Behalve als je als antwoord nee geeftquote:Op woensdag 21 november 2012 20:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
ah oke :p. dus na rom update ( indien recovery map er instaat) moet je via mobile uncle dus weer CMWR dr op gooien..
toen was ik mijn bericht al aan het opmaken lieve schat, niet zo gefrustreerd jij .. jou antwoord word wel gewaardeerdquote:Op woensdag 21 november 2012 20:35 schreef Xenorium het volgende:
pfffffffffff Lees lekker over mijn bericht heen. Ja doei. Kies gewoon voor reboot in cwmr als hij klaar is met T12 flashen. Dan kun je kiezen wil je cwmr behouden of stock recovery erop.
Ik zie weinig of geen verschil eerlijk gezegd met deze update.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:40 schreef Downstar het volgende:
maar die vergelijkings foto is dus wss van T09 en T12 ( waarin T10 verbetering qua scherm ook zit)
aangezien dacht bartvdg, melde weinig verschil te zien tussen T10 en T12..
Nouja, ze updaten waarschijnlijk niet voor niets en updates hoeven ook niet altijd visueel te zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:00 schreef Downstar het volgende:
Dan blijf ik nog wel even mooi bij T10, daar geen problemen meer mee.
batterijweedgave lijkt ook goed te werken hier
Niet vergeten hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 09:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nice
vanavond wel even een paar fotos van scherm G3 tov Neo oke?
Mijn vraag is dan meteen war maak je de foto's van de twee telefoons nu mee? Dat ligt namelijk er ook nog aan. Is het niet eerlijk om ook van beide een screenshot ernaast te houden?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:05 schreef Majinster het volgende:
wow zoveel verschil met een aanpassing
[ afbeelding ]
Bizar..zo mooi..wat een verschilquote:Op woensdag 21 november 2012 20:05 schreef Majinster het volgende:
wow zoveel verschil met een aanpassing
Ok dan, hold your horses.quote:
Die met het fruit zal wel de G3 zijn danquote:Op woensdag 21 november 2012 23:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ok dan, hold your horses.Hier:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zoals ik dus al aangaf. Van voren en opzij echt dikke prima de N002 (Neo/N02-M), maar falls slightly apart van boven en onder. Duidelijke winnaar hier in deze vergelijking, maar ja, dat is dan ook aardig wat euro's verschil (euro'tje of 40).
Ik vind de kleur van de luchtbalonnen op mijn neo na de update naar T12 Rom toch veel mooier dan uw luchtbalonnen Shiz :-)quote:Op woensdag 21 november 2012 23:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zoals ik dus al aangaf. Van voren en opzij echt dikke prima de N002 (Neo/N02-M), maar falls slightly apart van boven en onder. Duidelijke winnaar hier in deze vergelijking, maar ja, dat is dan ook aardig wat euro's verschil (euro'tje of 40).
Zal zo wel even een foto postenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Diqiu-Long het volgende:
Uhja die blobls kan ik, vandaar dat ik geen backups meer maak op mijn Nexus 7 via clockword recovery, want die blob map blijft maar groeien enzo weet ik niet hoe ik mijn oudere backups kan verwijderen.
@RobertNL don't bother with it, mijn Nexus 7 heeft een minimale screenlift, heb ik ook open gehad maar uiteindelijk blijft het, je verwacht zulke kwaaltjes niet, maar zolang het bijna niet zichtbaar is en voor rest voor geen overlast zorgt kan ik er mee leven.
Nicequote:Op woensdag 21 november 2012 23:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, beetje lastig een exacte belevingskopie te fotograferen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:19 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Ik vind de kleur van de luchtbalonnen op mijn neo na de update naar T12 Rom toch veel mooier dan uw luchtbalonnen Shiz :-)
wat vind je acceptabel wat schermtijd betreft? Ik vind vier uur best meevallenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
Net weer stukje over Nexus 4 gelezen, die batterij schijnt niet zolang vol te houden, dus dan wil ik weer graag weten zijn er Chinese telefoons die het wel goed volhouden.
De Nexus 4 schijnt zo'n 4 uur schermtijd te hebben ofzo.
Ik vind 4u idd ook niet zo slecht klinken. Daar zit je niet zo direct aan hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 23:33 schreef lekzzz het volgende:
[..]
wat vind je acceptabel wat schermtijd betreft? Ik vind vier uur best meevallen
Inderdaad,zo zien de kleuren er ook uit bij mijn Neo. Netjes :-)quote:Op woensdag 21 november 2012 23:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, beetje lastig een exacte belevingskopie te fotograferen.
Met wat tweaken in post, is dit gecalibreerd wat hoe het wat realistischer eruit ziet van voren:
[ afbeelding ]
De ballonkleuren zijn best wel 1:1 met wat je ziet met het oog. De apps kleuren hebben hier ff wat moeten inboeten voor de weergave, dus daar niet op letten.
Het is niet slecht hoor 4 uur, maar ook niet bepaald goed, ik haal op mijn Nexus 7 4 uur schermtijd met offline gamen en 6 uur haal ik ongeveer bij normaal gebruik.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:33 schreef lekzzz het volgende:
[..]
wat vind je acceptabel wat schermtijd betreft? Ik vind vier uur best meevallen
Hmm, Nexus 4 heeft een 2100Mah batterij, dus verschil zou dan toch niet zo heel groot mogen zijn met Honor 2 lijkt mij.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Het is niet slecht hoor 4 uur, maar ook niet bepaald goed, ik haal op mijn Nexus 7 4 uur schermtijd met offline gamen en 6 uur haal ik ongeveer bij normaal gebruik.
Ik heb even gekeken naar Huawei Ascend D1 Quad XL en engadget schrijft dat die 8 uur en 25 minuten haalde voor dat hij er mee op hield.
De Huawei Ascend D1 Quad XL heeft een 2600Mah batterij, de Honor 2 heeft een 2230Mah batterij, een verschil van 370mah, dus denk dat ik daar mee kan concluderen dat de Honor 2 een aardig goeie schermtijd zal hebben, want is kwa hardware bijna identiek aan de Ascend D1 Quad XL.
Zou kunnen van die K3V2 idd, want dat is wel één van de dingen die huawei promoot er van denk ik hé, zuinigheid?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
Jawel Nexus 7 heeft echt goeie schermtijd, met video kan dat zelfs tot 10 uur oplopen. Uh ja de Nexus 4 heeft een 2100Mah batterij, maar kan niet zo gewoon wezen dat de K3V2 van Huawei zuinigere is dan die Snapdragon S4 in de Nexus 4?
Die Huawei Ascend D1 Quad XL haalt whooping 8 uur en 25 minuten, maar het probleem is dat bijna geen enkele Chinese reviewer de batterij zo benchmarked als ze bij engadget doen.
Ja precies ze zeggen dat zelf. Zo staat er op de verkoop pagina ook iets van 30% zuinigere ( waar mee vergeleken weet ik niet ) en zou hij 72 uur standby halen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:48 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Zou kunnen van die K3V2 idd, want dat is wel één van de dingen die huawei promoot er van denk ik hé, zuinigheid?
Dan duurt het maximaal nog een 2 tal dagen, nog even wachten!quote:Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef Vincent_vd het volgende:
w00t w00t
Checkte net mijn tracking nog eens, nu staat er "The item (***) arrived at its destination country on 21-Nov-2012."
En op de site van BPost staat:
Datum Tijdstip Laatste Status Plaats
21/11/2012 19:44 Aankomst in het uitwisselingskantoor BEBRUA
Betekent dit dat het één van de volgende dagen gebracht zal worden? Of moet er nu nog een hele rompslomp van administratie gebeuren bij de post voor ze het brengen?
Wow nicequote:Op donderdag 22 november 2012 00:06 schreef Joerii90 het volgende:
[..]
Dan duurt het maximaal nog een 2 tal dagen, nog even wachten!
Om eerlijk te zijn? Behalve het scherm, puur bouwtechnisch voelen ze niet eens zo heel veel anders aan, of doet er eentje optisch nogal onder voor de ander. Neuh. De G3 heeft natuurlijk de aluminium boven en onderlijst op het frontje, gorilla glass en van binnen aviation grade materials, dus het zal best beter in elkaar zitten en meer aankunnen, maar qua feel en looks zijn het gewoon mid-range China devices. Ik denk dat er niet heel veel verschil zit tussen deze twee en een AMOI/UMI/Newman/... uit de OP. De 512MB modellen en alles eronder lijken me wel echt van die plastic weggooidinkies, daarom list ik die maar niet eens. En de quadcores die gelist staan lijken me dan weer vergelijkbaar met high-end smartphones die we hier op de markt kennen (á la SIII/One X).quote:Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef Majinster het volgende:
Shiz wat vindt je van de bouwkwaliteit van de Neo in vergelijking G3
Denk je dat ie in china gaat opduiken dan ?quote:Op donderdag 22 november 2012 01:35 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Nu mijn telefoon is gestolen toch maar de topic in de gaten houden!
Kan je ook iets roepen verschil in kwaliteit foto's maken ivm compressie ?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn? Behalve het scherm, puur bouwtechnisch voelen ze niet eens zo heel veel anders aan, of doet er eentje optisch nogal onder voor de ander. Neuh. De G3 heeft natuurlijk de aluminium boven en onderlijst op het frontje, gorilla glass en van binnen aviation grade materials, dus het zal best beter in elkaar zitten en meer aankunnen, maar qua feel en looks zijn het gewoon mid-range China devices. Ik denk dat er niet heel veel verschil zit tussen deze twee en een AMOI/UMI/Newman/... uit de OP. De 512MB modellen en alles eronder lijken me wel echt van die plastic weggooidinkies, daarom list ik die maar niet eens. En de quadcores die gelist staan lijken me dan weer vergelijkbaar met high-end smartphones die we hier op de markt kennen (á la SIII/One X).
Neo voelt overigens iets prettiger in de hand omdat 'ie wat natuurlijker/ronder vormgegeven is. Wat wel apart is, zijn de hard touchbuttons onder op het scherm die verschillen. Menu-opties tover je bij de G3 links tevoorschijn en rechts is vorige. Bij de Neo is de linkse knop vorige en andersom. Ook zit de microUSB-socket onderop bij de G3 en bovenop bij de Neo. 't Is maar net wat je handiger vindt.
Nee. Daar ik nog geen foto's heb gemaakt/vergeleken.quote:Op donderdag 22 november 2012 07:40 schreef glsf het volgende:
[..]
Kan je ook iets roepen verschil in kwaliteit foto's maken ivm compressie ?
Zou je dat eens willen doen (van hetzelfde object) en de foto's hier willen plaatsen ?quote:Op donderdag 22 november 2012 08:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee. Daar ik nog geen foto's heb gemaakt/vergeleken.
Die status kreeg ik de 19e.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:06 schreef Joerii90 het volgende:
[..]
Dan duurt het maximaal nog een 2 tal dagen, nog even wachten!
ow wtf :s Misschien bij de douane dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:13 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Die status kreeg ik de 19e.
Tot op heden nog geen Neo...
ah dat zou ook kunnen, bij moest het maar van Brussel naar Leuven dus ja... ^^quote:Op donderdag 22 november 2012 16:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
Of t ligt aan PostNL, lui werken ook niet altijd even hard door.
Douane zou erg kut zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |