abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119479268
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:35 schreef Downstar het volgende:

[..]

ah oke :p. dus na rom update ( indien recovery map er instaat) moet je via mobile uncle dus weer CMWR dr op gooien :P..
Behalve als je als antwoord nee geeft
pi_119479277
pfffffffffff Lees lekker over mijn bericht heen. Ja doei. Kies gewoon voor reboot in cwmr als hij klaar is met T12 flashen. Dan kun je kiezen wil je cwmr behouden of stock recovery erop.
pi_119479318
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:35 schreef Xenorium het volgende:
pfffffffffff Lees lekker over mijn bericht heen. Ja doei. Kies gewoon voor reboot in cwmr als hij klaar is met T12 flashen. Dan kun je kiezen wil je cwmr behouden of stock recovery erop.
toen was ik mijn bericht al aan het opmaken lieve schat, niet zo gefrustreerd jij .. jou antwoord word wel gewaardeerd :@ O+ O-)
pi_119479343
:D :D :D :D :D :D
pi_119479494
maar die vergelijkings foto is dus wss van T09 en T12 ( waarin T10 verbetering qua scherm ook zit)
aangezien dacht bartvdg, melde weinig verschil te zien tussen T10 en T12..
pi_119480402
Ik heb die T12 er gewoon vanuit recovery opgezet .nu net weer geroot en alles er terug opgezet van apps.gaat snel als je dat meerdere keren per week doet ;-)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119480496
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:40 schreef Downstar het volgende:
maar die vergelijkings foto is dus wss van T09 en T12 ( waarin T10 verbetering qua scherm ook zit)
aangezien dacht bartvdg, melde weinig verschil te zien tussen T10 en T12..
Ik zie weinig of geen verschil eerlijk gezegd met deze update.
pi_119480556
Dan blijf ik nog wel even mooi bij T10, daar geen problemen meer mee.
batterijweedgave lijkt ook goed te werken hier :D
pi_119480606
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:00 schreef Downstar het volgende:
Dan blijf ik nog wel even mooi bij T10, daar geen problemen meer mee.
batterijweedgave lijkt ook goed te werken hier :D
Nouja, ze updaten waarschijnlijk niet voor niets en updates hoeven ook niet altijd visueel te zijn.
pi_119480715
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:51 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nice :D

vanavond wel even een paar fotos van scherm G3 tov Neo oke :D?
Niet vergeten hoor 8-)
  woensdag 21 november 2012 @ 21:15:44 #211
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_119481303
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:05 schreef Majinster het volgende:
wow zoveel verschil met een aanpassing

[ afbeelding ]
Mijn vraag is dan meteen war maak je de foto's van de twee telefoons nu mee? Dat ligt namelijk er ook nog aan. Is het niet eerlijk om ook van beide een screenshot ernaast te houden?
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_119482711
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:05 schreef Majinster het volgende:
wow zoveel verschil met een aanpassing
Bizar..zo mooi..wat een verschil
pi_119484998
Hmmm, nandroid backup via CMWR lijken niet goed te gaan, of ik krijg hele kleine backups..

mijn backups van mijn wildfire zijn +-450 mb groot

De backup via cmwr backup van de neo is bij mij maar 12 mb groot?
kan volgens mij nooit goed zijn toch ofwel? krijgen jullie wel normale backups?

update: zie in mijn clockworkmod mapje op mijn sd ook een map met blobs staan,
volgens mij zijn dit bestanden die benodigd zijn voor de backup.. volgens mij is dat om herhaling tegen te gaan van het maken van backups, zodat je niet oneindig vaak dezelfde data backupt?

Update2: https://plus.google.com/103583939320326217147/posts/L5aVZe7C9vg

Sinds versie 6 gaat dit dus zo, om kleinere backups te krijgen :D

[ Bericht 10% gewijzigd door Downstar op 21-11-2012 22:21:39 ]
  woensdag 21 november 2012 @ 22:55:41 #214
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119487555
Neo open gemaakt. Helaas nog niet het scherm kunnen fixen. De druk komt niet van de achterkant maar van de voorkant op het scherm :'(.

Denk ook niet dat ik de Neo verder open kan halen zonder hem te slopen.

Ach er moet toch iets negatiefs te zeggen zijn :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119487729
Uhja die blobls kan ik, vandaar dat ik geen backups meer maak op mijn Nexus 7 via clockword recovery, want die blob map blijft maar groeien enzo weet ik niet hoe ik mijn oudere backups kan verwijderen.

@RobertNL don't bother with it, mijn Nexus 7 heeft een minimale screenlift, heb ik ook open gehad maar uiteindelijk blijft het, je verwacht zulke kwaaltjes niet, maar zolang het bijna niet zichtbaar is en voor rest voor geen overlast zorgt kan ik er mee leven.
  woensdag 21 november 2012 @ 23:08:38 #216
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119488212
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:03 schreef glsf het volgende:

[..]

Niet vergeten hoor 8-)
Ok dan, hold your horses. :P Hier:

Zoals ik dus al aangaf. Van voren en opzij echt dikke prima de N002 (Neo/N02-M), maar falls slightly apart van boven en onder. Duidelijke winnaar hier in deze vergelijking, maar ja, dat is dan ook aardig wat euro's verschil (euro'tje of 40).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119488716
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Zoals ik dus al aangaf. Van voren en opzij echt dikke prima de N002 (Neo/N02-M), maar falls slightly apart van boven en onder. Duidelijke winnaar hier in deze vergelijking, maar ja, dat is dan ook aardig wat euro's verschil (euro'tje of 40).
Die met het fruit zal wel de G3 zijn dan 8-)
Behoorlijk verschil inderdaad.
Ik begreep dat foto's maken bij de G3 niet zo geweldig is vanwege te hoge compressie (of is dat al gefixed?). Is dat bij de Neo dan een stuk beter?
pi_119488717
quote:

[..]

Ik vind de kleur van de luchtbalonnen op mijn neo na de update naar T12 Rom toch veel mooier dan uw luchtbalonnen Shiz :-)
pi_119488854
Net weer stukje over Nexus 4 gelezen, die batterij schijnt niet zolang vol te houden, dus dan wil ik weer graag weten zijn er Chinese telefoons die het wel goed volhouden.

De Nexus 4 schijnt zo'n 4 uur schermtijd te hebben ofzo.
pi_119488879
Kleuren zijn beter geworden met de nieuwe rom. inkijkhoek ook als naar met je hoofd naar beneden gaat. Iemand die tegenover je staat ziet dan erg weinig, die inkijkhoek is slecht. Maar ook wel relaxed dat iemand in de bus niet mee kan kijken.
  woensdag 21 november 2012 @ 23:28:57 #221
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119489151
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Diqiu-Long het volgende:
Uhja die blobls kan ik, vandaar dat ik geen backups meer maak op mijn Nexus 7 via clockword recovery, want die blob map blijft maar groeien enzo weet ik niet hoe ik mijn oudere backups kan verwijderen.

@RobertNL don't bother with it, mijn Nexus 7 heeft een minimale screenlift, heb ik ook open gehad maar uiteindelijk blijft het, je verwacht zulke kwaaltjes niet, maar zolang het bijna niet zichtbaar is en voor rest voor geen overlast zorgt kan ik er mee leven.
Zal zo wel even een foto posten ;(
quote:

[..]

Nice :P, had er ook al een paar gemaakt. Nu hoeft niemand mijn crap foto's meer te zien ;)
  woensdag 21 november 2012 @ 23:32:18 #222
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119489305
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:19 schreef bartvdg het volgende:

[..]

Ik vind de kleur van de luchtbalonnen op mijn neo na de update naar T12 Rom toch veel mooier dan uw luchtbalonnen Shiz :-)
Mja, beetje lastig een exacte belevingskopie te fotograferen.
Met wat tweaken in post, is dit gecalibreerd wat hoe het wat realistischer eruit ziet van voren:

De ballonkleuren zijn best wel 1:1 met wat je ziet met het oog. De apps kleuren hebben hier ff wat moeten inboeten voor de weergave, dus daar niet op letten.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 21 november 2012 @ 23:33:50 #223
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_119489376
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
Net weer stukje over Nexus 4 gelezen, die batterij schijnt niet zolang vol te houden, dus dan wil ik weer graag weten zijn er Chinese telefoons die het wel goed volhouden.

De Nexus 4 schijnt zo'n 4 uur schermtijd te hebben ofzo.
wat vind je acceptabel wat schermtijd betreft? Ik vind vier uur best meevallen
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_119489466
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:33 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Ik vind 4u idd ook niet zo slecht klinken. Daar zit je niet zo direct aan hoor
pi_119489501
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:32 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja, beetje lastig een exacte belevingskopie te fotograferen.
Met wat tweaken in post, is dit gecalibreerd wat hoe het wat realistischer eruit ziet van voren:
[ afbeelding ]
De ballonkleuren zijn best wel 1:1 met wat je ziet met het oog. De apps kleuren hebben hier ff wat moeten inboeten voor de weergave, dus daar niet op letten.
Inderdaad,zo zien de kleuren er ook uit bij mijn Neo. Netjes :-)
pi_119489675
w00t w00t :D

Checkte net mijn tracking nog eens, nu staat er "The item (***) arrived at its destination country on 21-Nov-2012."
En op de site van BPost staat:

Datum Tijdstip Laatste Status Plaats
21/11/2012 19:44 Aankomst in het uitwisselingskantoor BEBRUA

Betekent dit dat het één van de volgende dagen gebracht zal worden? Of moet er nu nog een hele rompslomp van administratie gebeuren bij de post voor ze het brengen?
pi_119489699
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:33 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Het is niet slecht hoor 4 uur, maar ook niet bepaald goed, ik haal op mijn Nexus 7 4 uur schermtijd met offline gamen en 6 uur haal ik ongeveer bij normaal gebruik.

Ik heb even gekeken naar Huawei Ascend D1 Quad XL en engadget schrijft dat die 8 uur en 25 minuten haalde voor dat hij er mee op hield.

De Huawei Ascend D1 Quad XL heeft een 2600Mah batterij, de Honor 2 heeft een 2230Mah batterij, een verschil van 370mah, dus denk dat ik daar mee kan concluderen dat de Honor 2 een aardig goeie schermtijd zal hebben, want is kwa hardware bijna identiek aan de Ascend D1 Quad XL.

( Mijn HTC Evo 3D haalt niet eens 2 uur schermtijd, met gewoon gebruik en op wifi en autobrightness. )
pi_119489766
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Het is niet slecht hoor 4 uur, maar ook niet bepaald goed, ik haal op mijn Nexus 7 4 uur schermtijd met offline gamen en 6 uur haal ik ongeveer bij normaal gebruik.

Ik heb even gekeken naar Huawei Ascend D1 Quad XL en engadget schrijft dat die 8 uur en 25 minuten haalde voor dat hij er mee op hield.

De Huawei Ascend D1 Quad XL heeft een 2600Mah batterij, de Honor 2 heeft een 2230Mah batterij, een verschil van 370mah, dus denk dat ik daar mee kan concluderen dat de Honor 2 een aardig goeie schermtijd zal hebben, want is kwa hardware bijna identiek aan de Ascend D1 Quad XL.
Hmm, Nexus 4 heeft een 2100Mah batterij, dus verschil zou dan toch niet zo heel groot mogen zijn met Honor 2 lijkt mij.
Nice wel van je Nexus 7, wist niet dat die zo'n goede batterij had :)
pi_119489936
Jawel Nexus 7 heeft echt goeie schermtijd, met video kan dat zelfs tot 10 uur oplopen. Uh ja de Nexus 4 heeft een 2100Mah batterij, maar kan niet zo gewoon wezen dat de K3V2 van Huawei zuinigere is dan die Snapdragon S4 in de Nexus 4?

Die Huawei Ascend D1 Quad XL haalt whooping 8 uur en 25 minuten, maar het probleem is dat bijna geen enkele Chinese reviewer de batterij zo benchmarked als ze bij engadget doen.
pi_119490005
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
Jawel Nexus 7 heeft echt goeie schermtijd, met video kan dat zelfs tot 10 uur oplopen. Uh ja de Nexus 4 heeft een 2100Mah batterij, maar kan niet zo gewoon wezen dat de K3V2 van Huawei zuinigere is dan die Snapdragon S4 in de Nexus 4?

Die Huawei Ascend D1 Quad XL haalt whooping 8 uur en 25 minuten, maar het probleem is dat bijna geen enkele Chinese reviewer de batterij zo benchmarked als ze bij engadget doen.
Zou kunnen van die K3V2 idd, want dat is wel één van de dingen die huawei promoot er van denk ik hé, zuinigheid?
  woensdag 21 november 2012 @ 23:49:17 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119490064

Nu druk ik redelijk hard. Het is door het drukken/buigen iets beter geworden bij normaal gebruik.
7 van de 8 schroefjes (die ook met lijm vast zaten) los gekregen. De laatste was dol dus de boormachine er even bij gehad.

Morgen maar weer open maken want 1 van de connectors zit nog niet zoals het hoort :P! (speaker + mic :')).
pi_119490250
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:48 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Zou kunnen van die K3V2 idd, want dat is wel één van de dingen die huawei promoot er van denk ik hé, zuinigheid?
Ja precies ze zeggen dat zelf. Zo staat er op de verkoop pagina ook iets van 30% zuinigere ( waar mee vergeleken weet ik niet ) en zou hij 72 uur standby halen.

Uit de plaatjes van batterij gebruik wat ik dan gezien heb ziet het er allemaal goed uit en als ik dan even die review van Ascend D1 Quad XL erbij neem en zie dat die een whooping 8 uur en 25 min schermtijd haalt dan zal het met honor 2 ook wel goed zitten.

Hoeveel % meer is 370mah? Ah ik heb het al 2230mah is 85/86 % van 2600Mah en dus heeft Huawei D1 Quad XL dus 15% meer mah.

En dan ga ik die 8 uur en 25 minuten berekenen en kom ik op een 7 uur en 15 minuten ongeveer uit, maar ben me vrijwel zeker dat ook bij honor 2 goed zit met batterij duur, denk dat het sowieso betere is dan bij de Nexus 4.

[ Bericht 6% gewijzigd door Diqiu-Long op 22-11-2012 00:02:06 ]
pi_119490714
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef Vincent_vd het volgende:
w00t w00t :D

Checkte net mijn tracking nog eens, nu staat er "The item (***) arrived at its destination country on 21-Nov-2012."
En op de site van BPost staat:

Datum Tijdstip Laatste Status Plaats
21/11/2012 19:44 Aankomst in het uitwisselingskantoor BEBRUA

Betekent dit dat het één van de volgende dagen gebracht zal worden? Of moet er nu nog een hele rompslomp van administratie gebeuren bij de post voor ze het brengen?
Dan duurt het maximaal nog een 2 tal dagen, nog even wachten!
pi_119490781
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 00:06 schreef Joerii90 het volgende:

[..]

Wow nice :D Dus met wat geluk heb ik hem dan voor het weekend nog :o
pi_119490999
Shiz wat vindt je van de bouwkwaliteit van de Neo in vergelijking G3
pi_119491746
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef Majinster het volgende:
Shiz wat vindt je van de bouwkwaliteit van de Neo in vergelijking G3
Om eerlijk te zijn? Behalve het scherm, puur bouwtechnisch voelen ze niet eens zo heel veel anders aan, of doet er eentje optisch nogal onder voor de ander. Neuh. De G3 heeft natuurlijk de aluminium boven en onderlijst op het frontje, gorilla glass en van binnen aviation grade materials, dus het zal best beter in elkaar zitten en meer aankunnen, maar qua feel en looks zijn het gewoon mid-range China devices. Ik denk dat er niet heel veel verschil zit tussen deze twee en een AMOI/UMI/Newman/... uit de OP. De 512MB modellen en alles eronder lijken me wel echt van die plastic weggooidinkies, daarom list ik die maar niet eens. En de quadcores die gelist staan lijken me dan weer vergelijkbaar met high-end smartphones die we hier op de markt kennen (á la SIII/One X).

Neo voelt overigens iets prettiger in de hand omdat 'ie wat natuurlijker/ronder vormgegeven is. Wat wel apart is, zijn de hard touchbuttons onder op het scherm die verschillen. Menu-opties tover je bij de G3 links tevoorschijn en rechts is vorige. Bij de Neo is de linkse knop vorige en andersom. Ook zit de microUSB-socket onderop bij de G3 en bovenop bij de Neo. 't Is maar net wat je handiger vindt.
pi_119492385
Nu mijn telefoon is gestolen toch maar de topic in de gaten houden!
pi_119493316
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 01:35 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Nu mijn telefoon is gestolen toch maar de topic in de gaten houden!
Denk je dat ie in china gaat opduiken dan ? 8-)
pi_119493323
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 00:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn? Behalve het scherm, puur bouwtechnisch voelen ze niet eens zo heel veel anders aan, of doet er eentje optisch nogal onder voor de ander. Neuh. De G3 heeft natuurlijk de aluminium boven en onderlijst op het frontje, gorilla glass en van binnen aviation grade materials, dus het zal best beter in elkaar zitten en meer aankunnen, maar qua feel en looks zijn het gewoon mid-range China devices. Ik denk dat er niet heel veel verschil zit tussen deze twee en een AMOI/UMI/Newman/... uit de OP. De 512MB modellen en alles eronder lijken me wel echt van die plastic weggooidinkies, daarom list ik die maar niet eens. En de quadcores die gelist staan lijken me dan weer vergelijkbaar met high-end smartphones die we hier op de markt kennen (á la SIII/One X).

Neo voelt overigens iets prettiger in de hand omdat 'ie wat natuurlijker/ronder vormgegeven is. Wat wel apart is, zijn de hard touchbuttons onder op het scherm die verschillen. Menu-opties tover je bij de G3 links tevoorschijn en rechts is vorige. Bij de Neo is de linkse knop vorige en andersom. Ook zit de microUSB-socket onderop bij de G3 en bovenop bij de Neo. 't Is maar net wat je handiger vindt.
Kan je ook iets roepen verschil in kwaliteit foto's maken ivm compressie ?
pi_119493504
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 07:40 schreef glsf het volgende:

[..]

Kan je ook iets roepen verschil in kwaliteit foto's maken ivm compressie ?
Nee. Daar ik nog geen foto's heb gemaakt/vergeleken. :P
pi_119493614
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 08:09 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee. Daar ik nog geen foto's heb gemaakt/vergeleken. :P
Zou je dat eens willen doen (van hetzelfde object) en de foto's hier willen plaatsen ?
pi_119494590
Als dat wil vandaag, sure.
pi_119499789
nice! :D Krijg net een sms van men pa dat 1 van de 2 gsm's is afgeleverd thuis, sweet! De andere zal wel voor morgen zijn dan, crap nu gaat de tijd hier op school plots wel heel traag vooruit :( :p

Oh trouwens, de batterij eerst eens helemaal laten plat gaan, dat moet tegenwoordig toch niet meer hé? Vroeger moest dat voor zo elektronische toestellen maar...
pi_119500421
sgool is kut. Wat was dat een kuttijd voor een nurd zoals ik. :'(
pi_119504265
Umi X1 voor $199,28 bij antelife. Best een goede deal vergeleken met Uredeal.
pi_119505260
Heb de G3 besteld: http://www.mixeshop.com/j(...)art-phone_p1652.html

De zwarte, dus ik moet iets langer wachten..
pi_119506075
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 00:06 schreef Joerii90 het volgende:

[..]

Die status kreeg ik de 19e.
Tot op heden nog geen Neo... :(
pi_119506384
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:13 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Die status kreeg ik de 19e.
Tot op heden nog geen Neo... :(
ow wtf :s Misschien bij de douane dan?
Heb die status gisteren om 15u gekregen, vandaag om 12u kwam de postbode hem brengen :D

Eerste indrukken:

wow, groot :o had hem kleiner verwacht, maar vind het goed zo :D
Zit bij mij ook een screenprotector op, één super klein luchtbelletje naast de speaker.
Batterij snap ik nu waarom jullie dat opgelost wilden, is echt idioot, gewoon, is op 5 minuten van 30 naar 20 gegaan en nu een half uur op 20 all ^^
Dan die kijkhoeken: vind dat het vooral langs boven heel erg is, maar ik vraag mij af of dat niet aan de screenprotector ligt. Denk dat dat misschien zo'n spiegel screenprotector ding is...
Ga seffens eens al de stappen ondernemen voor nieuwe rom en root enzo :)
pi_119506878
Of t ligt aan PostNL, lui werken ook niet altijd even hard door.

Douane zou erg kut zijn..
pi_119506896
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
Of t ligt aan PostNL, lui werken ook niet altijd even hard door.

Douane zou erg kut zijn..
ah dat zou ook kunnen, bij moest het maar van Brussel naar Leuven dus ja... ^^

Edit: euhm heeft iemand al kunnen rooten en daarvoor windows 7/8 kunnen gebruiken? Want als ik die PDAnet probeer te installeren zegt hij dat ik de gsm moet insteken en wachten op de driver wizard maar die komt natuurlijk niet :s

[ Bericht 17% gewijzigd door Vincent_vd op 22-11-2012 17:06:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')