Wil geen galaxy meer. En vind de G3 ook echt niet mooi.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
WIj danken u hartelijk.
[..]
Met de G3 lukt bovenstaande makkelijjk
[..]
Dit dus
Eh, tricks wel ja, vandaar mij mierenneukpostquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:48 schreef vuurpaard66 het volgende:
"trics" heeft iets internationaals, vergeet niet dat ook het buitenland mee leest met behulp van google translate
Sorry ik leg m'n vraag niet goed uit. Ik bedoel vanaf de computer, ik moet nu Android File Transfer op de computer gebruiken om toegang te krijgen. Met m'n One X kon ik deze er gewoon aanhangen en klaar. Zag je hem zeg maar als een externe schijfquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
ES File explorer en root toegang, in die instellingen van ES File explorer staat een optie om in die mappen te komen.
euuuhm, ik dénk naar instellingen gaan, dan helemaal vanonder "developer options" en dan tamelijk vanonder "android debugging" aanvinken. Denk dat dat zou kunnen helpenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Sorry ik leg m'n vraag niet goed uit. Ik bedoel vanaf de computer, ik moet nu Android File Transfer op de computer gebruiken om toegang te krijgen. Met m'n One X kon ik deze er gewoon aanhangen en klaar. Zag je hem zeg maar als een externe schijf
Ja geprobeerd maar ook dat werkt helaas niet, zodra ik met de computer verbind is het meteen Android File Transfer opstarten. Zonder is er ook niets zichtbaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:29 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
euuuhm, ik dénk naar instellingen gaan, dan helemaal vanonder "developer options" en dan tamelijk vanonder "android debugging" aanvinken. Denk dat dat zou kunnen helpen
hmm vreemdquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:39 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ja geprobeerd maar ook dat werkt helaas niet, zodra ik met de computer verbind is het meteen Android File Transfer opstarten. Zonder is er ook niets zichtbaar
Fixed your postquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:10 schreef Xenorium het volgende:
Laten we hopen dat ze uberhaupt Jelly Bean gaan uitbrengen!
Is die sx3 die ROM waarvan je zei dat die zo snel was?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:10 schreef Xenorium het volgende:
No problem!
Anyways, heb die sx3 rom geprobeerd maar ik vind hem niet echt stabiel.Ik blijf dus bij de T10 standaard versie.
Laten we hopen dat ze snel Jelly Bean gaan uitbrengen!
Je moet je telefoon als media device linken ipv usb storagequote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Sorry ik leg m'n vraag niet goed uit. Ik bedoel vanaf de computer, ik moet nu Android File Transfer op de computer gebruiken om toegang te krijgen. Met m'n One X kon ik deze er gewoon aanhangen en klaar. Zag je hem zeg maar als een externe schijf
MTK maakt het meer en deel van de firmware (zelfde als bijvoorbeeld allwinner voor tablets). Aangezien er al een aantal toestellen met 4.1 zijn (gelekte firmware) lijkt het mij zeer goed mogelijk. (en wellicht ook deels te porten, of heb kan je de drivers van 4.0 niet hergebruiken in 4.1?quote:
Vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:18 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Jij bent stiekem verkoper voor de Honor 2 zeker, of baas van de fanclub?^^
2800 mhz batterij maar liefst. Wauw.quote:Ik denk dat er wel betere alternatieven zijn als je echt goede batterij duur wilt (en ik snap zijn probleem wel, ik zit ook altijd de besparen op 3g enzo om toch maar de dag door te komen, heel irritant!)
De Ascend D Quad XL bvb heeft een 2800 mhz batterij dacht ik, wel duurder dan de honor 2 natuurlijk.
Haal ik morgen op van het postkantoor!quote:En de GSM waarmee het hier beetje is begonnen, de Jiayu G3 heeft natuurlijk ook een fantastische batterij, en zal zeker een dag doorkomen, maar dan moet je hem wel kunnen vinden natuurlijk :p
[..]
Scherper misschien wel. Qua fel licht buiten afleesbaarheid wat minder natuurlijk dan een AMOLED scherm. Kleurreproductie is wel wat natuurlijker, dat vind ik persoonlijk niks bij de Galaxies. Mag ook die hele TouchWiz niet. De kijkhoeken van de N002 zijn gewoon eerlijk is eerlijk vrij matig toch wel. Voor een phone in deze range zeker ok, maar je moet geen super AMOLED mega awesome RGB backlit LED scherm gaan verwachten, dat is onrealistisch. De kijkhoek van onder en van boven op de N002 vallen wat tegen, scherm wordt dan snel fletsig. Links/Rechts en van voren en voor normaal gebruik valt het allemaal mee, als je geen extremen gaat opzoeken heb je dus nergens last van. Voor zo'n 110,- euro vind ik het nog altijd een waanzinnig toffe deal. Maar morgen mag ik m'n G3 afhalen bij het postkantoor, ben benieuwd hoe dat vergelijkt.quote:Heb zelf ook een Galaxy S, en heb het mij ook afgevraagd. Bij de Galaxy S zijn de kleuren wel er over eigenlijk, dus zal minder fel zijn, maar heb gehoord dat het op de Neo nog altijd mooi is (toch met die laatste update) en Resolutie van de Neo ligt hoger, dus ook al is het minder dan de nieuwste high end gsm's, het is nog altijd scherper dan de Galaxy S
well thank you for only partially being an assquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:34 schreef shiznuts het volgende:
2800 mhz batterij maar liefst. Wauw.Haha, ik weet wat je bedoelt. 2600mAh trouwens.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:39 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
well thank you for only partially being an ass![]()
Nee. Niet dat ik dat echt wil. 1500mAh accu is voor mij een no-go, zeker in combo met 720p scherm. Ken het merk ook niet, niet dat me dat nou tegenhield bij Neomobile, maar deze is niet bepaald de goedkoopste MTK6577 op de markt (UMI X1/AMOI N821/Newsmy Newman N1 lijken me dan eerder in aanmerking komen voor een keuze). Je ziet aan de N002 hoe belangrijk het is dat je adequate communitysupport hebt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:15 schreef jeroendh het volgende:
Iemand al iets gehoord van de ONN K7?
http://lightake.com/detai(...)_Phone___White-59812
Weet ik wel hoor, and you're welcome :pquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:46 schreef shiznuts het volgende:
[..].. thank you for bringing a smile to ma face.
Was verder niet lullig bedoeld, vond het gewoon glapsig.
ik begrijp dat jij een bel hebt? Zou je anders misschien een foto/video kan maken van de kijkhoek(en) en kleur? Dat is eigenlijk het enige wat me weerhoud van het kopen van zoietsquote:[b]Op dinsdag 20 november 2012 21:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Scherper misschien wel. Qua fel licht buiten afleesbaarheid wat minder natuurlijk dan een AMOLED scherm. Kleurreproductie is wel wat natuurlijker, dat vind ik persoonlijk niks bij de Galaxies. Mag ook die hele TouchWiz niet. De kijkhoeken van de N002 zijn gewoon eerlijk is eerlijk vrij matig toch wel. Voor een phone in deze range zeker ok, maar je moet geen super AMOLED mega awesome RGB backlit LED scherm gaan verwachten, dat is onrealistisch. De kijkhoek van onder en van boven op de N002 vallen wat tegen, scherm wordt dan snel fletsig. Links/Rechts en van voren en voor normaal gebruik valt het allemaal mee, als je geen extremen gaat opzoeken heb je dus nergens last van. Voor zo'n 110,- euro vind ik het nog altijd een waanzinnig toffe deal. Maar morgen mag ik m'n G3 afhalen bij het postkantoor, ben benieuwd hoe dat vergelijkt.
Helaas dus net weer op het verkeerde moment overgestapt op de neo black(14-11), was leuk geweest dat de telefoons onderweg waren, helaas laat LT ons nog langer in spanning. (is it in stock.. yes ;-0, duzz)quote:Op maandag 19 november 2012 20:02 schreef glsf het volgende:
[..]
Prijs is waarschijnlijk verhoogd door:
NeoWhite is in shortage recently because it's sold so fast, you can choose the black one, we will have in stock on 11/30/2012, all orders will be shipped after 11/30/2012.
Coupon retailmenot gebruiken en er gaat weer $9 af in dit geval.
Kun je ook gebruiken bij andere dingen die niet in aanbieding zijn, zoals accu.
Een deurbel? Jahaa, een deurbel die heb ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:53 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik begrijp dat jij een bel hebt? Zou je anders misschien een foto/video kan maken van de kijkhoek(en) en kleur? Dat is eigenlijk het enige wat me weerhoud van het kopen van zoiets
Die tekst stond alleen bij de witte en niet de zwarte. Zwarte is dus op stock volgens mij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:54 schreef henkieve het volgende:
[..]
Helaas dus net weer op het verkeerde moment overgestapt op de neo black(14-11), was leuk geweest dat de telefoons onderweg waren, helaas laat LT ons nog langer in spanning. (is it in stock.. yes ;-0, duzz)
Damn you, autocorrect! Er hoort "Neo" te staanquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Een deurbel? Jahaa, een deurbel die heb ik.Lol, whut?
Eh, als ik eraan toe kom kan ik wel ff kijken of dat wil ja.
Leg ik er wel m'n Desire Z naast ter vergelijking.
Ja klopt die krijg ik gewoonquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:42 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
hmm vreemd
Eens je hem aansluit, krijg je bij je notifications dan zo de melding "usb connected" en klik je daar dan op om vervolgens op "turn on usb storage" aan te vinken?
Say WHUT?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:29 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Je moet je telefoon als media device linken ipv usb storage
Ach so.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:05 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Damn you, autocorrect! Er hoort "Neo" te staan
Strange dan. Probeer je telkens dezelfde USB-port op je computer (als USB Storage device)? Om de een of andere reden soms als ik een mislukte poging heb gedaan op 1 bepaalde USB-port, blijft 'ie moeilijk doen met herkennen. Als ik 'em vervolgens in een andere host steekt, wil het opeens. Het proberen waard.quote:
Dat is dus precies wat ik ook denk, want het zijn allemaal kleine merkjes en die hebben echt niet een hele afdeling die de rom maakt, lijkt me eerdere van de chipset fabrikant af te komen en zij hoeven alleen paar extra drivers toe te voegen wellicht.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
MTK maakt het meer en deel van de firmware (zelfde als bijvoorbeeld allwinner voor tablets). Aangezien er al een aantal toestellen met 4.1 zijn (gelekte firmware) lijkt het mij zeer goed mogelijk. (en wellicht ook deels te porten, of heb kan je de drivers van 4.0 niet hergebruiken in 4.1?
Nee hoor ik vind de Huawei Honor 2 gewoon een geweldige smartphone als ik hem zo zie, het plaatje klopt gewoon bij deze Huawei Honor 2, goeie batterij a 2230mah, scherm van 4.5inch met 720, 8mp camera met 1080p opname.quote:
Ik hoop ook echt dat JB gemakkelijk geport kan worden. Ik ga het toch wel een beetje missen denk ik eens ik men Neo hebquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik ook denk, want het zijn allemaal kleine merkjes en die hebben echt niet een hele afdeling die de rom maakt, lijkt me eerdere van de chipset fabrikant af te komen en zij hoeven alleen paar extra drivers toe te voegen wellicht.
[..]
Nee hoor ik vind de Huawei Honor 2 gewoon een geweldige smartphone als ik hem zo zie, het plaatje klopt gewoon bij deze Huawei Honor 2, goeie batterij a 2230mah, scherm van 4.5inch met 720, 8mp camera met 1080p opname.
1.4ghz quadcore, 2GB geheugen, sd kaart slot, gps en glonass en voor westerse begrippen is 1888 yuan een zeer lage prijs voor zo'n telefoon.
Enige wat ik wellicht interessanter zou vinden is een MT6589 quadcore telefoon voor zo'n 1000 yuan.
quote:
Het probleem zal hem gaan wezen dat die developers die dat normaal doen totaal geen interesse in deze goedkope kleine merkjes hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:32 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat JB gemakkelijk geport kan worden. Ik ga het toch wel een beetje missen denk ik eens ik men Neo heb
Nou ja snel, leek sneller. Maar als ik nu zo terugkijk dan maakt het niet zo veel uit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:19 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Is die sx3 die ROM waarvan je zei dat die zo snel was?
Ik denk het wel eerlijk gezegd als ik zo hun chinese forum bekijk. Denk dat ze zeker Jelly Bean versie uitbrengen. Helaas nog geen 'ETA'.quote:
Half brightness op de Desire Z, Full brightness Neomobile N002 (N02-M), viewing-angles.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:53 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik begrijp dat jij een bel hebt? Zou je anders misschien een foto/video kan maken van de kijkhoek(en) en kleur? Dat is eigenlijk het enige wat me weerhoud van het kopen van zoiets
Oh wow die voice search is blijkbaar gewoon die ene balk bovenaan je 'bureaublad'. Ideaal, scheelt veel typewerk met dit ding.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:37 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Vraagje: De Play store zegt dat die Voice search van google al is installed en ik zie hem ook in de installde applijst in Titanium en Gemini app manager. Maar ik zie hem niet in dat homescherm dinges waar al me appjes in staan?
Hoe zit dat?
quote:Op woensdag 21 november 2012 01:03 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Oh wow die voice search is blijkbaar gewoon die ene balk bovenaan je 'bureaublad'. Ideaal, scheelt veel typewerk met dit ding.
quote:Op woensdag 21 november 2012 01:47 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Weer wat ontdekt: Als je de usb connect dan moet je naar meldingen gaan bovenin je android en drukken op "USB connected"
Dan kom je in een nieuw scherm waar je usb storage moet activeren.
Youtube doet wel vaker moeilijk bij buitenlandse toestellen of het ligt aan de laatste versie van Youtube. Als je filemanager ofzo hebt kan je Youtube via deze APK installerenquote:Op woensdag 21 november 2012 07:35 schreef mathske1 het volgende:
Vraagje (ja dit is mn eerste android toestel ;-). Heb alle stappen doorlopen, in mijn ogen geslaagd. Nu wou ik vanuit playstore youtube app installen, geeft ie aan dat die app niet beschikbaar is in mijn regio? Is dit normaal of is er dan toch wat foutgelopen?
bedankt! Het valt me nog best mee. Zo ziet het er uit als een mooi schermquote:Op woensdag 21 november 2012 00:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Half brightness op de Desire Z, Full brightness Neomobile N002 (N02-M), viewing-angles.
All seems peachy:
[ afbeelding ]
Sideview looks pretty sweet:
[ afbeelding ]
Bottomview slighty breaking up..
[ afbeelding ]
Extreme angle topview... Ouch.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |