Je wekte de indruk dat je helemaal safe bent met een CWM backup. Dat is niet in alle gevallen het geval. Vandaar mijn reactie.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:54 schreef Downstar het volgende:
Wat is daar niet helemaal waar aan dan?
Zoals ik zeg maak je een 'goede backup' doormiddel van CWM van je rom..
( ik heb t dan ook niet over bootloaders etc..)
hahah zie t ook niet als een aanvalquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:12 schreef glsf het volgende:
[..]
Je wekte de indruk dat je helemaal safe bent met een CWM backup. Dat is niet in alle gevallen het geval. Vandaar mijn reactie.
Het is niet een aanval maar meer een aanvulling op jouw uitspraak.
zonder root/cwm kun je prima werken hoor.. alleen heb je dan minder zekerheiden( minder backupmogelijkheden), maarjaa als je toch niet gaat lopen kutten met je telefoon.. waarom zou je dan een backup benodigd zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:01 schreef vuurpaard66 het volgende:
hahaha betrapt banaanhangwagen..ik knijp hem echt gewoon..het is zo zonde als dat toestel opeens niks meer doet.
aan de andere kant hoe duidelijk kun je zijnin je tutorial Downstar:)
Ik kom hierop terug zodra toestel binnen is, laat dat maar eerst zonder problemen verlopen en dan nemen we de volgende stap.
Het is mij dankzij Downstar nu wel duidelijk dat je echt niet zonder root/cmw aan de slag kunt met toestel.
De Huawei Honor 2 met zijn 2230Mah batterij zou dat denk ik wel halen hoor en andere zullen het net wel of net niet halen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:26 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
hij moet het echt de hele dag volhouden. Nu luister ik radio (3g aan) whatsapp s'morgens, en dat een uur lang in de bus, en s'avonds weer terug. Dan is er toch zon 40 procent van af. En dan op het werk in de pauzes totaal een uur whatsapp ongeveer..
Bij mij geeft ie ook aan. Updated 4 days 2 hours. Ze zijn iig traag met updaten van statussen. Maar wat verwacht je van gratis verzending! Volgend weekend zal er vast wel meer bekend zijn (december)quote:
Bij mij ook niet. Ook op 9 november al uit China vertrokken..quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:44 schreef funky_fart het volgende:
Ben inmiddels al een week bij TNT aan het leuren/zeuren of er al een NL'se track & trace code voor mijn pakketje is. (shipped naar NL op 9 november) Nog steeds niet. Prfffffrrrrttttt....
eens kijken bedankt!quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:26 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
De Huawei Honor 2 met zijn 2230Mah batterij zou dat denk ik wel halen hoor en andere zullen het net wel of net niet halen.
WIj danken u hartelijk.quote:
Met de G3 lukt bovenstaande makkelijjkquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:57 schreef kruidkoekje het volgende:
ik wil een telefoon die je de hele dag "aan" kan hebben staan. Iedereen gebruikt toch whatsapp dus ik wil mijn internet aan kunnen laten staan. (1gb is niet voldoende maar kan een nieuw abonnement afsluiten en dan heb je bij Vodafone 10gb! ) Zodat ik dus zie wanneer ik een berichtje heb en niet eerst elke keer mijn internet moet aan zetten..
Zijn er telefoons die dat volhouden of niet? en waarbij je het toestel ook gemiddeld 2 uur per dag kunt gebruiken daarnaast, voor ik thuis ben.
Dit dusquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:58 schreef Xenorium het volgende:
Quad core met een huge screen, dan wil je echt geen batterij onder de 2000mAh.
Die kan je ook blijven gebruiken, maar dan zo'n draagbaar reserveaccuutje kopenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:52 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
eens kijken bedankt!
Had de note hiervoor met zijn 2500mah , nou 3 x niks. hield het echt geen dag uit.
Inderdaad, maar die quadcore chipset van Huawei zou best zuinig zijn althans dat zeggen ze zelf. Een reserve batterij bied trouwens uitkomst als je de dag eens niet haalt, ik heb mijne gewoon in mijn portemonnee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:58 schreef Xenorium het volgende:
Quad core met een huge screen, dan wil je echt geen batterij onder de 2000mAh.
Hier dus The item Pm1Neo N02-M 4.5 inch QHD Dual Core MTK6577 Android 4.0 Cellphone GSM+WCDMA 1GB/4GB - Black left Hong Kong for its destination on 13-Nov-2012.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:44 schreef funky_fart het volgende:
Ben inmiddels al een week bij TNT aan het leuren/zeuren of er al een NL'se track & trace code voor mijn pakketje is. (shipped naar NL op 9 november) Nog steeds niet. Prfffffrrrrttttt....
Ik hou jouw posts dan ook extra scherp in de gaten voor het geval jij positief nieuws hebtquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:44 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Ook op 9 november al uit China vertrokken..
Japan AGC tempered glassquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
Welk soort glas gebruikt de UMI X1, das de prijsvraag van gizchina.com om een UMI X1 te winnen, ik weet het antwoord al maar denk dat vele het fout zullen hebben.
Jij bent stiekem verkoper voor de Honor 2 zeker, of baas van de fanclub?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:26 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
De Huawei Honor 2 met zijn 2230Mah batterij zou dat denk ik wel halen hoor en andere zullen het net wel of net niet halen.
Heb zelf ook een Galaxy S, en heb het mij ook afgevraagd. Bij de Galaxy S zijn de kleuren wel er over eigenlijk, dus zal minder fel zijn, maar heb gehoord dat het op de Neo nog altijd mooi is (toch met die laatste update) en Resolutie van de Neo ligt hoger, dus ook al is het minder dan de nieuwste high end gsm's, het is nog altijd scherper dan de Galaxy Squote:Op dinsdag 20 november 2012 16:47 schreef ElmoFan het volgende:
Ik zit te denken aan het kopen van Neo-mobile N02-m. Ik ben alleen benieuwd hoe het scherm is. Ik heb op dit moment een Galaxy S met amoled dus ik ben erg benieuwd naar de kleuren. Heeft het een beetje een mooi scherm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |