abonnement Unibet Coolblue
pi_119189599
Mensen zijn in mijn ervaring vaak geneigd om positief te doen over de landen die ze bezocht hebben. Natuurlijk valt er wat voor te zeggen dat je met een bepaalde instelling van geest van veel landen kunt genieten, maar het ene land zal toch meer bevallen dan het andere. Naar welk land zou je niet teruggaan, en waarom? En wat was je meest negatieve ervaring in het buitenland?
Raak en plezierig.
pi_119189625
Schotland.

Spreekt me totaal niet aan.. marja was toen nog de tijd dat ik met mijn ouders mee ging op vakantie.
  woensdag 14 november 2012 @ 02:33:37 #3
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_119189637
Zweden
Duitsland
België

Was best aardig maar ik zou zo snel niet weten wat ik er nog meer moet zien. De rest van de landen zijn altijd nog plaatsen die ik niet gezien heb/vrienden die ik terug wil zien.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  woensdag 14 november 2012 @ 02:45:59 #4
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_119189681
Engeland. Geen reet aan, duur en nat. Als ik dat wil, kan ik net zo goed in NL blijven.
pi_119189707
quote:
6s.gif Op woensdag 14 november 2012 02:29 schreef DeRakker. het volgende:
Schotland.

Spreekt me totaal niet aan.. marja was toen nog de tijd dat ik met mijn ouders mee ging op vakantie.
Hoorde ook al van een vriend dat er weinig aan is maar niet gedacht dat het als eerste genoemd zou worden :P
Raak en plezierig.
pi_119189743
Kan ik over geen enkel land zeggen. Ik ben immers nog nooit op alle plekken van een land geweest dus wie weet is het in een andere plaats/stad wel de moeite waard om het weer eens te bezoeken. :)
Nieuw is niet altijd beter.
pi_119189801
Land is me iets te breed, maar een stad waar ik niet terug naar hoef is Brussel.
pi_119189882
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 03:42 schreef VacaLoca het volgende:
Land is me iets te breed, maar een stad waar ik niet terug naar hoef is Brussel.
Dit dus.
Europees gezien ben ik letterlijk in elk land geweest dat je maar kan bedenken en de landen die daar aansluiten ook wel gezien.
Elk land heeft wel ontzettend mooie dingen (ok, ik ben lid van Scouting dus als het een groot backpack gebied heeft ben ik snel tevreden). Maar sommige steden zijn idd voor mij een dikke no-go. En Brussel is er daar 1 van. Wat een saaie grauwe industriestad is dat.
  woensdag 14 november 2012 @ 04:25:40 #9
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_119189906
quote:
99s.gif Op woensdag 14 november 2012 02:45 schreef Yi-Long het volgende:
Engeland. Geen reet aan, duur en nat. Als ik dat wil, kan ik net zo goed in NL blijven.
Het is dat ik er vrienden heb inderdaad, anders stond dat bovenaan m'n lijst.

Schotland was overigens wel tof, mooie steden, kastelen en natuur. Wel ontzettend nat.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_119189916
Egypte. Te opdringerige verkopers, kamelenhouders, feluka kapiteins etc etc.
pi_119189932
Een van de voormalig jugoslavie-landen. Wij hebben daar moeten vluchten toe daar de oorlog uit brak en hebben o.a. gezien hoe de servische militairen, alleen uit machtspersoon, hun machinegeweren richtten op een kleine auto waarin alleen maar 3 of 4 kinderen zaten. Beesten zijn het. De kinderen en hun ouders die bij de auto stonden, zullen dit nooit meer vergeten.
  woensdag 14 november 2012 @ 05:04:33 #12
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_119189957
Brussel hoeft van mij niet meer. Hoe vaker ik er kwam hoe troostelozer het eruit zag. En las vegas was een keer maar nooit meer; wat een nepperij. Als je met je vrouw bent en niet gokt op hoog niveau is er werkelijk geen reet aan.
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_119189980
Wat een boel mensen (relatief iig) die niet meer terug naar Brussel willen hier. Ik vond Brussel best een leuke stad. Niet de mooiste of gezelligste van België, maar er was genoeg te zien om een dagje door te brengen. (en dat heb ik ondertussen al drie keer gedaan, maar wel alweer wat jaren geleden, toen ik nog braaf met mijn ouders op stedentripjes/vakantie ging)
Ik denk niet dat er landen zijn waar ik nooit meer heen wil, maar ik ben met een mooi stukje natuur waar ik kan backpacken al snel tevreden. En als een stad een leuke oude binnenstad heeft en een gezellig café vind ik het ook al leuk.
pi_119190038
Polen, wat is dat mij tegengevallen. Onvriendelijke inwoners, overal opletten dat je niet opgelicht wordt en een algemeen onveilig gevoel als toerist.
En qua stad toch ook Brussel. Vieze stad, onvriendelijke mensen, niks te doen.
pi_119190055
Egypte, mooi land maar op straat zijn de mensen ontzettend irritant.
  woensdag 14 november 2012 @ 07:18:30 #16
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_119190212
Belgie, Duitsland, Spanje, Zuid-Italie, Griekenland, Denemarken.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  Moderator woensdag 14 november 2012 @ 07:42:16 #17
9859 crew  Karina
Woman
pi_119190392
Domenicaanse Republiek, nog nooit zo erg aan de schijt geweest als daar :{ En ik werd gek van de verkopers op het strand.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_119190473
Frankrijk, zo overrated.
pi_119190687
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 06:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Polen, wat is dat mij tegengevallen. Onvriendelijke inwoners, overal opletten dat je niet opgelicht wordt en een algemeen onveilig gevoel als toerist.
En qua stad toch ook Brussel. Vieze stad, onvriendelijke mensen, niks te doen.
Serieus, waar in Polen?
Ik vond de mensen super aardig, mijn tom tom wist adres niet en een aardige medeweg gebruiker heeft 10 km voorop gereden en me naar de plek gebracht!
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_119190730
Ik wil zelf niet meer naar China, wat een troosteloze bedoeling, onvriendelijke over het algemeen vieze mensen die alleen maar met werken bezig zijn en nog nooit van een grapje gehoord hebben.
Deo, tandpasta, parfum hebben ze nog nooit van gehoord.
bah bah en nog eens bah.
Er zullen vast uitzonderingen zijn Hong kong bv dat vond ik wel leuk.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_119191219
Turkije en Egypte.
De mensen zijn zo druk
  Redactie Frontpage woensdag 14 november 2012 @ 09:19:59 #22
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_119191538
Niet echt een land, het gaat me om een stad: Luik.

Daar wil ik serieus nooit van mijn leven meer terecht komen. Ontvoerd worden door Al Qaida is leuker.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_119192124
Geen land, maar Chersonissos mogen ze van mij afsteken en laten zinken. 3 uur vliegen en het gevoel hebben dat je in Den Haag uit bent gestapt
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_119192330
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:19 schreef JeMoeder het volgende:
Niet echt een land, het gaat me om een stad: Luik.

Daar wil ik serieus nooit van mijn leven meer terecht komen. Ontvoerd worden door Al Qaida is leuker.
Ga maar eens daar in de buurt naar Verviers dan wens je weer dat je in Luik was.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
  woensdag 14 november 2012 @ 10:10:12 #25
369437 TWO_FINGERZ
Romanista nel cuore!
pi_119192634
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:20 schreef dekilo het volgende:

[..]

Serieus, waar in Polen?
Ik vond de mensen super aardig, mijn tom tom wist adres niet en een aardige medeweg gebruiker heeft 10 km voorop gereden en me naar de plek gebracht!
ik hoop echt dat dit een grap is.

OT: Denemarken, Ierland.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')