuurlijk benchmark-resultaten. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119526052
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 00:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

*ughe* Foutje moet kunnen, maar dit is gewoon systematisch.

[..]

Kijkhoeken scherm, 'feel'/bouwkwaliteit, market/root-status, officiële firmware-support, zou wel leuk zijn te weten te komen. En natuurlijk benchmark-resultaten. ;)
gast.... ik ben een leek met die dingen...

maar ik zal kijken in hoeverre ik een solide review kan neerzetten.

Eerste indruk, PRIMA DING!
Nadeel (zoals reeds bekend) scherm flikkert bij lage helderheid als je van landscape naar standing mode gaat en andersom.

Nog niets geupdate etc.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119528471
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 00:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

*ughe* Foutje moet kunnen, maar dit is gewoon systematisch.

[..]

Kijkhoeken scherm, 'feel'/bouwkwaliteit, market/root-status, officiële firmware-support, zou wel leuk zijn te weten te komen. En natuurlijk benchmark-resultaten. ;)
Ik ga niet elke 2 minuut een forum bericht posten,om een thread/topic vol te spammen(zeker met 10/12 tabs gelijkertijd open met Google Chrome).
Bovendien zit de quote en edit knop van FOK!forum heel dicht naast elkaar,waardoor je per ongeluk gaat quoten als je iets wil wijzigen. _O-

Misschien is het handig om verschillende benchmark apps in de OP te zetten(ik heb er 8 bekende genoemd) :P

even lezen voor a.s Maandag :Y

[ Bericht 3% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 23-11-2012 08:37:16 ]
  vrijdag 23 november 2012 @ 09:29:00 #24
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119529468
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Vage TT _O-

http://tweakers.net/nieuw(...)-ios-en-android.html *O*

Ik wacht op GTA:San Andreas,ik heb de originele PS2 versie :Y

Waarom heeft de 7" Pipo S1 eigenlijk een 800x480 resolutie?Die van mij(Aoson M71G) is 1024x600!! :?
Je Aoson heeft wel een allwinner chip dit verre van uitblinkt en preformance.
Als ik jou was (en ik moest een tablet kopen) zou ik er 1 halen met minimaal:
1280x800
Dualcore (RK)

Maar dat wist je zelf ook al (lijkt mij :+).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:54 schreef Klonk het volgende:

[..]

rooten en dan met de sixaxistool je ps3 controller op je tablet gebruiken. App kan ook de touchbesturing overnemen zodat je touchgames met je controller kunt spelen.

Als je een tablet hebt met een volwaardige USB poort of een otg kabel hebt doet een bedrade 360 controller het ook.
Ik krijg het op de een of andere manier niet werkend met mijn telefoon. Hij vindt de controller gewoon niet :P.

Ach weer een extra reden om de Ramos aan te schaffen. Het is veel leuker om het op een groter scherm te spelen :P.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:58 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Net even m'n laptop aan de tv (zoals Blue_Panther_Ninja hieronder als zegt; een 42" HDTV :P ) gehangen en een draadloos toetsenbord + muis en GTA IV zitten spelen. Begin ik toch wel even de charme van een console te begrijpen.

'ns kijken of ik een goedkoop (Chinese) controller kan vinden die werkt met zowel de pc met bijvoorbeeld GTA VC, SA en IV en op Android werkt met GTA 3, VC.

OT: ik hoop dat er nou eens een keer wat duidelijkheid komt over de Ramos W30HD, m'n geduld raakt op :(
Vet is dat wel :D! Als het goed is krijgen we a.s. maandag meer te weten over de HD.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kruidvat tablet binnen. Heb hem onverwacht gekregen.

Kan dit weekend wel een review maken voor degene die geïnteresseerd zijn.

Nog voorkeuren voor onderwerpen?
Nice, hoe is het scherm?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119529499
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:29 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Je Aoson heeft wel een allwinner chip dit verre van uitblinkt en preformance.
Als ik jou was (en ik moest een tablet kopen) zou ik er 1 halen met minimaal:
1280x800
Dualcore (RK)

Maar dat wist je zelf ook al (lijkt mij :+).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Ik krijg het op de een of andere manier niet werkend met mijn telefoon. Hij vindt de controller gewoon niet :P.

Ach weer een extra reden om de Ramos aan te schaffen. Het is veel leuker om het op een groter scherm te spelen :P.

[..]

Vet is dat wel :D! Als het goed is krijgen we a.s. maandag meer te weten over de HD.

[..]

Nice, hoe is het scherm?
Scherm valt me niets tegen!

Zal als ik hem uitgebreid test een film er op afspelen etc.

Heb al benchmark apps gedownload voor de benchmark tests.

Dus moet goedkomen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119529793
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:58 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Net even m'n laptop aan de tv (zoals Blue_Panther_Ninja hieronder als zegt; een 42" HDTV :P ) gehangen en een draadloos toetsenbord + muis en GTA IV zitten spelen. Begin ik toch wel even de charme van een console te begrijpen.

'ns kijken of ik een goedkoop (Chinese) controller kan vinden die werkt met zowel de pc met bijvoorbeeld GTA VC, SA en IV en op Android werkt met GTA 3, VC.

OT: ik hoop dat er nou eens een keer wat duidelijkheid komt over de Ramos W30HD, m'n geduld raakt op :(
Ik lees dit nu pas mede door RobertNL,maar ik had het over tablet aan HDTV _O- :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:29 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Je Aoson heeft wel een allwinner chip dit verre van uitblinkt en preformance.
Als ik jou was (en ik moest een tablet kopen) zou ik er 1 halen met minimaal:
1280x800
Dualcore (RK)


Maar dat wist je zelf ook al (lijkt mij :+).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Ik krijg het op de een of andere manier niet werkend met mijn telefoon. Hij vindt de controller gewoon niet :P.

Ach weer een extra reden om de Ramos aan te schaffen. Het is veel leuker om het op een groter scherm te spelen :P.

[..]

Vet is dat wel :D! Als het goed is krijgen we a.s. maandag meer te weten over de HD.

[..]

Nice, hoe is het scherm?
Ik was al van plan om een dualcore tablet(RK3066) te kopen, eigenlijk 2 zelfs(7" en 10inch) Aoson M71G is instap/test tablet. :P


Ramos W30HD is interessant.

http://www.slatedroid.com/topic/41179-ramos-w30hd/
Volgens hen gaat het ~$300 kosten(preorder en vanaf a.s Zondag!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 23-11-2012 10:51:02 ]
  vrijdag 23 november 2012 @ 10:45:20 #27
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119531204
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:29 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Je Aoson heeft wel een allwinner chip dit verre van uitblinkt en preformance.
Als ik jou was (en ik moest een tablet kopen) zou ik er 1 halen met minimaal:
1280x800
Dualcore (RK)

Maar dat wist je zelf ook al (lijkt mij :+).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Ik krijg het op de een of andere manier niet werkend met mijn telefoon. Hij vindt de controller gewoon niet :P.

Ach weer een extra reden om de Ramos aan te schaffen. Het is veel leuker om het op een groter scherm te spelen :P.

[..]

Vet is dat wel :D! Als het goed is krijgen we a.s. maandag meer te weten over de HD.

[..]

Nice, hoe is het scherm?
heb je het precies gedaan volgens de instructies van de makers: http://www.dancingpixelst(...)er/instructions.html

dus ook eerst aan je pc hangen en dan met hun tool het bluetooth adres verandert?

en als je een toestel of rom hebt die op 4.2 is gebasseerd kun je ook problemen hebben, op mijn nexus 7 werkt het ook niet.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119539665
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Monday 26 November ONLY: Cyber Monday,50% off!! :Y)
o.a 7" Ainol Novo7 fire/flame Android 4.0 voor $83

Verwacht er niet te veel van: laatste keer met de supernova-sale werd er ook $50 aan coupons toegezegd maar uiteindelijk na twee maanden slechts $5 gekregen!!
pi_119540025
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:11 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Verwacht er niet te veel van: laatste keer met de supernova-sale werd er ook $50 aan coupons toegezegd maar uiteindelijk na twee maanden slechts $5 gekregen!!
Ik zie het wel Zondag/Maandag of je gelijk heb :Y
pi_119545860
15 dollar goedkoper als de goedkoopste op chinaprices.us

Uiteindelijk iets minder verschil door coupon :P

http://www.priceangels.co(...)-Black--s405711.html
pi_119553640
Weet iemand een leuke tablet voor weinig geld (7") voor video, muziek en surfen? ding hoeft echt niet rete rap te zijn.

Op ebay zie ik veel tablets van tussen de 50-70 dollar, 512MB geheugen 4/8GB opslag, 0.3MP cam, de rest zegt mij weinig. Wat vinden jullie daar van? leuk dingetje om eens mee te spelen?
Just say hi!
pi_119553874
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 november 2012 21:18 schreef Chandler het volgende:
Weet iemand een leuke tablet voor weinig geld (7") voor video, muziek en surfen? ding hoeft echt niet rete rap te zijn.

Op ebay zie ik veel tablets van tussen de 50-70 dollar, 512MB geheugen 4/8GB opslag, 0.3MP cam, de rest zegt mij weinig. Wat vinden jullie daar van? leuk dingetje om eens mee te spelen?
Uehmm 512mb ram wil je liever niet hebben.

http://www.buyincoins.com(...)e-product-15972.html

of 16gb variant:
http://www.buyincoins.com(...)e-product-15973.html

Gaat nog 10% van de prijs af met coupon: XMASCRAZYEN
pi_119554503
De 8GB heeft een camera en de 16GB niet maar is $10 duurder?
Just say hi!
pi_119565268
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 november 2012 21:18 schreef Chandler het volgende:
Weet iemand een leuke tablet voor weinig geld (7") voor video, muziek en surfen? ding hoeft echt niet rete rap te zijn.

Op ebay zie ik veel tablets van tussen de 50-70 dollar, 512MB geheugen 4/8GB opslag, 0.3MP cam, de rest zegt mij weinig. Wat vinden jullie daar van? leuk dingetje om eens mee te spelen?
Ontwikkeling van Android tablets (vooral uit uit China/Hong Kong fabrieken!!) gaan heel snel,zeker als je bedenkt wat nu(~6/10 maanden gaande) de gemiddelde norm is! :P

- dualcore 1.2 GHz CPU(ARM Cortex-A9)
-1 GiB RAM
-Android 4.0.4 ICS/4.1.1 JB,liefst pre-root+custom ROM en te upgraden naar 4.2(!)
-8 GiB NAND flash/intern opslag
-quacore GPU
-Wi-Fi,GPS,3G,Bluetooth,G-sensor
-MicroSD(tot 32 GiB ondersteuning) en HDMI(1.3/1.4a) slots
-1024x600/1280x800 resolutie
-Batterijen van 3000-7200/8000 mAh,die lang mee gaan (5/7 uur op volle kracht)


quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 21:33 schreef Chandler het volgende:
De 8GB heeft een camera en de 16GB niet maar is $10 duurder?
$10= ~¤7.80/$97= ~¤74.8,valt wel mee. :+

Volgende week deze 7" Cube bestellen,maar dan bij AliExpress ivm betalen via iDeal(Eternal Team met 10% korting op dit moment). En dan volgende maand een 10.1" als kerst kado.En misschien wel Ramos W30HD,als die $250 is >:)

Samsung Nexus 10 tablet heeft dus o.a een dualcore 1.7 GhZ Cortex-A15 CPU,2 GiB RAM(!),Mali T604 GPU,9000 mAh(!) batterij, maar geen microSD slot.Nu pas uitgebreid gelezen :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 24-11-2012 04:15:51 ]
pi_119565641
Die code werkt niet meer :( tot gisteren :(
Just say hi!
pi_119566507
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 08:20 schreef Chandler het volgende:
Die code werkt niet meer :( tot gisteren :(
Vergeten erbij te zetten, die liep idd gister af. Nu kan je met recommender nog 5% korting krijgen: tokko1

Je kan ook bij andere users in de sigbar kijken naar recommenders.
pi_119568491
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Pic?

Wil ik eens zien!! :P
Wat foto's vanuit bed, beter laat dan nooit.



"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zaterdag 24 november 2012 @ 13:47:46 #38
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_119570762
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 november 2012 03:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

[..]

$10= ~¤7.80/$97= ~¤74.8,valt wel mee. :+

Volgende week deze 7" Cube bestellen,maar dan bij AliExpress ivm betalen via iDeal(Eternal Team met 10% korting op dit moment). En dan volgende maand een 10.1" als kerst kado.En misschien wel Ramos W30HD,als die $250 is >:)

Waarom koop je de 16 Gb cube mini u30gt niet voor een paar dollar meer.

Listed met ICS, maar makkelijk te updaten naar JB, zonder het metro UI.

[ Bericht 3% gewijzigd door Janesh op 24-11-2012 14:05:03 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_119573542
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:10 schreef Quir het volgende:

[..]

Wat foto's vanuit bed, beter laat dan nooit.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tablet case wil ik wel hebben!!
Is het leer en waar kan ik het halen(in plaats van PU leather case)? :Y)

quote:
6s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:47 schreef Janesh het volgende:

[..]

Waarom koop je de 16 Gb cube mini u30gt niet voor een paar dollar meer.

Listed met ICS, maar makkelijk te updaten naar JB, zonder het metro UI.
WTF, 25% korting??Jammer genoeg is 2 dagen te kort,als het als het nog 4 dagen liep kon ik het bestellen. ;(

Bestel deze wel en koop bij Alternate 32 GiB MicroSD :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 24-11-2012 16:10:22 ]
pi_119575086
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 november 2012 15:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Tablet case wil ik wel hebben!!
Is het leer en waar kan ik het halen(in plaats van PU leather case)? :Y)
Je kunt hem op meerdere sites (klik) bestellen voor ongeveer $9, of zoals ik heb gedaan hem van eBay plukken.
Echt leer. Van een kunstkoe.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_119575505
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 november 2012 16:58 schreef Quir het volgende:

[..]

Je kunt hem op meerdere sites (klik) bestellen voor ongeveer $9, of zoals ik heb gedaan hem van eBay plukken.
Echt leer. Van een kunstkoe.
Dus naam is folio leather case cover bag !!Even opzoeken :9
pi_119575579
Review Kruidvat Tablet pro line 10.1"

Deze tablet is nog niet geupdate.
Deze tablet is niet geroot.
Deze tablet beschikt nog over de officiële firmware.

Scherm:

Het scherm bevalt goed. Geeft de kleuren mooi en helder weer en reageert snel en accuraat op de input. Wel heeft het scherm last van flikkeringen wanneer je de helderheid lager zet. Dit is inmiddels mogelijk te verhelpen door middel van updates die aangeboden zijn.

Tijdens afspelen van films, geeft hij een mooi helder HD beeld weer. De resolutie is geen full HD maar wat mij betreft is het scherm scherp genoeg om de meesten van ons prima te kunnen voorzien van een aflevering of film.

Op de achterkant van de tablet staat Full HD 1080P.


Kijkhoek:

De kijkhoek is ruim voldoende. Er treden weinig tot geen veranderingen op/verkleuringen. Aangezien ik hier geen geo driehoek heb liggen ga ik geen graden uitrekenen. Als de tablet plat voor je gehouden wordt op ooghoogte dan zie je alles nog perfect. Foto's van de benchmark schijn ook vanaf schuin genomen (met een HTC One X, zie verderop in de review)

Pinch to zoom:

De pinch to zoom functie (het in en uitzoomen met 2 vingers) werkt perfect. Heel snel, zonder problemen zoomt hij in en uit. Nog belangrijker, op het moment dat je hier gebruik van maakt, is de tijd dat het duurt om de pagina (bijv) scherp te stellen te verwaarlozen.

Bouwkwaliteit:

De tablet is gemaakt van plastic, alleen zo voelt hij niet aan. Ik ga niet testen of hij tegen een stootje kan maar hij voelt steviger dan de gemiddelde telefoon van plastic.

Benchmark:

Foto's van de benchmark staan onderaan. De app die gebruikt is om de benchmark mee uit te voeren is Vellamo.

Accu:

De eerste twee keer, wordt er verwacht dat je de accu 8 uren oplaadt. Dit heb ik inmiddels gedaan. Na intensief spelletjes spelen, apps draaien, multi tasken, youtuben, en internetten, is de accu in 4 uur nagenoeg leeg. Dit komt in mijn geval, vanwege de helderheid van het scherm. Deze staat boven de 60% in verband met het feit dat ik de tablet nog niet geupdate heb. Dit zal ik in de loop van de avond/morgen gaan doen.

Apps:

Apps zijn te downloaden via de Google play store. Deze staat standaard in het menu (knop rechtsbovenin).

E-mail:

Voor mij erg belangrijk, is het synchoniseren van e-mails en het bewerken en versturen daarvan. Dit ging probleemloos zonder slag of stoot. Er wordt een standaard e-mail app meegeleverd welke helder en duidelijk je door de diverse stappen heen leid.

Adobe is aanwezig voor het lezen van PDF bestanden.

Browser:

De browser.... de standaard browser ervaar ik persoonlijk als langzaam. Hij is te vergelijken me de standaard browser op de HTC One X, en waarschijnlijk die op andere android apparaten in de high range modellen. Zelf heb ik opera mini, en google chrome gedownload en deze browsers werken ontzettend snel op deze tablet. Voor een snelle beleving, raad ik aan om één van deze browsers te installeren, en de standaard browser te laten voor wat het is.

Camera:

Hier hoef, en moet je absoluut niets van verwachten. Men is in beeld, en er kunnen foto's gemaakt worden, maar met een 2mp camera is daar ook alles mee gezegd. In het donker/tijdens slechte belichting hoef je hier helemaal niets van te verwachten, want dat kan je niet eens een foto noemen :') (let op, dit is wel mijn persoonlijke mening, wellicht omdat ik verwend ben met de N82, N8 en de camera van de One X.


Foto's:

















Dit is mijn eerste review ooit die ik ergens over schrijf, dus be gentle. Wil je iets weten, vraag het dan en ik zal er in deze post weer op reageren dmv een edit.
Ja ik weet dit is geen review topic, Nee dat maakt me niets uit.

[ Bericht 56% gewijzigd door ManageTheAnger op 24-11-2012 18:05:51 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119577855
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Review Kruidvat Tablet pro line 10.1"

Deze tablet is nog niet geupdate.
Deze tablet is niet geroot.
Deze tablet beschikt nog over de officiële firmware.

Scherm:

Het scherm bevalt goed. Geeft de kleuren mooi en helder weer en reageert snel en accuraat op de input. Wel heeft het scherm last van flikkeringen wanneer je de helderheid lager zet. Dit is inmiddels mogelijk te verhelpen door middel van updates die aangeboden zijn.

Tijdens afspelen van films, geeft hij een mooi helder HD beeld weer. De resolutie is geen full HD maar wat mij betreft is het scherm scherp genoeg om de meesten van ons prima te kunnen voorzien van een aflevering of film.

Op de achterkant van de tablet staat Full HD 1080P.

Kijkhoek:

De kijkhoek is ruim voldoende. Er treden weinig tot geen veranderingen op/verkleuringen. Aangezien ik hier geen geo driehoek heb liggen ga ik geen graden uitrekenen. Als de tablet plat voor je gehouden wordt op ooghoogte dan zie je alles nog perfect. Foto's van de benchmark schijn ook vanaf schuin genomen (met een HTC One X, zie verderop in de review)

Pinch to zoom:

De pinch to zoom functie (het in en uitzoomen met 2 vingers) werkt perfect. Heel snel, zonder problemen zoomt hij in en uit. Nog belangrijker, op het moment dat je hier gebruik van maakt, is de tijd dat het duurt om de pagina (bijv) scherp te stellen te verwaarlozen.

Bouwkwaliteit:

De tablet is gemaakt van plastic, alleen zo voelt hij niet aan. Ik ga niet testen of hij tegen een stootje kan maar hij voelt steviger dan de gemiddelde telefoon van plastic.

Benchmark:

Foto's van de benchmark staan onderaan. De app die gebruikt is om de benchmark mee uit te voeren is Vellamo.

Accu:

De eerste twee keer, wordt er verwacht dat je de accu 8 uren oplaadt. Dit heb ik inmiddels gedaan. Na intensief spelletjes spelen, apps draaien, multi tasken, youtuben, en internetten, is de accu in 4 uur nagenoeg leeg. Dit komt in mijn geval, vanwege de helderheid van het scherm. Deze staat boven de 60% in verband met het feit dat ik de tablet nog niet geupdate heb. Dit zal ik in de loop van de avond/morgen gaan doen.

Apps:

Apps zijn te downloaden via de Google play store. Deze staat standaard in het menu (knop rechtsbovenin).

E-mail:

Voor mij erg belangrijk, is het synchoniseren van e-mails en het bewerken en versturen daarvan. Dit ging probleemloos zonder slag of stoot. Er wordt een standaard e-mail app meegeleverd welke helder en duidelijk je door de diverse stappen heen leid.

Adobe is aanwezig voor het lezen van PDF bestanden.

Browser:

De browser.... de standaard browser ervaar ik persoonlijk als langzaam. Hij is te vergelijken me de standaard browser op de HTC One X, en waarschijnlijk die op andere android apparaten in de high range modellen. Zelf heb ik opera mini, en google chrome gedownload en deze browsers werken ontzettend snel op deze tablet. Voor een snelle beleving, raad ik aan om één van deze browsers te installeren, en de standaard browser te laten voor wat het is.

Camera:

Hier hoef, en moet je absoluut niets van verwachten. Men is in beeld, en er kunnen foto's gemaakt worden, maar met een 2mp camera is daar ook alles mee gezegd. In het donker/tijdens slechte belichting hoef je hier helemaal niets van te verwachten, want dat kan je niet eens een foto noemen :') (let op, dit is wel mijn persoonlijke mening, wellicht omdat ik verwend ben met de N82, N8 en de camera van de One X.

Foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn eerste review ooit die ik ergens over schrijf, dus be gentle. Wil je iets weten, vraag het dan en ik zal er in deze post weer op reageren dmv een edit.
Ja ik weet dit is geen review topic, Nee dat maakt me niets uit.
Zet plaatjes in spoiler o|O
pi_119577933
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Zet plaatjes in spoiler o|O
Dit is dus de hele reden, waarom ik vaak niet eens de moeite neem om een review te schrijven.....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119578021
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:30 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dit is dus de hele reden, waarom ik vaak niet eens de moeite neem om een review te schrijven.....
ivm met scrollen :P
pi_119578453
Goeie review... Misschien toch eens kopen dat tabletje...Mja, mn Elf II doet het nog zo lekker :P
  zaterdag 24 november 2012 @ 19:06:08 #47
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_119578887
pipo s2 binnen, mag hem nog niet gebruiken in voor de goed heilig man
Say whaaaat?
pi_119580032
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 19:06 schreef SuperChips het volgende:
pipo s2 binnen, mag hem nog niet gebruiken in voor de goed heilig man
Waarom niet? :P
  zaterdag 24 november 2012 @ 19:41:04 #49
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_119580059
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:54 schreef Klonk het volgende:

[..]

rooten en dan met de sixaxistool je ps3 controller op je tablet gebruiken. App kan ook de touchbesturing overnemen zodat je touchgames met je controller kunt spelen.

Als je een tablet hebt met een volwaardige USB poort of een otg kabel hebt doet een bedrade 360 controller het ook.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:06 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

je kan een usb gamepad aansluiten. de meeste analoge werken prima met spellen voor xperia.
Dat is mooi om te horen :)
  zaterdag 24 november 2012 @ 20:22:49 #50
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_119581434
Ik heb sinds kort ook mijn eerste Android toestel, een dual-sim Zopo ZP100. De besis werkt allemaal prima, zeker voor het geld! Alleen de camera valt een beetje tegen als het donker is (te zwakke flits).

Heb ik nog wel een paar vraagjes over Android, en er komen er misschien ook nog wel wat bij later :P

- Waarom werkt de standaard calculator met radialen ipv. graden? Is dit nog ergens in te stellen? Wat is het beste alternatief?

- Waarom werkt de automatische tijdsaanpassing niet goed (dmv. sim)? Ik ben in Rusland geweest, volgens mij werd dat wel herkend. Bij terugkomst in Nederland bleef hij echter op +4 GMT staan.

- Ik mis een notitieschrijver, gewoon om even snel wat te bewaren. Eventueel ook met een tekeningetje ofzo. Is hier een goede app voor?

- Waar kan ik zien hoeveel geheugen ik nog vrij heb op de geheugenkaart? In het bestandsbeheer krijg ik het niet gevonden.
  zaterdag 24 november 2012 @ 20:33:48 #51
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_119581767
A
quote:
[img]http://i.fokzine.net/p/0s.
gif[/img] Op zaterdag 24 november 2012 19:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Waarom niet? :P
Toch maat even de pipo gepakt, eerste indruk is zeer goed.

Maar het scherm is minder dan ik dacht het is geen ips de kijkhoeken zijn niet echt goed.
Say whaaaat?
pi_119582125
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:33 schreef SuperChips het volgende:
A

[..]

Toch maat even de pipo gepakt, eerste indruk is zeer goed.

Maar het scherm is minder dan ik dacht het is geen ips de kijkhoeken zijn niet echt goed.
Pipo U1 heeft wel IPS :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:22 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb sinds kort ook mijn eerste Android toestel, een dual-sim Zopo ZP100. De besis werkt allemaal prima, zeker voor het geld! Alleen de camera valt een beetje tegen als het donker is (te zwakke flits).

Heb ik nog wel een paar vraagjes over Android, en er komen er misschien ook nog wel wat bij later :P

- Waarom werkt de standaard calculator met radialen ipv. graden? Is dit nog ergens in te stellen? Wat is het beste alternatief?

- Waarom werkt de automatische tijdsaanpassing niet goed (dmv. sim)? Ik ben in Rusland geweest, volgens mij werd dat wel herkend. Bij terugkomst in Nederland bleef hij echter op +4 GMT staan.

- Ik mis een notitieschrijver, gewoon om even snel wat te bewaren. Eventueel ook met een tekeningetje ofzo. Is hier een goede app voor?

- Waar kan ik zien hoeveel geheugen ik nog vrij heb op de geheugenkaart? In het bestandsbeheer krijg ik het niet gevonden.
Zopo Z100 is dus een smartphone,geen tablet.Bovendien heb je een oude model,volgens China smartphones topic :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 24-11-2012 21:01:12 ]
  zaterdag 24 november 2012 @ 21:32:26 #53
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_119583426
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Pipo U1 heeft wel IPS :+

[..]

Zopo Z100 is dus een smartphone,geen tablet.Bovendien heb je een oude model,volgens China smartphones topic :P
Oeps sorry :'( Hij is een paar maanden oud ja, heb hem 2e hands gekocht. Ben niet zo veeleisend :P
pi_119584706
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 21:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Oeps sorry :'( Hij is een paar maanden oud ja, heb hem 2e hands gekocht. Ben niet zo veeleisend :P
Geef niks hoor :+

Volgens je profiel ben 9 jaar lid,geen moeite gehad om even DIG>>Gadgets te checken? :P
pi_119585196
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

ivm met scrollen :P
En dan ga je zelf die hele post quoten? Jij voegt echt bizar weinig toe in deze community.
pi_119585412
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 22:29 schreef nodig het volgende:

[..]

En dan ga je zelf die hele post quoten? Jij voegt echt bizar weinig toe in deze community.
Is er soms "bash een user met overreactie" week? 8)7 :')
pi_119587596
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 22:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Is er soms "bash een user met overreactie" week? 8)7 :')
dit topic zit altijd vol met boze nerds.
Wie dit leest is hek.
pi_119587642
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:43 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

dit topic zit altijd vol met boze nerds.
Zeker Windoes diehards :')
pi_119587950
Of het is 'truth hurts'-week en zit er best een kern van waarheid in zulke opmerkingen. :P Think about it.

Anyhoezels. Tina van LT maar weer eens mailen over de W30HD. Als de accu ok is, wil ik 'em wel...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119588927
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Zeker Windoes diehards :')
windows werkt wel prima hoor. ;)
pi_119589262
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:34 schreef nodig het volgende:

[..]

windows werkt wel prima hoor. ;)
Nou dan,zeur niet :r

Een forum is juist voor een discussie :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:52 schreef shiznuts het volgende:
Of het is 'truth hurts'-week en zit er best een kern van waarheid in zulke opmerkingen. :P Think about it.

Anyhoezels. Tina van LT maar weer eens mailen over de W30HD. Als de accu ok is, wil ik 'em wel...
Maandag toch?
  zondag 25 november 2012 @ 08:02:50 #62
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_119591201
Vind de onscreen toetsen veel fijner als de fysieke knoppen, gebruik ze alleen om me scherm te vergrendelen.

Play store zit er trouwens op (incl buienradar)
Say whaaaat?
  zondag 25 november 2012 @ 10:32:29 #63
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_119592210
Ik had op tweakers ook al gepost dat de PiPo S2 voor een goede 90 euro gewoon een goed apparaat is met RK3066, JB, 16Gb, 1Gb ram, bluetooth, dual camera,5000mAh en goede wifi reach.
Geen IPS, maar dat was bekend, en toch is het een heel goed scherm.
Naar mijn idee na gisteren één keer laden is deze qua accuduur de beste die ik uit china heb gehaald, komt ook tot uiting in zijn gewicht, een kleine 500 gr.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_119601452
Ben aan het prutsen met een 7inch tablet van Empire Elecronics. Androidversie 4.0.4.

Nu probeer ik via wifi verbinding te krijgen, maar dat lukt niet. Hij scant niet eens naar netwerken, hij gooit wifi van "aan" naar "uit" na een paar minuten.

Iemand tips?

Netwerk werkt verder prima, m'n Galaxy tablet pikt hem direct op ;)

Edit: is al gelukt! :D
Traag apparaat...

Edit 2: :')
Het apparaat blijft zichzelf van het netwerk gooien... Help? :')

[ Bericht 16% gewijzigd door minthy op 25-11-2012 16:30:21 ]
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_119606097
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 15:24 schreef minthy het volgende:
Ben aan het prutsen met een 7inch tablet van Empire Elecronics. Androidversie 4.0.4.

Nu probeer ik via wifi verbinding te krijgen, maar dat lukt niet. Hij scant niet eens naar netwerken, hij gooit wifi van "aan" naar "uit" na een paar minuten.

Iemand tips?

Netwerk werkt verder prima, m'n Galaxy tablet pikt hem direct op ;)

Edit: is al gelukt! :D
Traag apparaat...

Edit 2: :')
Het apparaat blijft zichzelf van het netwerk gooien... Help? :')
Wat voor merk is het? :P
pi_119606226
Hallo allemaal,

Iemand al eens de hyves games zoals happy harvest of thesettlersonline geprobeerd op 1 van de recente tablets??? Is dat een beetje speelbaar???
pi_119606467
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wat voor merk is het? :P
Empire, type M 712 (volgens de doos) :D
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 25 november 2012 @ 17:25:05 #68
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_119606490
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef delchrys het volgende:
Hallo allemaal,

Iemand al eens de hyves games zoals happy harvest of thesettlersonline geprobeerd op 1 van de recente tablets??? Is dat een beetje speelbaar???
als het flash is dn wel
Say whaaaat?
pi_119606507
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef delchrys het volgende:
Hallo allemaal,

Iemand al eens de hyves games zoals happy harvest of thesettlersonline geprobeerd op 1 van de recente tablets??? Is dat een beetje speelbaar???
Zelf geen ervaring mee, maar op iPad werkt het prima ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_119606952
quote:
Zelf geen ervaring mee, maar op iPad werkt het prima
hyves of settlers???

iemand farmerama geprobeerd?
pi_119607392
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:36 schreef delchrys het volgende:

[..]

hyves of settlers???

iemand farmerama geprobeerd?
Happy Harvest heb ik werkend op een iPad gezien, geen idee of dat met een eigen site werkt of via Hyves... Dat heb ik vorig jaar verwijderd :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Moderator zondag 25 november 2012 @ 17:50:55 #72
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_119607548
Wat raden jullie aan voor omstreeks 150 euro?
9 inch of groter.

Ik zat zelf aan een cube U30GT 10.1 te denken.
Zag dat die bij LT momenteel in de aanbieding is de 16gb versie.
Of zeggen jullie er zijn betere tablets voor die prijs te krijgen?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zondag 25 november 2012 @ 17:53:28 #73
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119607638
@ Yi-Long
Goedkope tablet met smartstylus gevonden voor je: -lama-

[ Bericht 26% gewijzigd door shiz op 25-11-2012 18:04:02 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 25 november 2012 @ 18:02:44 #74
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_119607959
quote:
10s.gif Op zondag 25 november 2012 17:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Goedkope tablet met smartstylus gevonden voor je: http://store.apple.com/nl(...)-studio-smart-stylus
je weet dat dat alleen de stylus is?
Say whaaaat?
  zondag 25 november 2012 @ 18:03:27 #75
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119607981
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 18:02 schreef SuperChips het volgende:

[..]

je weet dat dat alleen de stylus is?
Oh. Verandert je iPad. :') Fail. :N
If it helps, ik dacht dat het plaatje een goedkope chinatablet liet zien.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119608448
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:50 schreef dud0r het volgende:
Wat raden jullie aan voor omstreeks 150 euro?
9 inch of groter.

Ik zat zelf aan een cube U30GT 10.1 te denken.
Zag dat die bij LT momenteel in de aanbieding is de 16gb versie.
Of zeggen jullie er zijn betere tablets voor die prijs te krijgen?
Cube U30GT idd in het 10,1 inch segment.
  Moderator zondag 25 november 2012 @ 19:16:07 #77
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_119611148
Dan ga ik die maar eens bestellen.
Word een leuk kerstcadeautje :)
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_119614669
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:52 schreef shiznuts het volgende:
Of het is 'truth hurts'-week en zit er best een kern van waarheid in zulke opmerkingen. :P Think about it.
Het is meer arrogantie en schijnheilligheid+stoer doen. :')

quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 17:24 schreef minthy het volgende:

[..]

Empire, type M 712 (volgens de doos) :D
Volgens specificatieis: o.a Cortex-A8 op 1.2 Ghz,512 MiB RAM,4 GiB NAND flash/intern,LiPo batterij(!!) voor ~70-105 euro. Waar heb je het gekocht dan? :'(

Ik heb de Aoson M71G(zelfde CPU).

Ik heb besloten om in plaats van 7" Cube U9GT4 (option 1= ¤87.40 incl. met DHL verzenden) ,toch maar U30GT mini te bestellen :Y

quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:50 schreef dud0r het volgende:
Wat raden jullie aan voor omstreeks 150 euro?
9 inch of groter.

Ik zat zelf aan een cube U30GT 10.1 te denken.
Zag dat die bij LT momenteel in de aanbieding is de 16gb versie.
Of zeggen jullie er zijn betere tablets voor die prijs te krijgen?
Deze dus!? is ~ ¤160
Gewoon kopen,ik bestel hem zelf volgende maand(maar dan 32 GiB versie) :Y)

*moet wel uitkijken dat ik niet teveel uit geeft,anders heb ik niks voor kerst/verjaardag in Januari!* :P
pi_119614867
quote:
10s.gif Op zondag 25 november 2012 20:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

Volgens specificatieis: o.a Cortex-A8 op 1.2 Ghz,512 MiB RAM,4 GiB NAND flash/intern,LiPo batterij(!!) voor ~70-105 euro. Waar heb je het gekocht dan? :'(

Is niet van mij, ik heb een Galaxy Tab waar ik zeer tevreden over ben :P
Het ding is van iemand anders. Wilde eens een tablet uitproberen, als hij er niet zoveel aan vond, dan zou hij er niet teveel geld aan kwijt zijn :+

Maar goed, dan moet het kreng het wel doen. Heb hem inmiddels hier thuis liggen, ook hier lukt het niet om te verbinden. Hij vindt geen netwerken, schijtirritant :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Moderator zondag 25 november 2012 @ 20:49:35 #80
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_119615209
quote:
10s.gif Op zondag 25 november 2012 20:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Deze dus!? is ~ ¤160
Gewoon kopen,ik bestel hem zelf volgende maand(maar dan 32 GiB versie) :Y)

*moet wel uitkijken dat ik niet teveel uit geeft,anders heb ik niks voor kerst/verjaardag in Januari!* :P
Dat is 'm inderdaad. Heb nog even op MiserTao rond gekeken maar inclusief shipping en commissie kom ik dan rond dezelfde prijs uit, dus besteld bij LT.
Enige jammere vind ik dat die wit is volgens de beschrijving, maar dat zal wel wennen.
Word m'n eerste tablet. :)
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_119615934
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 20:43 schreef minthy het volgende:

[..]

Is niet van mij, ik heb een Galaxy Tab waar ik zeer tevreden over ben :P
Het ding is van iemand anders. Wilde eens een tablet uitproberen, als hij er niet zoveel aan vond, dan zou hij er niet teveel geld aan kwijt zijn :+

Maar goed, dan moet het kreng het wel doen. Heb hem inmiddels hier thuis liggen, ook hier lukt het niet om te verbinden. Hij vindt geen netwerken, schijtirritant :')
Het zuigt inderdaad,als je geen Wi-Fi verbinding hebt :P

quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 20:49 schreef dud0r het volgende:

[..]

Dat is 'm inderdaad. Heb nog even op MiserTao rond gekeken maar inclusief shipping en commissie kom ik dan rond dezelfde prijs uit, dus besteld bij LT.
Enige jammere vind ik dat die wit is volgens de beschrijving, maar dat zal wel wennen.
Word m'n eerste tablet. :)
Doe dat maar,het is wel free shipping :+
  zondag 25 november 2012 @ 22:16:41 #82
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_119620524
quote:
10s.gif Op zondag 25 november 2012 20:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

Ik heb besloten om in plaats van 7" Cube U9GT4 (option 1= ¤87.40 incl. met DHL verzenden) ,toch maar U30GT mini te bestellen :Y

Ik zou er misschien nog even over nadenken, op slatedroid hoor je steeds meer verhalen dat Cube zijn IPS screens, ook van de U30GT, inruilt voor goedkopere MVA of FFS schermen, net niet IPS.
link

One other point; the Cube mini I had came with an excellent IPS screen but more recently they can come with FFS screens instead.
Someone just gave me his Cube mini to setup and it had an FFS screen. It was pretty good but not as good as IPS so be careful if you go for a Cube mini.

Ik koos voor de topper Window N70 die bij Grace Top Trade voor de budget prijs van 106 usd incl. free shipping te krijgen is.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_119621591
quote:
6s.gif Op zondag 25 november 2012 22:16 schreef Janesh het volgende:

[..]

Ik zou er misschien nog even over nadenken, op slatedroid hoor je steeds meer verhalen dat Cube zijn IPS screens, ook van de U30GT, inruilt voor goedkopere MVA of FFS schermen, net niet IPS.
link

One other point; the Cube mini I had came with an excellent IPS screen but more recently they can come with FFS screens instead.
Someone just gave me his Cube mini to setup and it had an FFS screen. It was pretty good but not as good as IPS so be careful if you go for a Cube mini.


Ik koos voor de topper Window N70 die bij Grace Top Trade voor de budget prijs van 106 usd incl. free shipping te krijgen is.
Interessant!! Waar had die besteld? :P

Hebben meer Fokkers last van?? :+
  maandag 26 november 2012 @ 00:02:39 #84
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_119626051
Ik zou het niet weten, wat jou 10 inch tablet betreft, Nickos-V beveelt de Window N101-ll aan.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_119628067
quote:
6s.gif Op maandag 26 november 2012 00:02 schreef Janesh het volgende:
Ik zou het niet weten, wat jou 10 inch tablet betreft, Nickos-V beveelt de Window N101-ll aan.
Dus alle Cube mini tablets zijn slecht na 2 forum post bevindingen van dezelfde persoon? :?

AFFS is trouwens juiste naam sinds 2003!
advanced fringe field switching is similar to IPS or S-IPS offering superior performance and color gamut with high luminosity

o.a U9gt4 heeft er 1,even als Lenovo Thinkpad X laptops serie.

*is nu verward*

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 26-11-2012 04:00:03 ]
  maandag 26 november 2012 @ 10:06:45 #86
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119630511
Zo'n RK3066 tablet voor 80 dollar is ook niet te weerstaan eigenlijk... Die RK3066 zit qua performance iets boven de Galaxy S2 als ik het goed begrijp?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_119630634
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 02:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Dus alle Cube mini tablets zijn slecht na 2 forum post bevindingen van dezelfde persoon? :?

AFFS is trouwens juiste naam sinds 2003!
advanced fringe field switching is similar to IPS or S-IPS offering superior performance and color gamut with high luminosity

o.a U9gt4 heeft er 1,even als Lenovo Thinkpad X laptops serie.

*is nu verward*
Windows N101 is ook niet alles, heeft ook een hoop problemen (gehad?)

Andere optie is de vrij nieuwe PiPo M3, volgens mij naar firmware wel een aardig apparaatje, maar ook zitten er een paar bij met een niet werkend touchscreen etc.
pi_119631540
Wie nog goedkoop een Asus TRANSFORMER PAD TF300T 16GB tablet wil regelen; Saturn heeft 'm vandaag in de aanbieding voor ¤299 + ¤4.90 bezorgkosten. Daar gaat ¤30 Asus Cashback vanaf zodat het ¤273.90 wordt. Deze staat niet in de pricewatch maar z'n broer met 32GB geheugen staat er in voor ¤370. Dus je kunt er voor ¤100 aan SD-geheugen inpleuren. ;)

EDIT: aanbieding geldt ook in alle vestigingen deze hele week.

EDIT #2: vandaag moet er dus nieuws komen van het Ramos W30(HD) front? O-)

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 26-11-2012 11:59:58 ]
  maandag 26 november 2012 @ 12:22:47 #89
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119634378
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 10:47 schreef Iemand91 het volgende:
Wie nog goedkoop een Asus TRANSFORMER PAD TF300T 16GB tablet wil regelen; Saturn heeft 'm vandaag in de aanbieding voor ¤299 + ¤4.90 bezorgkosten. Daar gaat ¤30 Asus Cashback vanaf zodat het ¤273.90 wordt. Deze staat niet in de pricewatch maar z'n broer met 32GB geheugen staat er in voor ¤370. Dus je kunt er voor ¤100 aan SD-geheugen inpleuren. ;)

EDIT: aanbieding geldt ook in alle vestigingen deze hele week.

EDIT #2: vandaag moet er dus nieuws komen van het Ramos W30(HD) front? O-)
Geen nieuws :'( helaas.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 26 november 2012 @ 12:51:44 #90
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119635130
quote:
About Ramos W30HD( with 1920px resolution), no news, but W30 will come out this week.

Since it is pre-sell now, we are no sure for colors.

Info noline will update once we get it in stock, and then the black one will be sell soon.
Maar, we houden het in de gaten...

De TF300 voor 275,- is ook geen gekke deal natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 26 november 2012 @ 12:54:26 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119635200
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Maar, we houden het in de gaten...

De TF300 voor 275,- is ook geen gekke deal natuurlijk.
De update naar 4.1 van Asus is nogal brak te noemen (helaas).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 26 november 2012 @ 15:08:04 #92
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_119639202
Is dit nieuws of is het niks nieuws, 10 inch boeit mij niet zo, ik weet natuurlijk wel dat menigeen hierom zit te springen. :+
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  maandag 26 november 2012 @ 17:42:36 #93
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119644557
In Chinese reviews zijn ze niet zo mild. De batterij is gewoon te klein en laden gaat traag.

De W30HD moet dit alles wel goed maken maar die komt wellicht pas eind december of begin januari (bron een baidu search die ik nu niet meer kan vinden :'))
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 26 november 2012 @ 22:30:09 #94
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_119657657
Het zelfde met de 8 inch teclast P88, komt waarschijnlijk eerst in een RK3066 uitvoering en over een paar maand met een Allwinner quadcore.
Ik heb vanmiddag deze ployer momo8 IPS binnen gekregen, net zo goed als de teclast P85HD op de wifi reach na.
Kwam gisteren op slatedroid de Yuandao Vido N80 IPS tegen, is volgens mij nauwelijks iets over bekend, hoop er vrijdag iets meer over te kunnen zeggen, 150 usd met DHL.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  dinsdag 27 november 2012 @ 00:30:18 #95
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_119662641
Hoe is de prijs/kwalitei verhouding momenteel tussen een galaxy tab 2 10.1 en de nieuwere tabs op de markt.
  dinsdag 27 november 2012 @ 00:48:20 #96
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119663070
Welke markt? NL/EU sky's the limit? Of China low-budget?

Ben zelf niet zo'n Samsung-fan, maar er is natuurlijk weinig mis mee. Zou echter eerder gaan voor een TF700 of iets in die richting. Misschien zelfs een Lenovo. Acer en Toshiba doen ook best leuk mee nog. Ligt er maar net aan wat je meer ligt.

Qua Chinatablets, 't is en blijft China. Veel van die tablets moeten op een of ander vlak inboeten t.o.v. andere tabs. Er is niet echt een droomtablet die uit 120% awesome bestaat in China. Daar het dichtste bij moeten dan tablets als de Ramos W30HD komen, die kunnen nog wel wat, maar voor zulke prijzen, zijn ook daar concessies speurbaar. Kijk hier eens voor de gein: www.slatedroid.com/forum/426-exynos-4412-quad-core-cpu-devices/ . Zijn ook wat voordeligere quadjes met Freescale: http://www.slatedroid.com(...)ad-core-cpu-devices/ .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119686663
Die Nexus7 32GB is nergens meer verkrijgbaar?
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:57:01 #98
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119687306
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:39 schreef µ het volgende:
Die Nexus7 32GB is nergens meer verkrijgbaar?
Duitsland vaak wel :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:21:31 #99
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_119692150
Woeiiii ik kom hier nog even schoppen mbt ervaring Cube U30GT. 1,5 maandje ofzo

Apparaatje wordt flink gebruikt, door mijzelf als ik bij pa en ma ben, verder weten zusjes en moeder de tablet sneller te vinden dan de laptop, wat echt nieuws is. Zelfs mn moeder gebruikt hem af en toe, die echt digibeet eerste klas is. Voelt nog steeds echt goed stevig, de geflashte versie door Elijah doet het nog steeds erg goed en stabiel. Batterijduur is echt een sellingpoint van het beest, hij gaat echt een uur of 6, MINSTENS, met streaming video en browsen mee. ^O^ Heel blij daarmee! Dus absolute aanrader, die Cube u30GT! :D

Iemand inmiddels al in het bezit van een quadje overigens? :D
Koekje d'r bij?
pi_119697922
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:21 schreef eleganza het volgende:
Woeiiii ik kom hier nog even schoppen mbt ervaring Cube U30GT. 1,5 maandje ofzo

Apparaatje wordt flink gebruikt, door mijzelf als ik bij pa en ma ben, verder weten zusjes en moeder de tablet sneller te vinden dan de laptop, wat echt nieuws is. Zelfs mn moeder gebruikt hem af en toe, die echt digibeet eerste klas is. Voelt nog steeds echt goed stevig, de geflashte versie door Elijah doet het nog steeds erg goed en stabiel. Batterijduur is echt een sellingpoint van het beest, hij gaat echt een uur of 6, MINSTENS, met streaming video en browsen mee. ^O^ Heel blij daarmee! Dus absolute aanrader, die Cube u30GT! :D

Iemand inmiddels al in het bezit van een quadje overigens? :D
neem aan dat je het dan over de normale versie hebt? en niet de mini variant toch?

Ik denk dat ik morgen de Window N70HD versie maar ga kopen..

http://lightake.com/detai(...)Tablet_PC_16GB-59349

lijkt me op dit moment 1 van de betere HD resolutie tabletjes met jAndorid 4.1 (JB) toch?
pi_119706698
Kan iemand mij helpen kiezen? want ik kom er echt niet meer uit!

Ik heb nog 100$ over en wil daar toch echt een tabletje van kopen (7").

Nu heb ik al wat linkjes gekregen in dit topic maar moest toch even verder surfen.

Toen kwam ik deze tegen;

http://www.buyincoins.com(...)e-product-15973.html

en

http://www.buyincoins.com(...)i-product-21150.html

Qua geheugen maakt het mij weinig uit, ik heb wel een extra kaartje om het geheugen op te schroeven naar 32gb en ook de camera maakt mij weinig uit.

Dus welke zouden jullie kiezen en of hebben jullie nog een betere (goedkopere) ergens online gezien?
Just say hi!
  woensdag 28 november 2012 @ 12:43:13 #102
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119706909
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

neem aan dat je het dan over de normale versie hebt? en niet de mini variant toch?

Ik denk dat ik morgen de Window N70HD versie maar ga kopen..

http://lightake.com/detai(...)Tablet_PC_16GB-59349

lijkt me op dit moment 1 van de betere HD resolutie tabletjes met jAndorid 4.1 (JB) toch?
Heb je hem nu nog niet besteld :+?

quote:
5s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:36 schreef Chandler het volgende:
Kan iemand mij helpen kiezen? want ik kom er echt niet meer uit!

Ik heb nog 100$ over en wil daar toch echt een tabletje van kopen (7").

Nu heb ik al wat linkjes gekregen in dit topic maar moest toch even verder surfen.

Toen kwam ik deze tegen;

http://www.buyincoins.com(...)e-product-15973.html

en

http://www.buyincoins.com(...)i-product-21150.html

Qua geheugen maakt het mij weinig uit, ik heb wel een extra kaartje om het geheugen op te schroeven naar 32gb en ook de camera maakt mij weinig uit.

Dus welke zouden jullie kiezen en of hebben jullie nog een betere (goedkopere) ergens online gezien?
Vergeet die Ainol ;) die is single core :P.

- Cube u18gt (die je dus linkt)
- Window N70 (non HD)
- Ainol Elf / crystal / fire (indien voor die prijs beschikbaar).

Zelf zou ik van bovenstaande tablets voor de cube of window gaan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:21 schreef eleganza het volgende:
Woeiiii ik kom hier nog even schoppen mbt ervaring Cube U30GT. 1,5 maandje ofzo

Apparaatje wordt flink gebruikt, door mijzelf als ik bij pa en ma ben, verder weten zusjes en moeder de tablet sneller te vinden dan de laptop, wat echt nieuws is. Zelfs mn moeder gebruikt hem af en toe, die echt digibeet eerste klas is. Voelt nog steeds echt goed stevig, de geflashte versie door Elijah doet het nog steeds erg goed en stabiel. Batterijduur is echt een sellingpoint van het beest, hij gaat echt een uur of 6, MINSTENS, met streaming video en browsen mee. ^O^ Heel blij daarmee! Dus absolute aanrader, die Cube u30GT! :D

Iemand inmiddels al in het bezit van een quadje overigens? :D
Goed om te horen :D! Wellicht wachten op een quadcore cube mocht de Ramos niet snel komen :P.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119712504
Ik heb de Cube besteld, hopelijk is hij hier voor de kerst (duimen :D)
Just say hi!
  woensdag 28 november 2012 @ 15:40:57 #104
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119712869
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:30 schreef Chandler het volgende:
Ik heb de Cube besteld, hopelijk is hij hier voor de kerst (duimen :D)
Free shipping? (CP?) dan kan je nog wel even moeten wachten.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119713052
Euh CP? ik krijg als het goed is wel een tracking nummer :D
Just say hi!
pi_119714870
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was gezellig afgelopen Maandag,lekker 30$ coupon gekregen en gebruikt! :Y

Ik wilde eerst Cube u30gt mini bestellen maar dat kon niet,want Eternal Team geeft $10 korting voor elke $150+ bestelling.Bedrag was te laag($144.37),waardoor ik dus coupon niet kon gebruiken. ;(

Resultaat: dus toch maar maar een Pipo U1 Pro besteld, ik had bijna deze Cube U9GT4 betaald(heeft geen HDMI en Bluetooth!,kreeg ook nog eens 5$ korting met een code). _O-

quote:
Sub-Total: US $141.99
Shipping Cost: US $23.35(DHL :9)
Your Save: - US $10.00
Coupon: - US $30.00
Total: US $125.34
Vanavond even betalen(~ 97.5 euro maar),ik wil graag een Rockchip RK3066 tablet(mijn 1ste) *O*
pi_119715585
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:46 schreef Chandler het volgende:
Euh CP? ik krijg als het goed is wel een tracking nummer :D
ChinaPost
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119716383
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:47 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ChinaPost
Misschien iets voor OP? :P
pi_119720108
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Misschien iets voor OP? :P
Algemeen bekend.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119720461
Pipo S2 net binnengekregen, eerste indruk: het is een strak apparaat, scherm geen IPS maar wel goed, alleen is de lader aansluiting wel heel dun, dus dat kon wel eens een issue worden.

Iemand die ook een S2 heeft die kan aangeven of ook bij die de laadstekker ongeveer 2mm zichtbaar blijft, de bus gaat er niet helemaal in ?

Buienradar kon ik zo installeren dus playstore lijkt ook in orde :D
Benefit of digital: it works or it doesn't
  woensdag 28 november 2012 @ 19:00:49 #111
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_119720806
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:52 schreef BizzyBlook het volgende:
Pipo S2 net binnengekregen, eerste indruk: het is een strak apparaat, scherm geen IPS maar wel goed, alleen is de lader aansluiting wel heel dun, dus dat kon wel eens een issue worden.

Iemand die ook een S2 heeft die kan aangeven of ook bij die de laadstekker ongeveer 2mm zichtbaar blijft, de bus gaat er niet helemaal in ?

Buienradar kon ik zo installeren dus playstore lijkt ook in orde :D
Dat over die lader klopt ja, hij laad overigens wek gwn goed op.
Say whaaaat?
pi_119723398
Heb net m'n Icoo D70Pro II binnen (voor m'n zoontje van 3).
Besteld bij TinyDeal op 4/11 (http://www.tinydeal.com/i(...)blet-pc-p-71005.html) voor omgerekend ong. 78Eur, incl micro-sd kaartje van 4Gb; via tracked air mail naar Belgie, geen importheffingen Morten be taken :)).

Zit standard Google play op, draait op JB (4.1.1)

Hier wat pics (sorry niet zo'n beste kwaliteit, genomen met m'n Yuandao N90DC2...):
http://db.tt/dxzYEejZ
http://db.tt/Lau70K0n
http://db.tt/HFXRA58Q
http://db.tt/HLCYUCur

Icoo laadt blijkbaar op via USB.
'k Dacht dat rk3066 dit niet ondersteunde... blijkbaar dus wel...
pi_119723407
stomme vraag.... hoe haal ik bestanden van een micro sd kaartje af bij een Cube??Moet ik eerst een app downloaden ofzo? ik heb de micro sd kaart er in gedaan en wil 2 bestanden aan de mail toevoegen maar ik kan de micro sd nergens vinden..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_119729235
Hallo allemaal ik ben op zoek naar een minimaal 8inch grote tablet. Ik zie bij mijn schoonouders de polaroid tablet midc800: pr001 ik vind dit wel een leuk ding. Is er voor 100-150 een beter (evt. Chinees) alternatief te vergelijken. Minimaal Android 4.0 en vergelijkbaar met de polaroid variant. Ik las iets dat sommige varianten geen Google Play Store licentie hebben en dat zou ik toch wel graag willen.
- Met zuidelijke groet -
pi_119730633
Dan zou ik zeggen een Pipo S2, werkt erg soepel moet ik zeggen. 93 euro incl shipping en korting bij BG. Zou zeker gaan voor minimaal Jellybean geen 4.0 meer.

De tablet van kruidvat heb ik ook in handen gehad 10 inch voor een schappelijke prijs
Benefit of digital: it works or it doesn't
pi_119733789
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:44 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Algemeen bekend.
:P
pi_119742764
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:16 schreef BizzyBlook het volgende:
Dan zou ik zeggen een Pipo S2, werkt erg soepel moet ik zeggen. 93 euro incl shipping en korting bij BG. Zou zeker gaan voor minimaal Jellybean geen 4.0 meer.

De tablet van kruidvat heb ik ook in handen gehad 10 inch voor een schappelijke prijs
Bedankt voor het advies, welke webshop is BG? Want ik googlede hem en dan kost die ongeveer 140-150 dollar. En is dit een model dat vergelijkbaar is met deze Panasonic 8inch http://www.kijkshop.nl/product/132914/polaroid-tablet-midc800/

Je geeft nu aan 93 euro, is er voor een paar tientjes niet een stuk betere te koop? Aangezien ik er nog wel even mee vooruit wil en dan liever meer 120-140 euro uitgeef als het dan meteen een stuk beter is.
- Met zuidelijke groet -
  donderdag 29 november 2012 @ 12:12:29 #118
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119742829
@hierboven ik zou zoeken naar een tablet met rockchip en op 7" 1280*800 resolutie. Dat kan makkelijk voor dat geld.

8" weet ik niet of er hogere resolutie schermen zijn
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 29 november 2012 @ 12:19:27 #119
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_119742967
Ik heb nog nooit zo 'n chinatab gezien, je zult het wat 8 inch betreft moeten doen met 1024*768, wat voor mij ruim voldoende is.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  donderdag 29 november 2012 @ 12:20:51 #120
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119743000
quote:
6s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:19 schreef Janesh het volgende:
Ik heb nog nooit zo 'n chinatab gezien, je zult het wat 8 inch betreft moeten doen met 1024*768, wat voor mij ruim voldoende is.
Het is al een redelijke resolutie, dat scheelt ;) inderdaad.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119743980
Ik hoef niet per see een 8 inch tablet he, ik wil alleen minimaal een 8 inch tablet dus 9 inch en 9,7 inch etc. is ook geen enkel probleem.

En ik wil maximaal 100-150 uitgeven, voor een tablet die dus minstens zo goed is als die Poloroid Tablet van de Kijkshop in post #117. Ik wil er voornamelijk op lezen, filmpjes kijken en evt. uitzendingen gemist etc. Qua resolutie,IPS scherm etc. weet ik niet wat realistisch is in deze prijsklasse.
- Met zuidelijke groet -
pi_119750569
Vanmorgen een Window N70HD gekocht, ben benieuwd :)
Ik kom van de een Singlecore Allwinner a10 processortje + 512 MB.. dus het zal qua snelheid een hele verbetering zijn :P!

daarnaast heeft de tablet ( die ik inmiddels heb verkocht :D) een tft scherm en een 480x800 resolutie geloof ik.. was echt een budget toestelletje :D

Nu dus naar IPS + 1280 x800 resolutie :D
laten verzenden met normale airmail dit keer, ik kan wel ff wachten nog :P..
en hopelijk geen btw aanslag :D

wanneer ik hem binnen heb zal ik hem reviewen!
pi_119762261
Fire bevalt nog goed, af en toe zijn gekkigheden, maar waar voor 't geld. Vraag me wel af hoe ik screenshots neem, power + vol down werkt niet. Heb gelezen dat de timing perfect moet zijn, dus ik heb als een idioot accordeon proberen te spelen op dat ding, maar daar is niets uitgekomen. Ik draai Flambe, misschien heeft het daar iets mee te maken? Iemand tips of bevestiging?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_119762825
Ja, heel makkelijk. Ik zit ook op Flambe V15.
Je doet gewoon de volumeknop en daarna meteen (1 microseconde delay maar :P ) de powerknop ernaast indrukken (beide tegelijk). Dan wachten tot 'ie een foto maakt. Done.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119763371
Ik probeerde het andersom, hij werkt. Danku
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_119764341
Heb nog een globale vraag, trouwens. Is 't mogelijk de balk onderaan (en dan heb ik het vooral over de klok) aan te passen? Ik kan er niet zo veel over vinden, kom altijd uit op launchers.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_119765587
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:09 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Bedankt voor het advies, welke webshop is BG? Want ik googlede hem en dan kost die ongeveer 140-150 dollar. En is dit een model dat vergelijkbaar is met deze Panasonic 8inch http://www.kijkshop.nl/product/132914/polaroid-tablet-midc800/

Je geeft nu aan 93 euro, is er voor een paar tientjes niet een stuk betere te koop? Aangezien ik er nog wel even mee vooruit wil en dan liever meer 120-140 euro uitgeef als het dan meteen een stuk beter is.
Bg is Banggood. Zoek op google even naar een kortingscoupon.

De 10 inch Cube u30gt is een aanrader!
  donderdag 29 november 2012 @ 23:09:28 #128
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_119766469
Ja, zit bij de ployer momo8 IPS gewoon in de settings, hij vraagt of je een screenshot button wilt in de statusbalk. :P
En Downstar, ja klopt buildprop aanpassen via root, met de RK3066 te doen met zuhodashi. in jelly bean.

[ Bericht 17% gewijzigd door Janesh op 29-11-2012 23:27:57 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  donderdag 29 november 2012 @ 23:29:34 #129
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_119767341
quote:
6s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef Janesh het volgende:
Ja, zit bij de ployer momo8 IPS gewoon in de settings, hij vraagt of je een screenshot button wilt in de statusbalk. :P
En Downstar, ja klopt buildprop aanpassen via root, met de RK3066 te doen met zhuodashi. in jelly bean.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  donderdag 29 november 2012 @ 23:31:14 #130
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_119767395
Nou ja moet ook kunnen je zelf quoten op een tablet. :)
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_119767659
quote:
6s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef Janesh het volgende:
Ja, zit bij de ployer momo8 IPS gewoon in de settings, hij vraagt of je een screenshot button wilt in de statusbalk. :P
En Downstar, ja klopt buildprop aanpassen via root, met de RK3066 te doen met zuhodashi. in jelly bean.
Bedankt, had ook al wat andere rootmethoden gevonden die moeten werken voor de Window N70HD

http://www.cheapnycnotebo(...)-full-market-access/

En deze op slatedroid zorgt gelijk voor een volledig werkende playstore zo ver ik begrijp :P

http://www.slatedroid.com(...)_findpost__p__458487
pi_119769766
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:50 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Bg is Banggood. Zoek op google even naar een kortingscoupon.

De 10 inch Cube u30gt is een aanrader!
Interessante website idd.

Maar nu ik die Cube zie, die Dual Core 1.6Ghz is zie ik ook:

Ampe A10 Quad Core i.MX6Q 1.2GHz 10.1 Inch IPS Android 4.0 16GB Tablet

en


Sanei N10 i.MX6Q Quad Core 1.2GHz 10.1 Inch IPS Android 4.0 16GB Tablet


en

PIPO MAX-M1 RK3066 Dual-Core 1.6GHz 9.7 Inch Android 4.1 16GB Tablet PC
En deze is vergelijkbaar met de Cube?

Ik heb hier heel weinig verstand van dus als ik stomme vragen stel dan merk ik het wel. Maar van deze vier tablets welke is dan echt de beste en waarin verschillen ze?
- Met zuidelijke groet -
pi_119770698
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 00:48 schreef De-Hamster het volgende:


Ik heb hier heel weinig verstand van dus als ik stomme vragen stel dan merk ik het wel. Maar van deze vier tablets welke is dan echt de beste en waarin verschillen ze?
Zonder door te klikken: bepaal eerst wat voor jou belangrijk is. Gamen = geheugen en processor, foto's en video = resolutie. Connectiviteit = hdmi, bluetooth, 3g, wifi, usb, etc. En ook het budget schijnt belangrijk te zijn...

De beste tablet is voor iedereen anders. Blader eens door de voorgaande topics, bepaal je wensen, maak een shortlist en stel dan je vraag nog eens.
pi_119771170
Heb net eindelijk mijn Pipo U1 Pro betaald($125.34),mijn 1e tablet met Rockchip RK3066.Alleen nog een Cube 10.1" tablet volgende maand,dan heb ik 3 dualcore media-apparaten met dezelfde chipset(incl MK808) en ben helemaal blij. *O* >:)

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 00:48 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Interessante website idd.

Maar nu ik die Cube zie, die Dual Core 1.6Ghz is zie ik ook:

Ampe A10 Quad Core i.MX6Q 1.2GHz 10.1 Inch IPS Android 4.0 16GB Tablet

en


Sanei N10 i.MX6Q Quad Core 1.2GHz 10.1 Inch IPS Android 4.0 16GB Tablet


en

PIPO MAX-M1 RK3066 Dual-Core 1.6GHz 9.7 Inch Android 4.1 16GB Tablet PC
En deze is vergelijkbaar met de Cube?

Ik heb hier heel weinig verstand van dus als ik stomme vragen stel dan merk ik het wel. Maar van deze vier tablets welke is dan echt de beste en waarin verschillen ze?
Even opnieuw linken.
Ze zijn allemaal goed, o.a dualcore Cortex-A9 en Mali-400(vooral SoC met Rockchip RK3066 chipset) + 1 GiB geheugen+goede batterij is een must :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 01:45 schreef Casper_nl het volgende:

[..]

Zonder door te klikken: bepaal eerst wat voor jou belangrijk is. Gamen = geheugen en centraal+grafische processor (CPU& GPU), foto's en video = resolutie . Connectiviteit = hdmi, bluetooth, 3g, wifi, usb, etc. En ook het budget schijnt belangrijk te zijn...

De beste tablet is voor iedereen anders. Blader eens door de voorgaande topics, bepaal je wensen, maak een shortlist en stel dan je vraag nog eens.
Vergeet niet verzendkosten en tijd :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 30-11-2012 05:52:42 ]
pi_119771351
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 01:45 schreef Casper_nl het volgende:

[..]

Zonder door te klikken: bepaal eerst wat voor jou belangrijk is. Gamen = geheugen en processor, foto's en video = resolutie. Connectiviteit = hdmi, bluetooth, 3g, wifi, usb, etc. En ook het budget schijnt belangrijk te zijn...

De beste tablet is voor iedereen anders. Blader eens door de voorgaande topics, bepaal je wensen, maak een shortlist en stel dan je vraag nog eens.
Films kijken, Uitzending Gemist, YouTube, lichte spellen zoals Angry Birgs achtige toestanden zijn ook leuk maar dat zal wel met ze alle vier goed kunnen. Foto's is geheel geen prioriteit,surfen op Facebook en Instagram kunnen ze allemaal wel lijkt me.
Connectiviteit, ik wil WiFi en volgens mij zijn ze dat ook allemaal 3G is een optie maar dan wordt het allemaal te duur en dan bespaar ik liever juist daarop. Bluetooth is een extra, niet nodig maar als het erop zit prima. Hdmi zou handig kunnen zijn met films kijken die ik dan via mijn computer direct kan laden op het tablet. Zou idd een optie zijn, maar vind ik alsnog een extra die wel de keuze makkelijker zou kunnen maken.
Tenslotte wil ik wel een offficiele Google Play erop hebben staan waarmee ik dus eenvoudig apps kan installeren.En is het wel fijn als het een relatief universele maat is waarmee ik dus eenvoudig hoesjes, houders etc. voor zou kunnen halen.
Budget is zoals ik al aangaf max. 150 euro.

Hopelijk heb ik het nu iets duidelijker aangegeven.

quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 05:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Heb net eindelijk mijn Pipo U1 Pro betaald($125.34),mijn 1e tablet met Rockchip RK3066.Alleen nog een Cube 10.1" tablet volgende maand,dan heb ik 3 dualcore media-apparaten met dezelfde chipset(incl MK808) en ben helemaal blij. *O* >:)

[..]

Even opnieuw linken.
Ze zijn allemaal goed, o.a dualcore Cortex-A9 en Mali-400(vooral SoC met Rockchip RK3066 chipset) + 1 GiB geheugen+goede batterij is een must :P

[..]

Vergeet niet verzendkosten en tijd :Y
Volgens mij is Banggood er even uit waardoor de links niet meer werken. Verzendkosten waren bij al deze vier gratis of in de prijs van max 150 euro verwerkt.

Dus qua processor is een dual core 1.6ghz net zo goed als een quadcore 1.2ghz? Een goede batterij is inderdaad wel fijn, maar omdat ik toch een Wi-Fi toestel wil ben ik wel altijd binnen er mee bezig ook al krijg je tegenwoordig overal Wi-Fi. Maar zeker een goede batterij vind ik ook belangrijk.
- Met zuidelijke groet -
pi_119771371
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 07:15 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Films kijken, Uitzending Gemist, YouTube, lichte spellen zoals Angry Birgs achtige toestanden zijn ook leuk maar dat zal wel met ze alle vier goed kunnen. Foto's is geheel geen prioriteit,surfen op Facebook en Instagram kunnen ze allemaal wel lijkt me.
Connectiviteit, ik wil WiFi en volgens mij zijn ze dat ook allemaal 3G is een optie maar dan wordt het allemaal te duur en dan bespaar ik liever juist daarop. Bluetooth is een extra, niet nodig maar als het erop zit prima. Hdmi zou handig kunnen zijn met films kijken die ik dan via mijn computer direct kan laden op het tablet. Zou idd een optie zijn, maar vind ik alsnog een extra die wel de keuze makkelijker zou kunnen maken.
Tenslotte wil ik wel een offficiele Google Play erop hebben staan waarmee ik dus eenvoudig apps kan installeren.En is het wel fijn als het een relatief universele maat is waarmee ik dus eenvoudig hoesjes, houders etc. voor zou kunnen halen.
Budget is zoals ik al aangaf max. 150 euro.

Hopelijk heb ik het nu iets duidelijker aangegeven.

[..]

Volgens mij is Banggood er even uit waardoor de links niet meer werken. Verzendkosten waren bij al deze vier gratis of in de prijs van max 150 euro verwerkt.

Dus qua processor is een dual core 1.6ghz net zo goed als een quadcore 1.2ghz? Een goede batterij is inderdaad wel fijn, maar omdat ik toch een Wi-Fi toestel wil ben ik wel altijd binnen er mee bezig ook al krijg je tegenwoordig overal Wi-Fi. Maar zeker een goede batterij vind ik ook belangrijk.
Ik weet het niet,heb nog geen quadcore CPU :P
pi_119772795
Mijn Cube U30GT is na 4 weken eindelijk binnen gekomen via BIC. Gelukkig geen douane dus ben ik even gematst.

Apparaat ziet er erg mooi uit en is supersnel. Ik heb die windows 8 tegel interface en die ziet er erg cool uit. Heb al wat spellen geinstalleerd en alles speelt moeiteloos. Browsen gaan snel. geluid is goed. Al met al een topding.

Iedereen bedankt voor de info. Ik ben erg blij met het apparaat en dat voor 150 euro :P
pi_119773996
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Mijn Cube U30GT is na 4 weken eindelijk binnen gekomen via BIC. Gelukkig geen douane dus ben ik even gematst.

Apparaat ziet er erg mooi uit en is supersnel. Ik heb die windows 8 tegel interface en die ziet er erg cool uit. Heb al wat spellen geinstalleerd en alles speelt moeiteloos. Browsen gaan snel. geluid is goed. Al met al een topding.

Iedereen bedankt voor de info. Ik ben erg blij met het apparaat en dat voor 150 euro :P
4 weken?
pi_119774382
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

4 weken?
Ja 4 weken. Toeristische route genomen denk ik.
pi_119774560
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:36 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja 4 weken. Toeristische route genomen denk ik.
:P
pi_119775402
Ja, hoor kom ik weer.

Ik zie nu alle eigenschappen van de toestellen uit China en kom ook deze bij de Kruidvat tegen:
https://online.kruidvat.n(...)abletPCDualCore.html

Deze doet voor geen enkel van de bovenstaande tablet onder toch? Daarnaast heb ik deze binnen een dag en kan ik bij die andere wellicht invoerheffingen er bovenop betalen.

Wat is jullie advies?
- Met zuidelijke groet -
pi_119775709
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:18 schreef De-Hamster het volgende:
Ja, hoor kom ik weer.

Ik zie nu alle eigenschappen van de toestellen uit China en kom ook deze bij de Kruidvat tegen:
https://online.kruidvat.n(...)abletPCDualCore.html

Deze doet voor geen enkel van de bovenstaande tablet onder toch? Daarnaast heb ik deze binnen een dag en kan ik bij die andere wellicht invoerheffingen er bovenop betalen.

Wat is jullie advies?
Ik was er in eerste instantie ook enthousiast over deze tablet maar zowel op tweakers als op het officiële forum zijn er toch te veel negatieve dingen aan het licht gekomen. Op de ene kant werkt de tablet lekker snel en is het scherm goed maar tegelijkertijd flikkert het scherm bij bepaalde helderheid en maakt de tablet geluiden die zowel de speaker als ook het microfoon beïnvloeden. Ik hoop nog dat dit alles via een update wordt verbeterd want dan zal ik de tablet ook overwegen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Terpentin07 op 30-11-2012 11:40:41 ]
pi_119776070
Het probleem met flikkering van het kruidvattoestel is opgelost met een FW upgrade waarvan de informatie bij de bestelling word geleverd, dat is geen issue.

Ik vond het een prima tablet voor het geld, met 2 jaar garantie...............
Speaker issue zelf nog niet vastgesteld.

Enige minpunt vond ik de vrij scherpe zijkanten, deze hadden iets afgeronder mogen zijn voor het gevoel, maar doet verder niets af van de performance. Batterijduur nog niet kunnen testen.

De Pipo S2 kan in elk geval de Ipad2 kwa batterijduur niet bijhouden.
Benefit of digital: it works or it doesn't
pi_119776304
Heeft er eigelijk iemand al ervaring met deze?

Vind er eigenlijk niet zoveel info over deze tab op het wereldwijdeweb. (buiten enkele video's op YT en 1 topic op het wereldwijdeweb.

Hoe het komt weet ik niet, maar 8" spreekt mij het meest aan. Heb een CubeU30GT (een van de eersten), maar vind het toch net een tikkeltje te groot. 7" lijkt me daarentegen dan weer net die inch te klein :P

Of andere 8 inch suggesties?
  vrijdag 30 november 2012 @ 14:56:06 #145
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119781139
Janesh heeft meen ik een Teclast P85, wat 'ie inderdaad een prettig formaat lijkt te vinden en goed in elkaar zou steken (maar accuduur viel tegen?). Verder gewoon op een site als http://www.slatedroid.com/forum/330-rockchip-3066/ en http://tabletrepublic.com/forum/forum.php kijken, we hebben hier natuurlijk maar beperkte ervaring met diverse tablets.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119782636
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:49 schreef mathske1 het volgende:
Heeft er eigelijk iemand al ervaring met deze?

Vind er eigenlijk niet zoveel info over deze tab op het wereldwijdeweb. (buiten enkele video's op YT en 1 topic op het wereldwijdeweb.

Hoe het komt weet ik niet, maar 8" spreekt mij het meest aan. Heb een CubeU30GT (een van de eersten), maar vind het toch net een tikkeltje te groot. 7" lijkt me daarentegen dan weer net die inch te klein :P

Of andere 8 inch suggesties?
Hyundai tablet?1ste keer dat ik het zie. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 30-11-2012 16:30:29 ]
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:15:53 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119783941
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:33 schreef shiznuts het volgende:
En mijn Hyundai A7HD is binnen.

First impression: Sexay! :9~ Zo 'slim' heb ik een tablet nog niet gezien. Verrassend dun, compact, in vergelijking lijkt een Samsung Galaxy Tab een koelkast. Past denk ik tweeënhalve keer in m'n Archos 101 G8. Voelt robuust en vrij high-end aan: metal body. De knopjes aan de bovenkant voelen wel wat losjes en plastic aan. Geen glossy meuk dus best fingerprintproof. Lekker smalle bezels. Stereospeakers! En ze zitten zo dat als je 'em in je handen hebt de speakergrills niet blokkeert. Komt nog een aardig geluidje uit ook, idealerwijze gebruik je echter oordopjes denk ik. Helaas is de oordopjes-port 2.5mm-formaat, al is een 2.5mm -> 3.5mm adapter niet zo'n probleem en kan hierdoor de tablet zo dun zijn als 'ie is. Deze zit rechtsboven aan de zijkant van de tab. Locatie van al het meeste andere (knopjes, laadpunt, mini-usb, mini-HDMI) vind je aan de bovenkant, ook hier weer denk ik om de tablet zo dun en compact mogelijk te maken. Een beetje komisch hangt de laderplug erin, die verdwijnt niet helemaal in de tablet. Ik weet niet of bovenin de tablet nu zo fijn is. De knopjes voor 'home' en 'menu' hebben de vorm van een volumerocker, maar zijn daar niet voor, wat van mij part best zo had mogen zijn, nu is dat geïntegreerd met de ICS-balk. Onderin verder nog een microfoon en een microSD-kaartslot. Verder aan de voorkant boven in het midden een 0.3 Megapixel camera, net leuk genoeg voor Skype. Gespiegeld aan de onderkant een lichtsensor.


(Eigen foto, hier meer foto's van de Chinese Engadget (en nog meer hier))

Dan het IPS scherm! _O_ Wowie! Broodje brie! :9~ Onwijs lekker scherm. Haarscherp en fenomenale kijkhoeken! Mooie kleurreproductie ook. 1024x600 is perfect! En meer heb ik daar niet aan toe te voegen.

Android. Laatste release van de fabrikant, 4.0.3, stond erop. Standaard in het Engels, met Chinese apps en met Market voorgeïnstalleerd. Liet zich eenvoudig updaten naar de Play-markt. Echter waren apps als TuneIn en YouTube niet compatible met het systeem volgens Play, dus daar heb ik third party markets voor gebruikt (Applanet/Blackmart). Alles werkt erg fijn en soepel tot dusver (ben een Archos 101 Internet Tablet (G8) en HTZ Desire Z met Android wel gewend, wat dat betreft een verademing de AllWinner A10+Mali400+ICS). Grappig is de 'developper'-feature in het Android-systemmenu (wat ik gok dat vrij exclusief is om out-of-the-box op je tablet te hebben?) Daarmee kun je touchfeatures zoals een touchhighlighter en touchtracking inschakelen. :P Waar ik trouwens meteen verbaasd door was is het feit dat de tablet haptic feedback ondersteunt en dus een vibratiemotor heeft ingebouwd. Erg tof om te hebben.

Downsides/bugs? Nou ja, van tevoren wist ik het al, maar de meeste toegang aan de bovenkant is natuurlijk een beetje jammer qua ergonomie. Het wifi-bereik is zoals de meeste chinatabs niet optimaal, echter kun je dat d.m.v. wat settings aanpassen in de settingfiles verbeteren las ik. Er is een bug die bij elke A7HD lijkt voor te komen. Aan de stroom of volle batterij geen problemen, maar zodra de batterij onder zo'n 86% komt en je het scherm op volle helderheid hebt staan, begint het scherm te flikkeren. Op alles behalve volle helderheid geen probleem, dus tragisch is het niet. Verder alleen dat er geen EU-plug bij zat voor de lader, maar dat kan ik mezelf en/of de verkoper verwijten. Wel zaten er een microfibre doekje en een screenprotector bij (denk door de verkoper bij gedaan), verder mini-usb to full female kabel, mini-usb -> usb male, earphones.

Kortom: ik heb toch wel een neusje voor dingen waarvan ik vrij zeker ben dat ze me zullen bevallen en een hoog bang-for-buck-gehalte hebben. De tablet schreeuwde 'Shiz, check mij, we passen goed samen! :@ ' en inderdaad O+ . Voor USD 158,31 (nog geen 125,- euro) van Aliexpress gehaald, incl. DHL verz. Inklaring was een gedoe en moest m'n order- en betaalbevestiging opsturen, netjes gedaan ook, vanochtend was de DHL-gast er dan. Ik had al gePINd dit weekend, maar z'n apparaatje liet zien '0.00' en hoefde alleen maar te tekenen. Geen vraag om geld, nergens een rekening te zien? Een beetje raar als ze daar later nog mee komen, want hoe kun je voor iets tekenen en dus iets accepteren als ze niet eerst de voorwaarden bekendmaken? Dus so far, so good. Happy camper! :D Nu lekker spelen.
Leuke tablet hoor. Wifi-range is alleen wat minder. En de headphone-jack is 2.5mm.
Maar vooral het design en scherm zijn tip top.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119784066
Ha, shizzie!

Wat is momenteel de meeste bang for buck tablet?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_119784469
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:19 schreef Miniem het volgende:
Ha, shizzie!

Wat is momenteel de meeste bang for buck tablet?
kijk even alle posts voor je :+
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:34:22 #150
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119784581
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:19 schreef Miniem het volgende:
Ha, shizzie!

Wat is momenteel de meeste bang for buck tablet?
Aurora II heb ik echt veel plezier van gehad. Nu continu onderweg met m'n Fire. Beide Ainol's dus www.ainovo.com / www.ainol.com . De Aurora II was eigenlijk probleemloos. De Fire had ik ff gewacht met gebruiken omdat mensen rapporteerden dat hun touchscreen opeens overleed. Dat was later gefixed, hetzelfde voor een soort muggen (mosquito) geluid als het scherm gedimd was (alleen in een muisstille omgeving te horen of met je oor dichtbij de behuizing)... ook gefixed. Er is bij de Fire alleen nog een 'ploppend' geluidje zodra er een current richting de speaker wordt gestuurd als 'ie bijvoorbeeld uit slaapstand komt, al boeit me dat niet echt. Voor die concessie krijg je dan wel 5000mAh accu, bluetooth, een camera met LED-flash en 1280x800 resolutie. Leuke combo met de 'cheese case' smart cover (á la iPad). Zijn trouwens tablets met Amlogic SoC (MX/M6 processor met Mali-400 x2). Andere tablets hebben vaak een Rockchip SoC (RK3066 met Mali-400 4x), heeft net wat meer power. Kun je ook best naar kijken. Zo gaat Downstar voor de Window (YuanDao) N70HD.

Op 10.1"-gebied liet de Cube U30GT het qua qualitycontrol nogal afweten in het begin. Echter zijn de reacties van gebruikers hier de laatste tijd vrij positief. Van Ainol is er de 10.1" Hero, maar stretched eigenlijk de specs van de Ainol Fire uit naar een limousine-versie ervan, maar echt vernieuwingen of toename aan kracht is er niet, dus is nogal zwak. Qua quadcores heb je o.a. de Freescale processors, bijvoorbeeld de Sanei N10, Ampe A10 en Zenithink C94. Maar hoewel het heel wat klinkt, die technologie is vrij verouderd en de tablets overtuigen niet echt. Lees maar eens een beetje in op SlateDroid ofzo. De Ramos W30 beloofde heel wat te worden, heeft de meest awesome processor van alle tablets: de Samsung Exynos 4412, maar de accu laat te wensen over. Grotere broertje, de W30HD met 1920x1200-scherm lijkt heel wat, maar ook daar zal de accu niet alles zijn helaas.

Verder heb je een boel 8"-ers en 9.7"-ers, hebben echter een 4:3-scherm, dus als je veel met multimediadoeleinden doet, zoals tv series en films kijken, dan is een groot deel van het scherm bestaande uit zwarte balken. 7" is mooi portable. 10.1" is tof als multimedia-device. 't Is maar net waar JIJ belang bij hebt. ;) Andere mensen, andere wensen. Ik zeg altijd maar: er zouden geen producten bestaan, als er geen markt voor was/mensen waren die ze kochten. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119784833
Is de Ramos W30HD al te koop? :P
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:42:52 #152
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_119784894
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:49 schreef mathske1 het volgende:
Heeft er eigelijk iemand al ervaring met deze?

Vind er eigenlijk niet zoveel info over deze tab op het wereldwijdeweb. (buiten enkele video's op YT en 1 topic op het wereldwijdeweb.

Hoe het komt weet ik niet, maar 8" spreekt mij het meest aan. Heb een CubeU30GT (een van de eersten), maar vind het toch net een tikkeltje te groot. 7" lijkt me daarentegen dan weer net die inch te klein :P

Of andere 8 inch suggesties?
Inderdaad zoals Shiznuts zegt voor mij is 8 inch het ideale formaat, en de teclast P85HD bevalt mij heel goed, goed IPS scherm, heel goede wifi reach, enige minpuntje is de batterijduur, maar dan moet je een ipad kopen.
Verder de Ployer Momo8 IPS heel goed apparaat iets betere batterijduur prachtig IPS scherm, maar minder wifi reach, wil hem niet kwijt, ik heb een repeater gekocht, werkt perfect.
Onderweg met DHL, de splinternieuwe Yuandao vido N80IPS, verwacht ik veel van gezien mijn fijne N70, kan er maandag wellicht meer over vertellen.
PiPo S2, heb ik zes dagen geleden ontvangen, goed niet IPS apparaat met heel goede wifi ontvangst, heel compleet met tweede camera,bluetooth en volgens opgave een 5000 mAh batterij, die inderdaad heel lang mee gaat.
Voor de zeg maar 100 euro zijn geld waard, staat op marktplaats, is bijna weg.

Nog even dit, deze raad ik je beslist niet aan, en voor mij is het gewicht ook belangrijk, de eerste drie wegen zo'n 400 gram, de PiPo 500.

[ Bericht 2% gewijzigd door Janesh op 30-11-2012 16:51:52 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_119785003
quote:
16s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:15 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Leuke tablet hoor. Wifi-range is alleen wat minder. En de headphone-jack is 2.5mm.
Maar vooral het design en scherm zijn tip top.
Hoeveel tablets heb je wel? :P

quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:42 schreef Janesh het volgende:

[..]

Inderdaad zoals Shiznuts zegt voor mij is 8 inch het ideale formaat, en de teclast P85HD bevalt mij heel goed, goed IPS scherm, heel goede wifi reach, enige minpuntje is de batterijduur, maar dan moet je een ipad kopen.
Verder de Ployer Momo8 IPS heel goed apparaat iets betere batterijduur prachtig IPS scherm, maar minder wifi reach, wil hem niet kwijt, ik heb een repeater gekocht, werkt perfect.
Onderweg, de splinternieuwe Yuandao vido N80IPS, verwacht ik veel van gezien mijn fijne N70, kan er maandag wellicht meer over vertellen.
PiPo S2, heb ik zes dagen geleden ontvangen, goed niet IPS apparaat met heel goede wifi ontvangst, heel compleet met tweede camera,bluetooth en volgens opgave een 5000 mAh batterij, die inderdaad heel lang mee gaat.
Voor de zeg maar 100 euro zijn geld waard, staat op marktplaats, is bijna weg.

Ik heb volgende week vrijdag(of eerder,DHL kennende) Pipo U1 Pro binnen :9


Cube U9GT5 heeft retina display en 10.000mAh batterij!! :o

[ Bericht 2% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 30-11-2012 17:19:56 ]
pi_119787165
Ik ben nog meer reviews aan het lezen van deze vier tablets en eigenlijk geen springt eruit. Bij elke tablet is of het scherm niet goed of hij heeft een laggy browser of Wi-Fi problemen.

Ik begin steeds meer te neigen naar de Kruidvat variant omdat ik deze binnen een bepaalde tijd eenvoudig kan terugbrengen en dan eventueel alsnog een Cube of Pipo M2 kopen.
- Met zuidelijke groet -
pi_119791529
quote:
Hoeveel tablets heb je wel? :P

[..]

ik heb er 3:

• Ainol Novo Advanced II (gekocht in januari/februari bij Merimobiles: m'n allereerste bestelling in China)
-> heb ikzelf eerst wat op gespeeld, later m'n zoontje van 5 (toen ik m'n Yuandao had)

• Yuandao N90 II (gekocht in augustus via AliExpress / Grace Trade)
-> voor mezelf

• Icoo D70Pro II (pas deze week geleverd, gekocht bij TinyDeal)
-> voor m'n zoontje van 5; de Ainol schuift door naar m'n 2e zoontje van 3...

[ Bericht 0% gewijzigd door bartvangils op 01-12-2012 07:40:58 ]
  vrijdag 30 november 2012 @ 22:13:52 #156
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119796990
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:21 schreef bartvangils het volgende:

[..]

ik heb er 3:

• Ainol Novo Advanced II (gekocht in januari/februari bij Merimobiles: m'n allereerste bestelling in China)
-> heb ikzelf eerst wat op gespeeld, later m'n zoontje van 5 (toen ik m'n Yuandao had)

• Yuandao N90 II (gekocht in augustus via AliExpress / Grace Trade)
-> voor mezelf

• Icoo D70Pro II (pas deze week geleverd, gekocht bij TinyDeal)
-> voor m'n zoontje van 5; de Ainol schuift door m'n 2e zoontje van 3...
kinderspel :P

2 ipads 3, 2 nexus 7 en een tablet s :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119799389
Voor mensen met een Ainol Fire: is het wifi bereik bij jullie ook zo beperkt? Bij mij slechts 2 meter maximaal. Dat is de enige teleurstelling tot nu toe.
pi_119805887
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef Klonk het volgende:

[..]

kinderspel :P

2 ipads 3, 2 nexus 7 en een tablet s :')
Geld teveel? _O- :*

[ Bericht 3% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 01-12-2012 06:53:15 ]
  zaterdag 1 december 2012 @ 07:40:43 #159
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119805945
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2012 06:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Geld teveel? _O- :*

gadgetfreaks zonder verdere hobby's :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119805968
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 07:40 schreef Klonk het volgende:

[..]

gadgetfreaks zonder verdere hobby's :P
Verkoop die Ipads,kan je nog meer Android tablets halen! :D
  zaterdag 1 december 2012 @ 07:54:00 #161
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119805975
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 07:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Verkoop die Ipads,kan je nog meer Android tablets halen! :D
1 iPad blijft voorlopig sowieso, de mijne en dat is om makkelijk ff wat youtube te streamen via de apple tv, wat mijn vriendin met haar iPad doet mag ze zelf weten ;)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119808188
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Aurora II heb ik echt veel plezier van gehad. Nu continu onderweg met m'n Fire. Beide Ainol's dus www.ainovo.com / www.ainol.com . De Aurora II was eigenlijk probleemloos. De Fire had ik ff gewacht met gebruiken omdat mensen rapporteerden dat hun touchscreen opeens overleed. Dat was later gefixed, hetzelfde voor een soort muggen (mosquito) geluid als het scherm gedimd was (alleen in een muisstille omgeving te horen of met je oor dichtbij de behuizing)... ook gefixed. Er is bij de Fire alleen nog een 'ploppend' geluidje zodra er een current richting de speaker wordt gestuurd als 'ie bijvoorbeeld uit slaapstand komt, al boeit me dat niet echt. Voor die concessie krijg je dan wel 5000mAh accu, bluetooth, een camera met LED-flash en 1280x800 resolutie. Leuke combo met de 'cheese case' smart cover (á la iPad). Zijn trouwens tablets met Amlogic SoC (MX/M6 processor met Mali-400 x2). Andere tablets hebben vaak een Rockchip SoC (RK3066 met Mali-400 4x), heeft net wat meer power. Kun je ook best naar kijken. Zo gaat Downstar voor de Window (YuanDao) N70HD.

Op 10.1"-gebied liet de Cube U30GT het qua qualitycontrol nogal afweten in het begin. Echter zijn de reacties van gebruikers hier de laatste tijd vrij positief. Van Ainol is er de 10.1" Hero, maar stretched eigenlijk de specs van de Ainol Fire uit naar een limousine-versie ervan, maar echt vernieuwingen of toename aan kracht is er niet, dus is nogal zwak. Qua quadcores heb je o.a. de Freescale processors, bijvoorbeeld de Sanei N10, Ampe A10 en Zenithink C94. Maar hoewel het heel wat klinkt, die technologie is vrij verouderd en de tablets overtuigen niet echt. Lees maar eens een beetje in op SlateDroid ofzo. De Ramos W30 beloofde heel wat te worden, heeft de meest awesome processor van alle tablets: de Samsung Exynos 4412, maar de accu laat te wensen over. Grotere broertje, de W30HD met 1920x1200-scherm lijkt heel wat, maar ook daar zal de accu niet alles zijn helaas.

Verder heb je een boel 8"-ers en 9.7"-ers, hebben echter een 4:3-scherm, dus als je veel met multimediadoeleinden doet, zoals tv series en films kijken, dan is een groot deel van het scherm bestaande uit zwarte balken. 7" is mooi portable. 10.1" is tof als multimedia-device. 't Is maar net waar JIJ belang bij hebt. ;) Andere mensen, andere wensen. Ik zeg altijd maar: er zouden geen producten bestaan, als er geen markt voor was/mensen waren die ze kochten. :P
Thnx. ^O^
Ik kan overigens alleen via Paypal betalen dus niet via creditcard.
Heb je nog links met bijv de fire of aurora 2? Bij BIC zij ze uitverkocht.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_119808291
Hoe zit het nou met de actie van de Kruidvat, je kan die tablet kopen en binnen een xx aantal dagen als die niet naar behoren werkt, zoals dode pixels of vastlopers etc. kan je gewoon terug en je geld terugkrijgen?

Op de webshop staat het volgende in de Algemene Voorrwaarden
quote:
Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht

1. De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor zover voorzien in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkom st, heeft vermeld.
2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

a. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
d. die snel kunnen bederven of verouderen;
e. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
f. voor losse kranten en tijdschriften;
g. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

3. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:

a. betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;
b. waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;
c. betreffende weddenschappen en loterijen.

Zouden ze hiermee de tablets bedoelen?

[ Bericht 79% gewijzigd door Schnitzels op 01-12-2012 11:57:15 ]
- Met zuidelijke groet -
pi_119811594
quote:
Dear B_P_N,
Thanks for your order ************* and support for ETERNAL TEAM.

Your order is processing now.You will receive a tracking number within 48hours and the tracking information will update after 2-3days. Sometimes processing time may get little delay due to unexpected factors,but we will inform you in time
.
Mijn Pipo U1 Pro is onderweg *O*
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:31:59 #165
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119820043
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:41 schreef Miniem het volgende:

[..]

Thnx. ^O^
Ik kan overigens alleen via Paypal betalen dus niet via creditcard.
Heb je nog links met bijv de fire of aurora 2? Bij BIC zij ze uitverkocht.
Weet de actuele stand van zaken niet qua aanbod Fire/Aurora II. Moet je ff op www.chinaprices.us & Aliexpress kijken. Volgens mij heb ik beide keren m'n tablet via MisterTao gehaald. Maar dat wordt 'em voor jou natuurlijk niet zonder CC.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:46 schreef De-Hamster het volgende:
Hoe zit het nou met de actie van de Kruidvat, je kan die tablet kopen en binnen een xx aantal dagen als die niet naar behoren werkt, zoals dode pixels of vastlopers etc. kan je gewoon terug en je geld terugkrijgen?

Op de webshop staat het volgende in de Algemene Voorrwaarden

[..]

Zouden ze hiermee de tablets bedoelen?
Er geldt gewoon: http://www.wetboek-online(...)%20Boek%207/46d.html
quote:
van zaken waarvan de prijs gebonden is aan de schommelingen op de financiële markt, waarop de verkoper geen invloed heeft
Dat sluit de ontbinding inderdaad uit. Maar dat heeft zin als het om goud gaat ofzo en de waarde daarvan nogal veranderen kan op korte termijn. Een tablet met een vaste geadverteerde waarde heeft daar niks mee te maken, anders zou je alles wel onderhevig aan schommelingen op de financiële markt kunnen scharen. :') :P
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2012 06:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Geld teveel? _O- :*

Hoezo? Geld te weinig daar dan?
Ik heb een Archos 101IT G8, Hyundai A7HD, Ainol Novo7 Elf II, Aurora II & Fire. Voor eigen gebruik.
Er zal ongetwijfeld binnenkort wel weer een 10.1" aan toegevoegd worden. Doel is om elke dag van de week een andere tablet te kunnen gebruiken, dus ik kom nog wat tekort.
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

.
Mijn Pipo U1 Pro is onderweg *O*
Mja, we hoeven niet elke stap van de afwikkeling te weten. Kom met je volgende post maar gewoon met een mooie informatieve review met plaatjes enzo als 'ie daadwerkelijk binnen is. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 02-12-2012 01:00:54 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119822599
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Er geldt gewoon: http://www.wetboek-online(...)%20Boek%207/46d.html

[..]

Dat sluit de ontbinding inderdaad uit. Maar dat heeft zin als het om goud gaat ofzo en de waarde daarvan nogal veranderen kan op korte termijn. Een tablet met een vaste geadverteerde waarde heeft daar niks mee te maken, anders zou je alles wel onderhevig aan schommelingen op de financiële markt kunnen scharen. :') :P

7 dagen staat daar, terwijl ik ergens anders weer las dat het 14 dagen waren. Maar hoe zit dit bij het kopen in de fysieke winkel?
- Met zuidelijke groet -
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:23:41 #167
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119823541
In een fysieke winkel geldt natuurlijk niet de wet 'kopen op afstand'. ;) Maar het kan wel de motto van een winkel zijn 'niet goed = geld terug'. Vaak staat het op het bonnetje 'ruilen binnen 30 dagen met de bon'. Geldt niet voor datadragers i.v.m. kopieën maken of zaken vanwege hygiënisch oogpunt. Tablet zou geen probleem moeten zijn.

Verder is geen enkele winkel verplicht om iets terug te nemen en te vergoeden. Dit is een coulance van een winkel als ze dat wel doen. Je kunt vaak ook een waardebon om in die winkel uit te geven verwachten, dat ze in ieder geval de klandizie in die waarde niet hebben verloren.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119835455
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Weet de actuele stand van zaken niet qua aanbod Fire/Aurora II. Moet je ff op www.chinaprices.us & Aliexpress kijken. Volgens mij heb ik beide keren m'n tablet via MisterTao gehaald. Maar dat wordt 'em voor jou natuurlijk niet zonder CC.

[..]

Er geldt gewoon: http://www.wetboek-online(...)%20Boek%207/46d.html

[..]

Dat sluit de ontbinding inderdaad uit. Maar dat heeft zin als het om goud gaat ofzo en de waarde daarvan nogal veranderen kan op korte termijn. Een tablet met een vaste geadverteerde waarde heeft daar niks mee te maken, anders zou je alles wel onderhevig aan schommelingen op de financiële markt kunnen scharen. :') :P

[..]

Hoezo? Geld te weinig daar dan?
Ik heb een Archos 101IT G8, Hyundai A7HD, Ainol Novo7 Elf II, Aurora II & Fire. Voor eigen gebruik.
Er zal ongetwijfeld binnenkort wel weer een 10.1" aan toegevoegd worden. Doel is om elke dag van de week een andere tablet te kunnen gebruiken, dus ik kom nog wat tekort.

[..]

Mja, we hoeven niet elke stap van de afwikkeling te weten. Kom met je volgende post maar gewoon met een mooie informatieve review met plaatjes enzo als 'ie daadwerkelijk binnen is. :P
Ik vroeg wat aan Klonk niet aan jou!!

Dus ik mag volgens jou hier niet meer posten? :') |:( _O-
pi_119835915
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:42 schreef Janesh het volgende:

[..]

Inderdaad zoals Shiznuts zegt voor mij is 8 inch het ideale formaat, en de teclast P85HD bevalt mij heel goed, goed IPS scherm, heel goede wifi reach, enige minpuntje is de batterijduur, maar dan moet je een ipad kopen.
Verder de Ployer Momo8 IPS heel goed apparaat iets betere batterijduur prachtig IPS scherm, maar minder wifi reach, wil hem niet kwijt, ik heb een repeater gekocht, werkt perfect.
Onderweg met DHL, de splinternieuwe Yuandao vido N80IPS, verwacht ik veel van gezien mijn fijne N70, kan er maandag wellicht meer over vertellen.
PiPo S2, heb ik zes dagen geleden ontvangen, goed niet IPS apparaat met heel goede wifi ontvangst, heel compleet met tweede camera,bluetooth en volgens opgave een 5000 mAh batterij, die inderdaad heel lang mee gaat.
Voor de zeg maar 100 euro zijn geld waard, staat op marktplaats, is bijna weg.

Nog even dit, deze raad ik je beslist niet aan, en voor mij is het gewicht ook belangrijk, de eerste drie wegen zo'n 400 gram, de PiPo 500.
Ben benieuwd naar de n80, het verschil met de n70(HD) :)
pi_119836870
Ik ben benieuwd naar de ervaringen met de pipo u1 pro. Lijkt me echt een leuke tablet voor die prijs.
pi_119837932
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 10:24 schreef Astellas het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar de n80, het verschil met de n70(HD) :)
Tussen N80 en N70
zal weinig verschil inzitten qua bouwkwaliteit en scherm(resolutie).. zelfde materialen..
alleen wat groter en betere accu heb ik vernomen op slatedroid geloof ik..

N70HD > N80 qua scherm, maargoed N70HD heeft dan ook HD resolutie :P
rest is weer vergelijkbaar..

Heb dit keer voorgekozen om mijn tablet te laten verzenden met airmail..
zal dus nog wel een maandje moeten wachten voor ik de N70HD krijg..
  zondag 2 december 2012 @ 13:41:14 #172
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_119840140
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 12:11 schreef Downstar het volgende:

[..]

Tussen N80 en N70
zal weinig verschil inzitten qua bouwkwaliteit en scherm(resolutie).. zelfde materialen..
alleen wat groter en betere accu heb ik vernomen op slatedroid geloof ik..

N70HD > N80 qua scherm, maargoed N70HD heeft dan ook HD resolutie :P
rest is weer vergelijkbaar..

Heb dit keer voorgekozen om mijn tablet te laten verzenden met airmail..
zal dus nog wel een maandje moeten wachten voor ik de N70HD krijg..
Ben erg benieuwd naar de review! :D
pi_119849997
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 11:25 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de ervaringen met de pipo u1 pro. Lijkt me echt een leuke tablet voor die prijs.
He is onderweg,dus review komt wel ;)

A.s Woendag is N70s te koop voor $80!!

*see you next time*

[ Bericht 8% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 03-12-2012 00:24:50 ]
pi_119883115
Voor de Ainol gebruikers:
wat is de grootste micro sd kaart die er in past? Lukt 32Gb?
  maandag 3 december 2012 @ 16:32:22 #175
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_119884053
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:08 schreef marco_sire het volgende:
Voor de Ainol gebruikers:
wat is de grootste micro sd kaart die er in past? Lukt 32Gb?
32 past zeker... ik heb een ainol elf 2.

Ik heb sinds vorige week ook een 64gb kaartje voor me Jiayu G3. Eens kijken of de Elf 2 em ook pakt.
In me oude Desire doet de 64gb het ook...
  maandag 3 december 2012 @ 16:34:12 #176
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_119884144
Deze post was een foutje hoe verwijder ik deze post?
pi_119894030
Nog een vraagje over de Pipo S2, Als ik het tablet in portraitmode houd dan is de schermindeling niet goed, draaien doet hij wel, maar indeling aanpassen niet.

Iemand tips?
Benefit of digital: it works or it doesn't
pi_119909632
Voor de twijfelaars......bij Banggood is de geweldige Cube U30GT (met coupon bgxmas) nu slechts ¤137!!
En dan heb ik het over 10 inch!!
  dinsdag 4 december 2012 @ 10:57:55 #179
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_119911139
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:05 schreef marco_sire het volgende:
Voor de twijfelaars......bij Banggood is de geweldige Cube U30GT (met coupon bgxmas) nu slechts ¤137!!
En dan heb ik het over 10 inch!!
Als je em snel wil hebben kan je em bij mixeshop.com krijgen voor ¤132,- wel komt er dan nog 25 euro bij voor verzending met DHL maar dan heb je em wel binnen een week.
Ze hebben trouwens ook veel andere populaire tablets tegen redelijk concurrerende tarieven. Alleen is het interessant als je em wil hebben met DHL. En dit is ook interessant: (DHL 3-5days,will write low value for custom).
Ik heb me telefoon bij mixeshop.com vandaan net als een hoop tweakers. Mocht je vragen hebben aan de shop voor het bestellen ga dan ‘s morgens op Skype met een van de medewerkers. Daar kan je ook vragen of het echt op voorraad is en wanneer het dan verstuurd wordt.
pi_119939371
Als ik iets heel bruuts zoek (en vind de Ramos W30hd te duur) wat zijn dan mijn keuzes bij de 10 inchers? Bruut vind ik Hd resolutie, veel core's, grote accu e.d.

Ramos W30?
Ainol Hero?
Ainol Captain?
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:00:10 #181
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119940077
Wat vind je niet te duur dan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 5 december 2012 @ 00:24:20 #182
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119943302
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:47 schreef marco_sire het volgende:
Als ik iets heel bruuts zoek (en vind de Ramos W30hd te duur) wat zijn dan mijn keuzes bij de 10 inchers? Bruut vind ik Hd resolutie, veel core's, grote accu e.d.

Ramos W30?
Ainol Hero?
Ainol Captain?
De Ramos is nogal teleurstellend qua accu. -O- En alleen in het wit.
De Hero is nogal magertjes, is een streched Fire, maar dat werkt imho niet als hedendaagse 10.1"-er.
De Ainol Captain zou wel erg gaaf zijn. :o Maar is niet uit en weet niet wanneer die wel gaat komen, destijds ging het in ieder geval dat het pas ergens volgend jaar zou worden. Of de quadcore processor daarin goed scoort tegenover de coole Exynos weet ik ook niet. Maar ja, dat lijkt momenteel misschien wel de tofste tab. Of de goedkopere 1280x800-variant met wat mindere specs, de Hero II.
http://www.androidauthori(...)elease-specs-129311/
http://www.androidauthority.com/tag/ainol-novo-10-captain/

Eerst maar eens zien in ieder geval. ;) Ik wil zelf ook nog aan de 10.1"-er. Eerst had ik alle hoop op Ramos gevestigd, maar ik wil geen witte bezel om m'n tablet (dat breekt zo/leidt zo af als je video kijkt ook) en de accu dus... en het loont momenteel te wachten op het gave wat nog komen gaat dan nu halsoverdekop een RK3066 ofzo dualcore tablet in huis te halen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119945142
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:00 schreef Catch22- het volgende:
Wat vind je niet te duur dan
Goeie: max $250 dollar


Goeie tips Shiznuts: die accu had ik helemaal niet op gelet!!!
pi_119951800
Lol, ik zat te kempen op de tablet van pandawill voor 80 dollar.
Ik had er 2 in mijn mandje, dus maar niet afgerekend :')
Ik wil er maar 1, maar de site staat als een dolle te laden. :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_119952128
Ik heb wat tablets opgezocht waar ik wil van weten of het wat is :)

N70S
http://lightake.com/detai(...)_PC_8GB_1G_RAM-58421

Ainol Mars
http://www.buyincoins.com(...)e-product-15973.html

Pipo S1
http://www.banggood.com/W(...)-Tablet-p-54571.html

[ Bericht 11% gewijzigd door Miniem op 05-12-2012 13:34:38 ]
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 5 december 2012 @ 20:00:05 #186
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_119968884
N70s kopen bij pandawill, miniem


4:3 is echt heerlijk voor teksten, zo ook ff hdmi uitproberen

Edit:HDMI wordt hem niet, hij heeft mini hdmi. Even zon kabeltje van ebay plukken

[ Bericht 29% gewijzigd door SuperChips op 05-12-2012 20:10:15 ]
Say whaaaat?
pi_119968987
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:00 schreef SuperChips het volgende:
N70s kopen bij pandawill, miniem


4:3 is echt heerlijk voor teksten, zo ook ff hdmi uitproberen
Daar is hij 103 dollar.

Vanmiddag was hij 80 en 90 dollar.
80 dollar was niet gelukt en 90 heb ik niet gedaan. Dus ik wacht wel tot hij goedkoper is.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 5 december 2012 @ 20:13:27 #188
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_119969499
Was idd tijdelijke actie, ainol mars is niet aan te raden. Ik ben overigens niet zon fan van ainol die amlogic soc is inferieur aan de rk3066 en de bang/buck is ook niet super over het algemeen
Say whaaaat?
pi_119974778
Ik ben op zoek naar een tablet van +- 7 inch.. Heb er alleen niet heel veel verstand van, maar heeft iemand suggesties? Heb nu de Google Nexus 7, Samsung tab 7.0 en iPad mini overwogen.. Maar het verschil in prijzen is best groot, dus vroeg me af of iemand hier mij de goeie kant op kan sturen.
  woensdag 5 december 2012 @ 21:54:47 #190
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119974829
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:53 schreef BartMcCormick het volgende:
Ik ben op zoek naar een tablet van +- 7 inch.. Heb er alleen niet heel veel verstand van, maar heeft iemand suggesties? Heb nu de Google Nexus 7, Samsung tab 7.0 en iPad mini overwogen.. Maar het verschil in prijzen is best groot, dus vroeg me af of iemand hier mij de goeie kant op kan sturen.
Nexus 7 hands down :Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119975093
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:54 schreef Klonk het volgende:

[..]

Nexus 7 hands down :Y
Ja? Had inderdaad veel goeie reviews gezien, en de kwaliteit/prijsverhouding is ook 't best geloof ik.. Het enige wat minder is, is de camera, maar ja daar koop ik geen tablet voor.
  woensdag 5 december 2012 @ 22:01:21 #192
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119975182
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:59 schreef BartMcCormick het volgende:

[..]

Ja? Had inderdaad veel goeie reviews gezien, en de kwaliteit/prijsverhouding is ook 't best geloof ik.. Het enige wat minder is, is de camera, maar ja daar koop ik geen tablet voor.
vind het de fijnste android tablet, al is 4.2 nog niet optimaal om het ff zacht uit te drukken, maar ze zijn langzaam maar zeker bezig de boel op te ruimen qua bugs...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119975652
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:01 schreef Klonk het volgende:

[..]

vind het de fijnste android tablet, al is 4.2 nog niet optimaal om het ff zacht uit te drukken, maar ze zijn langzaam maar zeker bezig de boel op te ruimen qua bugs...
Oke dan, ik las een tijdje terug dat er ook een 32gb versie uit zou komen is dat nog gebeurd of? Vond namelijk 8gb ofzo wel erg weinig als je er geen geheugenkaartje in kan proppen
  woensdag 5 december 2012 @ 22:40:34 #194
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119977527
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:13 schreef SuperChips het volgende:
Was idd tijdelijke actie, ainol mars is niet aan te raden. Ik ben overigens niet zon fan van ainol die amlogic soc is inferieur aan de rk3066 en de bang/buck is ook niet super over het algemeen
Eens, RK voelt zo veel beter aan!
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:09 schreef BartMcCormick het volgende:

[..]

Oke dan, ik las een tijdje terug dat er ook een 32gb versie uit zou komen is dat nog gebeurd of? Vond namelijk 8gb ofzo wel erg weinig als je er geen geheugenkaartje in kan proppen
Was die niet al uit?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119978488
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:09 schreef BartMcCormick het volgende:

[..]

Oke dan, ik las een tijdje terug dat er ook een 32gb versie uit zou komen is dat nog gebeurd of? Vond namelijk 8gb ofzo wel erg weinig als je er geen geheugenkaartje in kan proppen
Dit topic gaat over chinese tablets hè? ;)

Wat zoek en wat is je budget?
Ainol Fire is een Nexus 7 killer (helft van de prijs met betere specs zoals 2 camera's en een sd-slot).
Voor nog minder geld een Aurora II....
  woensdag 5 december 2012 @ 23:07:19 #196
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119979010
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:57 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Dit topic gaat over chinese tablets hè? ;)

Wat zoek en wat is je budget?
Ainol Fire is een Nexus 7 killer (helft van de prijs met betere specs zoals 2 camera's en een sd-slot).
Voor nog minder geld een Aurora II....
Waar staat dat dit over Chinese tablets gaat?! dat is zeker niet het geval er mogen hier ook gewoon andere tablets besproken worden (ze staan ook in de OP).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 6 december 2012 @ 06:44:47 #197
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119984679
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:09 schreef BartMcCormick het volgende:

[..]

Oke dan, ik las een tijdje terug dat er ook een 32gb versie uit zou komen is dat nog gebeurd of? Vond namelijk 8gb ofzo wel erg weinig als je er geen geheugenkaartje in kan proppen
32gig is er idd al, verkrijgbaarheid is minder, ikzelf heb een 16 gig bij de Nederlandse MM de 32 gig van mijn vriendin komt bij de MM in Duitsland weg.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119984960
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:53 schreef BartMcCormick het volgende:
Ik ben op zoek naar een tablet van +- 7 inch.. Heb er alleen niet heel veel verstand van, maar heeft iemand suggesties? Heb nu de Google Nexus 7, Samsung tab 7.0 en iPad mini overwogen.. Maar het verschil in prijzen is best groot, dus vroeg me af of iemand hier mij de goeie kant op kan sturen.
Dat ligt eraan wat je ermee wilt doen. Als je wilt gamen, is de iPad mini overduidelijk de beste, ondanks de veel zwaardere specs van de Nexus 7.
  donderdag 6 december 2012 @ 10:19:53 #199
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119987610
http://mp3.zol.com.cn/339/3394770.html

RK3188 processor :9 (Quadcore, met big-little concept?)
1200P
4G LTE (hoop dat hij ook met 3G kan werken)

:9~
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 6 december 2012 @ 10:43:25 #200
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119988262
potverdorie, dat ziet er goed uit (qua specs)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 6 december 2012 @ 11:34:43 #201
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119989813
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:57 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Dit topic gaat over chinese tablets hè? ;)

Wat zoek en wat is je budget?
Ainol Fire is een Nexus 7 killer (helft van de prijs met betere specs zoals 2 camera's en een sd-slot).
Voor nog minder geld een Aurora II....
ik zie nergens in de titel chinees staan, dat het vooral over china tablets gaat is een ander verhaal :+
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119989816
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Eens, RK voelt zo veel beter aan!

Maar dan de Pipo S1 of Window N70S?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 6 december 2012 @ 11:42:03 #203
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119990063
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:34 schreef Miniem het volgende:

[..]

Maar dan de Pipo S1 of Window N70S?
N70S had een 1024x600 scherm? dan zou ik voor die gaan ;)!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119990117
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

N70S had een 1024x600 scherm? dan zou ik voor die gaan ;)!
Ok, alleen nog wachten op een leuk prijsje.
Volgens mij is hij nu bij lightake het goedkoopste?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120012012
Ik ga maar eens op zoek naar een 9.7" tablet die ook als netbook kan functioneren met een keyboard erbij.

Zijn daar goede producten van op de markt, erg belangrijk is batterijduur.
Geen referral hier.
pi_120053097
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

De Ramos is nogal teleurstellend qua accu. -O- En alleen in het wit.
De Hero is nogal magertjes, is een streched Fire, maar dat werkt imho niet als hedendaagse 10.1"-er.
De Ainol Captain zou wel erg gaaf zijn. :o Maar is niet uit en weet niet wanneer die wel gaat komen, destijds ging het in ieder geval dat het pas ergens volgend jaar zou worden. Of de quadcore processor daarin goed scoort tegenover de coole Exynos weet ik ook niet. Maar ja, dat lijkt momenteel misschien wel de tofste tab. Of de goedkopere 1280x800-variant met wat mindere specs, de Hero II.
http://www.androidauthori(...)elease-specs-129311/
http://www.androidauthority.com/tag/ainol-novo-10-captain/

Eerst maar eens zien in ieder geval. ;) Ik wil zelf ook nog aan de 10.1"-er. Eerst had ik alle hoop op Ramos gevestigd, maar ik wil geen witte bezel om m'n tablet (dat breekt zo/leidt zo af als je video kijkt ook) en de accu dus... en het loont momenteel te wachten op het gave wat nog komen gaat dan nu halsoverdekop een RK3066 ofzo dualcore tablet in huis te halen.
Wat is er nagertjes aan de 'normale' Hero? Is nu op Banggood slechts $181 en met coupon bgxmas gaat er nog een hoop vanaf.

FullHD, hdmi, grote accu, goede resolutie, bluetooth en gps, dual core processor. Wat mis ik dan??
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:39:35 #207
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120062186
Je mist dat er de niet heel denderende dualcore processor inzit die je ook terugvindt in de Novo7 Aurora II en de Fire. Als dat 1280x800 moet aansturen e.d. op 10.1" is, dan zit 'ie al snel aan z'n kunnen denk ik. De RK3066 met Mali-400MP (quad) is wat sterker.

't Is dus net de Ainol Fire, maar dan 10.1" versie met 8000mAh accu. Verder is er niks anders. Heeft dan ook geen GPS zoals je zegt.

Ik zou niet gaan voor die 10.1" als er quadcores zijn. Nu zou ik niet zo snel gaan voor de Zenithink C94, Ampe A10 of Sanei N10. Maar die Ramos W30(HD) zag er wel erg tofjens uit. Maar ik houd niet van witte bezels... en 5400mAh accu? Ga eens gauw fietsen stelen! Mag 'ie een toffe Exynos-processor hebben, maar als 'ie niet mobiel genoeg is houdt het op. Doe mij maar die Novo10 Captain. Toffe quadcore & andere specs, tof design, aardige prijs. Ik denk dat ik die aanvang 2013 wel haal. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:59:12 #208
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_120062965
Shiznuts en robertnl verslijten meer tablets dan sokken, mooi :)

Ik ga begin volgend jaar ook voor een quadcore met hd scherm denk ik
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 8 december 2012 @ 00:02:26 #209
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120063107
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:59 schreef Catch22- het volgende:
Shiznuts en robertnl verslijten meer tablets dan sokken, mooi :)

Ik ga begin volgend jaar ook voor een quadcore met hd scherm denk ik
Op dit moment valt het aardig mee, maar denk dat het binnenkort met de quadcores weer gaat beginnen :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 8 december 2012 @ 11:26:56 #210
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_120069327
Dus b.v. deze, en deze, nog even wachten. :9
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:48:13 #211
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_120072765
Die allwinner is voor budgetapparaten leuk als ik t zo lees. Die rk wordt een powerhouse
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:59:15 #212
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120073066
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:26 schreef Janesh het volgende:
Dus b.v. deze, en deze, nog even wachten. :9
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:48 schreef Catch22- het volgende:
Die allwinner is voor budgetapparaten leuk als ik t zo lees. Die rk wordt een powerhouse
Correct, de GPU is wel een win voor de allwinner als Rockchip die niet zou upgraden maar daar is helaas nog weinig over bekend.

De rockchip zit in ieder geval op 28nm dat scheelt weer iets in de batterij :). maar de allwinner zal vast weer goedkoper worden.

Rockchip had enigszins geluk dat Allwinner geen dualcore heeft uitgebracht de A10 rende rondjes om de RK2918 in prijs / snelheid verhouding. De A31 zal vast aardig goedkoper worden.

Waar ik ook wel wat van verwacht is de nieuwe semiconductor producent waar Ainol mee in de boot is gestapt. Als die toch een Mali 450 gaat gebruiken wordt dat een mooie nieuwe concurrent op de markt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120073740
Ik ga in januari voor de captain, al kan ik moeilijk inschatten hoe dik hij is tenopzichte van bijvoorbeeld de a-merk tabs..?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zaterdag 8 december 2012 @ 14:43:31 #214
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120074241
Same here. Mijn ervaring is wel dat China tablets toch echt China tablets zijn. Er is altijd wel een zwaktepuntje te vinden. Zo hebben ze vaak een matige Wifi-bereik, is de accu niet al te best, of zo'n Fire bijvoorbeeld met een 'plop'-geluidje uit de speakers of voelen ze gewoon wat plastic aan. De Captain zal vast ook wel iets hebben waardoor het niet 100% hard-om-hard concurreert t.o.v. een A-merk tablet als Asus op de westerse markt. Maar je moet gewoon realistisch zijn en beseffen dat e prijs daar ook niet naar is. Tot noch toe heb ik wel altijd gewoon waarde gekregen voor m'n geld en had ik nooit spijt van een aankoop. Dus ook de 10.1" Captain zal ik zonder twijfel weer kopen en ga er met gematigde maar enthousiaste verwachtingen op wachten. En misschien zal ik er uiteindelijk wel van vinden dat je zoiets wél hoort tussen de Asus'jes en Samsungs.

Als je het puur over fysieke dikte hebt. 't Zal een Samsung 10.1" Note vast niet veel ontlopen. Als iets te dun is houdt het toch ook niet heel fijn vast en in zo'n beknelde ruimte wordt het ook makkelijker warm. :o Dat viel me op bij de iPad mini, gloeiend heet wordt zo'n ding.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120075237
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:43 schreef shiznuts het volgende:
Same here. Mijn ervaring is wel dat China tablets toch echt China tablets zijn. Er is altijd wel een zwaktepuntje te vinden. Zo hebben ze vaak een matige Wifi-bereik, is de accu niet al te best, of zo'n Fire bijvoorbeeld met een 'plop'-geluidje uit de speakers of voelen ze gewoon wat plastic aan. De Captain zal vast ook wel iets hebben waardoor het niet 100% hard-om-hard concurreert t.o.v. een A-merk tablet als Asus op de westerse markt. Maar je moet gewoon realistisch zijn en beseffen dat e prijs daar ook niet naar is. Tot noch toe heb ik wel altijd gewoon waarde gekregen voor m'n geld en had ik nooit spijt van een aankoop. Dus ook de 10.1" Captain zal ik zonder twijfel weer kopen en ga er met gematigde maar enthousiaste verwachtingen op wachten. En misschien zal ik er uiteindelijk wel van vinden dat je zoiets wél hoort tussen de Asus'jes en Samsungs.

Als je het puur over fysieke dikte hebt. 't Zal een Samsung 10.1" Note vast niet veel ontlopen. Als iets te dun is houdt het toch ook niet heel fijn vast en in zo'n beknelde ruimte wordt het ook makkelijker warm. :o Dat viel me op bij de iPad mini, gloeiend heet wordt zo'n ding.
Allemaal waar. Het gaat mij vooral om functionaliteit. Er is niets dat mijn elf 2 niet kan, wat een duurder Samsung of nexus wel kan. Dat hij dan iets minder degelijk inelkaar zit vind ik van minder belang.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zaterdag 8 december 2012 @ 15:45:16 #216
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_120075945
De eventuele slechte WiFi reach van een tablet, in mijn geval de Ployer Momo8 IPS, kun je voor 20 euro heel simpel sterk verbeteren door onderstaande nano router te gebruiken als repeater.
Ik heb hem portable gemaakt door als voeding een powerbankje te gebruiken, ik vind het een fantastisch apparaatje met nog meer mogelijkheden.

http://www.tp-link.com/en/products/details/?model=TL-WR702N#over
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_120078323
Eindelijk m'n Aurora II binnen en werkend *O*

Hoop gemaild, hoop gezeik, maar nu doet ie het. Helaas wel bij de import na reparatie 20 euro moeten aftikken -O-
Schip ahoy!
pi_120082630
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:45 schreef Janesh het volgende:
De eventuele slechte WiFi reach van een tablet, in mijn geval de Ployer Momo8 IPS, kun je voor 20 euro heel simpel sterk verbeteren door onderstaande nano router te gebruiken als repeater.
Ik heb hem portable gemaakt door als voeding een powerbankje te gebruiken, ik vind het een fantastisch apparaatje met nog meer mogelijkheden.

http://www.tp-link.com/en/products/details/?model=TL-WR702N#over
Interessant, ik ga me eens verdiepen in dat apparaatje. Wat ik nu doe: mijn iphone gaat veel beter om met wifi-signalen, ik maak van die Apple een hotspot en connect mijn Ainol Fire met die hotspot :)
  zaterdag 8 december 2012 @ 20:31:59 #219
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_120084634
Dat deed ik ook tot een paar maand geleden mijn echt onbeperkt mobiel internet eindigde.
Jij lift waarschijnlijk ook op mee op het mobiel internet van je iphone. Tenminste bij mijn galaxy tab als wifi hotspot gaat de wifi verbinding uit, alsook bij mijn Pre3 en HP Veer, met Webos, als ik die als hotspot gebruik.
Bovenstaand apparaat is dus o.a. een wifi range extender, van het wifi signaal van je router thuis, of van de hotspot onderweg, of van die op de camping.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_120135981
Verwachten jullie nog dat ik als ik morgenochtend een tablet bestel bij Banggood deze voor de kerst hier is?
- Met zuidelijke groet -
  maandag 10 december 2012 @ 00:50:00 #221
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120136370
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:36 schreef De-Hamster het volgende:
Verwachten jullie nog dat ik als ik morgenochtend een tablet bestel bij Banggood deze voor de kerst hier is?
Met DHL?, ja. Anders: nee
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120142713
Pfffffff zag ik bij Mistertao de Ramos w30hd gelist staan voor een redelijke prijs, stond er ergens in heel kort engrish 'preorder'........


Mijn ipad1 heb ik verkocht en zoek nu dus een vervanging. Mijn zoontje kijkt nu zijn bob de bouwer, thomas de trein, bumba op een 7inch. Dat kan natuurlijk opvoedkundig gezien niet ;)

Welke 10 incher moet ik nu hebben? Geen Cube u30gt want die hebben mijn schoonouders al.

Of is het echt verstandig om te wachten (hoelang hoelang) op de quadcore's?
  maandag 10 december 2012 @ 11:21:00 #223
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120142860
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 11:15 schreef marco_sire het volgende:
Pfffffff zag ik bij Mistertao de Ramos w30hd gelist staan voor een redelijke prijs, stond er ergens in heel kort engrish 'preorder'........

Mijn ipad1 heb ik verkocht en zoek nu dus een vervanging. Mijn zoontje kijkt nu zijn bob de bouwer, thomas de trein, bumba op een 7inch. Dat kan natuurlijk opvoedkundig gezien niet ;)

Welke 10 incher moet ik nu hebben? Geen Cube u30gt want die hebben mijn schoonouders al.

Of is het echt verstandig om te wachten (hoelang hoelang) op de quadcore's?
Die nieuewe (Ainol captain) of de nieuwe rockchips/allwiners tablets komen allemaal vlak voor/na het CNY denk ik (was dit jaar ook het geval).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120143614
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:21 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die nieuewe (Ainol captain) of de nieuwe rockchips/allwiners tablets komen allemaal vlak voor/na het CNY denk ik (was dit jaar ook het geval).
Captain ziet er veelbelovend uit inderdaad. Alleen Ainol is nooit echt betrouwbaar met een datum noemen.

En wat ik ook gedacht te lezen hebben dat ze een onbekende processor gebruiken......
  maandag 10 december 2012 @ 13:04:33 #225
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120146001
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 11:48 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Captain ziet er veelbelovend uit inderdaad. Alleen Ainol is nooit echt betrouwbaar met een datum noemen.

En wat ik ook gedacht te lezen hebben dat ze een onbekende processor gebruiken......
Correct, nieuwe bakker. Maar dat was bij de Allwinner A10 niet anders ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120146255
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Wat is er nagertjes aan de 'normale' Hero? Is nu op Banggood slechts $181 en met coupon bgxmas gaat er nog een hoop vanaf.

FullHD, hdmi, grote accu, goede resolutie, bluetooth en gps, dual core processor. Wat mis ik dan??
Hier de Novo10 een week in gebruik: prima tablet voor het geld. Android 4.1 snel en snappy, mooi scherm. bouwkwaliteit o.k. Standaard screen-protector (met bubbels, grr) Geen verdere ervaring met china-tabletten, maar dit smaakt naar meer!
Kan alleen niet wennen aan de 10,1 vormfactor, dus deze in de verkoop.
  maandag 10 december 2012 @ 13:13:02 #227
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120146308
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:11 schreef Synthale het volgende:

[..]

Hier de Novo10 een week in gebruik: prima tablet voor het geld. Android 4.1 snel en snappy, mooi scherm. bouwkwaliteit o.k. Standaard screen-protector (met bubbels, grr) Geen verdere ervaring met china-tabletten, maar dit smaakt naar meer!
Kan alleen niet wennen aan de 10,1 vormfactor, dus deze in de verkoop.
Een 8'' tablet is ook wel een mooie tussenmaat denk ik (of kan je niet wennen aan 16:10 vs 3:4?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120146874
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Een 8'' tablet is ook wel een mooie tussenmaat denk ik (of kan je niet wennen aan 16:10 vs 3:4?
16:10 inderdaad, ligt vreemd in de hand. Zwaartpunt tablet anders en houdt niet prettig vast.Dus terug naar 4:3
pi_120148668
Handig topic. Ik wil mezelf op een tablet gaan trakteren. Het liefste zou ik een Microsoft Surface kopen, maar dat ding is me te duur. Dus dan maar Android :)

Weet alleen nog niet welke :P
  maandag 10 december 2012 @ 14:56:37 #230
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120149730
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:25 schreef Artillerieschaap het volgende:
Handig topic. Ik wil mezelf op een tablet gaan trakteren. Het liefste zou ik een Microsoft Surface kopen, maar dat ding is me te duur. Dus dan maar Android :)

Weet alleen nog niet welke :P
genoeg keus. Vanaf 50 tot 550 Euro :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120149939
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 14:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

genoeg keus. Vanaf 50 tot 550 Euro :)
Klopt. Alleen maakt dat het kiezen er vaak niet makkelijker op haha :D
pi_120152299
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:02 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Klopt. Alleen maakt dat het kiezen er vaak niet makkelijker op haha :D
Wat vind je belangrijk: accu, actieve community, prijs, resolutie, uiterlijk?
  maandag 10 december 2012 @ 16:00:16 #233
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120152304
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:02 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Klopt. Alleen maakt dat het kiezen er vaak niet makkelijker op haha :D
Gewoon een lijstje maken met je budget en minimale eisen (BT, GPS, etc).
Genoeg hulp hier ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120153505
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 16:00 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Wat vind je belangrijk: accu, actieve community, prijs, resolutie, uiterlijk?
Ik denk dat ik er niet veel meer mee zal doen dan browsen en filmpjes kijken. Het is puur om de leemte tussen smartphone en notebook op te vullen. Ik wil komend jaar flink gaan reizen en dan lijkt het me ideaal om een tablet mee te hebben. 3G is denk ik geen must, dat is me toch te duur en wifi is op veel plaatsen te vinden. In geval van nood kan ik ook altijd nog van mijn smartphone een wifi hotspot maken, toch? Ook moet het toch wel fatsoenlijk typen, zodat ik als het moet on the go aan een thesis kan klooien bijvoorbeeld. 7 inch tablet is dan dus te klein.

Wat betreft specs, als het gemiddeld is ben ik tevreden. Dus hoef niet het beste van het beste, maar ook niets extreem cheaps.

Budget, nou ja, ligt eraan. Als ik een tablet tegen kom voor 200,- die aan m'n wensen voldoet neem ik die. Kost het me 500,- dan moet dat maar. Iets daar tussenin lijkt me een mooi streven.

De Note bijvoorbeeld? Dat komt met de cash back actie in de buurt van die prijs.
pi_120154173
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:50 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Met DHL?, ja. Anders: nee

Is er met DHL grotere kans op onderschepping door douane of andere noemenswaardige nadelen?
- Met zuidelijke groet -
pi_120154212
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:43 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Is er met DHL grotere kans op onderschepping door douane of andere noemenswaardige nadelen?
ja.
pi_120154446
Dan heb ik hem maar een paar weekjes later en kies ik voor China/Hong kong post.
- Met zuidelijke groet -
  maandag 10 december 2012 @ 16:57:40 #238
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120154752
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:27 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er niet veel meer mee zal doen dan browsen en filmpjes kijken. Het is puur om de leemte tussen smartphone en notebook op te vullen. Ik wil komend jaar flink gaan reizen en dan lijkt het me ideaal om een tablet mee te hebben. 3G is denk ik geen must, dat is me toch te duur en wifi is op veel plaatsen te vinden. In geval van nood kan ik ook altijd nog van mijn smartphone een wifi hotspot maken, toch? Ook moet het toch wel fatsoenlijk typen, zodat ik als het moet on the go aan een thesis kan klooien bijvoorbeeld. 7 inch tablet is dan dus te klein.

Wat betreft specs, als het gemiddeld is ben ik tevreden. Dus hoef niet het beste van het beste, maar ook niets extreem cheaps.

Budget, nou ja, ligt eraan. Als ik een tablet tegen kom voor 200,- die aan m'n wensen voldoet neem ik die. Kost het me 500,- dan moet dat maar. Iets daar tussenin lijkt me een mooi streven.

De Note bijvoorbeeld? Dat komt met de cash back actie in de buurt van die prijs.
TF300 met toetsenbordje :) voor onderweg een prima oplossing (lekker dun en licht en ook zonder tobo te gebruiken).
Tweedehands wel voor een leuke prijs op te pikken denk ik zo.

Anders inderdaad een Note (of wellicht een China tab)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120155427
Kan iemand mij adviseren welke tablet moet nemen? Mijn budget is ongeveer 200-250 euro.
Mijn vriendin wil er vooral op browsen en filmpjes kijken, ik daarentegen wil liever spelletjes spelen zoals asphalt 7 e.d.

- Het liefst natuurlijk met een degelijke processor (liefst quadcore als die er is) en degelijke videochip;
- 3G is wel handig i.v.m. reizen, maar is geen pre (uitbreidbaar);
- Degelijke behuizing van aluminium (maar is bespreekbaar);
- Camera min. 2-5MP;
- SD slot;
- 1 GB;
- 7 tot 10 inch.

Is dit realistisch? Of moet ik mijn budget verhogen?
Merk boeit me niet, al is het een clone.

Deze lijken me wel 'leuk':
Onda V972
Ployer Momo11
FreeLander PD80 Vogue

[ Bericht 3% gewijzigd door relativity op 10-12-2012 17:50:28 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_120155634
De Onda V972 ziet er ook wel leuk uit. Maar goed, zal wel nog even duren tot die te koop is.

Trouwens, welk formaat is eigenlijk beter geschikt voor het weergeven van foto's. Ik ben van plan om op vakantie bvb mijn camera via usb to go met de tablet de verbinden.
  maandag 10 december 2012 @ 17:33:43 #241
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120156018
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:23 schreef Terpentin07 het volgende:
De Onda V972 ziet er ook wel leuk uit. Maar goed, zal wel nog even duren tot die te koop is.

Trouwens, welk formaat is eigenlijk beter geschikt voor het weergeven van foto's. Ik ben van plan om op vakantie bvb mijn camera via usb to go met de tablet de verbinden.
7'' tablet met een 1280x800 scherm? Dan kan je de foto prima bekijken lijkt mij zo.meestal zijn die schermen ook van goede kwaliteit wat bij de grotere schermen nog wel eens wil ontbreken ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120158510
Heren, een vriend van mij zit een beetje te denken over deze tablet: http://www.focalprice.com(...)ncy=EUR#.UMYbw4PxZ_4

Is dat wat? Er moet ook een harde schijf aangesloten kunnen worden met muziek. Gaat dat?
Ik weet bij mijn tablet (PoV mobii tegra) dat ik mijn usb port moet switch van pheripheral naar host of andersom.

Aangezien hij enkelt gebruikt gaat worden om via youtube en via de music player muziek af te spelen is deze A8 allwinner wel prima zeker?

Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen.
Bedankt
pi_120162660
Ik wil misschien de Ramos W30HD kopen; weet iemand waar deze leverbaar is?



W30
Ramos W30,running android 4.0,is powered by Quad-core Samsung Exynos 4212,1.4 GHz Cortex-A9 CPU and Mali-400MP quad-core GPU.It features a 10.1 Inch 1280*800 IPS screen,with almost 180 viewing angle and packs Dual camera:0.3M front-facing cam and 2.0MP rear cam.It has 1GB DDR3 RAM,16 ROM(support 32GB extended). Unlike the original made-in-China tablets being stuff a number of functions(without considering whether it's right or not),Ramos W30 kicks out something useless and make some thoughtful changes for customers around the world.The W30 3G version becomes the fore-runner who begins to have built-in 3G module and its operation system starts to be customized to some extent。From the official news,the shipment of w30 will begin from 27th Oct.People who are interested in that device can follow it.

W30HD
Samsung Exynos 4412 processor with 2GB Samsung DDR3 RAM
Samsung Orion processor is well-known by the costumers because of the global hot sale of the Samsung i9100 (GALAXY SII). And what Ramos chooses is the one named Exynos 4412, which is a newer style of Exynos processor. Exynos 4412 processor has been applied in the three flagship products: Samsung i9300, Samsung Note II , and Samsung Note 10.1. So far as we know, the series of Samsung galaxy devices occupy the majority share in the Android system equipment.

W30HD is obvious the update of W30.From its name,we can know their main difference is "HD",W30HD houses an impressive 1920*1200 IPS display while W30 is 1280*800.The other tech specs almost the same.If you're whose who pursue the visual performance,this device is more suitable for you.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  maandag 10 december 2012 @ 20:19:32 #244
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_120163597
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:35 schreef tharonny het volgende:
Heren, een vriend van mij zit een beetje te denken over deze tablet: http://www.focalprice.com(...)ncy=EUR#.UMYbw4PxZ_4

Is dat wat? Er moet ook een harde schijf aangesloten kunnen worden met muziek. Gaat dat?
Ik weet bij mijn tablet (PoV mobii tegra) dat ik mijn usb port moet switch van pheripheral naar host of andersom.

Aangezien hij enkelt gebruikt gaat worden om via youtube en via de music player muziek af te spelen is deze A8 allwinner wel prima zeker?

Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen.
Bedankt
Nee, allwinner a10, geinsprireerd design(lees: fake ipad)

Nuff said, beter haal je een cube u30gt van aliexpress
Say whaaaat?
  maandag 10 december 2012 @ 20:26:25 #245
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120164005
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:35 schreef tharonny het volgende:
Heren, een vriend van mij zit een beetje te denken over deze tablet: http://www.focalprice.com(...)ncy=EUR#.UMYbw4PxZ_4

Is dat wat? Er moet ook een harde schijf aangesloten kunnen worden met muziek. Gaat dat?
Ik weet bij mijn tablet (PoV mobii tegra) dat ik mijn usb port moet switch van pheripheral naar host of andersom.

Aangezien hij enkelt gebruikt gaat worden om via youtube en via de music player muziek af te spelen is deze A8 allwinner wel prima zeker?

Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen.
Bedankt
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 20:19 schreef SuperChips het volgende:

[..]

Nee, allwinner a10, geinsprireerd design(lees: fake ipad)

Nuff said, beter haal je een cube u30gt van aliexpress
Zo hard zou ik het niet stellen :P. Maar voor dat geld is er zeker een betere tablet te halen.
Zenithink heeft ook wel wat in die klasse (met vaak gewoon goede support).

quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:02 schreef relativity het volgende:
Ik wil misschien de Ramos W30HD kopen; weet iemand waar deze leverbaar is?

[ afbeelding ]

W30
Ramos W30,running android 4.0,is powered by Quad-core Samsung Exynos 4212,1.4 GHz Cortex-A9 CPU and Mali-400MP quad-core GPU.It features a 10.1 Inch 1280*800 IPS screen,with almost 180 viewing angle and packs Dual camera:0.3M front-facing cam and 2.0MP rear cam.It has 1GB DDR3 RAM,16 ROM(support 32GB extended). Unlike the original made-in-China tablets being stuff a number of functions(without considering whether it's right or not),Ramos W30 kicks out something useless and make some thoughtful changes for customers around the world.The W30 3G version becomes the fore-runner who begins to have built-in 3G module and its operation system starts to be customized to some extent。From the official news,the shipment of w30 will begin from 27th Oct.People who are interested in that device can follow it.

W30HD
Samsung Exynos 4412 processor with 2GB Samsung DDR3 RAM
Samsung Orion processor is well-known by the costumers because of the global hot sale of the Samsung i9100 (GALAXY SII). And what Ramos chooses is the one named Exynos 4412, which is a newer style of Exynos processor. Exynos 4412 processor has been applied in the three flagship products: Samsung i9300, Samsung Note II , and Samsung Note 10.1. So far as we know, the series of Samsung galaxy devices occupy the majority share in the Android system equipment.

W30HD is obvious the update of W30.From its name,we can know their main difference is "HD",W30HD houses an impressive 1920*1200 IPS display while W30 is 1280*800.The other tech specs almost the same.If you're whose who pursue the visual performance,this device is more suitable for you.
Daar wachten hier wel meer mensen op. Het blijft akelig stil rond die tablet (de HD). De batterij van de W30 is maar 4.000 Mah, voor mij een reden om die niet te halen en als die bij de HD niet beter is laat ik die ook links liggen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 10 december 2012 @ 20:30:26 #246
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_120164248
Die alwinner a31 vind ik nog al magertjes, a7 bottlenecked hem nogal. Jammer dat ze niet voor a9 hebben gekozen. Nou ja, volgend jaar wordt gewoon weer een rockchip jaar.
Say whaaaat?
pi_120165294
quote:
Daar wachten hier wel meer mensen op. Het blijft akelig stil rond die tablet (de HD). De batterij van de W30 is maar 4.000 Mah, voor mij een reden om die niet te halen en als die bij de HD niet beter is laat ik die ook links liggen.

Ah jammer, die ziet er namelijk er veelbelovend uit! Wat zijn de alternatieven? :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  maandag 10 december 2012 @ 20:51:53 #248
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120165812
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:30 schreef SuperChips het volgende:
Die alwinner a31 vind ik nog al magertjes, a7 bottlenecked hem nogal. Jammer dat ze niet voor a9 hebben gekozen. Nou ja, volgend jaar wordt gewoon weer een rockchip jaar.
Ik denk dat de quadcore A7 toch wel redelijk mee gaat komen de dualcore A5 chipsets vallen ook niks tegen.
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:44 schreef relativity het volgende:

[..]

Ah jammer, die ziet er namelijk er veelbelovend uit! Wat zijn de alternatieven? :P
MITS de chipset een beetje goed mee kan komen de captain van ainol (maar dat duurt nog even).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120166173
quote:
MITS de chipset een beetje goed mee kan komen de captain van ainol (maar dat duurt nog even).
Dat ziet er ook zeer interessant uit! Maar kan je daar 3G op gebruiken? En hoe zit het met usb, etc.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  maandag 10 december 2012 @ 21:12:51 #250
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120167064
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:57 schreef relativity het volgende:

[..]

Dat ziet er ook zeer interessant uit! Maar kan je daar 3G op gebruiken? En hoe zit het met usb, etc.
USB 3.0, maar 3G weet ik niet.

De W30HD is ook nog niks zeker over (3G etc).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120167733
pandawill deal van morgen is ook niet verkeerd. 120dollar voor 1.5ghz dualcore 9,7inch tab icoo d90pro
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_120168284
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:25 schreef Haque het volgende:
pandawill deal van morgen is ook niet verkeerd. 120dollar voor 1.5ghz dualcore 9,7inch tab icoo d90pro
Zeker die Happy hour deals...

waarbij honderden/duizenden azen op een 5 tal tablets :P?
pi_120169526
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:34 schreef Downstar het volgende:

[..]

Zeker die Happy hour deals...

waarbij honderden/duizenden azen op een 5 tal tablets :P?
yeap
give it a try
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_120171430
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 20:19 schreef SuperChips het volgende:

[..]

Nee, allwinner a10, geinsprireerd design(lees: fake ipad)

Nuff said, beter haal je een cube u30gt van aliexpress
Banggood: goedkoop, kortingscode en geen invoertaksen (wel trage levering en crappy helpdesk).

[ Bericht 0% gewijzigd door marco_sire op 11-12-2012 17:42:34 ]
pi_120174501
Mijn moeder heeft liever iets tastbaars onder de boom liggen dus de Cube van Banggood gaat het helaas niet worden.

Mijn oog valt nu op die van de Kruidvat en als deze niks is dan retourneer ik hem binnen de zichttermijn.
- Met zuidelijke groet -
pi_120185836
Wordt nog een moeilijke en wel overwegen keuze dus om een goede Chinese tablet te vinden }:|

Iemand anders nog op de hoogte van Chinese krachtpatsers (wel onder de tablets hè)?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_120192618
Is deze site bij jullie al bekend?
www.craftyprice.com

Erg scherp geprijst ook. bv deze http://craftyprice.com/97(...)oid-41-hdmi-8gb.html

maar is ook niet zoveel over te vinden dus weet niet in hoeverre de site betrouwbaar is
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:39:16 #258
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120192922
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:31 schreef Haque het volgende:
Is deze site bij jullie al bekend?
www.craftyprice.com

Erg scherp geprijst ook. bv deze http://craftyprice.com/97(...)oid-41-hdmi-8gb.html

maar is ook niet zoveel over te vinden dus weet niet in hoeverre de site betrouwbaar is
quote:
A minimum purchase total of $500.00 is required in order to validate your order.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120192941
ah vandaar. oke jammer :p
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_120199864
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 23:38 schreef De-Hamster het volgende:
Mijn moeder heeft liever iets tastbaars onder de boom liggen dus de Cube van Banggood gaat het helaas niet worden.

Mijn oog valt nu op die van de Kruidvat en als deze niks is dan retourneer ik hem binnen de zichttermijn.
Laten verzenden via DHL?
pi_120200843
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 23:38 schreef De-Hamster het volgende:
Mijn moeder heeft liever iets tastbaars onder de boom liggen dus de Cube van Banggood gaat het helaas niet worden.

Mijn oog valt nu op die van de Kruidvat en als deze niks is dan retourneer ik hem binnen de zichttermijn.
Is denk ik ook wel verstandiger. Voor hetgeen je moeder er mee wil doen is die proline snel zat. En in nederland krijg je niks beters voor die prijs.
oh trouwens ik zag de proline 1 maar de site noemt ook een proline 2:
http://online.kruidvat.nl(...)hblack.html?token=-1

die is net zo goed als jouw cube
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_120202359
Is het niet een idee om 'best-buy tablets' te indexeren, per prijscategorie? O-)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_120219598
Voor de kenners: de Hyundai X900 lijkt me wel een bruut monster (resolutie, rk3066 dualcore processor, redelijke batterij, 4 gpu's wat me dan niets zegt).

Zijn er nog contra's bij deze tablet?
Of blaast de w30hd de x900 van de tafel en is het beter om te wachten?
  woensdag 12 december 2012 @ 10:24:58 #264
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120221020
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:25 schreef marco_sire het volgende:
Voor de kenners: de Hyundai X900 lijkt me wel een bruut monster (resolutie, rk3066 dualcore processor, redelijke batterij, 4 gpu's wat me dan niets zegt).

Zijn er nog contra's bij deze tablet?
Of blaast de w30hd de x900 van de tafel en is het beter om te wachten?
RK3066 is een SOC (System On a Chip), die hebben altijd CPU en GPU samen in 1 chip gebakken.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120221300
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

RK3066 is een SOC (System On a Chip), die hebben altijd CPU en GPU samen in 1 chip gebakken.
en voor de duidelijkheid dus altijd 4 GPU's :P

naar mijn weten gaat die W30HD zeker die X900 van tafel 'blazen'..
quadcore vs dualcore..
alleen is de batterij van die W30HD geloof ik met 4000 ofzo een hele grote bottleneck ben ik bang :P
pi_120221676
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:35 schreef Downstar het volgende:

[..]

en voor de duidelijkheid dus altijd 4 GPU's :P

naar mijn weten gaat die W30HD zeker die X900 van tafel 'blazen'..
quadcore vs dualcore..
alleen is de batterij van die W30HD geloof ik met 4000 ofzo een hele grote bottleneck ben ik bang :P
Ik snap dat nooit. Dan maken ze zo'n tablet met goede specificaties en dan zo'n prut batterij erin...
:N
Ik denk dat ik zelf maar een tablet ga ontwerpen die voldoet aan al mijn eisen _O-
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_120222229
Weer wat geleerd van RobertNL en Downstar.

Volgens mij is de W30 met een kleine batterij verkrijgbaar en zit er in de HD-versie wel een nornale batterij. Maar internet toont voor de W30 -die wel al leverbaar is- tegenstrijdige batterij-info.

Relativity: wat wordt de prijs van jouw tablet, dan overweeg ik even of dat een serieuse optie is!
pi_120235666
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:09 schreef marco_sire het volgende:
Weer wat geleerd van RobertNL en Downstar.

Volgens mij is de W30 met een kleine batterij verkrijgbaar en zit er in de HD-versie wel een nornale batterij. Maar internet toont voor de W30 -die wel al leverbaar is- tegenstrijdige batterij-info.

Relativity: wat wordt de prijs van jouw tablet, dan overweeg ik even of dat een serieuse optie is!
Ik ben ook even de kluts kwijt.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:09 schreef marco_sire het volgende:
Weer wat geleerd van RobertNL en Downstar.

Volgens mij is de W30 met een kleine batterij verkrijgbaar en zit er in de HD-versie wel een nornale batterij. Maar internet toont voor de W30 -die wel al leverbaar is- tegenstrijdige batterij-info.

Relativity: wat wordt de prijs van jouw tablet, dan overweeg ik even of dat een serieuse optie is!
Ik ben ook even de kluts kwijt; Er kom zoveel (chinese) tablets uit dat het moeilijk is hier duidelijkheid in te krijgen.

Ik ga morgen nog eens kijken...

Ployer Momo11
Ramos W30HD (nog niet leverbaar)
En nog een paar...
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 12 december 2012 @ 17:26:13 #269
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_120235762
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:35 schreef Downstar het volgende:

[..]

en voor de duidelijkheid dus altijd 4 GPU's :P

naar mijn weten gaat die W30HD zeker die X900 van tafel 'blazen'..
quadcore vs dualcore..
alleen is de batterij van die W30HD geloof ik met 4000 ofzo een hele grote bottleneck ben ik bang :P
een SoC heeft niet per definitie 4 gpu's.

Net als dat een quadcore niet per definitie sneller is dan een dualcore.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_120237789
quote:
11s.gif Op woensdag 12 december 2012 17:26 schreef Catch22- het volgende:

[..]

een SoC heeft niet per definitie 4 gpu's.

Net als dat een quadcore niet per definitie sneller is dan een dualcore.
Pff jij probeert wel altijd wijs te doen he ?
in mijn vraag en aanbod topic destijd al melden dat je voor 40 euro tablets met 3066 chip en 1 GB uit china haalde etc.. :') :')

zoals je zag reageerde ik op een bericht gaande over de rockchip 3066, waar robert uitlegde aan marco dat er de 3066 de CPU en GPU op de zelfde chip zit, SoC dus..

marco's"_sire bericht :

quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:25 schreef marco_sire het volgende:
Voor de kenners: de Hyundai X900 lijkt me wel een bruut monster (resolutie, rk3066 dualcore processor, redelijke batterij, 4 gpu's wat me dan niets zegt).

Zijn er nog contra's bij deze tablet?
Of blaast de w30hd de x900 van de tafel en is het beter om te wachten?
Daarbij reageerde ik dus aanvullend op robert om marco meer kennis te geven, dat op de Rk3066 altijd 4 GPU's aanwezig zijn.. ik heb het daarbij dus niet over SoC's in t algemeen..

ook stel ik niet dat in t algemeen quadcores sneller zijn dan dualcores..( als snap ik dat het misschien wel zo leek, maar ik doelde meer op de bepaalde type cpu's die in beide zaten)

zo bedoel ik dat die quadcore van de W30HD gewoonweg sneller is dan een dualcore RK3066 uit die X900..

Waar ik dat op baseer? benchmarks..

S3 op 4412 haalt een cpu score van +-7100/7200 in antutu
Willekeurige andere telefoon/tablet met Rk3066 haalt een cpu score van +-3700-3900

[ Bericht 2% gewijzigd door Downstar op 12-12-2012 18:44:18 ]
  woensdag 12 december 2012 @ 19:16:25 #271
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_120239430
Ik zeg toch dat t niet altijd zo is? Sommige dualcores kunnen prima mee met quadcores. Niet in de laatste plaats omdat android niet supergoed omgaat met meerdere cores.

Over die gpus had ik je verkeerd begrepen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 12 december 2012 @ 20:41:51 #272
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_120243252
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 17:23 schreef relativity het volgende:

[..]

Ik ben ook even de kluts kwijt.

[..]

Ik ben ook even de kluts kwijt; Er kom zoveel (chinese) tablets uit dat het moeilijk is hier duidelijkheid in te krijgen.

Ik ga morgen nog eens kijken...

Ployer Momo11
Ramos W30HD (nog niet leverbaar)
En nog een paar...
Overigens is de Ployer Momo12 ook al uit, met een verbeterd scherm (ook 10,1" ipv 9,7"). Naar een paar posts die ik heb gelezen, schijnt dat scherm erg goed te zijn. Mijn Momo12 is onderweg, heb hem vorige week in de happy hour van Pandawill gekocht :s)
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_120249714
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:16 schreef Catch22- het volgende:
Ik zeg toch dat t niet altijd zo is? Sommige dualcores kunnen prima mee met quadcores. Niet in de laatste plaats omdat android niet supergoed omgaat met meerdere cores.

Over die gpus had ik je verkeerd begrepen.
Np :)


Edit: oeiii, zie net nog even iemand rennen om zijn bus te halen... Heeft rugzak nog open staan.. Flikkert zijn tablet met een klap op de grond... Jongen pakte hem gauw op, en rende door, maar zag in een flits toch een flinke barst in zijn scherm...
Uit eindelijk haalde hij zijn bus nog ruim op tijd...

We zullen hem hier mogelijk wel in het topic weer tegen komen Haha :p

[ Bericht 21% gewijzigd door Downstar op 12-12-2012 22:59:36 ]
  woensdag 12 december 2012 @ 22:45:24 #274
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_120250264
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 22:36 schreef Downstar het volgende:

[..]

Np :)
sympathiek :)

2013 wordt het jaar van de chinese tabs en phones zoals t nu lijkt. Zin in :)

[ Bericht 12% gewijzigd door Catch22- op 12-12-2012 22:54:30 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_120258286
Zo ik heb mijn Kruidvat Pro Line tablet besteld als het goed is dus morgen in huis. Met de klantenservice gesproken en zij vertelde me dat er 14 dagen zichttermijn is en dat zij in de kerstperiode begrijpen dat het ruim van te voren gekocht wordt en daarom niet moeilijk doen over een paar dagen lang. Klinkt in ieder geval al als top nieuws!
- Met zuidelijke groet -
pi_120264672
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:41 schreef freiss het volgende:

[..]

Overigens is de Ployer Momo12 ook al uit, met een verbeterd scherm (ook 10,1" ipv 9,7"). Naar een paar posts die ik heb gelezen, schijnt dat scherm erg goed te zijn. Mijn Momo12 is onderweg, heb hem vorige week in de happy hour van Pandawill gekocht :s)
Klinkt goed! Heb je daar een link van? :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 13 december 2012 @ 13:10:33 #277
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_120264728
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:08 schreef relativity het volgende:

[..]

Klinkt goed! Heb je daar een link van? :D
http://www.pandawill.com/(...)a-silver-p69926.html

Bij mij was ie wel 30 dollar goedkoper :s)

De accu is trouwens wel minder ;(
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_120264949
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:10 schreef freiss het volgende:

[..]

http://www.pandawill.com/(...)a-silver-p69926.html

Bij mij was ie wel 30 dollar goedkoper :s)

De accu is trouwens wel minder ;(
Is dat nu een quad core of dual core?

Hmm die accu is 6000mAh hè? Hij ziet er wel mooi uit - zeker voor dat geld! Wel jammer dat die Chinese tablet altijd van die Chinese applicaties bevatten :N

Hopelijk kan je ze rooten en die zooi eraf mieteren 8-)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 13 december 2012 @ 13:21:52 #279
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_120265101
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:17 schreef relativity het volgende:
Is dat nu een quad core of dual core?

Ployer momo12 Tablet PC 10.1 Inch IPS Screen RK3066 Dual Core Android 4.1 16GB Dual Camera HDMI Silver

ik heb geen idee...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 13 december 2012 @ 15:24:03 #280
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_120269760
Ployer Momo 12, kijk naar de positieve reacties op slatedroid.
http://www.slatedroid.com(...)ristmas/page__st__20
Ik ben geen 10 inch fan, maar dit lezende zou ik er bijna één kopen.
Voor 215 usd incl. DHL shipping bij powerseller 'eternal team' op aliexpress.
http://www.aliexpress.com(...)03919_691315109.html
Zij shippen normaal binnen twee dagen dus in stock, volgende week thuis.

[ Bericht 4% gewijzigd door Janesh op 13-12-2012 15:30:05 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_120270008
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:24 schreef Janesh het volgende:
Ployer Momo 12, kijk naar de positieve reacties op slatedroid.
http://www.slatedroid.com(...)ristmas/page__st__20

Voor 215 usd incl. DHL shipping bij powerseller 'eternal team' op aliexpress.
http://www.aliexpress.com(...)03919_691315109.html
Zij shippen normaal binnen twee dagen dus in stock, volgende week thuis.
Ik ben geen 10 inch fan, maar dit lezende zou ik er bijna één kopen.
Het begint nu wel te jeuken. Bedankt! :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 13 december 2012 @ 15:30:17 #282
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120270010
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:24 schreef Janesh het volgende:
Ployer Momo 12, kijk naar de positieve reacties op slatedroid.
http://www.slatedroid.com(...)ristmas/page__st__20

Voor 215 usd incl. DHL shipping bij powerseller 'eternal team' op aliexpress.
http://www.aliexpress.com(...)03919_691315109.html
Zij shippen normaal binnen twee dagen dus in stock, volgende week thuis.
Ik ben geen 10 inch fan, maar dit lezende zou ik er bijna één kopen.
Resolutie :N
Rest :Y

1200x800 op 7'' is goed
1280x720 op 4.5'' is prima
1200x800 op 10.1'' is het net niet :P

Het werkt meer dan prima hoor maar ik ben nogal verwend qua resolutie :P!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120270051
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Resolutie :N
Rest :Y

1200x800 op 7'' is goed
1280x720 op 4.5'' is prima
1200x800 op 10.1'' is het net niet :P

Het werkt meer dan prima hoor maar ik ben nogal verwend qua resolutie :P!
Dat vroeg ik me ook net af; is er geen hd versie? :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 13 december 2012 @ 17:51:20 #284
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_120274922
Ployer, goede bouwkwaliteit, is geen Ramos.
Dus betere resolutie en quadcore, koop je toch gewoon deze op aliexpress, wel 100 usd duurder. :)
En stock als je dat mag geloven en binnen twee dagen op de post. :?
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  donderdag 13 december 2012 @ 18:22:57 #285
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120275994
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:51 schreef Janesh het volgende:
Ployer, goede bouwkwaliteit, is geen Ramos.
Dus betere resolutie en quadcore, koop je toch gewoon deze op aliexpress, wel 100 usd duurder. :)
En stock als je dat mag geloven en binnen twee dagen op de post. :?
Helaas is dat niet de echte HD versie. Als ik een goede 10'' tablet wil dan zou ik toch 1200p willen hebben. Edit: specs staan verkeerd in de tabel zie ik nu :)

Vandaag de Pipo S1 in handen gehad, mocht iemand nog een budget-budget dualcore tablet nodig hebben dan is die ook wel aan te raden :) Scherm was maar 480p maar zag er desondanks wel redelijk goed uit.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120277493
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:51 schreef Janesh het volgende:
Ployer, goede bouwkwaliteit, is geen Ramos.
Dus betere resolutie en quadcore, koop je toch gewoon deze op aliexpress, wel 100 usd duurder. :)
En stock als je dat mag geloven en binnen twee dagen op de post. :?
Ja daar keek ik ook eigenlijk ook een beetje naar uit. Denk dat het toch die gaat worden. Alleen valt de batterij een beetje tegen (dat is ook het enigste!), maar wil eerst eens lezen wat anderen er van vinden :9

Ben nogal huiverig met chinese elektronica (vaak miskopen - althans vroeger)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:50:27 #287
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_120300479
*komt ook weer eens binnenvallen*

Ik merk dat ik blij ben met mn aurora 2, maar dat ik toch ALTIJD de cube u30gt van mn vader jat als ik weer bij mn ouders ben. Dat apparaat heeft gewoon zo'n fijn scherm en een heerlijk lang batterijleven :D Dus, de aurora 2 gaat alweer de deur uit, heb m vandaag te koop gezet :) Er moet een 10 incher komen, wat ik twee maanden geleden toch niet verwacht had. Dacht dat ik prima tevreden zou zijn met 7 inch, maar vind het nu meer een uit de kluiten gewassen telefoon zegmaar :P

Wat ik wel belangrijk vind, is dat ik een beestje wil kunnen opladen via usb. Ik heb een 12000mah powerbank, die ik overal mee naar toe sleur, en met een USB-oplaadbare tablet is dat sowieso wel makkelijk.

Zat nog te kijken naar de cube, zie echter dat deze niet meer geleverd kan worden in 16gb? Of heeft iemand hem nog voor ~180$ voorbij zien komen voor die prijs?

Verdere requirements: IPS of vergelijkbaar, hdmi out, sd slot, min 16gb intern en 1gbrom/ram minimaal :) Budget zit zo tegen de 250$ incl DHL shipping aan (:

Hoe lopen de quadcores trouwens? Iemand al een in handen gehad?
Koekje d'r bij?
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:03:14 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120300761
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:50 schreef eleganza het volgende:
*komt ook weer eens binnenvallen*

Ik merk dat ik blij ben met mn aurora 2, maar dat ik toch ALTIJD de cube u30gt van mn vader jat als ik weer bij mn ouders ben. Dat apparaat heeft gewoon zo'n fijn scherm en een heerlijk lang batterijleven :D Dus, de aurora 2 gaat alweer de deur uit, heb m vandaag te koop gezet :) Er moet een 10 incher komen, wat ik twee maanden geleden toch niet verwacht had. Dacht dat ik prima tevreden zou zijn met 7 inch, maar vind het nu meer een uit de kluiten gewassen telefoon zegmaar :P

Wat ik wel belangrijk vind, is dat ik een beestje wil kunnen opladen via usb. Ik heb een 12000mah powerbank, die ik overal mee naar toe sleur, en met een USB-oplaadbare tablet is dat sowieso wel makkelijk.

Zat nog te kijken naar de cube, zie echter dat deze niet meer geleverd kan worden in 16gb? Of heeft iemand hem nog voor ~180$ voorbij zien komen voor die prijs?

Verdere requirements: IPS of vergelijkbaar, hdmi out, sd slot, min 16gb intern en 1gbrom/ram minimaal :) Budget zit zo tegen de 250$ incl DHL shipping aan (:

Hoe lopen de quadcores trouwens? Iemand al een in handen gehad?
Nee nog geen quadcores binnen :P.

Wel ongeveer opzoek naar het zelfde ;)! (wellicht voor iets meer).

Die Ployer ziet er echt heel goed uit maar ik heb liever een quadcore met 1200p scherm (maar begin toch te twijvelen mis toch een telefoon nu).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120300800
Volgens mij kunnen de rockchip tablets niet via usb worden opgeladen.
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:09:47 #290
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_120300941
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:04 schreef Terpentin07 het volgende:
Volgens mij kunnen de rockchip tablets niet via usb worden opgeladen.
Volgens mij had het bij de cube meer te maken met het feit dat hij 7,4 V was ipv normale 3,7 van de gemiddelde tablet (had ook twee batterijen van 3600mah!)

Kan zijn dat ik het mis heb, correct me if i'm wrong please :D

Staan er overigens nog nieuwe releases voor tabletchips in de planning? We doen het al een tijdje met die 3066!
Koekje d'r bij?
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:13:59 #291
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_120301062
van wiki
quote:
Rockchip RK31xx series
Rockchip has announced the RK31xx series for the third quarter of 2012. The RK31xx is based on ARM's Cortex A9 design and features a quad core CPU with 2 GHz frequency or faster on a 28 nm process.[15]
Rockchip RK32xx series
Rockchip has announced the RK32xx series for the third quarter of 2012, it uses a quad core Cortex-A9 CPU. The performance of this processor will be similar to an Nvidia Tegra 3 or Samsung Exynos 4412.
Er is ook wel meer info over als je even Googled
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:36:57 #292
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_120301776
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:13 schreef Catch22- het volgende:
van wiki

[..]

Er is ook wel meer info over als je even Googled
8)7 c_/

Bedoelde ook meer of er al tablets met nieuwe rockchips (al is het voor het derde kwartaal volgend jaar XD) waren aangekondigd Dankjewel voor de info though :D :*
Koekje d'r bij?
pi_120303405
Bij de Makro is deze in de aanbieding voor pakweg 180,- (incl BTW)

Yarvik GoTab Yotta TAB469EUK


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Copy-paste van http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/

Leek me wel leuk om moeders cadeau te geven voor kerst. Wat denken de kenners hier van deze tablet?
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:38:59 #294
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_120303867
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:28 schreef Artillerieschaap het volgende:
Bij de Makro is deze in de aanbieding voor pakweg 180,- (incl BTW)

Yarvik GoTab Yotta TAB469EUK


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Copy-paste van http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/

Leek me wel leuk om moeders cadeau te geven voor kerst. Wat denken de kenners hier van deze tablet?
Tbh vind ik het redelijk veel geld voor een tablet met die specs, de kruidvat tablets zijn beter, en goedkoper... :') Qua specs is het wel een prima apparaatje verder, zeker voor moeders ;-)
Als je met DHL een cubeu30gt via aliexpress (230 dollar ~180 euro) heb je m nog voor de kerst in huis (met een beetje mazzel ;-), die tablet is gewoon een echte goeie tablet, waar jij zelf (als je bij je moeder bent) graag ook gebruik van maakt! :) Het is natuurlijk de vraag of je hem uit china wil halen, ik heb voor mn vader niks hoeven te tweaken aan de u30gt (gehaald bij elijahstore voor dat bedrag), misschien wat apps er op zetten, maar dat is idem voor die yarvik. Het is even een overweging waard :)

p.s. Vatican cameos!!! :D (deze smiley past er goed bij: _O_ )
Koekje d'r bij?
  vrijdag 14 december 2012 @ 17:04:28 #295
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_120309120
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:28 schreef Artillerieschaap het volgende:
Bij de Makro is deze in de aanbieding voor pakweg 180,- (incl BTW)

Yarvik GoTab Yotta TAB469EUK


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Copy-paste van http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/

Leek me wel leuk om moeders cadeau te geven voor kerst. Wat denken de kenners hier van deze tablet?
Ik zou zeggen, niet doen voor wat dat waard is, maar wel achterhaalde hardware.
Dat kun je van deze nog niet zeggen, die ik net georderd heb op aliexpress, voor 209 usd.
Met DHL volgende week thuis, hoewel, het is wel druk denk ik, aangezien vannacht mijn teclast P88 landde in Leipzig, en vandaag niet zoals gewoonlijk is geleverd door DHL, wordt maandag.
Dus voor kerst, nu bestellen in china van liefst een high rated powerseller en DHL shipping.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_120309161
Die van de Makro is duurder dan die van de Kruidvat terwijl Kruidvat een 1.6Ghz is.
- Met zuidelijke groet -
  vrijdag 14 december 2012 @ 18:24:08 #297
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120311854
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:05 schreef De-Hamster het volgende:
Die van de Makro is duurder dan die van de Kruidvat terwijl Kruidvat een 1.6Ghz is.
Dat zegt dus helemaal niks. De kruidvat is een dualcore A9 processor en de Makro een singlecore A8 dat zegt veel meer.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120315253
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat zegt dus helemaal niks. De kruidvat is een dualcore A9 processor en de Makro een singlecore A8 dat zegt veel meer.
Dat had ik nog niet eens gezien, ik ging er vanuit dat het beiden dualcores waren en dan zegt t verschil tussen1.2 GHZ en 1.6 toch wel wat?
- Met zuidelijke groet -
pi_120316066
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:38 schreef eleganza het volgende:

[..]
Als je met DHL een cubeu30gt via aliexpress (230 dollar ~180 euro) heb je m nog voor de kerst in huis (met een beetje mazzel ;-), die tablet is gewoon een echte goeie tablet, waar jij zelf (als je bij je moeder bent) graag ook gebruik van maakt! :) Het is natuurlijk de vraag of je hem uit china wil halen, ik heb voor mn vader niks hoeven te tweaken aan de u30gt (gehaald bij elijahstore voor dat bedrag), misschien wat apps er op zetten, maar dat is idem voor die yarvik.
+1 voor de Cube! Goed apparaat voor weinig.
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:21:26 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120320192
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:51 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Dat had ik nog niet eens gezien, ik ging er vanuit dat het beiden dualcores waren en dan zegt t verschil tussen1.2 GHZ en 1.6 toch wel wat?
Ja, maar mits ze de zelfde processor architectuur hebben.

Zo is een dualcore A15 processor op 1.2GHz sneller dan een dualcore 1.6GHz A9 processor.
Zelfde is ook bij intel zo. Je kan een Sandybridge en hasswell niet op kloksnelheid vergelijken.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:59:06 #301
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_120328642
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:21 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, maar mits ze de zelfde processor architectuur hebben.

Zo is een dualcore A15 processor op 1.2GHz sneller dan een dualcore 1.6GHz A9 processor.
Zelfde is ook bij intel zo. Je kan een Sandybridge en hasswell niet op kloksnelheid vergelijken.
Ook al lijken het appels en appels, het zijn gewoon appels, peren en sinaasappels van verschillende leveranciers ;)

Daarom lachen mensen mij uit als ik zeg dat in mijn netbook een 1,33ghz dualcore processor zir, dat is niet te vergelijken met telefoonchips :P
Koekje d'r bij?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')