abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118801769
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:37 schreef Curiosity het volgende:

Ik krijg er een beetje Buffy kriebels van.
Als in leraar is een watcher?

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

Ik vind de leraar ook heel erg lijken op Alexander in ieder geval.
Mmm zie de overeenkomst niet echt....maar was in die scenes met Alexander dan ook lichtelijk afgeleid. Jesusmina wat een spieren. Geloof dat de dames van de casting aardig wat lol hebben gehad aan de casting van The Five :P
  zondag 4 november 2012 @ 15:06:19 #92
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_118807985
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:18 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Als in leraar is een watcher?

[..]

Als in, ik ben een hunter/slayer maar ik weet het niet, ik doe wat ik moet doen. (qua gevoel)
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_118809183
Ha, nog een faalmomentje ontdekt. Als Elena gevangen is genomen door Rose en Trevor gaat Bonnie haar traceren d.m.v. Jeremy's bloed en zegt ze: "you two are bloodrelated" en werkt nog ook. Fail want Elena is geadopteerd :D :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_118812573
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ha, nog een faalmomentje ontdekt. Als Elena gevangen is genomen door Rose en Trevor gaat Bonnie haar traceren d.m.v. Jeremy's bloed en zegt ze: "you two are bloodrelated" en werkt nog ook. Fail want Elena is geadopteerd :D :')
Ja maar de vader van Elena is de oom van Jeremy dus is er wel degelijk een bloedrelatie!
pi_118814682
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 16:52 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ja maar de vader van Elena is de oom van Jeremy dus is er wel degelijk een bloedrelatie!
Ohja! Dat is waar ook! My bad, haha!
Gewoon normaal doen ja.
pi_118814730
Nu bijna helemaal bij, nog 2 afleveringen te gaan! Ik ben benieuwd of Katherine nog een keer terugkomt en haar reactie op het feit dat Elena nu een vampier is, haha!
pi_118883765
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 17:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nu bijna helemaal bij, nog 2 afleveringen te gaan! Ik ben benieuwd of Katherine nog een keer terugkomt en haar reactie op het feit dat Elena nu een vampier is, haha!
Daar zijn wij zelf ook erg benieuwd naar :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_118885151
Inmiddels helemaal bij. Ik heb wel een beetje te doen met Rebekah hoor. Ja, ze is niet bepaald makkelijk in de omgang, en ja, ze heeft Elena feitelijk vermoord ; maar diep van binnen is het enige wat ze wil liefde. En telkens wordt ze verraden door mensen wie ze denkt te kunnen vertrouwen. Ik vind haar veel leuker dan welke original dan ook. Wel tof hoe ze dat verhaal van de originals hebben uitgelegd in seizoen 3. Dat elk seizoen wel een bepaald thema had ( seizoen 2 draaide bv vooral om Katherine en de introductie van weerwolven en Klaus ).

En wat acteert Nina Dobrev toch altijd goed. De hele cast heeft talent maar zij steekt er voor mij wel bovenuit. Ik dacht de serie minder leuk te gaan vinden nu ze is een vampier is, maar het gaf juist een frisse wind. Ik hoop alleen dat bepaalde karakters gewoon echt menselijk blijven ( Matt, Meredith, etc ). Er zijn nu veel te veel bovennatuurlijke in zo'n vriendengroep. Caroline is ook wel een van mijn favorieten, die is echt gegroeid in iets meer dan 3 seizoenen tijd. En bij Meredith moet ik nog steeds denken aan Nanny Carrie uit One Tree Hill.

En ik ben denk ik niet de enige die zegt dat Elena nu echt een keer volledig voor Damon moet gaan. De schrijvers denken ons een ''epic love triangle'' te geven, maar zo zie ik het allang niet meer. Ze hebben al vrij duidelijk gemaakt dat ze haar laten eindigen met Stefan. Elke keer brengen ze haar op een punt waarbij ze dichter naar Damon toe groeit en dat ze moet kiezen. En elke keer kiest ze Stefan. De veilige optie. Ik wil dat de schrijvers er nu een keer mee stoppen om ''Delena'' fans valse hoop te geven. Want dat is het gewoon. Ik neem niet genoegen met die kleine momentjes die ze krijgen, waarna Elena Damon weer dumpt. Elena is een tof personage maar op deze manier vind ik haar steeds minder leuk. Bij Katherine was het tenminste nog enigszins begrijpbaar dat ze verliefd was op beiden en daar gebruik van maakte. Maar Elena zit zo gewoon niet in elkaar. En zoals ik al eerder zei...ik mis Katherine. Ik vind haar echt zo enorm tof!

Klaus vind ik niks. Toen hij net in de serie kwam was hij wel echt creepy, maar nu vind ik hem weinig meer aan met z'n hybrids. Hij praat nergens anders over, lol. De nieuwe lijn met de ''five'' vind ik wel potentie hebben. Die zijn tenminste geloofwaardig als vampire hunters. Die connor is ook gewoon bijna eng te noemen :P

Een cure...ik denk dat het compleet wat anders inhoud dan dat ze allemaal denken. En als het echt een cure is waarmee ze weer mensen kunnen worden denk ik dat de serie daar mee eindigt, dat Elena weer mens wordt samen met Stefan en/of Damon. Of dat ze in de series finale moet kiezen of ze de cure neemt en dat ze dan nee zegt omdat ze voor eeuwig samen wil zijn met Stefan. Of iets in die richting.

Sorry voor het hele verhaal :P
pi_118885240
En wat nu als de cure geneest, maar daarmee ook de jaren die je stilstond inhaalt?

Snappen jullie me? Stefan is 167 jaar oud, dat als hij de Cure neemt hij meteen tot as vergaat ofzo? Maar dat het enkel een uitkomst kan zijn voor nieuwe vampiers?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118885502
Dat zou ook nog eens kunnen ja :) Maar de schrijvers kennende willen ze het romantisch laten eindigen, dus ik denk dat Elena samen met Stefan of Damon tenminste wel blijft leven en een romantisch happy ending krijgt. Denk ik tenminste. Maar het zou wel een goede verhaallijn zijn ja :)
pi_118885547
Ik mis Katherine ook ;(
Gewoon normaal doen ja.
pi_118885604
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat zou ook nog eens kunnen ja :) Maar de schrijvers kennende willen ze het romantisch laten eindigen, dus ik denk dat Elena samen met Stefan of Damon tenminste wel blijft leven en een romantisch happy ending krijgt. Denk ik tenminste. Maar het zou wel een goede verhaallijn zijn ja :)
Of dat Stefan de cure neemt en dus sterft en Damon haar opvangt maar voor altijd een vampier blijft.
pi_118885712
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Of dat Stefan de cure neemt en dus sterft en Damon haar opvangt maar voor altijd een vampier blijft.
Ohhhh. Dat zou ik wel leuk vinden :D Maar waarom zou Stefan als eerste de Cure nemen?
Gewoon normaal doen ja.
pi_118886006
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ohhhh. Dat zou ik wel leuk vinden :D Maar waarom zou Stefan als eerste de Cure nemen?
Om kindjes te maken :P

Nee serieus, iets als romantisch samen met Elena de cure nemen ofzo, zodat ze als mensen verder kunnen?
pi_118887821
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Om kindjes te maken :P

Nee serieus, iets als romantisch samen met Elena de cure nemen ofzo, zodat ze als mensen verder kunnen?
Ik denk dat de serie op die manier eindigt ja. Dat ze moeten kiezen of ze de cure nemen of niet. Dat Caroline bv wel vampire blijft, maar dat Elena samen met Stefan en/of Damon de cure neemt, etc.
pi_118889205
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik denk dat de serie op die manier eindigt ja. Dat ze moeten kiezen of ze de cure nemen of niet. Dat Caroline bv wel vampire blijft, maar dat Elena samen met Stefan en/of Damon de cure neemt, etc.
Gatver, ik hoop het niet hoor, dat is best wel een faaleinde. Maar hoe vaak hebben wij het bij het juiste eind? De producers weten ons (althans, mij) altijd te verrassen.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118889249
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Gatver, ik hoop het niet hoor, dat is best wel een faaleinde. Maar hoe vaak hebben wij het bij het juiste eind? De producers weten ons (althans, mij) altijd te verrassen.
Volgens mij hebben we het nog nooit goed gehad hoe iets gaan lopen...
pi_118889384
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we het nog nooit goed gehad hoe iets gaan lopen...
Nee daarom, haha!
Gewoon normaal doen ja.
pi_118889606
is dit het laatste seizoen dan ?
pi_118889659
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
Geen idee?
pi_118889688
ik vroeg het me af omdat iedereen het heeft over hoe de serie zou kunnen eindigen op deze pagina ;)
pi_118892119
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
Hoop het niet :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_118892174
ik denk trouwens wel dat dit t laatste seizoen is?
pi_118892747
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ik denk trouwens wel dat dit t laatste seizoen is?
Why?
Gewoon normaal doen ja.
pi_118893046
Ze hebben nog steeds de beste kijkcijfers bij de CW. Series met een 0.6/0.7 rating worden al ''veilig'' genoemd bij de CW, laat staan TVD die vaak tussen de 1.2 en 1.5 zit ( met miljoenen kijkers ). Acteurs staan ook nog onder contract dus ook daarbij kan het niet mis gaan :) We kunnen rustig slapen dus!

We hadden het puur over het einde van de serie omdat die ''cure'' die genoemd werd in de vorige aflevering goed zou passen bij het einde van de serie.
pi_118893120
En bovendien geeft the CW serie's echt wel goed de kans. :Y
pi_118893251
Maar op een gegeven moment is het verhaal toch ook wel klaar.?
pi_118893443
Yes maar ik kan mij niet voorstellen dat dit nu al is :N
pi_118893500
ik weet dat de cast zeg maar voor deze hoeveelheid So's tekenden,wellicht tekenen ze bij hoor.. :P
pi_118893734
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Ticootje het volgende:
Maar op een gegeven moment is het verhaal toch ook wel klaar.?
Mwah. Weet ik niet hoor. Ze kunnen altijd nog van álles bij verzinnen. Zie nu maar. Ik had nooit gedacht dat ze nog zoiets cools zouden kunnen verzinnen. En er zijn echt wel veel meer series met +5 seizoenen.
Gewoon normaal doen ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')