abonnement Unibet Coolblue
pi_118562765
The Vampire Diaries



Amerikaanse serie (het derde seizoen start op 15 september 2011) die de vampier-trend volgt, gebaseerd op de gelijknamige boekenreeks van L.J. Smith. Uitgezonden op de CW.

Na de dood van hun ouders proberen Elena en Jeremy Gilbert hun leven weer op te pakken met hun tante Jenna Sommers. Wanneer het nieuwe schooljaar van start gaat, wordt het leven van Elena volledig onderste boven gedraaid door een knappe en mysterieuze nieuwe student Stefan Salvatore. Wat zij en haar vrienden Matt (tevens haar ex), Caroline en Tyler niet weten, is dat Stefan een eeuwenoude vampier is welke een rustig en vredig leventje probeert te leiden. Stefans broer Damon, welke ook een vampier is, is volledig het tegenovergestelde van hem en leeft erg geweldadig. Het enige wat de twee broers delen is hun liefde voor Katherine Pierce, de vampier die er in 1864 voor zorgde dat de broers vampier werden en Elena, Katherines dubbelgangster(!).

Uiteindelijk ontdekt Elena de waarheid en in de loop van het eerste seizoen wordt ook duidelijk dat er naast de vampiers en vampierjagers (geschiedenis leraar Alaric Saltzman én de 'city council' samengesteld uit leden van de familie's die zich als eersten in de stad vestigden) ook heksen, zoals Elenas vriendin Bonnie Bennett, in Mystic Falls wonen. Bovendien komt Elena er achter dat ze geadopteerd is, dat haar oom Jonathan Gilbert eigenlijk haar vader is en dat haar echte moeder, Isobel Flemming (Alarics 'vrouw'), een aantal jaren geleden door Damon in een vampier is veranderd.

Alsof dat allemaal nog niet genoeg is, komen steeds meer mensen (zoals o.a. Jeremy) achter het bestaan van de vampiers, blijkt aan het einde van het eerste seizoen dat Katherine terug is en wordt aan het begin van het tweede seizoen onthuld dat sommige leden van de Lockwood familie weerwolven zijn.
Dat is echter niet het enige probleem. Verder in het tweede seizoen blijkt dat er een aantal 'Originals' (eeuwenoude, zeer sterke vampieren) zijn die Elena nodig hebben voor een dodelijk ritueel.


Cast:




Bedacht door:
Producent: Kevin Williamson (Scream, Dawson's Creek)
Producent: Julie Plec
Schrijfster: L.J. Smith

Sites:
CW: officiële site
Wikipedia: wiki.vampire-diaries

Cast en Crew op Twitter:
Nina Dobrev: @ninadobrev
Ian Somerhalder: @iansomerhalder
Candice Accola: @CandiceAccola
Katerina Graham: @KatGraham
Zach Roerig: @Zgeorge222
Michael Trevino: @M_Trevino
Matt Davis: @ErnestoRiley
Sara Canning: @saradjcanning
Kevin Williamson: @kevwilliamson
Julie Plec: @Julieplec

Promoclip:
Bekijk deze YouTube-video


Dit is het USA topic. Zodra er in Amerika een uitzending is uitgezonden kunnen we daar over meepraten. Het hoeft pas onder spoilers als het over een uitzending gaat die nog NIET is geweest. Ook trailers van de volgende uitzending wil niet iedereen zien.

Heb je de laatste aflevering nog niet gezien? Blijf dan even weg tot je ook mee kunt praten.

:W
pi_118571187
en Elijah gespot in aflevering 4, hell yeah. *O*
Gewoon normaal doen ja.
pi_118573358
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
en Elijah gespot in aflevering 4, hell yeah. *O*
hehe , eindelijk komt er eens wat degelijks langs tussen al dat tienerprut :D

[ Bericht 0% gewijzigd door EilandjeOnline op 29-10-2012 13:24:05 ]
pi_118574449
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 12:44 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

hehe , eigelijk komt er eens wat degelijks langs tussen al dat tienerprut :D
Tienerprut? Van jong naar oud..

Kat Graham: 23
Nina Dobrev : 23
Steven R. MqQueen: 24
Claire Holt: 24
Candice Accola: 25
Zach Roerig: 27
Michael Trevino: 27
Paul Wesley: 30
Joseph Morgan: 31
Ian Somerhalder: 34

En natuurlijk Daniel Gilles: 36.

Wel goed nieuws, ik ben nog tiener *O* ;)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_118574708
en bijna al deze acteurs spelen tieners of gedragen zich zo in de serie
pi_118574846
Dus? Dat maakt het nog geen tienerprut..
pi_118576606
quote:
3s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:22 schreef EilandjeOnline het volgende:
en bijna al deze acteurs spelen tieners of gedragen zich zo in de serie
Mmm, als je dit zo vervelend vindt, waarom kijk je het dan? :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_118577764
uit gewoonte
ik denk dat deze serie een stuk interessanter zou worden wanneer iedereen een stap verder in zijn/haar ontwikkeling zou zijn, ik zou nu wel een kantooromgeving of een andere werkomgeving willen zien in dit 4de seizoen, ipv die eeuwige highschool, zelfs rebekkah met haar 1000+ jaar speelt nog steeds cheerleader terwijl de actrice erachter de 25 volgens mij allang al is gepasseerd.
pi_118578776
Serieus ga een andere serie kijken dan :D
pi_118578920
quote:
12s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:15 schreef Yesse het volgende:

[..]

Tienerprut? Van jong naar oud..

Kat Graham: 23
Nina Dobrev : 23
Steven R. MqQueen: 24
Claire Holt: 24
Candice Accola: 25
Zach Roerig: 27
Michael Trevino: 27
Paul Wesley: 30
Joseph Morgan: 31
Ian Somerhalder: 34

En natuurlijk Daniel Gilles: 36.

Wel goed nieuws, ik ben nog tiener *O* ;)
30 zijn en dan iemand van 17 spelen...

Nina en Ian schelen ook best wel..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118580690
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

30 zijn en dan iemand van 17 spelen...

Nina en Ian schelen ook best wel..
Hoor je vaak zat hoor, alleen maar complimentje voor de acteur/actrice :D
In tegenstelling tot Sara die jonger is dan Nina maar toch een stuk ouder karakter speelt.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118582224
Stefan is geen 17 maar 165 ;)

Nina & Ian schelen 10 jaar maar als hun er geen problemen mee hebben waarom zouden wij dat dan wel moeten?
pi_118582294
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:31 schreef loezzzje het volgende:
Stefan is geen 17 maar 165 ;)

Nina & Ian schelen 10 jaar maar als hun er geen problemen mee hebben waarom zouden wij dat dan wel moeten?
Ian past qua leeftijd veel beter bij mij?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 29 oktober 2012 @ 16:49:51 #15
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_118583123
Matthew Davis (Alaric) is ook 34.

En Nina en Ian schelen wel héél veel zeg :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_118583958
pas 34 ?? ik dacht dat 'alaric' al in de 40 was, of minstens achter in de 30
pi_118586343
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ian past qua leeftijd veel beter bij mij?
Ja ook bij mij maar das weer een heel ander punt _O-

Veel? Ik vind 10 jaar niet zoveel hoor maar dat kan misschien aan mij liggen :P
pi_118586509
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:05 schreef EilandjeOnline het volgende:
pas 34 ?? ik dacht dat 'alaric' al in de 40 was, of minstens achter in de 30
Dan ben jij heel slecht in schatten, gezien je de rest tienerprut noemt :D
pi_118586555
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:54 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja ook bij mij maar das weer een heel ander punt _O-

Veel? Ik vind 10 jaar niet zoveel hoor maar dat kan misschien aan mij liggen :P
Ik vind 10 jaar prima en normaal, iig met deze leeftijden sowieso :Y
pi_118586841
quote:
2s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:57 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dan ben jij heel slecht in schatten, gezien je de rest tienerprut noemt :D
ik doelde meer op de verhaallijnen en dat de acteurs voor tieners door moeten terwijl je duidelijk ziet dat ze veel ouder zijn.
pi_118588281
quote:
2s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:58 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik vind 10 jaar prima en normaal, iig met deze leeftijden sowieso :Y
12 & 22 is een ander verhaal ja :P Maar ik vind 24 & 34 ook niks mis mee hoor :)

quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:03 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ik doelde meer op de verhaallijnen en dat de acteurs voor tieners door moeten terwijl je duidelijk ziet dat ze veel ouder zijn.
Das in elke serie. Bij One Tree Hill destijds moest Chad doorgaan als 16 terwijl hij eigenlijk 25 was. Daar stoor ik me niet meer aan bij series, das toch overal.
pi_118605144
Ben opnieuw begonnen en ik was alweer vergeten hoe leuk ik Anna toch vind O+ zoooo jammer dat ze eruit is ;(
Gewoon normaal doen ja.
pi_118611545
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 23:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ben opnieuw begonnen en ik was alweer vergeten hoe leuk ik Anna toch vind O+ zoooo jammer dat ze eruit is ;(
Inderdaad, ze was echt erg schattig.
Wat ik wel jammer vind is dat Jeremy uncle John nooit meer heeft gezien als geest zijnde.
Ook vind ik het raar, dat ze niks meer doen met de dagboeken. Jonathan Gilbert had toch van alles opgeschreven? Misschien dat daar ook nog wat in over the five, of op die viking tekens in de grot..
pi_118611673
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:53 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Inderdaad, ze was echt erg schattig.
Wat ik wel jammer vind is dat Jeremy uncle John nooit meer heeft gezien als geest zijnde.
Ook vind ik het raar, dat ze niks meer doen met de dagboeken. Jonathan Gilbert had toch van alles opgeschreven? Misschien dat daar ook nog wat in over the five, of op die viking tekens in de grot..
En wat was klaus nu? Hij zei iets over de best beschermde vampierjager? Hij wilt iets van hem?

En raar dat die vampierenjager zelf niets weet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118611704
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:53 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Inderdaad, ze was echt erg schattig.
Wat ik wel jammer vind is dat Jeremy uncle John nooit meer heeft gezien als geest zijnde.
Ook vind ik het raar, dat ze niks meer doen met de dagboeken. Jonathan Gilbert had toch van alles opgeschreven? Misschien dat daar ook nog wat in over the five, of op die viking tekens in de grot..
Volgens mij zag Jeremy alleen mensen die hij zelf wilde zien, waar hij voor open stond. Hij moest zich ook afsluiten van Vicki en Anna om ze niet meer te zien.

Mmm, maar misschien wist Jonathan Gilbert ook niet alles en Emily ook niet. Kath enzo waren natuurlijk op de vlucht voor die Michael (vader van de Originals), en in 1864 waren Kath en Pearl enzo de eerste vampiers waarvan Jonathan etc. af wisten. En volgens mij wisten ze ook niet zo heel veel over de vampiers af.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118611730
Ja, dat connor de best beschermde vampierenhunter in de stad was..
Ik ben ook benieuwd hoe dat dan zit met Jeremy, aangezien Connor aangaf dat hij Jeremy alles zou leren.
pi_118611853
De suggestie hier dat Jeremy misschien wel tot 1 van de 5 kan behoren vind ik wel een mooie... Dat het een soort lijn is die doorgegeven wordt... Misschien behoorden 1 van de Gilberts wel tot 1 van de 5? Uncle John had het altijd over de familiegeschiedenis... Iets waar hij niet omheen kon...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118612062
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:04 schreef Ticootje het volgende:
De suggestie hier dat Jeremy misschien wel tot 1 van de 5 kan behoren vind ik wel een mooie... Dat het een soort lijn is die doorgegeven wordt... Misschien behoorden 1 van de Gilberts wel tot 1 van de 5? Uncle John had het altijd over de familiegeschiedenis... Iets waar hij niet omheen kon...
Dat zou wel mooi zijn ja. We gaan erachter komen. De volgende episode is veel flashback dus wellicht komen we dan maar over de Hunters te weten.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118612088
Jeremy kan iig al de tatoo zien wat hem dus een potentiele hunter maakt.. Maar dat zou wel raar zijn aangezien de Gilberts pas later in Mystic falls kwamen toch?

The Five waren er denk ik samen met de Mikaelsons
pi_118612295
Mmm, daar zeg je me wat. Ik denk dat the Five gewoon "Five Original Hunters" zijn die net zoals "The Original Vampires" alles hebben doorgegeven etc. Dus wellicht stamt Jeremy wel een soort van 'af' van de Hunters. En kan hij daarom de tattoo zien.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118612382
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de hunters onsterfelijk zijn...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118612411
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de hunters onsterfelijk zijn...
Dat zeg ik ook niet :s)
Gewoon normaal doen ja.
pi_118612478
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet :s)
Ik zou het zelfs jammer vinden... Dan lijkt iedereen zo ongeveer onsterfelijk in mystic falls... Sowieso, Matt is de enige die niets is?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118612511
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik zou het zelfs jammer vinden... Dan lijkt iedereen zo ongeveer onsterfelijk in mystic falls... Sowieso, Matt is de enige die niets is?
Jeremy is toch ook wel sterfelijk? Ok, hij kan doden zien, maar hij kan wel dood. Als hij z'n ring afdoet tenminste. En die ouders van Caroline en Tyler zijn ook 'gewoon' sterfelijk. Ik vond Matt trouwens in seizoen 1 wel leuk merkte ik, maar nu vind ik hem steeds minder,
Gewoon normaal doen ja.
pi_118612565
Ik denk dat Caroline de nieuwe Lexie gaat zijn voor Stefan!
En dat ze dan beseft dat ze good guy Matt mist en dat Matt dan belangrijk gaat worden :D
En ik hoop op Jeremy die weg gaat bij Bonnie en Bonnie die sterft en dan een leuke nieuwe witch in town :D
pi_118612638
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Jeremy is toch ook wel sterfelijk? Ok, hij kan doden zien, maar hij kan wel dood. Als hij z'n ring afdoet tenminste. En die ouders van Caroline en Tyler zijn ook 'gewoon' sterfelijk. Ik vond Matt trouwens in seizoen 1 wel leuk merkte ik, maar nu vind ik hem steeds minder,
Ja hij is wel sterfelijk, maar heeft wel supernatural powers...

Nou ja... Ik begin een beetje benieuwd te worden hoeveel seizoenen het nog door kan gaan...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118612890
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:30 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk dat Caroline de nieuwe Lexie gaat zijn voor Stefan!
En dat ze dan beseft dat ze good guy Matt mist en dat Matt dan belangrijk gaat worden :D
En ik hoop op Jeremy die weg gaat bij Bonnie en Bonnie die sterft en dan een leuke nieuwe witch in town :D
Lexi ;( vond het ook zo stom dat zij meteen eruit ging!

Jeremy weg bij Bonnie? Uh ze hebben niet eens meer wat?
Gewoon normaal doen ja.
pi_118612950
Nee maar echt weg weg en niet meer cared :D
Bonnie is net onkruid, komt altijd weer terug en je bent er nooit blij mee :r
pi_118613220
Ik was me er niet van bewust dat Jeremy nog om Bonnie cared? Misschien heb ik iets gemist maar volgens mij is dat hoofdstuk gesloten. :9 Ik denk ook niet dat Bonnie dood gaat hoor. Maar wie weet. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118613513
A girl can dream *O*
pi_118613657
Dat is zeker zo :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_118617841
haha ja lijn van Bonnie is borring. Was eerst wel leuk, nu al een aantal seizoenen klaar mee. Denk dat Jermey ook een van de vijf is.
pi_118618037
Ben wel benieuwd. Ach nog maar 3 nachtjes slapen en dan is het weer zo ver :D

Gisteravond S1 afgekeken, nu verder naar S2 weer. :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_118624317
ik vind Matt irritant..en altijd dat gezever over dat men geen vampier mag worden n shit, man, als ik de keus had. Ik weet wel wat manvolk waar ik mijn tanden in wil zetten :+
pi_118625478
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind Matt irritant..en altijd dat gezever over dat men geen vampier mag worden n shit, man, als ik de keus had. Ik weet wel wat manvolk waar ik mijn tanden in wil zetten :+
Ik zou mijn tanden ook wel in jou willen zetten maar dat is weer een ander verhaal :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_118626487
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Jeremy is toch ook wel sterfelijk? Ok, hij kan doden zien, maar hij kan wel dood.
ook met z n ring om kan hij gewoon dood , bij een simpel ongeluk bijvoorbeeld zonder vampieren en dat soort individuen in de buurt
pi_118626835
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:35 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ook met z n ring om kan hij gewoon dood , bij een simpel ongeluk bijvoorbeeld zonder vampieren en dat soort individuen in de buurt
Ja precies :Y
Gewoon normaal doen ja.
pi_118630819
Bonnie is toch ook niet onsterfelijk? Of wel? Heksen gaan op een gegeven moment toch gewoon dood? Ik hou me niet echt bezig met Bonnie dus ik zou het eigenlijk niet weten.
pi_118634040
Was wel erg leuk om Phoebe Tonkin in de serie te zien. Ik vond haar zo tof en leuk in The Secret Circle O+
pi_118640511
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:20 schreef loezzzje het volgende:
Bonnie is toch ook niet onsterfelijk? Of wel? Heksen gaan op een gegeven moment toch gewoon dood? Ik hou me niet echt bezig met Bonnie dus ik zou het eigenlijk niet weten.
Dat heb je toch gezien met Grams, die is ook dood gegaan nadat een spell te zwaar was voor d'r.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118640635
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
Was wel erg leuk om Phoebe Tonkin in de serie te zien. Ik vond haar zo tof en leuk in The Secret Circle O+
Ik heb al een "crush" op haar vanaf H2O O+
pi_118646968
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik zou mijn tanden ook wel in jou willen zetten maar dat is weer een ander verhaal :9
some hot lesbovampaction! rawr
pi_118663890
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

some hot lesbovampaction! rawr
Yes please O+
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:30:11 #54
147091 janeway
live long and prosper
pi_118664244
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

some hot lesbovampaction! rawr
Dan moet je true blood kijken...
pi_118664730
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:30 schreef janeway het volgende:

[..]

Dan moet je true blood kijken...
We hebben het over met elkaar, niet over een serie waar veel seks in zit :9 Wel bij de les blijven he!!! ~O>
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 14:22:54 #56
147091 janeway
live long and prosper
pi_118666425
euh ja jee
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

We hebben het over met elkaar, niet over een serie waar veel seks in zit :9 Wel bij de les blijven he!!! ~O>
euh zat ff niet op te letten... :@ hihi
Succes dan maar he ;)
pi_118667162
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:22 schreef janeway het volgende:
euh ja jee

[..]

euh zat ff niet op te letten... :@ hihi
Succes dan maar he ;)
No problemo en thanks :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_118667984
en over trueblood.. jessica is way way way hot
pi_118669518
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:58 schreef Kleurdoos het volgende:
en over trueblood.. jessica is way way way hot
Ik heb Trueblood nooit gezien :o maar eens doen

Trouwens, even klagen over TVD. Ben natuurlijk opnieuw begonnen dus gisteren met S2 gestart. In aflevering 1 zit al zoveel faalheid. Damon merkt niet eens dat Kath Elena niet is op de veranda als ze gaan zoenen. Een vampier voelt/ziet/ruikt/hoort het toch meteen wanneer het geen mens is wanneer je haar nota bene kust! 8)7
Maar goed dit zien we maar even door de vingers :9

[ Bericht 32% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 31-10-2012 15:42:08 ]
Gewoon normaal doen ja.
pi_118671091
Hij zou sowieso ook een hartslag moeten horen bij Elena. Als die er niet is zou er wel een belletje moeten gaan rinkelen zou je zeggen :P Maarja niemand had natuurlijk verwacht dat Kat terug zou zijn na 150 jaar. Ik denk dat hij er gewoon vanuit ging dat het Elena was. 1. Ze lijkt op Elena 2. Ze had Elena's kleren aan 3. Ze stond voor Elena's huis

Tsja dan denk je niet gauw :o dat is Elena niet :P
pi_118671501
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:08 schreef loezzzje het volgende:
Hij zou sowieso ook een hartslag moeten horen bij Elena. Als die er niet is zou er wel een belletje moeten gaan rinkelen zou je zeggen :P Maarja niemand had natuurlijk verwacht dat Kat terug zou zijn na 150 jaar. Ik denk dat hij er gewoon vanuit ging dat het Elena was. 1. Ze lijkt op Elena 2. Ze had Elena's kleren aan 3. Ze stond voor Elena's huis

Tsja dan denk je niet gauw :o dat is Elena niet :P
Heeft niets met 'denken' te maken. Als vampier met al je verhoogde zintuigen moet je meteen kunnen zien en horen wanneer het een vampier is, dus beetje raar, vooral als je zo lang met iemand aan 't praten bent en daarna ook nog eens kust. Stefan had het toch ook in 1 x door ;)
Gewoon normaal doen ja.
pi_118672101
Ja ben het met je eens over dat het een stomme fout was van de schrijvers :P Is hetzelfde als in die webclip voor de aflevering van morgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118672726
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:30 schreef loezzzje het volgende:
Ja ben het met je eens over dat het een stomme fout was van de schrijvers :P Is hetzelfde als in die webclip voor de aflevering van morgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') x 284390 dat is idd wel faalhazerij ja :D

edit: oh maar ik bedenk me opeens iets, misschien hoort Stefan wel wat er gezegd wordt maar weet hij niet waar het over gaat, snap je :9 dat hij daarom vraagt "what was that about" ofzeau

[ Bericht 5% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 31-10-2012 16:55:25 ]
Gewoon normaal doen ja.
pi_118676683
ik blijf erbij dat het gewoon weer een faal van de schrijvers was haha :P
pi_118688935
Neh ik denk 't niet :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_118691022
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118696142
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:59 schreef loezzzje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft toch niet per se :9 Liz kan ook b.v. zeggen: 'niets gevonden' of whatever :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_118696303
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik heb Trueblood nooit gezien :o maar eens doen

Trouwens, even klagen over TVD. Ben natuurlijk opnieuw begonnen dus gisteren met S2 gestart. In aflevering 1 zit al zoveel faalheid. Damon merkt niet eens dat Kath Elena niet is op de veranda als ze gaan zoenen. Een vampier voelt/ziet/ruikt/hoort het toch meteen wanneer het geen mens is wanneer je haar nota bene kust! 8)7
Maar goed dit zien we maar even door de vingers :9
Wat dacht je van de Badass opmerking in S1, Daar zegt Damon tegen Alaric dat ze Badass waren nadat ze een paar Tomb vampires hadden gestaked, als antwoord kreeg hij een vuistslag haha.

in de afgelopen aflevering zei Jeremy toch dat hij badass was, en maakte Damon daar een opmerking over..
pi_118696413
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Hoeft toch niet per se :9 Liz kan ook b.v. zeggen: 'niets gevonden' of whatever :D
En dan moet Damon begrijpen waarover het gaat? :P

Maarja we zullen het niet eens worden _O-
pi_118696519
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:18 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Wat dacht je van de Badass opmerking in S1, Daar zegt Damon tegen Alaric dat ze Badass waren nadat ze een paar Tomb vampires hadden gestaked, als antwoord kreeg hij een vuistslag haha.

in de afgelopen aflevering zei Jeremy toch dat hij badass was, en maakte Damon daar een opmerking over..
Ik weet niet zo goed wat je hiermee bedoelt.

quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:24 schreef loezzzje het volgende:

[..]

En dan moet Damon begrijpen waarover het gaat? :P

Maarja we zullen het niet eens worden _O-
Ja, wellicht hebben ze al eerder contact gehad :9 hahaha, nee joh ik zit gewoon te klieren. Zal mij een zorg zijn of het wel of geen fout is van de makers :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_118732685
leuke aflevering weer :)
pi_118734017
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 08:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
leuke aflevering weer :)
Oehhh, ik kan pas óf vanavond laat kijken óf morgenmiddag :X
Gewoon normaal doen ja.
pi_118734826
Oeee ik vind het leuk dat de hunter weer vrij is..
En ik mag die leraar dus echt niet :N en waarom is hij de "baas" over de hunter :?
Verder Damon O+ en Bonnie :r
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:37:44 #74
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_118734994
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:27 schreef Pvoesss het volgende:
Oeee ik vind het leuk dat de hunter weer vrij is..
En ik mag die leraar dus echt niet :N en waarom is hij de "baas" over de hunter :?
Verder Damon O+ en Bonnie :r
Ik krijg er een beetje Buffy kriebels van.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_118737152
Deze aflevering was meh.

Rebekah ;(
Damon ;(

Die professor is idd wel hot maarja wat zijn zijn bedoelingen. Hmm.

Verder, waar was die 'hot & steamy' scene tussen DE waar de director van deze aflevering het over had. Heb ik een andere aflevering zitten kijken? :?

Hoop dat volgende aflevering weer beter is, deze vond ik niet zoveel aan.
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:01:22 #76
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_118737348
nog niets gelezen.. wachten tot vanavond totdat ik kan kijken }:|
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:25:43 #77
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_118738039
Kut Bonnie. Waarom is ze altijd zo agressief tegen Damon.
Voor de rest wel een leuke aflevering.
Trotse Belg.
pi_118738618
zeggeuh, die leraar lijkt wel die ex van Rebeccah te zijn? Heb t niet duidelijk vergeleken ofzo
pi_118739474
^ die was toch dood?

Ik snapte niet erg veel van die flashback scenes dus zeker weet ik het niet. Moet het ff met subs terugkijken.
pi_118743716
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:48 schreef Kleurdoos het volgende:
zeggeuh, die leraar lijkt wel die ex van Rebeccah te zijn? Heb t niet duidelijk vergeleken ofzo
Zou zo maar kunnen, opgestaan uit zijn graf ofzo......die hunter zag er op het eind echt vreemd uit.
Jammer dat Rebekah nu weer even weg is, vind haar wel leuk tegenover Klaus.
Stefan laat zich natuurlijk weer meeslepen.......levert toch niets op.
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:29:45 #81
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_118744126
Toen die heks die spreuk uitsprak voor die 5 hunters hoorde ik het woord Immortal.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_118744744
Stefan is echt een loser :') maar idd, alles en iedereen kan terug uit de dood bij hen dus och, waarom dan geen vampirehunter
pi_118747451
Het was weer een topper van een episode.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_118760970
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef Curiosity het volgende:
Toen die heks die spreuk uitsprak voor die 5 hunters hoorde ik het woord Immortal.
Klopt idd. Dat lag er trouwens wel duidelijk bovenop, ze zei het iets van 3 keer ofzo. Ik vind de leraar ook heel erg lijken op Alexander in ieder geval.

Ik vind het echt stom als ze Elena weer human maken hoor. Hier heb ik zolang op gewacht en dan gaan ze haar weer gayass human maken ;(
Gewoon normaal doen ja.
  zaterdag 3 november 2012 @ 00:15:11 #85
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_118762892
Ik ben pas met seizoen 3 bezig en ik zat eigenlijk met een vraag ( geen idee of die nog beantwoord gaat worden later in dat seizoen of dat ik het niet goed gezien heb ) over de bloedlijnen. Ze zeggen in volgens mij aflevering 17 of 18 dat als een vampier word gedood de rest van die bloodline ook dood gaat. Maar dat klopt toch nooit...? Er zijn al zoveel vampieren dood gegaan maar nog nooit is het ter sprake gekomen. Of geldt het alleen voor de Originals? Domme vraag misschien maar ik snapte daar even niks van :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_118763138
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben pas met seizoen 3 bezig en ik zat eigenlijk met een vraag ( geen idee of die nog beantwoord gaat worden later in dat seizoen of dat ik het niet goed gezien heb ) over de bloedlijnen. Ze zeggen in volgens mij aflevering 17 of 18 dat als een vampier word gedood de rest van die bloodline ook dood gaat. Maar dat klopt toch nooit...? Er zijn al zoveel vampieren dood gegaan maar nog nooit is het ter sprake gekomen. Of geldt het alleen voor de Originals? Domme vraag misschien maar ik snapte daar even niks van :P
pi_118766745
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben pas met seizoen 3 bezig en ik zat eigenlijk met een vraag ( geen idee of die nog beantwoord gaat worden later in dat seizoen of dat ik het niet goed gezien heb ) over de bloedlijnen. Ze zeggen in volgens mij aflevering 17 of 18 dat als een vampier word gedood de rest van die bloodline ook dood gaat. Maar dat klopt toch nooit...? Er zijn al zoveel vampieren dood gegaan maar nog nooit is het ter sprake gekomen. Of geldt het alleen voor de Originals? Domme vraag misschien maar ik snapte daar even niks van :P
Wanneer er een Original gedood wordt, gaan alle door die Original geturnde vampiers ook dood. Maar dan moet de Original echt volledig gedood worden en niet alleen 'gedaggerd met de white oak ash'.
Gewoon normaal doen ja.
  zaterdag 3 november 2012 @ 10:28:47 #88
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_118767944
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 08:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wanneer er een Original gedood wordt, gaan alle door die Original geturnde vampiers ook dood. Maar dan moet de Original echt volledig gedood worden en niet alleen 'gedaggerd met de white oak ash'.
Ah, ik snap hem! Thanks :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_118769500
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ah, ik snap hem! Thanks :D
No problem :D
Gewoon normaal doen ja.
  zaterdag 3 november 2012 @ 20:05:54 #90
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_118783618
Ik kreeg halverwege de aflevering al zo'n apart gevoel bij die professor. De manier waarop hij eigenlijk VEEL TE VEEL wist van Bonnie en haar grootouders. :P

Vond het wel een leuke aflevering. Wel veel gepraat, maar je bent weer redelijk bij met het verhaal achter die hunters.

En Rebekkah, wat is ze toch naïef! :N Leek een beetje té naïef. Ze werd wel heel dom afgeschilderd door ook hier weer in de val trappen door zomaar toch te vertellen waar ze hem begraven had. (zeker nadat Klaus zo had benadrukt hoe dom ze wel niet was met mannen....en er dan toch weer intrappen!)
pi_118801769
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:37 schreef Curiosity het volgende:

Ik krijg er een beetje Buffy kriebels van.
Als in leraar is een watcher?

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

Ik vind de leraar ook heel erg lijken op Alexander in ieder geval.
Mmm zie de overeenkomst niet echt....maar was in die scenes met Alexander dan ook lichtelijk afgeleid. Jesusmina wat een spieren. Geloof dat de dames van de casting aardig wat lol hebben gehad aan de casting van The Five :P
  zondag 4 november 2012 @ 15:06:19 #92
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_118807985
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:18 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Als in leraar is een watcher?

[..]

Als in, ik ben een hunter/slayer maar ik weet het niet, ik doe wat ik moet doen. (qua gevoel)
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_118809183
Ha, nog een faalmomentje ontdekt. Als Elena gevangen is genomen door Rose en Trevor gaat Bonnie haar traceren d.m.v. Jeremy's bloed en zegt ze: "you two are bloodrelated" en werkt nog ook. Fail want Elena is geadopteerd :D :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_118812573
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ha, nog een faalmomentje ontdekt. Als Elena gevangen is genomen door Rose en Trevor gaat Bonnie haar traceren d.m.v. Jeremy's bloed en zegt ze: "you two are bloodrelated" en werkt nog ook. Fail want Elena is geadopteerd :D :')
Ja maar de vader van Elena is de oom van Jeremy dus is er wel degelijk een bloedrelatie!
pi_118814682
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 16:52 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ja maar de vader van Elena is de oom van Jeremy dus is er wel degelijk een bloedrelatie!
Ohja! Dat is waar ook! My bad, haha!
Gewoon normaal doen ja.
  zondag 4 november 2012 @ 17:56:42 #96
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_118814730
Nu bijna helemaal bij, nog 2 afleveringen te gaan! Ik ben benieuwd of Katherine nog een keer terugkomt en haar reactie op het feit dat Elena nu een vampier is, haha!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_118883765
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 17:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nu bijna helemaal bij, nog 2 afleveringen te gaan! Ik ben benieuwd of Katherine nog een keer terugkomt en haar reactie op het feit dat Elena nu een vampier is, haha!
Daar zijn wij zelf ook erg benieuwd naar :9
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:48:43 #98
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_118885151
Inmiddels helemaal bij. Ik heb wel een beetje te doen met Rebekah hoor. Ja, ze is niet bepaald makkelijk in de omgang, en ja, ze heeft Elena feitelijk vermoord ; maar diep van binnen is het enige wat ze wil liefde. En telkens wordt ze verraden door mensen wie ze denkt te kunnen vertrouwen. Ik vind haar veel leuker dan welke original dan ook. Wel tof hoe ze dat verhaal van de originals hebben uitgelegd in seizoen 3. Dat elk seizoen wel een bepaald thema had ( seizoen 2 draaide bv vooral om Katherine en de introductie van weerwolven en Klaus ).

En wat acteert Nina Dobrev toch altijd goed. De hele cast heeft talent maar zij steekt er voor mij wel bovenuit. Ik dacht de serie minder leuk te gaan vinden nu ze is een vampier is, maar het gaf juist een frisse wind. Ik hoop alleen dat bepaalde karakters gewoon echt menselijk blijven ( Matt, Meredith, etc ). Er zijn nu veel te veel bovennatuurlijke in zo'n vriendengroep. Caroline is ook wel een van mijn favorieten, die is echt gegroeid in iets meer dan 3 seizoenen tijd. En bij Meredith moet ik nog steeds denken aan Nanny Carrie uit One Tree Hill.

En ik ben denk ik niet de enige die zegt dat Elena nu echt een keer volledig voor Damon moet gaan. De schrijvers denken ons een ''epic love triangle'' te geven, maar zo zie ik het allang niet meer. Ze hebben al vrij duidelijk gemaakt dat ze haar laten eindigen met Stefan. Elke keer brengen ze haar op een punt waarbij ze dichter naar Damon toe groeit en dat ze moet kiezen. En elke keer kiest ze Stefan. De veilige optie. Ik wil dat de schrijvers er nu een keer mee stoppen om ''Delena'' fans valse hoop te geven. Want dat is het gewoon. Ik neem niet genoegen met die kleine momentjes die ze krijgen, waarna Elena Damon weer dumpt. Elena is een tof personage maar op deze manier vind ik haar steeds minder leuk. Bij Katherine was het tenminste nog enigszins begrijpbaar dat ze verliefd was op beiden en daar gebruik van maakte. Maar Elena zit zo gewoon niet in elkaar. En zoals ik al eerder zei...ik mis Katherine. Ik vind haar echt zo enorm tof!

Klaus vind ik niks. Toen hij net in de serie kwam was hij wel echt creepy, maar nu vind ik hem weinig meer aan met z'n hybrids. Hij praat nergens anders over, lol. De nieuwe lijn met de ''five'' vind ik wel potentie hebben. Die zijn tenminste geloofwaardig als vampire hunters. Die connor is ook gewoon bijna eng te noemen :P

Een cure...ik denk dat het compleet wat anders inhoud dan dat ze allemaal denken. En als het echt een cure is waarmee ze weer mensen kunnen worden denk ik dat de serie daar mee eindigt, dat Elena weer mens wordt samen met Stefan en/of Damon. Of dat ze in de series finale moet kiezen of ze de cure neemt en dat ze dan nee zegt omdat ze voor eeuwig samen wil zijn met Stefan. Of iets in die richting.

Sorry voor het hele verhaal :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_118885240
En wat nu als de cure geneest, maar daarmee ook de jaren die je stilstond inhaalt?

Snappen jullie me? Stefan is 167 jaar oud, dat als hij de Cure neemt hij meteen tot as vergaat ofzo? Maar dat het enkel een uitkomst kan zijn voor nieuwe vampiers?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:58:45 #100
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_118885502
Dat zou ook nog eens kunnen ja :) Maar de schrijvers kennende willen ze het romantisch laten eindigen, dus ik denk dat Elena samen met Stefan of Damon tenminste wel blijft leven en een romantisch happy ending krijgt. Denk ik tenminste. Maar het zou wel een goede verhaallijn zijn ja :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_118885547
Ik mis Katherine ook ;(
Gewoon normaal doen ja.
pi_118885604
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat zou ook nog eens kunnen ja :) Maar de schrijvers kennende willen ze het romantisch laten eindigen, dus ik denk dat Elena samen met Stefan of Damon tenminste wel blijft leven en een romantisch happy ending krijgt. Denk ik tenminste. Maar het zou wel een goede verhaallijn zijn ja :)
Of dat Stefan de cure neemt en dus sterft en Damon haar opvangt maar voor altijd een vampier blijft.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118885712
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Of dat Stefan de cure neemt en dus sterft en Damon haar opvangt maar voor altijd een vampier blijft.
Ohhhh. Dat zou ik wel leuk vinden :D Maar waarom zou Stefan als eerste de Cure nemen?
Gewoon normaal doen ja.
pi_118886006
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ohhhh. Dat zou ik wel leuk vinden :D Maar waarom zou Stefan als eerste de Cure nemen?
Om kindjes te maken :P

Nee serieus, iets als romantisch samen met Elena de cure nemen ofzo, zodat ze als mensen verder kunnen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:07:59 #105
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_118887821
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Om kindjes te maken :P

Nee serieus, iets als romantisch samen met Elena de cure nemen ofzo, zodat ze als mensen verder kunnen?
Ik denk dat de serie op die manier eindigt ja. Dat ze moeten kiezen of ze de cure nemen of niet. Dat Caroline bv wel vampire blijft, maar dat Elena samen met Stefan en/of Damon de cure neemt, etc.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_118889205
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik denk dat de serie op die manier eindigt ja. Dat ze moeten kiezen of ze de cure nemen of niet. Dat Caroline bv wel vampire blijft, maar dat Elena samen met Stefan en/of Damon de cure neemt, etc.
Gatver, ik hoop het niet hoor, dat is best wel een faaleinde. Maar hoe vaak hebben wij het bij het juiste eind? De producers weten ons (althans, mij) altijd te verrassen.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118889249
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Gatver, ik hoop het niet hoor, dat is best wel een faaleinde. Maar hoe vaak hebben wij het bij het juiste eind? De producers weten ons (althans, mij) altijd te verrassen.
Volgens mij hebben we het nog nooit goed gehad hoe iets gaan lopen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118889384
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we het nog nooit goed gehad hoe iets gaan lopen...
Nee daarom, haha!
Gewoon normaal doen ja.
pi_118889606
is dit het laatste seizoen dan ?
pi_118889659
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
is dit het laatste seizoen dan ?
Geen idee?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118889688
ik vroeg het me af omdat iedereen het heeft over hoe de serie zou kunnen eindigen op deze pagina ;)
pi_118892119
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
is dit het laatste seizoen dan ?
Hoop het niet :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_118892174
ik denk trouwens wel dat dit t laatste seizoen is?
pi_118892747
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ik denk trouwens wel dat dit t laatste seizoen is?
Why?
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:18:23 #115
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_118893046
Ze hebben nog steeds de beste kijkcijfers bij de CW. Series met een 0.6/0.7 rating worden al ''veilig'' genoemd bij de CW, laat staan TVD die vaak tussen de 1.2 en 1.5 zit ( met miljoenen kijkers ). Acteurs staan ook nog onder contract dus ook daarbij kan het niet mis gaan :) We kunnen rustig slapen dus!

We hadden het puur over het einde van de serie omdat die ''cure'' die genoemd werd in de vorige aflevering goed zou passen bij het einde van de serie.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_118893120
En bovendien geeft the CW serie's echt wel goed de kans. :Y
pi_118893251
Maar op een gegeven moment is het verhaal toch ook wel klaar.?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118893443
Yes maar ik kan mij niet voorstellen dat dit nu al is :N
pi_118893500
ik weet dat de cast zeg maar voor deze hoeveelheid So's tekenden,wellicht tekenen ze bij hoor.. :P
pi_118893734
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Ticootje het volgende:
Maar op een gegeven moment is het verhaal toch ook wel klaar.?
Mwah. Weet ik niet hoor. Ze kunnen altijd nog van álles bij verzinnen. Zie nu maar. Ik had nooit gedacht dat ze nog zoiets cools zouden kunnen verzinnen. En er zijn echt wel veel meer series met +5 seizoenen.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:40:55 #121
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_118896812
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Mwah. Weet ik niet hoor. Ze kunnen altijd nog van álles bij verzinnen. Zie nu maar. Ik had nooit gedacht dat ze nog zoiets cools zouden kunnen verzinnen. En er zijn echt wel veel meer series met +5 seizoenen.
Zolang ze maar niet teveel rare dingen gaan verzinnen..
Zelfde met bijv. Supernatural, het is nog wel vermakelijk maar geen sterke verhaallijnen meer en dan is de charme er wel vanaf..
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:43:18 #122
385100 Psychotomimetic
Always hallucinating.....
pi_118905436
Kan iemand mij misschien een paar dingen noemen wat mij zou kunnen aansporen om de Vampire Diaries te kijken. Ik heb echt bij de start van season 1 in de USA al de eerste aflevering gezien, maar het deed me niks. Ik kijk wel series als Pretty Little Liars en Lying Game, maar TVD lukt me maar niet. Wordt het leuker naarmate de eps vorderen? Of is het echt alleen maar de love triangle?
Bad trip or good trip, take me on the trip, and find out...
pi_118905782
ff doorbijten..ik vond de eerste 2 episodes echt zo :')

tot er wat meer vampiers bijkwamen etc.
pi_118905847
Ja het wordt beter.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118906071
Het begin van TVD is echt niet zo leuk. Je moet je er overheen zetten, het wordt echt wel heel erg tof!! :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_118956895
Damon en Rose ;( super mooie scene echt!
Gewoon normaal doen ja.
pi_118957507
Oh noooo en die Damon scene daarna ;( ;(
Gewoon normaal doen ja.
pi_119014148
Deze aflevering _O_

Eindelijk af van die hunter. Hij irriteerde me mateloos. En Elena :o ze was wel badass deze aflevering O+
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:06:59 #129
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_119015782
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:17 schreef loezzzje het volgende:
Deze aflevering _O_

Eindelijk af van die hunter. Hij irriteerde me mateloos. En Elena :o ze was wel badass deze aflevering O+
We hebben alleen wel een nieuwe hunter,
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:23:50 #130
130755 Kinga
versier hier
pi_119016362
God wat voorspelbaar. Jeremy die nu vast hunter wordt, een aantal vampires moet killen om die tattoo te laten uitbreiden, om uit eindelijk Elena weer mens te laten worden... gaap.
  vrijdag 9 november 2012 @ 14:36:36 #131
208890 June.
Seriously?
pi_119016866
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef Kinga het volgende:
God wat voorspelbaar. Jeremy die nu vast hunter wordt, een aantal vampires moet killen om die tattoo te laten uitbreiden, om uit eindelijk Elena weer mens te laten worden... gaap.
Inderdaad. Verder vind ik Elena ook wel een beetje een zeur aan het worden.
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:43:25 #132
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_119019344
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:36 schreef June. het volgende:

[..]

Inderdaad. Verder vind ik Elena ook wel een beetje een zeur aan het worden.
Mwa, was altijd al een beetje eigenlijk. :P
pi_119024099
SPOILER: volgende aflevering
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119024265
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:06 schreef Curiosity het volgende:

[..]

We hebben alleen wel een nieuwe hunter,
Van Jer ben ik dan weer minder bang :P
pi_119035611
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:36 schreef June. het volgende:

[..]

Inderdaad. Verder vind ik Elena ook wel een beetje een zeur aan het worden.
Vind ik ook.

Hoop dat wat in de spoiler staat waar is, dat zorgt weer voor wat leuke spanning!
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:59:17 #136
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_119039231
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef Kinga het volgende:
God wat voorspelbaar. Jeremy die nu vast hunter wordt, een aantal vampires moet killen om die tattoo te laten uitbreiden, om uit eindelijk Elena weer mens te laten worden... gaap.
Ik denk dat Jeremy geen keuze heeft, je bent hunter of niet, ze moeten doden.
Dus dat kan nog wel eens "leuk" gaan worden.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_119039399
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119039739
Was weer een fijne aflevering!

Benieuwd wat er volgt op de hallucinaties (een halfnaakte Damon zou plezierig zijn, maar helemaal naakt mag ook en dat hoeft dan ook geen hallucinatie te zijn... O-))
pi_119040159
En de promo voor de aankomende aflevering. "Did you miss me?"
pi_119042474
a.s. donderdag 4x06 en dan 1 week geen aflevering vanwege thanksgiving ;(
  zaterdag 10 november 2012 @ 10:44:46 #141
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119048246
Vond hem eigenlijk ietwat tegenvallen. Ik voelde de spanning niet echt, al komt dat waarschijnlijk omdat ik seizoen 3 en de eerste 4 van dit seizoen in een rits had gekeken, dan blijf je er veel beter in. Die hele kidnapping voelde een beetje kinderachtig aan ofzo. We weten toch wel dat ze het zouden overleven. Er stond niet heel veel op het spel. Wel jammer dat Elena nu iemand heeft gedood maar daar kon je natuurlijk op wachten. En ik vind echt dat ze veel beter bij Damon past tegenwoordig. In seizoen 1/2 misschien niet, maar vanaf seizoen 3 heeft ze gewoon veel meer met hem. Ze kiest Stefan alleen omdat hij de eerste was....

En wat iemand al zei..voorspelbaar nu dat Jeremy een hunter word, voor grote dillema's komt te staan om zijn vrienden te vermoorden ( en zus ), maar dat uiteindelijk niet doet en een paar vampieren vermoord die voor een paar afleveringen in de serie zit ( als een tijdelijke new enemy ) om zo zijn tattoo in zijn geheel te kunnen zien. En dan draait de season finale om de cure en of hij echt is of niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_119050807
Dear diary :{
  zondag 11 november 2012 @ 14:16:26 #143
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_119083300
Ik voelde de spanning ook niet echt om eerlijk te zijn. Verder was het wel een ok aflevering, beetje voorspelbaar hier en daar.

Vond dat shirtje van Elena wel erg leuk :P
pi_119086290
Jeremy wordt vast heel belangrijk voor Klaus enzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119094092
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:48 schreef pervertedhermit het volgende:
Dear diary :{
Dat dus :r

Vond deze aflevering ook niet echt boeiend. Had weer het idee dat het een opzetje was voor de rest van het seizoen: Elena met dr hallucinaties (waar Claus dan ws weet hoe dat opgelost moet worden - want neem aan dat hij hetzelfde probleem had way back when..); zoektocht naar The Cure; Wat moet die professor; En hopelijk Damon en Elena *;
pi_119094523
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:48 schreef pervertedhermit het volgende:
Dear diary :{
Het is wel The Vampire Diaries he ;)
pi_119098545
Ik vind tot nu toe het seizoen gewoon minder. Ik weet niet waarom.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119099422
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind tot nu toe het seizoen gewoon minder. Ik weet niet waarom.
ik ook hoor.... Helaas. Ik kijk er niet meer zo naar uit :o
pi_119099585
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 20:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik ook hoor.... Helaas. Ik kijk er niet meer zo naar uit :o
Normaal was vrijdag echt dat ik ervoor vrij maakte. Nu vraag ik op zaterdag of J het wilt downloaden en kijk ik het op zondag wel een keer als ik tijd heb.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119123507
Ik vond het wel een leuke aflevering. Nice dat Elena iemand gedood heeft. Ik denk trouwens dat Katherine wel echt terug is. Ze doen het laten zien in de promo tijdens de hallucinaties zodat wij denken dat het niet echt is, maar ik denk wel dat het echt is. Misschien heeft Kath ook ooit een Hunter gedood. Who knows :D
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 12 november 2012 @ 16:53:37 #151
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_119130231
Ben echt wel een beetje klaar met deze series. Dat continu zielige gedoe en gejammer van Elena. De eeuwige 2 strijd tussen Damon en Stephen en dan nog niet eens te noemen het enorme slappe verhaallijn wat maar uitgebreid wordt met onzinnige karakters.

Op deze manier krijg je een soort GTST die eeuwig doorgaat. Ik zeg veel plezier ermee ;-)
pi_119137807
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:53 schreef Pollore het volgende:
Ben echt wel een beetje klaar met deze series. Dat continu zielige gedoe en gejammer van Elena. De eeuwige 2 strijd tussen Damon en Stephen en dan nog niet eens te noemen het enorme slappe verhaallijn wat maar uitgebreid wordt met onzinnige karakters.

Op deze manier krijg je een soort GTST die eeuwig doorgaat. Ik zeg veel plezier ermee ;-)
Ok doei.
Gewoon normaal doen ja.
pi_119137877
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 20:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Normaal was vrijdag echt dat ik ervoor vrij maakte. Nu vraag ik op zaterdag of J het wilt downloaden en kijk ik het op zondag wel een keer als ik tijd heb.
ja heb ik ook :D

Normaal altijd gelijk vrijdag kijken (had vrijdag roostervrij) maar nu heel vaak pas op zondag kijken :o
pi_119138049
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:53 schreef Pollore het volgende:
Ben echt wel een beetje klaar met deze series. Dat continu zielige gedoe en gejammer van Elena. De eeuwige 2 strijd tussen Damon en Stephen Stefan en dan nog niet eens te noemen het enorme slappe verhaallijn wat maar uitgebreid wordt met onzinnige karakters.

Op deze manier krijg je een soort GTST die eeuwig doorgaat. Ik zeg veel plezier ermee ;-)
Dank je.
pi_119202091
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef Kinga het volgende:
God wat voorspelbaar. Jeremy die nu vast hunter wordt, een aantal vampires moet killen om die tattoo te laten uitbreiden, om uit eindelijk Elena weer mens te laten worden... gaap.
Ehm, iedere andere uitkomst zou dan niet voorspelbaar zijn, maar wel weer vreselijk onlogisch. :D
Het is toch een beetje het een of het ander....

Hoop dat Elena weer mens wordt, om daarna weer opnieuw vampier te worden en de cure is dan opperdepop. Lijkt me lachen. En dan mag dat broertje van Damon (kan zijn naam niet herinneren :P) mooi dood, na het gebruiken van de cure, en dan kan Damon met Elena. All problems solved :P
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_119202153
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 47% gewijzigd door Ticootje op 14-11-2012 15:29:39 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119202272
Fixed.

Bedankt dat je dit spoilerd. Voortaan even in een tag graag. Ik hoef niet te weten wat er in de boeken gebeurt, dank u :D

[ Bericht 51% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 14-11-2012 15:41:21 ]
Gewoon normaal doen ja.
pi_119202404
Fix sorry... Heel veel volgen ze trouwens niet.. En bepaalde personages die in de boeken wel zijn en in de serie niet en andersom... Ik dacht dat iedereen hier wel wist wat er in de boeken gebeurd..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 14 november 2012 @ 15:35:16 #159
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_119202558
Ik had hem ook gezien :{

We hebben de boeken wel op E-reader, maar ze zijn Engels en ik heb er de puf niet voor om dat te lezen zo. Dus nee, ik heb de boeken nog niet gelezen :N
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_119202817
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:30 schreef Ticootje het volgende:
Fix sorry... Heel veel volgen ze trouwens niet.. En bepaalde personages die in de boeken wel zijn en in de serie niet en andersom... Ik dacht dat iedereen hier wel wist wat er in de boeken gebeurd..
Ja, daar ben ik wel van op de hoogte, dat er andere personages in voorkomen. Maar dat betekent niet dat ik precies wil weten wat er gebeurt in de boeken :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_119202845
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik wel van op de hoogte, dat er andere personages in voorkomen. Maar dat betekent niet dat ik precies wil weten wat er gebeurt in de boeken :D
Ik heb ook alleen maar de samenvatting van wiki gelezen... Sorry als mijn spoiler ook een echte spoiler is... Het is echt een gok hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119202884
lijkt me logisch dat ze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar draait het dit hele seizoen om :{ ik vind het niet echt spoilerwaardig
pi_119203076
Oh ik zat te denken...
Mag ik hier wel speculeren over de previews???

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119203199
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:44 schreef EilandjeOnline het volgende:
lijkt me logisch dat ze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar draait het dit hele seizoen om :{ ik vind het niet echt spoilerwaardig
Boekenspoilers hoeven hier gewoon niet geplaatst te worden. :)

Uiteraard mag er gespeculeerd worden, dat doen we toch altijd!
Gewoon normaal doen ja.
pi_119203253
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:50 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik zat te denken...
Mag ik hier wel speculeren over de previews???

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is sowieso zo, dat het door die hunter komt. Dat is ook gezegd in de preview :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_119203291
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Dat is sowieso zo, dat het door die hunter komt. Dat is ook gezegd in de preview :D
Ik kan het altijd zo moeilijk verstaan, zo die anderhalve seconde dat zoiets gezegd wordt en snelle afwisseling enzo..

Maar ok...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 14 november 2012 @ 15:58:19 #167
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_119203376
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Dat is sowieso zo, dat het door die hunter komt. Dat is ook gezegd in de preview :D
Klopt, maar ik hoop dat Katherine wel echt is.

En Elena haar menselijke kant uit? GRAAG! Ben dat gejank en gemekker van dr ook wel zat :{w
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_119203405
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:58 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Klopt, maar ik hoop dat Katherine wel echt is.

En Elena haar menselijke kant uit? GRAAG! Ben dat gejank en gemekker van dr ook wel zat :{w
Maar dan krijg je gewoon een Kathrine... Tja... Die was ik ook wel zat..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119203781
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:58 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Klopt, maar ik hoop dat Katherine wel echt is.

En Elena haar menselijke kant uit? GRAAG! Ben dat gejank en gemekker van dr ook wel zat :{w
Ik ben dat gejank ook meer dan zat en Stefan ook, bah. :r
En jaaaaa, Kath. :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_119256674
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar dan krijg je gewoon een Kathrine... Tja... Die was ik ook wel zat..
Ja, maar denk eens aan de leuke Delena-scenes die we dan krijgen. Hopelijk....van mij mag ze wel ff een daagje d'r humanity uitzetten hoor ;) Of niet, maar dan wil ik minstens een hele aflevering shirtless Damon gewoon omdat het kan :P
pi_119265887
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:12 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ja, maar denk eens aan de leuke Delena-scenes die we dan krijgen. Hopelijk....van mij mag ze wel ff een daagje d'r humanity uitzetten hoor ;) Of niet, maar dan wil ik minstens een hele aflevering shirtless Damon gewoon omdat het kan :P
Kath - Damon is geen Delena scene natuurlijk :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_119266501
deze aflevering O+ O+ O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en Jeremy was badass! _O_ O+
pi_119266524
Oh my gosh ik kan pas morgen kijken, shit! :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_119270366
Whooohooooo DELENA *O* *O*
pi_119273396
Een hele aflevering about Elena, echt de serie is beter af zonder haar.
I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!
pi_119273444
Ik vond haar nu net deze aflevering heel erg mee vallen.
Nu het uit is met stefan is dat gezeur iig hoop ik ook verleden tijd :Y

Bonnie gaat echt wat doen met die leraar :Y :')
pi_119275861
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:42 schreef Pvoesss het volgende:
Whooohooooo DELENA *O* *O*
*O* _O_
  vrijdag 16 november 2012 @ 16:23:11 #178
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119279640
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:33 schreef loezzzje het volgende:

[..]

*O* _O_
O+ O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 16 november 2012 @ 16:51:27 #180
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_119280799
Hopelijk niet te snel DELENA. Lat Elena eerst maar wat alleen zijn.
Trotse Belg.
  vrijdag 16 november 2012 @ 17:06:08 #181
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119281356
Was tof Katherine terug te zien..ook al was het een hallucinatie :P Verder ook een leuke ep! Hopen dat Elena nu iets serieus begint met Damon. Niet weer aftasten bij hem en dan alsnog weer terugkomen bij Stefan zoals in seizoen 3..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_119289562
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:51 schreef Sasman het volgende:
Hopelijk niet te snel DELENA. Lat Elena eerst maar wat alleen zijn.
Idd niet gelijk de volgende aflevering naar Damon gaan. Laat haar maar vechten voor hem.
pi_119289903
Mijn god, die Elena krijgt ook echt iedere keer wat ze wil......hopelijk geeft Damon niet gelijk toe. Verdient ze niet. Ze begint me wat tegen te staan.

Katherine!!! *O*
Die professor, ik ben benieuwd.
Klaus - Caroline date :Y
pi_119295353
Delena :(
Ik heb zo'n hekel aan dat ja-neespelletje elke keer, maar verder vind ik de serie wel leuk dus dan kijk ik t maar. 't Blijft natuurlijk ook wel een tienerdrama. Leuk weer dat Klaroline er in voor kwam O+ Ben benieuwd of ze die date ook nog expliciet gaan tonen. Zou jammer zijn als ze het impliciet doen en er in een aflevering alleen maar over praten.

Vond het trouwens wel zielig voor die Chris. En Stefan echt zovan 'sorry dat we hem doden maar het is gewoon noodzakelijk' :') . Achja, en wat vreemd eigk dat die Haley zon closeup had wat impliceerde dat ze misschien toch gevoelens had voor Tyler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:22:35 #185
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_119295761
Jeremy "what happend?!"
Damon "long story, buy the e-book"


_O- _O- _O- _O - ik moest echt zó hard lachen :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_119295980
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:15 schreef Goofoyou het volgende:
Delena :(
Ik heb zo'n hekel aan dat ja-neespelletje elke keer, maar verder vind ik de serie wel leuk dus dan kijk ik t maar. 't Blijft natuurlijk ook wel een tienerdrama. Leuk weer dat Klaroline er in voor kwam O+ Ben benieuwd of ze die date ook nog expliciet gaan tonen. Zou jammer zijn als ze het impliciet doen en er in een aflevering alleen maar over praten.

Vond het trouwens wel zielig voor die Chris. En Stefan echt zovan 'sorry dat we hem doden maar het is gewoon noodzakelijk' :') . Achja, en wat vreemd eigk dat die Haley zon closeup had wat impliceerde dat ze misschien toch gevoelens had voor Tyler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat zij gevoelens heeft wil niet zeggen dat er een liefdesverhaal in zit. :D
pi_119310268
Het is uit!!!! Yeah!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119312144
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:24 schreef Ticootje het volgende:
Het is uit!!!! Yeah!
:( :(
pi_119312688
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:33 schreef Koningin het volgende:

[..]

:( :(
Team Damon. :)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 17 november 2012 @ 17:08:25 #190
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_119316227
Hmm even beetje speculeren hé :9

Die god / witch waar die professor het over had he tijdens die exibit. Zou het toevallig zoiets zijn dat als de mark of the hunter compleet is die dude terugkeert in het lichaam van Jeremy (als hij degene is wiens mark compleet wordt). Gezien het feit dat hij zo melodramatisch deed dat als the mark compleet is dat iedereen hem persé nodig zou hebben vanwege zijn kennis ofzo?

Spookt de hele dag al een beetje door mijn hoofd heen.

Iemand? ideeën?
  zaterdag 17 november 2012 @ 17:12:19 #191
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119316363
Ik denk eerder dat die map niet naar de cure leid maar naar de tombe van die Silas, de big bad. En dat die leraar Silas dus wil ontwaken.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 17 november 2012 @ 17:16:05 #192
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_119316483
Ik denk inderdaad ook zoiets als AlwaysHappy.
pi_119317083
Zou me niks verbazen als die professor zelf die god is.
pi_119317957
Ik vind Stefan maar een laf toevoegsel van de serie, zoveel spannends zit er niet in zijn verhaallijn, saai vooral. En ik begin me bijna te ergeren aan de serie.. door jawohl, Elena, die stem, dat gewauwel van r huu.

en meer Klaus en Caroline bitte
  zaterdag 17 november 2012 @ 18:56:26 #195
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119319189
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:37 schreef pervertedhermit het volgende:
Zou me niks verbazen als die professor zelf die god is.
Zou ook kunnen ja, goed bedacht. En dan zou die cure in dat geval wel bestaan maar dan is het ook ergens anders goed voor ( meer macht of iets dergelijks ) die hij wilt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_119319424
Silas krijgt misschien z'n kracht pas terug als hij de complete map heeft?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 17 november 2012 @ 19:15:41 #197
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_119319804
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:04 schreef Ticootje het volgende:
Silas krijgt misschien z'n kracht pas terug als hij de complete map heeft?
Misschien is de cure dan wel helemaal niet voor de vampies, maar voor hemzelf (als de prof die Silas is)!
pi_119319894
Of de map leidt naar Silas en is Silas de weg naar de cure. Uiteindelijk is misschien z'n doel om alle vampieren uit te roeien?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119321130
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:15 schreef mawtje het volgende:
Een hele aflevering about Elena, echt de serie is beter af zonder haar.
zelfde gedachten _O-
pi_119321377
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:10 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind Stefan maar een laf toevoegsel van de serie, zoveel spannends zit er niet in zijn verhaallijn, saai vooral. En ik begin me bijna te ergeren aan de serie.. door jawohl, Elena, die stem, dat gewauwel van r huu.

en meer Klaus en Caroline bitte
dat dus idd
pi_119323869
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Team Damon. :)
^O^

Ik heb nog geen idee wat die professor van plan is. Moet de aflevering nog maar een keer met subs kijken, dan begrijp ik het beter :P
pi_119324811
Die leraar moet ook gewoon weten wat Damon is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 18 november 2012 @ 12:18:13 #203
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_119338369
Team Delena!! Waarschijnlijk krijgen we ongeveer 1 aflevering en dat is t weer die doodsaaie Stephen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_119338398
Nee nu het uit is hoop ik gewoon dat Stefan en Klaus samen op pad gaan en een poosje wegblijven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119338412
nee, Klaus O+ Caroline

en dat hybridssiregedoe mag ook wel op een laag pitje
pi_119339673
Maar wat is die Silas precies eigenlijk?
pi_119339958
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 13:05 schreef Koningin het volgende:
Maar wat is die Silas precies eigenlijk?
De wizard die een spell voor zichzelf had en zichzef onsterfelijk heeft gemaakt, met behulp van een vrouw? Maar hij wilde een andere vrouw datzelfde geven en dus degene die hem heeft geholpen heeft die vrouw afgemaakt en hem begraven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119340024
Shane zal vast niet onsterfelijk zijn... Anders had hij allang een keer 1 van die originals ontmoet in al zn zoektochten.

Hij heeft verder ook geen krachten... Zou een kracht hem drijven? De tattoo die hem leidt naar Silas, dat dat zijn doel is, om Silas te ontwaken / bevrijden? Zou Silas ook degene zijn die de hunters heeft ontworpen? Zou Silas de key zijn naar de Cure?

Ja ik heb m net een 2e keer gezien.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119343241
Ik denk ook dat Silas de sleutel naar de cure is. En misschien dat Shane hem kan laten ontwaken. Zoiets zal het wel zijn. Anders zei hij niet tegen Bonnie; I'm the only one that can help. The only one.

Hij is toch wel een beetje creepy maar wel lekker creepy :P
pi_119344644
Kan je er een trucje op? :D
pi_119346942
Waarom zou hij de only one zijn??

Ik denk dat er meer zijn die weten wat ze met de map moeten, maar dat hij gewoon de eerste wilt zijn.
Klaus wist ook van de map.

Maar even: er waren 5 hunters, niet onsterfelijk maar geven hun ding door. En 5 originials. Voor elke 1 hunter?

Silas was de eerste onsterfelijke? Hoe wist ester van die spell om haar kinderen hetzelfde te geven.
En zou Silas niet ook een vampier zijn? Dat dat de prijs is die je betaald voor onsterfelijkheid. In dat geval heeft hij geen krachten meer, want je kunt geen heks en vampier zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119347198
Zojuist de aflevering bekeken, heel goed. Die hallucinaties vond ik wel nice, vooral die allereerste waarbij ze Jeremy in zijn nek stak. Die zag ik niet aankomen. Ook leuk dat we Kath weer even gezien hebben, ik hoop écht dat zij terug gaat komen. Verder natuurlijk awesome dat ze het eindelijk heeft uitgemaakt met die saaie lamlul, ik ben Stefan zo zat. Die blik in zijn ogen, buhhh. Lekker oprotten mag hij w/

Ben ik trouwens de enige die Hayley echt ongelooflijk knap vind? :D Op haar zou ik ook zeker wel een truukje kunnen, misschien wel leuk als Stefan en zij wat krijgen, ofzo :') Badass Vampire & Wolfgirl. Zal wel niet gebeuren, maar toch.

En ik ben het eens met de meeste dames hier: more Klaroline bitte! :Y
Gewoon normaal doen ja.
pi_119348347
Ik ga nog ff door met denken.

Silas zou de ontwerper zijn van de spell, en die op zichzelf hebben gebruikt. Esther heeft m voor haar kinderen gebruikt en daarbij de zon en de eik als punten genomen die onderdeel maakten van de spell.
Silas zal waarschijnlijk andere elementen hebben genomen, dus misschien is hij een heel ander soort onsterfelijke.


Greater evil?? Zoals de brief van die pastoor?? Waarom moest die counsel dood, zijn er geesten nodig om Silas te ontwaken? Dat prof Shane iets te maken heeft met die opoffering is wel duidelijk.

Hoe weet Shane eigenlijk alles?? Alles wat hij weet kan hij niet in een mensenleven hebben onderzocht. Wat nou als Shane Silas is.... Maar dat hij enkel gebruik maakt van het lichaam net zoals Klaus deed? Hij heeft de map nodig om zichzelf te bevrijden en omdat hij de ontwerper van de spell is kan hij m ook omdraaien???

[ Bericht 14% gewijzigd door Ticootje op 18-11-2012 17:29:20 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119356037
quote:
2s.gif Op zondag 18 november 2012 15:34 schreef Pvoesss het volgende:
Kan je er een trucje op? :D
Nou dat gaat ook weer een beetje ver :P Ian/Damon blijft de enige waar ik een trucje op kan :9~ O+
pi_119357447
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 16:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Zojuist de aflevering bekeken, heel goed. Die hallucinaties vond ik wel nice, vooral die allereerste waarbij ze Jeremy in zijn nek stak. Die zag ik niet aankomen. Ook leuk dat we Kath weer even gezien hebben, ik hoop écht dat zij terug gaat komen. Verder natuurlijk awesome dat ze het eindelijk heeft uitgemaakt met die saaie lamlul, ik ben Stefan zo zat. Die blik in zijn ogen, buhhh. Lekker oprotten mag hij w/

Ben ik trouwens de enige die Hayley echt ongelooflijk knap vind? :D Op haar zou ik ook zeker wel een truukje kunnen, misschien wel leuk als Stefan en zij wat krijgen, ofzo :') Badass Vampire & Wolfgirl. Zal wel niet gebeuren, maar toch.

En ik ben het eens met de meeste dames hier: more Klaroline bitte! :Y
Caroline, Hayley, jij en ik.
O+
pi_119364682
Vraag me af wie van de serieschrijvers fan was van Highlander ;) (google even op Silas + immortal) :P

Maar nice, we weten nu dus eindelijk wat 'the great evil' is waar voor gewaarschuwd werd eerder. Ben wel benieuwd waar dit seizoen heen gaat.
pi_119365006
Gokje, we gaan wel kennis maken met het greater evil.

Maar ach. Klaus zou ook kei gevaarlijk zijn enzo. En oppassen voor de originials. En een seizoen later kun je er een borrel mee drinken in de bar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119367738
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef Ticootje het volgende:
Gokje, we gaan wel kennis maken met het greater evil.

Maar ach. Klaus zou ook kei gevaarlijk zijn enzo. En oppassen voor de originials. En een seizoen later kun je er een borrel mee drinken in de bar.
Hahaha, ja dat had ik ook al, partyKlaus
pi_119383433
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef Ticootje het volgende:
Gokje, we gaan wel kennis maken met het greater evil.

Maar ach. Klaus zou ook kei gevaarlijk zijn enzo. En oppassen voor de originials. En een seizoen later kun je er een borrel mee drinken in de bar.
Klaus wás ook gevaarlijk. En Elijah net zo goed. :D

Maar idd, Klaus in tha house ready to partehhh ;)

Oja btw er is geen afl next week i.v.m. thanksgiving boo to the fucking hoo ;(
Gewoon normaal doen ja.
pi_119383559
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 14:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Klaus wás ook gevaarlijk. En Elijah net zo goed. :D

Maar idd, Klaus in tha house ready to partehhh ;)

Oja btw er is geen afl next week i.v.m. thanksgiving boo to the fucking hoo ;(
Dus S5 = Klaus en Silas drinking buddies met Damon...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119383600
Klaus is nog steeds gevaarlijk maar gewoon niet spannend meer, eerder saai, Klaus is alleen interessant als hij een scene met Caroline heeft, altijd grappig om te zien hoe hij elke keer weer gedist wordt.
Elijah is altijd interessant :D
pi_119383679
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 14:26 schreef EilandjeOnline het volgende:
Klaus is nog steeds gevaarlijk maar gewoon niet spannend meer, eerder saai, Klaus is alleen interessant als hij een scene met Caroline heeft, altijd grappig om te zien hoe hij elke keer weer gedist wordt.
Elijah is altijd interessant :D
Ergens vind ik het sneu... Want je ziet wel dat Klaus heel gek is op Caroline... Dat hij al blij wordt van het feit dat hij haar wat te drinken mag aanbieden. Ik hoop dat er iets uit de date komt..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119385574
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 14:26 schreef EilandjeOnline het volgende:
Klaus is nog steeds gevaarlijk maar gewoon niet spannend meer, eerder saai, Klaus is alleen interessant als hij een scene met Caroline heeft, altijd grappig om te zien hoe hij elke keer weer gedist wordt.
Elijah is altijd interessant :D
Elijah is idd altijd interessant O+ Maar vind Klaus zijn accent zo leuk O+
Gewoon normaal doen ja.
pi_119385711
en rebeccah en elena praten met een tempo of ze net 3 jaar in coma hebben gelegen
pi_119386006
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:21 schreef Kleurdoos het volgende:
en rebeccah en elena praten met een tempo of ze net 3 jaar in coma hebben gelegen
Vind je? :o ben ik het niet mee eens eigenlijk, of nouja, ik stoor me er niet aan
Gewoon normaal doen ja.
pi_119386271
Oh de preview, staat Stefan nu met een koffer in zn handen? Gaat hij weg ja?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119387008
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:33 schreef Ticootje het volgende:
Oh de preview, staat Stefan nu met een koffer in zn handen? Gaat hij weg ja?
Nu je het zegt, ik zie het ook, en hij zegt tegen Damon "Don't pretend this isn't the best day of your life" dus ik denk idd dat hij even op gaat zouten :W
Gewoon normaal doen ja.
pi_119389962
Ik probeer deze serie te volgen maar het lukt niet echt. :P Ligt een beetje aan het acteerwerk en de cast.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119399115
quote:
9s.gif Op maandag 19 november 2012 16:50 schreef drumstickNL het volgende:
Ik probeer deze serie te volgen maar het lukt niet echt. :P Ligt een beetje aan het acteerwerk en de cast.
Mmmz, too bad.
Gewoon normaal doen ja.
pi_119404110
quote:
9s.gif Op maandag 19 november 2012 16:50 schreef drumstickNL het volgende:
Ik probeer deze serie te volgen maar het lukt niet echt. :P Ligt een beetje aan het acteerwerk en de cast.
Bende gij al verder dan de eerste helft van seizoen 1?
pi_119404249
Eerste eps van dat seizoen gekeken, daarna overgegaan naar de laatste eps.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119405246
quote:
11s.gif Op maandag 19 november 2012 21:28 schreef drumstickNL het volgende:
Eerste eps van dat seizoen gekeken, daarna overgegaan naar de laatste eps.
Kap er dan gewoon mee want dit is zonde van je tijd
Gewoon normaal doen ja.
pi_119405347
.. :') okay
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 19 november 2012 @ 21:45:01 #235
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_119405395
quote:
11s.gif Op maandag 19 november 2012 21:28 schreef drumstickNL het volgende:
Eerste eps van dat seizoen gekeken, daarna overgegaan naar de laatste eps.
Dan snap je toch geen ruk van het hele verhaal? :') Geen wonder dat het je dan niet lukt om het te volgen! :')
pi_119405406
quote:
11s.gif Op maandag 19 november 2012 21:44 schreef drumstickNL het volgende:
.. :') okay
Niet dan? :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_119405512
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:45 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Dan snap je toch geen ruk van het hele verhaal? :') Geen wonder dat het je dan niet lukt om het te volgen! :')
Dit. :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_119405832
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:45 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Dan snap je toch geen ruk van het hele verhaal? :') Geen wonder dat het je dan niet lukt om het te volgen! :')
Ik snapte het verhaal wel maar ik stoorde mij gewoon aan de cast, allemaal van die amerikaanse mooiboy's en perfecte dames, allemaal van die babyface's. misschien is het wat te vrouwelijk voor mij als ik zie wie er allemaal in dit topic post. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119406415
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 21:52 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Ik snapte het verhaal wel maar ik stoorde mij gewoon aan de cast, allemaal van die amerikaanse mooiboy's en perfecte dames, allemaal van die babyface's. misschien is het wat te vrouwelijk voor mij als ik zie wie er allemaal in dit topic post. :P
En waarop baseer jij dat dan? :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_119406502
Baseer ik wat waarop? Misschien lijkt het alsof ik iets aan het bashen ben maar ik draag bij aan het topic.. in zekere zin.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  ESF Reporter maandag 19 november 2012 @ 22:07:04 #241
87554 Cee
Welluk?
pi_119406830
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 21:52 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Ik snapte het verhaal wel maar ik stoorde mij gewoon aan de cast, allemaal van die amerikaanse mooiboy's en perfecte dames, allemaal van die babyface's. misschien is het wat te vrouwelijk voor mij als ik zie wie er allemaal in dit topic post. :P
Misschien is True Blood meer iets voor jou (als je dat tenminste nog niet kent). :)
Overigens was ik aan het begin ook 'bang' dat het me te veel teen drama zou zijn maar daar stoor ik me helemaal niet meer aan. Omdat de nadruk er niet op ligt.
pi_119407226
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Elijah is idd altijd interessant O+ Maar vind Klaus zijn accent zo leuk O+
Echt? Smaken verschillen. Ik krijg er spontaan uitslag van. Van zijn hoofd trouwens ook :P
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_119407479
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:07 schreef Cee het volgende:

[..]

Misschien is True Blood meer iets voor jou (als je dat tenminste nog niet kent). :)
Overigens was ik aan het begin ook 'bang' dat het me te veel teen drama zou zijn maar daar stoor ik me helemaal niet meer aan. Omdat de nadruk er niet op ligt.
Thanks zal het even checken.

Overigens even een plaatje opgezocht:

De cast bestaat allemaal een beetje uit hetzelfde type persoon, niet een stoere gozer of oude kerel / vrouwen idem ditto al heb ik geen bezwaar tegen eyecandy normaal. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119408732
ik vind VD ook best soft eigenlijk

wat meer naakt en grof geweld mag wel O+
  maandag 19 november 2012 @ 22:48:54 #245
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119409238
Als je meer naakt en geweld wilt is True Blood inderdaad een beter alternatief :P Ik vind beiden wel leuk eigenlijk.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_119409482
quote:
11s.gif Op maandag 19 november 2012 22:17 schreef drumstickNL het volgende:

niet een stoere gozer of oude kerel / vrouwen idem ditto al heb ik geen bezwaar tegen eyecandy normaal. :')
Dan zou ik toch eens iets beter kijken en alle seizoenen tot je tot die conclusie komt. :X
pi_119409839
truelood heb ik allemaal al gezien uiteraard :+
pi_119419774
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef djenneke het volgende:

[..]

Echt? Smaken verschillen. Ik krijg er spontaan uitslag van. Van zijn hoofd trouwens ook :P
Van Elijah of het accent van Klaus? :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_119420179


:9~
pi_119420220
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 11:48 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]

:9~
Ohjawel O+
Gewoon normaal doen ja.
pi_119422601
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 11:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ohjawel O+
Yes :Y
pi_119444317
Ik vind Elijah in de serie niks maar op die foto mag hij er wel wezen :9~
pi_119454893
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:33 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind Elijah in de serie niks maar op die foto mag hij er wel wezen :9~
Niet? Ik was al vanaf zijn eerste entree geïnteresseerd in hem (niet in zijn uiterlijk, maar het karakter was hij speelt) en IRL blijkt hij nog een hottie te zijn ook :D
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 21 november 2012 @ 10:40:43 #254
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_119457057


I was hungry at the Dr... Damon Salvatore style ;)

_O-
pi_119457096
quote:
17s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]

I was hungry at the Dr... Damon Salvatore style ;)

_O-
Oeehhh die zag ik gister op FB voorbij komen.
Uiteraard heb ik mijn like gegeven O+
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 21 november 2012 @ 10:43:09 #256
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_119457118
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Oeehhh die zag ik gister op FB voorbij komen.
Uiteraard heb ik mijn like gegeven O+
Ik ook vond hem zo lollig :+
pi_119463184
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 11:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Van Elijah of het accent van Klaus? :9
Klaus :D en zijn stem en zijn accent. Ik heb een Klaus-allergie :)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_119463428
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:53 schreef djenneke het volgende:

[..]

Klaus :D en zijn stem en zijn accent. Ik heb een Klaus-allergie :)
Hahaha, ik wil jou wel eens zien zitten wanneer Klaus in beeld komt: "Uggghhh heb je hém ook weer! :r "
Gewoon normaal doen ja.
pi_119463622
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Hahaha, ik wil jou wel eens zien zitten wanneer Klaus in beeld komt: "Uggghhh heb je hém ook weer! :r "
Close :D
"Kan hij niet dooooood? Shit, nee. Dat kan hij niet inderdaad" :( }:| :P
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_119463893
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:04 schreef djenneke het volgende:

[..]

Close :D
"Kan hij niet dooooood? Shit, nee. Dat kan hij niet inderdaad" :( }:| :P
The problem is I'm immortal...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119464774
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Niet? Ik was al vanaf zijn eerste entree geïnteresseerd in hem (niet in zijn uiterlijk, maar het karakter was hij speelt) en IRL blijkt hij nog een hottie te zijn ook :D
Nee, vind hem totaal niet interessant :P Als we dan voor originals gaan, geef me dan maar Klaus of Kol :9~
pi_119464980
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:35 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Nee, vind hem totaal niet interessant :P Als we dan voor originals gaan, geef me dan maar Klaus of Kol :9~
Ok jammer, want ik vind zijn karakter sowieso erg cool. 'Man of his word' and so on.

Ja ok, Kol is veel hotter, maar die was er nog niet in seizoen 2. :9
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 21 november 2012 @ 18:08:53 #263
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119472312
Elijah vind ik ook veel gaver dan Klaus. Ze lieten het zo overkomen dat Klaus super gevaarlijk was eind van seizoen 2, maar ondertussen? Elijah is ondertussen ook wel vrij goed geworden, maar ik vond hem veel beter als evil dan Klaus eigenlijk Elijah en Rebecca zijn mijn original favorieten :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_119488333
Klaus vond ik wel ontzettend evil in S3 (nu niet meer). Elijah was echt 1 episode evil en daarna werd hij een beetje een softie :P

Kol is sowieso heel hot :9~ Hoop dat hij nog terugkomt.
pi_119493815
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef loezzzje het volgende:
Klaus vond ik wel ontzettend evil in S3 (nu niet meer). Elijah was echt 1 episode evil en daarna werd hij een beetje een softie :P

Kol is sowieso heel hot :9~ Hoop dat hij nog terugkomt.
Nee toch, Elijah was vaker evil. En elke keer liet hij zien dat hij niks kwaads in de zin had en dan kwamen ze weer met een falende actie om hem te vermoorden enzo. :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_119507283
Vanavond wel of geen aflevering?
  donderdag 22 november 2012 @ 16:50:23 #267
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_119507312
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:49 schreef Koningin het volgende:
Vanavond wel of geen aflevering?
Helaas geen -O- bijna geen enkele serie heeft een uitzending vandaag ivm thanksgiving.
pi_119507327
;(
pi_119514341
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Niet? Ik was al vanaf zijn eerste entree geïnteresseerd in hem (niet in zijn uiterlijk, maar het karakter was hij speelt) en IRL blijkt hij nog een hottie te zijn ook :D
team elijah idd *O*
pi_119514487
balen, een kale vrijdag qua series morgen, geen The Vampire Diaries, Grey's Anatomy , Person of Interest, Scandal , alleen fucking Glee :{w
pi_119515386
Glee wel? Tsss (nouja tenminste iets om te kijken morgen :P) maar als ze het ene niet uitzenden moeten ze het andere ook niet uitzenden.
pi_119515485
tja of omwisselen , voor glee blijf ik niet thuis
pi_119515670
Ik had idd liever TVD ja.
  donderdag 22 november 2012 @ 22:42:30 #274
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_119521836
Ik mis vooral TVD en Grey's morgen :P Glee kijk ik nog steeds ( waarom eigenlijk? ) maar als ik zou mogen kiezen had ik toch zeker TVD of Grey's gekozen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_119528760
Ik vind het op zich niet zo heeeeel erg dat er geen episode is, heb een super druk weekend voor de boeg. En ook een drukke week, dus het komt voor mij wel een beetje goed uit :@

Btw, Paul Wesley komt ook naar de Con waar ik naartoe ga! Nu Nina en Daniel nog en ik ben blij. Ohja en Joseph mag ook wel komen. En Candice. :9
Gewoon normaal doen ja.
  zaterdag 24 november 2012 @ 16:15:05 #276
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_119574111
Op zowel Damon als Elijah kan ik wel een trucje.

Nog 6nachtjes en dan is de coorspelling een echte team Damon aflevering!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_119626336
ah ik vond het helemaal niet leuk dat elena zei dat ze damon leuker vond!
pi_119630433
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 00:12 schreef casper019 het volgende:
ah ik vond het helemaal niet leuk dat elena zei dat ze damon leuker vond!
Grapje zeker? :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_119633752
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 10:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Grapje zeker? :9
heb je t einde niet gezien dat gesrek tussen elena en stefan?
pi_119634169
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:00 schreef casper019 het volgende:

[..]

heb je t einde niet gezien dat gesrek tussen elena en stefan?
tienerdrama? nee dat skipte ik ff...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119637939
Dat vond ik het beste van de aflevering, die break up ;)
pi_119638150
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:30 schreef loezzzje het volgende:
Dat vond ik het beste van de aflevering, die break up ;)
Ze zal wel weer zitten janken..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119638580
Elena? Nee, die liet geen traan. Waarschijnlijk omdat ze dacht, nou kan ik eindelijk een ritje op Damon maken :P :9~
pi_119638773
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:51 schreef loezzzje het volgende:
Elena? Nee, die liet geen traan. Waarschijnlijk omdat ze dacht, nou kan ik eindelijk een ritje op Damon maken :P :9~
Hell yeah!

De vooruitblik zei wel genoeg.. De blikken tussen Elena en Damon en Stefan die zegt, don't pretent this isn't the best day of your life...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119642888
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:00 schreef casper019 het volgende:

[..]

heb je t einde niet gezien dat gesrek tussen elena en stefan?
Jawel, maar dat betekent toch niet dat ik het met jou eens ben? Die hele breakup vond ik geweldig :D Team Damon 4 ever ;)
Gewoon normaal doen ja.
pi_119659476
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hell yeah!

De vooruitblik zei wel genoeg.. De blikken tussen Elena en Damon en Stefan die zegt, don't pretent this isn't the best day of your life...
Juistem! Als die 2 niet gaan sexen volgende aflevering dan weet ik het ook niet meer :P

Ugh Stefan werkt me op mijn zenuwen, hoezo 'ik kan niet tegen mijn verlies' grow some balls! :{
pi_119665068
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 23:09 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Juistem! Als die 2 niet gaan sexen volgende aflevering dan weet ik het ook niet meer :P

Ugh Stefan werkt me op mijn zenuwen, hoezo 'ik kan niet tegen mijn verlies' grow some balls! :{
Ik denk niet dat er gesekst gaat worden hoor, denk dat Damon niet achterlijk is en Elena een beetje moeite gaat laten doen. Hard to get jwt :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_119665096
Whahaha, wat kan hij slecht tegen zn verlies zeg..


"Damon, we need to talk" :') Ja de in de taal van de liefde! Hopsa batsen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119665152
Hallo, er gaat niet gelijk gebatst worden. Team Stefan moet dit nog even verwerken hoor!!
;(
pi_119665182
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 08:58 schreef Ticootje het volgende:
Whahaha, wat kan hij slecht tegen zn verlies zeg..

"Damon, we need to talk" :') Ja de in de taal van de liefde! Hopsa batsen!
Nah, ik denk dat je ongelijk hebt in deze. :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_119665206
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Nah, ik denk dat je ongelijk hebt in deze. :9
Dat weet ik wel zeker... Die 2 gaan eerst nog tig afleveringen om elkaar heen draaien.. En moeilijk doen, want ze houdt zoveel van stefan en ze heeft m zo gekwetst.. En ze weet niet wat ze met dr gevoel voor damon moet... Yadadaadaadaada...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119665400
en dan zijn Elena en Damon eindelijk samen, wordt ze weer mens, wil ze weer op Stef.
Mannen zijn zo dom, ik had r allang gestaakt
pi_119665449
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:19 schreef Kleurdoos het volgende:
en dan zijn Elena en Damon eindelijk samen, wordt ze weer mens, wil ze weer op Stef.
Mannen zijn zo dom, ik had r allang gestaakt
Oh ja ook dat zie ik wel gebeuren... Dat Damon uiteindelijk toch de grote verliezer is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119665554
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh ja ook dat zie ik wel gebeuren... Dat Damon uiteindelijk toch de grote verliezer is.
Arme Damon.... kom maar uithuilen bij mij. :*
Gewoon normaal doen ja.
pi_119666454
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 08:58 schreef Ticootje het volgende:
Whahaha, wat kan hij slecht tegen zn verlies zeg..


"Damon, we need to talk" :') Ja de in de taal van de liefde! Hopsa batsen!
Idd _O-
pi_119752710
Jaaa hoor, Damon en Elena bespringen elkaar weer in ep. 8 :')
pi_119752786
\O/
pi_119760510
Vanavond is 7. 8 komt pas volgende week :P
pi_119771947
Elena is sired to damon :D
En yeeeeeeeey heel veel Delena actie O+
pi_119772107


Ik ga lekker nog niets lezen maar deze moet wel even gepost worden!! O+
Gewoon normaal doen ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')