Ohhhh. Dat zou ik wel leuk vindenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of dat Stefan de cure neemt en dus sterft en Damon haar opvangt maar voor altijd een vampier blijft.
Om kindjes te makenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ohhhh. Dat zou ik wel leuk vindenMaar waarom zou Stefan als eerste de Cure nemen?
Ik denk dat de serie op die manier eindigt ja. Dat ze moeten kiezen of ze de cure nemen of niet. Dat Caroline bv wel vampire blijft, maar dat Elena samen met Stefan en/of Damon de cure neemt, etc.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Om kindjes te maken
Nee serieus, iets als romantisch samen met Elena de cure nemen ofzo, zodat ze als mensen verder kunnen?
Gatver, ik hoop het niet hoor, dat is best wel een faaleinde. Maar hoe vaak hebben wij het bij het juiste eind? De producers weten ons (althans, mij) altijd te verrassen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk dat de serie op die manier eindigt ja. Dat ze moeten kiezen of ze de cure nemen of niet. Dat Caroline bv wel vampire blijft, maar dat Elena samen met Stefan en/of Damon de cure neemt, etc.
Volgens mij hebben we het nog nooit goed gehad hoe iets gaan lopen...quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Gatver, ik hoop het niet hoor, dat is best wel een faaleinde. Maar hoe vaak hebben wij het bij het juiste eind? De producers weten ons (althans, mij) altijd te verrassen.
Nee daarom, haha!quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het nog nooit goed gehad hoe iets gaan lopen...
Geen idee?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
is dit het laatste seizoen dan ?
Hoop het nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
is dit het laatste seizoen dan ?
Why?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ik denk trouwens wel dat dit t laatste seizoen is?
Mwah. Weet ik niet hoor. Ze kunnen altijd nog van álles bij verzinnen. Zie nu maar. Ik had nooit gedacht dat ze nog zoiets cools zouden kunnen verzinnen. En er zijn echt wel veel meer series met +5 seizoenen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Ticootje het volgende:
Maar op een gegeven moment is het verhaal toch ook wel klaar.?
Zolang ze maar niet teveel rare dingen gaan verzinnen..quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Mwah. Weet ik niet hoor. Ze kunnen altijd nog van álles bij verzinnen. Zie nu maar. Ik had nooit gedacht dat ze nog zoiets cools zouden kunnen verzinnen. En er zijn echt wel veel meer series met +5 seizoenen.
We hebben alleen wel een nieuwe hunter,quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:17 schreef loezzzje het volgende:
Deze aflevering
Eindelijk af van die hunter. Hij irriteerde me mateloos. En Elenaze was wel badass deze aflevering
Inderdaad. Verder vind ik Elena ook wel een beetje een zeur aan het worden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef Kinga het volgende:
God wat voorspelbaar. Jeremy die nu vast hunter wordt, een aantal vampires moet killen om die tattoo te laten uitbreiden, om uit eindelijk Elena weer mens te laten worden... gaap.
Mwa, was altijd al een beetje eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:36 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad. Verder vind ik Elena ook wel een beetje een zeur aan het worden.
SPOILER: volgende afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Jer ben ik dan weer minder bangquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:06 schreef Curiosity het volgende:
[..]
We hebben alleen wel een nieuwe hunter,
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:36 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad. Verder vind ik Elena ook wel een beetje een zeur aan het worden.
Ik denk dat Jeremy geen keuze heeft, je bent hunter of niet, ze moeten doden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef Kinga het volgende:
God wat voorspelbaar. Jeremy die nu vast hunter wordt, een aantal vampires moet killen om die tattoo te laten uitbreiden, om uit eindelijk Elena weer mens te laten worden... gaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dusquote:
ik ook hoor.... Helaas. Ik kijk er niet meer zo naar uitquote:Op zondag 11 november 2012 20:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind tot nu toe het seizoen gewoon minder. Ik weet niet waarom.
Normaal was vrijdag echt dat ik ervoor vrij maakte. Nu vraag ik op zaterdag of J het wilt downloaden en kijk ik het op zondag wel een keer als ik tijd heb.quote:Op zondag 11 november 2012 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook hoor.... Helaas. Ik kijk er niet meer zo naar uit
Ok doei.quote:Op maandag 12 november 2012 16:53 schreef Pollore het volgende:
Ben echt wel een beetje klaar met deze series. Dat continu zielige gedoe en gejammer van Elena. De eeuwige 2 strijd tussen Damon en Stephen en dan nog niet eens te noemen het enorme slappe verhaallijn wat maar uitgebreid wordt met onzinnige karakters.
Op deze manier krijg je een soort GTST die eeuwig doorgaat. Ik zeg veel plezier ermee ;-)
ja heb ik ookquote:Op zondag 11 november 2012 20:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Normaal was vrijdag echt dat ik ervoor vrij maakte. Nu vraag ik op zaterdag of J het wilt downloaden en kijk ik het op zondag wel een keer als ik tijd heb.
Dank je.quote:Op maandag 12 november 2012 16:53 schreef Pollore het volgende:
Ben echt wel een beetje klaar met deze series. Dat continu zielige gedoe en gejammer van Elena. De eeuwige 2 strijd tussen Damon en Stephen Stefan en dan nog niet eens te noemen het enorme slappe verhaallijn wat maar uitgebreid wordt met onzinnige karakters.
Op deze manier krijg je een soort GTST die eeuwig doorgaat. Ik zeg veel plezier ermee ;-)
Ehm, iedere andere uitkomst zou dan niet voorspelbaar zijn, maar wel weer vreselijk onlogisch.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef Kinga het volgende:
[ Bericht 47% gewijzigd door Ticootje op 14-11-2012 15:29:39 ]I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ja, daar ben ik wel van op de hoogte, dat er andere personages in voorkomen. Maar dat betekent niet dat ik precies wil weten wat er gebeurt in de boekenquote:Op woensdag 14 november 2012 15:30 schreef Ticootje het volgende:
Fix sorry... Heel veel volgen ze trouwens niet.. En bepaalde personages die in de boeken wel zijn en in de serie niet en andersom... Ik dacht dat iedereen hier wel wist wat er in de boeken gebeurd..
Ik heb ook alleen maar de samenvatting van wiki gelezen... Sorry als mijn spoiler ook een echte spoiler is... Het is echt een gok hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik wel van op de hoogte, dat er andere personages in voorkomen. Maar dat betekent niet dat ik precies wil weten wat er gebeurt in de boeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. daar draait het dit hele seizoen omik vind het niet echt spoilerwaardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:44 schreef EilandjeOnline het volgende:
lijkt me logisch dat zeBoekenspoilers hoeven hier gewoon niet geplaatst te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. daar draait het dit hele seizoen omik vind het niet echt spoilerwaardig
Uiteraard mag er gespeculeerd worden, dat doen we toch altijd!Gewoon normaal doen ja.
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:50 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik zat te denken...
Mag ik hier wel speculeren over de previews???Dat is sowieso zo, dat het door die hunter komt. Dat is ook gezegd in de previewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
Ik kan het altijd zo moeilijk verstaan, zo die anderhalve seconde dat zoiets gezegd wordt en snelle afwisseling enzo..quote:Op woensdag 14 november 2012 15:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat is sowieso zo, dat het door die hunter komt. Dat is ook gezegd in de preview
Klopt, maar ik hoop dat Katherine wel echt is.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat is sowieso zo, dat het door die hunter komt. Dat is ook gezegd in de preview
Maar dan krijg je gewoon een Kathrine... Tja... Die was ik ook wel zat..quote:Op woensdag 14 november 2012 15:58 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Klopt, maar ik hoop dat Katherine wel echt is.
En Elena haar menselijke kant uit? GRAAG! Ben dat gejank en gemekker van dr ook wel zat
Ik ben dat gejank ook meer dan zat en Stefan ook, bah.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:58 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Klopt, maar ik hoop dat Katherine wel echt is.
En Elena haar menselijke kant uit? GRAAG! Ben dat gejank en gemekker van dr ook wel zat
Ja, maar denk eens aan de leuke Delena-scenes die we dan krijgen. Hopelijk....van mij mag ze wel ff een daagje d'r humanity uitzetten hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 15:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dan krijg je gewoon een Kathrine... Tja... Die was ik ook wel zat..
Kath - Damon is geen Delena scene natuurlijkquote:Op donderdag 15 november 2012 22:12 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, maar denk eens aan de leuke Delena-scenes die we dan krijgen. Hopelijk....van mij mag ze wel ff een daagje d'r humanity uitzetten hoorOf niet, maar dan wil ik minstens een hele aflevering shirtless Damon gewoon omdat het kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Jeremy was badass!![]()
![]()
Idd niet gelijk de volgende aflevering naar Damon gaan. Laat haar maar vechten voor hem.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:51 schreef Sasman het volgende:
Hopelijk niet te snel DELENA. Lat Elena eerst maar wat alleen zijn.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:15 schreef Goofoyou het volgende:
Delena![]()
Ik heb zo'n hekel aan dat ja-neespelletje elke keer, maar verder vind ik de serie wel leuk dus dan kijk ik t maar. 't Blijft natuurlijk ook wel een tienerdrama. Leuk weer dat Klaroline er in voor kwamBen benieuwd of ze die date ook nog expliciet gaan tonen. Zou jammer zijn als ze het impliciet doen en er in een aflevering alleen maar over praten.
Vond het trouwens wel zielig voor die Chris. En Stefan echt zovan 'sorry dat we hem doden maar het is gewoon noodzakelijk'. Achja, en wat vreemd eigk dat die Haley zon closeup had wat impliceerde dat ze misschien toch gevoelens had voor Tyler.
Maar dat zij gevoelens heeft wil niet zeggen dat er een liefdesverhaal in zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Team Damon.quote:
Zou ook kunnen ja, goed bedacht. En dan zou die cure in dat geval wel bestaan maar dan is het ook ergens anders goed voor ( meer macht of iets dergelijks ) die hij wilt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:37 schreef pervertedhermit het volgende:
Zou me niks verbazen als die professor zelf die god is.
Misschien is de cure dan wel helemaal niet voor de vampies, maar voor hemzelf (als de prof die Silas is)!quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:04 schreef Ticootje het volgende:
Silas krijgt misschien z'n kracht pas terug als hij de complete map heeft?
zelfde gedachtenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:15 schreef mawtje het volgende:
Een hele aflevering about Elena, echt de serie is beter af zonder haar.
dat dus iddquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:10 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind Stefan maar een laf toevoegsel van de serie, zoveel spannends zit er niet in zijn verhaallijn, saai vooral. En ik begin me bijna te ergeren aan de serie.. door jawohl, Elena, die stem, dat gewauwel van r huu.
en meer Klaus en Caroline bitte
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |