hehe , eindelijk komt er eens wat degelijks langs tussen al dat tienerprutquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
en Elijah gespot in aflevering 4, hell yeah.
Tienerprut? Van jong naar oud..quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:44 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
hehe , eigelijk komt er eens wat degelijks langs tussen al dat tienerprut
Mmm, als je dit zo vervelend vindt, waarom kijk je het dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:22 schreef EilandjeOnline het volgende:
en bijna al deze acteurs spelen tieners of gedragen zich zo in de serie
30 zijn en dan iemand van 17 spelen...quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tienerprut? Van jong naar oud..
Kat Graham: 23
Nina Dobrev : 23
Steven R. MqQueen: 24
Claire Holt: 24
Candice Accola: 25
Zach Roerig: 27
Michael Trevino: 27
Paul Wesley: 30
Joseph Morgan: 31
Ian Somerhalder: 34
En natuurlijk Daniel Gilles: 36.
Wel goed nieuws, ik ben nog tiener![]()
Hoor je vaak zat hoor, alleen maar complimentje voor de acteur/actricequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
30 zijn en dan iemand van 17 spelen...
Nina en Ian schelen ook best wel..
Ian past qua leeftijd veel beter bij mij?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:31 schreef loezzzje het volgende:
Stefan is geen 17 maar 165
Nina & Ian schelen 10 jaar maar als hun er geen problemen mee hebben waarom zouden wij dat dan wel moeten?
Ja ook bij mij maar das weer een heel ander puntquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ian past qua leeftijd veel beter bij mij?
Dan ben jij heel slecht in schatten, gezien je de rest tienerprut noemtquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:05 schreef EilandjeOnline het volgende:
pas 34 ?? ik dacht dat 'alaric' al in de 40 was, of minstens achter in de 30
Ik vind 10 jaar prima en normaal, iig met deze leeftijden sowiesoquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja ook bij mij maar das weer een heel ander punt
Veel? Ik vind 10 jaar niet zoveel hoor maar dat kan misschien aan mij liggen
ik doelde meer op de verhaallijnen en dat de acteurs voor tieners door moeten terwijl je duidelijk ziet dat ze veel ouder zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:57 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan ben jij heel slecht in schatten, gezien je de rest tienerprut noemt
12 & 22 is een ander verhaal jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind 10 jaar prima en normaal, iig met deze leeftijden sowieso
Das in elke serie. Bij One Tree Hill destijds moest Chad doorgaan als 16 terwijl hij eigenlijk 25 was. Daar stoor ik me niet meer aan bij series, das toch overal.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:03 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik doelde meer op de verhaallijnen en dat de acteurs voor tieners door moeten terwijl je duidelijk ziet dat ze veel ouder zijn.
Inderdaad, ze was echt erg schattig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ben opnieuw begonnen en ik was alweer vergeten hoe leuk ik Anna toch vindzoooo jammer dat ze eruit is
En wat was klaus nu? Hij zei iets over de best beschermde vampierjager? Hij wilt iets van hem?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:53 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Inderdaad, ze was echt erg schattig.
Wat ik wel jammer vind is dat Jeremy uncle John nooit meer heeft gezien als geest zijnde.
Ook vind ik het raar, dat ze niks meer doen met de dagboeken. Jonathan Gilbert had toch van alles opgeschreven? Misschien dat daar ook nog wat in over the five, of op die viking tekens in de grot..
Volgens mij zag Jeremy alleen mensen die hij zelf wilde zien, waar hij voor open stond. Hij moest zich ook afsluiten van Vicki en Anna om ze niet meer te zien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:53 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Inderdaad, ze was echt erg schattig.
Wat ik wel jammer vind is dat Jeremy uncle John nooit meer heeft gezien als geest zijnde.
Ook vind ik het raar, dat ze niks meer doen met de dagboeken. Jonathan Gilbert had toch van alles opgeschreven? Misschien dat daar ook nog wat in over the five, of op die viking tekens in de grot..
Dat zou wel mooi zijn ja. We gaan erachter komen. De volgende episode is veel flashback dus wellicht komen we dan maar over de Hunters te weten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:04 schreef Ticootje het volgende:
De suggestie hier dat Jeremy misschien wel tot 1 van de 5 kan behoren vind ik wel een mooie... Dat het een soort lijn is die doorgegeven wordt... Misschien behoorden 1 van de Gilberts wel tot 1 van de 5? Uncle John had het altijd over de familiegeschiedenis... Iets waar hij niet omheen kon...
Dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de hunters onsterfelijk zijn...
Ik zou het zelfs jammer vinden... Dan lijkt iedereen zo ongeveer onsterfelijk in mystic falls... Sowieso, Matt is de enige die niets is?quote:
Jeremy is toch ook wel sterfelijk? Ok, hij kan doden zien, maar hij kan wel dood. Als hij z'n ring afdoet tenminste. En die ouders van Caroline en Tyler zijn ook 'gewoon' sterfelijk. Ik vond Matt trouwens in seizoen 1 wel leuk merkte ik, maar nu vind ik hem steeds minder,quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou het zelfs jammer vinden... Dan lijkt iedereen zo ongeveer onsterfelijk in mystic falls... Sowieso, Matt is de enige die niets is?
Ja hij is wel sterfelijk, maar heeft wel supernatural powers...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Jeremy is toch ook wel sterfelijk? Ok, hij kan doden zien, maar hij kan wel dood. Als hij z'n ring afdoet tenminste. En die ouders van Caroline en Tyler zijn ook 'gewoon' sterfelijk. Ik vond Matt trouwens in seizoen 1 wel leuk merkte ik, maar nu vind ik hem steeds minder,
Lexiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:30 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk dat Caroline de nieuwe Lexie gaat zijn voor Stefan!
En dat ze dan beseft dat ze good guy Matt mist en dat Matt dan belangrijk gaat worden![]()
En ik hoop op Jeremy die weg gaat bij Bonnie en Bonnie die sterft en dan een leuke nieuwe witch in town
Ik zou mijn tanden ook wel in jou willen zetten maar dat is weer een ander verhaalquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind Matt irritant..en altijd dat gezever over dat men geen vampier mag worden n shit, man, als ik de keus had. Ik weet wel wat manvolk waar ik mijn tanden in wil zetten
ook met z n ring om kan hij gewoon dood , bij een simpel ongeluk bijvoorbeeld zonder vampieren en dat soort individuen in de buurtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Jeremy is toch ook wel sterfelijk? Ok, hij kan doden zien, maar hij kan wel dood.
Ja preciesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:35 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ook met z n ring om kan hij gewoon dood , bij een simpel ongeluk bijvoorbeeld zonder vampieren en dat soort individuen in de buurt
Dat heb je toch gezien met Grams, die is ook dood gegaan nadat een spell te zwaar was voor d'r.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:20 schreef loezzzje het volgende:
Bonnie is toch ook niet onsterfelijk? Of wel? Heksen gaan op een gegeven moment toch gewoon dood? Ik hou me niet echt bezig met Bonnie dus ik zou het eigenlijk niet weten.
Ik heb al een "crush" op haar vanaf H2Oquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
Was wel erg leuk om Phoebe Tonkin in de serie te zien. Ik vond haar zo tof en leuk in The Secret Circle
some hot lesbovampaction! rawrquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik zou mijn tanden ook wel in jou willen zetten maar dat is weer een ander verhaal
We hebben het over met elkaar, niet over een serie waar veel seks in zitquote:
euh zat ff niet op te letten...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
We hebben het over met elkaar, niet over een serie waar veel seks in zitWel bij de les blijven he!!!
No problemo en thanksquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:22 schreef janeway het volgende:
euh ja jee
[..]
euh zat ff niet op te letten...hihi
Succes dan maar he
Ik heb Trueblood nooit gezienquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:58 schreef Kleurdoos het volgende:
en over trueblood.. jessica is way way way hot
Heeft niets met 'denken' te maken. Als vampier met al je verhoogde zintuigen moet je meteen kunnen zien en horen wanneer het een vampier is, dus beetje raar, vooral als je zo lang met iemand aan 't praten bent en daarna ook nog eens kust. Stefan had het toch ook in 1 x doorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:08 schreef loezzzje het volgende:
Hij zou sowieso ook een hartslag moeten horen bij Elena. Als die er niet is zou er wel een belletje moeten gaan rinkelen zou je zeggenMaarja niemand had natuurlijk verwacht dat Kat terug zou zijn na 150 jaar. Ik denk dat hij er gewoon vanuit ging dat het Elena was. 1. Ze lijkt op Elena 2. Ze had Elena's kleren aan 3. Ze stond voor Elena's huis
Tsja dan denk je niet gauwdat is Elena niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:30 schreef loezzzje het volgende:
Ja ben het met je eens over dat het een stomme fout was van de schrijversIs hetzelfde als in die webclip voor de aflevering van morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x 284390 dat is idd wel faalhazerij ja
edit: oh maar ik bedenk me opeens iets, misschien hoort Stefan wel wat er gezegd wordt maar weet hij niet waar het over gaat, snap jedat hij daarom vraagt "what was that about" ofzeau
[ Bericht 5% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 31-10-2012 16:55:25 ]Gewoon normaal doen ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:59 schreef loezzzje het volgende:
Hoeft toch niet per seSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liz kan ook b.v. zeggen: 'niets gevonden' of whatever
Gewoon normaal doen ja.
Wat dacht je van de Badass opmerking in S1, Daar zegt Damon tegen Alaric dat ze Badass waren nadat ze een paar Tomb vampires hadden gestaked, als antwoord kreeg hij een vuistslag haha.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb Trueblood nooit gezienmaar eens doen
Trouwens, even klagen over TVD. Ben natuurlijk opnieuw begonnen dus gisteren met S2 gestart. In aflevering 1 zit al zoveel faalheid. Damon merkt niet eens dat Kath Elena niet is op de veranda als ze gaan zoenen. Een vampier voelt/ziet/ruikt/hoort het toch meteen wanneer het geen mens is wanneer je haar nota bene kust!![]()
Maar goed dit zien we maar even door de vingers![]()
En dan moet Damon begrijpen waarover het gaat?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Hoeft toch niet per seLiz kan ook b.v. zeggen: 'niets gevonden' of whatever
Ik weet niet zo goed wat je hiermee bedoelt.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:18 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Badass opmerking in S1, Daar zegt Damon tegen Alaric dat ze Badass waren nadat ze een paar Tomb vampires hadden gestaked, als antwoord kreeg hij een vuistslag haha.
in de afgelopen aflevering zei Jeremy toch dat hij badass was, en maakte Damon daar een opmerking over..
Ja, wellicht hebben ze al eerder contact gehadquote:Op donderdag 1 november 2012 09:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En dan moet Damon begrijpen waarover het gaat?
Maarja we zullen het niet eens worden
Ik krijg er een beetje Buffy kriebels van.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:27 schreef Pvoesss het volgende:
Oeee ik vind het leuk dat de hunter weer vrij is..
En ik mag die leraar dus echt nieten waarom is hij de "baas" over de hunter
![]()
Verder Damonen Bonnie
Zou zo maar kunnen, opgestaan uit zijn graf ofzo......die hunter zag er op het eind echt vreemd uit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:48 schreef Kleurdoos het volgende:
zeggeuh, die leraar lijkt wel die ex van Rebeccah te zijn? Heb t niet duidelijk vergeleken ofzo
Klopt idd. Dat lag er trouwens wel duidelijk bovenop, ze zei het iets van 3 keer ofzo. Ik vind de leraar ook heel erg lijken op Alexander in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef Curiosity het volgende:
Toen die heks die spreuk uitsprak voor die 5 hunters hoorde ik het woord Immortal.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben pas met seizoen 3 bezig en ik zat eigenlijk met een vraag ( geen idee of die nog beantwoord gaat worden later in dat seizoen of dat ik het niet goed gezien heb ) over de bloedlijnen. Ze zeggen in volgens mij aflevering 17 of 18 dat als een vampier word gedood de rest van die bloodline ook dood gaat. Maar dat klopt toch nooit...? Er zijn al zoveel vampieren dood gegaan maar nog nooit is het ter sprake gekomen. Of geldt het alleen voor de Originals? Domme vraag misschien maar ik snapte daar even niks van
Wanneer er een Original gedood wordt, gaan alle door die Original geturnde vampiers ook dood. Maar dan moet de Original echt volledig gedood worden en niet alleen 'gedaggerd met de white oak ash'.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben pas met seizoen 3 bezig en ik zat eigenlijk met een vraag ( geen idee of die nog beantwoord gaat worden later in dat seizoen of dat ik het niet goed gezien heb ) over de bloedlijnen. Ze zeggen in volgens mij aflevering 17 of 18 dat als een vampier word gedood de rest van die bloodline ook dood gaat. Maar dat klopt toch nooit...? Er zijn al zoveel vampieren dood gegaan maar nog nooit is het ter sprake gekomen. Of geldt het alleen voor de Originals? Domme vraag misschien maar ik snapte daar even niks van
Ah, ik snap hem! Thanksquote:Op zaterdag 3 november 2012 08:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wanneer er een Original gedood wordt, gaan alle door die Original geturnde vampiers ook dood. Maar dan moet de Original echt volledig gedood worden en niet alleen 'gedaggerd met de white oak ash'.
Als in leraar is een watcher?quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:37 schreef Curiosity het volgende:
Ik krijg er een beetje Buffy kriebels van.
Mmm zie de overeenkomst niet echt....maar was in die scenes met Alexander dan ook lichtelijk afgeleid. Jesusmina wat een spieren. Geloof dat de dames van de casting aardig wat lol hebben gehad aan de casting van The Fivequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik vind de leraar ook heel erg lijken op Alexander in ieder geval.
Als in, ik ben een hunter/slayer maar ik weet het niet, ik doe wat ik moet doen. (qua gevoel)quote:
Ja maar de vader van Elena is de oom van Jeremy dus is er wel degelijk een bloedrelatie!quote:Op zondag 4 november 2012 15:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ha, nog een faalmomentje ontdekt. Als Elena gevangen is genomen door Rose en Trevor gaat Bonnie haar traceren d.m.v. Jeremy's bloed en zegt ze: "you two are bloodrelated" en werkt nog ook. Fail want Elena is geadopteerd![]()
Ohja! Dat is waar ook! My bad, haha!quote:Op zondag 4 november 2012 16:52 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja maar de vader van Elena is de oom van Jeremy dus is er wel degelijk een bloedrelatie!
Daar zijn wij zelf ook erg benieuwd naarquote:Op zondag 4 november 2012 17:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nu bijna helemaal bij, nog 2 afleveringen te gaan! Ik ben benieuwd of Katherine nog een keer terugkomt en haar reactie op het feit dat Elena nu een vampier is, haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |