abonnement Unibet Coolblue
pi_119421893


Als je meer dan een jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.
SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:
| www.gizchina.com | www.gizbeat.com |
| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

Jiayu G3-topicreeks op FOK!

OP Version 1.0 by shiznuts | © 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL

[ Bericht 99% gewijzigd door remlof op 20-11-2012 13:51:16 ]
pi_119422300
ik vind het heel leuk, telefoons bekijken opzoeken enzovoorts :) In NL vele telefoons uitgetest maar vaak net niet leuk genoeg. Dus zoek regelmatig aparte telefoons op :)

nog even mijn post uit het vorige topic.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:34 schreef kruidkoekje het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind het een apart toestel, ( Maar vind toetsenbordjes fijn! ) en hij heeft goede specs.. Ik ga hier eens een beetje mee lezen met hoe het zit om iets naar NL te krijgen. Heb er totaaaaal geen verstand van! :@
pi_119422714
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:35 schreef vuurpaard66 het volgende:
downstar goed advies van je dat wist ik dus niet...tutorial van jou is trouwens heel duidelijk alleen het zijn verdomd veel handelingen met risico dat je al snel iets over het hoofd kan zien. En het hele android en import uit china verhaal is voor mij al nieuw/spannend genoeg. Om dan ook nogeens meteen te gaan experimenteren met aanwezige risico dat ik toestel brick..pppfffff mot er niet aan denken.

Misschien verstandig als er een hele simpele handleiding erbij komt hoe eerst goede backup te maken van toestel, zodat indien je hem bricked hy eenvoudig weer terug naar fabrieksinstellingen kan. Of is het ECHT einde oefening als je toestel BRICKED??

Lightake 1jaar garantie komt dan ook meteen te vervallen als ze zien dat je hebt geroot en niet meer in geleverde instellingen staat.

Graag advies heren voor de starters onder ons.
Indien er geen failsafe aanwezig is, is bricken einde oefening idd :P

een goede backup, maak je juist doormiddel van cwm recovery, die kan een backup maken van je gehele android rom.. dat is dus de meest veilige backup, als je bijvoorbeeld een nieuwe rom gaat flashen..

andere backup methode is dus bijvoorbeeld die van Titanium backup, echter heb je ook daarvoor root nodig...

komt er dus gewoon op neer dat je die dingen niet kunt doen zonder risico te lopen,
goed backuppen gaat in dit geval dus alleen als je root + recovery flasht ;)


Je moet trouwens wel even de OP ( openingspost) overnemen van het voorgaande topic!
en jammer dat je geen nieuwe titel hebt bedacht, mocht iemand nog een leuke weten voor dit deel.. vraag dan even een modje om de titel te changen :D!
pi_119422801
Tot nu toe kan ik nog nergens dat toestel vinden of het überhaupt te bestellen is. Gelukkig ben ik vrij vandaag, heb ik alle tijd om te lezen en doen :)
Wat ik er nu uithaal is het een concept Phone dus is hij niet eens uitgekomen :(. Ik kan engels maar dit soort engels is toch lastiger :@

Of heb ik het verkeerd?

[ Bericht 21% gewijzigd door kruidkoekje op 20-11-2012 13:29:00 ]
pi_119423557
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:09 schreef Downstar het volgende:

een goede backup, maak je juist doormiddel van cwm recovery, die kan een backup maken van je gehele android rom.. dat is dus de meest veilige backup, als je bijvoorbeeld een nieuwe rom gaat flashen..

andere backup methode is dus bijvoorbeeld die van Titanium backup, echter heb je ook daarvoor root nodig...
Dat is niet helemaal waar. De bootloader (hier preloader genoemd) zit zover ik weet NIET niet in de door CWM gemaakte backup. Als je die verkloot dan ben je dus klos.
Zolang je alleen wat met roms loopt te spelen valt het wel mee (preloader zit daar in het algemeen niet in). Die preloader kan je wel backuppen als het goed is met de sp flash tool.

Titianum backup maakt volgens mij niet zo'n complete backup als CWM. Je kan daar vooral specifieke applicaties mee terugzetten. Bij CWM is het alles of niets.
Beste is om beide te gebruiken.
Heeft iemand al eens een CWM backup teruggezet ?
Ook daar zijn wel eens wat problemen mee.

Als je wat met roms gaat spelen probeer dan altijd de recovery daar buiten te houden. Dan kun je altijd terugvallen op je recovery mocht android niet meer starten. Als laatste redmiddel dan nog de sp flash tool maar dan moet de preloader nog intact zijn.
pi_119423706
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:35 schreef vuurpaard66 het volgende:

Lightake 1jaar garantie komt dan ook meteen te vervallen als ze zien dat je hebt geroot en niet meer in geleverde instellingen staat.
Heb je wel eens gekeken wat het kost om hem terug te sturen naar china en weer terug naar NL (met weer kans op douane kosten) ?
pi_119423837
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:36 schreef glsf het volgende:

[..]

Heb je wel eens gekeken wat het kost om hem terug te sturen naar china en weer terug (met weer kans op douane kosten) ?
Dit inderdaad, garantie heb je wel, maar het krijgen loont zich niet, kijk eens bij de Postnl hoeveel een pakje die kant opsturen kost, das flink meer dan het van China hier heen halen.

Als ik een Chinese smartphone koop dan neem ik het risico dat als ie stuk gaat ik dan niet zomaar garantie heb mits ik hem terug mee neem als ik weer naar China ga, met die HTC Sensation heb ik nu zelfde, hier in NL gekocht en HTC China wilt geen garantie verlenen dus ga ik hem terug naar Nederland mee nemen.
pi_119424064
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:11 schreef kruidkoekje het volgende:
Tot nu toe kan ik nog nergens dat toestel vinden of het überhaupt te bestellen is. Gelukkig ben ik vrij vandaag, heb ik alle tijd om te lezen en doen :)
Wat ik er nu uithaal is het een concept Phone dus is hij niet eens uitgekomen :(. Ik kan engels maar dit soort engels is toch lastiger :@

Of heb ik het verkeerd?
Lijkt mij inderdaad een concept toestel dat je daar had. Staat ook op van "octa core", zelfs bij de grote merken ziet ze nog altijd maar met quad cores dus gaat nog wel even duren eer die kan uitkomen lijkt mij ^^
  dinsdag 20 november 2012 @ 13:44:05 #9
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119424087
Ben inmiddels al een week bij TNT aan het leuren/zeuren of er al een NL'se track & trace code voor mijn pakketje is. (shipped naar NL op 9 november) Nog steeds niet. Prfffffrrrrttttt.... :(
pi_119424328
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:43 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Lijkt mij inderdaad een concept toestel dat je daar had. Staat ook op van "octa core", zelfs bij de grote merken ziet ze nog altijd maar met quad cores dus gaat nog wel even duren eer die kan uitkomen lijkt mij ^^
op zoek naar een ander leuk toestel dan. :)
  dinsdag 20 november 2012 @ 13:51:28 #11
104871 remlof
Europees federalist
pi_119424569
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:44 schreef funky_fart het volgende:
Ben inmiddels al een week bij TNT aan het leuren/zeuren of er al een NL'se track & trace code voor mijn pakketje is. (shipped naar NL op 9 november) Nog steeds niet. Prfffffrrrrttttt.... :(
Ik dus ook, 13 nov hk verlaten
pi_119424634
ik wil een telefoon die je de hele dag "aan" kan hebben staan. Iedereen gebruikt toch whatsapp dus ik wil mijn internet aan kunnen laten staan. (1gb is niet voldoende maar kan een nieuw abonnement afsluiten en dan heb je bij Vodafone 10gb! ) Zodat ik dus zie wanneer ik een berichtje heb en niet eerst elke keer mijn internet moet aan zetten..

Zijn er telefoons die dat volhouden of niet? en waarbij je het toestel ook gemiddeld 2 uur per dag kunt gebruiken daarnaast, voor ik thuis ben.
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:13:19 #14
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119425299
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:57 schreef kruidkoekje het volgende:
ik wil een telefoon die je de hele dag "aan" kan hebben staan. Iedereen gebruikt toch whatsapp dus ik wil mijn internet aan kunnen laten staan. (1gb is niet voldoende maar kan een nieuw abonnement afsluiten en dan heb je bij Vodafone 10gb! ) Zodat ik dus zie wanneer ik een berichtje heb en niet eerst elke keer mijn internet moet aan zetten..

Zijn er telefoons die dat volhouden of niet? en waarbij je het toestel ook gemiddeld 2 uur per dag kunt gebruiken daarnaast, voor ik thuis ben.
En dan bedoel je 3G? Voor whatsapp is gprs/edge al voldoende, zij het dat je voor foto/video/geluid wel ellenlang moet wachten voordat het binnen is. Maar goed, dan kun je altijd nog je 3G aanknallen.
pi_119425487
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:57 schreef kruidkoekje het volgende:
ik wil een telefoon die je de hele dag "aan" kan hebben staan. Iedereen gebruikt toch whatsapp dus ik wil mijn internet aan kunnen laten staan. (1gb is niet voldoende maar kan een nieuw abonnement afsluiten en dan heb je bij Vodafone 10gb! ) Zodat ik dus zie wanneer ik een berichtje heb en niet eerst elke keer mijn internet moet aan zetten..

Zijn er telefoons die dat volhouden of niet? en waarbij je het toestel ook gemiddeld 2 uur per dag kunt gebruiken daarnaast, voor ik thuis ben.
Oh de hele dag aan zal wel lukken, maar als je constant bezig met je telefoon bent dan kan het snel leeg gaan.

Maar ik denk dat er wel wat modellen tussen zitten die het wel hele dag uithouden met jouw gebruik.
pi_119425569
Iedereen bedankt voor de vele uitleg, rooten en custom reccovery is er zo op.

Maak nu een backup van de rom en dan even gaan kloten.
pi_119425813
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:13 schreef funky_fart het volgende:

[..]

En dan bedoel je 3G? Voor whatsapp is gprs/edge al voldoende, zij het dat je voor foto/video/geluid wel ellenlang moet wachten voordat het binnen is. Maar goed, dan kun je altijd nog je 3G aanknallen.
Eh ik zet altijd mijn 3g aan voor internet :@ op mijn iphone.. Wist niet dat je iets anders aan kon zetten, het is inderdaad alleen voor berichtjes. Geen foto/video/geluid.

Onderweg luister ik wel radio dat moet wel via 3g lijkt me (internet radio) zit geen FM radio op het toestel
pi_119425853
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:17 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Oh de hele dag aan zal wel lukken, maar als je constant bezig met je telefoon bent dan kan het snel leeg gaan.

Maar ik denk dat er wel wat modellen tussen zitten die het wel hele dag uithouden met jouw gebruik.
hij moet het echt de hele dag volhouden. Nu luister ik radio (3g aan) whatsapp s'morgens, en dat een uur lang in de bus, en s'avonds weer terug. Dan is er toch zon 40 procent van af. En dan op het werk in de pauzes totaal een uur whatsapp ongeveer..
pi_119426575
root,recovery en meer download tips..lijkt me een mooie titel Downstar, zag over het hoofd dat ik als laatste ook nieuwe post moet aanmaken. Tja zodoende raak ik steeds bekender met de spelregels..

als ik reactie van glsf zie op backup/root/recovery verhaal tja dan wacht ik nog wel ff tot er een eenduidige oplossingf is, want retour naar leverancier voor garantie is geen echte optie voor mij vanwege de terechte kosten en rompslomp.
pi_119426750
en als hij dan toch terug moet zet je de stock recovery er gewoon op terug..
pi_119426808
wat zijn nu de echte voordelen van rooten toestel?
als nl taal en googleapps de enige grote voordelen zijn dan laat ik hem gewoon staan zoals geleverd met die onbruikbare chinese apps. Dat de batterijcurve rustiger verloopt moet toekomst nog uitwijzen.
pi_119426878
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:51 schreef vuurpaard66 het volgende:
wat zijn nu de echte voordelen van rooten toestel?
Dat je geen Google Play store hebt anders.
Hup, wees niet zo'n mietje en voer gewoon Downstars tutorials uit. Is mij ook gelukt met niet nadenken en letterlijk doen wat er in staat.
pi_119426914
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:32 schreef glsf het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. De bootloader (hier preloader genoemd) zit zover ik weet NIET niet in de door CWM gemaakte backup. Als je die verkloot dan ben je dus klos.
Zolang je alleen wat met roms loopt te spelen valt het wel mee (preloader zit daar in het algemeen niet in). Die preloader kan je wel backuppen als het goed is met de sp flash tool.

Titianum backup maakt volgens mij niet zo'n complete backup als CWM. Je kan daar vooral specifieke applicaties mee terugzetten. Bij CWM is het alles of niets.
Beste is om beide te gebruiken.
Heeft iemand al eens een CWM backup teruggezet ?
Ook daar zijn wel eens wat problemen mee.

Als je wat met roms gaat spelen probeer dan altijd de recovery daar buiten te houden. Dan kun je altijd terugvallen op je recovery mocht android niet meer starten. Als laatste redmiddel dan nog de sp flash tool maar dan moet de preloader nog intact zijn.
Wat is daar niet helemaal waar aan dan?
Zoals ik zeg maak je een 'goede backup' doormiddel van CWM van je rom..
( ik heb t dan ook niet over bootloaders etc..)

een andere backup methode is dus titanium, die is dus idd alleen voor apps en eventueel systeem data.. had ik hier volgens mij al eens gemeld.

punt dat ik wou maken was; dat je zonder root/cmw eigenlijk niet echt een goede backup kan maken ;)

( misschien los van het feit daty je met sp tools, dus je bootloader kan backuppen)|

Ik heb nog geen backup gemaakt met recovery, dus logischerwijs ook nog niks terug proberen te zetten :P
pi_119427067
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:52 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Dat je geen Google Play store hebt anders.
Hup, wees niet zo'n mietje en voer gewoon Downstars tutorials uit. Is mij ook gelukt met niet nadenken en letterlijk doen wat er in staat.
ik heb hem inderdaad toch aardig leek proof gemaakt naar mijn weten :P?

Maar als vuurpaard66 echt geen risico wil lopen is het zijn goedrecht om hem niet te rooten/custom recovery te flashen ;)
pi_119427197
hahaha betrapt banaanhangwagen..ik knijp hem echt gewoon..het is zo zonde als dat toestel opeens niks meer doet.

aan de andere kant hoe duidelijk kun je zijnin je tutorial Downstar:)

Ik kom hierop terug zodra toestel binnen is, laat dat maar eerst zonder problemen verlopen en dan nemen we de volgende stap.

Het is mij dankzij Downstar nu wel duidelijk dat je echt niet zonder root/cmw aan de slag kunt met toestel.
pi_119427564
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:54 schreef Downstar het volgende:

Wat is daar niet helemaal waar aan dan?
Zoals ik zeg maak je een 'goede backup' doormiddel van CWM van je rom..
( ik heb t dan ook niet over bootloaders etc..)
Je wekte de indruk dat je helemaal safe bent met een CWM backup. Dat is niet in alle gevallen het geval. Vandaar mijn reactie.
Het is niet een aanval maar meer een aanvulling op jouw uitspraak.
pi_119427788
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:12 schreef glsf het volgende:

[..]

Je wekte de indruk dat je helemaal safe bent met een CWM backup. Dat is niet in alle gevallen het geval. Vandaar mijn reactie.
Het is niet een aanval maar meer een aanvulling op jouw uitspraak.
hahah zie t ook niet als een aanval :P.. maar idd je bent in die zin ook niet safe nee..
pi_119427889
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:01 schreef vuurpaard66 het volgende:
hahaha betrapt banaanhangwagen..ik knijp hem echt gewoon..het is zo zonde als dat toestel opeens niks meer doet.

aan de andere kant hoe duidelijk kun je zijnin je tutorial Downstar:)

Ik kom hierop terug zodra toestel binnen is, laat dat maar eerst zonder problemen verlopen en dan nemen we de volgende stap.

Het is mij dankzij Downstar nu wel duidelijk dat je echt niet zonder root/cmw aan de slag kunt met toestel.
zonder root/cwm kun je prima werken hoor.. alleen heb je dan minder zekerheiden( minder backupmogelijkheden), maarjaa als je toch niet gaat lopen kutten met je telefoon.. waarom zou je dan een backup benodigd zijn :P?

en minder functionaliteiten.. denk aan geen playstore, wat ik dus enorm vervelend vond omdat je zelfs de simpelse apps nog uit een alternatieve market moet halen..

alternatieve markets staan er nog wel om bekend om virusverspreiders te zijn.. ja zelfs op android zijn er virussen helaas :(.. daarnaast heb je met alternatieve markets geen (gemakkelijke) update mogelijkheden van apps..
die je dus met officiele playstore wel hebt ;)

Daarnaast zijn er nog wel meer apps die erg handig zijn, die root rechten nodig hebben
pi_119427989
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:26 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

hij moet het echt de hele dag volhouden. Nu luister ik radio (3g aan) whatsapp s'morgens, en dat een uur lang in de bus, en s'avonds weer terug. Dan is er toch zon 40 procent van af. En dan op het werk in de pauzes totaal een uur whatsapp ongeveer..
De Huawei Honor 2 met zijn 2230Mah batterij zou dat denk ik wel halen hoor en andere zullen het net wel of net niet halen.
pi_119428142
Wat misschien nog wel handig kan zijn met al die downloads die men beschikbaar stelt (vooral bij Roms) om even een md5 checksum te vermelden. Dan weet je na download ook zeker dat die correct is overgekomen.
Met een virusscanner zoals Eset heb ik gemerkt dat dit lang niet altijd het geval is.
pi_119428342
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:56 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ik dus ook, 13 nov hk verlaten
Bij mij geeft ie ook aan. Updated 4 days 2 hours. Ze zijn iig traag met updaten van statussen. Maar wat verwacht je van gratis verzending! Volgend weekend zal er vast wel meer bekend zijn (december)
pi_119428420
Die van mij is de 13e vertrokken via airmail uit Hongkong, heb hem nog niet binnen :(
pi_119428460
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:44 schreef funky_fart het volgende:
Ben inmiddels al een week bij TNT aan het leuren/zeuren of er al een NL'se track & trace code voor mijn pakketje is. (shipped naar NL op 9 november) Nog steeds niet. Prfffffrrrrttttt.... :(
Bij mij ook niet. Ook op 9 november al uit China vertrokken.. :P
pi_119428665
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:26 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

De Huawei Honor 2 met zijn 2230Mah batterij zou dat denk ik wel halen hoor en andere zullen het net wel of net niet halen.
eens kijken bedankt!
Had de note hiervoor met zijn 2500mah , nou 3 x niks. hield het echt geen dag uit.
pi_119428870
Quad core met een huge screen, dan wil je echt geen batterij onder de 2000mAh.
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:02:29 #36
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119429018
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:51 schreef remlof het volgende:
Nu weer met OP.
WIj danken u hartelijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:57 schreef kruidkoekje het volgende:
ik wil een telefoon die je de hele dag "aan" kan hebben staan. Iedereen gebruikt toch whatsapp dus ik wil mijn internet aan kunnen laten staan. (1gb is niet voldoende maar kan een nieuw abonnement afsluiten en dan heb je bij Vodafone 10gb! ) Zodat ik dus zie wanneer ik een berichtje heb en niet eerst elke keer mijn internet moet aan zetten..

Zijn er telefoons die dat volhouden of niet? en waarbij je het toestel ook gemiddeld 2 uur per dag kunt gebruiken daarnaast, voor ik thuis ben.
Met de G3 lukt bovenstaande makkelijjk ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:58 schreef Xenorium het volgende:
Quad core met een huge screen, dan wil je echt geen batterij onder de 2000mAh.
Dit dus ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119429136
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:52 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

eens kijken bedankt!
Had de note hiervoor met zijn 2500mah , nou 3 x niks. hield het echt geen dag uit.
Die kan je ook blijven gebruiken, maar dan zo'n draagbaar reserveaccuutje kopen :P
pi_119429144
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:58 schreef Xenorium het volgende:
Quad core met een huge screen, dan wil je echt geen batterij onder de 2000mAh.
Inderdaad, maar die quadcore chipset van Huawei zou best zuinig zijn althans dat zeggen ze zelf. Een reserve batterij bied trouwens uitkomst als je de dag eens niet haalt, ik heb mijne gewoon in mijn portemonnee.
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:07:40 #39
97745 Thorical
finding a way
pi_119429194
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:44 schreef funky_fart het volgende:
Ben inmiddels al een week bij TNT aan het leuren/zeuren of er al een NL'se track & trace code voor mijn pakketje is. (shipped naar NL op 9 november) Nog steeds niet. Prfffffrrrrttttt.... :(
Hier dus The item Pm1Neo N02-M 4.5 inch QHD Dual Core MTK6577 Android 4.0 Cellphone GSM+WCDMA 1GB/4GB - Black left Hong Kong for its destination on 13-Nov-2012.
Waar blijft zo'n ding al die tijd.
pi_119429945
Hoe krijg ik deze chineese app van de phone?



Allemaal verwijderd met titanium, maar ik zie deze er niet tussen?
pi_119430016
Welk soort glas gebruikt de UMI X1, das de prijsvraag van gizchina.com om een UMI X1 te winnen, ik weet het antwoord al maar denk dat vele het fout zullen hebben.
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:40:45 #42
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119430538
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:44 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Bij mij ook niet. Ook op 9 november al uit China vertrokken.. :P
Ik hou jouw posts dan ook extra scherp in de gaten voor het geval jij positief nieuws hebt ;)
pi_119430723
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
Welk soort glas gebruikt de UMI X1, das de prijsvraag van gizchina.com om een UMI X1 te winnen, ik weet het antwoord al maar denk dat vele het fout zullen hebben.
Japan AGC tempered glass
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:44:34 #44
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119430733
Nog een kleine aanscherping over de nieuwe topic title:

trics -> trucs of tricks

</mierenneukmodus> ;)
pi_119430799
blijven ademen vuurpaard66, vooral blijven ademen O-)
pi_119430869
Ik zit te denken aan het kopen van Neo-mobile N02-m. Ik ben alleen benieuwd hoe het scherm is. Ik heb op dit moment een Galaxy S met amoled dus ik ben erg benieuwd naar de kleuren. Heeft het een beetje een mooi scherm?
pi_119430873
"trics" heeft iets internationaals, vergeet niet dat ook het buitenland mee leest met behulp van google translate :)
pi_119431372
Allemaal even deze prijsvraag invullen (eerst liken)
http://www.gizchina.com/2(...)mi-x1-android-phone/
Antwoord is: Japan AGC tempered glass

Hopelijk wint iemand van FOK! :P
pi_119431980
Iemand al iets gehoord van de ONN K7?
http://lightake.com/detai(...)_Phone___White-59812
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_119432131
z
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:26 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

De Huawei Honor 2 met zijn 2230Mah batterij zou dat denk ik wel halen hoor en andere zullen het net wel of net niet halen.
Jij bent stiekem verkoper voor de Honor 2 zeker, of baas van de fanclub? :D ^^
Ik denk dat er wel betere alternatieven zijn als je echt goede batterij duur wilt (en ik snap zijn probleem wel, ik zit ook altijd de besparen op 3g enzo om toch maar de dag door te komen, heel irritant!)
De Ascend D Quad XL bvb heeft een 2800 mhz batterij dacht ik, wel duurder dan de honor 2 natuurlijk.
En de GSM waarmee het hier beetje is begonnen, de Jiayu G3 heeft natuurlijk ook een fantastische batterij, en zal zeker een dag doorkomen, maar dan moet je hem wel kunnen vinden natuurlijk :p

quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:47 schreef ElmoFan het volgende:
Ik zit te denken aan het kopen van Neo-mobile N02-m. Ik ben alleen benieuwd hoe het scherm is. Ik heb op dit moment een Galaxy S met amoled dus ik ben erg benieuwd naar de kleuren. Heeft het een beetje een mooi scherm?
Heb zelf ook een Galaxy S, en heb het mij ook afgevraagd. Bij de Galaxy S zijn de kleuren wel er over eigenlijk, dus zal minder fel zijn, maar heb gehoord dat het op de Neo nog altijd mooi is (toch met die laatste update) en Resolutie van de Neo ligt hoger, dus ook al is het minder dan de nieuwste high end gsm's, het is nog altijd scherper dan de Galaxy S ;)
pi_119432318
Uhja baas van de Huawei Honor 2 fanclub ja >:) Maar het was enige wat in me hoofd kwam, die duurdere Ascend D Quad XL rule ik eigenlijk gewoon standaard uit vanwege de hogere prijs.

En de JiaYu G3 noemde ik niet vanwege het moeilijk verkrijgbaar zijn.
pi_119432520
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

WIj danken u hartelijk.

[..]

Met de G3 lukt bovenstaande makkelijjk ;)

[..]

Dit dus ;)
Wil geen galaxy meer. En vind de G3 ook echt niet mooi.
De note word niet meer door mij gebruikt alleen als spelletjes telefoon. Omdat iphone sommige spellen niet ondersteund.
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:38:28 #53
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119432965
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:48 schreef vuurpaard66 het volgende:
"trics" heeft iets internationaals, vergeet niet dat ook het buitenland mee leest met behulp van google translate :)
Eh, tricks wel ja, vandaar mij mierenneukpost 8-)

niet als betweterigheid bedoeld hoor. Maar juist zodat het een beetje goed overkomt, ook voor de buitenlandse bezoekers

[ Bericht 8% gewijzigd door funky_fart op 20-11-2012 17:44:54 ]
  dinsdag 20 november 2012 @ 18:45:03 #54
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_119435681
Even een andere vraag gericht op mijn Mi2, hoe kan ik die benaderen zonder tussenkomst van Android File Transfer? Nu kan ik alleen de mappen op het geheugen zien en niet de systeemmappen.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_119436517
ES File explorer en root toegang, in die instellingen van ES File explorer staat een optie om in die mappen te komen.
  dinsdag 20 november 2012 @ 19:08:33 #56
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_119436802
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
ES File explorer en root toegang, in die instellingen van ES File explorer staat een optie om in die mappen te komen.
Sorry ik leg m'n vraag niet goed uit. Ik bedoel vanaf de computer, ik moet nu Android File Transfer op de computer gebruiken om toegang te krijgen. Met m'n One X kon ik deze er gewoon aanhangen en klaar. Zag je hem zeg maar als een externe schijf
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_119437678
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Sorry ik leg m'n vraag niet goed uit. Ik bedoel vanaf de computer, ik moet nu Android File Transfer op de computer gebruiken om toegang te krijgen. Met m'n One X kon ik deze er gewoon aanhangen en klaar. Zag je hem zeg maar als een externe schijf
euuuhm, ik dénk naar instellingen gaan, dan helemaal vanonder "developer options" en dan tamelijk vanonder "android debugging" aanvinken. Denk dat dat zou kunnen helpen
  dinsdag 20 november 2012 @ 19:39:30 #58
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_119438220
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:29 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

euuuhm, ik dénk naar instellingen gaan, dan helemaal vanonder "developer options" en dan tamelijk vanonder "android debugging" aanvinken. Denk dat dat zou kunnen helpen
Ja geprobeerd maar ook dat werkt helaas niet, zodra ik met de computer verbind is het meteen Android File Transfer opstarten. Zonder is er ook niets zichtbaar :?
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_119438400
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:39 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Ja geprobeerd maar ook dat werkt helaas niet, zodra ik met de computer verbind is het meteen Android File Transfer opstarten. Zonder is er ook niets zichtbaar :?
hmm vreemd
Eens je hem aansluit, krijg je bij je notifications dan zo de melding "usb connected" en klik je daar dan op om vervolgens op "turn on usb storage" aan te vinken?
pi_119439612
Das niet zo bij apparaten zonder sd kaart, mijn Nexus 7 als ik die aansluit op de computer is het sdcard gedeelte direct gekoppeld als mtp.
pi_119439747
Ook ff een 32GB microSDHC besteld (de Samsung Class 10) :)

Hopelijk morgen dan zowel m'n Neo als het kaartje tegelijk binnen!
pi_119441797
Na veel geklooi en gespam ook eindelijk geroot, geflasht en geupdate!! Echt geweldig, super toestel voor mooie prijs. Bedankt voor die custom rom, tutorials en downstar voor geduld na alle vragen die ik hem via pm stelde
pi_119442998
No problem!

Anyways, heb die sx3 rom geprobeerd maar ik vind hem niet echt stabiel.Ik blijf dus bij de T10 standaard versie.

Laten we hopen dat ze snel Jelly Bean gaan uitbrengen!
pi_119443394
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:10 schreef Xenorium het volgende:
Laten we hopen dat ze uberhaupt Jelly Bean gaan uitbrengen!
Fixed your post :+
pi_119443491
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:10 schreef Xenorium het volgende:
No problem!

Anyways, heb die sx3 rom geprobeerd maar ik vind hem niet echt stabiel.Ik blijf dus bij de T10 standaard versie.

Laten we hopen dat ze snel Jelly Bean gaan uitbrengen!
Is die sx3 die ROM waarvan je zei dat die zo snel was?
pi_119444112
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Sorry ik leg m'n vraag niet goed uit. Ik bedoel vanaf de computer, ik moet nu Android File Transfer op de computer gebruiken om toegang te krijgen. Met m'n One X kon ik deze er gewoon aanhangen en klaar. Zag je hem zeg maar als een externe schijf
Je moet je telefoon als media device linken ipv usb storage
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:30:41 #67
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119444154
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:17 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Fixed your post :+
MTK maakt het meer en deel van de firmware (zelfde als bijvoorbeeld allwinner voor tablets). Aangezien er al een aantal toestellen met 4.1 zijn (gelekte firmware) lijkt het mij zeer goed mogelijk. (en wellicht ook deels te porten, of heb kan je de drivers van 4.0 niet hergebruiken in 4.1?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:34:31 #68
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119444369
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:18 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]

Jij bent stiekem verkoper voor de Honor 2 zeker, of baas van de fanclub? :D ^^
Vroeg ik me ook al af. :P
quote:
Ik denk dat er wel betere alternatieven zijn als je echt goede batterij duur wilt (en ik snap zijn probleem wel, ik zit ook altijd de besparen op 3g enzo om toch maar de dag door te komen, heel irritant!)
De Ascend D Quad XL bvb heeft een 2800 mhz batterij dacht ik, wel duurder dan de honor 2 natuurlijk.
2800 mhz batterij maar liefst. Wauw. :P Haha, ik weet wat je bedoelt. 2600mAh trouwens. ;)
quote:
En de GSM waarmee het hier beetje is begonnen, de Jiayu G3 heeft natuurlijk ook een fantastische batterij, en zal zeker een dag doorkomen, maar dan moet je hem wel kunnen vinden natuurlijk :p

[..]
Haal ik morgen op van het postkantoor! :D
quote:
Heb zelf ook een Galaxy S, en heb het mij ook afgevraagd. Bij de Galaxy S zijn de kleuren wel er over eigenlijk, dus zal minder fel zijn, maar heb gehoord dat het op de Neo nog altijd mooi is (toch met die laatste update) en Resolutie van de Neo ligt hoger, dus ook al is het minder dan de nieuwste high end gsm's, het is nog altijd scherper dan de Galaxy S ;)
Scherper misschien wel. Qua fel licht buiten afleesbaarheid wat minder natuurlijk dan een AMOLED scherm. Kleurreproductie is wel wat natuurlijker, dat vind ik persoonlijk niks bij de Galaxies. Mag ook die hele TouchWiz niet. De kijkhoeken van de N002 zijn gewoon eerlijk is eerlijk vrij matig toch wel. Voor een phone in deze range zeker ok, maar je moet geen super AMOLED mega awesome RGB backlit LED scherm gaan verwachten, dat is onrealistisch. De kijkhoek van onder en van boven op de N002 vallen wat tegen, scherm wordt dan snel fletsig. Links/Rechts en van voren en voor normaal gebruik valt het allemaal mee, als je geen extremen gaat opzoeken heb je dus nergens last van. Voor zo'n 110,- euro vind ik het nog altijd een waanzinnig toffe deal. Maar morgen mag ik m'n G3 afhalen bij het postkantoor, ben benieuwd hoe dat vergelijkt. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119444666
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:34 schreef shiznuts het volgende:

2800 mhz batterij maar liefst. Wauw. :P Haha, ik weet wat je bedoelt. 2600mAh trouwens. ;)

well thank you for only partially being an ass :D

En klinkt echt niet zo slecht dat scherm vind ik. Vind de Galaxy S er ook over, heb altijd kleuren tweaks geactiveerd die het wat verzachten ^^
En idd touchwiz = :r
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:46:42 #70
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119445011
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:39 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

well thank you for only partially being an ass :D
O-) .. thank you for bringing a smile to ma face. :D
Was verder niet lullig bedoeld, vond het gewoon glapsig. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:15 schreef jeroendh het volgende:
Iemand al iets gehoord van de ONN K7?
http://lightake.com/detai(...)_Phone___White-59812
Nee. Niet dat ik dat echt wil. 1500mAh accu is voor mij een no-go, zeker in combo met 720p scherm. Ken het merk ook niet, niet dat me dat nou tegenhield bij Neomobile, maar deze is niet bepaald de goedkoopste MTK6577 op de markt (UMI X1/AMOI N821/Newsmy Newman N1 lijken me dan eerder in aanmerking komen voor een keuze). Je ziet aan de N002 hoe belangrijk het is dat je adequate communitysupport hebt. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119445074
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:46 schreef shiznuts het volgende:

[..]

O-) .. thank you for bringing a smile to ma face. :D
Was verder niet lullig bedoeld, vond het gewoon glapsig. :P

Weet ik wel hoor, and you're welcome :p
pi_119445428
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 20 november 2012 21:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Scherper misschien wel. Qua fel licht buiten afleesbaarheid wat minder natuurlijk dan een AMOLED scherm. Kleurreproductie is wel wat natuurlijker, dat vind ik persoonlijk niks bij de Galaxies. Mag ook die hele TouchWiz niet. De kijkhoeken van de N002 zijn gewoon eerlijk is eerlijk vrij matig toch wel. Voor een phone in deze range zeker ok, maar je moet geen super AMOLED mega awesome RGB backlit LED scherm gaan verwachten, dat is onrealistisch. De kijkhoek van onder en van boven op de N002 vallen wat tegen, scherm wordt dan snel fletsig. Links/Rechts en van voren en voor normaal gebruik valt het allemaal mee, als je geen extremen gaat opzoeken heb je dus nergens last van. Voor zo'n 110,- euro vind ik het nog altijd een waanzinnig toffe deal. Maar morgen mag ik m'n G3 afhalen bij het postkantoor, ben benieuwd hoe dat vergelijkt. :Y
ik begrijp dat jij een bel hebt? Zou je anders misschien een foto/video kan maken van de kijkhoek(en) en kleur? Dat is eigenlijk het enige wat me weerhoud van het kopen van zoiets

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 21:54:27 ]
pi_119445461
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 20:02 schreef glsf het volgende:

[..]

Prijs is waarschijnlijk verhoogd door:
NeoWhite is in shortage recently because it's sold so fast, you can choose the black one, we will have in stock on 11/30/2012, all orders will be shipped after 11/30/2012.

Coupon retailmenot gebruiken en er gaat weer $9 af in dit geval.
Kun je ook gebruiken bij andere dingen die niet in aanbieding zijn, zoals accu.
Helaas dus net weer op het verkeerde moment overgestapt op de neo black(14-11), was leuk geweest dat de telefoons onderweg waren, helaas laat LT ons nog langer in spanning. (is it in stock.. yes ;-0, duzz)
Het goede nieuws is dat de neo prima bevalt bij de collega's en dat we qua rooten en recovery in een gespreid bedje gaan komen. Maar als ze pas de 30e een postzegel krijgen hadden we ook elders kunnen bestellen.. (dom van ons , slim van lt ??)
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:59:40 #74
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119445799
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:53 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

ik begrijp dat jij een bel hebt? Zou je anders misschien een foto/video kan maken van de kijkhoek(en) en kleur? Dat is eigenlijk het enige wat me weerhoud van het kopen van zoiets
Een deurbel? Jahaa, een deurbel die heb ik.
:P Lol, whut?

Eh, als ik eraan toe kom kan ik wel ff kijken of dat wil ja.
Leg ik er wel m'n Desire Z naast ter vergelijking. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119446151
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:54 schreef henkieve het volgende:

[..]

Helaas dus net weer op het verkeerde moment overgestapt op de neo black(14-11), was leuk geweest dat de telefoons onderweg waren, helaas laat LT ons nog langer in spanning. (is it in stock.. yes ;-0, duzz)
Die tekst stond alleen bij de witte en niet de zwarte. Zwarte is dus op stock volgens mij.
pi_119446196
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Een deurbel? Jahaa, een deurbel die heb ik.
:P Lol, whut?

Eh, als ik eraan toe kom kan ik wel ff kijken of dat wil ja.
Leg ik er wel m'n Desire Z naast ter vergelijking. ;)
Damn you, autocorrect! Er hoort "Neo" te staan :P
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:06:04 #77
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_119446218
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:42 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

hmm vreemd
Eens je hem aansluit, krijg je bij je notifications dan zo de melding "usb connected" en klik je daar dan op om vervolgens op "turn on usb storage" aan te vinken?
Ja klopt die krijg ik gewoon

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:29 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Je moet je telefoon als media device linken ipv usb storage
Say WHUT?
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:08:59 #78
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119446379
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:05 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Damn you, autocorrect! Er hoort "Neo" te staan :P
Ach so. :+ Ja. Ik heb een zwarte N002 (N02-M, was auch immer) en vanaf morgen tevens een G3.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:06 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Ja klopt die krijg ik gewoon
Strange dan. Probeer je telkens dezelfde USB-port op je computer (als USB Storage device)? Om de een of andere reden soms als ik een mislukte poging heb gedaan op 1 bepaalde USB-port, blijft 'ie moeilijk doen met herkennen. Als ik 'em vervolgens in een andere host steekt, wil het opeens. Het proberen waard.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119446422
Ik heb dus wel de zwarte besteld, echter de status verandert maar niet, en krijg geen reactie op mijn mail. Hoop dat hij gewoon wel op de dhl post is gegaan.. Toch nog maar een mailtje naar LT voor status informatie.
pi_119446994
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

MTK maakt het meer en deel van de firmware (zelfde als bijvoorbeeld allwinner voor tablets). Aangezien er al een aantal toestellen met 4.1 zijn (gelekte firmware) lijkt het mij zeer goed mogelijk. (en wellicht ook deels te porten, of heb kan je de drivers van 4.0 niet hergebruiken in 4.1?
Dat is dus precies wat ik ook denk, want het zijn allemaal kleine merkjes en die hebben echt niet een hele afdeling die de rom maakt, lijkt me eerdere van de chipset fabrikant af te komen en zij hoeven alleen paar extra drivers toe te voegen wellicht.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Vroeg ik me ook al af. :P
Nee hoor ik vind de Huawei Honor 2 gewoon een geweldige smartphone als ik hem zo zie, het plaatje klopt gewoon bij deze Huawei Honor 2, goeie batterij a 2230mah, scherm van 4.5inch met 720, 8mp camera met 1080p opname.

1.4ghz quadcore, 2GB geheugen, sd kaart slot, gps en glonass en voor westerse begrippen is 1888 yuan een zeer lage prijs voor zo'n telefoon.

Enige wat ik wellicht interessanter zou vinden is een MT6589 quadcore telefoon voor zo'n 1000 yuan.
pi_119447482
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:22 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik ook denk, want het zijn allemaal kleine merkjes en die hebben echt niet een hele afdeling die de rom maakt, lijkt me eerdere van de chipset fabrikant af te komen en zij hoeven alleen paar extra drivers toe te voegen wellicht.

[..]

Nee hoor ik vind de Huawei Honor 2 gewoon een geweldige smartphone als ik hem zo zie, het plaatje klopt gewoon bij deze Huawei Honor 2, goeie batterij a 2230mah, scherm van 4.5inch met 720, 8mp camera met 1080p opname.

1.4ghz quadcore, 2GB geheugen, sd kaart slot, gps en glonass en voor westerse begrippen is 1888 yuan een zeer lage prijs voor zo'n telefoon.

Enige wat ik wellicht interessanter zou vinden is een MT6589 quadcore telefoon voor zo'n 1000 yuan.
Ik hoop ook echt dat JB gemakkelijk geport kan worden. Ik ga het toch wel een beetje missen denk ik eens ik men Neo heb
pi_119448908
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:06 schreef lekzzz het volgende:
Say WHUT?


Hiermee pakt ie bij mij die 'sd kaart' gedeelte wat van de rom is gealloceerd.
Op de 'usb storage' manier vindt de computer niks
pi_119450066
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:32 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Ik hoop ook echt dat JB gemakkelijk geport kan worden. Ik ga het toch wel een beetje missen denk ik eens ik men Neo heb
Het probleem zal hem gaan wezen dat die developers die dat normaal doen totaal geen interesse in deze goedkope kleine merkjes hebben.

Hooguit wellicht een Chinees die dat zou doen? Eigenlijk denk ik dat een toestel zoals van ZTE, Huawei meer kans heeft, omdat die volgens mij in grote aantallen geproduceerd worden, wat volgens mij totaal niet geval is bij Neo, ik heb altijd het idee dat die merken in lage prijsklasse heel klein zijn en er niet zoveel produceren.

Je ziet tot nu toe dus ook alleen maar wat stock roms met Chinese apps eruit gehaald enzo en daar stop het wel een beetje.

Ik heb direct even een Google search gedaan en wat blijkt er is een Android 4.1 rom in maak voor de Huawei Honor 2.

http://bbs.mumayi.com/for(...)r=typeid&typeid=3060
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:22:57 #84
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_119450247
goed het lag dus aan m'n iMac, PC doet het wel gewoon al zie ik nog steeds niet als. Morgen maar verder kijken :)
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  woensdag 21 november 2012 @ 00:02:59 #85
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119451676
Nou de neo zit wel goed in elkaar, bij mij zelfs een beetje te goed. Het scherm zit te dicht op het glas, of er drukt wat van de achterkant op het scherm. Daardoor zie je zo af en toe van die golfjes op het scherm. Daarom maar even besloten om hem open te maken :P.

Meestal draai je die dingen (tablets etc) wel zo open maar de Neo geeft zich niet heel snel gewonnen...
3 van de 8 schroefjes zijn er nu uit, de andere 5 zitten muur en muur vast.Nu heb ik helaas ook geen schroevendraaier waar ik goed kracht mee kan zetten. Morgen maar even wat beters halen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119452137
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:19 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Is die sx3 die ROM waarvan je zei dat die zo snel was?
Nou ja snel, leek sneller. Maar als ik nu zo terugkijk dan maakt het niet zo veel uit. :P
pi_119452198
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:17 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Fixed your post :+
Ik denk het wel eerlijk gezegd als ik zo hun chinese forum bekijk. Denk dat ze zeker Jelly Bean versie uitbrengen. Helaas nog geen 'ETA'. ;)
pi_119452308
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:53 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

ik begrijp dat jij een bel hebt? Zou je anders misschien een foto/video kan maken van de kijkhoek(en) en kleur? Dat is eigenlijk het enige wat me weerhoud van het kopen van zoiets
Half brightness op de Desire Z, Full brightness Neomobile N002 (N02-M), viewing-angles.
All seems peachy:

Sideview looks pretty sweet:

Bottomview slighty breaking up..

Extreme angle topview... Ouch. :'(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119452582
Vraagje: De Play store zegt dat die Voice search van google al is installed en ik zie hem ook in de installde applijst in Titanium en Gemini app manager. Maar ik zie hem niet in dat homescherm dinges waar al me appjes in staan?
Hoe zit dat?
pi_119452588
Yea de kijkhoek is niet echt geweldig. Ik vind het beeld als je hem gewoon normaal gebruikt wel lekker crisp.

Ach zie het zo, dwergen kunnen iig niet meekijken.
pi_119452590
Leuke vergelijking btw om die pics eens te zien met andere foons
pi_119453043
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:37 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Vraagje: De Play store zegt dat die Voice search van google al is installed en ik zie hem ook in de installde applijst in Titanium en Gemini app manager. Maar ik zie hem niet in dat homescherm dinges waar al me appjes in staan?
Hoe zit dat?
Oh wow die voice search is blijkbaar gewoon die ene balk bovenaan je 'bureaublad'. Ideaal, scheelt veel typewerk met dit ding.
pi_119453377
Weer wat ontdekt: Als je de usb connect dan moet je naar meldingen gaan bovenin je android en drukken op "USB connected"
Dan kom je in een nieuw scherm waar je usb storage moet activeren.
pi_119453422
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 01:03 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Oh wow die voice search is blijkbaar gewoon die ene balk bovenaan je 'bureaublad'. Ideaal, scheelt veel typewerk met dit ding.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 01:47 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Weer wat ontdekt: Als je de usb connect dan moet je naar meldingen gaan bovenin je android en drukken op "USB connected"
Dan kom je in een nieuw scherm waar je usb storage moet activeren.

Je eerste Android-device? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119453438
Nou sorry ik ga wel slapen ;(
pi_119453804
Bij de Neo N02-M van Lightake zit de screen protector er gewoon op? Je krijgt het dus niet los in de verpakking zoals op de video van Lightake?

En hoe zijn de foto's genomen met de Neo N02-M, ik had er al een paar gezien van Downstar. Maar meer zijn welkom :)

Neo N02-M besteld voor 124,65 euro en me Jiayu G3 geannuleerd bij jiayumobileshop (prijs verschil van 40 euro tussen de twee toestellen)

[ Bericht 23% gewijzigd door Majinster op 21-11-2012 07:16:29 ]
pi_119454070
Vraagje (ja dit is mn eerste android toestel ;-). Heb alle stappen doorlopen, in mijn ogen geslaagd. Nu wou ik vanuit playstore youtube app installen, geeft ie aan dat die app niet beschikbaar is in mijn regio? Is dit normaal of is er dan toch wat foutgelopen?
pi_119454085
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 07:35 schreef mathske1 het volgende:
Vraagje (ja dit is mn eerste android toestel ;-). Heb alle stappen doorlopen, in mijn ogen geslaagd. Nu wou ik vanuit playstore youtube app installen, geeft ie aan dat die app niet beschikbaar is in mijn regio? Is dit normaal of is er dan toch wat foutgelopen?
Youtube doet wel vaker moeilijk bij buitenlandse toestellen of het ligt aan de laatste versie van Youtube. Als je filemanager ofzo hebt kan je Youtube via deze APK installeren

http://www.uploadmb.com/dw.php?id=1343390291
pi_119454198
quote:
12s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Half brightness op de Desire Z, Full brightness Neomobile N002 (N02-M), viewing-angles.
All seems peachy:
[ afbeelding ]
Sideview looks pretty sweet:
[ afbeelding ]
Bottomview slighty breaking up..
[ afbeelding ]
Extreme angle topview... Ouch. :'(
[ afbeelding ]
bedankt! Het valt me nog best mee. Zo ziet het er uit als een mooi scherm
pi_119454211
Kan iemand met een Neo en G3 naast elkaar ook daar eens wat foto's van maken ?
  woensdag 21 november 2012 @ 08:50:50 #101
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119454770
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 07:35 schreef mathske1 het volgende:
Vraagje (ja dit is mn eerste android toestel ;-). Heb alle stappen doorlopen, in mijn ogen geslaagd. Nu wou ik vanuit playstore youtube app installen, geeft ie aan dat die app niet beschikbaar is in mijn regio? Is dit normaal of is er dan toch wat foutgelopen?
Via third party market of losse .apk wil het zoals voorgedragen ook wel, maar eigenlijk zou het na alle stappen meteen moeten werken. Hier tenminste wel.

Heb m'n G3 binnen (MisterTao, ca. 185 usd (effectief)). Is gelukkig toch de zwarte versie. Mooi toestelletje hoor. Batterij is totaal depleted dus kan er ff niks mee (geeft 'ie aan) nog tot 'ie een paar procent heeft. Twee screenprotectors en een zwarte cover zaten erbij (buiten de standaardmeuk). :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119455873
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:50 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Via third party market of losse .apk wil het zoals voorgedragen ook wel, maar eigenlijk zou het na alle stappen meteen moeten werken. Hier tenminste wel.

Heb m'n G3 binnen (MisterTao, ca. 185 usd (effectief)). Is gelukkig toch de zwarte versie. Mooi toestelletje hoor. Batterij is totaal depleted dus kan er ff niks mee (geeft 'ie aan) nog tot 'ie een paar procent heeft. Twee screenprotectors en een zwarte cover zaten erbij (buiten de standaardmeuk). :)
Nice :D

vanavond wel even een paar fotos van scherm G3 tov Neo oke :D?
pi_119456873
Leuk hoor zo'n chinees toestel (neo n002). Als ik foto's terug kijk in mijn gallerij dan zie ik de laatste foto eerst.. Blijkbaar lezen die chinezen echt van rechts naar links..

[ Bericht 0% gewijzigd door Casper_nl op 21-11-2012 10:40:00 ]
  woensdag 21 november 2012 @ 10:49:07 #104
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119457240
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:51 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nice :D

vanavond wel even een paar fotos van scherm G3 tov Neo oke :D?
Is goei. :P
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:33 schreef Casper_nl het volgende:
Leuk hoor zo'n chinees toestel (neo n002). Als ik foto's terug kijk in mijn gallerij dan zie ik de laatste foto eerst.. Blijkbaar lezen die chinezen echt van rechts naar links..
Is dat niet eerder Android-logica?
Dat als je iets wilt terugkijken (foto's die je net geknipt hebt) je niet door al je oude zooi hoeft te gaan eerst?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119457428
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:33 schreef Casper_nl het volgende:
Leuk hoor zo'n chinees toestel (neo n002). Als ik foto's terug kijk in mijn gallerij dan zie ik de laatste foto eerst.. Blijkbaar lezen die chinezen echt van rechts naar links..
volgens mij hoort dat zo

alleen bij de camera krijg je de nieuwste als eerst te zien
pi_119458373
Mijn G3 recovery werkt niet helemaal. Ik krijg een op de rug liggend mannetje ;-) met z`n buik open en een rode driehoek. Ik heb het Google docje gebruikt. Iemand een idee?
  woensdag 21 november 2012 @ 11:35:28 #107
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119458452
'Huisje' (home) indrukken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119458621
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:35 schreef shiznuts het volgende:
'Huisje' (home) indrukken.
Dan krijg ik een iets anders scherm, ik heb wel 1 keer het recovery scherm gehad recovery cwm5504. Het "huisje" geeft een standaard recovery?
pi_119458789
Hoe zijn eigenlijk die kijkhoeken op de G3? Doe eens Neo en G3 vergelijken, ben wel benieuwd.
  woensdag 21 november 2012 @ 11:47:17 #110
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119458823
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:46 schreef Xenorium het volgende:
Hoe zijn eigenlijk die kijkhoeken op de G3?
IPS, dus in vergelijking met de N002 spectaculair goed. :)
Heb 'em een paar seconden geleden geroot met de N002-methode (PDANet & root by bin4ry_v16).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119458967
Ik dacht dat de Neo ook IPS was. Dus gewoon een TN LCD zeker. Hebben ze gewoon lopen liegen bij de specs.

Voor de rest weinig mis met het display zolang je er niet te schuin voor zit. Toch vind ik het wel een minpunt.
pi_119459018
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

IPS, dus in vergelijking met de N002 spectaculair goed. :)
Heb 'em een paar seconden geleden geroot met de N002-methode (PDANet & root by bin4ry_v16).
Is dat ook via recovery mode? Of via een script. Ik krijg helaas een error mouting sd kaart als ik wil bladeren naar root.zip
Ook moet iedere keer weer de spflash methode uitvoeren om weer in recovery te komen. wat gaat er fout? Ik heb gewoon het google docje gevolgd.
  woensdag 21 november 2012 @ 12:04:23 #113
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119459418
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:52 schreef lamjanus het volgende:

[..]

Is dat ook via recovery mode? Of via een script. Ik krijg helaas een error mouting sd kaart als ik wil bladeren naar root.zip
Je kan toch lezen? :P Via PDANet & root by bin4ry_v16.
Dat heeft zelf nog niks met CWM Recovery of iets te doen. ;)
Er is geen root.zip-methode voor de standard recovery (bij de N002, G3 weet ik niet), daarom dus PDANet+root-method. Als je eenmaal de CWM Recovery hebt kun je pas een root.zip update uitvoeren, wat op dat moment geen zin heeft, omdat je al geroot bent, tenzij je een nieuwe ROM flasht en niet de Recovery. ;)
quote:
› PDANet installeren op computer & phone
› Laatste root_with_recovery_by_bin4ry downloaden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460
› Unpack.
› Maak een USB-verbinding aan tussen computer en phone
› Zorg dat je USB-tether aanzet op je phone (PDANet app)
› Open 'opdrachtprompt'
› Navigeer naar de map root_with_recovery_by_bin4ry
› Eenmaal in deze map voer ' stuff\adb devices ' uit
› Als deze een device-id gevonden heeft en weergeeft, ga door, anders is er ergens iets mis, ga niet door
› Je device is gevonden, voer 'runme' uit
› Kies '1'
› Kies op je phone om de data te 'restoren'
› Je phone reboot in korte tijd en heeft root / superuser access verkregen
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:51 schreef Xenorium het volgende:
Ik dacht dat de Neo ook IPS was. Dus gewoon een TN LCD zeker. Hebben ze gewoon lopen liegen bij de specs.

Voor de rest weinig mis met het display zolang je er niet te schuin voor zit. Toch vind ik het wel een minpunt.
Op de Neomobile site had ik niks van IPS meegekregen, ging er eigenlijk ook niet vanuit.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119459673
Ja lezen lukt nog wel ;-) Moet rooten terwijl ik de fles geef aan m`n dochtertje ;-)
pi_119459900
Huisvader met een leete chinese phone, het moet niet gekker worden.
pi_119459949
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 07:35 schreef mathske1 het volgende:
Vraagje (ja dit is mn eerste android toestel ;-). Heb alle stappen doorlopen, in mijn ogen geslaagd. Nu wou ik vanuit playstore youtube app installen, geeft ie aan dat die app niet beschikbaar is in mijn regio? Is dit normaal of is er dan toch wat foutgelopen?
België of Nederland?
Ik heb daar hier in België ook altijd heel veel problemen mee, en op mijn vader zijn Desire Z en mijn broer zijn Xperia X8 kan het op de stock rom bij beiden gewoon niet geinstalleerd worden. Ik heb op mijn Galaxy S zelfs vaak dat ik het niet vind, bij de custom rom die ik nu heb gelukkig wel.
Ik denk dat dat zever is van SABAM. Ik herinner mij nog dat de iPhone 3G hier in België heel veel vertraging had opgelopen t.o.v. andere landen, omdat Apple toen ook problemen had met SABAM om de youtube app er op te krijgen -_-
pi_119460057
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:20 schreef Xenorium het volgende:
Huisvader met een leete chinese phone, het moet niet gekker worden.
hey man, heb ook een dochter, ikzelf bijna 40 en toch nog 8-)
Toch blij met mijn NEO!
Cirus the Virus
pi_119460092
quote:
nice..thanx

ik probeer een quote van deze tekst te maken...kijken of gelukt
pi_119460098
Ik heb 3 dochters, maar ik voel me nog stik jong. Ja jonguh Bams! *O*
pi_119460175
Dat zie je niet vaak, die ouwtjes in ICT enzo blijven vaak steken bij hun Nokia's of ze komen aanzetten met een wildfire van de zaak.
pi_119460185
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dat zie je niet vaak, die ouwtjes in ICT enzo blijven vaak steken bij hun Nokia's of ze komen aanzetten met een wildfire van de zaak.
Of iPhone natuurlijk, zoo veel iPhone :p
pi_119460213
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:31 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Of iPhone natuurlijk, zoo veel iPhone :p
Ja of iPhone inderdaad, maar iPhone is ook uitstekend geschikt voor ze >:) hoeven ze niet zoveel bij te leren, iconen heeft Windows ja ook al.
pi_119460279
De Neo is dan ook mijn eerste smartphone, ik vond dat je geen waar voor je geld kreeg bij de smartphones op de Nederlandse markt. Gelukkig Heb ik dit topic gevonden en een goede slag in China gedaan. Ik ben trouwens < 30 Dus die vlieger gaat niet op. Ik is jong jonge papa met elite smartphone. >:)
pi_119460338
en dan 3 kinderen dat je nog tijd hebt om dat allemaal uit ze zoeken :)
Respect.

Maar vind de NEO echt een vooruitgang in vergelijking met mijn SGS1. Veel sneller in ieder geval. Build quality en scherm vallen me reuze mee en sinds vandaag is ie officieel in gebruik. Alles overgezet en gecustomized.
Cirus the Virus
pi_119460425
True alleen de batterij gaat mij toch wel iets te snel leeg vind ik. Misschien is zo een portable power stick wat.

http://lightake.com/detai(...)Torch___Orange-59368

Is da wat?

Orange is een beetje lelijk alleen

of deze

http://lightake.com/detai(...)era_iPhone_PSP-33753
pi_119460553
Koop gewoon een tweede batterij voor je Neo en klaar.
pi_119460559
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:41 schreef Xenorium het volgende:
True alleen de batterij gaat mij toch wel iets te snel leeg vind ik. Misschien is zo een portable power stick wat.

http://lightake.com/detai(...)Torch___Orange-59368

Is da wat?

Orange is een beetje lelijk alleen

of deze

http://lightake.com/detai(...)era_iPhone_PSP-33753

Ok dat ziet er wel cool uit eigenlijk :D ben benieuwd of dat ook echt werkt ^^
pi_119460618
Gewoon opladen in je broekzak, doe je die power bank in je achterzak en dan kabeltje naar je phone in je normale broekzak. ^^
pi_119460670
dat oranje ding, 2500mah in de titel 4500mah in de beschrijving, wss 1000mah ofzoiets
pi_119460714
Probleem van die dingen is vaak dat capaciteit niet klopt en het grotere is dan een reserve batterij in je portemonnee stoppen en gewoon de batterij wisselen wanneer die leeg is.

Bij de bekende merken krijg je ze voor ¤ 2 a ¤ 3 van ebay.
pi_119460715
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:48 schreef mtchel112 het volgende:
dat oranje ding, 2500mah in de titel 4500mah in de beschrijving, wss 1000mah ofzoiets
Ja dat zag ik ook :p En moesten ze 4500 mah in zo iets kleins krijgen, zouden ze dat bij gsm's toch ook doen lijkt mij... :p Maar vind het wel een coole vorm, kan je zelfs bij je sleutels hangen ofzo

quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
Probleem van die dingen is vaak dat capaciteit niet klopt en het grotere is dan een reserve batterij in je portemonnee stoppen en gewoon de batterij wisselen wanneer die leeg is.

Bij de bekende merken krijg je ze voor ¤ 2 a ¤ 3 van ebay.
Voor de neo ook op lightake ;)
  woensdag 21 november 2012 @ 12:59:39 #132
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119461036
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:49 schreef Vincent_vd het volgende:


[..]

Voor de neo ook op lightake ;)
Heb er gelukkig meteen een extra accu bij besteld. Nu nog binnenkrijgen alles...
pi_119461309
Gelukt! bedank. Is er ook een mogelijkheid om alle "gapps" te krijgen? Talk en dat soort zaken.
pi_119461705
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:08 schreef lamjanus het volgende:
Gelukt! bedank. Is er ook een mogelijkheid om alle "gapps" te krijgen? Talk en dat soort zaken.
Je zou even dit topic of de vorige kunnen doorlezen dan kom je het wel tegen.
pi_119462073
Mistertao, dat echt moeilijk met het geld terugstorten naar m'n paypal.

Maar on-topic, de Neo is gewoon een geweldige telefoon. Goed en groot scherm, niet dik en ligt lekker in de hand. Na gapps flashen en alle chinese apps verwijderen is android lekker clean en compleet.

Enigste wat er nog 'moet' gebeuren is de systeem apk's vertalen. Waar ik me wel aan wil wagen. Gisteren de systemUI.apk decompiled en zitten heel wat strings in. Iemand had een vertaalde zip geupload maar die zorgt dat de neo niet opstart.

Me moeder is er ieder geval blij mee.
pi_119463588
Ben wel benieuwd naar de presentatie van de Meizu MX2 op 27 november. Eens zien wat die precies gaat doen qua specs, afmetingen, etc. Ga het in ieder geval in de gaten houden.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_119463682
Die bezel van scherm zou maar 2.2mm zijn. En het ziet inderdaad heel goed uit, maar weet niet of dat perse beter is dan een wat grotere bezel.

pi_119464315
Iemand ervaring met deze phone?

• Android 4.1

• 4.7 Inch IPS QHD Screen

• Nederlandse taal

• 2500mah batterij

• MTK6577 Dual core GPS 3G WIFI 8.0MP Camera

• $174 / ong ¤140 incl verzenden.

http://www.geekbuying.com(...)P-Camera-311908.html
pi_119464364
512MB geheugen en toen hield ik op met lezen.
pi_119464396
Joehoe news van LT, de neo gaat binnen 24u op dhl post. Kan deze oude bok misschien nog net voor zijn 38 jr (2 kidz) ook spelen met zijn neophone.
pi_119464430
Wat een 'oude' kerels hier zeg :P. niet verwacht hahah
pi_119464473
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:23 schreef Xenorium het volgende:
512MB geheugen en toen hield ik op met lezen.
:)
pi_119464540
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:21 schreef pocoloco73 het volgende:
Iemand ervaring met deze phone?

• Android 4.1

• 4.7 Inch IPS QHD Screen

• Nederlandse taal

• 2500mah batterij

• MTK6577 Dual core GPS 3G WIFI 8.0MP Camera

• $174 / ong ¤140 incl verzenden.

http://www.geekbuying.com(...)P-Camera-311908.html
zoals xeno al zegt, 512 mb is tegenwoordig not done :P..
daarnaast is hij ook nog aardig aan de prijs vind ik!
pi_119464887
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

zoals xeno al zegt, 512 mb is tegenwoordig not done :P..
daarnaast is hij ook nog aardig aan de prijs vind ik!
Ik vind dat precies nog wel net te doen zou zijn moest het idd geen 512mb ram hebben. Want android 4.1 en een 2500mah batterij is niet slecht. Heeft ook wel 4.7" QHD scherm, denk dat zo groot QHD toch te weinig is hoor
pi_119464935
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:37 schreef Cansu het volgende:
en dan 3 kinderen dat je nog tijd hebt om dat allemaal uit ze zoeken :)
Respect.

Maar vind de NEO echt een vooruitgang in vergelijking met mijn SGS1. Veel sneller in ieder geval. Build quality en scherm vallen me reuze mee en sinds vandaag is ie officieel in gebruik. Alles overgezet en gecustomized.
Ik heb nu ook een galaxy S1 en ik zit ook een beetje naar de neo te kijken (en de G3 als die weer een beetje op voorraad is). Is het scherm een grote stap achteruit vanuit de galaxy s?
  woensdag 21 november 2012 @ 14:52:03 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119465332
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:40 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ik heb nu ook een galaxy S1 en ik zit ook een beetje naar de neo te kijken (en de G3 als die weer een beetje op voorraad is). Is het scherm een grote stap achteruit vanuit de galaxy s?
Kijkhoeken wel, scherm zelf niet ;). Ik heb slechtere schermen gezien in toestellen van 100 euro ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

zoals xeno al zegt, 512 mb is tegenwoordig not done :P..
daarnaast is hij ook nog aardig aan de prijs vind ik!
Denk dat ik er nu toch 1 zoek :').

Zoek een toestel met MTK6575/77 met 1GB of 512MB ram voor minder dan 100 euro :').
(en standaard Nederlands is wel handig).

Dus zoiets:
http://www.geekbuying.com(...)3G-Black-312691.html
Maar dit scherm is vast te groot :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119465584
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Kijkhoeken wel, scherm zelf niet ;). Ik heb slechtere schermen gezien in toestellen van 100 euro ;)

[..]

Denk dat ik er nu toch 1 zoek :').

Zoek een toestel met MTK6575/77 met 1GB of 512MB ram voor minder dan 100 euro :').
(en standaard Nederlands is wel handig).

Dus zoiets:
http://www.geekbuying.com(...)3G-Black-312691.html
Maar dit scherm is vast te groot :D
Is wel een kloon van de HTC evo 4g lte :p
pi_119465638
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:59 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Is wel een kloon van de HTC evo 4g lte :p
een 6577 onder de 100 euro ga je nooit/amper vinden met eigen designs :P
had ook al gekeken bij pandawill voor robert, cheapste 6577 daar is 145 en is een clone van een Xperia :P
pi_119465670
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:00 schreef Downstar het volgende:

[..]

een 6577 onder de 100 euro ga je nooit vinden met eigen designs :P
had ook al gekeken bij pandawill voor robert, cheapste 6577 daar is 145 en is een clone van een Xperia :P
ah, ké :p
pi_119465886
Je moet maar zo denken, meeste designs zijn wel ergens vanaf gekeken, zolang ze maar niet die lelijke thuisknop zoals bij sg2 plaatsen.
pi_119465941
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:07 schreef Diqiu-Long het volgende:
Je moet maar zo denken, meeste designs zijn wel ergens vanaf gekeken, zolang ze maar niet die lelijke thuisknop zoals bij sg2 plaatsen.
Vanaf kijken/geïnspireerd op iets prima :Y , 1:1 clones :N
  woensdag 21 november 2012 @ 15:17:16 #152
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119466211
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 15:00 schreef Downstar het volgende:

[..]

een 6577 onder de 100 euro ga je nooit/amper vinden met eigen designs :P
had ook al gekeken bij pandawill voor robert, cheapste 6577 daar is 145 en is een clone van een Xperia :P
Heb er al 1 gevonden ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119467854
Die bijna bezel-loze phone :9
pi_119468074
Kijk hier nieuwe benchmarks met Antutu v3.0 van de Huawei Honor 2, links is de 1GB versie en rechts de 2GB versie.



Soort van review en vergelijking met 1GB versie en 2GB versie.
pi_119468096
Ik heb het 2 dagen niet gevolgd en het gaat nogal rap hier, maar ik heb de tutorials in een .pdf bestand gezet zodat iedere leek (dankzij Downstar en Xenorium) het maximale uit hun NEO kunnen halen.
Ik heb het enkel achter elkaar gezet dus alle credits naar de makers van de tuts!

En voor degene die twijfelen om het te doen.. Ik ben echt het meest a-technische aangelegd wat je kan bedenken, maar het is mij ook gelukt! Nu echt ontzettend blij met mijn NEO! Heel veel succes en sorry als dit een dubbele post is!

zie hier .pdf bestand
https://www.dropbox.com/s(...)0play%20store%29.pdf
pi_119468173
owja nog één stomme vraag en ik heb het ooit eens voorbij zien komen toen ik het topic volgde over de NEO, maar nog moest bestellen...
Maar hoe maak je ookal weer een printscreen?!
  woensdag 21 november 2012 @ 16:38:23 #157
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119469070
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:12 schreef j-aap het volgende:
owja nog één stomme vraag en ik heb het ooit eens voorbij zien komen toen ik het topic volgde over de NEO, maar nog moest bestellen...
Maar hoe maak je ookal weer een printscreen?!
Power + volume naar beneden.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119469232
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
Kijk hier nieuwe benchmarks met Antutu v3.0 van de Huawei Honor 2, links is de 1GB versie en rechts de 2GB versie.

[ afbeelding ]

Soort van review en vergelijking met 1GB versie en 2GB versie.
niet een echt schokkende verbetering
pi_119469529
De Neo N02-M was vanochtend nog te bestellen voor $157,99 bij Lightake op Aliexpress.

Hopelijk kan ik me HTC HD2 voor 125 euro verkopen dan speel ik quitte :D
pi_119470376
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:43 schreef baerd het volgende:

[..]

niet een echt schokkende verbetering
De andere benchmarks kwamen maar in de 12000 dan vind ik 15000 toch echt flink hogere, zoveel ongeveer scoort de Xiaomi Mi2 ook.

In dat artikel werd trouwens wek uitgelegd dat voor sommige gebruikers 2GB echt een voordeel is, maar gewone gebruikers daar niet veel van zouden merken.
pi_119471953
Voor de nieuwe is er inmiddels een nieuwe stock ROM beschikbaar. De T12. Helaas krijg ik hem niet geflasht. Iets met een status 7 fout in de cwm recovery. Binnenkort dus die eens oplossen en dan flashen.
pi_119474837
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:59 schreef Casper_nl het volgende:
Voor de nieuwe is er inmiddels een nieuwe stock ROM beschikbaar. De T12. Helaas krijg ik hem niet geflasht. Iets met een status 7 fout in de cwm recovery. Binnenkort dus die eens oplossen en dan flashen.
kan je de volledige foutmelding doorgeven? desnoods met foto? misschien dat ik de zip kan aanpassen. toevallig ook een dropbox linkje beschikbaar?
pi_119476849
Even een knip plakje..

quote:
assert failed: getprop(“ro.product.device”) == “NEO_N002″ || getprop(“ro.build.product”) == “NEO_N002″

Error in /sdcard/naam van de zipfile (status 7)
Ik vermoed een probleem met de bootloader.. Maar nu even geen tijd voor meer google werk..

Goed mogelijk dat de zip bij jullie wel gewoon te draaien is hoor..

[ Bericht 11% gewijzigd door Casper_nl op 21-11-2012 20:18:00 ]
pi_119476914
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:44 schreef Casper_nl het volgende:
Even een knip plakje..

[..]

Ik vermoed een probleem met de bootloader.. Maar nu even geen tijd voor meer google werk..

Goed mogelijk dat de zip bij jullie wel gewoon te draaien is hoor..

Voor de T12 zip: N002update_23587-T12.ZIP.zip (hoop dat het werkt :) )
Weet je ongeveer welke verbeteringen er zouden zijn met die update? :)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119477056
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:44 schreef Casper_nl het volgende:
Even een knip plakje..

[..]

Ik vermoed een probleem met de bootloader.. Maar nu even geen tijd voor meer google werk..

Goed mogelijk dat de zip bij jullie wel gewoon te draaien is hoor..

Voor de T12 zip: N002update_23587-T12.ZIP.zip (hoop dat het werkt :) )
Heb je toevallig de prop file veranderd zoals veel mensen hebben aanbevolen? Dat is het namenlijk, informatie in de prop matched niet met wat het moet zijn.
pi_119477221
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:49 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Heb je toevallig de prop file veranderd zoals veel mensen hebben aanbevolen? Dat is het namenlijk, informatie in de prop matched niet met wat het moet zijn.
naar mijn weten heeft hij de originele build.prop erweer op gezet en hielp dat ook niet..
pi_119477377
Ligt niet aan de prop file. Ik heb mijn backup teruggezet en werkt nog steeds niet.
pi_119477570
Ik heb de T12 zip aangepast zodat je deze met cwm kan flashen

link: http://db.tt/urF4OJd8

[ Bericht 29% gewijzigd door i124Q op 21-11-2012 20:13:11 ]
pi_119477609
Ben benieuwd naar de bron van de zip?
daar zal ongetwijfeld ook staan wat de verbeteringen/aanpassingen zijn..
pi_119477710
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:59 schreef Downstar het volgende:
Ben benieuwd naar de bron van de zip?
daar zal ongetwijfeld ook staan wat de verbeteringen/aanpassingen zijn..
Asjeblieft Downstar :-)

http://translate.google.b(...)175-1-1.html&act=url
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119477838
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:52 schreef Downstar het volgende:

[..]

naar mijn weten heeft hij de originele build.prop erweer op gezet en hielp dat ook niet..
Dan kan je altijd nog de updater script aanpassen en het assert prop gedeelte weghalen.
pi_119477894
http://micgadget.com/3158(...)ne-priced-under-350/

Ah zo'n mooie telefoon, maar dan blijkt het een MT6577 te zijn voor 1999 yuan.
pi_119477912
wow zoveel verschil met een aanpassing

pi_119477917
installing update...; nog eventjes geduld :P
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119477970
Hey nice een update!!!!!!!! Proberen!!!!
pi_119477974
Is inmiddels gelukt.. Telefoon is naar T12. Heb via SPtools eerst de (naar mijn idee) stock recovery teruggezet.. Nu dus weer rooten, CWM installeren, GAPPS en backup terugzetten.

Ik houd jullie op de hoogte van de verschillen. Die zitten hem met name in het scherm geloof ik, maar mijn chinees is ook niet al te best.
pi_119477991
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:05 schreef Majinster het volgende:
wow zoveel verschil met een aanpassing

[ afbeelding ]
vraag me af welke rom links en rechts nu is..
in het document word iets gemeld over percentage weergave
Normaliter staat deze niet aan, dus hoop niet dat de rechter rom die T12 is :P!?
pi_119478074
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:05 schreef bartvdg het volgende:
installing update...; nog eventjes geduld :P
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:07 schreef Xenorium het volgende:
Hey nice een update!!!!!!!! Proberen!!!!
wel even een backup gemaakt van huidige rom via CWM, zodat je eventueel snel terug kunt :D?

is het chinese logica om van T10 naar T12 te gaan :P?

Ik wist dat bepaalde getallen in china liever worden overgeslagen, omdat ze op dood gaan ofzo lijken als je ze uit spreekt, vaak slaan ze ook zulk soort cijfers over in het tellen van verdiepingen :P

update:
http://mens-en-samenlevin(...)tallen-in-china.html

Getal 4 was dat dus :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Downstar op 21-11-2012 20:14:04 ]
pi_119478222
Nee waarom. ;-)
pi_119478371
Zo, weer up to date zeker nu :D

Ik zie eerlijk gezegd weinig verschil met de T10.
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119478408
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef i124Q het volgende:
Ik heb de T12 zip aangepast zodat je deze met cwm kan flashen

link: http://db.tt/urF4OJd8
Misschien handig om de recovery er de volgende keer ook uit te halen. Dan hoef je CWM ook niet opnieuw te installeren.
Nog mooier om root er ook gelijk in op te nemen :-)
pi_119478518
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef i124Q het volgende:
Ik heb de T12 zip aangepast zodat je deze met cwm kan flashen

link: http://db.tt/urF4OJd8
Hoe en wat heb je nu precies gedaan?
Ik zou willen dat ik zo makkelijk met dit soort dingen was :)
pi_119478569
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:15 schreef bartvdg het volgende:
Zo, weer up to date zeker nu :D

Ik zie eerlijk gezegd weinig verschil met de T10.
het is jou dus wel gelukt om die T12 te flashen, zonder fouten?
want volgens mij heb jij niet die aangepaste versie van T12 van i124Q gebruikt ofwel ?
pi_119478579
Mijne installeert nu. Je moet even wat aanpassen! in META-INF en dan naar updater-script. De eerste regel haal je weg!!

Ik heb gewoon geupdate met mijn CWMR. Werkt prima. In de update script zit een check. Die is nergens voor nodig. (8>

Geinstalleerd en booting!

Ik heb de mijne in de rom gelijk aangepast naar Engels! Geen gezeik met chinees! Lekkel
pi_119478675
Nog steeds op zoek naar een sub-200$ MTK6577/1GB phone...
Volgende gevonden: http://www.aliexpress.com(...)16639_682839842.html
Voordelen:

• 1 GB RAM
• MTK6577 CPU
• 4.5" IPS 1280x720 screen
• 2100 mAh batterij

Een aanrader volgens jullie kenners?
pi_119478727
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:22 schreef bartvangils het volgende:
Nog steeds op zoek naar een sub-200$ MTK6577/1GB phone...
Volgende gevonden: http://www.aliexpress.com(...)16639_682839842.html
Voordelen:

• 1 GB RAM
• MTK6577 CPU
• 4.5" IPS 1280x720 screen
• 2100 mAh batterij

Een aanrader volgens jullie kenners?
Helaas wel erg veel weg van een Samsung Galaxy S 3 he :P
pi_119478820
Werkt het Nederlandse woordenboek wel met Swiftkey (app) met de Neo N02-M? Zeg maar als je een sms typt dat er auto correct is.
pi_119478837
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:16 schreef glsf het volgende:

[..]

Misschien handig om de recovery er de volgende keer ook uit te halen. Dan hoef je CWM ook niet opnieuw te installeren.
Nog mooier om root er ook gelijk in op te nemen :-)
Had gekund. maar aangezien ik mijn neo al weer van de hand heb gedaan kon ik de zip niet testen
pi_119478869
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:25 schreef Majinster het volgende:
Werkt het Nederlandse woordenboek wel met Swiftkey (app) met de Neo N02-M? Zeg maar als je een sms typt dat er auto correct is.
Ik gebruik slideit keyboard, alternatief voor swype.
en daarmee komen dus eigen nederlandse woordenboeken..
(eigen files dus die worden aangeleverd door de app zelf)

neem aan dat bij swiftkey ook eigen taalbestanden/woordenboek worden gebruikt ;)..
pi_119478874
Je haalt deze regel weg in het updater script als je de cwmr draait. assert(getprop("ro.product.device") == "NEO_N002" ||
getprop("ro.build.product") == "NEO_N002");
pi_119478878
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:25 schreef Majinster het volgende:
Werkt het Nederlandse woordenboek wel met Swiftkey (app) met de Neo N02-M? Zeg maar als je een sms typt dat er auto correct is.
dit werkt toch op iedere Android? SwiftKey is namelijk niet afhankelijk van de systemlanguage.
pi_119478881
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:26 schreef i124Q het volgende:

[..]

Had gekund. maar aangezien ik mijn neo al weer van de hand heb gedaan kon ik de zip niet testen
WHY ;( ?
pi_119478925
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:27 schreef Xenorium het volgende:
Je haalt deze regel weg in het updater script als je de cwmr draait. assert(getprop("ro.product.device") == "NEO_N002" ||
getprop("ro.build.product") == "NEO_N002");
klopt, maar doe dit voor de zekerheid wel met 7zip.

@downstar.. Omdat ik tegelijkertijd ook de amoi n821 had besteld en die toch wat beter is
pi_119479055
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:28 schreef i124Q het volgende:

[..]

klopt, maar doe dit voor de zekerheid wel met 7zip.
En als je die recovery dir er helemaal uit gooit blijft je CWM intact.
pi_119479085
Nee winrar werkt ook prima.

Na het flashen van de rom en je drukt op rebooten vraagt cwm zelf of je de recovery ook wil flashen. Nee dit wil je niet.

Maar je kunt ook gewoon de recovery directory uit de rom slopen. Werkt ook prima.
pi_119479159
oh, is het zo dat als je die T12 rom flasht, je automatisch weer de stockrecovery krijgt ook :P??
pi_119479191
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:33 schreef Downstar het volgende:
oh, is het zo dat als je die T12 rom flasht, je automatisch weer de stockrecovery krijgt ook :P??
Ja, als er een recovery dir in de zip staat wel. In dit geval dus.
pi_119479208
Neeeee, nadat hij geflashed is vraagt cwm of je een stock recovery erop wil. Kies je nee wil ik niet. Dan blijft cwmr gewoon staan.
pi_119479233
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:34 schreef glsf het volgende:

[..]

Ja, als er een recovery dir in de zip staat wel. In dit geval dus.
ah oke :p. dus na rom update ( indien recovery map er instaat) moet je via mobile uncle dus weer CMWR dr op gooien :P..

quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:34 schreef Xenorium het volgende:
Neeeee, nadat hij geflashed is vraagt cwm of je een stock recovery erop wil. Kies je nee wil ik niet. Dan blijft cwmr gewoon staan.
ahh handig dat hij dat vraagt, scheelt weer wat 'werk' :D
pi_119479262
heeft iemand trouwens de rootmethode geprobeerd voor de Neo die Lightake op hun forum heeft gezet?
pi_119479268
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:35 schreef Downstar het volgende:

[..]

ah oke :p. dus na rom update ( indien recovery map er instaat) moet je via mobile uncle dus weer CMWR dr op gooien :P..
Behalve als je als antwoord nee geeft
pi_119479277
pfffffffffff Lees lekker over mijn bericht heen. Ja doei. Kies gewoon voor reboot in cwmr als hij klaar is met T12 flashen. Dan kun je kiezen wil je cwmr behouden of stock recovery erop.
pi_119479318
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:35 schreef Xenorium het volgende:
pfffffffffff Lees lekker over mijn bericht heen. Ja doei. Kies gewoon voor reboot in cwmr als hij klaar is met T12 flashen. Dan kun je kiezen wil je cwmr behouden of stock recovery erop.
toen was ik mijn bericht al aan het opmaken lieve schat, niet zo gefrustreerd jij .. jou antwoord word wel gewaardeerd :@ O+ O-)
pi_119479343
:D :D :D :D :D :D
pi_119479494
maar die vergelijkings foto is dus wss van T09 en T12 ( waarin T10 verbetering qua scherm ook zit)
aangezien dacht bartvdg, melde weinig verschil te zien tussen T10 en T12..
pi_119480402
Ik heb die T12 er gewoon vanuit recovery opgezet .nu net weer geroot en alles er terug opgezet van apps.gaat snel als je dat meerdere keren per week doet ;-)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119480496
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:40 schreef Downstar het volgende:
maar die vergelijkings foto is dus wss van T09 en T12 ( waarin T10 verbetering qua scherm ook zit)
aangezien dacht bartvdg, melde weinig verschil te zien tussen T10 en T12..
Ik zie weinig of geen verschil eerlijk gezegd met deze update.
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119480556
Dan blijf ik nog wel even mooi bij T10, daar geen problemen meer mee.
batterijweedgave lijkt ook goed te werken hier :D
pi_119480606
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:00 schreef Downstar het volgende:
Dan blijf ik nog wel even mooi bij T10, daar geen problemen meer mee.
batterijweedgave lijkt ook goed te werken hier :D
Nouja, ze updaten waarschijnlijk niet voor niets en updates hoeven ook niet altijd visueel te zijn.
pi_119480715
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:51 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nice :D

vanavond wel even een paar fotos van scherm G3 tov Neo oke :D?
Niet vergeten hoor 8-)
  woensdag 21 november 2012 @ 21:15:44 #211
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_119481303
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:05 schreef Majinster het volgende:
wow zoveel verschil met een aanpassing

[ afbeelding ]
Mijn vraag is dan meteen war maak je de foto's van de twee telefoons nu mee? Dat ligt namelijk er ook nog aan. Is het niet eerlijk om ook van beide een screenshot ernaast te houden?
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_119482711
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:05 schreef Majinster het volgende:
wow zoveel verschil met een aanpassing
Bizar..zo mooi..wat een verschil
pi_119484998
Hmmm, nandroid backup via CMWR lijken niet goed te gaan, of ik krijg hele kleine backups..

mijn backups van mijn wildfire zijn +-450 mb groot

De backup via cmwr backup van de neo is bij mij maar 12 mb groot?
kan volgens mij nooit goed zijn toch ofwel? krijgen jullie wel normale backups?

update: zie in mijn clockworkmod mapje op mijn sd ook een map met blobs staan,
volgens mij zijn dit bestanden die benodigd zijn voor de backup.. volgens mij is dat om herhaling tegen te gaan van het maken van backups, zodat je niet oneindig vaak dezelfde data backupt?

Update2: https://plus.google.com/103583939320326217147/posts/L5aVZe7C9vg

Sinds versie 6 gaat dit dus zo, om kleinere backups te krijgen :D

[ Bericht 10% gewijzigd door Downstar op 21-11-2012 22:21:39 ]
  woensdag 21 november 2012 @ 22:55:41 #214
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119487555
Neo open gemaakt. Helaas nog niet het scherm kunnen fixen. De druk komt niet van de achterkant maar van de voorkant op het scherm :'(.

Denk ook niet dat ik de Neo verder open kan halen zonder hem te slopen.

Ach er moet toch iets negatiefs te zeggen zijn :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119487729
Uhja die blobls kan ik, vandaar dat ik geen backups meer maak op mijn Nexus 7 via clockword recovery, want die blob map blijft maar groeien enzo weet ik niet hoe ik mijn oudere backups kan verwijderen.

@RobertNL don't bother with it, mijn Nexus 7 heeft een minimale screenlift, heb ik ook open gehad maar uiteindelijk blijft het, je verwacht zulke kwaaltjes niet, maar zolang het bijna niet zichtbaar is en voor rest voor geen overlast zorgt kan ik er mee leven.
  woensdag 21 november 2012 @ 23:08:38 #216
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119488212
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:03 schreef glsf het volgende:

[..]

Niet vergeten hoor 8-)
Ok dan, hold your horses. :P Hier:




Zoals ik dus al aangaf. Van voren en opzij echt dikke prima de N002 (Neo/N02-M), maar falls slightly apart van boven en onder. Duidelijke winnaar hier in deze vergelijking, maar ja, dat is dan ook aardig wat euro's verschil (euro'tje of 40).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119488716
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ok dan, hold your horses. :P Hier:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Zoals ik dus al aangaf. Van voren en opzij echt dikke prima de N002 (Neo/N02-M), maar falls slightly apart van boven en onder. Duidelijke winnaar hier in deze vergelijking, maar ja, dat is dan ook aardig wat euro's verschil (euro'tje of 40).
Die met het fruit zal wel de G3 zijn dan 8-)
Behoorlijk verschil inderdaad.
Ik begreep dat foto's maken bij de G3 niet zo geweldig is vanwege te hoge compressie (of is dat al gefixed?). Is dat bij de Neo dan een stuk beter?
pi_119488717
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ok dan, hold your horses. :P Hier:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Zoals ik dus al aangaf. Van voren en opzij echt dikke prima de N002 (Neo/N02-M), maar falls slightly apart van boven en onder. Duidelijke winnaar hier in deze vergelijking, maar ja, dat is dan ook aardig wat euro's verschil (euro'tje of 40).
Ik vind de kleur van de luchtbalonnen op mijn neo na de update naar T12 Rom toch veel mooier dan uw luchtbalonnen Shiz :-)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119488854
Net weer stukje over Nexus 4 gelezen, die batterij schijnt niet zolang vol te houden, dus dan wil ik weer graag weten zijn er Chinese telefoons die het wel goed volhouden.

De Nexus 4 schijnt zo'n 4 uur schermtijd te hebben ofzo.
pi_119488879
Kleuren zijn beter geworden met de nieuwe rom. inkijkhoek ook als naar met je hoofd naar beneden gaat. Iemand die tegenover je staat ziet dan erg weinig, die inkijkhoek is slecht. Maar ook wel relaxed dat iemand in de bus niet mee kan kijken.
  woensdag 21 november 2012 @ 23:28:57 #221
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119489151
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Diqiu-Long het volgende:
Uhja die blobls kan ik, vandaar dat ik geen backups meer maak op mijn Nexus 7 via clockword recovery, want die blob map blijft maar groeien enzo weet ik niet hoe ik mijn oudere backups kan verwijderen.

@RobertNL don't bother with it, mijn Nexus 7 heeft een minimale screenlift, heb ik ook open gehad maar uiteindelijk blijft het, je verwacht zulke kwaaltjes niet, maar zolang het bijna niet zichtbaar is en voor rest voor geen overlast zorgt kan ik er mee leven.
Zal zo wel even een foto posten ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ok dan, hold your horses. :P Hier:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Zoals ik dus al aangaf. Van voren en opzij echt dikke prima de N002 (Neo/N02-M), maar falls slightly apart van boven en onder. Duidelijke winnaar hier in deze vergelijking, maar ja, dat is dan ook aardig wat euro's verschil (euro'tje of 40).
Nice :P, had er ook al een paar gemaakt. Nu hoeft niemand mijn crap foto's meer te zien ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 21 november 2012 @ 23:32:18 #222
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119489305
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:19 schreef bartvdg het volgende:

[..]

Ik vind de kleur van de luchtbalonnen op mijn neo na de update naar T12 Rom toch veel mooier dan uw luchtbalonnen Shiz :-)
Mja, beetje lastig een exacte belevingskopie te fotograferen.
Met wat tweaken in post, is dit gecalibreerd wat hoe het wat realistischer eruit ziet van voren:

De ballonkleuren zijn best wel 1:1 met wat je ziet met het oog. De apps kleuren hebben hier ff wat moeten inboeten voor de weergave, dus daar niet op letten.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 21 november 2012 @ 23:33:50 #223
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_119489376
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
Net weer stukje over Nexus 4 gelezen, die batterij schijnt niet zolang vol te houden, dus dan wil ik weer graag weten zijn er Chinese telefoons die het wel goed volhouden.

De Nexus 4 schijnt zo'n 4 uur schermtijd te hebben ofzo.
wat vind je acceptabel wat schermtijd betreft? Ik vind vier uur best meevallen
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_119489466
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:33 schreef lekzzz het volgende:

[..]

wat vind je acceptabel wat schermtijd betreft? Ik vind vier uur best meevallen
Ik vind 4u idd ook niet zo slecht klinken. Daar zit je niet zo direct aan hoor
pi_119489501
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:32 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja, beetje lastig een exacte belevingskopie te fotograferen.
Met wat tweaken in post, is dit gecalibreerd wat hoe het wat realistischer eruit ziet van voren:
[ afbeelding ]
De ballonkleuren zijn best wel 1:1 met wat je ziet met het oog. De apps kleuren hebben hier ff wat moeten inboeten voor de weergave, dus daar niet op letten.
Inderdaad,zo zien de kleuren er ook uit bij mijn Neo. Netjes :-)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119489675
w00t w00t :D

Checkte net mijn tracking nog eens, nu staat er "The item (***) arrived at its destination country on 21-Nov-2012."
En op de site van BPost staat:

Datum Tijdstip Laatste Status Plaats
21/11/2012 19:44 Aankomst in het uitwisselingskantoor BEBRUA

Betekent dit dat het één van de volgende dagen gebracht zal worden? Of moet er nu nog een hele rompslomp van administratie gebeuren bij de post voor ze het brengen?
pi_119489699
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:33 schreef lekzzz het volgende:

[..]

wat vind je acceptabel wat schermtijd betreft? Ik vind vier uur best meevallen
Het is niet slecht hoor 4 uur, maar ook niet bepaald goed, ik haal op mijn Nexus 7 4 uur schermtijd met offline gamen en 6 uur haal ik ongeveer bij normaal gebruik.

Ik heb even gekeken naar Huawei Ascend D1 Quad XL en engadget schrijft dat die 8 uur en 25 minuten haalde voor dat hij er mee op hield.

De Huawei Ascend D1 Quad XL heeft een 2600Mah batterij, de Honor 2 heeft een 2230Mah batterij, een verschil van 370mah, dus denk dat ik daar mee kan concluderen dat de Honor 2 een aardig goeie schermtijd zal hebben, want is kwa hardware bijna identiek aan de Ascend D1 Quad XL.

( Mijn HTC Evo 3D haalt niet eens 2 uur schermtijd, met gewoon gebruik en op wifi en autobrightness. )
pi_119489766
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Het is niet slecht hoor 4 uur, maar ook niet bepaald goed, ik haal op mijn Nexus 7 4 uur schermtijd met offline gamen en 6 uur haal ik ongeveer bij normaal gebruik.

Ik heb even gekeken naar Huawei Ascend D1 Quad XL en engadget schrijft dat die 8 uur en 25 minuten haalde voor dat hij er mee op hield.

De Huawei Ascend D1 Quad XL heeft een 2600Mah batterij, de Honor 2 heeft een 2230Mah batterij, een verschil van 370mah, dus denk dat ik daar mee kan concluderen dat de Honor 2 een aardig goeie schermtijd zal hebben, want is kwa hardware bijna identiek aan de Ascend D1 Quad XL.
Hmm, Nexus 4 heeft een 2100Mah batterij, dus verschil zou dan toch niet zo heel groot mogen zijn met Honor 2 lijkt mij.
Nice wel van je Nexus 7, wist niet dat die zo'n goede batterij had :)
pi_119489936
Jawel Nexus 7 heeft echt goeie schermtijd, met video kan dat zelfs tot 10 uur oplopen. Uh ja de Nexus 4 heeft een 2100Mah batterij, maar kan niet zo gewoon wezen dat de K3V2 van Huawei zuinigere is dan die Snapdragon S4 in de Nexus 4?

Die Huawei Ascend D1 Quad XL haalt whooping 8 uur en 25 minuten, maar het probleem is dat bijna geen enkele Chinese reviewer de batterij zo benchmarked als ze bij engadget doen.
pi_119490005
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
Jawel Nexus 7 heeft echt goeie schermtijd, met video kan dat zelfs tot 10 uur oplopen. Uh ja de Nexus 4 heeft een 2100Mah batterij, maar kan niet zo gewoon wezen dat de K3V2 van Huawei zuinigere is dan die Snapdragon S4 in de Nexus 4?

Die Huawei Ascend D1 Quad XL haalt whooping 8 uur en 25 minuten, maar het probleem is dat bijna geen enkele Chinese reviewer de batterij zo benchmarked als ze bij engadget doen.
Zou kunnen van die K3V2 idd, want dat is wel één van de dingen die huawei promoot er van denk ik hé, zuinigheid?
  woensdag 21 november 2012 @ 23:49:17 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119490064

Nu druk ik redelijk hard. Het is door het drukken/buigen iets beter geworden bij normaal gebruik.
7 van de 8 schroefjes (die ook met lijm vast zaten) los gekregen. De laatste was dol dus de boormachine er even bij gehad.

Morgen maar weer open maken want 1 van de connectors zit nog niet zoals het hoort :P! (speaker + mic :')).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119490250
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:48 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Zou kunnen van die K3V2 idd, want dat is wel één van de dingen die huawei promoot er van denk ik hé, zuinigheid?
Ja precies ze zeggen dat zelf. Zo staat er op de verkoop pagina ook iets van 30% zuinigere ( waar mee vergeleken weet ik niet ) en zou hij 72 uur standby halen.

Uit de plaatjes van batterij gebruik wat ik dan gezien heb ziet het er allemaal goed uit en als ik dan even die review van Ascend D1 Quad XL erbij neem en zie dat die een whooping 8 uur en 25 min schermtijd haalt dan zal het met honor 2 ook wel goed zitten.

Hoeveel % meer is 370mah? Ah ik heb het al 2230mah is 85/86 % van 2600Mah en dus heeft Huawei D1 Quad XL dus 15% meer mah.

En dan ga ik die 8 uur en 25 minuten berekenen en kom ik op een 7 uur en 15 minuten ongeveer uit, maar ben me vrijwel zeker dat ook bij honor 2 goed zit met batterij duur, denk dat het sowieso betere is dan bij de Nexus 4.

[ Bericht 6% gewijzigd door Diqiu-Long op 22-11-2012 00:02:06 ]
pi_119490714
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef Vincent_vd het volgende:
w00t w00t :D

Checkte net mijn tracking nog eens, nu staat er "The item (***) arrived at its destination country on 21-Nov-2012."
En op de site van BPost staat:

Datum Tijdstip Laatste Status Plaats
21/11/2012 19:44 Aankomst in het uitwisselingskantoor BEBRUA

Betekent dit dat het één van de volgende dagen gebracht zal worden? Of moet er nu nog een hele rompslomp van administratie gebeuren bij de post voor ze het brengen?
Dan duurt het maximaal nog een 2 tal dagen, nog even wachten!
pi_119490781
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 00:06 schreef Joerii90 het volgende:

[..]

Dan duurt het maximaal nog een 2 tal dagen, nog even wachten!
Wow nice :D Dus met wat geluk heb ik hem dan voor het weekend nog :o
pi_119490999
Shiz wat vindt je van de bouwkwaliteit van de Neo in vergelijking G3
pi_119491746
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef Majinster het volgende:
Shiz wat vindt je van de bouwkwaliteit van de Neo in vergelijking G3
Om eerlijk te zijn? Behalve het scherm, puur bouwtechnisch voelen ze niet eens zo heel veel anders aan, of doet er eentje optisch nogal onder voor de ander. Neuh. De G3 heeft natuurlijk de aluminium boven en onderlijst op het frontje, gorilla glass en van binnen aviation grade materials, dus het zal best beter in elkaar zitten en meer aankunnen, maar qua feel en looks zijn het gewoon mid-range China devices. Ik denk dat er niet heel veel verschil zit tussen deze twee en een AMOI/UMI/Newman/... uit de OP. De 512MB modellen en alles eronder lijken me wel echt van die plastic weggooidinkies, daarom list ik die maar niet eens. En de quadcores die gelist staan lijken me dan weer vergelijkbaar met high-end smartphones die we hier op de markt kennen (á la SIII/One X).

Neo voelt overigens iets prettiger in de hand omdat 'ie wat natuurlijker/ronder vormgegeven is. Wat wel apart is, zijn de hard touchbuttons onder op het scherm die verschillen. Menu-opties tover je bij de G3 links tevoorschijn en rechts is vorige. Bij de Neo is de linkse knop vorige en andersom. Ook zit de microUSB-socket onderop bij de G3 en bovenop bij de Neo. 't Is maar net wat je handiger vindt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119492385
Nu mijn telefoon is gestolen toch maar de topic in de gaten houden!
pi_119493316
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 01:35 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Nu mijn telefoon is gestolen toch maar de topic in de gaten houden!
Denk je dat ie in china gaat opduiken dan ? 8-)
pi_119493323
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 00:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn? Behalve het scherm, puur bouwtechnisch voelen ze niet eens zo heel veel anders aan, of doet er eentje optisch nogal onder voor de ander. Neuh. De G3 heeft natuurlijk de aluminium boven en onderlijst op het frontje, gorilla glass en van binnen aviation grade materials, dus het zal best beter in elkaar zitten en meer aankunnen, maar qua feel en looks zijn het gewoon mid-range China devices. Ik denk dat er niet heel veel verschil zit tussen deze twee en een AMOI/UMI/Newman/... uit de OP. De 512MB modellen en alles eronder lijken me wel echt van die plastic weggooidinkies, daarom list ik die maar niet eens. En de quadcores die gelist staan lijken me dan weer vergelijkbaar met high-end smartphones die we hier op de markt kennen (á la SIII/One X).

Neo voelt overigens iets prettiger in de hand omdat 'ie wat natuurlijker/ronder vormgegeven is. Wat wel apart is, zijn de hard touchbuttons onder op het scherm die verschillen. Menu-opties tover je bij de G3 links tevoorschijn en rechts is vorige. Bij de Neo is de linkse knop vorige en andersom. Ook zit de microUSB-socket onderop bij de G3 en bovenop bij de Neo. 't Is maar net wat je handiger vindt.
Kan je ook iets roepen verschil in kwaliteit foto's maken ivm compressie ?
pi_119493504
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 07:40 schreef glsf het volgende:

[..]

Kan je ook iets roepen verschil in kwaliteit foto's maken ivm compressie ?
Nee. Daar ik nog geen foto's heb gemaakt/vergeleken. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119493614
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 08:09 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee. Daar ik nog geen foto's heb gemaakt/vergeleken. :P
Zou je dat eens willen doen (van hetzelfde object) en de foto's hier willen plaatsen ?
pi_119494590
Als dat wil vandaag, sure.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119499789
nice! :D Krijg net een sms van men pa dat 1 van de 2 gsm's is afgeleverd thuis, sweet! De andere zal wel voor morgen zijn dan, crap nu gaat de tijd hier op school plots wel heel traag vooruit :( :p

Oh trouwens, de batterij eerst eens helemaal laten plat gaan, dat moet tegenwoordig toch niet meer hé? Vroeger moest dat voor zo elektronische toestellen maar...
pi_119500421
sgool is kut. Wat was dat een kuttijd voor een nurd zoals ik. :'(
pi_119504265
Umi X1 voor $199,28 bij antelife. Best een goede deal vergeleken met Uredeal.
pi_119505260
Heb de G3 besteld: http://www.mixeshop.com/j(...)art-phone_p1652.html

De zwarte, dus ik moet iets langer wachten..
pi_119506075
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 00:06 schreef Joerii90 het volgende:

[..]

Dan duurt het maximaal nog een 2 tal dagen, nog even wachten!
Die status kreeg ik de 19e.
Tot op heden nog geen Neo... :(
pi_119506384
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:13 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Die status kreeg ik de 19e.
Tot op heden nog geen Neo... :(
ow wtf :s Misschien bij de douane dan?
Heb die status gisteren om 15u gekregen, vandaag om 12u kwam de postbode hem brengen :D

Eerste indrukken:

wow, groot :o had hem kleiner verwacht, maar vind het goed zo :D
Zit bij mij ook een screenprotector op, één super klein luchtbelletje naast de speaker.
Batterij snap ik nu waarom jullie dat opgelost wilden, is echt idioot, gewoon, is op 5 minuten van 30 naar 20 gegaan en nu een half uur op 20 all ^^
Dan die kijkhoeken: vind dat het vooral langs boven heel erg is, maar ik vraag mij af of dat niet aan de screenprotector ligt. Denk dat dat misschien zo'n spiegel screenprotector ding is...
Ga seffens eens al de stappen ondernemen voor nieuwe rom en root enzo :)
pi_119506878
Of t ligt aan PostNL, lui werken ook niet altijd even hard door.

Douane zou erg kut zijn..
pi_119506896
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
Of t ligt aan PostNL, lui werken ook niet altijd even hard door.

Douane zou erg kut zijn..
ah dat zou ook kunnen, bij moest het maar van Brussel naar Leuven dus ja... ^^

Edit: euhm heeft iemand al kunnen rooten en daarvoor windows 7/8 kunnen gebruiken? Want als ik die PDAnet probeer te installeren zegt hij dat ik de gsm moet insteken en wachten op de driver wizard maar die komt natuurlijk niet :s

[ Bericht 17% gewijzigd door Vincent_vd op 22-11-2012 17:06:16 ]
pi_119509009
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:13 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Die status kreeg ik de 19e.
Tot op heden nog geen Neo... :(
Heb exact hetzelfde, heb ook al een track&trace code gevraagd/ontvangen bij postnl maar die werkt nog niet want "moet nog wel verwerkt en gekoppeld aan je adres worden."
pi_119509127
Komt er een toestel in de buurt van de galaxy note 2?
pi_119509370
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:51 schreef ptrmas het volgende:

[..]

Heb exact hetzelfde, heb ook al een track&trace code gevraagd/ontvangen bij postnl maar die werkt nog niet want "moet nog wel verwerkt en gekoppeld aan je adres worden."
Ja, wtf, heb gister gevraagd om zo'n track & trace code maar nog niks ontvangen.. wat doen die lui daar in godsnaam?
pi_119511143
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 07:39 schreef glsf het volgende:

[..]

Denk je dat ie in china gaat opduiken dan ? 8-)
Haha, nee :P

Zoek een leuke alternatief want 400 euro betalen voor een nieuwe smartphone is toch een beetje teveel...
pi_119511190
Philips brengt dualsim-smartphone met Android 4.0 op de markt
Hier hadden we op moeten wachten
Kan je gewoon naar Philips in Nederland voor garantie :P
pi_119511282
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:55 schreef AnimeFan het volgende:
Philips brengt dualsim-smartphone met Android 4.0 op de markt
Hier hadden we op moeten wachten
Kan je gewoon naar Philips in Nederland voor garantie :P
quote:
Waarschijnlijk komt het toestel alleen in China en Rusland uit.
Komt het toch nog op China neer, haha

Hij ziet er wel vet uit:


Als je het toestel hebt en je zegt dat het een ''Chinaphone'' is en iemand dan zegt ''ach die dingen gaan zo kapot'' Laat je even het philips logo zien, krijg je iedereen verbaasd mee :P

2gb ram???
User memory: 2048 MB

Word standaard alleen geleverd met chinese en engelse taal.

Beeld lijkt mij niet heel fantastisch:
4.5" qHD IPS display

Picture/Display
Main Display Colors: 16M
Main Display Resolution: 540X960 pixel
Main Display Technology: TFT
Capacitive touchscreen

[ Bericht 14% gewijzigd door nodig op 22-11-2012 19:04:55 ]
  donderdag 22 november 2012 @ 19:00:54 #257
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119511393
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:55 schreef AnimeFan het volgende:
Philips brengt dualsim-smartphone met Android 4.0 op de markt
Hier hadden we op moeten wachten
Kan je gewoon naar Philips in Nederland voor garantie :P
Je weet dat Philips die tak een aantal jaar geleden (2007/08) heeft verkocht aan een Chinees bedrijf?
Uit mijn hoofd was dat CEC die een licentie heeft gekregen op de naam van Philips (zo zijn er ook Philips tablets)

Zo is er ook die TV fabrikant TPV Technology die de TV tak heeft gekocht.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119511689
Lijkt qua specs wel op een Neo.. Is gewoon rebranded met Philips logo. Allemaal standaard MTK 6577 chipsets met allemaal dezelfde hardware in grote lijnen.
pi_119511834
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:08 schreef Xenorium het volgende:
Lijkt qua specs wel op een Neo.. Is gewoon rebranded met Philips logo. Allemaal standaard MTK 6577 chipsets met allemaal dezelfde hardware in grote lijnen.
Klopt, maar met een philips logo word die toch iets specialer :D

Maar ik ga hem zelf niet kopen hoor, vind het schermpje aan de magere kant en met 1,1cm is die ook niet bepaald dun. 131 x 67.5 x 11 mm
pi_119512366
Scheelt 0,5 milimeter met de Neo, wel krijg je 2400mAh batterij, das wel ff iets lekkerder dan onze 1850 mAh van de Neo.

Is volgens mij een prima ding. Voor 150 / 160 dollar zeker een prima ding.

Oh wacht, maar 512Mb geheugen. Lameeeeee

http://www.etotalk.com/ph(...)-3g-wcdma_p3331.html

Ik zit naar de G3 te loeren maar ik ga die overslaan. Ik wacht op de Newman n2. De Neo n03 wordt veel te groot, 5.3inch.

Dan tegen die tijd gaat de Neo naar een gelukkig familielid. Zal dus volgend jaar worden, een mooie quadcore met HD scherm.

[ Bericht 29% gewijzigd door Xenorium op 22-11-2012 19:36:35 ]
pi_119513514
Heb een probleempje

Heb op 9 november 4 screenprotectors en 2 cases voor de Neo besteld op lightake. Had er niet echt aandacht aangegeven omdat ik aan het wachten was op de Neo's zelf. Nu ik die heb ging ik is kijken en zag ik dat die cases en protectors nog altijd op "pending" staan.
Hebben nog mensen dit voor dat ze niet in stock zijn ofzo? Of stuur ik best eens een mail naar hun? :p
pi_119513631
Vraag het aan hun.
pi_119513667
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:51 schreef Vincent_vd het volgende:
oor dat ze niet in stock zijn ofzo
Ik heb gisteren een case besteld en deze staat nu op Collecting Products Now.
pi_119513778
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:54 schreef glsf het volgende:

[..]

Ik heb gisteren een case besteld en deze staat nu op Collecting Products Now.
Ja daar staat mijne ook

11/12/2012 8:53:17 AM Collecting Products Now Processing.
pi_119514162
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:51 schreef Vincent_vd het volgende:
Heb een probleempje

Heb op 9 november 4 screenprotectors en 2 cases voor de Neo besteld op lightake. Had er niet echt aandacht aangegeven omdat ik aan het wachten was op de Neo's zelf. Nu ik die heb ging ik is kijken en zag ik dat die cases en protectors nog altijd op "pending" staan.
Hebben nog mensen dit voor dat ze niet in stock zijn ofzo? Of stuur ik best eens een mail naar hun? :p
had ik dus ook, precies het zelfde..
5 Protectors besteld, hoesje en batterij..

maar bij mij bleek de status naar 9 dagen niet geupdate te zijn, volgens hun was hij dan ook al verzonden en zat er een foutje ( zoals ik eerder heb gemeld) in het status systeem waardoor geen 1 status naar shipped was gezet..
pi_119514295
Wat moet je nou met 5 protectors??
pi_119514427
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:06 schreef Downstar het volgende:

[..]

had ik dus ook, precies het zelfde..
5 Protectors besteld, hoesje en batterij..

maar bij mij bleek de status naar 9 dagen niet geupdate te zijn, volgens hun was hij dan ook al verzonden en zat er een foutje ( zoals ik eerder heb gemeld) in het status systeem waardoor geen 1 status naar shipped was gezet..
ooh ok :) Ja herinner mij weer dat je dat gezegd had dacht toen dat het over gsm's ging alleen :)

En Xenorium voor het geval er één kapot gaat, of er één niet gemakkelijk opgeraakt zeker? Dat is toch de reden waarom ik er meerderen heb gekocht, is toch maar 1 dollar ofzo :p
pi_119514524
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:09 schreef Xenorium het volgende:
Wat moet je nou met 5 protectors??
de muren van mijn kamer mee behangen. :')

ik wou er 3 kopen, Vaak heb je nog wel eens dat er 1 mis gaat. en dat je er dus gelijk al 1 verneukt :P
dan had ik dus een 2de als nieuwe.. en die 3de had ik in gedachten voor als bijvoorbeeld die 2de er een keer af ging.. dat ej er dan ook nog 1 op reserve had..

maar ik zag dat als ik er 5 afnam ofzo, het een meerprijs was van 50 cent ofzo..
Denk nouja dan neem ik dr nog maar 2 bij :P
  donderdag 22 november 2012 @ 20:39:07 #269
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_119515676
En hebben we het nieuwste Chinese speeltje al gezien?
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_119516078
Ja Gizchina heeft daar uitgebreid over bericht, maar hij is dus niet echt goedkoop ofzo heb ik begrepen, een smartphone mag voor mij namelijk best wat dikkere zijn.

[ Bericht 22% gewijzigd door Diqiu-Long op 22-11-2012 20:56:29 ]
pi_119516679
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:47 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ja Gizchina heeft daar uitgebreid over bericht, maar hij is dus niet echt goedkoop ofzo heb ik begrepen, een smartphone mag voor mij namelijk best wat dikkere zijn.
Ja idd, of ze moeten hem goed afronden. Bij de iPhone 5 bvb, die is zo dun en zo recht, dat die randen heel de tijd tegen je hand drukken en een heel onaangenaam gevoel geven vind ik.
Het ziet er allemaal mooi uit zo dun, maar handig vind ik het niet per se
pi_119516825
Even een vraagje: Ik heb een Umi X1 besteld bij Uredeal, en hij wordt verzonden met Singpost, hoelang duurt het ongeveer voordat het pakketje in Nederland is? De 19e werd de status eindelijk: despatched overseas.
pi_119517106
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:03 schreef Nellykelly het volgende:
Even een vraagje: Ik heb een Umi X1 besteld bij Uredeal, en hij wordt verzonden met Singpost, hoelang duurt het ongeveer voordat het pakketje in Nederland is? De 19e werd de status eindelijk: despatched overseas.
Bij mij met hong kong post heeft het 7 dagen geduurd, dus vermoed dat het ook wel rond die tijd zal zitten bij singpost dan :)
pi_119517151
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:51 schreef Vincent_vd het volgende:
Heb een probleempje

Heb op 9 november 4 screenprotectors en 2 cases voor de Neo besteld op lightake. Had er niet echt aandacht aangegeven omdat ik aan het wachten was op de Neo's zelf. Nu ik die heb ging ik is kijken en zag ik dat die cases en protectors nog altijd op "pending" staan.
Hebben nog mensen dit voor dat ze niet in stock zijn ofzo? Of stuur ik best eens een mail naar hun? :p
Heb op deze datum ook case besteld en deze is opgestuurd (zonder trackingnr.), maar nog niet ontvangen.
pi_119517318
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:00 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Ja idd, of ze moeten hem goed afronden. Bij de iPhone 5 bvb, die is zo dun en zo recht, dat die randen heel de tijd tegen je hand drukken en een heel onaangenaam gevoel geven vind ik.
Het ziet er allemaal mooi uit zo dun, maar handig vind ik het niet per se
Ik denk zelfs dat een toestel van 10mm wellicht lekkerdere in de hand ligt, want ik heb ooit zo'n dunne iPod touch cadeau gegeven aan mijn vriendin, maar lijkt me zelf te dun.

Maar ik ben dan ook meer van de telefoons die gewoon krachtig zijn en goeie batterij en alles hebben, dunne telefoons gaan toch meestal ten koste van de batterij.
pi_119520463
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:30 schreef shiznuts het volgende:
Als dat wil vandaag, sure.
1e G3. 2e foto Neo.
Eén binnen foto (weinig crop), één buiten (veel crop):




Mijn conclusie? Nou, de Neo is een beetje té 'harsh' naar mijn mening. Gooit er een of ander verscherp+add contrast/saturation-filter overheen en de foto's zijn wat noisier. De G3 is wat 'zachter' en lijkt niet alle details te pakken, maar ziet er wel wat natuurlijker uit. Liever zelf in post wat bijwerken dan dat de camera dat op een destructieve manier zelf doet en niet kan worden teruggedraaid.

RAW-hack heb ik (nog) niet toegepast op de G3. Moet je eerdere vergelijkingen tussen stock en enhanced versie ergens in deze reeks maar ff kijken.

Mja, het zijn telefoons die foto's kunnen maken, geen camera's waarmee je bellen kunt. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119521166
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:15 schreef shiznuts het volgende:

[..]

1e G3. 2e foto Neo.
Eén binnen foto (weinig crop), één buiten (veel crop):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn conclusie? Nou, de Neo is een beetje té 'harsh' naar mijn mening. Gooit er een of ander verscherp+add contrast/saturation-filter overheen en de foto's zijn wat noisier. De G3 is wat 'zachter' en lijkt niet alle details te pakken, maar ziet er wel wat natuurlijker uit. Liever zelf in post wat bijwerken dan dat de camera dat op een destructieve manier zelf doet en niet kan worden teruggedraaid.

RAW-hack heb ik (nog) niet toegepast op de G3. Moet je eerdere vergelijkingen tussen stock en enhanced versie ergens in deze reeks maar ff kijken.

Mja, het zijn telefoons die foto's kunnen maken, geen camera's waarmee je bellen kunt. :P
Bedankt. Neo lijkt iets scherper (minder compressie).
Wat zijn van beide de omvang van de bestanden ?
M.a.w. zit er verschil in omvang ?
pi_119521295
Filesize van de n02 komt misschien gemiddeld op zo'n 800kB met resolutie 3264x2448.
En de G3 komt uit op het dubbele zo'n beetje, 1600kB, zelfde res.

Maar zoals gezegd is de lens/sensor combi van de Neo niet beter of dat 'ie er scherpere foto's maakt/meer detail uit haalt. Het is gewoon de filter de in-camera eroverheen wordt gekwakt. Ik heb dat persoonlijk liever niet zo sterk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119522431
Via Mobile Uncle Tools voor jpeg: (1,03MB)



Via Mobile Uncle Tools na jpeg (na camera update van Jiayu G2) (1,30MB)



Rechtstreeks via Android camera voor: (1,63MB)



Rechtstreeks via Android camera na: (3,02MB)



Conclusie: de bestanden zijn flink zwaarder geworden, maar ik zie er geen verbetering in. Raws kan ik wel openen, maar ik zie niets meer dan vijftig tinten grijs :P
mag het weten
pi_119527713
Uredeal heeft de Neo N02-M met multi-language. Ze hebben de Taiwan 101 mod rom gebruikt.

http://www.uredeal.com/ne(...)art-phone_g3422.html


http://www.4shared.com/ra(...)-N02-M_Recovery.html

[ Bericht 23% gewijzigd door Majinster op 23-11-2012 05:38:44 ]
  vrijdag 23 november 2012 @ 07:46:53 #281
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119528094
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 05:12 schreef Majinster het volgende:
Uredeal heeft de Neo N02-M met multi-language. Ze hebben de Taiwan 101 mod rom gebruikt.

http://www.uredeal.com/ne(...)art-phone_g3422.html


http://www.4shared.com/ra(...)-N02-M_Recovery.html
Die uploader op 4shared heeft trouwens een bizar komische p0rn acteur naam, maar dat terzijde :)
pi_119531278
Ik heb een trackingcode van Lightake freeshipping airmail RX.....DE. Deze komt niet in de start post voor.
Waar is deze te tracken ?
pi_119532499
Volgens mij kan je bijna alles tracken met: http://www.17track.net/
pi_119536221
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 05:12 schreef Majinster het volgende:
Uredeal heeft de Neo N02-M met multi-language. Ze hebben de Taiwan 101 mod rom gebruikt.

http://www.uredeal.com/ne(...)art-phone_g3422.html

http://www.4shared.com/ra(...)-N02-M_Recovery.html
Nou nog een link naar die Rom... Aan de recovery heb je niks. De language zit in de apk files van de ROM.
pi_119537620
Is het iemand al gelukt om 720p te schieten met de Neo? Filmt standaard met een 640x480 resolutie, terwijl de video kwaliteit op hoog staat.
Met een aangepaste media_profiles.xml lukt het me ook niet.
pi_119537681
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:35 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Nou nog een link naar die Rom... Aan de recovery heb je niks. De language zit in de apk files van de ROM.
Op deze http://translate.google.n(...)CwBQ&ved=0CFoQ7gEwBQ staat een link.
pi_119537833
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:16 schreef RedVultures het volgende:
Is het iemand al gelukt om 720p te schieten met de Neo? Filmt standaard met een 640x480 resolutie, terwijl de video kwaliteit op hoog staat.
Met een aangepaste media_profiles.xml lukt het me ook niet.
Downstar is dit gelukt.
Volgens mij moet de instelling niet op hoog maar op fijn staan, zou het kunnen dat die optie er is?
pi_119538279
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Downstar is dit gelukt.
Volgens mij moet de instelling niet op hoog maar op fijn staan, zou het kunnen dat die optie er is?
Helemaal gelukt :), thank you :D .
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:36:35 #289
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119538404
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 05:12 schreef Majinster het volgende:
Uredeal heeft de Neo N02-M met multi-language. Ze hebben de Taiwan 101 mod rom gebruikt.

http://www.uredeal.com/ne(...)art-phone_g3422.html

http://www.4shared.com/ra(...)-N02-M_Recovery.html
:o Holy guacamole. Dat zou wat zijn. >:)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119538845
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:o Holy guacamole. Dat zou wat zijn. >:)
Ik heb die taiwan101 Rom al op de neo gebruikt maar daar zaten ook geen andere talen in helaas
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119539075
De enige die op internet te vinden is, dat is Taiwan101_NEO-N02_M_ICS_V.02-2. Maar is gebaseerd op T09. Ook al heeft die Nederlands, die flash ik er niet op. Dan gaat die batterij indicator weer helemaal wild.

Ik denk dat die gast die rom verkocht heeft met multilanguage aan Uredeal. Goede business dat wel.
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:03:37 #292
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119539392
Woohah! De Neo is plots gearriveerd!

Straks rooten volgens de beproefde wijze, nog nooit gedaan. Weet iemand of het ook kan met een windowsversie die op een dualboot macbook draait?

Vindt m er overigens beter uitzien dan verwacht en voelt goed aan!
pi_119539417
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:47 schreef glsf het volgende:
Ik heb een trackingcode van Lightake freeshipping airmail RX.....DE. Deze komt niet in de start post voor.Waar is deze te tracken ?
heb zelfde probleem zou eerst met HK post worden verstuurt maar kreeg vandaag te horen dat het via Global airmail gaat tracking begint met RE en is nu nog onbekend op 17track.net

je kunt alle trackcodes via deze 17track volgen
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:06:22 #294
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119539496
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:03 schreef funky_fart het volgende:
Woohah! De Neo is plots gearriveerd!

Straks rooten volgens de beproefde wijze, nog nooit gedaan. Weet iemand of het ook kan met een windowsversie die op een dualboot macbook draait?
Only one way to find out. :P
quote:
Vindt m er overigens beter uitzien dan verwacht en voelt goed aan!
Collega van me vond het scherm van de G3 wel beter, maar vond overall de Neo veel beter aanvoelen/ogen, verrassend genoeg. En ik heb ook al een gegadigde als ik afscheid van een van de twee ga nemen. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119539497
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:03 schreef funky_fart het volgende:
Woohah! De Neo is plots gearriveerd!

Straks rooten volgens de beproefde wijze, nog nooit gedaan. Weet iemand of het ook kan met een windowsversie die op een dualboot macbook draait?

Vindt m er overigens beter uitzien dan verwacht en voelt goed aan!
Importbelasting, DHL?
pi_119539509
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:03 schreef funky_fart het volgende:
Woohah! De Neo is plots gearriveerd!

Straks rooten volgens de beproefde wijze, nog nooit gedaan. Weet iemand of het ook kan met een windowsversie die op een dualboot macbook draait?

Vindt m er overigens beter uitzien dan verwacht en voelt goed aan!
Plots? Status van verzenden niet veranderd dan? :+
Maar aub ophouden met al deze positieve ervaringen, ik heb em nog niet binnen... :'(
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:10:03 #297
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119539624
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:06 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Plots? Status van verzenden niet veranderd dan? :+
Maar aub ophouden met al deze positieve ervaringen, ik heb em nog niet binnen... :'(
Ja, plots, want TNT kon er al sinds 9 nov geen melding van maken dat ie er was.
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:10:55 #298
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119539655
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:06 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Importbelasting, DHL?
Chinese Air registered. Geen importbelasting :)
pi_119539734
Damn man, ik had die 25 euro liever in mijn pocket gehouden. Wat stond er dan op wat de inhoud zou zijn en waarde?
pi_119539744
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:10 schreef funky_fart het volgende:
quote: Op vrijdag 23 november 2012 15:06 schreef Xenorium het volgende:[..]Importbelasting, DHL?Chinese Air registered. Geen importbelasting
kijk dat zijn nog eens goede berichten :)
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:13:39 #301
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119539750
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Only one way to find out.
Grappig, de Windows 7 64bit op m'n MacBook herkent m meteen, als een Huawei :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')