ik zie nergens in de titel chinees staan, dat het vooral over china tablets gaat is een ander verhaalquote:Op woensdag 5 december 2012 22:57 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Dit topic gaat over chinese tablets hè?
Wat zoek en wat is je budget?
Ainol Fire is een Nexus 7 killer (helft van de prijs met betere specs zoals 2 camera's en een sd-slot).
Voor nog minder geld een Aurora II....
Maar dan de Pipo S1 of Window N70S?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Eens, RK voelt zo veel beter aan!
N70S had een 1024x600 scherm? dan zou ik voor die gaanquote:Op donderdag 6 december 2012 11:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar dan de Pipo S1 of Window N70S?
Ok, alleen nog wachten op een leuk prijsje.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
N70S had een 1024x600 scherm? dan zou ik voor die gaan!
Wat is er nagertjes aan de 'normale' Hero? Is nu op Banggood slechts $181 en met coupon bgxmas gaat er nog een hoop vanaf.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De Ramos is nogal teleurstellend qua accu.En alleen in het wit.
De Hero is nogal magertjes, is een streched Fire, maar dat werkt imho niet als hedendaagse 10.1"-er.
De Ainol Captain zou wel erg gaaf zijn.Maar is niet uit en weet niet wanneer die wel gaat komen, destijds ging het in ieder geval dat het pas ergens volgend jaar zou worden. Of de quadcore processor daarin goed scoort tegenover de coole Exynos weet ik ook niet. Maar ja, dat lijkt momenteel misschien wel de tofste tab. Of de goedkopere 1280x800-variant met wat mindere specs, de Hero II.
› http://www.androidauthori(...)elease-specs-129311/
› http://www.androidauthority.com/tag/ainol-novo-10-captain/
Eerst maar eens zien in ieder geval.Ik wil zelf ook nog aan de 10.1"-er. Eerst had ik alle hoop op Ramos gevestigd, maar ik wil geen witte bezel om m'n tablet (dat breekt zo/leidt zo af als je video kijkt ook) en de accu dus... en het loont momenteel te wachten op het gave wat nog komen gaat dan nu halsoverdekop een RK3066 ofzo dualcore tablet in huis te halen.
Op dit moment valt het aardig mee, maar denk dat het binnenkort met de quadcores weer gaat beginnenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:59 schreef Catch22- het volgende:
Shiznuts en robertnl verslijten meer tablets dan sokken, mooi
Ik ga begin volgend jaar ook voor een quadcore met hd scherm denk ik
quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:26 schreef Janesh het volgende:
Dus b.v. deze, en deze, nog even wachten.
Correct, de GPU is wel een win voor de allwinner als Rockchip die niet zou upgraden maar daar is helaas nog weinig over bekend.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:48 schreef Catch22- het volgende:
Die allwinner is voor budgetapparaten leuk als ik t zo lees. Die rk wordt een powerhouse
Allemaal waar. Het gaat mij vooral om functionaliteit. Er is niets dat mijn elf 2 niet kan, wat een duurder Samsung of nexus wel kan. Dat hij dan iets minder degelijk inelkaar zit vind ik van minder belang.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:43 schreef shiznuts het volgende:
Same here. Mijn ervaring is wel dat China tablets toch echt China tablets zijn. Er is altijd wel een zwaktepuntje te vinden. Zo hebben ze vaak een matige Wifi-bereik, is de accu niet al te best, of zo'n Fire bijvoorbeeld met een 'plop'-geluidje uit de speakers of voelen ze gewoon wat plastic aan. De Captain zal vast ook wel iets hebben waardoor het niet 100% hard-om-hard concurreert t.o.v. een A-merk tablet als Asus op de westerse markt. Maar je moet gewoon realistisch zijn en beseffen dat e prijs daar ook niet naar is. Tot noch toe heb ik wel altijd gewoon waarde gekregen voor m'n geld en had ik nooit spijt van een aankoop. Dus ook de 10.1" Captain zal ik zonder twijfel weer kopen en ga er met gematigde maar enthousiaste verwachtingen op wachten. En misschien zal ik er uiteindelijk wel van vinden dat je zoiets wél hoort tussen de Asus'jes en Samsungs.
Als je het puur over fysieke dikte hebt. 't Zal een Samsung 10.1" Note vast niet veel ontlopen. Als iets te dun is houdt het toch ook niet heel fijn vast en in zo'n beknelde ruimte wordt het ook makkelijker warm.Dat viel me op bij de iPad mini, gloeiend heet wordt zo'n ding.
Interessant, ik ga me eens verdiepen in dat apparaatje. Wat ik nu doe: mijn iphone gaat veel beter om met wifi-signalen, ik maak van die Apple een hotspot en connect mijn Ainol Fire met die hotspotquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:45 schreef Janesh het volgende:
De eventuele slechte WiFi reach van een tablet, in mijn geval de Ployer Momo8 IPS, kun je voor 20 euro heel simpel sterk verbeteren door onderstaande nano router te gebruiken als repeater.
Ik heb hem portable gemaakt door als voeding een powerbankje te gebruiken, ik vind het een fantastisch apparaatje met nog meer mogelijkheden.
http://www.tp-link.com/en/products/details/?model=TL-WR702N#over
Met DHL?, ja. Anders: neequote:Op maandag 10 december 2012 00:36 schreef De-Hamster het volgende:
Verwachten jullie nog dat ik als ik morgenochtend een tablet bestel bij Banggood deze voor de kerst hier is?
Die nieuewe (Ainol captain) of de nieuwe rockchips/allwiners tablets komen allemaal vlak voor/na het CNY denk ik (was dit jaar ook het geval).quote:Op maandag 10 december 2012 11:15 schreef marco_sire het volgende:
Pfffffff zag ik bij Mistertao de Ramos w30hd gelist staan voor een redelijke prijs, stond er ergens in heel kort engrish 'preorder'........
Mijn ipad1 heb ik verkocht en zoek nu dus een vervanging. Mijn zoontje kijkt nu zijn bob de bouwer, thomas de trein, bumba op een 7inch. Dat kan natuurlijk opvoedkundig gezien niet
Welke 10 incher moet ik nu hebben? Geen Cube u30gt want die hebben mijn schoonouders al.
Of is het echt verstandig om te wachten (hoelang hoelang) op de quadcore's?
Captain ziet er veelbelovend uit inderdaad. Alleen Ainol is nooit echt betrouwbaar met een datum noemen.quote:Op maandag 10 december 2012 11:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die nieuewe (Ainol captain) of de nieuwe rockchips/allwiners tablets komen allemaal vlak voor/na het CNY denk ik (was dit jaar ook het geval).
Correct, nieuwe bakker. Maar dat was bij de Allwinner A10 niet andersquote:Op maandag 10 december 2012 11:48 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Captain ziet er veelbelovend uit inderdaad. Alleen Ainol is nooit echt betrouwbaar met een datum noemen.
En wat ik ook gedacht te lezen hebben dat ze een onbekende processor gebruiken......
Hier de Novo10 een week in gebruik: prima tablet voor het geld. Android 4.1 snel en snappy, mooi scherm. bouwkwaliteit o.k. Standaard screen-protector (met bubbels, grr) Geen verdere ervaring met china-tabletten, maar dit smaakt naar meer!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Wat is er nagertjes aan de 'normale' Hero? Is nu op Banggood slechts $181 en met coupon bgxmas gaat er nog een hoop vanaf.
FullHD, hdmi, grote accu, goede resolutie, bluetooth en gps, dual core processor. Wat mis ik dan??
Een 8'' tablet is ook wel een mooie tussenmaat denk ik (of kan je niet wennen aan 16:10 vs 3:4?quote:Op maandag 10 december 2012 13:11 schreef Synthale het volgende:
[..]
Hier de Novo10 een week in gebruik: prima tablet voor het geld. Android 4.1 snel en snappy, mooi scherm. bouwkwaliteit o.k. Standaard screen-protector (met bubbels, grr) Geen verdere ervaring met china-tabletten, maar dit smaakt naar meer!
Kan alleen niet wennen aan de 10,1 vormfactor, dus deze in de verkoop.
16:10 inderdaad, ligt vreemd in de hand. Zwaartpunt tablet anders en houdt niet prettig vast.Dus terug naar 4:3quote:Op maandag 10 december 2012 13:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Een 8'' tablet is ook wel een mooie tussenmaat denk ik (of kan je niet wennen aan 16:10 vs 3:4?
genoeg keus. Vanaf 50 tot 550 Euroquote:Op maandag 10 december 2012 14:25 schreef Artillerieschaap het volgende:
Handig topic. Ik wil mezelf op een tablet gaan trakteren. Het liefste zou ik een Microsoft Surface kopen, maar dat ding is me te duur. Dus dan maar Android
Weet alleen nog niet welke
Klopt. Alleen maakt dat het kiezen er vaak niet makkelijker op hahaquote:Op maandag 10 december 2012 14:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
genoeg keus. Vanaf 50 tot 550 Euro
Wat vind je belangrijk: accu, actieve community, prijs, resolutie, uiterlijk?quote:Op maandag 10 december 2012 15:02 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Klopt. Alleen maakt dat het kiezen er vaak niet makkelijker op haha
Gewoon een lijstje maken met je budget en minimale eisen (BT, GPS, etc).quote:Op maandag 10 december 2012 15:02 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Klopt. Alleen maakt dat het kiezen er vaak niet makkelijker op haha
Ik denk dat ik er niet veel meer mee zal doen dan browsen en filmpjes kijken. Het is puur om de leemte tussen smartphone en notebook op te vullen. Ik wil komend jaar flink gaan reizen en dan lijkt het me ideaal om een tablet mee te hebben. 3G is denk ik geen must, dat is me toch te duur en wifi is op veel plaatsen te vinden. In geval van nood kan ik ook altijd nog van mijn smartphone een wifi hotspot maken, toch? Ook moet het toch wel fatsoenlijk typen, zodat ik als het moet on the go aan een thesis kan klooien bijvoorbeeld. 7 inch tablet is dan dus te klein.quote:Op maandag 10 december 2012 16:00 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Wat vind je belangrijk: accu, actieve community, prijs, resolutie, uiterlijk?
Is er met DHL grotere kans op onderschepping door douane of andere noemenswaardige nadelen?quote:
ja.quote:Op maandag 10 december 2012 16:43 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Is er met DHL grotere kans op onderschepping door douane of andere noemenswaardige nadelen?
TF300 met toetsenbordjequote:Op maandag 10 december 2012 16:27 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er niet veel meer mee zal doen dan browsen en filmpjes kijken. Het is puur om de leemte tussen smartphone en notebook op te vullen. Ik wil komend jaar flink gaan reizen en dan lijkt het me ideaal om een tablet mee te hebben. 3G is denk ik geen must, dat is me toch te duur en wifi is op veel plaatsen te vinden. In geval van nood kan ik ook altijd nog van mijn smartphone een wifi hotspot maken, toch? Ook moet het toch wel fatsoenlijk typen, zodat ik als het moet on the go aan een thesis kan klooien bijvoorbeeld. 7 inch tablet is dan dus te klein.
Wat betreft specs, als het gemiddeld is ben ik tevreden. Dus hoef niet het beste van het beste, maar ook niets extreem cheaps.
Budget, nou ja, ligt eraan. Als ik een tablet tegen kom voor 200,- die aan m'n wensen voldoet neem ik die. Kost het me 500,- dan moet dat maar. Iets daar tussenin lijkt me een mooi streven.
De Note bijvoorbeeld? Dat komt met de cash back actie in de buurt van die prijs.
7'' tablet met een 1280x800 scherm? Dan kan je de foto prima bekijken lijkt mij zo.meestal zijn die schermen ook van goede kwaliteit wat bij de grotere schermen nog wel eens wil ontbrekenquote:Op maandag 10 december 2012 17:23 schreef Terpentin07 het volgende:
De Onda V972 ziet er ook wel leuk uit. Maar goed, zal wel nog even duren tot die te koop is.
Trouwens, welk formaat is eigenlijk beter geschikt voor het weergeven van foto's. Ik ben van plan om op vakantie bvb mijn camera via usb to go met de tablet de verbinden.
Nee, allwinner a10, geinsprireerd design(lees: fake ipad)quote:Op maandag 10 december 2012 18:35 schreef tharonny het volgende:
Heren, een vriend van mij zit een beetje te denken over deze tablet: http://www.focalprice.com(...)ncy=EUR#.UMYbw4PxZ_4
Is dat wat? Er moet ook een harde schijf aangesloten kunnen worden met muziek. Gaat dat?
Ik weet bij mijn tablet (PoV mobii tegra) dat ik mijn usb port moet switch van pheripheral naar host of andersom.
Aangezien hij enkelt gebruikt gaat worden om via youtube en via de music player muziek af te spelen is deze A8 allwinner wel prima zeker?
Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen.
Bedankt
quote:Op maandag 10 december 2012 18:35 schreef tharonny het volgende:
Heren, een vriend van mij zit een beetje te denken over deze tablet: http://www.focalprice.com(...)ncy=EUR#.UMYbw4PxZ_4
Is dat wat? Er moet ook een harde schijf aangesloten kunnen worden met muziek. Gaat dat?
Ik weet bij mijn tablet (PoV mobii tegra) dat ik mijn usb port moet switch van pheripheral naar host of andersom.
Aangezien hij enkelt gebruikt gaat worden om via youtube en via de music player muziek af te spelen is deze A8 allwinner wel prima zeker?
Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen.
Bedankt
Zo hard zou ik het niet stellenquote:Op maandag 10 december 2012 20:19 schreef SuperChips het volgende:
[..]
Nee, allwinner a10, geinsprireerd design(lees: fake ipad)
Nuff said, beter haal je een cube u30gt van aliexpress
Daar wachten hier wel meer mensen op. Het blijft akelig stil rond die tablet (de HD). De batterij van de W30 is maar 4.000 Mah, voor mij een reden om die niet te halen en als die bij de HD niet beter is laat ik die ook links liggen.quote:Op maandag 10 december 2012 20:02 schreef relativity het volgende:
Ik wil misschien de Ramos W30HD kopen; weet iemand waar deze leverbaar is?
[ afbeelding ]
W30
Ramos W30,running android 4.0,is powered by Quad-core Samsung Exynos 4212,1.4 GHz Cortex-A9 CPU and Mali-400MP quad-core GPU.It features a 10.1 Inch 1280*800 IPS screen,with almost 180 viewing angle and packs Dual camera:0.3M front-facing cam and 2.0MP rear cam.It has 1GB DDR3 RAM,16 ROM(support 32GB extended). Unlike the original made-in-China tablets being stuff a number of functions(without considering whether it's right or not),Ramos W30 kicks out something useless and make some thoughtful changes for customers around the world.The W30 3G version becomes the fore-runner who begins to have built-in 3G module and its operation system starts to be customized to some extent。From the official news,the shipment of w30 will begin from 27th Oct.People who are interested in that device can follow it.
W30HD
Samsung Exynos 4412 processor with 2GB Samsung DDR3 RAM
Samsung Orion processor is well-known by the costumers because of the global hot sale of the Samsung i9100 (GALAXY SII). And what Ramos chooses is the one named Exynos 4412, which is a newer style of Exynos processor. Exynos 4412 processor has been applied in the three flagship products: Samsung i9300, Samsung Note II , and Samsung Note 10.1. So far as we know, the series of Samsung galaxy devices occupy the majority share in the Android system equipment.
W30HD is obvious the update of W30.From its name,we can know their main difference is "HD",W30HD houses an impressive 1920*1200 IPS display while W30 is 1280*800.The other tech specs almost the same.If you're whose who pursue the visual performance,this device is more suitable for you.
Ah jammer, die ziet er namelijk er veelbelovend uit! Wat zijn de alternatieven?quote:Daar wachten hier wel meer mensen op. Het blijft akelig stil rond die tablet (de HD). De batterij van de W30 is maar 4.000 Mah, voor mij een reden om die niet te halen en als die bij de HD niet beter is laat ik die ook links liggen.
Ik denk dat de quadcore A7 toch wel redelijk mee gaat komen de dualcore A5 chipsets vallen ook niks tegen.quote:Op maandag 10 december 2012 20:30 schreef SuperChips het volgende:
Die alwinner a31 vind ik nog al magertjes, a7 bottlenecked hem nogal. Jammer dat ze niet voor a9 hebben gekozen. Nou ja, volgend jaar wordt gewoon weer een rockchip jaar.
MITS de chipset een beetje goed mee kan komen de captain van ainol (maar dat duurt nog even).quote:Op maandag 10 december 2012 20:44 schreef relativity het volgende:
[..]
Ah jammer, die ziet er namelijk er veelbelovend uit! Wat zijn de alternatieven?
Dat ziet er ook zeer interessant uit! Maar kan je daar 3G op gebruiken? En hoe zit het met usb, etc.quote:MITS de chipset een beetje goed mee kan komen de captain van ainol (maar dat duurt nog even).
USB 3.0, maar 3G weet ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 20:57 schreef relativity het volgende:
[..]
Dat ziet er ook zeer interessant uit! Maar kan je daar 3G op gebruiken? En hoe zit het met usb, etc.
Zeker die Happy hour deals...quote:Op maandag 10 december 2012 21:25 schreef Haque het volgende:
pandawill deal van morgen is ook niet verkeerd. 120dollar voor 1.5ghz dualcore 9,7inch tab icoo d90pro
yeapquote:Op maandag 10 december 2012 21:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zeker die Happy hour deals...
waarbij honderden/duizenden azen op een 5 tal tablets?
Banggood: goedkoop, kortingscode en geen invoertaksen (wel trage levering en crappy helpdesk).quote:Op maandag 10 december 2012 20:19 schreef SuperChips het volgende:
[..]
Nee, allwinner a10, geinsprireerd design(lees: fake ipad)
Nuff said, beter haal je een cube u30gt van aliexpress
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:31 schreef Haque het volgende:
Is deze site bij jullie al bekend?
www.craftyprice.com
Erg scherp geprijst ook. bv deze http://craftyprice.com/97(...)oid-41-hdmi-8gb.html
maar is ook niet zoveel over te vinden dus weet niet in hoeverre de site betrouwbaar is
quote:A minimum purchase total of $500.00 is required in order to validate your order.
Laten verzenden via DHL?quote:Op maandag 10 december 2012 23:38 schreef De-Hamster het volgende:
Mijn moeder heeft liever iets tastbaars onder de boom liggen dus de Cube van Banggood gaat het helaas niet worden.
Mijn oog valt nu op die van de Kruidvat en als deze niks is dan retourneer ik hem binnen de zichttermijn.
Is denk ik ook wel verstandiger. Voor hetgeen je moeder er mee wil doen is die proline snel zat. En in nederland krijg je niks beters voor die prijs.quote:Op maandag 10 december 2012 23:38 schreef De-Hamster het volgende:
Mijn moeder heeft liever iets tastbaars onder de boom liggen dus de Cube van Banggood gaat het helaas niet worden.
Mijn oog valt nu op die van de Kruidvat en als deze niks is dan retourneer ik hem binnen de zichttermijn.
RK3066 is een SOC (System On a Chip), die hebben altijd CPU en GPU samen in 1 chip gebakken.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:25 schreef marco_sire het volgende:
Voor de kenners: de Hyundai X900 lijkt me wel een bruut monster (resolutie, rk3066 dualcore processor, redelijke batterij, 4 gpu's wat me dan niets zegt).
Zijn er nog contra's bij deze tablet?
Of blaast de w30hd de x900 van de tafel en is het beter om te wachten?
en voor de duidelijkheid dus altijd 4 GPU'squote:Op woensdag 12 december 2012 10:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
RK3066 is een SOC (System On a Chip), die hebben altijd CPU en GPU samen in 1 chip gebakken.
Ik snap dat nooit. Dan maken ze zo'n tablet met goede specificaties en dan zo'n prut batterij erin...quote:Op woensdag 12 december 2012 10:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
en voor de duidelijkheid dus altijd 4 GPU's
naar mijn weten gaat die W30HD zeker die X900 van tafel 'blazen'..
quadcore vs dualcore..
alleen is de batterij van die W30HD geloof ik met 4000 ofzo een hele grote bottleneck ben ik bang
Ik ben ook even de kluts kwijt.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:09 schreef marco_sire het volgende:
Weer wat geleerd van RobertNL en Downstar.
Volgens mij is de W30 met een kleine batterij verkrijgbaar en zit er in de HD-versie wel een nornale batterij. Maar internet toont voor de W30 -die wel al leverbaar is- tegenstrijdige batterij-info.
Relativity: wat wordt de prijs van jouw tablet, dan overweeg ik even of dat een serieuse optie is!
Ik ben ook even de kluts kwijt; Er kom zoveel (chinese) tablets uit dat het moeilijk is hier duidelijkheid in te krijgen.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:09 schreef marco_sire het volgende:
Weer wat geleerd van RobertNL en Downstar.
Volgens mij is de W30 met een kleine batterij verkrijgbaar en zit er in de HD-versie wel een nornale batterij. Maar internet toont voor de W30 -die wel al leverbaar is- tegenstrijdige batterij-info.
Relativity: wat wordt de prijs van jouw tablet, dan overweeg ik even of dat een serieuse optie is!
een SoC heeft niet per definitie 4 gpu's.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
en voor de duidelijkheid dus altijd 4 GPU's
naar mijn weten gaat die W30HD zeker die X900 van tafel 'blazen'..
quadcore vs dualcore..
alleen is de batterij van die W30HD geloof ik met 4000 ofzo een hele grote bottleneck ben ik bang
Pff jij probeert wel altijd wijs te doen he ?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
een SoC heeft niet per definitie 4 gpu's.
Net als dat een quadcore niet per definitie sneller is dan een dualcore.
Daarbij reageerde ik dus aanvullend op robert om marco meer kennis te geven, dat op de Rk3066 altijd 4 GPU's aanwezig zijn.. ik heb het daarbij dus niet over SoC's in t algemeen..quote:Op woensdag 12 december 2012 09:25 schreef marco_sire het volgende:
Voor de kenners: de Hyundai X900 lijkt me wel een bruut monster (resolutie, rk3066 dualcore processor, redelijke batterij, 4 gpu's wat me dan niets zegt).
Zijn er nog contra's bij deze tablet?
Of blaast de w30hd de x900 van de tafel en is het beter om te wachten?
Overigens is de Ployer Momo12 ook al uit, met een verbeterd scherm (ook 10,1" ipv 9,7"). Naar een paar posts die ik heb gelezen, schijnt dat scherm erg goed te zijn. Mijn Momo12 is onderweg, heb hem vorige week in de happy hour van Pandawill gekochtquote:Op woensdag 12 december 2012 17:23 schreef relativity het volgende:
[..]
Ik ben ook even de kluts kwijt.
[..]
Ik ben ook even de kluts kwijt; Er kom zoveel (chinese) tablets uit dat het moeilijk is hier duidelijkheid in te krijgen.
Ik ga morgen nog eens kijken...
Ployer Momo11
Ramos W30HD (nog niet leverbaar)
En nog een paar...
Npquote:Op woensdag 12 december 2012 19:16 schreef Catch22- het volgende:
Ik zeg toch dat t niet altijd zo is? Sommige dualcores kunnen prima mee met quadcores. Niet in de laatste plaats omdat android niet supergoed omgaat met meerdere cores.
Over die gpus had ik je verkeerd begrepen.
sympathiekquote:
Klinkt goed! Heb je daar een link van?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:41 schreef freiss het volgende:
[..]
Overigens is de Ployer Momo12 ook al uit, met een verbeterd scherm (ook 10,1" ipv 9,7"). Naar een paar posts die ik heb gelezen, schijnt dat scherm erg goed te zijn. Mijn Momo12 is onderweg, heb hem vorige week in de happy hour van Pandawill gekocht
http://www.pandawill.com/(...)a-silver-p69926.htmlquote:Op donderdag 13 december 2012 13:08 schreef relativity het volgende:
[..]
Klinkt goed! Heb je daar een link van?
Is dat nu een quad core of dual core?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:10 schreef freiss het volgende:
[..]
http://www.pandawill.com/(...)a-silver-p69926.html
Bij mij was ie wel 30 dollar goedkoper
De accu is trouwens wel minder
Ployer momo12 Tablet PC 10.1 Inch IPS Screen RK3066 Dual Core Android 4.1 16GB Dual Camera HDMI Silverquote:Op donderdag 13 december 2012 13:17 schreef relativity het volgende:
Is dat nu een quad core of dual core?
Het begint nu wel te jeuken. Bedankt!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:24 schreef Janesh het volgende:
Ployer Momo 12, kijk naar de positieve reacties op slatedroid.
http://www.slatedroid.com(...)ristmas/page__st__20
Voor 215 usd incl. DHL shipping bij powerseller 'eternal team' op aliexpress.
http://www.aliexpress.com(...)03919_691315109.html
Zij shippen normaal binnen twee dagen dus in stock, volgende week thuis.
Ik ben geen 10 inch fan, maar dit lezende zou ik er bijna één kopen.
Resolutiequote:Op donderdag 13 december 2012 15:24 schreef Janesh het volgende:
Ployer Momo 12, kijk naar de positieve reacties op slatedroid.
http://www.slatedroid.com(...)ristmas/page__st__20
Voor 215 usd incl. DHL shipping bij powerseller 'eternal team' op aliexpress.
http://www.aliexpress.com(...)03919_691315109.html
Zij shippen normaal binnen twee dagen dus in stock, volgende week thuis.
Ik ben geen 10 inch fan, maar dit lezende zou ik er bijna één kopen.
Dat vroeg ik me ook net af; is er geen hd versie?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Resolutie![]()
Rest![]()
1200x800 op 7'' is goed
1280x720 op 4.5'' is prima
1200x800 op 10.1'' is het net niet
Het werkt meer dan prima hoor maar ik ben nogal verwend qua resolutie!
Helaas is dat niet de echte HD versie. Als ik een goede 10'' tablet wil dan zou ik toch 1200p willen hebben. Edit: specs staan verkeerd in de tabel zie ik nuquote:Op donderdag 13 december 2012 17:51 schreef Janesh het volgende:
Ployer, goede bouwkwaliteit, is geen Ramos.
Dus betere resolutie en quadcore, koop je toch gewoon deze op aliexpress, wel 100 usd duurder.![]()
En stock als je dat mag geloven en binnen twee dagen op de post.
Ja daar keek ik ook eigenlijk ook een beetje naar uit. Denk dat het toch die gaat worden. Alleen valt de batterij een beetje tegen (dat is ook het enigste!), maar wil eerst eens lezen wat anderen er van vindenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:51 schreef Janesh het volgende:
Ployer, goede bouwkwaliteit, is geen Ramos.
Dus betere resolutie en quadcore, koop je toch gewoon deze op aliexpress, wel 100 usd duurder.![]()
En stock als je dat mag geloven en binnen twee dagen op de post.
Nee nog geen quadcores binnenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:50 schreef eleganza het volgende:
*komt ook weer eens binnenvallen*
Ik merk dat ik blij ben met mn aurora 2, maar dat ik toch ALTIJD de cube u30gt van mn vader jat als ik weer bij mn ouders ben. Dat apparaat heeft gewoon zo'n fijn scherm en een heerlijk lang batterijlevenDus, de aurora 2 gaat alweer de deur uit, heb m vandaag te koop gezet
Er moet een 10 incher komen, wat ik twee maanden geleden toch niet verwacht had. Dacht dat ik prima tevreden zou zijn met 7 inch, maar vind het nu meer een uit de kluiten gewassen telefoon zegmaar
Wat ik wel belangrijk vind, is dat ik een beestje wil kunnen opladen via usb. Ik heb een 12000mah powerbank, die ik overal mee naar toe sleur, en met een USB-oplaadbare tablet is dat sowieso wel makkelijk.
Zat nog te kijken naar de cube, zie echter dat deze niet meer geleverd kan worden in 16gb? Of heeft iemand hem nog voor ~180$ voorbij zien komen voor die prijs?
Verdere requirements: IPS of vergelijkbaar, hdmi out, sd slot, min 16gb intern en 1gbrom/ram minimaalBudget zit zo tegen de 250$ incl DHL shipping aan (:
Hoe lopen de quadcores trouwens? Iemand al een in handen gehad?
Volgens mij had het bij de cube meer te maken met het feit dat hij 7,4 V was ipv normale 3,7 van de gemiddelde tablet (had ook twee batterijen van 3600mah!)quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:04 schreef Terpentin07 het volgende:
Volgens mij kunnen de rockchip tablets niet via usb worden opgeladen.
Er is ook wel meer info over als je even Googledquote:Rockchip RK31xx series
Rockchip has announced the RK31xx series for the third quarter of 2012. The RK31xx is based on ARM's Cortex A9 design and features a quad core CPU with 2 GHz frequency or faster on a 28 nm process.[15]
Rockchip RK32xx series
Rockchip has announced the RK32xx series for the third quarter of 2012, it uses a quad core Cortex-A9 CPU. The performance of this processor will be similar to an Nvidia Tegra 3 or Samsung Exynos 4412.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:13 schreef Catch22- het volgende:
van wiki
[..]
Er is ook wel meer info over als je even Googled
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Copy-paste van http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/
Leek me wel leuk om moeders cadeau te geven voor kerst. Wat denken de kenners hier van deze tablet?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:28 schreef Artillerieschaap het volgende:
Bij de Makro is deze in de aanbieding voor pakweg 180,- (incl BTW)
Yarvik GoTab Yotta TAB469EUKTbh vind ik het redelijk veel geld voor een tablet met die specs, de kruidvat tablets zijn beter, en goedkoper...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Copy-paste van http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/
Leek me wel leuk om moeders cadeau te geven voor kerst. Wat denken de kenners hier van deze tablet?Qua specs is het wel een prima apparaatje verder, zeker voor moeders ;-)
Als je met DHL een cubeu30gt via aliexpress (230 dollar ~180 euro) heb je m nog voor de kerst in huis (met een beetje mazzel ;-), die tablet is gewoon een echte goeie tablet, waar jij zelf (als je bij je moeder bent) graag ook gebruik van maakt!Het is natuurlijk de vraag of je hem uit china wil halen, ik heb voor mn vader niks hoeven te tweaken aan de u30gt (gehaald bij elijahstore voor dat bedrag), misschien wat apps er op zetten, maar dat is idem voor die yarvik. Het is even een overweging waard
p.s. Vatican cameos!!!(deze smiley past er goed bij:
)
Koekje d'r bij?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:28 schreef Artillerieschaap het volgende:
Bij de Makro is deze in de aanbieding voor pakweg 180,- (incl BTW)
Yarvik GoTab Yotta TAB469EUKIk zou zeggen, niet doen voor wat dat waard is, maar wel achterhaalde hardware.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Copy-paste van http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/
Leek me wel leuk om moeders cadeau te geven voor kerst. Wat denken de kenners hier van deze tablet?
Dat kun je van deze nog niet zeggen, die ik net georderd heb op aliexpress, voor 209 usd.
Met DHL volgende week thuis, hoewel, het is wel druk denk ik, aangezien vannacht mijn teclast P88 landde in Leipzig, en vandaag niet zoals gewoonlijk is geleverd door DHL, wordt maandag.
Dus voor kerst, nu bestellen in china van liefst een high rated powerseller en DHL shipping.. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
Dat zegt dus helemaal niks. De kruidvat is een dualcore A9 processor en de Makro een singlecore A8 dat zegt veel meer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:05 schreef De-Hamster het volgende:
Die van de Makro is duurder dan die van de Kruidvat terwijl Kruidvat een 1.6Ghz is.
Dat had ik nog niet eens gezien, ik ging er vanuit dat het beiden dualcores waren en dan zegt t verschil tussen1.2 GHZ en 1.6 toch wel wat?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat zegt dus helemaal niks. De kruidvat is een dualcore A9 processor en de Makro een singlecore A8 dat zegt veel meer.
+1 voor de Cube! Goed apparaat voor weinig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:38 schreef eleganza het volgende:
[..]
Als je met DHL een cubeu30gt via aliexpress (230 dollar ~180 euro) heb je m nog voor de kerst in huis (met een beetje mazzel ;-), die tablet is gewoon een echte goeie tablet, waar jij zelf (als je bij je moeder bent) graag ook gebruik van maakt!Het is natuurlijk de vraag of je hem uit china wil halen, ik heb voor mn vader niks hoeven te tweaken aan de u30gt (gehaald bij elijahstore voor dat bedrag), misschien wat apps er op zetten, maar dat is idem voor die yarvik.
Ja, maar mits ze de zelfde processor architectuur hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:51 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gezien, ik ging er vanuit dat het beiden dualcores waren en dan zegt t verschil tussen1.2 GHZ en 1.6 toch wel wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |