Tis al bijna drie maand geleden dus heeft geen zin meer. Vind het ook wel best zo... Maar vind het alleen nog steeds raar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:09 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk gewoon een muurtje wat ze ophoudt voor zichzelf, overigens kan het ook gewoon per dag verschillen he. Eergisteren was ik heel neutraal over mn ex, gisteren miste ik haar weer en vandaag ben ik boos op haar. Oftewel, laat haar even een weekje ofzo met rust, en begin dan rustig weer met praten als je contact met haar wil.
Nouja, als je iets wil is het nooit te laat om te proberen. Maar als je het zo prima vindt zou ik er inderdaad ook niks maar aan doen. Gewoon accepteren dat het soms vreemd loopt en je geluk bij een ander beproeven.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Tis al bijna drie maand geleden dus heeft geen zin meer. Vind het ook wel best zo... Maar vind het alleen nog steeds raar.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:12 schreef Blue_note het volgende:
Zal vast al eens gepost zijn, maar klopt wel voor veel mensen hier.
Heb al genoeg geprobeerd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:17 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nouja, als je iets wil is het nooit te laat om te proberen. Maar als je het zo prima vindt zou ik er inderdaad ook niks maar aan doen. Gewoon accepteren dat het soms vreemd loopt en je geluk bij een ander beproeven.
Nee. Je moet pas contact zoeken wanneer je er klaar voor bent, anders blijf je in dat zelfpijnigingscirkeltje hangen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:09 schreef Franknfurter het volgende:
Oftewel, laat haar even een weekje ofzo met rust, en begin dan rustig weer met praten als je contact met haar wil.
niet betalen dan hequote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:16 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik ga zo met mijn ex uit eten
Vraag niet waarom, weet ik zelf ook niet.
Ik zie wel waar het op draait.
Hoe is dat zo gekomen dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:16 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik ga zo met mijn ex uit eten
Vraag niet waarom, weet ik zelf ook niet.
Ik zie wel waar het op draait.
Geile hond.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:44 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ze kwam met het voorstel en vrij weinig te verliezen. Zal hoogstens op sex uitdraaien
Gisteren toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:43 schreef MrManuel het volgende:
Blijkt vandaag wereldwijde text your ex day te zijn..
Heb niet mee gedaan..
Haha, heb ook niks ontvangen.. Niet zo erg eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gisteren toch?
Troost je met de gedachte, ik heb van allemaal niets ontvangen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |