abonnement Unibet Coolblue
pi_118627047
Hier verder!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan
Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen
Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!
Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren
In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!



"If someone you love hurts you cry a river, build a bridge, and get over it."
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:50:38 #2
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118627172
Doe dan nieuwe TT! :'(
pi_118627292
Hij is nieuw ;)
Extremistisch gematigd.
pi_118627418
It's all in the details :D
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:59:17 #5
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118627559
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:52 schreef P8 het volgende:
Hij is nieuw ;)
;( :')
pi_118627622
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:52 schreef P8 het volgende:
Hij is nieuw ;)
Deja-vu
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:03:43 #7
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118627723
De volgende lapo is voor mij. :@
pi_118628700
Fipo!
pi_118644980
Ik reserveer bij deze alvast de volgende lapo.

En ik heb nu een beetje een terugvalletje. Het ging echt heel goed, maar ik ben toch aan het nadenken geslagen na haar mailtje.
pi_118645177
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:13 schreef Franknfurter het volgende:
Ik reserveer bij deze alvast de volgende lapo.

En ik heb nu een beetje een terugvalletje. Het ging echt heel goed, maar ik ben toch aan het nadenken geslagen na haar mailtje.
Ze wilt je toch niet terug. Delete de mail en ga wat anders doen.
pi_118645298
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:15 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ze wilt je toch niet terug. Delete de mail en ga wat anders doen.
Daar twijfel ik ook niet aan hoor. Het is eerder dat ik niet weet of ik haar nog een keer wil zien om het af te sluiten of het hierbij laat.
pi_118645751
Haha, dat 'laatste keer zien om het af te sluiten' is zo'n bullshit. Hoe vaak ik die smoes hier heb gelezen...
pi_118645809
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:17 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Daar twijfel ik ook niet aan hoor. Het is eerder dat ik niet weet of ik haar nog een keer wil zien om het af te sluiten of het hierbij laat.
Het gaat je waarschijnlijk toch alleen maar pijn doen..
pi_118645879
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:24 schreef Mint_Clansell het volgende:
Haha, dat 'laatste keer zien om het af te sluiten' is zo'n bullshit. Hoe vaak ik die smoes hier heb gelezen...
Voor jou misschien. Er zijn ook mensen bij wie het heel verhelderend kan werken. Ik denk alleen dat ik daar nu nog lang niet klaar voor ben. Het gaat goed met me, en ook met het verwerken, maar ik denk dat ik te ver ga als ik haar nu ga zien.
pi_118645902
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:17 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Daar twijfel ik ook niet aan hoor. Het is eerder dat ik niet weet of ik haar nog een keer wil zien om het af te sluiten of het hierbij laat.
Wat MC zegt...nog 1 keer, nog een laatste keer, nog een allerlaatste keer, etc etc.
Wat wil je ermee bereiken? Gewoon niet doen, je hebt er echt helemaal niks aan. Verwijder alles van haar, blok zoveel mogelijk, en doe er gewoon helemaal niks meer mee.
Het is zo simpel, maar als je steeds blijft terugvallen kom je er nooit vanaf.
pi_118646125
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:26 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Eigenlijk besefte ik me na het gesprek direct dat ze een kutwijf is :@ maar toen dacht ik: nu heb ik het gevraagd, dan moet ik ook tenminste even het antwoord afwachten. Dat antwoord is niet eens gekomen, dus nu ben ik eigenlijk extra klaar met haar :')
pi_118646478
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:29 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Hehe, ja dat voelt 99% van de tijd nog steeds zo. Heb nu alleen even een 'momentje'. Ik weet wel dat ik niet ga reageren op een mailtje sowieso. Als ze daadwerkelijk contact zou willen, zou ze tenminste het fatsoen mogen tonen om te bellen.

Maar jullie hebben gelijk, ik moet hier even doorheen en dan weet ik dat ik morgen met een goed gevoel wakker word :) Behalve mn tentamen. Dat gaat mijn humeur wel verpesten haha.
pi_118648151


[ Bericht 100% gewijzigd door Charcot op 31-10-2012 00:35:23 ]
pi_118650072
Nee...maar ik krijg nog wel een raar gevoel nu ze net ff weer online kwam op msn (na 3 maanden nog). First girl who ever broke my heart. Ook al heb ik het nu al wel helemaal geaccepteerd dat het voorbij is (van haar kant)...

Gelijk maar verwijderd ook (niet geblokt)

[ Bericht 5% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 30-10-2012 23:48:25 ]
pi_118650609
Ik zou voor jezelf heel erg na gaan wat jij wilt frankfurter maar ik denk als ik nu lees denk ik dat weer een keer zien weer verse wonden openhaald , wacht het af werk aan jezelf en als je het dan nog wil om het af te sluiten dan contact op te nemen.
pi_118658802
Een gesprek om af te sluiten heb je volgens mij niets aan. Ga je je alleen nog maar rotter door voelen doordat je dan bij diegene bent en die waarschijnlik heel afstandelijk doet. Je gaat dan dingen zeggen waarvan je achteraf denkt waarom zei ik dat nou weer of juist shit waarom heb ik dát niet gezegd.
Een gesprek is pas weer echt nuttig als je allebei eroverheen bent en het leuk vind elkaar weer te zien. Dán kan je wel eens nabespreken over wat er toen is misgegaan.
pi_118663676
Net laatste spullen daar gedropt. Had hier nog voor een klein vermogen aan sieraden liggen van haar. Dus in de brievenbus stoppen was geen optie. 5 minuten weer weg. Wat een bende had ze ervan gemaakt zeg :D !

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2012 13:16:09 ]
  PR en moderator woensdag 31 oktober 2012 @ 13:19:02 #23
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_118663829
Ik heb wel iets toe te voegen aan dit onderwerp.

Ik heb 3,5 jaar een relatie gehad die nu al een half jaar uit is, inmiddels een nieuwe veel leukere veel volwassenere vriend :)
Ik heb het zelf uitgemaakt omdat ik niet meer verliefd was en hij heel erg jaloers en controlling en bezitterig was, en na 3,5 jaar kwam ik op een leeftijd om dat niet meer te pikken. Het was op sommige momenten wel leuk, maar daar kun je geen toekomst uit opbouwen.
De eerste 1 á 2 maanden heeft hij heel veel gehuild en gesmeekt om me terug te krijgen, en ik kon geen normaal gesprek met hem vastknopen om dingen uit te leggen en uit te praten.
Daarna sloeg zijn gedrag ineens om naar haat, hij maakte me zwart tegenover bekenden met leugens en deed er alles aan om mij neer te krijgen. Het is een beetje een vaag mannetje en ik wist van te voren al wel dat de kans er dik in zat dat hij zich zo zou gaan gedragen omdat dat zijn manier is om er niet meer zo depressief over te zijn.
Maar toch; ik wist dat hij niet écht zo was en die dingen niet meende, en kon nog steeds niet normaal met hem praten.

Ik heb al tijden geen gevoelens meer voor hem, dus dat is het niet. Maar na zo'n lange tijd dat iemand altijd zichzelf is geweest tegen jou (en eigenlijk ook alléén jou) en dat diegene dan ineens een masker voor je op zet, zoals hij die tegen alle anderen ook heeft, is super frustrerend. Elke keer als ik zijn naam hoor kronkel ik van frustratie en ergernissen en boosheid over wat hij mij allemaal heeft geflikt en hoe het is gelopen en dat hij gewoon niet meer normaal tegen mij heeft gedaan terwijl hij dat al die jaren wel heeft gedaan.

Ik heb hem eergister een lange sms gestuurd waarin ik basically vroeg of hij een keer alle haat en boosheid opzij wilde zetten om normaal neutraal met mij te praten over waarom dingen zo zijn gelopen als ze zijn gelopen. En daarbij ondanks alle 'haat'gevoelens toch wel te onderkennen dat we die 3,5 jaar wel een leuke tijd hebben gehad samen, veel leuke dingen hebben meegemaakt en ook goed zijn geweest voor elkaar. Ik hoef er geen vriendschap aan over te houden, we hoeven elkaar niks te vergeven, en ik hoef geen verder contact met hem, maar ik denk dat dit juist wel de manier is om ook afscheid te nemen van alle negatieve dingen die de break-up heeft achtergelaten. Zodat we elkaar gewoon met rust kunnen laten en ons nergens meer mee bemoeien, en niet over elkaar praten tegen anderen.

Ik kreeg eerst een smsje terug van "waarom zou ik jou nog helpen? je zoekt het maar uit met je eigen problemen". Maargoed het is ook voornamelijk zijn probleem want hij is degene die nog contact zoekt met mijn vrienden (waar hij zonder mij nooit iets mee heeft gehad) en mij zwart maakt tegen vrienden en familie. Even later kreeg ik toch weer een smsje dat hij erover zou nadenken maar iig nu nog geen behoefte had aan zo'n gesprek.
Een beetje vijandig. Maar ik vond het al een wonder dat hij überhaupt reageerde, want omdat ik in principe iets 'moet' van hem, wil hij daar weer de controle over houden door bijv eisen te stellen dat hij 'misschien open staat voor een gesprek na z'n stage in februari'. Achja, het is beter dan niks. Ik merkte aan zijn reacties dat ik hem toch wel aan het denken gezet heb. En ik ben ondanks mijn negatieve gevoelens naar hem toe toch eerlijk geweest tegen hem waar ik mee zit, en dat lucht al wel op.

In sommige gevallen (in ons geval; als je niks meer met elkaar te maken wil hebben) kan het juist goed zijn om nog even normaal met elkaar over de situatie te praten zodat je het écht kan afsluiten en ook niet meer met negatieve gevoelens bedolven wordt als je aan je ex denkt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Moira op 31-10-2012 13:31:20 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_118664720
Ik snap serieus niet waarom je hem smst, als jij er zegt overheen te zijn. Dan heeft zo'n gesprek geen zin, geef je hem 'hoop', en lieg je volgens mij tegen jezelf.
  PR en moderator woensdag 31 oktober 2012 @ 14:33:40 #25
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_118666861
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:41 schreef Blue_note het volgende:
Ik snap serieus niet waarom je hem smst, als jij er zegt overheen te zijn. Dan heeft zo'n gesprek geen zin, geef je hem 'hoop', en lieg je volgens mij tegen jezelf.
Hoezo?
Ik ben over onze relatie heen (ik heb het tenslotte zelf uitgemaakt en daar heb ik geen seconde spijt van gehad), ik ben er alleen nog niet 'klaar' mee omdat ik er nooit normaal met hem over heb kunnen praten, en dat wil ik graag nog even doen.
Waarom zou ik hem hoop geven? Hij wil mij inmiddels ook niet meer hoor :P
En waarover zou ik tegen mezelf liegen?

Als ik voel dat dit de beste manier is om die hele periode te laten rusten voor wat het is (voor ons beide), waarom zou ik er dan niet het gokje op moeten wagen?
Hier in dit topic lijkt het wel eens zo alsof al het contact met je ex uit den boze is. Dat is echt niet in alle situaties zo hoor. Ik ben nog steeds goed bevriend met mijn ex vóór deze, en daar had ik ook goed contact mee vlak nadat het uit was. Met de 'huidige ex' wíl ik helemaal niet bevriend zijn, maar ik wil ook niet dat gehaat en gebackstab enzo meer, dus wil ik er nog 1x normaal over praten zodat we elkaar daarna volledig met rust kunnen laten. Wat is daar nou weer mis mee?

[ Bericht 11% gewijzigd door Moira op 31-10-2012 14:48:45 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_118667946
Kunnen jullie je voorstellen dat iemand binnen twee weken van verliefd naar ik wil niks meer met je te maken hebben gaat?

(na vrij erg door me te zijn gekwetst, doordat ik in haar ogen niks voor d'r over had/niet echt om dr gaf door een bepaalde beslissing te nemen)
pi_118668004
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Kunnen jullie je voorstellen dat iemand binnen twee weken van verliefd naar ik wil niks meer met je te maken hebben gaat?
Ja hoor. Moet je wel iets vreselijks hebben gedaan, maar het kan wel natuurlijk.
pi_118668035
Nee, maar ik kan me ook nog steeds niet voorstellen dat mijn ex van 'ik hou van je' binnen een week compleet gedraaid en alle gevoelens kwijt was. Soms werkt het brein niet zoals we denken of zouden willen.
pi_118668054
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:58 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ja hoor. Moet je wel iets vreselijks hebben gedaan, maar het kan wel natuurlijk.
Nee niks vreslijks, wel iets waardoor bleek dat ze niet ECHT belangrijk voor me was.

Later excuses voor aangeboden, maar het lijkt alsof ze echt gelijk over mee heen was, in 2 weken.
pi_118668480
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Nee niks vreslijks, wel iets waardoor bleek dat ze niet ECHT belangrijk voor me was.

Later excuses voor aangeboden, maar het lijkt alsof ze echt gelijk over mee heen was, in 2 weken.
Dan is het waarschijnlijk gewoon een muurtje wat ze ophoudt voor zichzelf, overigens kan het ook gewoon per dag verschillen he. Eergisteren was ik heel neutraal over mn ex, gisteren miste ik haar weer en vandaag ben ik boos op haar. Oftewel, laat haar even een weekje ofzo met rust, en begin dan rustig weer met praten als je contact met haar wil.
pi_118668549
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:09 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Dan is het waarschijnlijk gewoon een muurtje wat ze ophoudt voor zichzelf, overigens kan het ook gewoon per dag verschillen he. Eergisteren was ik heel neutraal over mn ex, gisteren miste ik haar weer en vandaag ben ik boos op haar. Oftewel, laat haar even een weekje ofzo met rust, en begin dan rustig weer met praten als je contact met haar wil.
Tis al bijna drie maand geleden dus heeft geen zin meer. Vind het ook wel best zo... Maar vind het alleen nog steeds raar.
pi_118668640

Zal vast al eens gepost zijn, maar klopt wel voor veel mensen hier.
pi_118668833
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Tis al bijna drie maand geleden dus heeft geen zin meer. Vind het ook wel best zo... Maar vind het alleen nog steeds raar.
Nouja, als je iets wil is het nooit te laat om te proberen. Maar als je het zo prima vindt zou ik er inderdaad ook niks maar aan doen. Gewoon accepteren dat het soms vreemd loopt en je geluk bij een ander beproeven.
pi_118668856
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:12 schreef Blue_note het volgende:

Zal vast al eens gepost zijn, maar klopt wel voor veel mensen hier.

Ik zit nu vooral met deze op repeat haha.
pi_118668984
;)
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:17 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Nouja, als je iets wil is het nooit te laat om te proberen. Maar als je het zo prima vindt zou ik er inderdaad ook niks maar aan doen. Gewoon accepteren dat het soms vreemd loopt en je geluk bij een ander beproeven.
Heb al genoeg geprobeerd. ;)

Graag of helemaal niet... Vind het jammer maar tis niet anders. En waarschijnlijk denkt ze exact hetzelfde want ze kan zo ongeveer 95% van de jongens krijgen die ze wil dus. Maar zo ineens totaal geen contact meer willen blijf ik raar vinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 31-10-2012 15:33:24 ]
pi_118674457
Goed naar de tekst luisteren:


And when they say payback is a bitch
It’s a bitch you’ve got to make your peace with it
And only then can you learn to sleep with it
pi_118674637
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:09 schreef Franknfurter het volgende:
Oftewel, laat haar even een weekje ofzo met rust, en begin dan rustig weer met praten als je contact met haar wil.
Nee. Je moet pas contact zoeken wanneer je er klaar voor bent, anders blijf je in dat zelfpijnigingscirkeltje hangen.
pi_118676068
Ik ga zo met mijn ex uit eten :P
Vraag niet waarom, weet ik zelf ook niet.
Ik zie wel waar het op draait.
pi_118676733
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:16 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik ga zo met mijn ex uit eten :P
Vraag niet waarom, weet ik zelf ook niet.
Ik zie wel waar het op draait.
niet betalen dan he
pi_118678611
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:16 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik ga zo met mijn ex uit eten :P
Vraag niet waarom, weet ik zelf ook niet.
Ik zie wel waar het op draait.
Hoe is dat zo gekomen dan? :o
pi_118679714
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:35 schreef agentstarling het volgende:

[..]

niet betalen dan he
Sowiesoa niet nee haha.
pi_118679774
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:21 schreef Charcot het volgende:

[..]

Hoe is dat zo gekomen dan? :o
Ze kwam met het voorstel en vrij weinig te verliezen. Zal hoogstens op sex uitdraaien
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:13:40 #44
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118681443
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:44 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ze kwam met het voorstel en vrij weinig te verliezen. Zal hoogstens op sex uitdraaien
Geile hond. :')
pi_118681565
Oh dat zou ik ook nog wel doen hoor :') Je weet toch hoe ze is in bed dus gewoon gratis een goede beurt. Toch.
pi_118685384
Gister was het text your ex day... Wie o wie heeft zich laten verleiden door deze dag?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 21:28:01 #47
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_118685593
Goed, het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik hier een fervent bezoeker was (Gelukkig!). Allereerst iedereen: Heel veel sterkte! Het komt weer goed, ook bij mij is het goed gekomen en ik was heel ver heen! ;)

Ik kom hier eigenlijk een beetje met het omgekeerde, het meisje met wie ik aan het daten was/ben is nog niet over haar ex heen. Wat achtergrond informatie is: Sinds 2 maanden begonnen op de universiteit, sinds de eerste week een hele leuke klik met een meid uit mijn klas. Samen etentjes gehad, koffie gedronken, uit geweest. En van het een komt het ander. :)

Ongeveer 1,5 week geleden vertelde ze dat ze nog niet over haar ex heen is en daarom niets met mij kon beginnen nu, uiteraard logisch ik heb weinig zin om rebound te spelen. Echter sinds die tijd probeer ik wat afstand te houden, ondanks dat we bij elkaar in de klas zitten, maar zij is nog steeds heel aanrakerig, de hele tijd praatjes maken via WA of FB, uitnodigingen voor etentjes e.d terwijl we dat voorlopig niet zouden doen. Uiteraard ben ik, zoals een man dat vaak is :') , erg slecht in nee zeggen tegen vrouwen waar ik een crush op heb.

Nou weet ik niet zo goed wat ze hiermee bedoelt en wat ik er achter moeten zoeken.. :') Ik wil haar die ruimte geven, om later te kijken of het iets kan worden. Ik weet zelf hoe kut het is om na een lange relatie weer op de rails terecht te komen. Iemand hier die in een zelfde situatie zit en wellicht wat duidelijkheid kan scheppen? :') Of een idee heeft. :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_118686014
Tja, rebound hoeft niet per se slecht te zijn hoor, als je zeker weet dat het wat kan worden zou ik gewoon zorgen dat je harder je best doet dan haar ex. (iig zo werkte het bij mij, maar niet dat ik een goede referentie ben hoor)
pi_118686146
Nee andersom juist!

Haar niet geven wat ze wil totdat ze jou zo interessant gaat vinden dat jij op dat plekje komt van die ex en die ex op twee.
pi_118686283
Hmm reverse psychology, iets onbereikbaarders is immers interesanter, klinkt interessant.
pi_118686464
Nee hoor, geen reverse psychology maar vooral voor vrouwen ben je, als ze je "moeilijk" kunnen krijgen interessanter dan iets wat zich zo "aanbied"

[ Bericht 2% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 31-10-2012 22:03:28 ]
pi_118688091
Ik ga het eens bij mn semi-vriendin/ex/weet ik veel hoe ik haar nu moet noemen proberen...
  woensdag 31 oktober 2012 @ 22:14:27 #53
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118688412
Als we dan toch bezig zijn met liedjes posten, dan kan deze er ook wel bij. :*


Ooit komen jullie iemand tegen die begrip heeft voor jullie verdriet en er alles aan gaat doen om die muur om jullie heen af te breken en het vertrouwen weer te herstellen. *;
pi_118688996
Net weer de verleiding niet kunnen weerstaan heb weer contact gehad.. het gaat niet zo goed met dr. Is dit mijn kans om dr weer uit te vragen? Of zal ik nog even wachten?
pi_118689755
Niet bang voor weer een bittere teleurstelling?
Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 31 oktober 2012 @ 22:43:56 #56
300347 MrManuel
pi_118690198
Blijkt vandaag wereldwijde text your ex day te zijn..
Heb niet mee gedaan.. :{
[i]~ The impossible is easy![/i]
  woensdag 31 oktober 2012 @ 22:45:11 #57
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_118690261
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:43 schreef MrManuel het volgende:
Blijkt vandaag wereldwijde text your ex day te zijn..
Heb niet mee gedaan.. :{
Gisteren toch?

Troost je met de gedachte, ik heb van allemaal niets ontvangen! ;)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 31 oktober 2012 @ 22:46:47 #58
300347 MrManuel
pi_118690351
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:45 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Gisteren toch?

Troost je met de gedachte, ik heb van allemaal niets ontvangen! ;)
Haha, heb ook niks ontvangen.. Niet zo erg eerlijk gezegd. :)

Toch om een of andere reden in een klein herfstdipje..
Zo nu en dan denk ik toch weer aan me ex.. of zie ik der wat van.. En het is niet zo dat ik haar mis.. maar mis wel het gezellig samen zijn.
[i]~ The impossible is easy![/i]
  woensdag 31 oktober 2012 @ 23:01:32 #59
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_118691103
o god wat erg, ik heb onbewust meegedaan aan text your ex day. jawel, ik heb het weer gedaan. hoe meer ik bezig ben met internetdaten, hoe meer ik naar mijn ex verlang. ook al was eigenlijk alleen de seks goed en zijn aandacht per whatsapp en het knuffelen en samen slapen. ik ben bang dat de volgende best aardig is maar nooit meer zo aantrekkelijk is als foute ex. en ja, noem het maar oppervlakkig, maar dat is ook belangrijk voor mij. ik wil geen relatie die na tien jaar doodbloedt omdat je broer en zus bent geworden en geen minnaars meer bent.

mèn dit is maf. is dit normaal en gewoon een fase waar ik doorheen moet? of kan ik concreet iets doen om ex te vergeten? behalve dan veel daten natuurlijk.

[edit] en ik praat weer zo veel in mezelf, maar dan eigenlijk tegen hem en ik aai een lege plek in bed. freaky way of coping, maar ik weet ook niet hoe het anders moet
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_118691635
Zo moet je niet denken (ik krijg nooit weer zo'n knappe vriend/vriendin).

Maar in ieder geval, ik zei dus hetzelfde tegen een maat van me toen het net uit was. "ZO'N knap meisje krijg ik nooit weer"

Hij kijkt me aan en zegt: "Jongeeee, hou je bek!....Hoezo dat?...tis je met haar toch ook gelukt?" ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 23:36:24 #61
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_118692548
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Als we dan toch bezig zijn met liedjes posten, dan kan deze er ook wel bij. :*


Ooit komen jullie iemand tegen die begrip heeft voor jullie verdriet en er alles aan gaat doen om die muur om jullie heen af te breken en het vertrouwen weer te herstellen. *;
dit is een heel mooi liedje :'(
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 1 november 2012 @ 00:30:20 #62
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118693135
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:01 schreef Andromache het volgende:
o god wat erg, ik heb onbewust meegedaan aan text your ex day. jawel, ik heb het weer gedaan. hoe meer ik bezig ben met internetdaten, hoe meer ik naar mijn ex verlang. ook al was eigenlijk alleen de seks goed en zijn aandacht per whatsapp en het knuffelen en samen slapen. ik ben bang dat de volgende best aardig is maar nooit meer zo aantrekkelijk is als foute ex. en ja, noem het maar oppervlakkig, maar dat is ook belangrijk voor mij. ik wil geen relatie die na tien jaar doodbloedt omdat je broer en zus bent geworden en geen minnaars meer bent.

mèn dit is maf. is dit normaal en gewoon een fase waar ik doorheen moet? of kan ik concreet iets doen om ex te vergeten? behalve dan veel daten natuurlijk.

[edit] en ik praat weer zo veel in mezelf, maar dan eigenlijk tegen hem en ik aai een lege plek in bed. freaky way of coping, maar ik weet ook niet hoe het anders moet
Zou juist niet de leegte gaan opvullen met heel veel daten, gewoon eens een tijdje alleen zijn. Ook niet helemaal handig tegenover dates als je nog zo met je ex bezig bent. Heel logisch natuurlijk maar misschien moet je het eerst wat meer verwerken voor je verder wil. Zo te horen is het nog heel vers allemaal, mag je best even om rouwen toch? Afleiding kun je ook in andere dingen vinden.
  donderdag 1 november 2012 @ 00:32:03 #63
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118693173
dubbel, sorry
pi_118693183
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Zo moet je niet denken (ik krijg nooit weer zo'n knappe vriend/vriendin).

Maar in ieder geval, ik zei dus hetzelfde tegen een maat van me toen het net uit was. "ZO'N knap meisje krijg ik nooit weer"

Hij kijkt me aan en zegt: "Jongeeee, hou je bek!....Hoezo dat?...tis je met haar toch ook gelukt?" ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent hier om het ons in te wrijven?
pi_118693570
Nou het was gezellig :@
pi_118693658
Mooi dit, heb een crush maar dat is een beetje moeilijk. en dan begin ik daarnaast ook nog iemand van mijn opleiding leuk te vinden, maar zij heeft een vriend.. schiet niet op zo :').

quote:
9s.gif Op donderdag 1 november 2012 00:32 schreef Charcot het volgende:

[..]

Jij bent hier om het ons in te wrijven?
Zo zal hij het vast niet bedoelen Charcot :)! Ik heb grotendeels hetzelfde maar ik kan hier makkelijk mijn ei kwijt mocht het nodig zijn..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_118693711
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 01:00 schreef WasMachinator het volgende:
Mooi dit, heb een crush maar dat is een beetje moeilijk. en dan begin ik daarnaast ook nog iemand van mijn opleiding leuk te vinden, maar zij heeft een vriend.. schiet niet op zo :').

[..]

Zo zal hij het vast niet bedoelen Charcot :)! Ik heb grotendeels hetzelfde maar ik kan hier makkelijk mijn ei kwijt mocht het nodig zijn..
Ik zou voor die crush gaan :@.

En ja, was dan ook niet serieus bedoeld :D
pi_118693740
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 01:04 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ik zou voor die crush gaan :@.

En ja, was dan ook niet serieus bedoeld :D
Dat is het leukste ja :9..
soms denk ik echt dat ik te erg opzoek ben ofzo :@

En een beetje leuke dag gehad?
Let me occupy your mind
As you do mine
  donderdag 1 november 2012 @ 01:08:01 #69
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118693763
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:36 schreef Andromache het volgende:

[..]

dit is een heel mooi liedje :'(
:)
pi_118694001
Als we het over muziek hebben dan zijn het de liedjes van deze man die mij er door hebben gesleept :)
En hij is ook nog eens fenomenaal live!

Let me occupy your mind
As you do mine
pi_118724871
Hmm alles van Linkin Park dekt de lading wel een beetje!
pi_118727132
quote:
9s.gif Op donderdag 1 november 2012 00:32 schreef Charcot het volgende:

[..]

Jij bent hier om het ons in te wrijven?
Jah....JAH!

Dan pak ik een biertje en een zak chips en ga ik de hele tijd heel gemeen lachen terwijl ik dit topic lees. (8>

En als we dan toch bezig zijn (refrein en 2e en 3e couplet O+)


Muziek was trouwens voor mij wel een goeie manier om te "helpen" om eroverheen te komen. Kan echt m'n stemming bepalen.

[ Bericht 16% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 01-11-2012 23:01:19 ]
pi_118728122
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Goed, het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik hier een fervent bezoeker was (Gelukkig!). Allereerst iedereen: Heel veel sterkte! Het komt weer goed, ook bij mij is het goed gekomen en ik was heel ver heen! ;)

Ik kom hier eigenlijk een beetje met het omgekeerde, het meisje met wie ik aan het daten was/ben is nog niet over haar ex heen. Wat achtergrond informatie is: Sinds 2 maanden begonnen op de universiteit, sinds de eerste week een hele leuke klik met een meid uit mijn klas. Samen etentjes gehad, koffie gedronken, uit geweest. En van het een komt het ander. :)

Ongeveer 1,5 week geleden vertelde ze dat ze nog niet over haar ex heen is en daarom niets met mij kon beginnen nu, uiteraard logisch ik heb weinig zin om rebound te spelen. Echter sinds die tijd probeer ik wat afstand te houden, ondanks dat we bij elkaar in de klas zitten, maar zij is nog steeds heel aanrakerig, de hele tijd praatjes maken via WA of FB, uitnodigingen voor etentjes e.d terwijl we dat voorlopig niet zouden doen. Uiteraard ben ik, zoals een man dat vaak is :') , erg slecht in nee zeggen tegen vrouwen waar ik een crush op heb.

Nou weet ik niet zo goed wat ze hiermee bedoelt en wat ik er achter moeten zoeken.. :') Ik wil haar die ruimte geven, om later te kijken of het iets kan worden. Ik weet zelf hoe kut het is om na een lange relatie weer op de rails terecht te komen. Iemand hier die in een zelfde situatie zit en wellicht wat duidelijkheid kan scheppen? :') Of een idee heeft. :P
Friendzone. Afstand houden en nee leren zeggen, anders kun je het helemaal vergeten straks.
pi_118728276
Tip aan de meiden ga hitsige boeken zoals vijftig tinten grijs en hitsige films met mooie mannen kijken en ja hoor je krijgt weer oog voor de mannen :D
pi_118728623
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:50 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Jah....JAH!

Dan pak ik een biertje en een zak chips en ga ik de hele tijd heel gemeen lachen terwijl ik dit topic lees. (8>

En als we dan toch bezig zijn (refrein en 2e en 3e couplet O+)


Muziek was trouwens voor mij wel een goeie manier om te "helpen" om eroverheen te komen. Kan echt m'n stemming bepalen.


Muziek is juist geen goede manier voor mij, ik erger me af en toe nog steeds aan films/series/muziek gebaseerd op de liefde. :D
pi_118728696
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 01:06 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

Dat is het leukste ja :9..
soms denk ik echt dat ik te erg opzoek ben ofzo :@

En een beetje leuke dag gehad?
Nah, waarom zou je te erg op zoek zijn? Denk dat je eerder meer openstaat voor crushes e.d. :P. Iets gevoeliger daarvoor dus.
  donderdag 1 november 2012 @ 23:27:07 #77
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118728820
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:50 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Jah....JAH!

Dan pak ik een biertje en een zak chips en ga ik de hele tijd heel gemeen lachen terwijl ik dit topic lees. (8>

En als we dan toch bezig zijn (refrein en 2e en 3e couplet O+)


Muziek was trouwens voor mij wel een goeie manier om te "helpen" om eroverheen te komen. Kan echt m'n stemming bepalen.
Winne! _O_

Niet helemaal mijn smaak, maar wel leuke tekst en betekenis :P:


Jullie zouden haar of hem zomaar eens morgen bij de Appie tegenkomen. :*
  donderdag 1 november 2012 @ 23:39:27 #78
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_118729338
ontzettend ongeloofwaardig lied, want in de clip staat ie vrolijk rond te hupsen met zijn verloofde.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 1 november 2012 @ 23:42:50 #79
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118729481
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:39 schreef Andromache het volgende:
ontzettend ongeloofwaardig lied, want in de clip staat ie vrolijk rond te hupsen met zijn verloofde.
Is dat zijn verloofde dan? :P
pi_118729519
Zo'n vrouw die je laat zien dat je niet zoveel voorstelt, in haar bijzijn.

Maar komop, ik ben ik, en ik mag er ook zijn, dus doet ze maar wat water bij de wijn; zodat wij samen kunnen zijn. Enkele jaren later, nu is ze weg en het doet zo'n pijn.

Zo'n vrouw die laat zien dat je niet zoveel voorstelt, zonder haar bijzijn.
pi_118729572
Leuk rijmpie :P
pi_118729707
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:24 schreef Charcot het volgende:

[..]

Nah, waarom zou je te erg op zoek zijn? Denk dat je eerder meer openstaat voor crushes e.d. :P. Iets gevoeliger daarvoor dus.
Haha, zo zou je het ook kunnen bekijken :9
Let me occupy your mind
As you do mine
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:02:55 #83
366803 AthCom
Overigens ...
pi_118730127
31 oktober was het mijn ex' verjaardag en ik kwam daar eigenlijk pas op de dag zelf achter. Ik denk dat ik mag aannemen dat het verwerken zeer spoedig verloopt. :)
Moira. is tof. :7
pi_118730371
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:02 schreef AthCom het volgende:
31 oktober was het mijn ex' verjaardag en ik kwam daar eigenlijk pas op de dag zelf achter. Ik denk dat ik mag aannemen dat het verwerken zeer spoedig verloopt. :)
Heb je haar gefeliciteerd of doet jullie verleden en huidige situatie daar geen mogelijkheid toe?
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:33:06 #85
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_118730859
Ik zit nu in de losbandige fase i guess :') :D
ach ja :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 2 november 2012 @ 03:05:25 #86
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_118731994
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 00:30 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zou juist niet de leegte gaan opvullen met heel veel daten, gewoon eens een tijdje alleen zijn. Ook niet helemaal handig tegenover dates als je nog zo met je ex bezig bent. Heel logisch natuurlijk maar misschien moet je het eerst wat meer verwerken voor je verder wil. Zo te horen is het nog heel vers allemaal, mag je best even om rouwen toch? Afleiding kun je ook in andere dingen vinden.
Ja maar ik heb weer even mogen ervaren dit jaar hoe fijn het kan zijn om een vriendje te hebben. Ruim 3 jaar single geweest, en ik ben er wel weer klaar mee. Ik wil het gevoel weer ervaren. En het is ook al 2,5 maand weer uit....

Ach ik zie wel wat het daten me brengt. Deze dame wordt er ook niet jonger op, immers...
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:37:16 #87
366803 AthCom
Overigens ...
pi_118733913
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:10 schreef wesleydie het volgende:

[..]

Heb je haar gefeliciteerd of doet jullie verleden en huidige situatie daar geen mogelijkheid toe?
Niet gefeliciteerd, omdat ze dat bij mij ook niet had gedaan. 't Is aardig bekoeld. :P
Moira. is tof. :7
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:20:42 #88
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_118736119
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:09 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Friendzone. Afstand houden en nee leren zeggen, anders kun je het helemaal vergeten straks.
Dat idee had ook al een beetje ja :Y
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_118809997
Wat is het hier stil, zijn jullie allemaal al over jullie exen heen? Ik in ieder geval niet :') Wat een ellende steeds die emotionele rollercoaster. Heb een verhuizing volgende week en dat is al stressvol genoeg.
  zondag 4 november 2012 @ 16:07:11 #90
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118810710
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:52 schreef Franknfurter het volgende:
Wat is het hier stil, zijn jullie allemaal al over jullie exen heen? Ik in ieder geval niet :') Wat een ellende steeds die emotionele rollercoaster. Heb een verhuizing volgende week en dat is al stressvol genoeg.
Ik denk dat we allemaal moe van onszelf zijn. :') Ik in ieder geval wel. :')
pi_118811174
quote:
99s.gif Op zondag 4 november 2012 16:07 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik denk dat we allemaal moe van onszelf zijn. :') Ik in ieder geval wel. :')
Ik ook hoor, maar alsnog is samen zeuren leuker dan alleen toch?
  zondag 4 november 2012 @ 16:20:34 #92
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118811321
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:17 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ik ook hoor, maar alsnog is samen zeuren leuker dan alleen toch?
Eigenlijk wel! :Y) Maar ik heb al zo'n beetje alles gezegd wat er te zeggen valt. ;( Ik zie haar ook bijna nooit meer, maar over een paar weken weer regelmatig, dus misschien ben ik dan wat actiever. :')
pi_118811402
quote:
99s.gif Op zondag 4 november 2012 16:20 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Eigenlijk wel! :Y) Maar ik heb al zo'n beetje alles gezegd wat er te zeggen valt. ;( Ik zie haar ook bijna nooit meer, maar over een paar weken weer regelmatig, dus misschien ben ik dan wat actiever. :')
Gewoon zorgen dat je dan een nieuwe chick gevonden hebt :+

Ik had mijn ex een mailtje gestuurd waarin ik er een behoorlijke punt achter heb gezet, maar daar heb ik nu alweer spijt van :')
  zondag 4 november 2012 @ 16:24:47 #94
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118811527
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:22 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Gewoon zorgen dat je dan een nieuwe chick gevonden hebt :+

Ik had mijn ex een mailtje gestuurd waarin ik er een behoorlijke punt achter heb gezet, maar daar heb ik nu alweer spijt van :')
Kleine kans. :+ Ben best kieskeurig. :@

Waarom nou? :D Ik kan die van mij ook zo een berichtje sturen, maar dat doe ik niet, hou de eer aan mezelf. :')
pi_118811620
quote:
99s.gif Op zondag 4 november 2012 16:24 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Kleine kans. :+ Ben best kieskeurig. :@

Waarom nou? :D Ik kan die van mij ook zo een berichtje sturen, maar dat doe ik niet, hou de eer aan mezelf. :')
Omdat ze alsnog een mailtje had gestuurd over of we nog wat gingen drinken. Daarin zat ze zichzelf al helemaal in te dekken hoe ontzettend kut ik dr wel zou vinden en het zat gewoon vol met egoïsme eigenlijk. Dus toen kon ik me na 2 dagen niet meer inhouden en heb ik dr gestuurd dat ik niet 8 dagen ga zitten wachten op een antwoord op zo'n simpele vraag, en dan ook nog leuk wat met dr drinken.
  zondag 4 november 2012 @ 16:34:17 #96
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118811888
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:26 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Omdat ze alsnog een mailtje had gestuurd over of we nog wat gingen drinken. Daarin zat ze zichzelf al helemaal in te dekken hoe ontzettend kut ik dr wel zou vinden en het zat gewoon vol met egoïsme eigenlijk. Dus toen kon ik me na 2 dagen niet meer inhouden en heb ik dr gestuurd dat ik niet 8 dagen ga zitten wachten op een antwoord op zo'n simpele vraag, en dan ook nog leuk wat met dr drinken.
Ach, zoals ze je had behandeld eerst, had ik haar niks teruggestuurd. :( Met geen antwoord snapte ze hint wel, maar ik begrip wel dat je je woede wilde uiten. ;)
pi_118811966
Ze is niet zo snugger, dus ik zorgde er even voor dat de boodschap binnen kwam :@

Ik moet niet zo trashtalken over haar, hoe krijg ik dr nou ooit nog zover om een one night stand te hebben als ik eenmaal over dr heen ben :')
  zondag 4 november 2012 @ 16:38:57 #98
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118812048
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:36 schreef Franknfurter het volgende:
Ze is niet zo snugger, dus ik zorgde er even voor dat de boodschap binnen kwam :@

Ik moet niet zo trashtalken over haar, hoe krijg ik dr nou ooit nog zover om een one night stand te hebben als ik eenmaal over dr heen ben :')
_O-

Was ze zo goed dan? :* Probeer eens een jongen. :Y)
pi_118812066
quote:
99s.gif Op zondag 4 november 2012 16:38 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

_O-

Was ze zo goed dan? :* Probeer eens een jongen. :Y)
Haha nouja, ik zeg altijd. Ze was niet knap, ze was niet leuk, rara wat was de truc.

:') Jongens.
  zondag 4 november 2012 @ 16:42:26 #100
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118812193
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:39 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Haha nouja, ik zeg altijd. Ze was niet knap, ze was niet leuk, rara wat was de truc.

:') Jongens.
Hahaha. :') Arm meisje, zo alleen en seksloos nu. :')

Je moet toch experimenteren? :+
pi_118812386
Ik regel wel gewoon een ander meisje voor de seks hoor. Paar biertjes zijn sowieso goedkoper dan een relatie.
  zondag 4 november 2012 @ 16:51:30 #102
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118812521
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:47 schreef Franknfurter het volgende:
Ik regel wel gewoon een ander meisje voor de seks hoor. Paar biertjes zijn sowieso goedkoper dan een relatie.
Ik word nog steeds vrolijk van je UI. :D
pi_118812568
Haha ik ook, hij is zo schattiggggg O+
  zondag 4 november 2012 @ 16:57:50 #104
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118812775
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:52 schreef Franknfurter het volgende:
Haha ik ook, hij is zo schattiggggg O+
Niet gaan veranderen hè? O+
pi_118812804
quote:
99s.gif Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Niet gaan veranderen hè? O+
Nee hij staat verankerd in mijn profiel O+
pi_118815104
Ik weet het niet. Dacht dat ik klaar was om er gewoon een punt achter te zetten en dat hij dat ook wilde, zegt hij 'Hou me maar op de hoogte'. Wtf, hoe kan dat nou als ik je niet meer spreek dan. Hij wil me graag blijven spreken maar alleen over de leuke dingen (lees: alles wat niet over zijn nieuwe vriendin gaat, maar hij neemt haar wel overal mee naartoe waardoor ik nooit meer bij onze vrienden kan/wil zijn). Gah. Ik weet het allemaal even niet.
pi_118815171
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:10 schreef Alopex het volgende:
Ik weet het niet. Dacht dat ik klaar was om er gewoon een punt achter te zetten en dat hij dat ook wilde, zegt hij 'Hou me maar op de hoogte'. Wtf, hoe kan dat nou als ik je niet meer spreek dan. Hij wil me graag blijven spreken maar alleen over de leuke dingen (lees: alles wat niet over zijn nieuwe vriendin gaat, maar hij neemt haar wel overal mee naartoe waardoor ik nooit meer bij onze vrienden kan/wil zijn). Gah. Ik weet het allemaal even niet.
kies voor jezelf en hou het contact minimaal, dit is toch geen doen zo.
pi_118815768
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:36 schreef Franknfurter het volgende:
Ze is niet zo snugger, dus ik zorgde er even voor dat de boodschap binnen kwam :@

Ik moet niet zo trashtalken over haar, hoe krijg ik dr nou ooit nog zover om een one night stand te hebben als ik eenmaal over dr heen ben :')
Dat moet je niet willen man...genoeg andere leuke chickiess O+
pi_118815791
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:32 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Dat moet je niet willen man...genoeg andere leuke chickiess O+
Ken jij er nog een want mijn bedje is zo koud :@
pi_118815875
quote:
Hahaha sommige profielen daar :') Wat is deze
pi_118815927
Als je de lat niet heel hoog legt heb je zo wat afleiding te pakken daar hehe. Rebound ftw *O*

Al heb ik het wel ff gehad met one night stands op de een of andere manier. Helemaal geen zin meer tijd en energie in te steken.
  zondag 4 november 2012 @ 20:59:06 #113
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118823038
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:58 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Nee hij staat verankerd in mijn profiel O+
_O_ O+
  zondag 4 november 2012 @ 21:00:44 #114
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118823162
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:37 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Als je de lat niet heel hoog legt heb je zo wat afleiding te pakken daar hehe. Rebound ftw *O*

Al heb ik het wel ff gehad met one night stands op de een of andere manier. Helemaal geen zin meer tijd en energie in te steken.
Ach, er zijn wel een paar meisjes waar ik terecht kan, maar het fuckbuddyschap is gewoon totaal niks voor mij. :') En die meisjes zijn ook niet echt mijn type. :')
pi_118823243
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:35 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Hahaha sommige profielen daar :') Wat is deze
Ja, die foto's.

En dan berichten van aziatische meiden :')
pi_118834045
quote:
99s.gif Op zondag 4 november 2012 16:20 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Eigenlijk wel! :Y) Maar ik heb al zo'n beetje alles gezegd wat er te zeggen valt. ;( Ik zie haar ook bijna nooit meer, maar over een paar weken weer regelmatig, dus misschien ben ik dan wat actiever. :')
Dit gevoel heb ik ook een beetje.. Daarom post ik ook wat minder. Daarbij hoeft niet elk dingetje wat ik hoor en/of over nadenk op een forum te staan.. Maar als ik de behoefte zou hebben zou ik natuurlijk wel posten.
pi_118835116
Zijn er ook mensen hier die al weer aan het daten zijn? Ik heb de deur dichtgegooid, op sommige vragen krijg je geen antwoord. Maar al had je wel een antwoord gekregen dan bijt je je wel weer aan iets anders vast.
Ik denk dat de belangrijkste les is dat ik niet meer aan mezelf twijfel of ik iets anders/beter of wat dan ook had moeten doen.
Het werkte gewoon niet punt.
Waarom zou je je energie stoppen in iemand die jou niet wil?
pi_118835188
Waarom zou je je energie stoppen in iemand die jou niet wil?

Goede vraag. Kan zo wel een aantal redenen opnoemen maar goed, rationeel gezien weten we het allemaal wel. Om een voorbeeld te noemen: er zijn een aantal mensen die hun eigenwaarde afhankelijk laten zijn van een ander.
pi_118842367
Het is nu ongeveer 1,5 maand geleden dat het uit is gegaan. Ze is verliefd geworden op iemand anders. Sindsdien ben ik bij een studentenvereniging gegaan en ga ik 3x in de week naar de sportschool.
Heb op internet alles opgezocht over liefdesverdriet en hoe je er vanaf komt. Vorige week dacht ik dat ik er al een beetje overheen was. Dit weekend m'n bed niet uit gekomen van verdriet.
Hoe kom ik ooit over haar heen?
pi_118843750
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:01 schreef Anonymouze het volgende:
Het is nu ongeveer 1,5 maand geleden dat het uit is gegaan. Ze is verliefd geworden op iemand anders. Sindsdien ben ik bij een studentenvereniging gegaan en ga ik 3x in de week naar de sportschool.
Heb op internet alles opgezocht over liefdesverdriet en hoe je er vanaf komt. Vorige week dacht ik dat ik er al een beetje overheen was. Dit weekend m'n bed niet uit gekomen van verdriet.
Hoe kom ik ooit over haar heen?
Gewoon doorgaan met je leven.
pi_118845950
doorgaan met je leven, nieuwe mensen ontmoeten, je bestaande vrienden lastigvallen, niet te vaak ladderzat worden maar wel goed gaan feesten en vooral wanneer je er tijd voor hebt doen waar je zin in hebt. Behalve je ex smsen.
pi_118857596
Anonimouze wat klote voor je! Lijkt me extra hard als het op zo'n manier gaat.
Franknfurter heeft gelijk, blijf dingen doen, zelfs als je er geen zin in hebt.
Geef jezelf een tijdje om te treuren en ga desnoods ook maar een paar dagen met je kop onder de dekens liggen.
Maar daarna moet je verder.
pi_118857620
Ik heb b.t.w. donderdag een date, spannend! haha
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 november 2012 @ 18:32:52 #124
300347 MrManuel
pi_118858078
If you're lost and alone...
Or you're sinking like a stone..

Carry on!

[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_118858434
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:21 schreef spanishrose het volgende:
Ik heb b.t.w. donderdag een date, spannend! haha
Oh leuk! Relatiemateriaal of gewoon een beetje aankloten?
pi_118868549
Bedankt voor de steun allemaal.
Ik weet gewoon af en toe niet hoe het verder moet...Ze is het laatste waar ik aan denk voordat ik ga slapen en het eerste waar ik aan denk als ik wakker word. Dit kan toch niet zo.
Hoe lang moet het ongeveer slijten voordat ik geen gevoelens meer voor haar heb? Ik wil er zo graag vanaf zijn.
pi_118874441
Dit liedje heeft mij wel geholpen :) lekker vrolijk. :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 6 november 2012 @ 00:45:50 #128
300347 MrManuel
pi_118876307
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef Anonymouze het volgende:
Bedankt voor de steun allemaal.
Ik weet gewoon af en toe niet hoe het verder moet...Ze is het laatste waar ik aan denk voordat ik ga slapen en het eerste waar ik aan denk als ik wakker word. Dit kan toch niet zo.
Hoe lang moet het ongeveer slijten voordat ik geen gevoelens meer voor haar heb? Ik wil er zo graag vanaf zijn.
Weet niet hoelang je samen was..
De een heeft er mee last van dan de ander..
Ik, op dagen dat ik me kut voel, heb er nog steeds last van.. Is nu langer dan een jaar uit, en we hadden 3 jaar wat.
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_118877198
het heeft potentie, verder even zien hoe t' loopt :)
pi_118877450
Killeroy en gary nog steeds hier :P?
pi_118877630
Net terug van uitgaan, paar biertjes op en nu mis ik opeens mijn ex :{ Het is verdomme al 2,5 jaar uit!

Zal wel met de alcohol te maken hebben, maar af en toe heb ik nog wel van die momentjes dat ik denk ; Hmm weird, zijn samen 2 weken in italie op vakantie geweest, maar heb je nu al een jaar ofzo niet gesproken..
pi_118879355
Geen goed teken dat je daar nu nog mee bezig bent iig.
pi_118879509
Inderdaad geen goed teken. Als je nuchter aan haar denkt, laat het je dan koud of heb je nog veel herinneringen waar je dan heel gelukkig op terugkijkt ofzo?
pi_118886283
quote:
Weet niet hoelang je samen was..
De een heeft er mee last van dan de ander..
Ik, op dagen dat ik me kut voel, heb er nog steeds last van.. Is nu langer dan een jaar uit, en we hadden 3 jaar wat.
Hmm dat klinkt niet echt hoopgevend... Had 2 jaar en 10 maanden verkering en we hadden zelfs al een jaar samengewoond.
Hoe komt het dat je je soms nog kut voelt dan?
En niet alsof ik alles weet hoor, maar je moet oppassen dat je je ex niet romantiseert.. Betrap mezelf daar ook af en toe op.
pi_118897836
Ik ga toch maar ff doen alsof ik de wijsheid in pacht heb.
Iedereen die last heeft van liefdesverdriet moet zich realiseren dat het niet het einde van de wereld is. Ik heb er zelf vooral moeite mee om haar los te laten, maar juist het proberen vast te houden zorgt voor zoveel pijn.
Accepteer je leven. Accepteer jezelf.
Wacht niet op dat sms'je, mailtje of whatsappje. Het wordt toch nooit meer zoals hoe het geweest is.
Bereid jezelf voor op nieuwe betere tijden.
You ain't ever gonna burn my heart out.
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:18:39 #136
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_118898182
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:08 schreef Anonymouze het volgende:
Ik ga toch maar ff doen alsof ik de wijsheid in pacht heb.
Iedereen die last heeft van liefdesverdriet moet zich realiseren dat het niet het einde van de wereld is. Ik heb er zelf vooral moeite mee om haar los te laten, maar juist het proberen vast te houden zorgt voor zoveel pijn.
Accepteer je leven. Accepteer jezelf.
Wacht niet op dat sms'je, mailtje of whatsappje. Het wordt toch nooit meer zoals hoe het geweest is.
Bereid jezelf voor op nieuwe betere tijden.
You ain't ever gonna burn my heart out.
Leuk, maar het is niet een schakelaar die je omgooit...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_118899330
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]

Leuk, maar het is niet een schakelaar die je omgooit...
Dat is het inderdaad niet.
Ik zit zelf ook in de shit.
Denk alleen wel dat je jezelf kan helpen of kan tegenhouden.
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:41:27 #138
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118902117
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 02:32 schreef SilentHunterNL het volgende:
Killeroy en gary nog steeds hier :P?
Alleen wat ouwehoeren, ik heb zelf niet echt meer iets te melden in ieder geval. :@ Het is zo gezellig hier! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Gary_Oak op 06-11-2012 21:13:31 ]
pi_118906743
Voor de gezelligheid even liefdesverdrietliedjes aangeslingerd! Anders krijg ik nog de behoefte om dit topic niet meer te openen :o
pi_118907527
Nou ik zou bijna een nummer posten waar je spontaan weer liefdesverdriet van krijgt Frankfurther haha
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:13:24 #141
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118907551
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:02 schreef Franknfurter het volgende:
Voor de gezelligheid even liefdesverdrietliedjes aangeslingerd! Anders krijg ik nog de behoefte om dit topic niet meer te openen :o

:*
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:28:37 #143
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118908436
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:21 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ik zal niet leaven :*
*; :D
pi_118909346
Ik merk dat ik geen liefdesverdrietliedjes moet luisteren :')
pi_118913130
JOH!

Haha dat is volgens mij het laatste wat je moet doen. Dan blijf je helemaal in die vibe hangen.

Kunnen we hier niet beter een rebound dating topic voor maken zodat iedereen nog steeds iemand heeft om te knuffelen en naast te slapen? O+

[ Bericht 52% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 06-11-2012 22:33:38 ]
pi_118913956
Oke!

Aangeboden: rechterkussen in mijn bed. Geschikt voor vrouwen in de leeftijd van 20 tot en met 28. Gewenste kwaliteiten: goed kunnen knuffelen, fijne kusjes geven en lekkere seks. Wat kan ik bieden: een dak boven je hoofd en een persoonlijke kachel.

Nou, dit moet werken toch?

:@
pi_118914907
Klinkt goed...tis dat ik geen vrouw ben anders kwam ik naast je liggen man! ;(

Ik kan hetzelfde bieden...alleen dan voor 18 tot 28 :7
pi_118915009
Waar moet ik anders gaan lopen janken
pi_118915042
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:49 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Klinkt goed...tis dat ik geen vrouw ben anders kwam ik naast je liggen man! ;(

Ik kan hetzelfde bieden...alleen dan voor 18 tot 28 :7
Oh i see what u did there
pi_118915147
ehh...oke? vertel? :9
pi_118917935
Het is me allemaal nog te vroeg voor een rebound, dan krijg je van die nare situaties waar je alleen maar kan janken na de seks. Schiet ook niemand iets mee op.
pi_118925440
Dude grow some balls
pi_118925806
Ik ben een dame, mag het dan wel? :')
pi_118929722
Nadat ik het twee maanden geleden heb uitgemaakt heb ik hier spijt van gekregen. Ik heb dit aangegeven, maar nu wil zij me niet terug :')
Dat is min of meer de samenvatting van het contact van de afgelopen twee weken.

Ik voel me er enorm zuur onder ;(
Extremistisch gematigd.
pi_118943961
quote:
Accepteer je leven. Accepteer jezelf.
Wacht niet op dat sms'je, mailtje of whatsappje. Het wordt toch nooit meer zoals hoe het geweest is.
Bereid jezelf voor op nieuwe betere tijden.
You ain't ever gonna burn my heart out.
mooi verwoord Anonimouz
pi_118946273
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:48 schreef P8 het volgende:
Nadat ik het twee maanden geleden heb uitgemaakt heb ik hier spijt van gekregen. Ik heb dit aangegeven, maar nu wil zij me niet terug :')
Dat is min of meer de samenvatting van het contact van de afgelopen twee weken.

Ik voel me er enorm zuur onder ;(
:')

ja jongen, dat krijg je ervan he?
pi_118946831
-nvm-
Extremistisch gematigd.
pi_118947212
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 09:33 schreef Alopex het volgende:
Ik ben een dame, mag het dan wel? :')
Haha misschien een beetje flauw maar dan vind ik het anders ja. Omdat meiden (daarin vooral) toch iets emotioneler zijn.
pi_118947259
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:48 schreef P8 het volgende:
Nadat ik het twee maanden geleden heb uitgemaakt heb ik hier spijt van gekregen. Ik heb dit aangegeven, maar nu wil zij me niet terug :')
Dat is min of meer de samenvatting van het contact van de afgelopen twee weken.

Ik voel me er enorm zuur onder ;(
Ik heb/had hetzelfde... Maar als je het zelf uit hebt gemaakt is het toch denk ik al veeeeel minder kut dan dat je gedumpt wordt omdat ze gek is op een ander.

Dus wat dat betreft mogen wij nog niet klagen denk ik. Probeer gewoon aan de dingen te denken waarom je het toen uit maakte.
pi_118952235
wel lesbisch zijn, dezelfde periode waarin je het hebt uitgemaakt maar niet mijn ex zijn :'(

overigens, als je leuk bent mag je me wel als rebound gebruiken.
  woensdag 7 november 2012 @ 20:53:11 #161
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118952415
Godverdomme, al die lesbiennes hier! :9~
pi_118963676
Ahemmm ik heb hitsige dromen van mijn ex :@ :@ Ik hoop dat ik hem voorlopig niet tegenkom want dat zou een beetje awkward zijn met geen houding weten geven enzo.......
pi_118964965
Na 2 jaar weggeweest ben ik weer terug. Een fuckbuddie is nu laatst ook pleite gegaan nadat ik onze afspraak cancelde; die heeft nu ook een relatie.

Keek ik vandaag op de facebook van m'n ex. Vraag me niet waarom, miste der gewoon opeens. De tering, heeft ze echt met een of andere mix van een misvormd homo'tje / zoo gay. Omfg gatverredamme xD vind het ergens wel lachwekkend. :P
pi_118964988
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef P8 het volgende:
Ik ben stiekem geen vrouw :@

Dat rebound-aanbod geldt dan zeker niet meer ;( :P
Nee :{w

Piemels :r -O-
pi_118965106
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:31 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Nee :{w

Piemels :r -O-
Ben je stiekum niet gewoon bi? :p
pi_118965437
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:35 schreef wesleydie het volgende:

[..]

Ben je stiekum niet gewoon bi? :p
Nee :')
  donderdag 8 november 2012 @ 00:57:59 #167
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118965578
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:51 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Nee :')
Heb je het eigenlijk ooit met een jongen gedaan? :o :P
pi_118965654
quote:
99s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:57 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Heb je het eigenlijk ooit met een jongen gedaan? :o :P
Nee, jij wel? :')
  donderdag 8 november 2012 @ 01:06:54 #169
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118965682
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 01:03 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Nee, jij wel? :')
Nee. :P Maar het kan toch, dat je dat hebt gedaan voordat je uit de kast bent gekomen? :P Niet lullig bedoeld allemaal hoor. :@
  donderdag 8 november 2012 @ 01:23:12 #170
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_118965825
Ik vind dat we lullig doen tegen Ff. :'(

OT dan maar:

Ik heb vannacht over haar gedroomd. }:|
  donderdag 8 november 2012 @ 10:22:50 #171
262 Re
Kiss & Swallow
pi_118969889
zo.... wesley... opzouten anders zit je zo tegen een nog langere ban aan :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_118969958
quote:
3s.gif Op donderdag 8 november 2012 10:22 schreef Re het volgende:
zo.... wesley... opzouten anders zit je zo tegen een nog langere ban aan :)
Waarom dit keer nou weer? ;( Ik begin net sjans te krijgen en jij cockblockt me. Je wordt bedankt..
pi_118996693


Voor alle mensen die zich nog klote voelen
pi_118997431
Heb hem gezegd (ja, alweer) dat ik het contact toch verbreek in de hoop me eroverheen te kunnen zetten, want nu doet elk woord me gewoon weer denken aan alles. Alleen zo vervelend dat zijn vrienden ook mijn vrienden zijn, en ik zo waarschijnlijk een hoop mensen van me ga afzonderen..
pi_119000645
quote:
12s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:38 schreef spanishrose het volgende:
[ afbeelding ]

Voor alle mensen die zich nog klote voelen
Die pic representeerd 't totaal. Als ik niet aan al die dingen denk die ze me.geflikt.heeft zou ik nog met haar nemen, maar "you have taken my honour, and your debts, must be payed...!" Bitch.
pi_119026367
Vandaag te horen gekregen dat mn vriendin echt niet meer verder met me kan. Ik ben echt gek aan het worden, krijg soms geen adem meer. Nooit gedacht dat ik me zo kut zou kunnen voelen. Ik kan het gewoon echt niet geloven. 6 jaar zoveel alles met elkaar gedeeld, toekomstplannen gemaakt. Maar het ging niet meer we groeiden uit elkaar omdat ik zo slecht in mijn vel zat afgelopen jaar.
Ik moet echt aan mezelf werken maar ik kan me geen toekomst inbeelden zonder haar.
Het doet echt zo'n pijn :'(
pi_119028881
Wat verschrikkelijk rot om te horen.
Er is helaas geen manier om je meteen weer goed te voelen.
Praat erover met vrienden en/of je ouders.
Heel veel sterkte, en hoewel je het je niet kan voorstellen: alles komt goed met jou.
pi_119030421
Bedankt, ik ben al een beetje gekalmeerd maar de echte klap zal denk ik nog wel komen.
We waren altijd zo'n leuk stel, iedereen zei dat ook altijd. Ik weet ook zeker dat ik nooit meer iemand zal vinden die zo goed bij me past.
Zal ontzettend moeilijk worden maar het heeft me wel wakker gemaakt.
Ik was denk ik ook gewoon te naïef om te denken dat onze relatie nooit kapot zou kunnen gaan.
Nu ben ik te laat....
Gelukkig ben ik niet alleen vanavond.
pi_119031183
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:27 schreef tech4u het volgende:
... Ik weet ook zeker dat ik nooit meer iemand zal vinden die zo goed bij me past.
Dat weet je niet, of kun je soms in de toekomst kijken?
Ik geloof niet dat iedereen maar 1 soulmate heeft, en daar moet jij ook niet in geloven.
De eerste maand is het lastigst. Daarna is het nog steeds kut, maar het slijt iedere dag ietsje meer.
Veel sterkte vannacht.
pi_119032704
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:42 schreef Anonymouze het volgende:

[..]

Dat weet je niet, of kun je soms in de toekomst kijken?
Ik geloof niet dat iedereen maar 1 soulmate heeft, en daar moet jij ook niet in geloven.
De eerste maand is het lastigst. Daarna is het nog steeds kut, maar het slijt iedere dag ietsje meer.
Veel sterkte vannacht.
Nee maar zo voelt dat echt en ik weet ook wel dat je gelijk hebt. Ik bedoel de kans is wel erg klein dat je maar 1 soulmate hebt en dat die dan toevallig vlak naast mijn ouderlijk huis heeft gewoond :P Las net ook jouw reden waarom je in dit topic zit. Lijkt me heftig, sterkte daarmee.
Bedankt ik hoop dat ik een oog kan dichtdoen straks.
pi_119034254
Thanks, ik doe m'n best om er overheen te komen.
Toch heb ik 'r gisteren gewhatsapped om ff te praten.
Het is al dikke mik met 'r nieuwe vriendje (die overigens 30 is, zij is 19). Ze hebben (al) gezoend en zaterdag gaan ze romantisch bij haar thuis eten.
Ik vraag er zelf naar maar snap niet echt waarom. Om de een of andere reden wil ik het toch allemaal weten, ondanks dat ik mezelf er pijn mee doe.
pi_119035522
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:37 schreef Anonymouze het volgende:
Thanks, ik doe m'n best om er overheen te komen.
Toch heb ik 'r gisteren gewhatsapped om ff te praten.
Het is al dikke mik met 'r nieuwe vriendje (die overigens 30 is, zij is 19). Ze hebben (al) gezoend en zaterdag gaan ze romantisch bij haar thuis eten.
Ik vraag er zelf naar maar snap niet echt waarom. Om de een of andere reden wil ik het toch allemaal weten, ondanks dat ik mezelf er pijn mee doe.
Je bent gewend om alles van elkaar te weten. Ik had dat ook heel erg..
Niet met elkaar communiceren na zn lange relatie vond ik echt het moeilijkste, je krijgt dan ook weer te maken met verveling. dat was ook echt raar, na 2.5 jaar weer echt verveling kennen(voor mij dan)...
Let me occupy your mind
As you do mine
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:02:18 #183
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119035718
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 20:27 schreef tech4u het volgende:
Bedankt, ik ben al een beetje gekalmeerd maar de echte klap zal denk ik nog wel komen.
We waren altijd zo'n leuk stel, iedereen zei dat ook altijd. Ik weet ook zeker dat ik nooit meer iemand zal vinden die zo goed bij me past.
Zal ontzettend moeilijk worden maar het heeft me wel wakker gemaakt.
Ik was denk ik ook gewoon te naïef om te denken dat onze relatie nooit kapot zou kunnen gaan.
Nu ben ik te laat....
Gelukkig ben ik niet alleen vanavond.
Niet dom bedoelt. Maar mensen zeggen altijd dat ze zo geweldig bij elkaar pasten maar dus blijkbaar niet eens genoeg om bij elkaar te kunnen blijven. Wil maar zeggen dat je het misschien wel in het perspectief moet zien wat het is (komt vanzelf weer, begrijp dat het nu wat te emotioneel is e.d.). Maar ga je al wel zeggen dat er een hele grote kans is dat je iemand vindt die beter bij je past. Meestal gaat het niet uit namelijk als mensen supergoed bij elkaar passen. Dit is een verkapte meer-vissen-in-de-zee post missschien maar moest het wel even melden voor mijn gevoel ;)
we dan
pi_119035972
Niemand 'past' bij elkaar. Je hebt alleen mensen die compleet niet bij elkaar passen. Verder moet je gewoon iemand vinden die jou belangrijk vindt en wederzijds. Simple as that.
pi_119036594
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:37 schreef Anonymouze het volgende:
Thanks, ik doe m'n best om er overheen te komen.
Toch heb ik 'r gisteren gewhatsapped om ff te praten.
Het is al dikke mik met 'r nieuwe vriendje (die overigens 30 is, zij is 19). Ze hebben (al) gezoend en zaterdag gaan ze romantisch bij haar thuis eten.
Ik vraag er zelf naar maar snap niet echt waarom. Om de een of andere reden wil ik het toch allemaal weten, ondanks dat ik mezelf er pijn mee doe.
Ja dat is echt moeilijk, ik snap het wel waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Niet dom bedoelt. Maar mensen zeggen altijd dat ze zo geweldig bij elkaar pasten maar dus blijkbaar niet eens genoeg om bij elkaar te kunnen blijven. Wil maar zeggen dat je het misschien wel in het perspectief moet zien wat het is (komt vanzelf weer, begrijp dat het nu wat te emotioneel is e.d.). Maar ga je al wel zeggen dat er een hele grote kans is dat je iemand vindt die beter bij je past. Meestal gaat het niet uit namelijk als mensen supergoed bij elkaar passen. Dit is een verkapte meer-vissen-in-de-zee post missschien maar moest het wel even melden voor mijn gevoel ;)
Nou ik zie het toch wel wat anders. Zo'n jaar geleden is er echt iets ingrijpends gebeurd in ons leven en ben daardoor echt in een dip (depressie) geraakt. Het werd daardoor langzaam maar zeker onmogelijk voor haar om bij me te blijven. Was dat niet gebeurd dan waren we nu nog bij elkaar dat weet ik zeker, we zijn beide toe aan rust, ook van elkaar. Hoe moeilijk het ook is, ze heeft het er zelf ook echt heel moeilijk mee.
Stiekem hoop ik dat ik er weer bovenop kom en dat we weer bij elkaar komen, maar lijkt me het beste om die hoop te laten varen...
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:21:33 #186
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119036966
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef tech4u het volgende:

[..]

Ja dat is echt moeilijk, ik snap het wel waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaan.

[..]

Nou ik zie het toch wel wat anders. Zo'n jaar geleden is er echt iets ingrijpends gebeurd in ons leven en ben daardoor echt in een dip (depressie) geraakt. Het werd daardoor langzaam maar zeker onmogelijk voor haar om bij me te blijven. Was dat niet gebeurd dan waren we nu nog bij elkaar dat weet ik zeker, we zijn beide toe aan rust, ook van elkaar. Hoe moeilijk het ook is, ze heeft het er zelf ook echt heel moeilijk mee.
Stiekem hoop ik dat ik er weer bovenop kom en dat we weer bij elkaar komen, maar lijkt me het beste om die hoop te laten varen...
Oke ja als het tot die tijd goed ging dan is het jammer. Dan pas je niet meer goed genoeg bij elkaar door de gebeurtenissen. Soms heb je zulke pech. Eerst gewoon een week/maand verder zijn voordat je uberhaupt gaat nadenken/beslissen over hoop laten varen e.d. ;) Anders ga je jezelf gek maken met redenaties misschien terwijl je er straks anders (minder emotioneel) over denkt.
we dan
pi_119050343
Waarom is het lichaam in staat om je zo kut te laten voelen. Heeft dat nog enige biologische reden?
Voelt alsof mn darmen elke seconde binnenstebuiten keren kan niet ophouden met janken. GVD
pi_119051858
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:29 schreef tech4u het volgende:
Waarom is het lichaam in staat om je zo kut te laten voelen. Heeft dat nog enige biologische reden?
Voelt alsof mn darmen elke seconde binnenstebuiten keren kan niet ophouden met janken. GVD
je zo down voelen heeft te maken met je dopamine niveau. dopamine zorgt zeg maar voor blijdschap, en een situatie zoals het uitgaan van je relatie zorgt ervoor dat de afgifte van dopamine behoorlijk kan afnemen ;)..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_119051972
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:32 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

je zo down voelen heeft te maken met je dopamine niveau. dopamine zorgt zeg maar voor blijdschap, en een situatie zoals het uitgaan van je relatie zorgt ervoor dat de afgifte van dopamine behoorlijk kan afnemen ;)..
Ja dat van dopamine weet ik, snap alleen niet waarom het zo extreem moet zijn. Zal wel nodig zijn om het te kunnen verwerken oid.
pi_119052059
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:37 schreef tech4u het volgende:

[..]

Ja dat van dopamine weet ik, snap alleen niet waarom het zo extreem moet zijn. Zal wel nodig zijn om het te kunnen verwerken oid.
in principe heb je tijdens een relatie een verhoogd dopamine niveau. dat valt weg, en zakt onder het normaal niveau..
het lichaam moet weer balans vinden, dus ja je kunt stellen dat dat bij het verwerken hoort..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_119056079
Ja, hoop dat het niet al te lang duurt. Maak mezelf echt gek.
pi_119056169
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:37 schreef tech4u het volgende:

[..]

Ja dat van dopamine weet ik, snap alleen niet waarom het zo extreem moet zijn. Zal wel nodig zijn om het te kunnen verwerken oid.
Best vaag eigenlijk inderdaad.

Wat ik vooral niet snap waarom je niet gewoon direct inziet dat er "zoveel" andere leuke meiden zijn op de wereld. Dat in elk dorpje op aarde met meer dan 5000 inwoners waarschijnlijk wel een chick rondloopt die voor je gevoel ook echt PRECIES jouw type is.

Als er echt zo weinig van waren had je d'r echt niet gevonden.

Maar hoezo duurt dat fucking weken/maanden tot je dat eindelijk een beetje in gaat zien :D
pi_119057576
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[...] Dat in elk dorpje op aarde met meer dan 5000 inwoners waarschijnlijk wel een chick rondloopt die voor je gevoel ook echt PRECIES jouw type is.
Ik heb dat idee van 'types' nooit echt gesnapt. Is er maar 1 soort meisje waar jij op valt dan?
Ik ga gewoon voor degene waar ik een goed gevoel bij heb of verliefd op ben.

Is op zich wel makkelijk als je meisjes indeelt in types; als het dan met je vriendin uit gaat kun je gewoon denken: 'ach er zijn zoveel van dat type, ik zoek gewoon een nieuwe uit'.
pi_119057697
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:12 schreef Anonymouze het volgende:

[..]

Ik heb dat idee van 'types' nooit echt gesnapt. Is er maar 1 soort meisje waar jij op valt dan?
Ik ga gewoon voor degene waar ik een goed gevoel bij heb of verliefd op ben.

Is op zich wel makkelijk als je meisjes indeelt in types; als het dan met je vriendin uit gaat kun je gewoon denken: 'ach er zijn zoveel van dat type, ik zoek gewoon een nieuwe uit'.
"type" is in deze gewoon een woord die samengevat zegt: "een type karakter+uiterlijk waar jij verliefd op wordt/je tot aangetrokken voelt".

Als je niet in types denkt is het op zich wel mooi makkelijk, als het uit gaat kun je denken "ach..ik word vast wel een keer weer verliefd op iemand"
pi_119057786
maar ik wil niemand anders, ik wil haar....
pi_119058624
Tja....daar beantwoord je je vraag zelf al dus....iets met spijker en kop! ;)

Iig succes/sterkte
pi_119060411
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:18 schreef tech4u het volgende:
maar ik wil niemand anders, ik wil haar....
Je kan nu waarschijnlijk alleen aan de leuke dingen denken, maar in iedere relatie zijn er ook minder leuke dingen. Romantiseer je ex niet. Ze was niet perfect. En dat weet jij ook wel.
Je hebt nu gewoon te veel pijn om eraan te kunnen denken, je kan het je als het ware niet herinneren.

Het heeft mij ook een hele tijd geduurd om de slechte en irritante kanten van m'n ex in te zien. Vandaag had ik toevallig een eureka-moment.
Hier is de lijst die ik heb gemaakt:
-Altijd langzaam/traag
-Vertelt vaak exact hetzelfde verhaal (om de week ongeveer)
-Heeft een vervelende schoonmaak tic waarbij alles ineens opgeruimd moet worden.
-Reageert dingen op mij af.
-Neemt geen initiatief om iets leuks te gaan doen, is erg afwachtend
-Is een zombie als de tv aan staat
-Komt steevast te laat voor afspraken
-Praat vaak zo hard dat iedereen in de bus/coupé gezellig kan meeluisteren met ons gesprek

Zo. Dat lucht op.
Hoop dat 't je een beetje kan inspireren.
pi_119063438
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:41 schreef Anonymouze het volgende:

[..]

Je kan nu waarschijnlijk alleen aan de leuke dingen denken, maar in iedere relatie zijn er ook minder leuke dingen. Romantiseer je ex niet. Ze was niet perfect. En dat weet jij ook wel.
Je hebt nu gewoon te veel pijn om eraan te kunnen denken, je kan het je als het ware niet herinneren.

Het heeft mij ook een hele tijd geduurd om de slechte en irritante kanten van m'n ex in te zien. Vandaag had ik toevallig een eureka-moment.
Hier is de lijst die ik heb gemaakt:
-Altijd langzaam/traag
-Vertelt vaak exact hetzelfde verhaal (om de week ongeveer)
-Heeft een vervelende schoonmaak tic waarbij alles ineens opgeruimd moet worden.
-Reageert dingen op mij af.
-Neemt geen initiatief om iets leuks te gaan doen, is erg afwachtend
-Is een zombie als de tv aan staat
-Komt steevast te laat voor afspraken
-Praat vaak zo hard dat iedereen in de bus/coupé gezellig kan meeluisteren met ons gesprek

Zo. Dat lucht op.
Hoop dat 't je een beetje kan inspireren.
Geloof me ik vind haar close to perfect. Ze deed ook alles voor me het afgelopen jaar.
1 voordeel is wel ik kan niet meer op haar leunen dus ik moet nu echt sterker worden en aan mezelf werken zodat ik er sterker uit kan komen. En ik ben blij met mijn vrienden die me allemaal hebben gebeld en waar ik op kan steunen.

Ik baal alleen dat ik haar net weer heb gebeld, voel me daarna alleen nog maar 10 keer kutter.
pi_119063595
Heel veel sterkte Anonymouze en tech4u O+
pi_119063855
Ja heel veel sterkte!
Het word echt beter, nu is het even heel zwaar en kut.

quote:
Ik was denk ik ook gewoon te naïef om te denken dat onze relatie nooit kapot zou kunnen gaan.
<- dit herken ik wel ja.

Ik denk wel dat je ervan zal groeien tech4u. het is fijn als je met iemand bent waar je gelijkwaardig bent en het klinkt alsof jullie dat niet helemaal waren.
pi_119064707
quote:
16s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:14 schreef spanishrose het volgende:
Ja heel veel sterkte!
Het word echt beter, nu is het even heel zwaar en kut.

[..]

<- dit herken ik wel ja.

Ik denk wel dat je ervan zal groeien tech4u. het is fijn als je met iemand bent waar je gelijkwaardig bent en het klinkt alsof jullie dat niet helemaal waren.
Je legt de vinger op de zere plek idd. Belangrijkste is dat ik wat ga doen aan mijn issues en uit het diepe dal ga klimmen. Zorgen dat ik weer mezelf in de spiegel kan kijken en weer een keer tevreden kan zijn met mezelf, is echt te lang geleden.
Vind het alleen wel eng dat ik veel alleen moet gaan doen, Het huis voelt ook helemaal anders aan, zo leeg, zie er echt tegenop om er weer heen te gaan.

Toch fijn dat ik hier een beetje van me af kan schrijven. O+
pi_119066570
Hoi Tech4u ja da's fijn dat je hier ff eruit kan gooien he?
Al is het maar om te zien dat er meer mensen zich zo rot voelen.
Je kunt jezelf behoorlijk hebben weggecijferd en dan is de klap en het besef dubbel zo zwaar.
Ik heb ervan geleerd meer bij mezelf te blijven.
Vaak heb je bepaalde signalen genegeerd of weg beredeneerd.
(voor mij bijv. dat hij me niet meenam naar zijn vrienden)
Ik zal nu veel meer m'n kop erbij houden en afhaken als dat soort dingen gebeuren.
Eigenlijk kan je alleen je zelfvertrouwen zo kwijtraken als je het buiten jezelf gaat zoeken, dus zet jezelf en jouw behoeften op nummer een.

Dingen alleen doen is in het begin klote maar ik ben nu wel op een punt dat ik erg geniet en mezelf weer ben.
Daardoor heb ik wat leuke vriendschappen gesloten met mensen die me nemen zoals ik ben.
Ik voel me nu ook veel sterker en beter over mezelf als in de relatie.
pi_119070443
Ik zit me toch een beetje in een rare rollercoaster hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_119070739
@Glijdt_licht op een gegeven moment is het gewoon klaar.. Zij is degene die jou niet als een prioriteit zag en bleef twijfelen. Daar hoef je je ook niet schuldig over te voelen. Op een gegeven moment is het gewoon op en is het heel graag of heel niet. Dat getwijfel was voor mij op het laatst ook een afknapper. Het zette een knop bij mij om en het besef kwam dat hij helemaal niet zo geweldig is als persoon en dat ik veel beter verdien.
pi_119071622
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:01 schreef Charcot het volgende:
@Glijdt_licht op een gegeven moment is het gewoon klaar.. Zij is degene die jou niet als een prioriteit zag en bleef twijfelen. Daar hoef je je ook niet schuldig over te voelen. Op een gegeven moment is het gewoon op en is het heel graag of heel niet. Dat getwijfel was voor mij op het laatst ook een afknapper. Het zette een knop bij mij om en het besef kwam dat hij helemaal niet zo geweldig is als persoon en dat ik veel beter verdien.
Precies dit wilde ik posten. Als een vrouw liever met een ander neukt is zij per definitie niet "perfect" of "de ware". Open your eyes!

En begin nu niet te miepen dat ik niet weet wat jullie voelen hier. Ik weet heel erg goed wat liefdesverdriet is... helaas.

Groet!

Puntenjager.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_119072938
Oh, zij doet (denk ik) niks.. Dat is t punt niet voor mij :) En verder, mocht ze wel wat doen, tis haar leven.

Ik zeg verder ook niet (meer) dat ze perfect is, maar wel dat ze enorm lief was, en haar vertrek een gat in mijn leven heeft gebracht. Zeker na 7 jaar..

Dat er bij mij gevoel terug kwam in oktober zie ik nu eigenlijk ineens als jammer. Ik had in die periode ook best met andere af kunnen spreken blijkbaar.. :{

[ Bericht 27% gewijzigd door Glijdt_licht op 11-11-2012 00:04:24 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_119074245
Voel me nu ff k*t, maar in plaats van dat ik m'n ex ga whatsappen post ik hier wat.
Omdat ze altijd zo dol was op 'speciale' tijden zoals 10:10, 11:11, 12:34 etc. moet ik nu telkens aan haar denken als ik zoiets zie.
En het is net 11-11-2012 geworden, dus ze zit weer 's in m'n hoofd. En zoals ik al eerder heb gepost heeft m'n ex vanavond een super romantische date gehad met 'r nieuwe vlam. Ben benieuwd of het al voorbij is en wat er allemaal is gebeurd.
Het is zo vermoeiend, want ik wil niet eens dat het goed komt; ik wil verder. Ik wil gewoon niet meer aan haar denken!
Ben op 't moment geeneens verdrietig ofzo, maar voel me wel.. leeg of zoiets.
En ik vind het verschrikkelijk dat ik hier last van heb terwijl zij vrolijk verder gaat met 'r leven.
Zou zo graag willen dat ze tegen me zegt dat ze een fout heeft gemaakt en dat ze spijt heeft van haar keuze. Niet omdat ik haar dan terug kan nemen, maar gewoon zodat zij dan voelt wat ik voel.
Misschien realiseert ze zich ooit dat ik haar gelukkiger had kunnen maken. Duurt nog wel een paar jaar, net zolang totdat de sleur er in zit en ze van mij alleen de leuke dingen nog herinnert.
Kan niet wachten op die dag...
pi_119075296
Gezien het over en uit is denk ik niet dat je haar gelukkiger had kunnen maken.

Het genezingsproces werkt het snelst wanneer je niets weet van wat je ex uitspookt. Je moet haar nummer verwijderen en haar blokkeren in whatsapp, facebook, hyves, mail etc. Alleen dan kun je verder.

Contact opnemen met je ex en horen wat een fantastisch leven ze nu heeft geeft alleen maar meer verdriet, dus kappen met jezelf kwellen. Zoek een hobby, ga sporten, maak nieuwe vrienden. Trek lering uit je mislukte relatie.

En wanneer die dag er is (als die al ooit komt) dat ze spijt heeft, dan boeit het jou geen ene hol meer hoe het maar gaat en wat er in haar leven omgaat. Met een beetje geluk heb je zelf dan alweer iemand anders.
pi_119078984
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_119079079
quote:
19s.gif Op zondag 11 november 2012 11:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koester die mooie herinneringen want het zal nooit meer als vroeger zijn. Het hoeft niet verspild te voelen als jij het verleden en het heden accepteert.
pi_119081247
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 11:41 schreef Charcot het volgende:

[..]

Koester die mooie herinneringen want het zal nooit meer als vroeger zijn. Het hoeft niet verspild te voelen als jij het verleden en het heden accepteert.
I know.. Maar ik zie om me heen gewoon vrienden gaan samenwonen of verloven, en dan kan ik weer opnieuw beginnen.. En dat terwijl ik nooit echt heb geleerd interessant te zijn voor iemand anders, waar anderen dat in de periode 18-22 ofzo wel leren ivm nieuwe contacten.. Achja, ik probeer er t beste van te maken.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_119081911
quote:
19s.gif Op zondag 11 november 2012 13:13 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

I know.. Maar ik zie om me heen gewoon vrienden gaan samenwonen of verloven, en dan kan ik weer opnieuw beginnen.. En dat terwijl ik nooit echt heb geleerd interessant te zijn voor iemand anders, waar anderen dat in de periode 18-22 ofzo wel leren ivm nieuwe contacten.. Achja, ik probeer er t beste van te maken.
Je begint niet opnieuw.. Je hebt ervaring, wie weet kom je de komende tijd een heel fijn iemand tegen waar je een leuke toekomst mee gaat opbouwen. Wie zegt dat die vrienden niet na een paar jaar uit elkaar zijn? Concentreer je op jouw leven, jouw geluk. Aan vergelijkingen heb je niets want zij zijn iemand anders en jij bent iemand anders.
pi_119084752
25 toen ik weer een leukerd tegenkwam. Na een relatie van 8 jaar. Het kan heus wel, en het kan 10 keer beter.
pi_119086714
quote:
19s.gif Op zondag 11 november 2012 13:13 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

I know.. Maar ik zie om me heen gewoon vrienden gaan samenwonen of verloven, en dan kan ik weer opnieuw beginnen.. En dat terwijl ik nooit echt heb geleerd interessant te zijn voor iemand anders, waar anderen dat in de periode 18-22 ofzo wel leren ivm nieuwe contacten.. Achja, ik probeer er t beste van te maken.
Volgens mij is er niet een bepaalde grens waarna je geen leuke meisjse/dames meer tegenkomt. En het kan echt overal: op straat, in de bus, bij de sportschool, in een bar etc.
En 'interessant zijn voor iemand' is niet echt een skill volgens mij.

Je hoeft niet per se te showen met alles wat je in je leven bereikt hebt o.i.d. Wees gewoon oprecht geïnteresseerd en zorg ervoor dat je lekker in je vel zit, de rest komt vanzelf.

-edit- best wel raar dat ik tips geef terwijl ik ook in de shit zit..

[ Bericht 3% gewijzigd door Anonymouze op 11-11-2012 17:34:07 ]
pi_119088632
quote:
16s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:26 schreef spanishrose het volgende:
Hoi Tech4u ja da's fijn dat je hier ff eruit kan gooien he?
Al is het maar om te zien dat er meer mensen zich zo rot voelen.
Je kunt jezelf behoorlijk hebben weggecijferd en dan is de klap en het besef dubbel zo zwaar.
Ik heb ervan geleerd meer bij mezelf te blijven.
Vaak heb je bepaalde signalen genegeerd of weg beredeneerd.
(voor mij bijv. dat hij me niet meenam naar zijn vrienden)
Ik zal nu veel meer m'n kop erbij houden en afhaken als dat soort dingen gebeuren.
Eigenlijk kan je alleen je zelfvertrouwen zo kwijtraken als je het buiten jezelf gaat zoeken, dus zet jezelf en jouw behoeften op nummer een.

Dingen alleen doen is in het begin klote maar ik ben nu wel op een punt dat ik erg geniet en mezelf weer ben.
Daardoor heb ik wat leuke vriendschappen gesloten met mensen die me nemen zoals ik ben.
Ik voel me nu ook veel sterker en beter over mezelf als in de relatie.
Klopt idd, heb mezelf de laatste tijd helemaal weggecijferd en de sterke sociaal vaardige jongen die ik was is niks meer van over.
Gisteren mooie avond/nacht gehad met een vriend, met verhalen/anekdotes, veel wijn en tranen.
Hij liet me dit lied zien en ik brak echt:
  zondag 11 november 2012 @ 16:36:52 #216
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119089572
quote:
19s.gif Op zondag 11 november 2012 11:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan heel goed zijn dat er weer een tijd komt dat je wel contact met haar kunt hebben, zonder dat je je nog rot voelt en dat je haar een ander gunt en jezelf ook. Maar daar is het na zeven jaar relatie nu inderdaad nog wel erg vroeg voor. Neem de tijd om eens alleen te zijn en geniet straks ondertussen ook van je vrijheid.
  zondag 11 november 2012 @ 17:05:55 #217
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_119090742
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:04 schreef tech4u het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat mn vriendin echt niet meer verder met me kan. Ik ben echt gek aan het worden, krijg soms geen adem meer. Nooit gedacht dat ik me zo kut zou kunnen voelen. Ik kan het gewoon echt niet geloven. 6 jaar zoveel alles met elkaar gedeeld, toekomstplannen gemaakt. Maar het ging niet meer we groeiden uit elkaar omdat ik zo slecht in mijn vel zat afgelopen jaar.
Ik moet echt aan mezelf werken maar ik kan me geen toekomst inbeelden zonder haar.
Het doet echt zo'n pijn :'(
Ai, je bent toch niet toevallig mijn ex die hier aan het posten is he? Je verhaal klinkt bijna eng hetzelfde, wij hadden alleen 5 jaar...

Heb je wel nog contact met haar of afgesproken geen contact te hebben? Mijn ex wil absoluut geen contact, doet voor hem teveel pijn. Terwijl hij voor mij nog steeds mn beste maatje is (en dat was ook het probleem in de relatie, beetje broer-zus/beste vrienden) en ik vind het vreselijk om te zien dat het nu zo slecht met hem gaat. Heeft prive flink wat klappen gehad dit jaar maar ik wilde niet uit medelijden met hem blijven. Toch wil ik er graag voor hem zijn en hem steunen maar hij kan dat nu niet.
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_119094749
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:05 schreef Paarse_Kiwi het volgende:

[..]

Ai, je bent toch niet toevallig mijn ex die hier aan het posten is he? Je verhaal klinkt bijna eng hetzelfde, wij hadden alleen 5 jaar...

Heb je wel nog contact met haar of afgesproken geen contact te hebben? Mijn ex wil absoluut geen contact, doet voor hem teveel pijn. Terwijl hij voor mij nog steeds mn beste maatje is (en dat was ook het probleem in de relatie, beetje broer-zus/beste vrienden) en ik vind het vreselijk om te zien dat het nu zo slecht met hem gaat. Heeft prive flink wat klappen gehad dit jaar maar ik wilde niet uit medelijden met hem blijven. Toch wil ik er graag voor hem zijn en hem steunen maar hij kan dat nu niet.
Ben je 24 jaar, 163 cm en perfect? :P
Ze heeft liever geen contact nu is voor haar ook heel moeilijk. Ik zie zelf ook wel in dat het voor mezelf ook beter is.
Ik moet me echt ontzettend inhouden om haar niet te mailen,bellen whatsappen.
Hoe doen jullie dat? Ik vind het echt ondragelijk dat ik niks van haar hoor.
  zondag 11 november 2012 @ 19:05:24 #219
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_119095108
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:56 schreef tech4u het volgende:

[..]

Ben je 24 jaar, 163 cm en perfect? :P
Ze heeft liever geen contact nu is voor haar ook heel moeilijk. Ik zie zelf ook wel in dat het voor mezelf ook beter is.
Ik moet me echt ontzettend inhouden om haar niet te mailen,bellen whatsappen.
Hoe doen jullie dat? Ik vind het echt ondragelijk dat ik niks van haar hoor.
22, 164 en trying to be ;)

Ik zit meer aan jouw kant qua behoefte aan contact maar aan de kant van je ex als je kijkt naar de rol in de relatie en de beslissing om er een punt achter te zetten.
Ik merk dat ik boos op hem ben dat hij geen contact wil. Ik vind het egoïstisch: omdat het voor hem moeilijk is moet ik het daar maar mee doen. Alsof het voor mij niet moeilijk is. Ik wil hem heel graag steunen in de moeilijke tijd waarin hij nu zit maar hij geeft me hier geen kans voor. Ik snap zijn kant heel goed en respecteer zijn keuze wel. Het is voor mij een soort bevestiging van dat ik er goed aan heb gedaan de relatie te beeindigen. Zijn oplossing was áltijd overal voor wegrennen ipv vechten. En door geen contact te hebben doet 'ie dat nu weer. En dat maakt mij weer heel boos omdat ik heel veel van hem hou en zo graag gezien had dat 'ie wel een keer voor me zou vechten.

Ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij... Het is van de week gebeurd dus ik moet het ook nog wat tijd geven voor ik er echt wat mee kan.
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_119095366
@paarse_kiwi

Je hebt het zelf uitgemaakt en verwacht dat hij doet wat jij wil? Ook hij heeft verdriet en als jij op dit moment daar een te groot aandeel in hebt is het zijn goed recht om even geen contact te willen, lijkt me. Als hij niet geholpen wilt worden is dat pijnlijk, maar je kunt er niet veel aan veranderen. Hij is wie hij is en jij bent zijn hulpverlener niet.

Sterkte. :)
pi_119095548
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef Paarse_Kiwi het volgende:

[..]

22, 164 en trying to be ;)

Ik zit meer aan jouw kant qua behoefte aan contact maar aan de kant van je ex als je kijkt naar de rol in de relatie en de beslissing om er een punt achter te zetten.
Ik merk dat ik boos op hem ben dat hij geen contact wil. Ik vind het egoïstisch: omdat het voor hem moeilijk is moet ik het daar maar mee doen. Alsof het voor mij niet moeilijk is. Ik wil hem heel graag steunen in de moeilijke tijd waarin hij nu zit maar hij geeft me hier geen kans voor. Ik snap zijn kant heel goed en respecteer zijn keuze wel. Het is voor mij een soort bevestiging van dat ik er goed aan heb gedaan de relatie te beeindigen. Zijn oplossing was áltijd overal voor wegrennen ipv vechten. En door geen contact te hebben doet 'ie dat nu weer. En dat maakt mij weer heel boos omdat ik heel veel van hem hou en zo graag gezien had dat 'ie wel een keer voor me zou vechten.

Ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij... Het is van de week gebeurd dus ik moet het ook nog wat tijd geven voor ik er echt wat mee kan.
Goed dat je zijn keuze respecteert, hij kan ook niet over je heen komen als jij hem blijft helpen. Heeft niet met egoisme te maken vind ik.
Mn ex (jezus, confronterend om dat woord te gebruiken) zei gisteren nog:
"hoe kan ik jou helpen om over jouw liefdesverdriet te komen"
Dat gaat gewoon niet. Toch is het zo ongelooflijk moeilijk om niet gewoon de telefoon te pakken en haar te vertellen hoe veel ik nog van haar houd dat we bij elkaar horen enz.
pi_119095642
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:56 schreef tech4u het volgende:
[..]
Ik moet me echt ontzettend inhouden om haar niet te mailen,bellen whatsappen.
Hoe doen jullie dat? Ik vind het echt ondragelijk dat ik niks van haar hoor.
Heb nu 2 dagen niks van me laten horen (vandaag en gisteren dus..wow..).
Vind het ook ontzettend moeilijk maar ik probeer alles wat ik aan haar wil vragen/tegen haar wil zeggen hier op 't forum te zetten.
Het is toch een beetje m'n hart luchten.

Heb haar naam in m'n mobieltje veranderd van 'naam-exvriendin' naar 'naam-nieuw-vriendje & naam-exvriendin'.
Als ik dat lees denk ik bij mezelf: 'wtf ben ik aan 't doen', en dan ga ik niet whatsappen.

Ik zie het ook als een persoonlijke uitdaging om niks van me te laten horen. Ben er eigenlijk wel trots op dat ik me 2 dagen heb in kunnen houden ondanks de aandrang.

Misschien dat we elkaar een beetje kunnen steunen? Een beetje zoals samen stoppen met roken.

Dus voel je binnenkort de aandrang om contact te nemen denk dan: 'Nee, anonymouze whatsapped ook niet met z'n ex'. We hebben ze niet nodig :Y
pi_119095723
@anonymouze, haar nummer verwijderen wil ook helpen als dat niet te vroeg is.
  zondag 11 november 2012 @ 19:20:16 #224
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_119095770
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:11 schreef Charcot het volgende:
@paarse_kiwi

Je hebt het zelf uitgemaakt en verwacht dat hij doet wat jij wil? Ook hij heeft verdriet en als jij op dit moment daar een te groot aandeel in hebt is het zijn goed recht om even geen contact te willen, lijkt me. Als hij niet geholpen wilt worden is dat pijnlijk, maar je kunt er niet veel aan veranderen. Hij is wie hij is en jij bent zijn hulpverlener niet.

Sterkte. :)
We hebben het samen uitgemaakt, maar wel vanuit mijn initiatief. In die zin dus: hij staat er zelf ook achter, weet dat we elkaar niet happy maken.
En het gaat mij niet om dat hij doet wat ik wil, anders zou ik zijn keuze toch niet respecteren? ;)
Maar dat wil niet zeggen dat ik er geen gevoel bij heb en geen mening over heb.
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_119097191
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:17 schreef Anonymouze het volgende:

[..]

Heb nu 2 dagen niks van me laten horen (vandaag en gisteren dus..wow..).
Vind het ook ontzettend moeilijk maar ik probeer alles wat ik aan haar wil vragen/tegen haar wil zeggen hier op 't forum te zetten.
Het is toch een beetje m'n hart luchten.

Heb haar naam in m'n mobieltje veranderd van 'naam-exvriendin' naar 'naam-nieuw-vriendje & naam-exvriendin'.
Als ik dat lees denk ik bij mezelf: 'wtf ben ik aan 't doen', en dan ga ik niet whatsappen.

Ik zie het ook als een persoonlijke uitdaging om niks van me te laten horen. Ben er eigenlijk wel trots op dat ik me 2 dagen heb in kunnen houden ondanks de aandrang.

Misschien dat we elkaar een beetje kunnen steunen? Een beetje zoals samen stoppen met roken.

Dus voel je binnenkort de aandrang om contact te nemen denk dan: 'Nee, anonymouze whatsapped ook niet met z'n ex'. We hebben ze niet nodig :Y
Goed idee :) 2 dagen is al erg knap idd!
Probleem is dat er nog wel contact moet zijn om praktische dingen ed. te regelen. Wil ook gewoon goed uit elkaar. Daarna moet het contact echt stoppen. As we speak krijg ik een sms van haar over over een afspraak. ;(
pi_119097396
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:19 schreef Charcot het volgende:
@anonymouze, haar nummer verwijderen wil ook helpen als dat niet te vroeg is.
Bedankt voor de tip, maar dat heb ik al geprobeerd. Ken haar nummer helaas uit mijn hoofd.
Dus toen ik weer zin had om iets te sturen voegde ik haar gewoon weer toe.
Heb haar dus ongeveer 20x verwijderd en weer toegevoegd.
Lekker kansloos weer, haha

En nu herinner ik me er elke keer aan dat zij al verder is met iemand anders.
Helpt ook wel dat ze als een verliefd tienermeisje twee hartjes in haar status heeft staan.

Dus ik zie haar naam, de naam van 'r nieuwe vriendje, en twee superschattige hartjes die om elkaar heen draaien (mooie emoticons heeft whatsapp zeg).

Die steek die ik voel op 't moment dat ik dat allemaal zie weerhoudt me ervan om iets te sturen.

De afgelopen twee dagen tenminste. Ik ga voor de 365. Zou nog beter zijn als ik onderweg de tel kwijt raak.
pi_119097439
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:50 schreef tech4u het volgende:

[..]

Goed idee :) 2 dagen is al erg knap idd!
Probleem is dat er nog wel contact moet zijn om praktische dingen ed. te regelen. Wil ook gewoon goed uit elkaar. Daarna moet het contact echt stoppen. As we speak krijg ik een sms van haar over over een afspraak. ;(
Probeer het zakelijk te houden. Laat je niet meeslepen kerel, je kan 't.
pi_119119463
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:05 schreef Paarse_Kiwi het volgende:

[..]

Ai, je bent toch niet toevallig mijn ex die hier aan het posten is he? Je verhaal klinkt bijna eng hetzelfde, wij hadden alleen 5 jaar...

Heb je wel nog contact met haar of afgesproken geen contact te hebben? Mijn ex wil absoluut geen contact, doet voor hem teveel pijn. Terwijl hij voor mij nog steeds mn beste maatje is (en dat was ook het probleem in de relatie, beetje broer-zus/beste vrienden) en ik vind het vreselijk om te zien dat het nu zo slecht met hem gaat. Heeft prive flink wat klappen gehad dit jaar maar ik wilde niet uit medelijden met hem blijven. Toch wil ik er graag voor hem zijn en hem steunen maar hij kan dat nu niet.
Het klinkt ook als mijn relatie met mn ex.. Denk gewoon dat veel relaties kapot gaan omdat er teveel broer/zus-gevoel heerst..

Mja.. Gisteren op 11e des 11des getest of zoenen met een onder mss helpt tegen dit na 5 maanden.. TBH nee, niet echt.. ;( Wellicht ook omdat ik vanochtend weer een smsje van mn ex kreeg.. ;( Damn
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_119119617
ow wat zei ze?
pi_119119726
quote:
16s.gif Op maandag 12 november 2012 12:02 schreef spanishrose het volgende:
ow wat zei ze?
Ze noemde me bij mn koosnaam die zij heeft voor mij, das het enige ;( Verder stond er ook niks in
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_119120024
Zo, nieuwe ontwikkelingen in mijn situatie. Ik zet ze hier maar even naar, ben benieuwd wat jullie er van denken en of jullie ooit iets dergelijks hebben meegemaakt?

Zo'n twee maanden geleden maakte mijn vriendin het uit, nadat we 7 jaar iets hadden. Ik vond het heel erg, zij ook, maar ze had het idee dat ze alleen verder moest, zichzelf moest ontdekken etc. Het was niet persé iets dat tussen ons fout zat maar meer dat ze zelf in de knoop zat (depressie). Ik heb haar toen geprobeerd over te halen het niet uit te maken, samen er voor te gaan maar het mocht allemaal niet baten.

Twee maanden lang heb ik elke dag aan haar gedacht, maar ben ik wel gewoon doorgegaan met mijn leven. Genoeg te doen voor de studie, met vrienden afspreken, vaker uit gaan, dat soort dingen.
Gister belde ze me huilend op dat ze een fout had gemaakt. Dat ze me elke dag miste en toch niet kwijt wil. Ik heb toen ze het uitmaakte gezegd dat als dit ooit gebeurt, ze niet erop hoeft te rekenen dat ik terug kom. Ik ben geen back-up plan waar je op terug kunt vallen na het even zelf uit te proberen. Ik ben ook gewoon een mens met gevoel. Je werkt samen aan een relatie en als je het uitmaakt kun je daar maar beter goed over nagedacht hebben, zeker na 7 jaar. Ze heeft me echt heel veel pijn gedaan door me ineens los te snijden.

Nu vroeg ze dus of ik haar kon vergeven. Of er nog een mogelijkheid was dat we weer samen konden zijn. En ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Ik denk nog iedere dag aan haar, als het aan mij lag was het nooit uit gegaan. We zijn ook niet met ruzie uit elkaar gegaan. Ik mis haar, zij mist mij. Aan de andere kant heeft ze me echt veel pijn gedaan door deze stomme actie. En wie zegt dat als ik nu weer terugkom, dat ze over een tijd het niet weer ineens uitmaakt omdat ze zo'n gevoel heeft? Ze heeft echt het vertrouwen beschaamd.

Mijn hart zegt dat ik terug moet gaan. Ik hield veel van haar, ze was mijn eerste en enige vriendin, de enige meid waar ik ooit mee gezoend en seks mee gehad heb. Maar mijn verstand zegt dat je dit gewoon niet kunt maken. Zij heeft besloten het uit te maken, en als ik nu terug ga laat ik me als een pop heen en weer slepen. Dat weiger ik. Daarnaast ben ik dus bang dat als we ooit weer samen zijn, ik minder vertrouwen heb in onze relatie. En de redenen waarom ze het uitmaakte zijn ook niet opgelost, alhoewel dit meer haar persoonlijke moeilijkheden zijn dan problemen in onze relatie.

Samenvatting: ex wil me na 2 maanden terug, ik weet niet wat ik nu moet doen. Iemand ervaring met teruggaan naar je ex?
pi_119120336
Bedenk voor jezelf of je er nog veel werk in wil steken of dat je het eigenlijk ook wel goed vindt zo. Dat je iedere dag aan je ex denkt is heel normaal als het zo kort uit is, maar je moet ook niet worden verblind door de gedachte dat je ex het beste is wat je zou kunnen overkomen ofzo.

Als je van haar houdt en je weet het nog niet zo goed, ga dan eerst een tijdje weer daten voor je je besluit maakt, en vertel haar ook wat je ons vertelt in dit topic. Vertrouwen is terug te krijgen, dat kost alleen voor beide partijen een stuk moeite die je er wel voor over moet hebben.

Ik heb ook een soort van pauze van 3 maanden gehad met mijn ex. Zij was er van overtuigd dat het beter was om niet samen te zijn, tot we elkaar weer een keer zagen. Daarna kregen we een relatie die heel anders maar wel veel fijner was dan de eerste keer.

Lang verhaal kort: ga even een paar keer met haar wat leuks doen, en bedenk je dan of je het nog een kans wil geven of niet.
pi_119120904
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:22 schreef Franknfurter het volgende:
Bedenk voor jezelf of je er nog veel werk in wil steken of dat je het eigenlijk ook wel goed vindt zo. Dat je iedere dag aan je ex denkt is heel normaal als het zo kort uit is, maar je moet ook niet worden verblind door de gedachte dat je ex het beste is wat je zou kunnen overkomen ofzo.

Als je van haar houdt en je weet het nog niet zo goed, ga dan eerst een tijdje weer daten voor je je besluit maakt, en vertel haar ook wat je ons vertelt in dit topic. Vertrouwen is terug te krijgen, dat kost alleen voor beide partijen een stuk moeite die je er wel voor over moet hebben.

Ik heb ook een soort van pauze van 3 maanden gehad met mijn ex. Zij was er van overtuigd dat het beter was om niet samen te zijn, tot we elkaar weer een keer zagen. Daarna kregen we een relatie die heel anders maar wel veel fijner was dan de eerste keer.

Lang verhaal kort: ga even een paar keer met haar wat leuks doen, en bedenk je dan of je het nog een kans wil geven of niet.
Bedankt voor je antwoord
Je eerste alinea is precies waar ik nu mee zit, en ik probeer het voor mezelf te bedenken maar dat is behoorlijk lastig. Daarom was ik benieuwd naar soortgelijke ervaringen.

Je zegt dat je na 3 maanden weer samen ging met je ex en dat dat veel fijner was? Wat was er precies veranderd, namen jullie de relatie serieuzer? En zijn jullie nu nog steeds bij elkaar? Zo niet, waarom is het weer uit gegaan?
pi_119122399
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:37 schreef Salmiak het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord
Je eerste alinea is precies waar ik nu mee zit, en ik probeer het voor mezelf te bedenken maar dat is behoorlijk lastig. Daarom was ik benieuwd naar soortgelijke ervaringen.

Je zegt dat je na 3 maanden weer samen ging met je ex en dat dat veel fijner was? Wat was er precies veranderd, namen jullie de relatie serieuzer? En zijn jullie nu nog steeds bij elkaar? Zo niet, waarom is het weer uit gegaan?
De relatie was toen niet meer met het hele verliefdheidsgevoel begonnen, waardoor ik veel realistischer kon kijken naar wat ik nou eigenlijk te bieden had en wat zij te bieden had. We zijn nu sinds 2 maanden weer uit elkaar, en eigenlijk is dat maar goed ook, want ik ben veel te lang met een rotgevoel bij haar gebleven.

Zijn dus eigenlijk 1 jaar en 2 maanden bij elkaar geweest toen we weer begonnen te daten.
pi_119125958
quote:
En wie zegt dat als ik nu weer terugkom, dat ze over een tijd het niet weer ineens uitmaakt omdat ze zo'n gevoel heeft?
Dit. Heeft ze zichzelf in de tijd dat het uit was ontdekt? Dat is natuurlijk de grote vraag. Zolang dit niet is uitgepraat is het af te raden om weer terug te gaan, ook al zou je dat nog zo graag willen. Relatieherkansingen gaan vaak toch weer fout omdat men dingen niet heeft uitgepraat en op den duur weer tegen dezelfde belemmeringen aanloopt die de relatie de eerste keer de das om hebben gedaan.

quote:
En de redenen waarom ze het uitmaakte zijn ook niet opgelost, alhoewel dit meer haar persoonlijke moeilijkheden zijn dan problemen in onze relatie.
Dat heeft er wel voor gezorgd dat ze het uitmaakte, dus wel degelijk een relatieprobleem.
pi_119137439
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:01 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dit. Heeft ze zichzelf in de tijd dat het uit was ontdekt? Dat is natuurlijk de grote vraag. Zolang dit niet is uitgepraat is het af te raden om weer terug te gaan, ook al zou je dat nog zo graag willen. Relatieherkansingen gaan vaak toch weer fout omdat men dingen niet heeft uitgepraat en op den duur weer tegen dezelfde belemmeringen aanloopt die de relatie de eerste keer de das om hebben gedaan.
Ze heeft zichzelf niet ontdekt, maar ze heeft ontdekt dat ze niet zonder mij wil. Ik denk dan, had je dat niet van tevoren kunnen bedenken? Maar stel (ik zeg stel) dat we weer bij elkaar komen, dan moet er zeker het een en ander uitgepraat en veranderd worden. Daar heb je groot gelijk in. Ik zou denk ik haar ook niet terug kunnen nemen en doen alsof er niks gebeurd is, dan zou het blijven knagen.

quote:
[..]

Dat heeft er wel voor gezorgd dat ze het uitmaakte, dus wel degelijk een relatieprobleem.
Klopt, maar ze zei dat dit kwam omdat ze dacht dat de relatie een rol speelde. Nu zou ze er achter gekomen zijn dat de problemen bij haar liggen en dat de relatie eigenlijk alleen maar hielp. Dat inzicht heeft ze dus de afgelopen twee maanden gekregen. Ik had dit al meteen gezegd toen ze het uitmaakte, maar dat mocht toen niet baten. Nee, ze moest het eerst zelf ondervinden, ze kan zoiets niet geloven voordat ze het ervaart. Bah, wat heb ik er een hekel aan om gelijk te hebben.
pi_119142451
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef Salmiak het volgende:

[..]

Ze heeft zichzelf niet ontdekt, maar ze heeft ontdekt dat ze niet zonder mij wil. Ik denk dan, had je dat niet van tevoren kunnen bedenken? Maar stel (ik zeg stel) dat we weer bij elkaar komen, dan moet er zeker het een en ander uitgepraat en veranderd worden. Daar heb je groot gelijk in. Ik zou denk ik haar ook niet terug kunnen nemen en doen alsof er niks gebeurd is, dan zou het blijven knagen.

[..]

Klopt, maar ze zei dat dit kwam omdat ze dacht dat de relatie een rol speelde. Nu zou ze er achter gekomen zijn dat de problemen bij haar liggen en dat de relatie eigenlijk alleen maar hielp. Dat inzicht heeft ze dus de afgelopen twee maanden gekregen. Ik had dit al meteen gezegd toen ze het uitmaakte, maar dat mocht toen niet baten. Nee, ze moest het eerst zelf ondervinden, ze kan zoiets niet geloven voordat ze het ervaart. Bah, wat heb ik er een hekel aan om gelijk te hebben.
Je moet jezelf afvragen of jij verder wil en er vertrouwen in hebt dat het goed komt. Het zou zuur zijn als dit gewoon uitstel van executie is en de relatie over een half jaar alsnog op de klippen loopt.
Maar je zegt zelf dat je haar niet terug kunnen nemen en doen alsof er niks gebeurd is.
Denk je dat dat knagende gevoel weg gaat als jullie het hebben uitgepraat?
pi_119144927
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:14 schreef Anonymouze het volgende:

[..]

Je moet jezelf afvragen of jij verder wil en er vertrouwen in hebt dat het goed komt. Het zou zuur zijn als dit gewoon uitstel van executie is en de relatie over een half jaar alsnog op de klippen loopt.
Maar je zegt zelf dat je haar niet terug kunnen nemen en doen alsof er niks gebeurd is.
Denk je dat dat knagende gevoel weg gaat als jullie het hebben uitgepraat?
Goede vraag, geen idee. Ik ben denk ik op zich niet zo haatdragend of onzeker dat ik het haar altijd kwalijk zal nemen als we ooit weer bij elkaar zijn, maar het gaat er vooral om dat het echt uitgepraat moet worden. We moeten echt heel veel en serieus praten, en daarna kan ik pas beslissen wat ik wil denk ik. Waarschijnlijk zie ik haar dit weekend hiervoor. Maar nu zit ik gewoon te twijfelen; is het het waard? gaat het inderdaad niet alsnog fout straks? is het misschien tijd voor mij om verder te gaan en single zijn uit te proberen (iets wat ik nooit echt gedaan heb omdat we sinds mijn 15e tot 23e samen waren)?

Wat ik ook beslis, ik zal altijd benieuwd zijn wat er gebeurd zou zijn als ik de andere keus had gemaakt.
pi_119145598
Salmiak, ik zou het heel rustig aan doen, dan kan je af en toe afstand nemen en kijken of het nog goed voelt.
Ik zou wel uitkijken dat ze niet op jou gaat leunen nu ze zich zo klote voelt.
pi_119145900
quote:
16s.gif Op maandag 12 november 2012 22:07 schreef spanishrose het volgende:
Salmiak, ik zou het heel rustig aan doen, dan kan je af en toe afstand nemen en kijken of het nog goed voelt.
Ik zou wel uitkijken dat ze niet op jou gaat leunen nu ze zich zo klote voelt.
Bedoel je met rustig aan doen het wel uitpraten en proberen weer samen te zijn, maar gewoon stapje voor stapje? Want dat betekent dus wel dat ik het nog een kans geef. Wat wel een beetje het algemene advies hier lijkt te zijn.

Hoe zou ik kunnen voorkomen dat ze op mij gaat leunen? Gewoon duidelijk aangeven dat we tijd nodig hebben tot we weer zo close zijn als we ooit waren? Minder steunen/als lief vriendje gedragen? Meer voor mezelf opkomen, eerder melden als ze teveel aan mij hangt?
pi_119149267
Weet je zeker dat mevrouw niet gewoon effe wilde kijken of er nog mooiere exemplaren geinteresseerd waren in haar? Begrijp me niet verkeerd, maar dat zie je wel vaker met stellen die al vanaf zo'n jonge leeftijd bij elkaar zijn. Op een gegeven moment krijgt er één door dat er meer is dan alleen de partner.
pi_119149620
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Weet je zeker dat mevrouw niet gewoon effe wilde kijken of er nog mooiere exemplaren geinteresseerd waren in haar? Begrijp me niet verkeerd, maar dat zie je wel vaker met stellen die al vanaf zo'n jonge leeftijd bij elkaar zijn. Op een gegeven moment krijgt er één door dat er meer is dan alleen de partner.
Het lijkt me heel onwaarschijnlijk. Toen het uitging heb ik ook gevraagd of de '7 year itch' een reden was, maar dit ontkende ze toen. Ik ga zeker aan haar vragen wat ze precies gedaan heeft in de tijd dat het uit was, maar ik ga er eigenlijk van uit dat er niks is gebeurd. Zo zit zij gewoon niet in elkaar, naar mijn idee.
pi_119149673
Dat hebben er meer gedacht.
pi_119152207
quote:
19s.gif Op maandag 12 november 2012 12:05 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Ze noemde me bij mn koosnaam die zij heeft voor mij, das het enige ;( Verder stond er ook niks in
De reden hiervan is bekend. Ik blijk vannacht in een dronken bui het een en ander te hebben gesmst.. :') ____!
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_119159459
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat hebben er meer gedacht.
Ik ga er gewoon niet van tevoren van uit. Zo jaloers of onzeker ben ik niet. Bovendien, als ik dit als achtergrond neem dan is het bij voorbaat al kansloos om de relatie weer te proberen op te starten. En ik mag hopen dat ik haar toch redelijk ken in 7 jaar tijd, waarbij we echt niet zulke dingen verborgen hielden voor elkaar of ooit vreemd zijn gegaan.
pi_119159516
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:26 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

De reden hiervan is bekend. Ik blijk vannacht in een dronken bui het een en ander te hebben gesmst.. :') ____!
Oh wow, had je er helemaal geen herinnering meer van? Dan heb je het zwaar te pakken bro, sterkte ermee. stapje voor stapje.
pi_119159927
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 12:11 schreef Salmiak het volgende:

[..]

Oh wow, had je er helemaal geen herinnering meer van? Dan heb je het zwaar te pakken bro, sterkte ermee. stapje voor stapje.
Nee, ik weet er niks van dat ik haar iets heb gestuurd, maar zal wel dan.. Ik snap t zelf ook niet echt waarom, want zo heul slecht gaat t ook niet.. maargoed.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_119160030
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 november 2012 12:24 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Nee, ik weet er niks van dat ik haar iets heb gestuurd, maar zal wel dan.. Ik snap t zelf ook niet echt waarom, want zo heul slecht gaat t ook niet.. maargoed.
Alcohol, man. 1 zwak momentje en je hebt veel minder controle over jezelf. Zo dacht ik zelf dat ik vrij goed om ging met mijn break-up, totdat ik zoveel tentamens, deadlines en stress had dat ik in een huilbui van heb ik jou daar uitbarstte. Op sommige momenten lukt het gewoon minder goed om door te gaan, krijg je een terugval. Accepteren en doorlopen, is mijn advies.
pi_119160161
Die huilbui heb ik 2 maanden geleden plots gehad.. Was erg vreemd, maar ook wel lekker. Dat ik even alles van me af had gejankt, heeft ook erg geholpen. Toen dahct ik ook sterk te zijn, en ineens kwam alles neer.

Maar dat van carnavalsavond.. Serieus ik snap t niet. Heb die avond zelfs nog met iemand staan zoenen, heb daar nog nieuwe vrienden gemaakt.. Mja, misschien is het toch een kleine terugval die er nu ineens uitkwam..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_119162727
Ik heb echt even advies nodig.
Afgelopen vrijdag heeft mn ex het dus uitgemaakt omdat ik erg slecht in mn vel zia het afgelopen jaar.
Ik ben gisteren naar huisarts geweest die me heeft doorverwezen naar een psycholoog. Volgende week kan ik terecht en ik ben al flink bezig om dingen op een rij te krijgen.
Nu heeft ze het dus vrijdag uitgemaakt, ik ben tijdelijk naar mn moeder gegaan en we hebben min of meer afgesproken om elkaar niet te bellen/whatsappen whatever.
Maar ik moet haar echt spreken voor mn gevoel om dingen te kunnen verwerken en af te sluiten.
Dit zouden we sowieso doen maar we hebben geen tijd of datum afgesproken, ik heb het idee dat zij dit pas over enkele weken wil ofzo. Is het nu nog te kort dag daarvoor? Zit zo te twijfelen dat ik haar ga mailen omdat ik haar binnen een paar dagen wil spreken om dingen af te kunnen sluiten.
pi_119162878
Ik denk heel eerlijk dat je beter op je gesprekken met je psycholoog kan gaan richten dan gesprekken met haar, want dan denk ik dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt .
Het is nu veel te vroeg om dat soort dingen erbij te doen focus op jezelf
pi_119163109
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:00 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk heel eerlijk dat je beter op je gesprekken met je psycholoog kan gaan richten dan gesprekken met haar, want dan denk ik dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt .
Het is nu veel te vroeg om dat soort dingen erbij te doen focus op jezelf
Maar ik vind het zo hard, 6 jaar relatie en op de een op andere dag kan ik haar niet meer spreken zonder dat er echt goed over is gepraat ;(
pi_119163223
Dat kan misschien later best maar ik denk dat je nu toch ook wel snapt dat dat nu te vers is , overigens is je eigen situatie nu ook niet lekker om juist allerlei heftige dingen kan gaan bespreken en doe je het meer kwaad dan goed ook al bedoel je het niet zo.

Praat eerst een poosje met de psycholoog en zet voor jezelf de boel op orde en dan kan je later als je het nog wil haar spreken en dingen uitpraten
pi_119163434
Je hebt denk ik ook wel gelijk maar het voelt gewoon niet goed.
pi_119167126
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:12 schreef formerjellybean het volgende:
Dat kan misschien later best maar ik denk dat je nu toch ook wel snapt dat dat nu te vers is , overigens is je eigen situatie nu ook niet lekker om juist allerlei heftige dingen kan gaan bespreken en doe je het meer kwaad dan goed ook al bedoel je het niet zo.

Praat eerst een poosje met de psycholoog en zet voor jezelf de boel op orde en dan kan je later als je het nog wil haar spreken en dingen uitpraten
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind dat je na een relatie van 6 jaar toch wel het recht hebt om er goed over te praten. Misschien dat het voor zijn vriendin makkelijker is om het zo af te sluiten, maar je kunt toch niet doen alsof de afgelopen jaren niks voorstelden. Misschien dat het moeilijker wordt om het te verwerken als je elkaar weer ziet maar ik zou dat verkiezen boven de onzekerheid van nooit weten waarom het stuk is gelopen.
pi_119168120
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:54 schreef Salmiak het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind dat je na een relatie van 6 jaar toch wel het recht hebt om er goed over te praten. Misschien dat het voor zijn vriendin makkelijker is om het zo af te sluiten, maar je kunt toch niet doen alsof de afgelopen jaren niks voorstelden. Misschien dat het moeilijker wordt om het te verwerken als je elkaar weer ziet maar ik zou dat verkiezen boven de onzekerheid van nooit weten waarom het stuk is gelopen.
Nee , dat zeg ik ook niet maar ik denk dat het voor momenteel beiden iets te vers is om daar uberhaupt een afscheidsgesprek te geven. Dan is normaal eerst even een poosje te wachten tot alles bedaard is de emoties wat minder zijn.
Ik zeg ook niet dat die het niet moet doen maar gewoon verstandig even eerst aan zichzelf werken waar die al heel wat mee te stellen krijgt momenteel en als dan de rust bedaart is als die wil even contact te zoeken en te praten.

Als je vaak nadat het uit is meteen daarna hele gesprekken gaat houden terwijl nog in de verwerkingsfase zit maakt het vaak veel meer stuk door dat direct te doen
Kijk ik snap best dat je met iemand een hele band hebt na 6 jaar maar als het al redelijk heftig is afgelopen dan moet je ook eerst tot rust komen om daarna weer tot gesprek te komen en als dat te snel is , dan verpest je misschien door de hitte van emoties veel meer en heb je veel meer kans dat een vriendschap of gewoon doen er ook niet meer in zit.

Dan kun je beter elkaar even rust gunnen en dan als je er beiden aantoe bent een gesprek hebben maar doe dat gewoon niet te snel en al helemaal niet als je al psychologische hulp zoekt want dan neem je gewoon veel te veel hooi op je vork.
  woensdag 14 november 2012 @ 03:06:59 #257
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_119189720
Ik mag trouwens de lapo hè? :@

*O*
pi_119189792
Ben toch niet sterk genoeg geweest en heb haar weer gewhatsapped.
Wat een gezeik ook toch.
Vroeg of ze nu verliefder is. Kan ze niet op antwoorden omdat ze het niet weet.
Hou toch op...

Heb gezegd dat ik spijt had dat ik vroeger niet genoeg met haar gesmst heb.
Ze vindt ook dat ik dat niet genoeg heb gedaan.
Alsof ze vergeten is hoe leuk het was toen we bij elkaar in 'real life' waren...

Begin dus opnieuw. Deze keer meer dan 4 dagen zonder contact hoop ik.

Vind het nog steeds raar dat ik zo makkelijk te vervangen ben.
Al die keren 'ik hou van je', 'ik wil je nooit meer kwijt', wat een kul.
Alsof het nu nog iets voorstelt.

Kl*tegevoel
pi_119190760
quote:
13s.gif Op woensdag 14 november 2012 03:39 schreef Anonymouze het volgende:
Ben toch niet sterk genoeg geweest en heb haar weer gewhatsapped.
Wat een gezeik ook toch.
Vroeg of ze nu verliefder is. Kan ze niet op antwoorden omdat ze het niet weet.
Hou toch op...

Heb gezegd dat ik spijt had dat ik vroeger niet genoeg met haar gesmst heb.
Ze vindt ook dat ik dat niet genoeg heb gedaan.
Alsof ze vergeten is hoe leuk het was toen we bij elkaar in 'real life' waren...

Begin dus opnieuw. Deze keer meer dan 4 dagen zonder contact hoop ik.

Vind het nog steeds raar dat ik zo makkelijk te vervangen ben.
Al die keren 'ik hou van je', 'ik wil je nooit meer kwijt', wat een kul.
Alsof het nu nog iets voorstelt.

Kl*tegevoel
Klinkt bekend, al was hij degene die mij steeds smste toen ik het contact verbroken had. Geloof dat de boodschap nu wel duidelijk is.

That said zou ik willen dat ik te horen kreeg wat ik fout had gedaan. Nu weet ik dat domweg niet en moet ik maar geloven dat zijn gevoelens uit het niets zijn verdwenen. Vind ik echt heel lastig om bij te komen met mn hoofd en dat helpt niet.
pi_119192026
Achja, ik kan mailtjes uit bv 2006 gaan opzoeken en dan lees ik ook dat ze me nooit meer kwijt wil. Zelfs nog van vorig jaar..
Achteraf is dat gewoon allemaal niks waard

[ Bericht 8% gewijzigd door Glijdt_licht op 14-11-2012 09:53:28 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_119192328
*same
pi_119192549
Dat soort uitspraken hebben nou eenmaal een beperkte houdbaarheidsdatum. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, ook in de liefde is dat zo. Om daar dan je houvast in te zoeken heb je uiteindelijk alleen maar jezelf mee.
pi_119193065
Je moet geen houvast gaan zoeken in het verleden. Mijn ex zei ook 1 maand voor ze het uitmaakte dat ze me écht niet kwijt wilde en liever nog zó hard eraan wilde werken. Je ziet waar dat toe heeft geleid.

Mensen praten, mensen liegen en mensen veranderen nog wel eens van gevoelens. Richt je nou maar gewoon op de mensen die je wel de moeite waard vinden en laat haar even voor wat het is. Zodra je het wat meer verwerkt hebt kun je altijd nog met haar praten, ze is niet opeens van de wereld verdwenen, hooguit even uit jouw leven.
pi_119198447
quote:
19s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
Achja, ik kan mailtjes uit bv 2006 gaan opzoeken en dan lees ik ook dat ze me nooit meer kwijt wil. Zelfs nog van vorig jaar..
Achteraf is dat gewoon allemaal niks waard
Ik heb nog een smsje van 16 juli waarin ze letterlijk zegt dat ze me nooit kwijt wil. 31 augustus, dus anderhalve maand later, maakt ze het uit. 'nooit' is ook niet meer wat het geweest is :')
pi_119201908
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:27 schreef Franknfurter het volgende:
Je moet geen houvast gaan zoeken in het verleden. Mijn ex zei ook 1 maand voor ze het uitmaakte dat ze me écht niet kwijt wilde en liever nog zó hard eraan wilde werken. Je ziet waar dat toe heeft geleid.

Mensen praten, mensen liegen en mensen veranderen nog wel eens van gevoelens. Richt je nou maar gewoon op de mensen die je wel de moeite waard vinden en laat haar even voor wat het is. Zodra je het wat meer verwerkt hebt kun je altijd nog met haar praten, ze is niet opeens van de wereld verdwenen, hooguit even uit jouw leven.
Je hebt helemaal gelijk. Woorden zijn tijdelijk en mensen veranderen.
Ik moet ook geen contact met haar zoeken.

Maar ik heb af en toe heb ik gewoon last van stemmingswisselingen en dan kan ik alleen maar denken aan wat ik tegen haar wil zeggen.
Niet dat ik me er beter door voel, integendeel juist.
Dan zegt ze bijvoorbeeld dat ze het ook nog niet helemaal verwerkt heeft. Wat is dat nou voor onzin; ze heeft toch al een nieuw vriendje. Wees duidelijk ofzo.

Ben ook wel eens m'n zelfvertrouwen kwijt doordat ik mezelf vergelijk met haar nieuwe vriendje.
Is hij nou echt beter dan ik of lijkt het maar zo omdat ze verliefd is? Of is hij beter en werd ze daarom verliefd?
pi_119285596
Tech4u: het lijkt me wel verstandiger om het even te laten rustten.
Je hebt net afgesproken om even niet te bellen/whatsappen en nu wil je al een mailtje gaan sturen?
En geloof me, het helpt niet echt om dingen af te sluiten nu al, je bent jezelf gek aan het maken met het idee dat het zou helpen.
Dit zijn die momenten dat je vaak nog hoopt dat het goed gaat komen en vaak kun je dan beter juist even uit de buurt van je ex blijven.
pi_119291819
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 november 2012 12:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
Die huilbui heb ik 2 maanden geleden plots gehad.. Was erg vreemd, maar ook wel lekker. Dat ik even alles van me af had gejankt, heeft ook erg geholpen. Toen dahct ik ook sterk te zijn, en ineens kwam alles neer.

Maar dat van carnavalsavond.. Serieus ik snap t niet. Heb die avond zelfs nog met iemand staan zoenen, heb daar nog nieuwe vrienden gemaakt.. Mja, misschien is het toch een kleine terugval die er nu ineens uitkwam..
Herkenbaar hoor. Erg vervelend is dat! Je voelt je sterk maar op een dag ineens heel zwak en verdrietig met een hart dat zeer doet. Klote is dat. Ik denk dat ik nu ook niet zoveel last meer heb van liefdesverdriet, maar ik hou er wel rekening mee dat ik wel nog af en toe een dipje kan hebben.. Kan dan helemaal emotioneel worden en /of chaotisch denken. Wordt dan helemaal gek van mezelf.. Probeer dan altijd snel afleiding te zoeken.. of gewoon te gaan slapen, als me dat lukt dan. Probeer dan wel altijd weer positief te gaan denken. Momenteel voel ik mij ook wel klote, maar ik kan mij goed inhouden en realiseer mij dat toch niks meer helpt en het echt over is. Doet me pijn, maar aan de andere kant misschien ook wel beter.. Die man waar ik verliefd op ben deed niks met mijn verliefdheid en nam het hazepad, vanwege zijn PDD NOS en gebrek aan ervaring. Helaas, maargoed , wie weet komt hij er wel achter in de toekomst wat hij heeft misgelopen zo denk ik maar.
Nu maar weer even een biertje open trekken :)
pi_119293046
Zo vandaag hele dag gejankt. Niet eens meer om ex. Ben ik totaal klaar mee. Maar Niks loopt zoals ik wil. Zit ik hier alleen. Heb maar weer een fles wijn open getrokken.
In life, every ending is a new beginning..
pi_119293245
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:34 schreef LaLouchi het volgende:
Zo vandaag hele dag gejankt. Niet eens meer om ex. Ben ik totaal klaar mee. Maar Niks loopt zoals ik wil. Zit ik hier alleen. Heb maar weer een fles wijn open getrokken.
Maar je post het toch maar hier? :P

In ieder geval, goezo! Niks zo fijn als lekker (af en toe) alle gevoelens te verdringen met zo'n waas van drank! O+ Tis absoluut geen oplossing maar toch voel je langzaam zo'n lekkere ontspannen waas.

Daarna op tijd slapen, morgen weer fris en fruitig (als je niet super veel drinkt) wakker worden en denken "achh...komt wel weer goed allemaal!" :7 O+

Sterkte en proost!
pi_119293723
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:37 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Maar je post het toch maar hier? :P

In ieder geval, goezo! Niks zo fijn als lekker (af en toe) alle gevoelens te verdringen met zo'n waas van drank! O+ Tis absoluut geen oplossing maar toch voel je langzaam zo'n lekkere ontspannen waas.

Daarna op tijd slapen, morgen weer fris en fruitig (als je niet super veel drinkt) wakker worden en denken "achh...komt wel weer goed allemaal!" :7 O+

Sterkte en proost!
Ja kan nergens mijn ei kwijt.. maar mijn vaste clubbie is hier okal weg :'(

Weet het ook niet meer.
In life, every ending is a new beginning..
pi_119293862
Aachhja....lekker wijntjes drinken, muziekjes draaien en een chill avondje in je eentje is een goeie tweede optie toch :)
pi_119293892
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:49 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Aachhja....lekker wijntjes drinken, muziekjes draaien en een chill avondje in je eentje is een goeie tweede optie toch :)
Nee. Voel me verschrikkelijk.
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 16 november 2012 @ 21:51:24 #273
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_119293958
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:50 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Nee. Voel me verschrikkelijk.
Ga dan de stad in, met vrienden afspreken. Van alleen thuis zitten word je er echt niet vrolijker op, geloof me. ;(
pi_119293981
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:50 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Nee. Voel me verschrikkelijk.
Aaahwww....why? :( Knuffeltje nodig? (A) )
pi_119294544
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ga dan de stad in, met vrienden afspreken. Van alleen thuis zitten word je er echt niet vrolijker op, geloof me. ;(
Ja moet je wel nog vrienden hebben.
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:04:56 #276
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_119294725
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:01 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja moet je wel nog vrienden hebben.
Zoek ze hier? Ik ga wel! :)
pi_119294814
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:04 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Zoek ze hier? Ik ga wel! :)
Waarheen?
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:08:47 #278
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_119294948
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:06 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Waarheen?
Kom op, niet zo sip en lusteloos. :'( Gewoon gezellig wat met iemand drinken, gewoon, zodat je weer onder de mensen bent. -O-
pi_119295048
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:08 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Kom op, niet zo sip en lusteloos. :'( Gewoon gezellig wat met iemand drinken, gewoon, zodat je weer onder de mensen bent. -O-
Ik weet het..
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:16:36 #280
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_119295420
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ga dan de stad in, met vrienden afspreken. Van alleen thuis zitten word je er echt niet vrolijker op, geloof me. ;(
Niet in je eentje kunnen staan vind ik net zoveel vluchten als de makkelijke keuzes maken in het leven. Vrienden kunnen helpen maar uiteindelijk moet je het alsnog zelf doen.

Ik ben nu exact een jaar verder, nog een paar weken en ik heb een jaar de sleutel van mijn huisje. Ik merk vooral dat ik mijn huis verslons als er niemand langskomt, ondanks dat de ergste twijfel en wanhoop nu wel over is.

IVM uitkomst adhd-onderzoek heb ik begeleiding waar het een en ander me wel aan het denken zet. Of ik mezelf niet genoeg waard vind om goed voor te zorgen. Ik denk dat ik meer gewoon voor mezelf geen mooi weer ga spelen, terwijl ik bij mijn nieuwe relatie merk dat ik daar wel even het bed opschud en graag aan het eind van de avond even opruim en merk dat ik me daar prettig bij voel.

Komende tijd ga ik vooral werken aan het aanleren van een ochtend en avondritueel, al is het maar om de scherpe randjes eraf te halen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:18:04 #281
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_119295505
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:10 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik weet het..
Komt goed! *;
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:20:41 #282
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_119295651
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:16 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet in je eentje kunnen staan vind ik net zoveel vluchten als de makkelijke keuzes maken in het leven. Vrienden kunnen helpen maar uiteindelijk moet je het alsnog zelf doen.

Ik ben nu exact een jaar verder, nog een paar weken en ik heb een jaar de sleutel van mijn huisje. Ik merk vooral dat ik mijn huis verslons als er niemand langskomt, ondanks dat de ergste twijfel en wanhoop nu wel over is.

IVM uitkomst adhd-onderzoek heb ik begeleiding waar het een en ander me wel aan het denken zet. Of ik mezelf niet genoeg waard vind om goed voor te zorgen. Ik denk dat ik meer gewoon voor mezelf geen mooi weer ga spelen, terwijl ik bij mijn nieuwe relatie merk dat ik daar wel even het bed opschud en graag aan het eind van de avond even opruim en merk dat ik me daar prettig bij voel.

Komende tijd ga ik vooral werken aan het aanleren van een ochtend en avondritueel, al is het maar om de scherpe randjes eraf te halen.
Jezelf verwaarlozen is het slechtste wat je kan doen. Je moet niet jezelf opkrikken als je verliefd bent of in een relatie zit. Je moet gewoon áltijd het beste in je naar boven halen. Dus opruimen dat huis van je. ;) Anders kom je in een glijdende schaal terecht en eindig je als een kluizenaar. ;)
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:23:23 #283
103012 Nies
Die hekse
pi_119295798
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:34 schreef LaLouchi het volgende:
Zo vandaag hele dag gejankt. Niet eens meer om ex. Ben ik totaal klaar mee. Maar Niks loopt zoals ik wil. Zit ik hier alleen. Heb maar weer een fles wijn open getrokken.
Het leven is kut, en alst niet kut is, dan is het kloten.
Alle ongeluk komt in drieën.
Of vaak nog wat meer.
I know.
:*
Ik zou een moord doen voor een fles wijn...
Of twee.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_119295965
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:23 schreef Nies het volgende:

[..]

Het leven is kut, en alst niet kut is, dan is het kloten.
Alle ongeluk komt in drieën.
Of vaak nog wat meer.
I know.
:*
Ik zou een moord doen voor een fles wijn...
Of twee.
Avondwinkel? En als je het dan ECHT zo graag wilt loop je een pizzaria binnen en dok je 15 flesje huiswijn :P
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:27:42 #285
103012 Nies
Die hekse
pi_119296037
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Avondwinkel? En als je het dan ECHT zo graag wilt loop je een pizzaria binnen en dok je 15 flesje huiswijn :P
Twente :'(
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:28:04 #286
389109 Ailuranthrope
Bijt alles in stukken.
pi_119296047
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:10 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik weet het..
Ik trakteer. :)
pi_119296082
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:23 schreef Nies het volgende:

[..]

Het leven is kut, en alst niet kut is, dan is het kloten.
Alle ongeluk komt in drieën.
Of vaak nog wat meer.
I know.
:*
Ik zou een moord doen voor een fles wijn...
Of twee.
Lieve niesje.. :*
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:30:49 #288
103012 Nies
Die hekse
pi_119296187
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:28 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Lieve niesje.. :*
Lieve louchi :*

Kun je ergens terecht?
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:34:11 #289
389109 Ailuranthrope
Bijt alles in stukken.
pi_119296355
Mijn goeie vriend Köster zei eens tegen me.

Niets te dichtbij laten komen, dan willen we het vasthouden, vasthouden kunnen we niet.
pi_119296428
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:30 schreef Nies het volgende:

[..]

Lieve louchi :*

Kun je ergens terecht?
Nee :'(
In life, every ending is a new beginning..
pi_119296569
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:34 schreef Ailuranthrope het volgende:
Mijn goeie vriend Köster zei eens tegen me.

Niets te dichtbij laten komen, dan willen we het vasthouden, vasthouden kunnen we niet.
Zit wel wat in...je word ook zo emotioneel afhankelijk....de vraag is of je dat moet willen. Al gebeurd het eerder gewoon dan dat het nou echt zo bewust gaat.
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:38:11 #292
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_119296589
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:20 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Jezelf verwaarlozen is het slechtste wat je kan doen. Je moet niet jezelf opkrikken als je verliefd bent of in een relatie zit. Je moet gewoon áltijd het beste in je naar boven halen. Dus opruimen dat huis van je. ;) Anders kom je in een glijdende schaal terecht en eindig je als een kluizenaar. ;)
Ho ho, volgens mij heeft het met meerdere factoren te maken. Maar ik had vooral de neiging alleen het hoognodige te doen, terwijl ik weet en merk dat als ik met projecten bezig ben (inzetten voor mijn kast bouwen, dingen ontwerpen, schrijven, tekenenen) dat ik me dan veel plezieriger voel. Kan met mijn ADD te maken hebben. Maar ik heb vorig jaar een aantal knallen kort achter elkaar gehad met korte momenten van veel plezier ertussen, dus die val was telkens nogal hard. De laatste keer dat ik echt goed op mijn gezicht ging was mijn gevoel van eenzaamheid net een beetje aan het wegebben, en dat heeft me nogal getekend.

Nu zit het persoonlijke leven weer lekker maar twijfel ik over andere dingen, hoort erbij.

Maar het huis verwaarlozen en kluizenaartje spelen, tjah, ik woon nogal ver van vrienden dus dat is sporadisch afspreken, even snel iemand bellen om een biertje te doen wordt iig lastig. Meeste red ik ook best aardig zo.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:39:38 #293
389109 Ailuranthrope
Bijt alles in stukken.
pi_119296676
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:37 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
.je word ook zo emotioneel afhankelijk....de vraag is of je dat moet willen. Al gebeurd het eerder gewoon dan dat het nou echt zo bewust gaat.
Mijn vriend Köster heeft dan ook gevochten in de eerste wereld oorlog. Maar als ik iets heb geleerd in een boek van een andere vriend! Dat is dat soms raakt men verliefd maar een partij raakt dan bang om de een kwijt te raken gaat settlen, terwijl de ander daar niet tegen kan. En dan gaat het weer mis. Het is gewoon moeilijk mensen veranderen ook nog een beetje, door de tijd heen.
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:39:42 #294
103012 Nies
Die hekse
pi_119296681
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:35 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Nee :'(
F*ck


Vrienden?
Familie?

Ben je nog iets opgeschoten met mw?
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:39:59 #295
103012 Nies
Die hekse
pi_119296697


[ Bericht 100% gewijzigd door Nies op 16-11-2012 22:40:18 (.) ]
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_119296779
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:39 schreef Ailuranthrope het volgende:

[..]

Mijn vriend Köster heeft dan ook gevochten in de eerste wereld oorlog. Maar als ik iets heb geleerd in een boek van een andere vriend! Dat is dat soms raakt men verliefd maar een partij raakt dan bang om de een kwijt te raken gaat settlen, terwijl de ander daar niet tegen kan. En dan gaat het weer mis. Het is gewoon moeilijk mensen veranderen ook nog een beetje, door de tijd heen.
Een schrijver van een boek (ga ik van uit) omschrijven als "mijn vriend" :')
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:42:03 #297
389109 Ailuranthrope
Bijt alles in stukken.
pi_119296805
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:41 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Een schrijver van een boek (ga ik van uit) omschrijven als "mijn vriend" :')
Nee het karakter, dat karakter leeft. En ik denk dat die man waarachtig schreef voor ons mensen. Omdat hij iets te vertellen had, dus geen kerel die even een boek schrijft puur om te verkopen. :')
pi_119296979
Dan nog is het :') om een personage uit een boek te beschrijven als "mijn vriend" .

Ohh...en ik hoor je al denken "Achh...hij begrijpt het toch niet". "Hij zit niet op dat level". Nee...NEE. en nog eens NEE! Pak een biertje en denk d'r nog maar eens goed over na! :*
pi_119297025
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:39 schreef Nies het volgende:

[..]

F*ck


Vrienden?
Familie?

Ben je nog iets opgeschoten met mw?
Naja wil familie er niet mee lastigvallen. Vrienden you know... lieten me vallen.

Mw.. nee niet echt. Het gaat over het algemeen heel goed met me. Blij dat ik van ex af ben. Maar soms voel ik me gewoon zo eenzaam. Naja jij kent het. Had bij jou ook niks met je ex te maken. Post het hier omdat ik hoopte wat oude bekende te treffen :) en dat is gelukt. Heel fijn vind ik dat.
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:46:11 #300
389109 Ailuranthrope
Bijt alles in stukken.
pi_119297028
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:45 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Dan nog is het :') om een personage uit een boek te beschrijven als "mijn vriend" .

Ohh...en ik hoor je al denken "Achh...hij begrijpt het toch niet". "Hij zit niet op dat level". Nee...NEE. en nog eens NEE! Pak een biertje en denk d'r nog maar eens goed over na! :*
Ach ik kan die personages niet loslaten daarom zit ik hier ze leren me wat en ik zie ze als vrienden. Misschien is dat fout want ik kan niet met ze gaan drinken in de kroeg. Maar wat ik wel kan is van ze leren en hun leer meedragen in mijn hart.
pi_119297105
LAPO GEJAT VAN GARY FUCK YEAH
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')