Hier de Novo10 een week in gebruik: prima tablet voor het geld. Android 4.1 snel en snappy, mooi scherm. bouwkwaliteit o.k. Standaard screen-protector (met bubbels, grr) Geen verdere ervaring met china-tabletten, maar dit smaakt naar meer!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:45 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Wat is er nagertjes aan de 'normale' Hero? Is nu op Banggood slechts $181 en met coupon bgxmas gaat er nog een hoop vanaf.
FullHD, hdmi, grote accu, goede resolutie, bluetooth en gps, dual core processor. Wat mis ik dan??
Een 8'' tablet is ook wel een mooie tussenmaat denk ik (of kan je niet wennen aan 16:10 vs 3:4?quote:Op maandag 10 december 2012 13:11 schreef Synthale het volgende:
[..]
Hier de Novo10 een week in gebruik: prima tablet voor het geld. Android 4.1 snel en snappy, mooi scherm. bouwkwaliteit o.k. Standaard screen-protector (met bubbels, grr) Geen verdere ervaring met china-tabletten, maar dit smaakt naar meer!
Kan alleen niet wennen aan de 10,1 vormfactor, dus deze in de verkoop.
16:10 inderdaad, ligt vreemd in de hand. Zwaartpunt tablet anders en houdt niet prettig vast.Dus terug naar 4:3quote:Op maandag 10 december 2012 13:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Een 8'' tablet is ook wel een mooie tussenmaat denk ik (of kan je niet wennen aan 16:10 vs 3:4?
genoeg keus. Vanaf 50 tot 550 Euroquote:Op maandag 10 december 2012 14:25 schreef Artillerieschaap het volgende:
Handig topic. Ik wil mezelf op een tablet gaan trakteren. Het liefste zou ik een Microsoft Surface kopen, maar dat ding is me te duur. Dus dan maar Android
Weet alleen nog niet welke
Klopt. Alleen maakt dat het kiezen er vaak niet makkelijker op hahaquote:Op maandag 10 december 2012 14:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
genoeg keus. Vanaf 50 tot 550 Euro
Wat vind je belangrijk: accu, actieve community, prijs, resolutie, uiterlijk?quote:Op maandag 10 december 2012 15:02 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Klopt. Alleen maakt dat het kiezen er vaak niet makkelijker op haha
Gewoon een lijstje maken met je budget en minimale eisen (BT, GPS, etc).quote:Op maandag 10 december 2012 15:02 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Klopt. Alleen maakt dat het kiezen er vaak niet makkelijker op haha
Ik denk dat ik er niet veel meer mee zal doen dan browsen en filmpjes kijken. Het is puur om de leemte tussen smartphone en notebook op te vullen. Ik wil komend jaar flink gaan reizen en dan lijkt het me ideaal om een tablet mee te hebben. 3G is denk ik geen must, dat is me toch te duur en wifi is op veel plaatsen te vinden. In geval van nood kan ik ook altijd nog van mijn smartphone een wifi hotspot maken, toch? Ook moet het toch wel fatsoenlijk typen, zodat ik als het moet on the go aan een thesis kan klooien bijvoorbeeld. 7 inch tablet is dan dus te klein.quote:Op maandag 10 december 2012 16:00 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Wat vind je belangrijk: accu, actieve community, prijs, resolutie, uiterlijk?
Is er met DHL grotere kans op onderschepping door douane of andere noemenswaardige nadelen?quote:
ja.quote:Op maandag 10 december 2012 16:43 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Is er met DHL grotere kans op onderschepping door douane of andere noemenswaardige nadelen?
TF300 met toetsenbordjequote:Op maandag 10 december 2012 16:27 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er niet veel meer mee zal doen dan browsen en filmpjes kijken. Het is puur om de leemte tussen smartphone en notebook op te vullen. Ik wil komend jaar flink gaan reizen en dan lijkt het me ideaal om een tablet mee te hebben. 3G is denk ik geen must, dat is me toch te duur en wifi is op veel plaatsen te vinden. In geval van nood kan ik ook altijd nog van mijn smartphone een wifi hotspot maken, toch? Ook moet het toch wel fatsoenlijk typen, zodat ik als het moet on the go aan een thesis kan klooien bijvoorbeeld. 7 inch tablet is dan dus te klein.
Wat betreft specs, als het gemiddeld is ben ik tevreden. Dus hoef niet het beste van het beste, maar ook niets extreem cheaps.
Budget, nou ja, ligt eraan. Als ik een tablet tegen kom voor 200,- die aan m'n wensen voldoet neem ik die. Kost het me 500,- dan moet dat maar. Iets daar tussenin lijkt me een mooi streven.
De Note bijvoorbeeld? Dat komt met de cash back actie in de buurt van die prijs.
7'' tablet met een 1280x800 scherm? Dan kan je de foto prima bekijken lijkt mij zo.meestal zijn die schermen ook van goede kwaliteit wat bij de grotere schermen nog wel eens wil ontbrekenquote:Op maandag 10 december 2012 17:23 schreef Terpentin07 het volgende:
De Onda V972 ziet er ook wel leuk uit. Maar goed, zal wel nog even duren tot die te koop is.
Trouwens, welk formaat is eigenlijk beter geschikt voor het weergeven van foto's. Ik ben van plan om op vakantie bvb mijn camera via usb to go met de tablet de verbinden.
Nee, allwinner a10, geinsprireerd design(lees: fake ipad)quote:Op maandag 10 december 2012 18:35 schreef tharonny het volgende:
Heren, een vriend van mij zit een beetje te denken over deze tablet: http://www.focalprice.com(...)ncy=EUR#.UMYbw4PxZ_4
Is dat wat? Er moet ook een harde schijf aangesloten kunnen worden met muziek. Gaat dat?
Ik weet bij mijn tablet (PoV mobii tegra) dat ik mijn usb port moet switch van pheripheral naar host of andersom.
Aangezien hij enkelt gebruikt gaat worden om via youtube en via de music player muziek af te spelen is deze A8 allwinner wel prima zeker?
Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen.
Bedankt
quote:Op maandag 10 december 2012 18:35 schreef tharonny het volgende:
Heren, een vriend van mij zit een beetje te denken over deze tablet: http://www.focalprice.com(...)ncy=EUR#.UMYbw4PxZ_4
Is dat wat? Er moet ook een harde schijf aangesloten kunnen worden met muziek. Gaat dat?
Ik weet bij mijn tablet (PoV mobii tegra) dat ik mijn usb port moet switch van pheripheral naar host of andersom.
Aangezien hij enkelt gebruikt gaat worden om via youtube en via de music player muziek af te spelen is deze A8 allwinner wel prima zeker?
Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen.
Bedankt
Zo hard zou ik het niet stellenquote:Op maandag 10 december 2012 20:19 schreef SuperChips het volgende:
[..]
Nee, allwinner a10, geinsprireerd design(lees: fake ipad)
Nuff said, beter haal je een cube u30gt van aliexpress
Daar wachten hier wel meer mensen op. Het blijft akelig stil rond die tablet (de HD). De batterij van de W30 is maar 4.000 Mah, voor mij een reden om die niet te halen en als die bij de HD niet beter is laat ik die ook links liggen.quote:Op maandag 10 december 2012 20:02 schreef relativity het volgende:
Ik wil misschien de Ramos W30HD kopen; weet iemand waar deze leverbaar is?
[ afbeelding ]
W30
Ramos W30,running android 4.0,is powered by Quad-core Samsung Exynos 4212,1.4 GHz Cortex-A9 CPU and Mali-400MP quad-core GPU.It features a 10.1 Inch 1280*800 IPS screen,with almost 180 viewing angle and packs Dual camera:0.3M front-facing cam and 2.0MP rear cam.It has 1GB DDR3 RAM,16 ROM(support 32GB extended). Unlike the original made-in-China tablets being stuff a number of functions(without considering whether it's right or not),Ramos W30 kicks out something useless and make some thoughtful changes for customers around the world.The W30 3G version becomes the fore-runner who begins to have built-in 3G module and its operation system starts to be customized to some extent。From the official news,the shipment of w30 will begin from 27th Oct.People who are interested in that device can follow it.
W30HD
Samsung Exynos 4412 processor with 2GB Samsung DDR3 RAM
Samsung Orion processor is well-known by the costumers because of the global hot sale of the Samsung i9100 (GALAXY SII). And what Ramos chooses is the one named Exynos 4412, which is a newer style of Exynos processor. Exynos 4412 processor has been applied in the three flagship products: Samsung i9300, Samsung Note II , and Samsung Note 10.1. So far as we know, the series of Samsung galaxy devices occupy the majority share in the Android system equipment.
W30HD is obvious the update of W30.From its name,we can know their main difference is "HD",W30HD houses an impressive 1920*1200 IPS display while W30 is 1280*800.The other tech specs almost the same.If you're whose who pursue the visual performance,this device is more suitable for you.
Ah jammer, die ziet er namelijk er veelbelovend uit! Wat zijn de alternatieven?quote:Daar wachten hier wel meer mensen op. Het blijft akelig stil rond die tablet (de HD). De batterij van de W30 is maar 4.000 Mah, voor mij een reden om die niet te halen en als die bij de HD niet beter is laat ik die ook links liggen.
Ik denk dat de quadcore A7 toch wel redelijk mee gaat komen de dualcore A5 chipsets vallen ook niks tegen.quote:Op maandag 10 december 2012 20:30 schreef SuperChips het volgende:
Die alwinner a31 vind ik nog al magertjes, a7 bottlenecked hem nogal. Jammer dat ze niet voor a9 hebben gekozen. Nou ja, volgend jaar wordt gewoon weer een rockchip jaar.
MITS de chipset een beetje goed mee kan komen de captain van ainol (maar dat duurt nog even).quote:Op maandag 10 december 2012 20:44 schreef relativity het volgende:
[..]
Ah jammer, die ziet er namelijk er veelbelovend uit! Wat zijn de alternatieven?
Dat ziet er ook zeer interessant uit! Maar kan je daar 3G op gebruiken? En hoe zit het met usb, etc.quote:MITS de chipset een beetje goed mee kan komen de captain van ainol (maar dat duurt nog even).
USB 3.0, maar 3G weet ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 20:57 schreef relativity het volgende:
[..]
Dat ziet er ook zeer interessant uit! Maar kan je daar 3G op gebruiken? En hoe zit het met usb, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |