abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118562765
The Vampire Diaries

Amerikaanse serie (het derde seizoen start op 15 september 2011) die de vampier-trend volgt, gebaseerd op de gelijknamige boekenreeks van L.J. Smith. Uitgezonden op de CW.

Na de dood van hun ouders proberen Elena en Jeremy Gilbert hun leven weer op te pakken met hun tante Jenna Sommers. Wanneer het nieuwe schooljaar van start gaat, wordt het leven van Elena volledig onderste boven gedraaid door een knappe en mysterieuze nieuwe student Stefan Salvatore. Wat zij en haar vrienden Matt (tevens haar ex), Caroline en Tyler niet weten, is dat Stefan een eeuwenoude vampier is welke een rustig en vredig leventje probeert te leiden. Stefans broer Damon, welke ook een vampier is, is volledig het tegenovergestelde van hem en leeft erg geweldadig. Het enige wat de twee broers delen is hun liefde voor Katherine Pierce, de vampier die er in 1864 voor zorgde dat de broers vampier werden en Elena, Katherines dubbelgangster(!).

Uiteindelijk ontdekt Elena de waarheid en in de loop van het eerste seizoen wordt ook duidelijk dat er naast de vampiers en vampierjagers (geschiedenis leraar Alaric Saltzman én de 'city council' samengesteld uit leden van de familie's die zich als eersten in de stad vestigden) ook heksen, zoals Elenas vriendin Bonnie Bennett, in Mystic Falls wonen. Bovendien komt Elena er achter dat ze geadopteerd is, dat haar oom Jonathan Gilbert eigenlijk haar vader is en dat haar echte moeder, Isobel Flemming (Alarics 'vrouw'), een aantal jaren geleden door Damon in een vampier is veranderd.

Alsof dat allemaal nog niet genoeg is, komen steeds meer mensen (zoals o.a. Jeremy) achter het bestaan van de vampiers, blijkt aan het einde van het eerste seizoen dat Katherine terug is en wordt aan het begin van het tweede seizoen onthuld dat sommige leden van de Lockwood familie weerwolven zijn.
Dat is echter niet het enige probleem. Verder in het tweede seizoen blijkt dat er een aantal 'Originals' (eeuwenoude, zeer sterke vampieren) zijn die Elena nodig hebben voor een dodelijk ritueel.

Cast:

Bedacht door:
Producent: Kevin Williamson (Scream, Dawson's Creek)
Producent: Julie Plec
Schrijfster: L.J. Smith

Sites:
CW: officiële site
Wikipedia: wiki.vampire-diaries

Cast en Crew op Twitter:
Nina Dobrev: @ninadobrev
Ian Somerhalder: @iansomerhalder
Candice Accola: @CandiceAccola
Katerina Graham: @KatGraham
Zach Roerig: @Zgeorge222
Michael Trevino: @M_Trevino
Matt Davis: @ErnestoRiley
Sara Canning: @saradjcanning
Kevin Williamson: @kevwilliamson
Julie Plec: @Julieplec

Promoclip:
Bekijk deze YouTube-video

Dit is het USA topic. Zodra er in Amerika een uitzending is uitgezonden kunnen we daar over meepraten. Het hoeft pas onder spoilers als het over een uitzending gaat die nog NIET is geweest. Ook trailers van de volgende uitzending wil niet iedereen zien.

Heb je de laatste aflevering nog niet gezien? Blijf dan even weg tot je ook mee kunt praten.

:W
pi_118571187
en Elijah gespot in aflevering 4, hell yeah. *O*
Gewoon normaal doen ja.
pi_118573358
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
en Elijah gespot in aflevering 4, hell yeah. *O*
hehe , eindelijk komt er eens wat degelijks langs tussen al dat tienerprut :D

[ Bericht 0% gewijzigd door EilandjeOnline op 29-10-2012 13:24:05 ]
pi_118574449
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 12:44 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

hehe , eigelijk komt er eens wat degelijks langs tussen al dat tienerprut :D
Tienerprut? Van jong naar oud..

Kat Graham: 23
Nina Dobrev : 23
Steven R. MqQueen: 24
Claire Holt: 24
Candice Accola: 25
Zach Roerig: 27
Michael Trevino: 27
Paul Wesley: 30
Joseph Morgan: 31
Ian Somerhalder: 34

En natuurlijk Daniel Gilles: 36.

Wel goed nieuws, ik ben nog tiener *O* ;)
Fuck the EBU
pi_118574708
en bijna al deze acteurs spelen tieners of gedragen zich zo in de serie
pi_118574846
Dus? Dat maakt het nog geen tienerprut..
pi_118576606
quote:
3s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:22 schreef EilandjeOnline het volgende:
en bijna al deze acteurs spelen tieners of gedragen zich zo in de serie
Mmm, als je dit zo vervelend vindt, waarom kijk je het dan? :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_118577764
uit gewoonte
ik denk dat deze serie een stuk interessanter zou worden wanneer iedereen een stap verder in zijn/haar ontwikkeling zou zijn, ik zou nu wel een kantooromgeving of een andere werkomgeving willen zien in dit 4de seizoen, ipv die eeuwige highschool, zelfs rebekkah met haar 1000+ jaar speelt nog steeds cheerleader terwijl de actrice erachter de 25 volgens mij allang al is gepasseerd.
pi_118578776
Serieus ga een andere serie kijken dan :D
pi_118578920
quote:
12s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:15 schreef Yesse het volgende:

[..]

Tienerprut? Van jong naar oud..

Kat Graham: 23
Nina Dobrev : 23
Steven R. MqQueen: 24
Claire Holt: 24
Candice Accola: 25
Zach Roerig: 27
Michael Trevino: 27
Paul Wesley: 30
Joseph Morgan: 31
Ian Somerhalder: 34

En natuurlijk Daniel Gilles: 36.

Wel goed nieuws, ik ben nog tiener *O* ;)
30 zijn en dan iemand van 17 spelen...

Nina en Ian schelen ook best wel..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118580690
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

30 zijn en dan iemand van 17 spelen...

Nina en Ian schelen ook best wel..
Hoor je vaak zat hoor, alleen maar complimentje voor de acteur/actrice :D
In tegenstelling tot Sara die jonger is dan Nina maar toch een stuk ouder karakter speelt.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118582224
Stefan is geen 17 maar 165 ;)

Nina & Ian schelen 10 jaar maar als hun er geen problemen mee hebben waarom zouden wij dat dan wel moeten?
pi_118582294
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:31 schreef loezzzje het volgende:
Stefan is geen 17 maar 165 ;)

Nina & Ian schelen 10 jaar maar als hun er geen problemen mee hebben waarom zouden wij dat dan wel moeten?
Ian past qua leeftijd veel beter bij mij?
pi_118583123
Matthew Davis (Alaric) is ook 34.

En Nina en Ian schelen wel héél veel zeg :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_118583958
pas 34 ?? ik dacht dat 'alaric' al in de 40 was, of minstens achter in de 30
pi_118586343
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ian past qua leeftijd veel beter bij mij?
Ja ook bij mij maar das weer een heel ander punt _O-

Veel? Ik vind 10 jaar niet zoveel hoor maar dat kan misschien aan mij liggen :P
pi_118586509
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:05 schreef EilandjeOnline het volgende:
pas 34 ?? ik dacht dat 'alaric' al in de 40 was, of minstens achter in de 30
Dan ben jij heel slecht in schatten, gezien je de rest tienerprut noemt :D
pi_118586555
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:54 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja ook bij mij maar das weer een heel ander punt _O-

Veel? Ik vind 10 jaar niet zoveel hoor maar dat kan misschien aan mij liggen :P
Ik vind 10 jaar prima en normaal, iig met deze leeftijden sowieso :Y
pi_118586841
quote:
2s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:57 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dan ben jij heel slecht in schatten, gezien je de rest tienerprut noemt :D
ik doelde meer op de verhaallijnen en dat de acteurs voor tieners door moeten terwijl je duidelijk ziet dat ze veel ouder zijn.
pi_118588281
quote:
2s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:58 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik vind 10 jaar prima en normaal, iig met deze leeftijden sowieso :Y
12 & 22 is een ander verhaal ja :P Maar ik vind 24 & 34 ook niks mis mee hoor :)

quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:03 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ik doelde meer op de verhaallijnen en dat de acteurs voor tieners door moeten terwijl je duidelijk ziet dat ze veel ouder zijn.
Das in elke serie. Bij One Tree Hill destijds moest Chad doorgaan als 16 terwijl hij eigenlijk 25 was. Daar stoor ik me niet meer aan bij series, das toch overal.
pi_118605144
Ben opnieuw begonnen en ik was alweer vergeten hoe leuk ik Anna toch vind O+ zoooo jammer dat ze eruit is ;(
Gewoon normaal doen ja.
pi_118611545
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 23:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ben opnieuw begonnen en ik was alweer vergeten hoe leuk ik Anna toch vind O+ zoooo jammer dat ze eruit is ;(
Inderdaad, ze was echt erg schattig.
Wat ik wel jammer vind is dat Jeremy uncle John nooit meer heeft gezien als geest zijnde.
Ook vind ik het raar, dat ze niks meer doen met de dagboeken. Jonathan Gilbert had toch van alles opgeschreven? Misschien dat daar ook nog wat in over the five, of op die viking tekens in de grot..
pi_118611673
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:53 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Wat ik wel jammer vind is dat Jeremy uncle John nooit meer heeft gezien als geest zijnde.
Ook vind ik het raar, dat ze niks meer doen met de dagboeken. Jonathan Gilbert had toch van alles opgeschreven? Misschien dat daar ook nog wat in over the five, of op die viking tekens in de grot..
En wat was klaus nu? Hij zei iets over de best beschermde vampierjager? Hij wilt iets van hem?

En raar dat die vampierenjager zelf niets weet.
pi_118611704
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:53 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Volgens mij zag Jeremy alleen mensen die hij zelf wilde zien, waar hij voor open stond. Hij moest zich ook afsluiten van Vicki en Anna om ze niet meer te zien.

Mmm, maar misschien wist Jonathan Gilbert ook niet alles en Emily ook niet. Kath enzo waren natuurlijk op de vlucht voor die Michael (vader van de Originals), en in 1864 waren Kath en Pearl enzo de eerste vampiers waarvan Jonathan etc. af wisten. En volgens mij wisten ze ook niet zo heel veel over de vampiers af.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118611730
Ja, dat connor de best beschermde vampierenhunter in de stad was..
Ik ben ook benieuwd hoe dat dan zit met Jeremy, aangezien Connor aangaf dat hij Jeremy alles zou leren.
pi_118611853
De suggestie hier dat Jeremy misschien wel tot 1 van de 5 kan behoren vind ik wel een mooie... Dat het een soort lijn is die doorgegeven wordt... Misschien behoorden 1 van de Gilberts wel tot 1 van de 5? Uncle John had het altijd over de familiegeschiedenis... Iets waar hij niet omheen kon...
pi_118612062
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:04 schreef Ticootje het volgende:
De suggestie hier dat Jeremy misschien wel tot 1 van de 5 kan behoren vind ik wel een mooie... Dat het een soort lijn is die doorgegeven wordt... Misschien behoorden 1 van de Gilberts wel tot 1 van de 5? Uncle John had het altijd over de familiegeschiedenis... Iets waar hij niet omheen kon...
Dat zou wel mooi zijn ja. We gaan erachter komen. De volgende episode is veel flashback dus wellicht komen we dan maar over de Hunters te weten.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118612088
Jeremy kan iig al de tatoo zien wat hem dus een potentiele hunter maakt.. Maar dat zou wel raar zijn aangezien de Gilberts pas later in Mystic falls kwamen toch?

The Five waren er denk ik samen met de Mikaelsons
pi_118612295
Mmm, daar zeg je me wat. Ik denk dat the Five gewoon "Five Original Hunters" zijn die net zoals "The Original Vampires" alles hebben doorgegeven etc. Dus wellicht stamt Jeremy wel een soort van 'af' van de Hunters. En kan hij daarom de tattoo zien.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118612382
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de hunters onsterfelijk zijn...
pi_118612411
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de hunters onsterfelijk zijn...
Dat zeg ik ook niet :s)
Gewoon normaal doen ja.
pi_118612478
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet :s)
Ik zou het zelfs jammer vinden... Dan lijkt iedereen zo ongeveer onsterfelijk in mystic falls... Sowieso, Matt is de enige die niets is?
pi_118612511
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik zou het zelfs jammer vinden... Dan lijkt iedereen zo ongeveer onsterfelijk in mystic falls... Sowieso, Matt is de enige die niets is?
Jeremy is toch ook wel sterfelijk? Ok, hij kan doden zien, maar hij kan wel dood. Als hij z'n ring afdoet tenminste. En die ouders van Caroline en Tyler zijn ook 'gewoon' sterfelijk. Ik vond Matt trouwens in seizoen 1 wel leuk merkte ik, maar nu vind ik hem steeds minder,
Gewoon normaal doen ja.
pi_118612565
Ik denk dat Caroline de nieuwe Lexie gaat zijn voor Stefan!
En dat ze dan beseft dat ze good guy Matt mist en dat Matt dan belangrijk gaat worden :D
En ik hoop op Jeremy die weg gaat bij Bonnie en Bonnie die sterft en dan een leuke nieuwe witch in town :D
pi_118612638
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Jeremy is toch ook wel sterfelijk? Ok, hij kan doden zien, maar hij kan wel dood. Als hij z'n ring afdoet tenminste. En die ouders van Caroline en Tyler zijn ook 'gewoon' sterfelijk. Ik vond Matt trouwens in seizoen 1 wel leuk merkte ik, maar nu vind ik hem steeds minder,
Ja hij is wel sterfelijk, maar heeft wel supernatural powers...

Nou ja... Ik begin een beetje benieuwd te worden hoeveel seizoenen het nog door kan gaan...
pi_118612890
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:30 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk dat Caroline de nieuwe Lexie gaat zijn voor Stefan!
En dat ze dan beseft dat ze good guy Matt mist en dat Matt dan belangrijk gaat worden :D
En ik hoop op Jeremy die weg gaat bij Bonnie en Bonnie die sterft en dan een leuke nieuwe witch in town :D
Lexi ;( vond het ook zo stom dat zij meteen eruit ging!

Jeremy weg bij Bonnie? Uh ze hebben niet eens meer wat?
Gewoon normaal doen ja.
pi_118612950
Nee maar echt weg weg en niet meer cared :D
Bonnie is net onkruid, komt altijd weer terug en je bent er nooit blij mee :r
pi_118613220
Ik was me er niet van bewust dat Jeremy nog om Bonnie cared? Misschien heb ik iets gemist maar volgens mij is dat hoofdstuk gesloten. :9 Ik denk ook niet dat Bonnie dood gaat hoor. Maar wie weet. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118613513
A girl can dream *O*
pi_118613657
Dat is zeker zo :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_118617841
haha ja lijn van Bonnie is borring. Was eerst wel leuk, nu al een aantal seizoenen klaar mee. Denk dat Jermey ook een van de vijf is.
pi_118618037
Ben wel benieuwd. Ach nog maar 3 nachtjes slapen en dan is het weer zo ver :D

Gisteravond S1 afgekeken, nu verder naar S2 weer. :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_118624317
ik vind Matt irritant..en altijd dat gezever over dat men geen vampier mag worden n shit, man, als ik de keus had. Ik weet wel wat manvolk waar ik mijn tanden in wil zetten :+
pi_118625478
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind Matt irritant..en altijd dat gezever over dat men geen vampier mag worden n shit, man, als ik de keus had. Ik weet wel wat manvolk waar ik mijn tanden in wil zetten :+
Ik zou mijn tanden ook wel in jou willen zetten maar dat is weer een ander verhaal :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_118626487
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Jeremy is toch ook wel sterfelijk? Ok, hij kan doden zien, maar hij kan wel dood.
ook met z n ring om kan hij gewoon dood , bij een simpel ongeluk bijvoorbeeld zonder vampieren en dat soort individuen in de buurt
pi_118626835
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:35 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ook met z n ring om kan hij gewoon dood , bij een simpel ongeluk bijvoorbeeld zonder vampieren en dat soort individuen in de buurt
Ja precies :Y
Gewoon normaal doen ja.
pi_118630819
Bonnie is toch ook niet onsterfelijk? Of wel? Heksen gaan op een gegeven moment toch gewoon dood? Ik hou me niet echt bezig met Bonnie dus ik zou het eigenlijk niet weten.
pi_118634040
Was wel erg leuk om Phoebe Tonkin in de serie te zien. Ik vond haar zo tof en leuk in The Secret Circle O+
pi_118640511
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:20 schreef loezzzje het volgende:
Bonnie is toch ook niet onsterfelijk? Of wel? Heksen gaan op een gegeven moment toch gewoon dood? Ik hou me niet echt bezig met Bonnie dus ik zou het eigenlijk niet weten.
Dat heb je toch gezien met Grams, die is ook dood gegaan nadat een spell te zwaar was voor d'r.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118640635
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
Was wel erg leuk om Phoebe Tonkin in de serie te zien. Ik vond haar zo tof en leuk in The Secret Circle O+
Ik heb al een "crush" op haar vanaf H2O O+
pi_118646968
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik zou mijn tanden ook wel in jou willen zetten maar dat is weer een ander verhaal :9
some hot lesbovampaction! rawr
pi_118663890
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Yes please O+
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:30:11 #54
147091 janeway
live long and prosper
pi_118664244
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Dan moet je true blood kijken...
pi_118664730
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:30 schreef janeway het volgende:

[..]

Dan moet je true blood kijken...
We hebben het over met elkaar, niet over een serie waar veel seks in zit :9 Wel bij de les blijven he!!! ~O>
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 14:22:54 #56
147091 janeway
live long and prosper
pi_118666425
euh ja jee
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

We hebben het over met elkaar, niet over een serie waar veel seks in zit :9 Wel bij de les blijven he!!! ~O>
euh zat ff niet op te letten... :@ hihi
Succes dan maar he ;)
pi_118667162
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:22 schreef janeway het volgende:
euh ja jee

[..]

euh zat ff niet op te letten... :@ hihi
Succes dan maar he ;)
No problemo en thanks :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_118667984
en over trueblood.. jessica is way way way hot
pi_118669518
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:58 schreef Kleurdoos het volgende:
en over trueblood.. jessica is way way way hot
Ik heb Trueblood nooit gezien :o maar eens doen

Trouwens, even klagen over TVD. Ben natuurlijk opnieuw begonnen dus gisteren met S2 gestart. In aflevering 1 zit al zoveel faalheid. Damon merkt niet eens dat Kath Elena niet is op de veranda als ze gaan zoenen. Een vampier voelt/ziet/ruikt/hoort het toch meteen wanneer het geen mens is wanneer je haar nota bene kust! 8)7
Maar goed dit zien we maar even door de vingers :9

[ Bericht 32% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 31-10-2012 15:42:08 ]
Gewoon normaal doen ja.
pi_118671091
Hij zou sowieso ook een hartslag moeten horen bij Elena. Als die er niet is zou er wel een belletje moeten gaan rinkelen zou je zeggen :P Maarja niemand had natuurlijk verwacht dat Kat terug zou zijn na 150 jaar. Ik denk dat hij er gewoon vanuit ging dat het Elena was. 1. Ze lijkt op Elena 2. Ze had Elena's kleren aan 3. Ze stond voor Elena's huis

Tsja dan denk je niet gauw :o dat is Elena niet :P
pi_118671501
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:08 schreef loezzzje het volgende:
Hij zou sowieso ook een hartslag moeten horen bij Elena. Als die er niet is zou er wel een belletje moeten gaan rinkelen zou je zeggen :P Maarja niemand had natuurlijk verwacht dat Kat terug zou zijn na 150 jaar. Ik denk dat hij er gewoon vanuit ging dat het Elena was. 1. Ze lijkt op Elena 2. Ze had Elena's kleren aan 3. Ze stond voor Elena's huis

Tsja dan denk je niet gauw :o dat is Elena niet :P
Heeft niets met 'denken' te maken. Als vampier met al je verhoogde zintuigen moet je meteen kunnen zien en horen wanneer het een vampier is, dus beetje raar, vooral als je zo lang met iemand aan 't praten bent en daarna ook nog eens kust. Stefan had het toch ook in 1 x door ;)
Gewoon normaal doen ja.
pi_118672101
Ja ben het met je eens over dat het een stomme fout was van de schrijvers :P Is hetzelfde als in die webclip voor de aflevering van morgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118672726
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:30 schreef loezzzje het volgende:
Ja ben het met je eens over dat het een stomme fout was van de schrijvers :P Is hetzelfde als in die webclip voor de aflevering van morgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') x 284390 dat is idd wel faalhazerij ja :D

edit: oh maar ik bedenk me opeens iets, misschien hoort Stefan wel wat er gezegd wordt maar weet hij niet waar het over gaat, snap je :9 dat hij daarom vraagt "what was that about" ofzeau

[ Bericht 5% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 31-10-2012 16:55:25 ]
Gewoon normaal doen ja.
pi_118676683
ik blijf erbij dat het gewoon weer een faal van de schrijvers was haha :P
pi_118688935
Neh ik denk 't niet :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_118691022
SPOILER
pi_118696142
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:59 schreef loezzzje het volgende:
SPOILER
Hoeft toch niet per se :9 Liz kan ook b.v. zeggen: 'niets gevonden' of whatever :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_118696303
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik heb Trueblood nooit gezien :o maar eens doen

Trouwens, even klagen over TVD. Ben natuurlijk opnieuw begonnen dus gisteren met S2 gestart. In aflevering 1 zit al zoveel faalheid. Damon merkt niet eens dat Kath Elena niet is op de veranda als ze gaan zoenen. Een vampier voelt/ziet/ruikt/hoort het toch meteen wanneer het geen mens is wanneer je haar nota bene kust! 8)7
Maar goed dit zien we maar even door de vingers :9
Wat dacht je van de Badass opmerking in S1, Daar zegt Damon tegen Alaric dat ze Badass waren nadat ze een paar Tomb vampires hadden gestaked, als antwoord kreeg hij een vuistslag haha.

in de afgelopen aflevering zei Jeremy toch dat hij badass was, en maakte Damon daar een opmerking over..
pi_118696413
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Hoeft toch niet per se :9 Liz kan ook b.v. zeggen: 'niets gevonden' of whatever :D
En dan moet Damon begrijpen waarover het gaat? :P

Maarja we zullen het niet eens worden _O-
pi_118696519
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:18 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Wat dacht je van de Badass opmerking in S1, Daar zegt Damon tegen Alaric dat ze Badass waren nadat ze een paar Tomb vampires hadden gestaked, als antwoord kreeg hij een vuistslag haha.

in de afgelopen aflevering zei Jeremy toch dat hij badass was, en maakte Damon daar een opmerking over..
Ik weet niet zo goed wat je hiermee bedoelt.

quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:24 schreef loezzzje het volgende:

[..]

En dan moet Damon begrijpen waarover het gaat? :P

Maarja we zullen het niet eens worden _O-
Ja, wellicht hebben ze al eerder contact gehad :9 hahaha, nee joh ik zit gewoon te klieren. Zal mij een zorg zijn of het wel of geen fout is van de makers :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_118732685
leuke aflevering weer :)
pi_118734017
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 08:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
leuke aflevering weer :)
Oehhh, ik kan pas óf vanavond laat kijken óf morgenmiddag :X
Gewoon normaal doen ja.
pi_118734826
Oeee ik vind het leuk dat de hunter weer vrij is..
En ik mag die leraar dus echt niet :N en waarom is hij de "baas" over de hunter :?
Verder Damon O+ en Bonnie :r
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:37:44 #74
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_118734994
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:27 schreef Pvoesss het volgende:
Oeee ik vind het leuk dat de hunter weer vrij is..
En ik mag die leraar dus echt niet :N en waarom is hij de "baas" over de hunter :?
Verder Damon O+ en Bonnie :r
Ik krijg er een beetje Buffy kriebels van.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_118737152
Deze aflevering was meh.

Rebekah ;(
Damon ;(

Die professor is idd wel hot maarja wat zijn zijn bedoelingen. Hmm.

Verder, waar was die 'hot & steamy' scene tussen DE waar de director van deze aflevering het over had. Heb ik een andere aflevering zitten kijken? :?

Hoop dat volgende aflevering weer beter is, deze vond ik niet zoveel aan.
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:01:22 #76
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_118737348
nog niets gelezen.. wachten tot vanavond totdat ik kan kijken }:|
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:25:43 #77
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_118738039
Kut Bonnie. Waarom is ze altijd zo agressief tegen Damon.
Voor de rest wel een leuke aflevering.
Trotse Belg.
pi_118738618
zeggeuh, die leraar lijkt wel die ex van Rebeccah te zijn? Heb t niet duidelijk vergeleken ofzo
pi_118739474
^ die was toch dood?

Ik snapte niet erg veel van die flashback scenes dus zeker weet ik het niet. Moet het ff met subs terugkijken.
pi_118743716
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:48 schreef Kleurdoos het volgende:
zeggeuh, die leraar lijkt wel die ex van Rebeccah te zijn? Heb t niet duidelijk vergeleken ofzo
Zou zo maar kunnen, opgestaan uit zijn graf ofzo......die hunter zag er op het eind echt vreemd uit.
Jammer dat Rebekah nu weer even weg is, vind haar wel leuk tegenover Klaus.
Stefan laat zich natuurlijk weer meeslepen.......levert toch niets op.
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:29:45 #81
139677 Curiosity
pi_118744126
Toen die heks die spreuk uitsprak voor die 5 hunters hoorde ik het woord Immortal.
pi_118744744
Stefan is echt een loser :') maar idd, alles en iedereen kan terug uit de dood bij hen dus och, waarom dan geen vampirehunter
pi_118747451
Het was weer een topper van een episode.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_118760970
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef Curiosity het volgende:
Toen die heks die spreuk uitsprak voor die 5 hunters hoorde ik het woord Immortal.
Klopt idd. Dat lag er trouwens wel duidelijk bovenop, ze zei het iets van 3 keer ofzo. Ik vind de leraar ook heel erg lijken op Alexander in ieder geval.

Ik vind het echt stom als ze Elena weer human maken hoor. Hier heb ik zolang op gewacht en dan gaan ze haar weer gayass human maken ;(
Gewoon normaal doen ja.
pi_118762892
Ik ben pas met seizoen 3 bezig en ik zat eigenlijk met een vraag ( geen idee of die nog beantwoord gaat worden later in dat seizoen of dat ik het niet goed gezien heb ) over de bloedlijnen. Ze zeggen in volgens mij aflevering 17 of 18 dat als een vampier word gedood de rest van die bloodline ook dood gaat. Maar dat klopt toch nooit...? Er zijn al zoveel vampieren dood gegaan maar nog nooit is het ter sprake gekomen. Of geldt het alleen voor de Originals? Domme vraag misschien maar ik snapte daar even niks van :P
pi_118763138
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben pas met seizoen 3 bezig en ik zat eigenlijk met een vraag ( geen idee of die nog beantwoord gaat worden later in dat seizoen of dat ik het niet goed gezien heb ) over de bloedlijnen. Ze zeggen in volgens mij aflevering 17 of 18 dat als een vampier word gedood de rest van die bloodline ook dood gaat. Maar dat klopt toch nooit...? Er zijn al zoveel vampieren dood gegaan maar nog nooit is het ter sprake gekomen. Of geldt het alleen voor de Originals? Domme vraag misschien maar ik snapte daar even niks van :P
pi_118766745
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wanneer er een Original gedood wordt, gaan alle door die Original geturnde vampiers ook dood. Maar dan moet de Original echt volledig gedood worden en niet alleen 'gedaggerd met de white oak ash'.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118767944
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 08:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wanneer er een Original gedood wordt, gaan alle door die Original geturnde vampiers ook dood. Maar dan moet de Original echt volledig gedood worden en niet alleen 'gedaggerd met de white oak ash'.
Ah, ik snap hem! Thanks :D
pi_118769500
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ah, ik snap hem! Thanks :D
No problem :D
Gewoon normaal doen ja.
  zaterdag 3 november 2012 @ 20:05:54 #90
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_118783618
Ik kreeg halverwege de aflevering al zo'n apart gevoel bij die professor. De manier waarop hij eigenlijk VEEL TE VEEL wist van Bonnie en haar grootouders. :P

Vond het wel een leuke aflevering. Wel veel gepraat, maar je bent weer redelijk bij met het verhaal achter die hunters.

En Rebekkah, wat is ze toch naïef! :N Leek een beetje té naïef. Ze werd wel heel dom afgeschilderd door ook hier weer in de val trappen door zomaar toch te vertellen waar ze hem begraven had. (zeker nadat Klaus zo had benadrukt hoe dom ze wel niet was met mannen....en er dan toch weer intrappen!)
pi_118801769
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:37 schreef Curiosity het volgende:

Ik krijg er een beetje Buffy kriebels van.
Als in leraar is een watcher?

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

Ik vind de leraar ook heel erg lijken op Alexander in ieder geval.
Mmm zie de overeenkomst niet echt....maar was in die scenes met Alexander dan ook lichtelijk afgeleid. Jesusmina wat een spieren. Geloof dat de dames van de casting aardig wat lol hebben gehad aan de casting van The Five :P
  zondag 4 november 2012 @ 15:06:19 #92
139677 Curiosity
pi_118807985
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:18 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Als in leraar is een watcher?

[..]

Als in, ik ben een hunter/slayer maar ik weet het niet, ik doe wat ik moet doen. (qua gevoel)
pi_118809183
Ha, nog een faalmomentje ontdekt. Als Elena gevangen is genomen door Rose en Trevor gaat Bonnie haar traceren d.m.v. Jeremy's bloed en zegt ze: "you two are bloodrelated" en werkt nog ook. Fail want Elena is geadopteerd :D :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_118812573
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ha, nog een faalmomentje ontdekt. Als Elena gevangen is genomen door Rose en Trevor gaat Bonnie haar traceren d.m.v. Jeremy's bloed en zegt ze: "you two are bloodrelated" en werkt nog ook. Fail want Elena is geadopteerd :D :')
Ja maar de vader van Elena is de oom van Jeremy dus is er wel degelijk een bloedrelatie!
pi_118814682
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 16:52 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ja maar de vader van Elena is de oom van Jeremy dus is er wel degelijk een bloedrelatie!
Ohja! Dat is waar ook! My bad, haha!
Gewoon normaal doen ja.
pi_118814730
Nu bijna helemaal bij, nog 2 afleveringen te gaan! Ik ben benieuwd of Katherine nog een keer terugkomt en haar reactie op het feit dat Elena nu een vampier is, haha!
pi_118883765
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 17:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nu bijna helemaal bij, nog 2 afleveringen te gaan! Ik ben benieuwd of Katherine nog een keer terugkomt en haar reactie op het feit dat Elena nu een vampier is, haha!
Daar zijn wij zelf ook erg benieuwd naar :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_118885151
Inmiddels helemaal bij. Ik heb wel een beetje te doen met Rebekah hoor. Ja, ze is niet bepaald makkelijk in de omgang, en ja, ze heeft Elena feitelijk vermoord ; maar diep van binnen is het enige wat ze wil liefde. En telkens wordt ze verraden door mensen wie ze denkt te kunnen vertrouwen. Ik vind haar veel leuker dan welke original dan ook. Wel tof hoe ze dat verhaal van de originals hebben uitgelegd in seizoen 3. Dat elk seizoen wel een bepaald thema had ( seizoen 2 draaide bv vooral om Katherine en de introductie van weerwolven en Klaus ).

En wat acteert Nina Dobrev toch altijd goed. De hele cast heeft talent maar zij steekt er voor mij wel bovenuit. Ik dacht de serie minder leuk te gaan vinden nu ze is een vampier is, maar het gaf juist een frisse wind. Ik hoop alleen dat bepaalde karakters gewoon echt menselijk blijven ( Matt, Meredith, etc ). Er zijn nu veel te veel bovennatuurlijke in zo'n vriendengroep. Caroline is ook wel een van mijn favorieten, die is echt gegroeid in iets meer dan 3 seizoenen tijd. En bij Meredith moet ik nog steeds denken aan Nanny Carrie uit One Tree Hill.

En ik ben denk ik niet de enige die zegt dat Elena nu echt een keer volledig voor Damon moet gaan. De schrijvers denken ons een ''epic love triangle'' te geven, maar zo zie ik het allang niet meer. Ze hebben al vrij duidelijk gemaakt dat ze haar laten eindigen met Stefan. Elke keer brengen ze haar op een punt waarbij ze dichter naar Damon toe groeit en dat ze moet kiezen. En elke keer kiest ze Stefan. De veilige optie. Ik wil dat de schrijvers er nu een keer mee stoppen om ''Delena'' fans valse hoop te geven. Want dat is het gewoon. Ik neem niet genoegen met die kleine momentjes die ze krijgen, waarna Elena Damon weer dumpt. Elena is een tof personage maar op deze manier vind ik haar steeds minder leuk. Bij Katherine was het tenminste nog enigszins begrijpbaar dat ze verliefd was op beiden en daar gebruik van maakte. Maar Elena zit zo gewoon niet in elkaar. En zoals ik al eerder zei...ik mis Katherine. Ik vind haar echt zo enorm tof!

Klaus vind ik niks. Toen hij net in de serie kwam was hij wel echt creepy, maar nu vind ik hem weinig meer aan met z'n hybrids. Hij praat nergens anders over, lol. De nieuwe lijn met de ''five'' vind ik wel potentie hebben. Die zijn tenminste geloofwaardig als vampire hunters. Die connor is ook gewoon bijna eng te noemen :P

Een cure...ik denk dat het compleet wat anders inhoud dan dat ze allemaal denken. En als het echt een cure is waarmee ze weer mensen kunnen worden denk ik dat de serie daar mee eindigt, dat Elena weer mens wordt samen met Stefan en/of Damon. Of dat ze in de series finale moet kiezen of ze de cure neemt en dat ze dan nee zegt omdat ze voor eeuwig samen wil zijn met Stefan. Of iets in die richting.

Sorry voor het hele verhaal :P
pi_118885240
En wat nu als de cure geneest, maar daarmee ook de jaren die je stilstond inhaalt?

Snappen jullie me? Stefan is 167 jaar oud, dat als hij de Cure neemt hij meteen tot as vergaat ofzo? Maar dat het enkel een uitkomst kan zijn voor nieuwe vampiers?
pi_118885502
Dat zou ook nog eens kunnen ja :) Maar de schrijvers kennende willen ze het romantisch laten eindigen, dus ik denk dat Elena samen met Stefan of Damon tenminste wel blijft leven en een romantisch happy ending krijgt. Denk ik tenminste. Maar het zou wel een goede verhaallijn zijn ja :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')