abonnement Unibet Coolblue
pi_118402005

Als je een jaar geleden had gezegd 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes nog voornamelijk hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinige werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy versie van 2.2 of 2.3 zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig als je van plan bent een Chinese smartphone te kopen, dan ben jij degene die lachen kan!

Op de Chinese markt zijn de laatste jaren een aantal heel succesvolle spelers op het gebied van mobile telecommunicatie voor de consument opgestaan. Zo heb je bijvoorbeeld Meizu met de M9 , Xiaomi met de MI-One en Huawei met verschillende provider telefoons en de Ascend D1 Quad XL.
Omdat deze merken door hun marketing, R&D en het richten op de westerse markt ondertussen hoge prijzen hanteren staan er in China op dit moment verschillende nieuwe spelers op de Smartphone markt op die voor kleine prijzen grote telefoons kunnen aanbieden.


Éen van deze telefoon fabrikanten die de laatste tijd redelijke successen boekt is Jiayu(Vertaling: Goede toestellen) . De telefoons die deze fabrikant aanbied kenmerkt zich door een hoge prijs/kwaliteit/spec verhouding.

Jiayu is het nieuwe succesverhaal voor mensen met een budget die veel bang-for-buck (waar voor hun geld) willen hebben. Wat bijvoorbeeld Ainol op tabletgebied is lijkt Jiayu te zijn op smartphone gebied.

Het bedrijf Jiayu is een bedrijf uit Shenzen dat is opgericht in April 2009. Sinds die tijd heeft het bedrijf zich gericht op het maken van R&D, productie en verkoop van mobile apparatuur. Het bedrijf heeft meer dan 800 mensen in dienst waaronder ruim 30 op de afdeling R&D. Er wordt door de R&D veel gelet op duurzaamheid .Het bedrijf heeft 2 productielocaties waar in totaal 10 productie lijnen zijn. Daarnaast zijn voor het testen en ontwikkelen 2 laboratoria in deze gebouwen aanwezig.


Jiayu G1:
De G1 was de eerste smartphone uit handen van Jiayu en had een singlecore Mediatek processor. Deze telefoon was vooral 13 in het dozijn maar had wel een degelijke kwaliteit en prijs voor dat moment.

Jiayu G2:
Na de komst van de G1 bracht Jiayu recentelijk de JY-G2, of kort: de G2 uit. Een dualSIM met dual-standby-principe 10.6mm slanke smartphone op Android 4.0 ICS.

SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een review van deze telefoon kan je hier vinden
Deze telefoon heeft een redelijk grote (Chinese) fanbase opgebouwd door zijn concurrerende prijs en vele extra's die voor weinig te verkrijgen waren. Daarnaast bleek uit reviews van de G1 dat de service en ondersteuning vanuit Jiayu zeer goed waren.

Jiayu G2S:
Inmiddels heeft de G2 al een upgrade gekregen. Deze upgrade heeft twee telefoons opgeleverd namelijk de G2S enG2S plus. De G2S moet inleveren op gebied van de Camera en werkgeheugen (verlaagd naar resp. 5 MP en 512MB). Maar dit wordt goed gemaakt door een scherpe prijs en Dualcore processor. De G2S plus is alles wat de G2 ook is maar dan met een Dualcore processor.
SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door gelijktijdige aankondiging met de G3 is deze telefoon niet zo populair als de G2. Aangezien de G2S plus ongeveer de zelfde prijs heeft als de G3 is de verwachting dat de G2S/G2S plus bij het uitkomen van de G3 een prijsdaling krijgt. Hoe groot het verschil met de G3 zal zijn is niet bekend.


Momenteel gaat echter alle belangstelling uit naar de Jiayu JY-G3, ofwel de G3, die binnenkort uit zou komt.
Het design van deze telefoon is vooral op de Chinese budget/mid-end markt vernieuwend te noemen. Hierdoor lijkt de belangstelling in de G3 nog veel groter als bij de G2.

De afgelopen tijd is er een actie geweest voor het regelen van een coupon/speciale prijs voor Nederlanders en Belgen die belang hadden bij deze telefoon. Deze actie liet maar weer eens zien wat voor een aandacht er is voor deze telefoon. Het feit was dat er bijna 200 aanmeldingen zijn gekomen voor aankoop van deze telefoon! Naast de vraag vanuit Nederland wordt er internationaal veel over deze telefoon gesproken.

Aangezien in het Chinese webshop topic 90% van de posts over deze telefoon ging is besloten om Jiayu en met name de G3 een eigen topic te geven.

Looks:

Zoals gezegd zijn de looks van deze telefoon redelijk uniek. Zeker niet gekopieerd van een nieuw/populair toestel. De Jiayu G3 is te krijgen in dire verschillende kleuren. En aangezien een foto meer verteld als duizend woorden:





Specificaties:

quote:
Snelle MTK6577 Cortex-A9 1Ghz ducalcore processor
PowerVR SGX 531 GPU
1GB RAM
4.5'' 1280x720px mutlitouch IPS scherm
Gorilla glass
8 Megapixel camera (met LED flash)
0.3 Megapixel front-facing camera
(A-)GPS
WIFI b/g/n
Bluetooth 2.0 (EDR & A2DP)
FM-radio
MicroUSB
MicroSD slot (tot 64GB)
2750mAh uccu
Senors: Accelerometer, magnetic sensor, proximity sensor, light sensor
Dual-sim (dual standby - 2 sims gelijktijdig actief)
WCDMA: 850/900/1900/2100MHz
GSM: 850/900/1800/1900MHz

Software: Android 4.0.x

Gewicht: 158 gram
LxBxH: 135x65x10.8mm
Video's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jiayu G3 FAQ
SPOILER: Een Chinese telefoon in Nederland? werkt dat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help, mijn paypal claim loopt af! wat nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzenden:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Officiële site Jiayu: www.ejiayu.com
Beste site om over updates te lezen: www.gizchina.com
Zie ook de laatste topics uit de Chinese Webshops-reeks.
Informatieve site van Kris Amora: Jiayu G2 // Jiayu G3
Speciale Korting voor Nederlanders/Belgen op pre-order G3 (afgelopen)
pi_118402117
De Xiaomi M2 released over 2 dagen! Bron: hun twitter!

Kon trouwens geen betere TT verzinnen :'(
Live with it :7
pi_118402197
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Live with it :7
NEVER!!1! :( /Seppukuts

On topic: :P Ik heb m'n G3 maar gecanceld. Iedereen braaf volgen, hea... :%
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 25 oktober 2012 @ 00:45:37 #4
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118402237
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:43 schreef shiznuts het volgende:

[..]

NEVER!!1! :( /Seppukuts
Sufkudstoday.

En hij kómt er aan! Hij komt er aan.... die fantastisch mooie phone!

(over de datum, en of dit snel is kan op dit moment niet gecorrespondeerd worden)

[ Bericht 5% gewijzigd door tokko1 op 25-10-2012 01:15:10 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_118402561
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:43 schreef shiznuts het volgende:

[..]

On topic: :P Ik heb m'n G3 maar gecanceld. Iedereen braaf volgen, hea... :%
Geloof ik niet :P
pi_118402700
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118402769
}:|
pi_118404338
Ik heb mogelijk een gaaf alternatief gevonden. Neomobile N02-M. Niet bepaald 720p en 2750mAh.
Maar wel qHD, 1850mAh, 1GB, 6577 dualSIM en aardig design. ;)
Het beste eraan, hij is pas de 23e uitgekomen (zo begrijp ik) en kost 868 yuan (~140 usd ~110 eur).



http://www.neomobile.com.cn
Via je taobao-agent (MisterTao/Zarmark/..?) verkrijgbaar.

VB: http://item.taobao.com/item.htm?id=15175383290 // http://item.taobao.com/item.htm?id=16262209603

Some food for thought, ey? :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118404476
quote:
3s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 02:44 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb mogelijk een gaaf alternatief gevonden. Neomobile N02-M. Niet bepaald 720p en 2750mAh.
Maar wel qHD, 1850mAh, 1GB, 6577 dualSIM en aardig design. ;)
Het beste eraan, hij is pas de 23e uitgekomen (zo begrijp ik) en kost 868 yuan (~140 usd ~110 eur).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.neomobile.com.cn
Via je taobao-agent (MisterTao/Zarmark/..?) verkrijgbaar.
[ afbeelding ]
VB: http://item.taobao.com/item.htm?id=15175383290 // http://item.taobao.com/item.htm?id=16262209603

Some food for thought, ey? :7
1tje stelen :*
pi_118404728
Duurt nog wel even
Love is in the air!
pi_118405059
Bij mij wordt het de M2 als de G3 nog lang gaat duren...
pi_118405092
Bij mij wordt het de G3 als de G3 nog lang gaat duren...
pi_118405488
Wanneer schrijven ze eigenlijk geld af?
pi_118405812
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 08:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wanneer schrijven ze eigenlijk geld af?
Wie is ze? Bij mij is geld afgeschreven bij het bestellen.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 09:23:49 #15
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118406209
quote:
In the factory version based on the version of good domain G3 software fixes several functional small BUG, ​​the average user does not need to be updated for special needs users.
bron: http://bbs.ejiayu.com/thread-305914-1-1.html
Gepost: 25 oktober ~ 8:25

Maar we moeten nog wel inloggen om het te downloaden volgens mij.

En volgens mij is de nu de 5e batch open om te betalen. Het zijn grijze telefoons. Sluit zaterdag om 12:00. Of het opent juist om 12:00 op zaterdag en dán is er 24u om te betalen. Chinees+Google Translate=Chaos
pi_118408445
10 talky talky topics, mag ik hem nu opgestuurd krijgen?
Ja.
pi_118408452
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:23 schreef Ravocs het volgende:

[..]

bron: http://bbs.ejiayu.com/thread-305914-1-1.html
Gepost: 25 oktober ~ 8:25

Maar we moeten nog wel inloggen om het te downloaden volgens mij.

Ze zullen deze versie toch wel mee gaan leveren bij de nieuw te produceren G3's?
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_118408862
quote:
9s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:44 schreef Xu het volgende:
10 talky talky topics, mag ik hem nu opgestuurd krijgen?
You no patience? YOU no even talk 9,1 talky talky topics!
  donderdag 25 oktober 2012 @ 11:19:44 #19
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118409761
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:44 schreef ikbenik het volgende:

[..]

Ze zullen deze versie toch wel mee gaan leveren bij de nieuw te produceren G3's?
Vast wel, maar ik heb toch maar even een account aangemaakt bij het forum :-)
pi_118409998
Ahh de grijze versie, hopelijk krijgen ze die niet verkocht en sturen ze hem op naar mij :D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 25 oktober 2012 @ 11:53:04 #21
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118411002
In de titel staat iets over wholesale, maar ik kan het niet terugvinden in de tekst. Is er een vertaalchinees in de buurt? Wie weet wat hier wordt bedoeld?

http://bbs.ejiayu.com/thread-305429-1-1.html
  donderdag 25 oktober 2012 @ 12:20:05 #22
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118412141
Hier ook maar cancellation request gedaan na lang twijfelen. T'is helaas niet anders. Stukje zelfbescherming.. Ik bestel 'm liever opnieuw dan 'm alsnog krijgen en een defecte krijgen of wat dan ook. Paypalbescherming geeft je alsnog wat extra opties mocht ergens iets niet meewerken.

Sneu voor Lightake, maar ik heb nu ook niet echt het gevoel dat die gasten verder zoveel betekenden voor ons. Eigenlijk nooit een enkel mailtje mogen ontvangen over de order vanuit Lightake, of levertijden, status van hun bestelling @ Jiayu of wat dan ook. Het is dat er in dit topic wat regs contact opnamen en forum berichten door google translate heen gooiden. Jammer maar helaas, probeer het later nog wel eens mocht de G3 ooit eens goed leverbaar blijken. Mits de hardware in de telefoon tegen die tijd niet hopeloos verouderd is dan. :')

Blijf intussen natuurlijk wel lurken, op een gegeven moment MOET toch levering en productie een beetje normaal op gang komen zou je zeggen.
Tevens: /me checked avatar.. Jeah, iedereen aan de Neophone als hommage aan deze user! :D :7 ;( oO< :+ :9~ :') :s) *O* O-) -O- :X
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118412359
Hopelijk zit er geen glitch in de matrix dan. :P
Had 'em gisteren al bijna in m'n mandje gedaan.
Wat een search op taobao al niet met je kan doen.
Vind het best een coole phone. Specs more or less zoals de Wolfgang-phone van de Aldi, maar dan zo'n 100,- euro goedkoper. _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118412613
Hoe gaat het annuleren van een Lightake-bestelling? Moet je dan een mailtje sturen of is er ergens een knopje op de website? (Gok het eerste, geen knopje of iets cancelen kunnen zien op de website.)
pi_118413360
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:32 schreef zarGon het volgende:
Hoe gaat het annuleren van een Lightake-bestelling? Moet je dan een mailtje sturen of is er ergens een knopje op de website? (Gok het eerste, geen knopje of iets cancelen kunnen zien op de website.)
mailtje sturen, ze antwoorden erg snel
  donderdag 25 oktober 2012 @ 12:55:53 #26
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118413495
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:20 schreef neo2000 het volgende:
Hier ook maar cancellation request gedaan na lang twijfelen. T'is helaas niet anders. Stukje zelfbescherming.. Ik bestel 'm liever opnieuw dan 'm alsnog krijgen en een defecte krijgen of wat dan ook. Paypalbescherming geeft je alsnog wat extra opties mocht ergens iets niet meewerken.

Sneu voor Lightake, maar ik heb nu ook niet echt het gevoel dat die gasten verder zoveel betekenden voor ons. Eigenlijk nooit een enkel mailtje mogen ontvangen over de order vanuit Lightake, of levertijden, status van hun bestelling @ Jiayu of wat dan ook.

Krijg je dit vanuit andere websites wel (DX etc?). De status werd via ons doorgegeven (door de manager sales en Jack) om zo een 1 duidelijk beeld te houden. Via de CSE miepen krijg je vaak gewoon wat vagere antwoorden.
quote:
Het is dat er in dit topic wat regs contact opnamen en forum berichten door google translate heen gooiden. Jammer maar helaas, probeer het later nog wel eens mocht de G3 ooit eens goed leverbaar blijken. Mits de hardware in de telefoon tegen die tijd niet hopeloos verouderd is dan. :')
Naast het contact met jack en Jerry (en daarnaast met PA, PW) konden we weinig doen dan translaten van het forum. Er is niet ergens een Nederlandse of Engelse site die dingen vermeld (ja Giz, maar hoe vaak we Andi wel niet nieuws hebben bezorgd :P).
quote:
Blijf intussen natuurlijk wel lurken, op een gegeven moment MOET toch levering en productie een beetje normaal op gang komen zou je zeggen.
Tevens: [me=neo2000]checked avatar.. Jeah, iedereen aan de Neophone als hommage aan deze user! :D :7 ;( oO< :+ :9~ :') :s) *O* O-) -O- :X
[/me]
Eens, het duurt veel te lang. Maar ik denk maar zo: De aanhouder wint :P!
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:25 schreef shiznuts het volgende:
Hopelijk zit er geen glitch in de matrix dan. :P
Had 'em gisteren al bijna in m'n mandje gedaan.
Wat een search op taobao al niet met je kan doen.
Vind het best een coole phone. Specs more or less zoals de Wolfgang-phone van de Aldi, maar dan zo'n 100,- euro goedkoper. _O-
Heb het ook al ge probeerd. Maar toen zanmark en BIC online waren was de telefoon helaas alweer uitverkocht. (seller had 2 stuks, via pre order te koop via taobao).

quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:32 schreef zarGon het volgende:
Hoe gaat het annuleren van een Lightake-bestelling? Moet je dan een mailtje sturen of is er ergens een knopje op de website? (Gok het eerste, geen knopje of iets cancelen kunnen zien op de website.)
Mailen gaat het snelste inderdaad.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118414068
Ik blijf hopen en vertrouwen...
pi_118414072
quote:
Mailen gaat het snelste inderdaad.
Welk e-mailadres kan ik hiervoor gebruiken?
pi_118414107
contact@lightake.com
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118414240
quote:
3s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 02:44 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb mogelijk een gaaf alternatief gevonden. Neomobile N02-M. Niet bepaald 720p en 2750mAh.
Maar wel qHD, 1850mAh, 1GB, 6577 dualSIM en aardig design. ;)
Het beste eraan, hij is pas de 23e uitgekomen (zo begrijp ik) en kost 868 yuan (~140 usd ~110 eur).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.neomobile.com.cn
Via je taobao-agent (MisterTao/Zarmark/..?) verkrijgbaar.
[ afbeelding ]
VB: http://item.taobao.com/item.htm?id=15175383290 // http://item.taobao.com/item.htm?id=16262209603

Some food for thought, ey? :7
Nieuwe actie dan maar? :)
pi_118414851
Die NeoMobile NO2-M levert via Mistertao op een totaalbedrag van $138,88 + $1,94 shipping via China Post airmail registered + $7,04 commissie voor Mr. Tao = $147,86 = ¤113,75 euro aldus XE.com. En dan heb je soortgelijke specs als een Amoi N820, maar met 1850mAh iets mindere accu. De besparing is een paar tientjes t.o.v. de Lightake actie met de Jiayu G3. Betere specs als een Newman N1 of ZTE V970 (groter scherm + betere accu) en t.o.v. die bespaar je eveneens een kleine 20/30 euro. Voordeel: hij is dus net zo goed verkrijgbaar :)
mag het weten
pi_118415476
Note: The phone is not plugged into the memory card, many functions can not play Oh, like to play the big game can not play, nor can navigate, and also can not take pictures, video, oh! :')

En wat bedoelen ze met 'single electric' en 'double electric'? Twee accu's hoop ik?
pi_118415497
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:33 schreef Joosie200 het volgende:
Die NeoMobile NO2-M levert via Mistertao op een totaalbedrag van $138,88 + $1,94 shipping via China Post airmail registered + $7,04 commissie voor Mr. Tao = $147,86 = ¤113,75 euro aldus XE.com. En dan heb je soortgelijke specs als een Amoi N820, maar met 1850mAh iets mindere accu. De besparing is een paar tientjes t.o.v. de Lightake actie met de Jiayu G3. Betere specs als een Newman N1 of ZTE V970 (groter scherm + betere accu) en t.o.v. die bespaar je eveneens een kleine 20/30 euro. Voordeel: hij is dus net zo goed verkrijgbaar :)
Aha, ik ben niet de eerste die die fout maakt.
Gewicht moet je schatten in gram, niet kilogram. Daar verandert de registered airmail price wel wat door. :P
Vergeet niet dat wanneer je een nieuw account aanmaakt en daar voor het eerst geld op stort, je 10% bonus bijgeschreven krijgt. ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:50 schreef AnimeFan het volgende:
[..]

En wat bedoelen ze met 'single electric' en 'double electric'? Twee accu's hoop ik?
Dat is ook wat ik daaruit opmaak idd.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118415816
Kan Mistertao het ook versturen met Singapore Post?
Ik hoorde dat je pakketje zo'n 30% kans heeft om 'kwijt te raken' met China Post :(
Edit: berichtje gestuurd

[ Bericht 35% gewijzigd door AnimeFan op 25-10-2012 14:06:51 ]
pi_118416913
quote:
The UMI X1, we will give you the offer of $10% off. And this phone right now is in stock and with stable stock supply.
About THL W3+ and jiayu g3, their stock supply is not stale, so we can only guarantee that the UMI X1: when we get order from you,
we can ship the order out within 24-72hours after payment confirmed.
Please let us know your idea
Vers van de pers van Uredeal. Dus 10% korting op de Umi x1 kan, waardoor iedereen bij elkaar uit komt op $224.99-$22.49=$$202. Wat vinden jullie er van? :)
mag het weten
pi_118417028
quote:
$10% off
_O- 10 usd of toch 10 procent?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118417210
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:33 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Vers van de pers van Uredeal. Dus 10% korting op de Umi x1 kan, waardoor iedereen bij elkaar uit komt op $224.99-$22.49=$$202. Wat vinden jullie er van? :)
http://www.uredeal.com/um(...)ifi-gps-3g_g443.html
De prijs is verhoogd naar $239.99?
pi_118417280
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

_O- 10 usd of toch 10 procent?
Of 10 procent van 10 dollar :+ Er zitten wel meer verschrijvingen in dat mailtje. Dus meteen gevraagd wat het nu is. Maar indien 10 % dan vind ik het wel het overwegen waard
mag het weten
pi_118417413
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:40 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

http://www.uredeal.com/um(...)ifi-gps-3g_g443.html
De prijs is verhoogd naar $239.99?
Zo kan ik ook korting geven :{ Ala mediamarkt de prijs omhoog gooien zodat je kunt schermen met flinke korting. /fail. Maar ik heb meer webshops gemaild
mag het weten
pi_118417708
A la DinoDirect en MeriMobiles is dat. :D

Beter maar ff zo'n NeoMobile halen. :Y 150 usd op je nieuw geopende account zetten, 154,50 afschrijving (transactie kosten), Mistertao-tegoed (incl 10% bonus) van 165 usd. Daar moet je toch wel die N02-M voor in huis kunnen halen. Ben je nog geen 120 euro kwijt geweest. Iesch mooi. Kun je altijd nog wachten op de G3, maar kun je het wachten, mocht het nog een maand of langer duren, overbruggen en kwijtraken doe je 'em daarna toch vast wel weer.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118419028
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 14:51 schreef shiznuts het volgende:
Beter maar ff zo'n NeoMobile halen.
Goed plan, maar wat een doolhof is dat Taobao zeg. :? Ik loop al vast voordat ik uberhaupt het product in mijn winkelwagen heb. En dan moet ik nog registeren en geld overmaken. Zelfs met google translate kom ik er niet uit. Wat vul je bijvoorbeeld in bij:
手机套餐:
官方标配套餐一套餐二套餐三套餐四
(Mobiele telefoon pakketten:
De officiële standaard Pakket A II pakket Pakket III)

Want dat translaten is ook niet altijd even optimaal:
你还可以:
分享该宝贝收藏宝贝(95)
=
U kunt ook:
Deel de baby Favoriete baby
8)7
pi_118419344
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:19 schreef i124Q het volgende:

[..]

Goed plan, maar wat een doolhof is dat Taobao zeg. :? Ik loop al vast voordat ik uberhaupt het product in mijn winkelwagen heb. En dan moet ik nog registeren en geld overmaken. Zelfs met google translate kom ik er niet uit. Wat vul je bijvoorbeeld in bij:
手机套餐:
官方标配套餐一套餐二套餐三套餐四
(Mobiele telefoon pakketten:
De officiële standaard Pakket A II pakket Pakket III)

Want dat translaten is ook niet altijd even optimaal:
你还可以:
分享该宝贝收藏宝贝(95)
=
U kunt ook:
Deel de baby Favoriete baby
8)7
Het standaard pakket is de telefoon + micro-USB oplader en accu (of 2 accu's), handleiding en doos
Package I: standaard pakket + 8GB microSD kaart met wat navigatie software voorgeinstalleerd, 100 android games, een pennetje voor capacitieve touchscreens, oortjes.
Package II: Zelfde als I maar dan 16GB microSD.
Package III: Met 32GB microSD.

(als je deze link bedoelt: http://item.taobao.com/item.htm?id=15175383290 )
pi_118419740
Na het nogmaals refreshen van gizchina.com , gizbeat.com en het Jiayu forum, heb ik mijn mail client opgestart en een mailtje getypt naar service@lightake.com .

Na nog eens 5 minuten naar het mailtje staren heb ik de knoop doorgehakt en met pijn en moeite afscheid genomen van mij JiaYu G3 order :'( :'( :'(

Nu eerst even uithuilen en dan maar weer kijken naar andere chinese phones, of misschien, later toch nog een JiaYu G3.
pi_118420528
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:19 schreef i124Q het volgende:

[..]

Goed plan, maar wat een doolhof is dat Taobao zeg. :? Ik loop al vast voordat ik uberhaupt het product in mijn winkelwagen heb. En dan moet ik nog registeren en geld overmaken. Zelfs met google translate kom ik er niet uit. Wat vul je bijvoorbeeld in bij:
手机套餐:
官方标配套餐一套餐二套餐三套餐四
(Mobiele telefoon pakketten:
De officiële standaard Pakket A II pakket Pakket III)

Want dat translaten is ook niet altijd even optimaal:
你还可以:
分享该宝贝收藏宝贝(95)
=
U kunt ook:
Deel de baby Favoriete baby
8)7
Guter versuch, aber... in m'n praatje had ik het over:
quote:
Via je taobao-agent (MisterTao/Zarmark/..?) verkrijgbaar.
Dus... www.mistertao.com / www.zarmark.com .
Taobao is een Chinese marktplaats, daar kunnen wij als Nederlanders weinig gaan beginnen, daarom zoeken we een agent... een 'representative' in China, die het spul voor ons bestelt, waar je ze geld voor geeft (1st Pay) Als zij het binnenkrijgen checken ze de inhoud, maken er een foto van (bij MisterTao i.i.g.), verpakken de boel, bepalen het gewicht en naar aanleiding daarvan de verzendkosten. Daarna geef je hun de 'go!' om het op te sturen en betaal je de (2nd Pay) verzendkosten van je agent naar jou en een kleinigheidje voor hun moeite.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118420835
quote:
Guter versuch, aber... in m'n praatje had ik het over:

Dank, was er ondertussen zelf ook achter (door je 10% depositbonus) |:(
pi_118420908
Haha, kej. Bij dezen dan voor iedereen meteen duidelijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118421058
Ik wacht nog even rustig de 55 dagen af. Bestelling gedaan op 30 september dus ik heb nog wel even.

Ben ook niet zo geinteresseerd in een alternatief van de Chinese markt, dan houd ik mijn sgs+ nog wel, die voldoet in principe prima met een custom rom :)
pi_118421801
Hopelijk zijn er nog genoeg mensen die uiteindelijk een G3 kopen, zodat er tenminste animo voor een custom FOK rom is :P
pi_118423169
Ik hoop meer op genoeg G3's dan op genoeg mensen. :P
pi_118423226
Wel snel veel afhakers hiero...
pi_118424151
quote:
13s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:58 schreef FreaZ het volgende:
Wel snel veel afhakers hiero...
Ik volhard nog steeds in de boosheid...
  donderdag 25 oktober 2012 @ 17:21:26 #52
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118424215
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Guter versuch, aber... in m'n praatje had ik het over:

[..]

Dus... www.mistertao.com / www.zarmark.com .
Taobao is een Chinese marktplaats, daar kunnen wij als Nederlanders weinig gaan beginnen, daarom zoeken we een agent... een 'representative' in China, die het spul voor ons bestelt, waar je ze geld voor geeft (1st Pay) Als zij het binnenkrijgen checken ze de inhoud, maken er een foto van (bij MisterTao i.i.g.), verpakken de boel, bepalen het gewicht en naar aanleiding daarvan de verzendkosten. Daarna geef je hun de 'go!' om het op te sturen en betaal je de (2nd Pay) verzendkosten van je agent naar jou en een kleinigheidje voor hun moeite.
Its underway :P!

Jiayu komt volgend jaar Maart vast nog een keer op de deurmat :')! (maar ik heb nog een order :P!)
quote:
13s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:58 schreef FreaZ het volgende:
Wel snel veel afhakers hiero...
Tis ook allemaal wel een lang verhaal (en eng om het bedrag langer dan 45/60 dagen open te laten staan).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118425144
Ik houdt mijn bestelling van de G3 nog even actief.
Overigens, voor het versturen uit China wil ik jullie Chinapost van harte afraden.
Ik zit nu te wachten op een zending van 1 september en die is vandaag nog steeds niet in Nederland.
En dat is al de tweede keer.
De vorige keer dacht ik nog dat het een uitzondering was dat het zo lang duurde maar er ontstaat nu toch echt een patroon.
2 tot 3 weken wachten vind ik niet erg maar als het naar de 2 maanden gaat wordt het vreselijk frustrerend.
pi_118425944
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:44 schreef Mehari het volgende:
Ik houdt mijn bestelling van de G3 nog even actief.
Overigens, voor het versturen uit China wil ik jullie Chinapost van harte afraden.
Ik zit nu te wachten op een zending van 1 september en die is vandaag nog steeds niet in Nederland.
En dat is al de tweede keer.
De vorige keer dacht ik nog dat het een uitzondering was dat het zo lang duurde maar er ontstaat nu toch echt een patroon.
2 tot 3 weken wachten vind ik niet erg maar als het naar de 2 maanden gaat wordt het vreselijk frustrerend.
Het kan aan zoveel factoren duren dat het niet Chinapost specifiek hoeft te zijn natuurlijk. Het komt immers van de andere kant van de wereld dus tja.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 25 oktober 2012 @ 18:55:02 #56
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118427500
quote:
Hoeveel vergelijkingen gaan we nog krijgen :D!

De volgende vergelijking wil ik doen! Met mijn Xperia S!
Denk dat ik dat op mijn buik kan schrijven :P!

quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:44 schreef Mehari het volgende:
Ik houdt mijn bestelling van de G3 nog even actief.
Overigens, voor het versturen uit China wil ik jullie Chinapost van harte afraden.
Ik zit nu te wachten op een zending van 1 september en die is vandaag nog steeds niet in Nederland.
En dat is al de tweede keer.
De vorige keer dacht ik nog dat het een uitzondering was dat het zo lang duurde maar er ontstaat nu toch echt een patroon.
2 tot 3 weken wachten vind ik niet erg maar als het naar de 2 maanden gaat wordt het vreselijk frustrerend.
Waarom weet ik niet maar ik heb dat juist een aantal keer met HK post gehad (nog maar 1 keer met CP).

In de regel is HK post iets sneller maar er is heel veel afhankelijk van de prijs die in China betaald wordt voor de verzending.
Je hebt daar zeer veel parcel internationals die pakketen verzamelen en ineens aanbieden (en dus een hogere korting hebben). Af en toe zit er een rotte appel tussen die het heel lang laat duren.

Mijn laatste 5/6 pakketjes uit china met CP (met en zonder tracking) hebben het allemaal binnen de 14 dagen gered. Die met HK post (1 stuk) was 8 dagen onderweg.
Het is echt net een bingo de ene keer draait het rad je snel uit de andere keer blijft jou pakketje liggen tot het laatste.

Maar 2 maand is wel heel lang dus ik zou er eens achteraan gaan... (dan gaat er dus echt duidelijk wat fout!)

[ Bericht 49% gewijzigd door RobertNL op 25-10-2012 19:01:09 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118427768
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 18:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hoeveel vergelijkingen gaan we nog krijgen :D!

De volgende vergelijking wil ik doen! Met mijn Xperia S!
Denk dat ik dat op mijn buik kan schrijven :P!
:P is ook niet echt een hele intressante vergelijking. Hij gaat voor de Umi maar als de camera van de JiaYu beter blijkt te zijn gaat die voor die :P

Vanacht word de Xiaomi M2 trouwens officieel gereleased! Zijn er eigenlijk veel liefhebbers voor dit toestel? Op tweakers is dr zelfs een topic over :D

Anders kunnen we het misschien voor elkaar krijgen dat Lightake, pandawill of een andere webshop hem list ? Misschien kunnen ze hem goedkoper aanbieden? Misschien doen ze dat uit zichzelf ook wel na vanavond, wie weet :D

Deze shops gevonden:
http://www.ownta.com/xiao(...)16gb-cell-phone.html

http://www.merimobiles.co(...)droid_p/meri5722.htm

EDIT:
Mailtje naar Lightake gestuurd, wie weet doen ze er wat mee, al verwacht ik van niet :+

[ Bericht 12% gewijzigd door nodig op 25-10-2012 19:40:27 ]
pi_118429350
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 18:55 schreef RobertNL het volgende:

Waarom weet ik niet maar ik heb dat juist een aantal keer met HK post gehad (nog maar 1 keer met CP).

In de regel is HK post iets sneller maar er is heel veel afhankelijk van de prijs die in China betaald wordt voor de verzending.
Je hebt daar zeer veel parcel internationals die pakketen verzamelen en ineens aanbieden (en dus een hogere korting hebben). Af en toe zit er een rotte appel tussen die het heel lang laat duren.

Mijn laatste 5/6 pakketjes uit china met CP (met en zonder tracking) hebben het allemaal binnen de 14 dagen gered. Die met HK post (1 stuk) was 8 dagen onderweg.
Het is echt net een bingo de ene keer draait het rad je snel uit de andere keer blijft jou pakketje liggen tot het laatste.

Maar 2 maand is wel heel lang dus ik zou er eens achteraan gaan... (dan gaat er dus echt duidelijk wat fout!)
Het zal wel aan mij liggen :(
Ik heb de verzender, FocalPrice, al laten weten dat het wat lang duurt, alweer.
Vroeger gebruikte DX HKPost en kon ik het met een week of 2, 3 verwachten.
Zo'n twee jaar geleden gingen ze ook naar ChinaPost, wat een flinke verlenging van de bezorgtijden opleverde.
Dit alles over pakjes, de enveloppen zijn sneller.
Het beste gaat nog SingaporePost, ruim een week, meerdere keren al.
pi_118429496
ik wacht nog wel 2 weken op de G3.

daarna ga ik helaas wel kijken naar andere telefoons, ik twijfel alleen altijd hard over die batterij mAh 1800 lijkt me niet echt heel veel voor een 4,5 inch scherm met een dualcore processor..
  donderdag 25 oktober 2012 @ 19:42:54 #60
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118429825
Zat een beetje op aliexpress te kijken naar een G2+ eventueel, mn zusjes telefoon is echt naar de haaien, en kwam dit tegen: http://www.aliexpress.com(...)04310_664583706.html

Ze claimen hem in stock te hebben (sowieso overpriced :9 :7 ) maar versturen hem 'timely'.

Als ik binnen een week nog geen duidelijkheid heb (gegarandeerd hehe) dan ga ik denk ik maar voor een G2. Die zal ook wel meer dan genoeg zijn voor mn zusje :9
Koekje d'r bij?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 19:46:25 #61
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118430023
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:42 schreef eleganza het volgende:
Zat een beetje op aliexpress te kijken naar een G2+ eventueel, mn zusjes telefoon is echt naar de haaien, en kwam dit tegen: http://www.aliexpress.com(...)04310_664583706.html

Ze claimen hem in stock te hebben (sowieso overpriced :9 :7 ) maar versturen hem 'timely'.

Als ik binnen een week nog geen duidelijkheid heb (gegarandeerd hehe) dan ga ik denk ik maar voor een G2. Die zal ook wel meer dan genoeg zijn voor mn zusje :9
G2 plus is ook een mooie telefoon. Zelf toch maar voor de Shiz-o-foon gegaan (op basis van looks).
voor (tot nu toe) 100 euro lijkt het mij een topper (ex fee en shipping van +- 15 dollar).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118430138
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:42 schreef eleganza het volgende:
Zat een beetje op aliexpress te kijken naar een G2+ eventueel, mn zusjes telefoon is echt naar de haaien, en kwam dit tegen: http://www.aliexpress.com(...)04310_664583706.html

Ze claimen hem in stock te hebben (sowieso overpriced :9 :7 ) maar versturen hem 'timely'.

Als ik binnen een week nog geen duidelijkheid heb (gegarandeerd hehe) dan ga ik denk ik maar voor een G2. Die zal ook wel meer dan genoeg zijn voor mn zusje :9
Kwam vandaag deze G2+ tegen op banggood.

http://www.banggood.com/W(...)rtphone-p-52455.html
Of via PandaWill:
http://www.pandawill.com/(...)=killger&pclid=24265

Beiden niet in stock, maar bij banggood staat 3-6 dagen, al weet ik niet of ze dan ook daadwerkelijk stock krijgen :P Maar wel een stuk goedkoper.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 20:29:00 #63
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118432132
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

G2 plus is ook een mooie telefoon. Zelf toch maar voor de Shiz-o-foon gegaan (op basis van looks).
voor (tot nu toe) 100 euro lijkt het mij een topper (ex fee en shipping van +- 15 dollar).
Die shiz-o-foon (zo ga ik hem ook noemen, Shiz, je hebt het voor elkaar, genoeg posts om een chinese telefoon naar je vernoemd te krijgen *O* ) is ook echt een leuke kandidaat. Denk dat dat ook wel voldoende voor m'n zusje is. Vind die dual core en 1gb ram toch erg belangrijk, ervaring leert dat je met 512 echt veul te weinig ruimte hebt (kan met 756mb op mn desire z prima rondkomen, mn pa en zusje op hun desire hebben echt ruimteproblemen)

Vraag is, in welke mate zijn de shiz-o-foons in stock? Het zijn - voor zover ik kan zien - wel redelijk nieuwe telefoons! Ook nog recommendations voor een taobaoagent? Wil graag met DHL laten versturen, want mn zusje heeft ècht een nieuwe nodig :')
Koekje d'r bij?
pi_118433540
toch maar eens een lijstje door gegeven aan ligthake, met eventuele alternatieven voor de G3..

THL W3+
( voordelen: goed leverbaar! dunner Nadelen: 2000mAh al is dat nog best groot( en bij pandawill krijg je er 2!) 40$ tot 60$ duurder dan G3?)

Umi X1 ( voordelen: goed leverbaar! dun!, en ook nog redelijk goedkoop verkrijgbaar (180$ ofzo) Nadelen: 1750mAh batterij.

Newman N1 ( dualcore + 1gb version) ( voordelen: goed leverbaar!? prijs bijna gelijk aan G3! (178 bij Pandawill) en in verschillende fancy kleuren leverbaar Nadelen: geen HD resolutie maar Qhd, 4,3 inch scherm ipv 4,5. front cam is 0,3 MP ipv 2.0 en 1700 mAh batterij

Amoi N820 voordelen: goed leverbaar! dunner dan G3, Frontcam 3.0 MP, +-30$ duurder Jellybean beschikbaar(!?) Nadelen: QHD resolutie, 2050 mAh batterij ( al is dat nog redelijk wat :P )

( letop aldi verkoopt nu de Wolfgang , dit is een rebrand van de amoi N820.. voor 229 euro is hij met 2 jaar garantie vanaf 27 oktober te koop!)

nieuwe aangeraden door Shiznuts:

Neomobile N02-M voordelen: goed leverbaar al moet je hem nu wel via een taobao agent bestellen.. dunner dan G3 ook weer :P !, en ook nog redelijk goedkoop verkrijgbaar (160$ ofzo) Nadelen: 1850mAh batterij QHD

daarnaast heb ik gezien dat de Thl w1 ook een redelijk toestel is.

THL W1+ ( voordelen: goed leverbaar! voor 199$ leverbaar bij Pandawill Nadelen: 1500mA, QHD, 4.3 inch

mochten jullie nog goede alternatieven weten(GEEN CLONES!), laat ze dan maar even weten..
mocht de G3 er over 2 weekjes ofzo nog niet zijn, dan hoop ik dat lightake 1 van deze telefoons in hun assortiment heeft opgenomen..

Check voor de zekerheid ff bovenstaande voor/nadelen na of ze wel kloppen, heb je ze zoveel mogelijk proberen te checken bij verschillende websites!

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 25-10-2012 22:53:48 ]
pi_118434616
Volgens mij krijg je sowieso 2 accu's bij de THL W3+, tenminste tenzij iemand de 2e accu uit de doos haalt en los verkoopt.

De THL W1 heeft geen dualcore CPU, dat is dus nog een nadeel.
pi_118434828
Nog even over de Xiaomi M2, zowel ownta als FCT hebben 50 M2's gereserveerd, dit lijkt dus een max. aantal dat gelijk afneembaar is na de release. Ownta verwacht eind Oktober/begin november te shippen. Fastcardtech verwacht in Oktober. Release is vanavond :D

Stuk meer duidelijkheid dan JiaYu naar wholesallers..

EDIT:
Zullen we hier het officiële chinese smartphone topic van maken? Want zo word die nu al wel behandeld :P
pi_118435520
Xiaomi M2 is wel een masterphone qua specs.

Kreeg net mijn CC-maandafschrijving trouwens. ¤132,50 voor de G3 :+
pi_118436008
Bedoelen jullie nu eigenlijk de MI-2 of de M2?

Want het is de MI-2 die zo'n gekke specs heeft toch? Die M2 is maar een "gewone" dual core? :)
pi_118436284
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:39 schreef Vincent_vd het volgende:
Bedoelen jullie nu eigenlijk de MI-2 of de M2?

Want het is de MI-2 die zo'n gekke specs heeft toch? Die M2 is maar een "gewone" dual core? :)
Naar de quad-core 2gb ram editie igg ;)
FastCardtech zegt Xiaomi X2
ownta zegt Xiaomi M2
En volgens mij op andere plekken weer de mi-two ofzo ;)

Ikzelf gebruik ook de naam Xiaomi M2 ;) Wist niet dat er een dual-core versie bestond? Of is dat die clone? Of bedoel je de M1?
pi_118436508
http://www.fastcardtech.c(...)CDMA-8MP-Camera.html

Deze bedoel ik :)
Maar zie nu dat hij de "M2 One Plus" heet blijkbaar :p
Man man wat een namen :p

Die Quadcore versie ben ik ook wel in geinteresseerd, ok is wel duurder dan de G3, maar voor +- 300 euro heb je dan wel een telefoon die ongeveer de krachtigste is die er te vinden is :D
  donderdag 25 oktober 2012 @ 21:48:56 #71
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118436577
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef nodig het volgende:
Nog even over de Xiaomi M2, zowel ownta als FCT hebben 50 M2's gereserveerd, dit lijkt dus een max. aantal dat gelijk afneembaar is na de release. Ownta verwacht eind Oktober/begin november te shippen. Fastcardtech verwacht in Oktober. Release is vanavond :D

Stuk meer duidelijkheid dan JiaYu naar wholesallers..

EDIT:
Zullen we hier het officiële chinese smartphone topic van maken? Want zo word die nu al wel behandeld :P
Of we knutselen even een OP en maken een algemeen topic ;) (ipv dit topic aan te passen). Als de G3 niet komt bloed deze wel dood.

Ik maak wel wat tekst, aanbevelingen hebben we al. Iemand die een paar bazen headers kan fixen?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118436956
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef Vincent_vd het volgende:
http://www.fastcardtech.c(...)CDMA-8MP-Camera.html

Deze bedoel ik :)
Maar zie nu dat hij de "M2 One Plus" heet blijkbaar :p
Man man wat een namen :p

Die Quadcore versie ben ik ook wel in geinteresseerd, ok is wel duurder dan de G3, maar voor +- 300 euro heb je dan wel een telefoon die ongeveer de krachtigste is die er te vinden is :D
Hmm aan de camera te zien is het geen Xiaomi M2 ;) Inderdaad een heel krachtig beestje, en Xiaomi staat ook bekend als goede kwaliteit etc. Had ook op tweakers gelezen dat ze hem in Europa willen uitbrengen in het eerste halfjaar van 2013 :P Hebben wij hem al lekker in november :D Zal in Europa waarschijnlijk ook wel een heel stuk duurder worden als ik het zo in mag schatten, mocht het ooit in Europa komen..
pi_118437314
Heb ook de Jiayu besteld eind september. Zit nu oa ook te kijken voor Amoi N820 : http://www.chinastore-onl(...)inch-qhd-screen.html
Indien binnen 2 weken geen nieuws cancel ik ook mijn order.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 22:11:52 #74
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118437820
quote:
9s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:01 schreef stefke001 het volgende:
Heb ook de Jiayu besteld eind september. Zit nu oa ook te kijken voor Amoi N820 : http://www.chinastore-onl(...)inch-qhd-screen.html
Indien binnen 2 weken geen nieuws cancel ik ook mijn order.
Bij de Aldi met 2 jaar garantie voor 50 euro meer (en een paar extra back covers :P).

Zelf een Neomobile aangeschaft, mindere specs dan de Jiayu maar ook goedkoper en direct leverbaar (helaas alleen via Taobao?!)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118438228
Is idd mooie telefoon van Aldi, maar woon in België.
pi_118440196
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef AnimeFan het volgende:
Volgens mij krijg je sowieso 2 accu's bij de THL W3+, tenminste tenzij iemand de 2e accu uit de doos haalt en los verkoopt.

De THL W1 heeft geen dualcore CPU, dat is dus nog een nadeel.
Was het plusje vergeten, gaat om de w1+
http://www.pandawill.com/(...)en-white-p65786.html

200$ Bij pandawill, maar dan zou ik eerder voor de W3+ gaan voor die 30$ meer
( op andere sites zelfs 218$ ofzo..)
pi_118441024
Ik wacht tot 15 november :-) Heb hem de 30 september besteld, dus ik heb de tijd :-)
pi_118441299
Kunnen jullie mij deze verkoper aanraden?
Ik heb nog nooit iets met mistertao geordered, Maar dit lijkt me weel een heel goed alternatief, mooi design en specs zijn toch ook wel goed. En last but not least hij is leverbaar.

http://www.mistertao.com/(...)tem-15175383290.html
pi_118442479
De bang-for-buck-gehalte is bij die weer op z'n plaats. In de buurt van het G3-gehalte. De rest trekt veel te scheve verhoudingen. :N Is telkens weer óf 512MB, óf wel leuke specs maar dan een 'zwakke' accu... of hij heeft alles wat je zou willen maar is dan reteduur.

Ik heb 'em gewoon besteld ter overbruggingsfase. Ik ga het eens aankijken, ik weet van de G2 die ik had, dat ik zo'n telefoon best doorverkocht (en mensen enthousiast) krijg. Uiteindelijk is het wel het doel een G3 te hebben natuurlijk, maar ik heb m'n G2 weggedaan ervan uitgaande dat ik vrijwel meteen zou upgraden naar de G3... en dan kan ik wel tot St Juttemus gaan wachten, maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. Ik kan/wil m'n tussentijdse oplossing met twee oude phones niet nog langer rekken.

Bestellen (van de Shiz-o-foon _O- :+ lol) is het handigste inderdaad via MisterTao, lees alles daarover in een eerdere post (hoe wat, met nieuwe account en 10% depositbonus etc). Wil je recommenderkorting? 'MisterShiz' kun je eventueel opgeven (of kijk naar de signatures van andere users). In de regel raad ik altijd aan: vermijd hartjes en slechte ratings. Ga voor sellers met zo'n drie diamantjes of meer (of kroontjes!) met veel bestellingen en goede %-feedback. Verder checkt MisterTao de bestelling voor je zodra het bij ze binnen is en krijg je er een foto van en controleren ze de inhoud. 't Kan dus eigenlijk niet zijn dat je een lege doos thuis krijgt of iets. Je krijgt namelijk te zien wat ze gaan opsturen en daarvoor vragen ze je eerst nog om akkoord (je kunt het altijd dan nog terug laten sturen en de bestelling ongedaan maken, uiteraard komen hier wel wat servicekosten over).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118442679
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:55 schreef nodig het volgende:

[..]

Hmm aan de camera te zien is het geen Xiaomi M2 ;) Inderdaad een heel krachtig beestje, en Xiaomi staat ook bekend als goede kwaliteit etc. Had ook op tweakers gelezen dat ze hem in Europa willen uitbrengen in het eerste halfjaar van 2013 :P Hebben wij hem al lekker in november :D Zal in Europa waarschijnlijk ook wel een heel stuk duurder worden als ik het zo in mag schatten, mocht het ooit in Europa komen..
Ja had ik inderdaad ook gelezen dat hij 2013 naar Europa zou komen, en dacht net hetzelfde: "hmmm, voor welke prijs?" :p

En shiznuts tja bang for the buck is wel relatief :)
Met die M2 (of mi two of whatever) krijg je gewoon meer, bang, voor meer buck ^^ Maar ik begrijp je punt wel natuurlijk :)
pi_118442832
Aangezien MisterTao 10% rekent over aanschafprijs + verzendkosten naar Tao + verzendkosten naar jou kun je met die 10% first deposit cashback het daarmee zo goed als mee voldoen. :P Of in elk geval een flink deel, dus komt er maar weinig bovenop :)
mag het weten
pi_118442877
Ergens ligt een optimum. :D Het is zo'n exponentiële curve waar iets erboven wel goed is maar te duur en eronder te slecht maar wel goedkoop. :+ De G3 is w.m.b. het optimum. Aan de goedkope/slechte-kant van de curve benadert de N02-M de G3 van aardig dichtbij. Dichterbij dan al die andere phones. En dit topic gaat natuurlijk min-of-meer (nu nog wel) over de G3 en wat daar het dichtste bij in de buurt komt. Natuurlijk krijg je voor meer ook beter, maar mensen zouden niet naar Chinese alternatieven zoeken als ze het beste tegen welke prijs dan ook wilden. Daar hebben ze genoeg om te kiezen op de lokale markt. ;)

Enne J200: Eh... MisterTao-fee is maar 8%? Let verder wel: alleen CC-tranfer top-up mogelijk, gaat 3% over (150,- usd bijv 4,50 usd transactiekosten en 15 usd depostbonus = 10,50 netto bonus, tegoed totaal 165,- usd aangekocht voor 154,50 usd (120,- eur)). Daarmee zou de aankoop van je N02-M gecovered moeten zijn all-in (aanschaf, lokaal verz China, intl verz NL, service fee, uitgaande van 138,88 usd-package).

[ Bericht 8% gewijzigd door shiz op 25-10-2012 23:47:39 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118443393
Hmm, dan heb ik dit verkeerd begrepen. Hoe dan ook... zit er nu maar aan te denken via Mr. Tao een bestelling te plaatsen i.p.v. menig reseller met eigen website. Juist omdat je op Taobao ook particuliere Chinezen aantreft die MTK6577 phones aanbieden. En gezien het feit dat zij sneller dan wie dan ook mondjesmaat wat te koop kunnen aanbieden ga ik het maar eens proberen. :)
mag het weten
pi_118443457
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:42 schreef shiznuts het volgende:
Ergens ligt een optimum. :D Het is zo'n exponentiële curve waar iets erboven wel goed is maar te duur en eronder te slecht maar wel goedkoop. :+ De G3 is w.m.b. het optimum. Aan de goedkope/slechte-kant van de curve benadert de N02-M de G3 van aardig dichtbij. Dichterbij dan al die andere phones. En dit topic gaat natuurlijk min-of-meer (nu nog wel) over de G3 en wat daar het dichtste bij in de buurt komt. Natuurlijk krijg je voor meer ook beter, maar mensen zouden niet naar Chinese alternatieven zoeken als ze het beste tegen welke prijs dan ook wilden. Daar hebben ze genoeg om te kiezen op de lokale markt. ;)

Enne J200: Eh... MisterTao-fee is maar 8%? Let verder wel: alleen CC-tranfer top-up mogelijk, gaat 3% over (150,- usd bijv 4,50 usd transactiekosten en 15 usd depostbonus = 10,50 netto bonus, tegoed totaal 165,- usd aangekocht voor 154,50 usd (120,- eur)). Daarmee zou de aankoop van je N02-M gecovered moeten zijn all-in (aanschaf, lokaal verz China, intl verz NL, service fee, uitgaande van 138,88 usd-package).
Ja ik weet het :)

Maar ik vind dat die Xiaomi toch eigenlijk vergelijkbaar is. Hij is dubbel zo duur als de G3, maar hij is ook dubbel zo krachtig... Daarmee heb je voor 300 euro ofzo een gsm die beter is dan bvb de Galaxy S3 of de HTC One X.... Lijkt mij toch ook niet slecht :D

Maar once again, ik snap helemaal wat je bedoelt hoor :) Een goedkope gsm uit china halen omdat hij goedkoop is en toch nog niet zo slecht, of in China naar de beste gsm gaan zoeken, wel wat verschillend natuurlijk.
pi_118443485
@ J200 't Staat halleluja-groot op de frontpage bij ze:


@ V_vd: klopt. Dan ligt jouw optimum dus elders dan het insteek van het topic eigenlijk was. :P

[ Bericht 33% gewijzigd door shiz op 25-10-2012 23:59:13 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 25 oktober 2012 @ 23:57:36 #86
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118443703
Jup, de G3 komt wel maar tot die tijd moet er wel wat ander speelgoed komen :P! Daarom ook deze telefoon maar besteld. Beste bang for buck die ik in lange tijd heb gezien (na de G3). De andere telefoons die bij de G3 in de buurt moeten komen zijn of minimaal 40 dollar duurder of ze missen batterij en ram zijn een kloon etc.

Zelf heb ik via misterTao dus bij deze seller gekocht:
http://www.mistertao.com/(...)tem-15175383290.html

Even gekeken naar de fee die ik bij de G2 moest betalen (toen nog 50% fee korting) en nu dus een recommender gebruikt.

Even een snelle berekening (uitgaande van de goedkoopste versie).

Toestel: $138.88
Domestic shipping: $1.60
First pay: 140.48

Shipping +-: $8.65
Fee +-:$ 7.38 (door 50% receommender)
Second pay: $16.03

Totaal: $156.51

Deposit: $145
Bonus: $14.50
Totaal tegoed: 159.50

Bijna 3 dollar over dus (mocht de fee of shipping iets duurder worden ;))

Over de deposit kwam een fee van 3% vanwege het betalen, dit was 3% ofwel $4.35.

Totale kosten: 149.35

[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 26-10-2012 00:04:25 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118444245
Wat houd die black single electric en double eletric in dan ??
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:09:32 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118444369
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:06 schreef Downstar het volgende:
Wat houd die black single electric en double eletric in dan ??
tweede batterij ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:10:09 #89
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118444391
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:06 schreef Downstar het volgende:
Wat houd die black single electric en double eletric in dan ??
Accu (Electriciteit) (daar gaan we vanuit, iets anders zou niet veel meer logisch zijn).

Ik ben niet de type die rond gaat lopen met een extra accu. Ik geloof 1850mAh moet te doen zijn. 2050mAh met m'n G2 haalde ik 36 uur mee. Zolang ik maar 24 uur lang stroom heb. Tot ik het volgende stopcontact om me heen heb. ;)

Morgen meer filosoferen. Nite nite! :z
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118445208
ik zit ff te kijken op aliexpress naar die neomobile N02-m

maar ik zie daar op verschillende pagina's

2G GSM 900/2100MHz
3G WCDMA 900/1800/1900MHz

onze 3G werkte toch op 2100 Mhz?
pi_118445934
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 20:55 schreef Downstar het volgende:
toch maar eens een lijstje door gegeven aan ligthake, met eventuele alternatieven voor de G3..

THL W3+
( voordelen: goed leverbaar! dunner Nadelen: 2000mAh al is dat nog best groot( en bij pandawill krijg je er 2!) 40$ tot 60$ duurder dan G3?)

Umi X1 ( voordelen: goed leverbaar! dun!, en ook nog redelijk goedkoop verkrijgbaar (180$ ofzo) Nadelen: 1750mAh batterij.

Newman N1 ( dualcore + 1gb version) ( voordelen: goed leverbaar!? prijs bijna gelijk aan G3! (178 bij Pandawill) en in verschillende fancy kleuren leverbaar Nadelen: geen HD resolutie maar Qhd, 4,3 inch scherm ipv 4,5. front cam is 0,3 MP ipv 2.0 en 1700 mAh batterij

Amoi N820 voordelen: goed leverbaar! dunner dan G3, Frontcam 3.0 MP, +-30$ duurder Jellybean beschikbaar(!?) Nadelen: QHD resolutie, 2050 mAh batterij ( al is dat nog redelijk wat :P )

( letop aldi verkoopt nu de Wolfgang , dit is een rebrand van de amoi N820.. voor 229 euro is hij met 2 jaar garantie vanaf 27 oktober te koop!)

nieuwe aangeraden door Shiznuts:

Neomobile N02-M voordelen: goed leverbaar al moet je hem nu wel via een taobao agent bestellen.. dunner dan G3 ook weer :P !, en ook nog redelijk goedkoop verkrijgbaar (160$ ofzo) Nadelen: 1850mAh batterij QHD

daarnaast heb ik gezien dat de Thl w1 ook een redelijk toestel is.

THL W1+ ( voordelen: goed leverbaar! voor 199$ leverbaar bij Pandawill Nadelen: 1500mA, QHD, 4.3 inch

mochten jullie nog goede alternatieven weten(GEEN CLONES!), laat ze dan maar even weten..
mocht de G3 er over 2 weekjes ofzo nog niet zijn, dan hoop ik dat lightake 1 van deze telefoons in hun assortiment heeft opgenomen..

Check voor de zekerheid ff bovenstaande voor/nadelen na of ze wel kloppen, heb je ze zoveel mogelijk proberen te checken bij verschillende websites!
Misschien de thl w6 ook toevoegen? http://www.ttmalls.com/th(...)0mhz-black_p849.html

En wat Amoi N820 betreft de verbeterde versie de amoi n821?
pi_118446103
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:53 schreef shiznuts het volgende:
@ J200 't Staat halleluja-groot op de frontpage bij ze:
[ afbeelding ]

@ V_vd: klopt. Dan ligt jouw optimum dus elders dan het insteek van het topic eigenlijk was. :P
oh gut _O-
pi_118446926
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:49 schreef douwe53 het volgende:

[..]

Misschien de thl w6 ook toevoegen? http://www.ttmalls.com/th(...)0mhz-black_p849.html

En wat Amoi N820 betreft de verbeterde versie de amoi n821?
zijn die goed leverbaar dan ??
pi_118447385
De amoi n821 in ieder geval wel http://www.tmallbox.com/s(...)submit_search=Search staat ook bij andere sites als voorraad.

De thl w6 is zo te zien heel recent maar zie hem bij een aantal sites op voorraad.

Her en der wordt er ook gesproken over de neo cellphones. Die zijn wel goed geprijsd mi.

Zie

http://www.uredeal.com/ne(...)art-phone_g3422.html

http://www.uredeal.com/ne(...)camera-3g_g3421.html
pi_118447584
Liever geen clones maar deze http://www.in4dealz.com/d(...)Camera-Black-600321/ lijkt me ook wel wat. Volgens mij levert star ze nu met 512mb ipv 1gb.

Voor de zekerheid bij indealz nagevraagd of dit echt de versie is met 1gb maar mog niet gehoord tot nu toe
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 07:20:50 #96
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118448456
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:30 schreef Downstar het volgende:
ik zit ff te kijken op aliexpress naar die neomobile N02-m

maar ik zie daar op verschillende pagina's

2G GSM 900/2100MHz
3G WCDMA 900/1800/1900MHz

onze 3G werkte toch op 2100 Mhz?
In China werken ze gewoon op de zelfde frequenties. Lijkt me gek dus.
SPOILER: Taobao plaatje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast is deze telefoon gemaakt voor Unicom 3g
quote:
WCDMA is the 3G technology used in China by China Unicom. The frequency is 2100 MHz band.


[ Bericht 14% gewijzigd door RobertNL op 26-10-2012 07:48:48 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118449342
Maak er maar een algemeen topic van inderdaad, kan ik hier zometeen ook meepraten over mijn Newman N1 die als het goed is al in Nederland is aangekomen en bij DHL ligt :D.

Alleen ik heb dus een trackingnummer gekregen die niet te traceren is, bij DHL wisten ze er ook geen raad mee. Ben al wel een keer door DHL gebeld, alleen kon de telefoon niet opnemen en bij terugbellen konden ze dus niks met het trackingnummer (schijnt een oud systeem te zijn) en ze konden niks vinden op postcode en huisnummer. Iemand anders meer ervaring mee toevallig?
Wie niet dom is moet slim zijn!
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:55:14 #98
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118449379
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 08:53 schreef PeeJie_ het volgende:
Maak er maar een algemeen topic van inderdaad, kan ik hier zometeen ook meepraten over mijn Newman N1 die als het goed is al in Nederland is aangekomen en bij DHL ligt :D.

Alleen ik heb dus een trackingnummer gekregen die niet te traceren is, bij DHL wisten ze er ook geen raad mee. Ben al wel een keer door DHL gebeld, alleen kon de telefoon niet opnemen en bij terugbellen konden ze dus niks met het trackingnummer (schijnt een oud systeem te zijn) en ze konden niks vinden op postcode en huisnummer. Iemand anders meer ervaring mee toevallig?
Algemene op/topic is al in de maak. Vanavond/morgen wel online ;)!
Als iemand nog inspirerende linkjes/tekst heeft PM ;)!

Besteld via Aliexpress en begint het nummer met lage cijfers (1 of iets dergelijks) dan is het het nummer binnen china richting het bedrijf dat express pakketjes verzameld en verzend ;)!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118449430
Ik heb er geen tekstje van, maar als je iets hebt over de frequenties waar mensen op moeten letten lijkt me dat wel makkelijk om toe te voegen. Is een vraag die ik toch vaak terug zie komen :)
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:58:28 #100
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118449440
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 08:57 schreef Melkunie het volgende:
Ik heb er geen tekstje van, maar als je iets hebt over de frequenties waar mensen op moeten letten lijkt me dat wel makkelijk om toe te voegen. Is een vraag die ik toch vaak terug zie komen :)
Check :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118449801
Nice. Waren er nog kopjes nodig? Anders kan ik wel even kijken of ik in de pauze wat geknutseld kan krijgen als je wilt.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:31:16 #102
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118450082
Ik ga wel ff met de layout en content aan de slag. ;)
Ik heb o.a. het Android Tablets topic gestalten, komt wel goed!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118450116
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 08:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Algemene op/topic is al in de maak. Vanavond/morgen wel online ;)!
Als iemand nog inspirerende linkjes/tekst heeft PM ;)!

Besteld via Aliexpress en begint het nummer met lage cijfers (1 of iets dergelijks) dan is het het nummer binnen china richting het bedrijf dat express pakketjes verzameld en verzend ;)!
Top *O*

Mijn trackingnummer begint met 2013 en zijn tien cijfers. Als ik bij Aliexpress op tracking druk, probeert hij volgens mij gegevens van DHL op te halen. Maar maakt opzich niet uit, als DHL mij belt (ik ga er vanuit dat ze vandaag nog een keer bellen) is het pakketje lijkt mij al in Nederland? (afgelopen maandag verzonden)

Edit:
Net gebeld, ik had een account aangevraagd op DHL en daar belden ze mij over. Denk dus dat het pakketje nog niet in Nederland is :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:39:02 #104
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118450286
Ik heb vanavond ook misschien nog wel tijd om wat tekst te maken mocht het dan nog nodig zijn :P

EDIT: Xiaomi M2 gevonden voor 400$, de prijzen worden iets redelijker :P
http://android-sale.com/catalogsearch/result/index/?p=1&q=xiaomi

[ Bericht 46% gewijzigd door nodig op 26-10-2012 09:48:14 ]
pi_118451506
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 01:59 schreef douwe53 het volgende:
De amoi n821 in ieder geval wel http://www.tmallbox.com/s(...)submit_search=Search staat ook bij andere sites als voorraad.

De thl w6 is zo te zien heel recent maar zie hem bij een aantal sites op voorraad.

Her en der wordt er ook gesproken over de neo cellphones. Die zijn wel goed geprijsd mi.

Zie

http://www.uredeal.com/ne(...)art-phone_g3422.html

http://www.uredeal.com/ne(...)camera-3g_g3421.html
ik zie nergens de amoi N821 ? is dat die met geupdate scherm ofzo ?

die andere( w6 ) is 5,3 inch.. das weer een heel ander type foon dan de G3..
pi_118451678
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 08:53 schreef PeeJie_ het volgende:
Maak er maar een algemeen topic van inderdaad, kan ik hier zometeen ook meepraten over mijn Newman N1 die als het goed is al in Nederland is aangekomen en bij DHL ligt :D.

Alleen ik heb dus een trackingnummer gekregen die niet te traceren is, bij DHL wisten ze er ook geen raad mee. Ben al wel een keer door DHL gebeld, alleen kon de telefoon niet opnemen en bij terugbellen konden ze dus niks met het trackingnummer (schijnt een oud systeem te zijn) en ze konden niks vinden op postcode en huisnummer. Iemand anders meer ervaring mee toevallig?
ben benieuwd :)

die newman N1 is gelijk aan de Freelander I10 zover ik heb gelezen..
nu hoorde ik net van lightake dat ze die dus als alternatief zagen voor een G3..
ze hebben die Freelander I10 in stock ook..

Daarnaast komen er volgende week volgens LT, nieuwe telefoons binnen die ik hem aangeraden
( zie mijn laatste lijstje..).. dus ik wacht nog 2 weekjes, en als er dan niks is hoop ik dat lightake ene mooie alternatief heeft zoals die neomobile of the thl w3+ bijv..


Update: mocht er hulp nodig zijn voor een algemeen topic, dan hoor ik 't wel :D
pi_118451809
Ja, de amoi n821 is met het geupdate scherm. Die amoi n821 is bijvoorbeeld ook op voorraad bij etotalk. Ook van in4dealz bericht ontvangen over de star b92m en dat is volgens hun de uitvoering met 1 gb.

Nog even afwachten met LT, benieuwd welke telefoons binnenkrijgen
pi_118452275
het word bij mij gewoon zo, dat als ze bijvoorbeeld die neo goedkoop listen..
ik die haal en gebruik tot mijn g3 order eindelijk is een keer is verzonden :P .. wanneer ik dan de G3 ontvang, verkoop/geef ik mijn neo (weg).
pi_118452407
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:57 schreef RobertNL het volgende:
Jup, de G3 komt wel maar tot die tijd moet er wel wat ander speelgoed komen :P! Daarom ook deze telefoon maar besteld. Beste bang for buck die ik in lange tijd heb gezien (na de G3). De andere telefoons die bij de G3 in de buurt moeten komen zijn of minimaal 40 dollar duurder of ze missen batterij en ram zijn een kloon etc.

Zelf heb ik via misterTao dus bij deze seller gekocht:
http://www.mistertao.com/(...)tem-15175383290.html

Even gekeken naar de fee die ik bij de G2 moest betalen (toen nog 50% fee korting) en nu dus een recommender gebruikt.

Even een snelle berekening (uitgaande van de goedkoopste versie).

........

Bijna 3 dollar over dus (mocht de fee of shipping iets duurder worden ;))

Over de deposit kwam een fee van 3% vanwege het betalen, dit was 3% ofwel $4.35.

Totale kosten: 149.35
Laat maar weten hoe die is :) als het prima functioneert dan koop ik die wel
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:41:03 #110
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118453366
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:02 schreef Downstar het volgende:
het word bij mij gewoon zo, dat als ze bijvoorbeeld die neo goedkoop listen..
ik die haal en gebruik tot mijn g3 order eindelijk is een keer is verzonden :P .. wanneer ik dan de G3 ontvang, verkoop/geef ik mijn neo (weg).
Hey. Ik heb patentrechten op dat plan, hè... :6

'k Ga ff knutselen.
In meanwhile over at MisterTao Headquarters: progress 30%. :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:59:53 #111
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118453968
Tina zit weer achter haar PC. Heb mail terug gekregen om mijn order om te zetten in een andere phone of refund te krijgen, heb gelijk even gemaild voor de refund. Ik mocht trouwens geen PayPal geschil openen van Tina :P
pi_118454103
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:59 schreef nodig het volgende:
Tina zit weer achter haar PC. Heb mail terug gekregen om mijn order om te zetten in een andere phone of refund te krijgen, heb gelijk even gemaild voor de refund. Ik mocht trouwens geen PayPal geschil openen van Tina :P
Waarom niet gewoon nog ff 2 weekjes wachten?
en dan eventueel naar de alternatieven switchen die lightake gaat listen :P?
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:09:19 #113
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118454271
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:04 schreef Downstar het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon nog ff 2 weekjes wachten?
en dan eventueel naar de alternatieven switchen die lightake gaat listen :P?
Nah, je weet nooit hoelang het gaat duren en ik ben nu geintreseerd in de Xiaomi M2 :P Als ik hem echt nog steeds heel graag wou had ik hem wel tot dag 60 (of 90? dat lightake kosteloos kon refunden) laten staan, bovendien kan ik hem altijd nog bestellen wanneer die wel in stock komt, voor een iets hogere prijs dat wel maar dan heb je wel weer PayPal garantie ;)
pi_118454364
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:09 schreef nodig het volgende:

[..]

Nah, je weet nooit hoelang het gaat duren en ik ben nu geintreseerd in de Xiaomi M2 :P Als ik hem echt nog steeds heel graag wou had ik hem wel tot dag 60 (of 90? dat lightake kosteloos kon refunden) laten staan, bovendien kan ik hem altijd nog bestellen wanneer die wel in stock komt, voor een iets hogere prijs dat wel maar dan heb je wel weer PayPal garantie ;)
Xiaomi M2.. lol heeel andere range dan G3 natuurlijk :P
pi_118454664
Hi friend,

Thanks for your mail.

We have got news from Jiuyu company's manager, and he said that the jiayu phone lack of main chip , and can't sell products now.

They are not sure what time this problem will be solved.

About your order Q*, if you like a refund, we will refund all items which don't shipped out.

How about it?

Best regards,

Nicole
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:24:36 #116
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118454759
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:12 schreef Downstar het volgende:

[..]

Xiamoi M2.. lol heeel andere range dan G3 natuurlijk :P
Klopt :P
Maar ik kom nu van een ipod touch 2g icm een nokia geval (naja sony erricson, heeft nog net een kleurescherm laat maar zeggen) Loopt prima maar mn ipod is echt versleten (schermpje valt er half van af, 3,5mm jack doet het niet meer, homebutton werkt amper, power button werk al helemaal niet meer). JiaYu was een mooi bang-for-buck (zoals we in shiz-termen zeggen) toestelletje. Verschil met westerse was enorm in die pricerange.

Maar dat geld dus ook voor de Xiaomi M2, die zit in dezelfde klasse als de HTC One X, Slll en iphone5. En stiekem hou ik wel van die high-end dingen :P Beeldscherm van 4,3 vind ik toch prima, wou eerst wel graag een 4,7 maar lijkt me onpraktisch. En het verschil Xiaomi M2 (=380 euro, incl. belasting en PostNL kosten) en de HTC one x (is goedkoopste van de 3 geloof ik?) is rond de 500 euro. En dan heb je ook nog kans dat de doaune hem niet pakt, dan is het 310 vs 500 :D. Maar ik wacht wel even af... Misschien word de Nexus 4 wel een topper voor 350 euro (al denk ik dat die stukken duurder word, in de 500 euro ofzo..)
pi_118458010
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:39 schreef nodig het volgende:
Ik heb vanavond ook misschien nog wel tijd om wat tekst te maken mocht het dan nog nodig zijn :P

EDIT: Xiaomi M2 gevonden voor 400$, de prijzen worden iets redelijker :P
http://android-sale.com/catalogsearch/result/index/?p=1&q=xiaomi
Ja daar op android-sale had ik hem ook al gezien, maar op fastcardtech is hij maar 370... En android-sale zegt hem pas tussen 15-30 november te hebben...

En die Nexus 4, zou inderdaad ook zeer nice kunnen worden, als die echt voor 400 verkocht zou worden... :p
pi_118458024
quote:
AnimeFan: 2012-10-25 20:06:38
Can you send a phone with Singapore Post?
Hong Kong Post does not want to ship battery`s.
China post is unreliable I heard :(
quote:
Angela: 2012-10-26 17:57:51
Dear AnimeFan,

sorry, we only support China post, and now we cannot ship the battery because of the strict customs, please wait for two weeks then it can be for China Post.
Thanks!

sincerely
angela
Dit voorspelt weinig goeds voor mensen van wie de Neo van misterTao nog niet verzonden is..
pi_118458689
Neomobile N02-M, klinkt zeer interessant.
Ben benieuwd naar de reviews van 1 van jullie wanneer je hem krijgt. (Mocht de batterijduur positief uitvallen, dan haal ik hem ook)

G3 is hier ook maar gecanceld. Men blijft excuses verzinnen.

Umi -x1 is net iets duurder maar lijkt me ook zeer interessant *twijfel*.
http://www.uredeal.com/um(...)ifi-gps-3g_g443.html nog eens -15$ via gizchina & free shipping erbij....

_O- Ik weet gewoon niet meer halen te kopen _O-
pi_118461844
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 08:53 schreef PeeJie_ het volgende:
Maak er maar een algemeen topic van inderdaad, kan ik hier zometeen ook meepraten over mijn Newman N1 die als het goed is al in Nederland is aangekomen en bij DHL ligt :D.

Alleen ik heb dus een trackingnummer gekregen die niet te traceren is, bij DHL wisten ze er ook geen raad mee. Ben al wel een keer door DHL gebeld, alleen kon de telefoon niet opnemen en bij terugbellen konden ze dus niks met het trackingnummer (schijnt een oud systeem te zijn) en ze konden niks vinden op postcode en huisnummer. Iemand anders meer ervaring mee toevallig?
Mooi kan jij een review van de newman n1 maken :P kan ik verder met mijn custom ROM verder optimaliseren ;)
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:06:05 #121
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118462620
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:10 schreef AnimeFan het volgende:

[..]


[..]

Dit voorspelt weinig goeds voor mensen van wie de Neo van misterTao nog niet verzonden is..
Als het in of bij een product zit verzenden ze het wel (zie bericht op site bic)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:23:24 #122
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118463285
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:09 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Ja daar op android-sale had ik hem ook al gezien, maar op fastcardtech is hij maar 370... En android-sale zegt hem pas tussen 15-30 november te hebben...

En die Nexus 4, zou inderdaad ook zeer nice kunnen worden, als die echt voor 400 verkocht zou worden... :p
Ken je FastCardTech nog niet, die gooien er gewoon nog even 35 dollar shipping overheen of nou wilt of niet :P Plus hun service lijkt me ook niet helemaal 100% goed.. Kijk de reacties op vragen die ze krijgen, eerst antwoorden ja in stock en bij een andere no in stock alles is tegenstrijdig daar..

MeriMobiles lijkt me de beste service leveren, al heb ik er zelf geen ervaring mee..

Had gister aan Lightake gevraagd of ze de Xiaomi M2 gaan leveren, denk niet dat ik nog mail terugkrijg, had hem namelijk 10 minuten naar de annuleer mail gestuurd (wel met een ander mailadres) en die is wel netjes beantwoord.
pi_118464294
JiaYu-seeker (16:31:56):
Is the JiaYu G3 in stock?
szhuaxia (16:32:08):
yes dear
szhuaxia (16:32:23):
your country please dear?
JiaYu-seeker (16:34:07):
the Netherlands
szhuaxia (16:34:27):
let me check,i am not sure we can shipping to your country
szhuaxia (16:36:05):
we can not ship parcel to your country dear
because your customs do not accept

FFFFUUUUUUUUUUUUUUUU
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:48:00 #124
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118464325
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:47 schreef AnimeFan het volgende:
JiaYu-seeker (16:31:56):
Is the JiaYu G3 in stock?
szhuaxia (16:32:08):
yes dear
szhuaxia (16:32:23):
your country please dear?
JiaYu-seeker (16:34:07):
the Netherlands
szhuaxia (16:34:27):
let me check,i am not sure we can shipping to your country
szhuaxia (16:36:05):
we can not ship parcel to your country dear
because your customs do not accept

FFFFUUUUUUUUUUUUUUUU
En vraag even naar Belgie?
pi_118464365
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:48 schreef Pino112 het volgende:

[..]

En vraag even naar Belgie?
Ja dat kan uiteraard wel gewoon
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:49:45 #126
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118464406
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:48 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ja dat kan uiteraard wel gewoon
Sarcastisch?
pi_118464436
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:49 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Sarcastisch?
Oh het gaat weer om die accu regel. wtf
Nee niet sarcastisch, kijk maar: http://www.aliexpress.com(...)0-IPS/630320595.html
pi_118464522
accu regel?

Ik hoop toch echt dat Jiayu nog gaat opschieten. Al die berichten van vertraging m.b.t. de chip, kleuren, hoesjes, enkel chinezen mogen kopen en blablabla wordt ik niet vrolijk van.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:52:20 #129
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118464532
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Oh het gaat weer om die accu regel. wtf
Nee niet sarcastisch, kijk maar: http://www.aliexpress.com(...)0-IPS/630320595.html
Er zijn vast wel Belgische users hier, gebruiken we die toch als tussenpunt :7
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:56:15 #130
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118464677
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:48 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ja dat kan uiteraard wel gewoon
Bullshit dat het alleen niet naar Nederland kan... Tenzij ze met EMS willen verzenden want die komen hier geloof ik niet (alleen DHL en Feddex en gratis verzending natuurlijk..) Over dat accuprobleem had ik ook gelezen, was volgens mij ChinaPost (gratis verzending dus..) die geen accu's aanneemt, dit doen ze over 2 weken ofzo wel weer ;)

Ah gevonden, dit bedoelde ik:

Notice: shipment of batteries before Nov. 10th 2012

Due to the latest China Custom regulations, it is becoming increasingly more difficult to ship single batteries during this time until Nov. 10th 2012. If you do need to order any batteries, we suggest you combine your order together with other products, like iPhone cover, etc. However, if you purchase batteries only, we will have to cancel the order and apply full refund for you. We appreciate your understanding and are happy to inform you that the recent China Custom regulations are only temporary. Any shipment of batteries after Nov. 10th 2012 is expected to go smoothly. For more information, please don’t hesitate to contact our customer service team.
pi_118464720
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:23 schreef nodig het volgende:

[..]

Ken je FastCardTech nog niet, die gooien er gewoon nog even 35 dollar shipping overheen of nou wilt of niet :P Plus hun service lijkt me ook niet helemaal 100% goed.. Kijk de reacties op vragen die ze krijgen, eerst antwoorden ja in stock en bij een andere no in stock alles is tegenstrijdig daar..

MeriMobiles lijkt me de beste service leveren, al heb ik er zelf geen ervaring mee..

Had gister aan Lightake gevraagd of ze de Xiaomi M2 gaan leveren, denk niet dat ik nog mail terugkrijg, had hem namelijk 10 minuten naar de annuleer mail gestuurd (wel met een ander mailadres) en die is wel netjes beantwoord.
Ah ok :p Ja dan is android-sale niet slecht idd ^^

Ik moet zeggen, die neomible no-2 ziet er ook wel nice uit. Kwestie van kiezen tussen nu een budget phone kopen en dan wat kijken wat de markt brengt, of ineens nu een top spec exemplaar kopen :p

Ik vind alleen nergens filmpjes ofzo van die no-2, of ben ik nu gewoon blind, iemand? /p
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:59:20 #132
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118464779
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:57 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Ah ok :p Ja dan is android-sale niet slecht idd ^^

Ik moet zeggen, die neomible no-2 ziet er ook wel nice uit. Kwestie van kiezen tussen nu een budget phone kopen en dan wat kijken wat de markt brengt, of ineens nu een top spec exemplaar kopen :p

Ik vind alleen nergens filmpjes ofzo van die no-2, of ben ik nu gewoon blind, iemand? /p
Zou ik eerder voor merimobiles gaan, heb ik zelf een beter gevoel bij qua service etc. dan android-sale. Is beiden evenduur alleen android-sale accepteert op het moment geen pre-orders.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:59:36 #133
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118464788
Niet lullen, maar pellen opsturen! :P
Beter heb ik snel m'n Neomobile N02-M. :7
SPOILER: TEASER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ V_vd: op Youku kijken, dat is de Chinese YouTube.
Een zo'n seller had een linkje naar een forum met video's bijgevoegd, moment...
Tada: http://bbs.neomobile.com.(...)e=1&extra=#pid168211
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:04:54 #134
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118464953
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:59 schreef shiznuts het volgende:
Niet lullen, maar pellen opsturen! :P
Beter heb ik snel m'n Neomobile N02-M. :7
SPOILER: TEASER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ V_vd: op Youku kijken, dat is de Chinese YouTube.
Een zo'n seller had een linkje naar een forum met video's bijgevoegd, moment...
Mooie teaser :P

Word er over verschillende chinese smartphones een stukje geschreven met specs en bevindingen in de OP? Dan wil ik de Xiaomi M2 wel doen ;) (en misschien ook nog wat andere :P)
pi_118465104
Discriminatie gewoon.
Doet me denken aan dat 'Do you ship to the Netherlands?' topic :(
Lukt het me eindelijk om voorraad te vinden, sturen ze het alleen naar Belgie

Hier ook in stock:
http://www.aliexpress.com(...)-1Ghz/670587157.html

Verzending alleen DHL enzo. en niet gratis.
hm

[ Bericht 26% gewijzigd door AnimeFan op 26-10-2012 17:24:43 ]
pi_118466172
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:59 schreef shiznuts het volgende:
Niet lullen, maar pellen opsturen! :P
Beter heb ik snel m'n Neomobile N02-M. :7
SPOILER: TEASER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ V_vd: op Youku kijken, dat is de Chinese YouTube.
Een zo'n seller had een linkje naar een forum met video's bijgevoegd, moment...
Tada: http://bbs.neomobile.com.(...)e=1&extra=#pid168211
Ah nice, thx!
En topic ziet er veelbelovend uit :D
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:38:05 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118466197
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 17:09 schreef AnimeFan het volgende:
Discriminatie gewoon.
Doet me denken aan dat 'Do you ship to the Netherlands?' topic :(
Lukt het me eindelijk om voorraad te vinden, sturen ze het alleen naar Belgie

Hier ook in stock:
http://www.aliexpress.com(...)-1Ghz/670587157.html

Verzending alleen DHL enzo. en niet gratis.
hm
Mja, er kan wel leuk 'In stock' staan overal, maar dat ga je natuurlijk niet echt geloven hè, hoop ik?

Zo sprak ik ook met die lui waar ik m'n G2 destijds gekocht had hoe het zat met de G2 met dualcore, 1GB 8mpx camera en de G3. Antwoord: ja, allebei op voorraad. Ga je bestellen dan?

Ik: ze zijn anders heel slecht leverbaar en sta elders al op een wachtlijst, dus dat vind ik knap, welke kleuren heb je dan?

Zij: Ja, de G2 is op voorraad in het zwart. De G3 is inderdaad :@ niet op voorraad, volgende week komen een batch zilver en zwart binnen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 17:37 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Ah nice, thx!
En topic ziet er veelbelovend uit :D
Als er bepaalde dingen in het topic als MUST! aan bod moeten komen, ff aangeven.

Idee: een algemene/uitgebreide afschildering/uitleg van de individuele specificaties die mogelijk op zo'n phone zitten. Gescheiden dualcore en quadcore phones listen met kort en bondig richtprijs, spec highlights en link naar officiële site voor meer info. Hoe Android in elkaar steekt en wat je ermee kunt. Waar je op moet letten als je een telefoon koopt en importeert en waar je dat doet. Hoe/waar je up-to-date blijft van de laatste ontwikkelingen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:00:57 #138
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118468852
Hier nog een JiaYu G2+ bij een Nederlands bedrijf, dus neem aan dat je dan via hun garantie krijgt (1jaar)

http://www.thhproducts.nl/JIAYU_G2_Plus

Wel 230euries neertellen :+
pi_118471722
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:46 schreef gomez2010 het volgende:

[..]

Mooi kan jij een review van de newman n1 maken :P kan ik verder met mijn custom ROM verder optimaliseren ;)
Ga ik doen ;) nu nog hopen dat hij z.s.m. binnenkomt :D
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_118471786
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:59 schreef shiznuts het volgende:
Niet lullen, maar pellen opsturen! :P
Beter heb ik snel m'n Neomobile N02-M. :7
SPOILER: TEASER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ V_vd: op Youku kijken, dat is de Chinese YouTube.
Een zo'n seller had een linkje naar een forum met video's bijgevoegd, moment...
Tada: http://bbs.neomobile.com.(...)e=1&extra=#pid168211
Nice ^O^
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_118471845
Na dit topic al een tijdje gevolgd te hebben heb ik nu ook maar een account aangemaakt.

Nu zat ik ook naar een alternatief te zoeken. Maar warempel kwam ik de G3 toch tegen op DHgate.
Prijs $209 en free shipping via chinapost of DHL/UPS/FedEx 38 dollar.
Verder zag ik niets staan over de stock.
Verder heeft een spanjaard em wel via deze aanbieder gekocht.

edit: linkje er bij http://www.dhgate.com/dua(...)139956290c92988.html

[ Bericht 22% gewijzigd door Jappegk op 26-10-2012 20:21:39 ]
pi_118472131
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:12 schreef Jappegk het volgende:
Na dit topic al een tijdje gevolgd te hebben heb ik nu ook maar een account aangemaakt.

Nu zat ik ook naar een alternatief te zoeken. Maar warempel kwam ik de G3 toch tegen op DHgate.
Prijs $209 en free shipping via chinapost of DHL/UPS/FedEx 38 dollar.
Verder zag ik niets staan over de stock.
Verder heeft een spanjaard em wel via deze aanbieder gekocht.
http://www.dhgate.com/pro(...)b03801399b104f1113fd

Hier heb ik al meermaals naar gemaild, telkens geeft hij me een andere datum wanneer hij in stock is.
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_118472286
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:19 schreef bartvdg het volgende:

[..]

http://www.dhgate.com/pro(...)b03801399b104f1113fd

Hier heb ik al meermaals naar gemaild, telkens geeft hij me een andere datum wanneer hij in stock is.
Ja bij die link in mijn post (zie edit) staat wel gewoon Buy Now
pi_118472678
AliExpress sellers die claimen echt voorraad te hebben:

http://www.aliexpress.com(...)GPS-4/665130337.html (geen ratings)

http://www.aliexpress.com(...)-0-os/666899482.html (geen ratings)

Beetje riskant dus, de bovenstaande.

http://www.aliexpress.com(...)amera/661490818.html (wel ratings, stuurde me zelfs een foto).
Vraagt helaas $40 voor SG of HK Post, meer dan voor DHL dus..
pi_118472679
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:22 schreef Jappegk het volgende:

[..]

Ja bij die link in mijn post (zie edit) staat wel gewoon Buy Now
Nja denk dat al die winkels die er "buy now" ofzo bijzetten gewoon hopen op orders maar hem ook gewoon niet hebben :s
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:41:01 #146
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118473136
Dat wat ik eerder al zei inderdaad:
quote:
Mja, er kan wel leuk 'In stock' staan overal, maar dat ga je natuurlijk niet echt geloven hè, hoop ik?

Zo sprak ik ook met die lui waar ik m'n G2 destijds gekocht had hoe het zat met de G2 met dualcore, 1GB 8mpx camera en de G3. Antwoord: ja, allebei op voorraad. Ga je bestellen dan?

Ik: ze zijn anders heel slecht leverbaar en sta elders al op een wachtlijst, dus dat vind ik knap, welke kleuren heb je dan?

Zij: Ja, de G2 is op voorraad in het zwart. De G3 is inderdaad :@ niet op voorraad, volgende week komen een batch zilver en zwart binnen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118473484
Hallo,

Ook ik heb ( via sk.net ) de jiayu g3 besteld en ben het wachten een beetje beu. Die neomobile lijkt mij een geschikte "tussenpaus".

Als deze echter enkel GSM 900 & 1900 ondersteunt vraag ik me af deze gaat werken voor mij. Volgens wikipedia wordt de 900 band enkel door kpn & vodaphone gebruikt en daar heb ik geen abbo bij.

Kan iemand dit bevestigen danwel ontkennen? Of is die 1900 een typo en zou er 1800 moeten staan ( 900 & 1800 zijn immers ook de chinese gsm frequenties).
pi_118474326
Het enige dat me op dit moment nog tegen houdt om de neomobile te bestellen is China post, ik ben nog aan het wachte op een pakje van 17 september en dat is nog steeds in China ...

[ Bericht 1% gewijzigd door Joerii90 op 26-10-2012 21:15:14 ]
pi_118474331
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:47 schreef groninge01 het volgende:
Hallo,

Ook ik heb ( via sk.net ) de jiayu g3 besteld en ben het wachten een beetje beu. Die neomobile lijkt mij een geschikte "tussenpaus".

Als deze echter enkel GSM 900 & 1900 ondersteunt vraag ik me af deze gaat werken voor mij. Volgens wikipedia wordt de 900 band enkel door kpn & vodaphone gebruikt en daar heb ik geen abbo bij.

Kan iemand dit bevestigen danwel ontkennen? Of is die 1900 een typo en zou er 1800 moeten staan ( 900 & 1800 zijn immers ook de chinese gsm frequenties).
Ik kom overal dit tegen:
2G: GSM 850/800/1800/1900
3G: WCDMA 900/1900/2100Mhz

Zie ook http://bbs.neomobile.com.cn/thread-15409-1-1.html (3e post)

http://www.etotalk.com/ne(...)5qhd-80mp_p3220.html

http://www.aliexpress.com(...)d-4-0/618789395.html

http://www.chinasmartphonereview.com/neo-no2-m/
pi_118474371
Ik kan het wel ontkennen maar niet ontkrachten...
pi_118476062
quote:
Die derde post op het bbs gaat volgens mij over de quality rice oftewel de umi x1.

http://www.neomobile.com.cn/goods.php?id=38 door google translate halen en dan op het tabje "specifications" klikken, onder het plaatje zie je dan 900/1900 Mhz staan.

Lekker verwarrend allemaal weer.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:40:51 #152
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118476189
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:38 schreef groninge01 het volgende:

[..]

Die derde post op het bbs gaat volgens mij over de quality rice oftewel de umi x1.

http://www.neomobile.com.cn/goods.php?id=38 door google translate halen en dan op het tabje "specifications" klikken, onder het plaatje zie je dan 900/1900 Mhz staan.

Lekker verwarrend allemaal weer.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:30 schreef Downstar het volgende:
ik zit ff te kijken op aliexpress naar die neomobile N02-m

maar ik zie daar op verschillende pagina's

2G GSM 900/2100MHz
3G WCDMA 900/1800/1900MHz

onze 3G werkte toch op 2100 Mhz?
In China werken ze gewoon op de zelfde frequenties. Lijkt me gek dus.
SPOILER: Taobao plaatje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast is deze telefoon gemaakt voor Unicom 3g
quote:
WCDMA is the 3G technology used in China by China Unicom. The frequency is 2100 MHz band.
En als ik op http://www.neomobile.com.cn/goods.php?id=38 kijk zie ik toch echt staan:

WDCMA 900/1900/2100
GSM 900/1900

Werkt dus meer dan prima in Nederland!
Tmobile heeft inderdaad geen (directe) frequentie in de 900 band (maar wel E-GSM?) daarnaast overlappen de 1800 en 1900 band elkaar deels. Maar of dat in de praktijk met elkaar werkt weet ik niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 26-10-2012 21:55:06 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118477048
Je hebt de neomobile no2-m en de neomobile no2 (zonder m dus).

De laatse is wel quad-band gsm en is ook 1.2 ghz, de no2-m is 1 ghz. Ook zijn de gpu's verschillend.

Verder kom ik nog niet echt verder met een google translate van beide specifications pagina's.

Edit: van gpu's heb ik geen kaas gegeten :)
pi_118477115
achja even wachten op robert en zijn review :)
pi_118477676
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:59 schreef Majinster het volgende:
achja even wachten op robert en zijn review :)
Dat ga ik doen!

Die NO2 ( zonder M ) lijkt niets eens te koop zijn, ook niet bij neomobile zelf. Misschien weten die chinezen zelf niet wat ze allemaal ondersteunen.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:18:30 #156
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118478106
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:10 schreef groninge01 het volgende:

[..]

Dat ga ik doen!

Die NO2 ( zonder M ) lijkt niets eens te koop zijn, ook niet bij neomobile zelf. Misschien weten die chinezen zelf niet wat ze allemaal ondersteunen.
De No2 (zonder M) is inderdaad nog niet uit. Denk dat het te maken heeft met de chipset die er in zit (Die is van st-ericsson. De Samsung en Sony telefoons met een Nova thor processor (die het zeer aardig doen!) hebben beiden nog een 8500, die 8520 en 8540 zijn de opvolgers daarvan.

Als ik het zo bekijk duurt het nog even voordat de N02 (zonder M) uitkomt.

De ericsson chip is inderdaad quadband, al is de MTK chipset dat naar mijn idee ook...
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118478939
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De No2 (zonder M) is inderdaad nog niet uit. Denk dat het te maken heeft met de chipset die er in zit (Die is van st-ericsson. De Samsung en Sony telefoons met een Nova thor processor (die het zeer aardig doen!) hebben beiden nog een 8500, die 8520 en 8540 zijn de opvolgers daarvan.

Als ik het zo bekijk duurt het nog even voordat de N02 (zonder M) uitkomt.

De ericsson chip is inderdaad quadband, al is de MTK chipset dat naar mijn idee ook...
Toch nog wat gevonden. Bij de specs tab stond ook bovenaan "2012 9"...

http://www.aliexpress.com(...)-0-OS/598930567.html

http://www.uredeal.com/ne(...)camera-3g_g3421.html
pi_118481068
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:35 schreef groninge01 het volgende:

[..]

Toch nog wat gevonden. Bij de specs tab stond ook bovenaan "2012 9"...

http://www.aliexpress.com(...)-0-OS/598930567.html

http://www.uredeal.com/ne(...)camera-3g_g3421.html
Beide pagina's geven "single sim standby" aan. Ik dacht dat dit ook een dual sim was. Wat dan wel weer mooi is is de Mali400 GPU. Ik ga toch maar voor de oranje Amoi n821
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:33:07 #159
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118481467
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef i124Q het volgende:

[..]

Beide pagina's geven "single sim standby" aan. Ik dacht dat dit ook een dual sim was. Wat dan wel weer mooi is is de Mali400 GPU. Ik ga toch maar voor de oranje Amoi n821
Voor de duidelijkheid even de verschillen:

- NO2-M: MTK6577, dualsim, (werkt wellicht niet met Tmobile GSM)
- NO2: Nova Thor 8520, Single sim (Quadband)

Ze lijken dus het zelfde maar het zijn verder TOTAAL verschillende telefoons ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118483018
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef i124Q het volgende:

[..]

Beide pagina's geven "single sim standby" aan. Ik dacht dat dit ook een dual sim was. Wat dan wel weer mooi is is de Mali400 GPU. Ik ga toch maar voor de oranje Amoi n821
Kies dan die aldi telefoon die vanaf vandaag te koop is!?

229 euro en precies het zelfde als de amoi N820/821 en de amoi kost zo'n +-230 shipped dacht ik?

230$ = +- 180 euro

Dan kan/komt er nog mogelijk btw en inklaring bij is

180 * 0,21 + 12,50 = ¤49,80

180+49,80 = ¤229,80

Dan ben je dus nog duurder uit dan hem rechstreeks bij de aldi te halen...
en bij de aldi heb je hem rechstreeks en 2 jaar garantie ( en las ook nog een 16 GB kaartje gratis geloof ik?)
pi_118483582
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

Kies dan die aldi telefoon die vanaf vandaag te koop is!?
Als chinajunkie kan ik dat naar mezelf toe niet verantwoorden. Daarnaast heeft die wolfgang geen IPS scherm. Ook vraag ik me af of er een eigen rom op draait en of er via wolfgang überhaupt updates aangeboden worden. Ik betaal nu 162 euro dat ik incl. Ups express. Dus met inklaringskosten komt het ongeveer op hetzelfde neer.
pi_118483774
Die Wolfgang is wel een Tri band. Gaat dat nog problemen opleveren als je naar de States gaat, waar ze dus 850 band gebruiken?

Vind het een leuk ding, maar ik blijf hopen op de jiayu. Punt is wel dat de nokia van degene, voor wie ik ook een jiayu heb besteld, kapot is gevallen. Weet niet hoelang die nog wil wachten..
pi_118484001
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:19 schreef i124Q het volgende:

[..]

Als chinajunkie kan ik dat naar mezelf toe niet verantwoorden. Daarnaast heeft die wolfgang geen IPS scherm. Ook vraag ik me af of er een eigen rom op draait en of er via wolfgang überhaupt updates aangeboden worden. Ik betaal nu 162 euro dat ik incl. Ups express. Dus met inklaringskosten komt het ongeveer op hetzelfde neer.
Het simlockvrije toestel heeft een zogeheten ‘clean installation’. Wolfgang kiest ervoor om geen apps voor te installeren en de gebruiker de keuzevrijheid te geven. Wel wordt standaard het zeer gebruiksvriendelijke SlideIT toetsenbord voor geïnstalleerd, met vier talen woordenboek dat een zeer snelle tekst invoer mogelijk maakt. Opties als ‘Face unlock’ zijn direct beschikbaar.

Ik verwacht alleen geen update naar JB.
pi_118484108
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:30 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Het simlockvrije toestel heeft een zogeheten ‘clean installation’. Wolfgang kiest ervoor om geen apps voor te installeren en de gebruiker de keuzevrijheid te geven. Wel wordt standaard het zeer gebruiksvriendelijke SlideIT toetsenbord voor geïnstalleerd, met vier talen woordenboek dat een zeer snelle tekst invoer mogelijk maakt. Opties als ‘Face unlock’ zijn direct beschikbaar.

Ik verwacht alleen geen update naar JB.
ze zijn al bezig met het kijken of die Amoi N820 rom er op kan draaien, daarop draait JB 4.1 nu ook ( althans er zijn screens gelekt met 4.1 erop)
pi_118484204
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

ze zijn al bezig met het kijken of die Amoi N820 rom er op kan draaien, daarop draait JB 4.1 nu ook ( althans er zijn screens gelekt met 4.1 erop)
Wie is er mee bezig dan? Ben wel benieuwd aangezien de telefoon niet uit is en er, voor zover ik weet, geen grote community achter zit. Voor de Amoi N820 is JB 4.1 idd uitgekomen.
pi_118484528
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:35 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Wie is er mee bezig dan? Ben wel benieuwd aangezien de telefoon niet uit is en er, voor zover ik weet, geen grote community achter zit. Voor de Amoi N820 is JB 4.1 idd uitgekomen.
Toestel is al bij meerdere in handen, en hier is al een eerste beknopte review
http://technieuws.com/14718/aldi-wolfgang-se-review/

rest zie:

http://tweakers.net/nieuw(...)d-40-smartphone.html
pi_118484684
Wie is dan bezig met een ROM? Ik zie enkel een review en een nieuwsbericht, nergens geeft iemand aan dat er ook maar ergens iemand bezig is met iets.
pi_118484786
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:48 schreef Tsurany het volgende:
Wie is dan bezig met een ROM? Ik zie enkel een review en een nieuwsbericht, nergens geeft iemand aan dat er ook maar ergens iemand bezig is met iets.
Ze zijn/gaan er mee bezig dan ook goed.. het is gewoon bewezen dat de Amoi N820 gelijk is aan de Wolfgang.. ze hebben die amoi weten te rooten en custom roms weten te laten draaien..
Dus ook met JB.. ze zijn/gaan dus ook kijken of JB op de wolfgang wil draaien..

zou in theorie dus moeten lukken :P
pi_118484850
Zeg dan gewoon niet dat er mensen mee bezig zijn. Je bedoelt dus dat het theoretisch mogelijk is en dat je daarom verwacht dat iemand wel wat gaat doen.

Ik verwacht namelijk geen custom rom, in ieder geval geen goede en stabiele. Aldi telefoons hebben weinig afzet omdat ze amper verkopen qua aantallen. En de Amoi N820 is ook niet extreem populair.
pi_118484946
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:53 schreef Tsurany het volgende:
Zeg dan gewoon niet dat er mensen mee bezig zijn. Je bedoelt dus dat het theoretisch mogelijk is en dat je daarom verwacht dat iemand wel wat gaat doen.

Ik verwacht namelijk geen custom rom, in ieder geval geen goede en stabiele. Aldi telefoons hebben weinig afzet omdat ze amper verkopen qua aantallen. En de Amoi N820 is ook niet extreem populair.
ik heb toch echt gelezen dat ze er mee bezig waren al... ga nou niet wijs lopen doen..
dat ik nu ff niet kan vinden waar het precies stond, wil nog niet zeggen dat t niet zo is.. :')

ik heb de laatste tijd veel sites gecheckt met telefoons, deze kon ik zo 123 uit mijn geschiedenis vissen en naar mijn weten staat er wel ergens in de reacties van tweakers een linkje ofzo..
pi_118485018
:')
pi_118485112
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:59 schreef Tsurany het volgende:
:')
idd :') ..

ontopic:

ik zie dat ze op tweakers ook een topic hebben lopen over chinese smartphones, voor de liefhebbers en alternatief zoekers voor de G3 misschien ook wel handig om eens door te spitten

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1520485/13
update: zo te zien al bekend hier, zie de namen tsurany en joosie200 daar al voorbij komen :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Downstar op 27-10-2012 01:09:25 ]
pi_118485698
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:35 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Wie is er mee bezig dan? Ben wel benieuwd aangezien de telefoon niet uit is en er, voor zover ik weet, geen grote community achter zit. Voor de Amoi N820 is JB 4.1 idd uitgekomen.
Is nog niet uit. Wel is er een screenshot geleaked:
http://www.gizchina.com/2(...)1-jelly-bean-update/
pi_118486025
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 01:19 schreef i124Q het volgende:

[..]

Is nog niet uit. Wel is er een screenshot geleaked:
http://www.gizchina.com/2(...)1-jelly-bean-update/
kan niet wachten :+

Jiayu G3 is toch sim-lockvrij en pre-root? :9
pi_118486118
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 01:02 schreef Downstar het volgende:

[..]

idd :') ..

ontopic:

ik zie dat ze op tweakers ook een topic hebben lopen over chinese smartphones, voor de liefhebbers en alternatief zoekers voor de G3 misschien ook wel handig om eens door te spitten

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1520485/13
update: zo te zien al bekend hier, zie de namen tsurany en joosie200 daar al voorbij komen :P
Tweakers humor:
Daarnaast zou ik het zeer waarderen als iedereen zich gewoon beschaafd gedraagt, het is hier immers geen FOK.

Wat is dit jongens? Ik heb al een leuk zinnetje voor onze op (die natuurlijk veel beter word als de tweakers op :D):
Maak bij vragen over een specifieke telefoon geen extra topic aan, wij doen niet aan ophokplicht. het is hier immers geen Tweakers.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 01:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

kan niet wachten :+

Jiayu G3 is toch sim-lockvrij en pre-root? :9
Simlockvrij is ie igg ;) pre-root dacht ik niet.
pi_118486158
Stiekem zit de helft van Tweakers ook gewoon op Fok :P
pi_118486235
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 01:35 schreef Melkunie het volgende:
Stiekem zit de helft van Tweakers ook gewoon op Fok :P
FOK!, waar meer dan " :') " niet nodig is om een post te maken!
pi_118486303
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 01:39 schreef Tsurany het volgende:

[..]

FOK!, waar meer dan " :') " niet nodig is om een post te maken!
Ja in bepaalde secties :P Maar hier is het volgens mij stukken vrijer dan Tweakers als ik het zo in mag schatten (en een veeel grotere ''China'' aanhang)

EDIT: Dit artikel kan interessant zijn voor mensen die nog niet precies weten wat voor toestel ze willen :P http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=8571

[ Bericht 16% gewijzigd door nodig op 27-10-2012 01:52:42 ]
pi_118487315
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 01:33 schreef nodig het volgende:

[..]

Tweakers humor:
Daarnaast zou ik het zeer waarderen als iedereen zich gewoon beschaafd gedraagt, het is hier immers geen FOK.

Wat is dit jongens? Ik heb al een leuk zinnetje voor onze op (die natuurlijk veel beter word als de tweakers op :D):
Maak bij vragen over een specifieke telefoon geen extra topic aan, wij doen niet aan ophokplicht. het is hier immers geen Tweakers.

[..]

Simlockvrij is ie igg ;) pre-root dacht ik niet.
Jammer :P
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 27 oktober 2012 @ 09:46:33 #180
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118489078
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 01:41 schreef nodig het volgende:

[..]


EDIT: Dit artikel kan interessant zijn voor mensen die nog niet precies weten wat voor toestel ze willen :P http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=8571

Mooi overzichtje ^O^.
Bevestigt voor mij nog eens dat de G3 verreweg de mooiste is :Y
pi_118489162
Ik heb aan mijn chinees vriendinnetje die me ledstrips en controllers levert gevraagd of ze niet aan de G3 kan geraken.
Of aan de UMI X1, Newman N1, Amoi N821,ThL W3+ .
Haar antwoord was :
I will try to get the Jiayu G3 for you first.
I think I can get it. You can find everything in China, hehehe….
I will go to the electronic market tomorrow to check the mobile phones for you. I will tell you the news on Monday.

Ben benieuwd :-)
I love the smell of china electroncs in the morning!
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 09:54:15 #182
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118489174
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 09:53 schreef bartvdg het volgende:
Ik heb aan mijn chinees vriendinnetje die me ledstrips en controllers levert gevraagd of ze niet aan de G3 kan geraken.
Of aan de UMI X1, Newman N1, Amoi N821,ThL W3+ .
Haar antwoord was :
I will try to get the Jiayu G3 for you first.
I think I can get it. You can find everything in China, hehehe….
I will go to the electronic market tomorrow to check the mobile phones for you. I will tell you the news on Monday.

Ben benieuwd :-)
Daar gaat ze hem niet vinden. Beter besteld ze hem gewoon op de site van Jiayu.. :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118489193
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 09:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Daar gaat ze hem niet vinden. Beter besteld ze hem gewoon op de site van Jiayu.. :P
Dat weet ik maar de andere telefoons misschien wel voor een zacht prijsje :-)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_118490019
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:09 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Ja daar op android-sale had ik hem ook al gezien, maar op fastcardtech is hij maar 370... En android-sale zegt hem pas tussen 15-30 november te hebben...

En die Nexus 4, zou inderdaad ook zeer nice kunnen worden, als die echt voor 400 verkocht zou worden... :p
FCT heeft hem ook niet in stock, is pre-order die open staat.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:05:27 #185
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118490484
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er iets als A2SD if Int2SD geinstalleerd kan worden op die Chinaphones. Zo heb ik het RAM probleeem opgelost van de HTC Desire van mn pa, maar de vraag is of het dus ook op chinaphones wil. Zou betekenen dat je iets van CM of CWM moet draaien, een EXT3/4 partitie moet maken en int2sd moet installeren. Hoe haalbaar is dat op chinaphones?
Er zou dan een ROM voor moeten zijn met die specs, zijn er uberhaupt al wat chinaphones als de Jiayu G2 met dergelijke ondersteuning (op xda of slatedroid ofzo)?
Koekje d'r bij?
pi_118491308
Ik heb het ook op mijn Desire geprobeerd, maar het is me nooit gelukt het goed te krijgen :(
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:46:59 #187
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118491333
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:45 schreef Melkunie het volgende:
Ik heb het ook op mijn Desire geprobeerd, maar het is me nooit gelukt het goed te krijgen :(
Op de desire heb ik enkel Int2sd goed werkend gekregen, werkt perfect met een ext4 van 1gb :D (a2sd wil niet :{ )
Koekje d'r bij?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:47:45 #188
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118491350
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:05 schreef eleganza het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er iets als A2SD if Int2SD geinstalleerd kan worden op die Chinaphones. Zo heb ik het RAM probleeem opgelost van de HTC Desire van mn pa, maar de vraag is of het dus ook op chinaphones wil. Zou betekenen dat je iets van CM of CWM moet draaien, een EXT3/4 partitie moet maken en int2sd moet installeren. Hoe haalbaar is dat op chinaphones?
Er zou dan een ROM voor moeten zijn met die specs, zijn er uberhaupt al wat chinaphones als de Jiayu G2 met dergelijke ondersteuning (op xda of slatedroid ofzo)?
De hoeveelheid geheugen van de Desire is dan ook waardeloos op de meeste China phones van nu heb je minimaal 2GB :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118491420
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:05 schreef eleganza het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er iets als A2SD if Int2SD geinstalleerd kan worden op die Chinaphones. Zo heb ik het RAM probleeem opgelost van de HTC Desire van mn pa, maar de vraag is of het dus ook op chinaphones wil. Zou betekenen dat je iets van CM of CWM moet draaien, een EXT3/4 partitie moet maken en int2sd moet installeren. Hoe haalbaar is dat op chinaphones?
Er zou dan een ROM voor moeten zijn met die specs, zijn er uberhaupt al wat chinaphones als de Jiayu G2 met dergelijke ondersteuning (op xda of slatedroid ofzo)?
Denk dat je het niet eens nodig zult hebben, desire had weinig idd, zelfde geld voor mijn wildfire die nog minder heeft.. maar bij chinese telefoons is t vaak wel voldoende al
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:08:59 #190
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118493588
Ik wil niet tof gaan lopen doen ofzo... maare... :7

Wat een verschil met het bestellen van de Jiayu G3 begin september! :D
Is bijna de deur uit bij MisterTao, ff 2nd payment doorvoeren. _O_

Bedank mezelf (MisterShiz) voor recommenderkorting (scheelt toch weer zo'n $5).
Overzicht uitgaven:
quote:
Product Price: $138.88
Domestic Shipping: $1.6
International Shipping #regairmailnew: $4.74
Commission: $11.62
Total: $156.84
Gestort was 150 usd met 4,50 transactiekosten. Dus totaal in euro 154,50 = 120,- eur ongeveer. Tegoed, incl. 10% eerste storting bonus (15 usd) bedroeg 165 usd. Dus: 165-156.84 = $13.97 tegoed over. Dat is ongeveer weer 10,- euro, dus kostte het geintje maar 110,- euro.

[ Bericht 12% gewijzigd door shiz op 27-10-2012 13:16:51 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:10:20 #191
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118493630
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:08 schreef shiznuts het volgende:
Ik wil niet tof gaan lopen doen ofzo... maare... :7
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een verschil met het bestellen van de Jiayu G3 begin september! :D
Is bijna de deur uit bij MisterTao, ff 2nd payment doorvoeren. _O_
Welke is dat?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:12:37 #192
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118493713
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 01:39 schreef Tsurany het volgende:

[..]

FOK!, waar meer dan " :') " niet nodig is om een post te maken!
Tweakers, waar mods ingrijpen als een topic dreigt offtopic te gaan en iedereen elkaar probeert te overtreffen en verbeteren qua nerderige betweterigheid.
In elk topic zeuren op Fok, en dat men bij eerder gestelde vragen in het topic de search maar moet gebruiken, om vervolgens zelf na 2 jaar ontwikkeltijd een nieuwe layout te lanceren die zwaar op Fok lijkt en waarbij de search niet werkt. :P No thnx, I'd take " :') " every day.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118493745
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:12 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Tweakers, waar mods ingrijpen als een topic dreigt offtopic te gaan en iedereen elkaar probeert te overtreffen en verbeteren qua nerderige betweterigheid.
In elk topic zeuren op Fok, en dat men bij eerder gestelde vragen in het topic de search maar moet gebruiken, om vervolgens zelf na 2 jaar ontwikkeltijd een nieuwe layout te lanceren die zwaar op Fok lijkt en waarbij de search niet werkt. :P No thnx, I'd take " :') " every day.
:')
Ja.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:14:42 #194
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118493795
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:10 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Welke is dat?
Deze:
quote:
3s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 02:44 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb mogelijk een gaaf alternatief gevonden. Neomobile N02-M. Niet bepaald 720p en 2750mAh.
Maar wel qHD, 1850mAh, 1GB, 6577 dualSIM en aardig design. ;)
Het beste eraan, hij is pas de 23e uitgekomen (zo begrijp ik) en kost 868 yuan (~140 usd ~110 eur).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.neomobile.com.cn
Via je taobao-agent (MisterTao/Zarmark/..?) verkrijgbaar.
[ afbeelding ]
VB: http://item.taobao.com/item.htm?id=15175383290 // http://item.taobao.com/item.htm?id=16262209603

Some food for thought, ey? :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118493890
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:08 schreef shiznuts het volgende:
Ik wil niet tof gaan lopen doen ofzo... maare... :7
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een verschil met het bestellen van de Jiayu G3 begin september! :D
Is bijna de deur uit bij MisterTao, ff 2nd payment doorvoeren. _O_

Bedank mezelf (MisterShiz) voor recommenderkorting (scheelt toch weer zo'n $5).
Overzicht uitgaven:

[..]

Gestort was 150 usd met 4,50 transactiekosten. Dus totaal in euro 154,50 = 120,- eur ongeveer. Tegoed, incl. 10% eerste storting bonus bedroeg 15 usd. Dus: 165-156.84 = $13.97 tegoed over.
Ziet er goed uit! Komt ie via dhl of cp/hk?

Ik ben wel benieuwd offie nu echt dual band is of toch stiekum meer aan kan.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:18:31 #196
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118493925
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:13 schreef Xu het volgende:

[..]

:')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118493945
ziet er goed uit

heb je via deze: hbjzpm gekocht??

http://www.mistertao.com/(...)tem-15175383290.html
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:20:22 #198
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118493989
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:14 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Deze:

[..]

Wel value for money, vraag mij alleen af hoe ie het doet in vergelijking me bijv de G2 of g2+
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:20:40 #199
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118494004
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:17 schreef groninge01 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! Komt ie via dhl of cp/hk?

Ik ben wel benieuwd offie nu echt dual band is of toch stiekum meer aan kan.
China Post. Met tracking. :Y

Ik heb laatst ook binnen drie weken m'n Mele F10 en Takstar HI1500 mogen ontvangen, dus dat vind ik eigenlijk altijd wel prima werken. Chinashoppen is geduld hebben (al duurt dat hele verhaal rondom Jiayu wel erg lang, overigens niet gecanceld uiteraard). ;)

Ik ga gewoon uit van quadband. Dat zijn eigenlijk alle GSM/WCDMA MT6577-phones.
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:20 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Wel value for money, vraag mij alleen af hoe ie het doet in vergelijking me bijv de G2 of g2+
Ik heb de G2 gehad, dus zal wel een vergelijking trekken. Dit is een dualcore, dus zal wel een stuk fijner zijn, ook scherm en resolutie is groter.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:19 schreef Majinster het volgende:
ziet er goed uit

heb je via deze: hbjzpm gekocht??

http://www.mistertao.com/(...)tem-15175383290.html
Nee, die andere, waarvan dat plaatje kwam met al die dozen die op voorraad waren die in die post stond. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:21:21 #200
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118494028
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:14 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Deze:

[..]

Oke, ben benieuwd naar je ervaringen ermee.

Ik heb dus nu een SGS, dus qua resolutie is het verschil met qHD niet heel erg groot, dus heb ik liever gewoon 720p..
Op zich is het design van deze ook wel netjes, na de Jiayu zeker de mooiste.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:43:57 #201
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118494694
En uiteraard, NeoPhone..
O+
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118494735
Die neo ziet er inderaad wel tof uit op die foto's. Ik heb nu alleen mijn zinnen een beetje gezet op een 1280x720 beeldscherm, maar die kom je amper tegen joh (als eventueel alternatief voor de g3)
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:59:55 #203
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118495186
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:43 schreef neo2000 het volgende:
En uiteraard, NeoPhone..
O+
Haha, dat is stiekem de reden. O-)
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:45 schreef tharonny het volgende:
Die neo ziet er inderaad wel tof uit op die foto's. Ik heb nu alleen mijn zinnen een beetje gezet op een 1280x720 beeldscherm, maar die kom je amper tegen joh (als eventueel alternatief voor de g3)
Ben erg benieuwd inderdaad. :D Mooi dat ze hiervoor dus een M-loze versie ervan hadden, dan zijn de componenten voor het grotendeels al ingespeeld en zijn mogelijke zwaktepuntjes die 'ie had verdwenen (? nieuwe modellen van 'scratch' opgebouwd hebben vaak kinderziektes). Bij Android is het helaas nog niet zo dat er aan pixelscaling wordt gedaan. Dus er past wel meer op, maar met een grote resolutie en hetzelfde schermformaat wordt alles ook kleiner. Daar wordt het wat moeilijker door middel van touch precies aan te klikken waar je op wilde klikken. We zullen het wel zien. De G2 was ik ook nog minder dan moeiteloos kwijtgeraakt (anders zat ik nu niet zonder), dus de N02-M zie ik ook geen problemen mee die van de hand te kunnen doen. De Jiayu G3, als 'ie ergens in december misschien ofzo dan eens deze kant op komt en door de decemberdrukte en feestdagen pas volgend jaar eens binnenkomt, mag tegen die tijd altijd nog wel komen.

@ AnimeFan (onder): _O- De G3 zelf maakt betere foto's. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118495210






Maken ze een foto met zo'n S3 kloon, zie eigenschappen :P
pi_118495341
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:08 schreef shiznuts het volgende:
Ik wil niet tof gaan lopen doen ofzo... maare... :7
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een verschil met het bestellen van de Jiayu G3 begin september! :D
Is bijna de deur uit bij MisterTao, ff 2nd payment doorvoeren. _O_

Bedank mezelf (MisterShiz) voor recommenderkorting (scheelt toch weer zo'n $5).
Overzicht uitgaven:

[..]

Gestort was 150 usd met 4,50 transactiekosten. Dus totaal in euro 154,50 = 120,- eur ongeveer. Tegoed, incl. 10% eerste storting bonus (15 usd) bedroeg 165 usd. Dus: 165-156.84 = $13.97 tegoed over. Dat is ongeveer weer 10,- euro, dus kostte het geintje maar 110,- euro.
Ik zou deze ook heel graag bestellen, maar zijn er op dit moment geen problemen met China air mail ?
pi_118495402
@AnimeFan: waar komen die foto's vandaan? Welke seller toont dat ie de G3 in voorraad heeft? ;)

@tharronny: hier ook. Draai nu Jelly Bean op een 3,5'xWVGA scherm met 1200mAh. 4,3'xqHD op 1850mAh is dus zeker een vooruitgang, maar als het even kan pak ik ook liever 4,5'xHD op 1850mAh en/of 2050mAh en/of 2750mAh. Als ik nu voor tha Matrix droid ga is dat leuk, maar G3/Thl W3+/Umi X1 is altijd nog leuker. Maarja, ben dan wel weer Nederlander genoeg om er zo min mogelijk voor te willen geven. Dus zit er niks anders op dan tot 2013 te wachten ben ik bang. :'(

tl;dr: tha Matrix droid is tof voor die prijs, maar ik heb geen behoefte aan een tussenpaus want CM10 ftw geeft mij JB/project butter op mijn ZTE Blade! 8-)
mag het weten
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:08:21 #207
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118495416
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:05 schreef Joerii90 het volgende:

[..]

Ik zou deze ook heel graag bestellen, maar zijn er op dit moment geen problemen met China air mail ?
Iemand had iets gepost over een verscherpte controle op zendingen waar álléén accu's inzitten (en dus geen onderdeel uitmaken van een apparaat/toestel in feite). Zou dus niet van toepassing zijn op zoiets. En ik heb eigenlijk de laatste tijd ook niks van zoiets gemerkt moet ik zeggen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118495869
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:05 schreef Joerii90 het volgende:

[..]

Ik zou deze ook heel graag bestellen, maar zijn er op dit moment geen problemen met China air mail ?
Valt wel mee denk ik. Me galaxy tab 7 hoesje is 7-10 opgestuurd met cp en is 24-10 in nl aangekomen. Tis nu alleen nog wachten op postnl!

On topic: ik ben benieuwd of lightake volgende week nog met alternatieven komt voor de g3. En op het bbs van jiayu wordt ook weinig nieuws meer gemeld.
pi_118496041
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Iemand had iets gepost over een verscherpte controle op zendingen waar álléén accu's inzitten (en dus geen onderdeel uitmaken van een apparaat/toestel in feite). Zou dus niet van toepassing zijn op zoiets. En ik heb eigenlijk de laatste tijd ook niks van zoiets gemerkt moet ik zeggen.
Was ik, stop een tablet bij BIC in je winkelwagentje en ga naar winkelmandje, kijk her bericht helemaal bovenaan ;)
pi_118496047
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:07 schreef Joosie200 het volgende:
@AnimeFan: waar komen die foto's vandaan? Welke seller toont dat ie de G3 in voorraad heeft? ;)

@tharronny: hier ook. Draai nu Jelly Bean op een 3,5'xWVGA scherm met 1200mAh. 4,3'xqHD op 1850mAh is dus zeker een vooruitgang, maar als het even kan pak ik ook liever 4,5'xHD op 1850mAh en/of 2050mAh en/of 2750mAh. Als ik nu voor tha Matrix droid ga is dat leuk, maar G3/Thl W3+/Umi X1 is altijd nog leuker. Maarja, ben dan wel weer Nederlander genoeg om er zo min mogelijk voor te willen geven. Dus zit er niks anders op dan tot 2013 te wachten ben ik bang. :'(

tl;dr: tha Matrix droid is tof voor die prijs, maar ik heb geen behoefte aan een tussenpaus want CM10 ftw geeft mij JB/project butter op mijn ZTE Blade! 8-)
Het was deze seller: http://www.aliexpress.com(...)14090_665130337.html
Ik heb d'r best lang ondervraagd en gratis Singapore Post geregeld omdat ze weinig ratings heeft :P
Stel dat het alsnog niet goedkomt dan laat ik VISA het bedrag terugstorten.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:41:29 #211
387749 MrJLJL
Jampin' n Laggin'
pi_118496471
Ik had de G3 11 september besteld bij Lightake...
Is het verstandig te cancellen dan?
pi_118496485
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee, die andere, waarvan dat plaatje kwam met al die dozen die op voorraad waren die in die post stond. ;)
Linkje?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:42:05 #213
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_118496496
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:41 schreef MrJLJL het volgende:
Ik had de G3 11 september besteld bij Lightake...
Is het verstandig te cancellen dan?
Ik vraag mij dit ook af... Vind het jammer dat het zo moet gaan..
pi_118496573
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:41 schreef Majinster het volgende:

[..]

Linkje?
Bij de tweede die Shizz op gaf in zijn ene post twee pagina's terug.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:29 schreef AnimeFan het volgende:
Ik heb d'r best lang ondervraagd en gratis Singapore Post geregeld omdat ze weinig ratings heeft :P
Stel dat het alsnog niet goedkomt dan laat ik VISA het bedrag terugstorten.
Ben benieuwd.. besteld voor $198! Als het niet goed komt heb ik Mastercard nog achter de hand ja. Jiayu G3 bestellen bij Lightake: $165,77. Jiayu G3 bestellen via Aliexpress: $198. Via een Chinees zonder feedback de Jiayu G3 eerder krijgen dan Lightake: onbetaalbaar :+
mag het weten
pi_118497075
BAM AnTuTu score van 5357 op mijn nieuwe aldi telefoon :D
Hoe staat het met de verzending van de G3? ik kon er in de laatste 5 pagina's van deze topic niets over vinden? Of zijn we allemaal over na een ander merk?

http://imageshack.us/a/img171/7315/20121027150314.jpg (copy/paste deze link)

[ Bericht 8% gewijzigd door LittleBuddha op 27-10-2012 15:18:21 ]
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:05:42 #216
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118497285
Ik wacht gewoon nog even twee weekjes af, die 60 dagen-termijn van Lightake laat ik alleen niet verlopen. Heb 11-09 besteld, dus ik heb nog heel eventjes ;-)
pi_118497321
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:59 schreef LittleBuddha het volgende:
BAM AnTuTu score van 5357 op mijn nieuwe aldi telefoon :D
Hoe staat het met de verzending van de G3? ik kon er in de laatste 5 pagina's van deze topic niets over vinden? Of zijn we allemaal over na een ander merk?
Congrats met je Wolfgang :) Hoeveel exemplaren had jouw Aldi-winkel in voorraad?

Verzending v/d G3: daar is weinig anders in geworden, Jiayu geeft weinig toestellen per klant vrij die via hun forum hebben besteld, dus her en der druppelen wat exemplaren binnen. Maar niet via de bekende resellers, maar via onbekenden op Aliexpress bijv. De Umi X1 kun je bestellen via Uredeal en die zal z.s.m. worden verzonden na betaling. Verder heeft Shizznut tha Matrix droid gevonden, de NeoMobile No2 voor $138,98 via MisterTao + 8% commissie en minus 10% first deposit bonus. Shizz heeft hem via deze Chinees op Taobao besteld en al foto's hier geplaatst dat MisterTao hem ontvangen heeft :)

Ondertussen heeft AnimeFan een verkoper op Aliexpress aan de tand gevoeld. Hij heeft foto's gevraagd en die blijkt dus een G3 in voorraad te hebben. (en binnenkort meer te krijgen eind oktober) Daarop heb ik dus maar besloten Lightake te laten voor wat het is, bestelling geannuleerd en de gok gewaagd door bij een Chinese verkoper op Aliexpress zonder feedback er maar een te bestellen voor $203 - $5 coupon want betalen met mastercard op zaterdag = $198 in totaal. Kost omgerekend ¤152,98, dus dat is ¤152,98 - ¤131,75 via Lightake = ¤21,23 meer. Maarja, met de mogelijkheid hem eerder te krijgen ;) Zoals gezegd: ik wil die gok wel wagen :P
mag het weten
pi_118497359
thnx voor de update suc6 met je nieuwe bestelling Joosie!
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:16:02 #219
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118497593
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:08 schreef LittleBuddha het volgende:
thnx voor de update suc6 met je nieuwe bestelling Joosie!
Dit. Ben benieuwd naar het verloop bij beiden.
pi_118497648
wanneer je geld op je taobao rekening zet en 10 dollar over hebt, kan je die dan terug storten naar je visa kaart ?
pi_118497663
dubbelpost.
pi_118497891
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:18 schreef Joerii90 het volgende:
wanneer je geld op je taobao rekening zet en 10 dollar over hebt, kan je die dan terug storten naar je visa kaart ?
Dat niet, maar je kunt wel een mailtje sturen naar paul[dot]plot[at]mistertao[dot]com en vragen om een balance transfer to Paypal. (punt 5) En dan storten ze het resterende deel van je Mister Tao account op je Paypal account. Als je aan die Paypal-rekening je bankrekening gekoppeld hebt kun je het geld vervolgens terugboeken naar je betaalrekening :)
mag het weten
pi_118498173
Vreemd genoeg kan je niet betalen per Paypal bij MisterTao, want Paypal is niet klikbaar.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:22:43 #224
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118499740
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:41 schreef Majinster het volgende:

[..]

Linkje?
http://www.mistertao.com/(...)tem-16164026490.html Die listing heb ik gedaan
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:59 schreef LittleBuddha het volgende:
BAM AnTuTu score van 5357 op mijn nieuwe aldi telefoon :D
Hoe staat het met de verzending van de G3? ik kon er in de laatste 5 pagina's van deze topic niets over vinden? Of zijn we allemaal over na een ander merk?

[ http://imageshack.us/a/img171/7315/20121027150314.jpg (copy/paste deze link) ]
Haha, nice. :9

Mja, 'geen nieuws is goed nieuws' zeg ik altijd, maar die vlieger gaat niet op m.b.t. dit onderwerp natuurlijk. ;( Inmiddels heb ik dus een leuk alternatief gevonden, de Neomobile N02-M. Die geen 2750mAh accu en 720p-scherm heeft, maar wel gunstig geprijsd is en tenminste beschikbaar. Het plan is dus, dat ik daarmee ff m'n Android 2.3 phone en Sony Walkman vervang. Totdat ooit eens de Jiayu G3 klaar is voor verzending en ik de N02-M dan weer doorverkoop en uiteindelijk toch m'n zo begeerde G3 heb. Maar ik kan niet eeuwig blijven wachten zonder ook maar iets van actie te ondernemen, dus maar voor een tijdelijke oplossing gegaan. Verder ben ik best nieuwsgierig naar die N02-M. :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:25 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat niet, maar je kunt wel een mailtje sturen naar paul[dot]plot[at]mistertao[dot]com en vragen om een balance transfer to Paypal. (punt 5) En dan storten ze het resterende deel van je Mister Tao account op je Paypal account. Als je aan die Paypal-rekening je bankrekening gekoppeld hebt kun je het geld vervolgens terugboeken naar je betaalrekening :)
Ah. :D Nice too know. ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118501821
Ik heb besloten om mijn G3 order voorlopig nog even te laten staan, heb over 2 weken tentamens en als ik nu een ander toestel bestel komt hij waarschijnlijk rond die tijd binnen. Ik voel de bui dan al hangen en dan is mijn nieuwe telefoon ineens een stuk interessanter dan mijn boeken. :P

Dus als over 2 weken de situatie nog hetzelfde is als nu, cancel ik denk ik... 2 maanden wachten en dan nog niks is toch wel iets langer dan beloofd was door Jiayu. Niet dat ik iemand hier daarop aankijk uiteraard!

Boh, ik wil eigenlijk gewoon mijn G3.... ;(
pi_118503003
ik wacht nog even met het bestellen van die Neo foon, die komt mogelijk ook bij Lightake in de shop..
heb hem in iedergeval doorgegeven..

Dus mogelijk bestel ik dan ook die Neo foon, en gebruik die tot de G3 ook daadwerkelijk is word verzonden :P
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:14:36 #227
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118505127
Hebben jullie allemaal geld over ofzo dat je eerst de Neo (of een andere) koopt en dan de G3? :+
pi_118505857
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:14 schreef Pino112 het volgende:
Hebben jullie allemaal geld over ofzo dat je eerst de Neo (of een andere) koopt en dan de G3? :+
Nog steeds goedkoper dan een Iphone. Ik vermoed dat ze bij het ontvangen van de G3 de ander weer doorverkopen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:44:18 #229
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118506184
>>> Chinese Smartphones #1 - Real smart <<<

Algemeen topic voor meer dan Jiayu G3 alleen. Thanks RobertNL voor het schrijven van enkele passages! _O_

Opmerkingen/wensen/bezwaren laat je maar ff doorschemeren, dan kijk ik of daar wat aan gedaan kan worden. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118506286
Jiayu topic zal wel uitsterven. ;(
pi_118506431
Geen nieuws over de G3?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:51:23 #232
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118506475
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Geen nieuws over de G3?
Helaas niet, nee. ;(
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Mja, 'geen nieuws is goed nieuws' zeg ik altijd, maar die vlieger gaat niet op m.b.t. dit onderwerp natuurlijk. ;( Inmiddels heb ik dus een leuk alternatief gevonden, de Neomobile N02-M. Die geen 2750mAh accu en 720p-scherm heeft, maar wel gunstig geprijsd is en tenminste beschikbaar. Het plan is dus, dat ik daarmee ff m'n Android 2.3 phone en Sony Walkman vervang. Totdat ooit eens de Jiayu G3 klaar is voor verzending en ik de N02-M dan weer doorverkoop en uiteindelijk toch m'n zo begeerde G3 heb. Maar ik kan niet eeuwig blijven wachten zonder ook maar iets van actie te ondernemen, dus maar voor een tijdelijke oplossing gegaan. Verder ben ik best nieuwsgierig naar die N02-M. :D

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:46 schreef FastFox91 het volgende:
Jiayu topic zal wel uitsterven. ;(
Zal misschien ooit nog eens kort eventjes opbloeien als mensen 'em eindelijk eens binnen zouden krijgen... ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118506873
Geniaal ook, dat we op topic 10 zitten, waarvan zo ongeveer 6 topics gaan over: Is die er al? Nee niks gehoord, nee jij ook al niet? Bale he, nou zeker zeg :')
pi_118506927
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:01 schreef tharonny het volgende:
Geniaal ook, dat we op topic 10 zitten, waarvan zo ongeveer 6 topics gaan over: Is die er al? Nee niks gehoord, nee jij ook al niet? Bale he, nou zeker zeg :')
In topic 3 zou je keihard gebashed worden als je iets negatiefs zei over de vertraging. :P
pi_118506987
Haha zo is het :P Maar nu ik toch aan het typen ben: Niemand nog nieuws over de G3? :{
pi_118507715
pi_118508257
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:03 schreef tharonny het volgende:
Haha zo is het :P Maar nu ik toch aan het typen ben: Niemand nog nieuws over de G3? :{
Joosie200 en ik zijn straks misschien de eerste Nederlanders met de G3.
Dat was het nieuws :P
pi_118510875
Mijn order loopt ook nog gewoon al bracht Aldi me wel in de verleiding
Cashback? Check &lt;a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867"&gt;Spaarcentje&lt;/a&gt; of &lt;a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518"&gt;Shopbuddie&lt;/a&gt;
pi_118511016
Zijn die Wolfgangs nu allemaal al uitverkocht?
pi_118513478
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 21:48 schreef FreaZ het volgende:
Zijn die Wolfgangs nu allemaal al uitverkocht?
Ga der maar van uit dat ze bij de meeste aldi's uitverkocht zijn.
pi_118514523
Ik heb de G3 besteld omdat het zo'n koopje was niet omdat ik een nieuw mobiel nodig had, na al dit wachten krijg ik toch meer het gevoel dat ik een nieuw mobieltje MOET hebben en betrap me er telkens op naar duurdere mobieltjes te kijken. Terwijl ik voorheen geen nieuwe hoefde :(
Ja.
pi_118514781
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 23:10 schreef Xu het volgende:
Ik heb de G3 besteld omdat het zo'n koopje was niet omdat ik een nieuw mobiel nodig had, na al dit wachten krijg ik toch meer het gevoel dat ik een nieuw mobieltje MOET hebben en betrap me er telkens op naar duurdere mobieltjes te kijken. Terwijl ik voorheen geen nieuwe hoefde :(
Ik zit in hetzelfde verhaal :'). Het leek me wel handig mijn simkaart van het werk in mijn eigen toestel te kunnen doen, maar nu ik erover nadenk maakt het ook geen reet uit en kan ik die werkmobiel net zo goed in mijn postvakje leggen op het werk :P.

Maar toch, nieuw telefoontje, gadgets, toch allemaal leuk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 28 oktober 2012 @ 00:59:50 #243
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118519770
topic 10 pagina 10 en het topic is virtueel "onthoofd" Wel een mooie timing :D
pi_118519994
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 23:10 schreef Xu het volgende:
Ik heb de G3 besteld omdat het zo'n koopje was niet omdat ik een nieuw mobiel nodig had, na al dit wachten krijg ik toch meer het gevoel dat ik een nieuw mobieltje MOET hebben en betrap me er telkens op naar duurdere mobieltjes te kijken. Terwijl ik voorheen geen nieuwe hoefde :(
Dit dus zo absoluut +1 voor mij hé :Y Voor mij voldoet de ZTE Blade nog immer sehr gut, zeker nu ik JB erop heb draaien. Maar toen zag ik het koopje op Samenkopen, merkte ik dat het topic hier op Fok liep. Dus maar aangehaakt, zoiets is nooit weg zeker niet voor die prijs :) En nu speur ik elke dag Aliexpress en Taobao af mocht de G3 ergens toch in stock zijn, check Gizbeat en zit dit topic (en vanaf nu dus ook het China phones topic) te F5-en op nieuwe input :+ Wat een leuke actie al niet kan doen :P
mag het weten
pi_118565793
Het is hier ook meteen dood sinds het nieuwe topic...
pi_118565870
Ik lees nog wel mee hier, voor zolang het duurt.
pi_118566304
Maar er gebeurt ook helemaal niets :(
Ja.
pi_118566354
quote:
1,1027 partij de betaling te regelen ijzer grijs G3, heeft vandaag officieel van start verwerken van orders zal naar verwachting beginnen morgen daadwerkelijk verzonden Wij streven dan klaar binnen 3 dagen.
2, zal deze week zorgen voor de zwarte versie van de goede domeinnaam G3 betalingsopdrachten. De Argent versie G3 shell materiaal materiaal wordt niet volledig geplaatst, regelingen om wholesale verkoop lager was, wordt de betreffende gebruiker gevraagd om te verontschuldigen. Terug zoveel mogelijk aan de bedoeling van de orde van zwart, zilver, ijzer grijs registratie bestellingen uit te voeren.
Vandaag G2 dual-core versie van het Aanbod prijs is nog steeds $ 799.
Dus.... 1027 Grijze G3's gaan binnen 3 dagen de deur uit.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118567194
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 07:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Het is hier ook meteen dood sinds het nieuwe topic...
Tabblad is nog steeds vastgezet in m'n browser. Ik heb alleen zelf niets nieuws te melden, ik wacht gewoon nog een week of 3. Mocht er in die tijd positief nieuws zijn dan ga ik blij zijn met de G3. Mocht er slecht (of geen) nieuws komen dan zal ik toch annuleren en ga ik voor de Umi X1. Maar tot die tijd wacht ik gewoon geduldig :)
  maandag 29 oktober 2012 @ 10:10:17 #250
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118568158
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:29 schreef rene90 het volgende:
zal deze week zorgen voor de zwarte versie van de goede domeinnaam G3 betalingsopdrachten. De Argent versie G3 shell materiaal materiaal wordt niet volledig geplaatst, regelingen om wholesale verkoop lager was, wordt de betreffende gebruiker gevraagd om te verontschuldigen. Terug zoveel mogelijk aan de bedoeling van de orde van zwart, zilver, ijzer grijs registratie bestellingen uit te voeren.
Batch 1027 ;)! :P

Staat gelukkig ook iets onleesbaars over Wholesale in... Maar eens even contact opnemen met een Chinees voor vertaling :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118572114
Kreeg net mail van ali express dat mijn foon via dhl verstuurd is! Ben benieuwd wanneer ik die eens echt ga vasthebben!
pi_118572136
G3? En waar had je hem besteld?
  maandag 29 oktober 2012 @ 12:07:46 #253
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118572144
dôh, verkeerde topic, moet naar Chinaphone topic...

[ Bericht 95% gewijzigd door Ravocs op 29-10-2012 12:08:47 (doh) ]
  maandag 29 oktober 2012 @ 12:08:34 #254
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118572178
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 12:07 schreef aukemuis het volgende:
Kreeg net mail van ali express dat mijn foon via dhl verstuurd is! Ben benieuwd wanneer ik die eens echt ga vasthebben!
De JiaYu G3? Dan hopen we over een week op een (hele uitgebreide) review!
pi_118572954
Heb wel de g3 besteld dus hoop ook echt dat ze die versturen!

Shop is Desoon Technology
pi_118572985
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 12:33 schreef aukemuis het volgende:
Heb wel de g3 besteld dus hoop ook echt dat ze die versturen!
Hoeveel heb je betaald dan?
pi_118573283
Ik heb de hoofdprijs betaald natuurlijk.... 240 dollar inclusief dhl shipping

Maar werd gestoord van alle mensen die bleven melden:

dat ik die foon nooit ging zien.
Een weddenschap tussen collega,s of de foon er voor of na de kerstman zou zijn.
Of de vraag of de laatste sneeuw in de alpen eerder weer verdwenen zou zijn als die Jiayu foon in Nederland.

Tja zonder gekheid heb er ook nog bij lightake in bestelling staan, maar daar verwacht ik voorlopig niet veel van
  maandag 29 oktober 2012 @ 12:45:49 #258
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118573411
En da's dan nog zonder tax. :X Nogal een pricedifference.
Maar ja, dan heb je 'em waarschijnlijk wel ja. :P
In tegenstelling tot moi, die tot Sint Juttemus wacht op de G3 per free shipping van $165 usd (de afgelopen lightake-actie).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118574000
inderdaad word er nu wel gerept over wholesale bij G3 idd..
hopelijk een goed teken en staat er zoiets als dat ze nu wel aan wholesalers ( zoals lightake) willen leveren :P
pi_118574195
Aukemuis gaat de geschiedenisboeken in als de eerste Nederlander met een echte Jiayu G3 :s)
  maandag 29 oktober 2012 @ 13:08:31 #261
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118574230
Met m'n Desire Z (Android 2.3) en Sony Walkman-phone (JAVA) kan ik eigenlijk niet lekker uit de voeten. Maar ik denk dat de N02-M wel een leuke overbrugger is. Quasi m'n oude JY-G2 maar dan beter in resolutie en grootte maar iets minder accucapaciteit. Ik denk alleen nu dat 'ie maar niet de stap naar Jiayu G3 moet overbruggen, maar misschien eerder iets als een Oppo Find 5, Vivo X, Jiayu G4 of whatever (als die dualSIM zijn that is). Ik had 'em 7 september besteld, dus misschien maar cancellen voordat de 60 dagen om zijn...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118574352
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:07 schreef Melkunie het volgende:
Aukemuis gaat de geschiedenisboeken in als de eerste Nederlander met een echte Jiayu G3 :s)
Hij is nog niet aangekomen hé.
Het is niet omdat ze zeggen dat hij verzonden is, dat dit echt zo het geval is hé :P.
pi_118574400
Na tien topics mag een beetje optimisme wel :9
  maandag 29 oktober 2012 @ 14:29:33 #264
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118577091
Goed nieuws voor Jiayu (en andere MTK6577 fabrikanten):
http://mtksj.com/html/MTKshoujizixun/1673.html

Prijsdaling van de chip is ingezet! (wegens opkomende Quadcore en het niet behalen van de afzet die was verwacht).

Geeft iets meer lucht bij Jiayu en hopelijk ook iets meer/snellere productie!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118577266
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 14:29 schreef RobertNL het volgende:
Goed nieuws voor Jiayu (en andere MTK6577 fabrikanten):
http://mtksj.com/html/MTKshoujizixun/1673.html

Prijsdaling van de chip is ingezet! (wegens opkomende Quadcore en het niet behalen van de afzet die was verwacht).

Geeft iets meer lucht bij Jiayu en hopelijk ook iets meer/snellere productie!
We houden de moed er in.... :)
pi_118578774
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 14:35 schreef dj_ko het volgende:

[..]

We houden de moed er in.... :)
Wij de moed, zij hopelijk de spoed :)..!
pi_118579126
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:14 schreef Downstar het volgende:

[..]

Wij de moed, zij hopelijk de spoed :)..!
.. en de prijs. Zag op een andere site de g3 staan voor 210 dollar dus al 20dollar meer. Vraag is nou eenmaal zo hoog dus prijs zal ook wel omhoog gaan.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_118579623
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:22 schreef Haque het volgende:

[..]

.. en de prijs. Zag op een andere site de g3 staan voor 210 dollar dus al 20dollar meer. Vraag is nou eenmaal zo hoog dus prijs zal ook wel omhoog gaan.
lees jij wel mee in dit topic eigenlijk?
er heeft zelfs een fokker nu 240 voor de G3 betaald.. staat een aantal post boven je..
pi_118580157
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:33 schreef Downstar het volgende:

[..]

lees jij wel mee in dit topic eigenlijk?
er heeft zelfs een fokker nu 240 voor de G3 betaald.. staat een aantal post boven je..
Yep dat snap ik, maar ik verwacht niet dat de g3 nog voor de prijs waarvoor de meesten hem gepreorderd hadden te koop komt te staan. Hetzelfde geld voor de quadcore telefoon die zojuist gepost werd, zal wel teveel animo voor komen waardoor die prijs van 169dollar ofzoiets vanzelf omhoog gaat.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:57:14 #270
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118580631
Ligt eraan, ZTE kennende kunnen ze wel plannen en produceren tegelijkertijd.

Jiayu heeft het met de G3 gewoon bar slecht aangepakt.
Eerst veel te vroeg gaan hinten op de G3 en dan continu problemen en excuses.
Verder vrijwel nauwelijks echt bruikbare info loslaten... meh...
Als zo'n opgehypte phone maar heel schaars is vanwege productieproblemen, tja, dan zullen die paar modellen die telkens worden vrijgegeven onder die altijd nog enorme vraag, gewoon geld opbrengen. Want waarom goedkoper verkopen als het gewoon duurder kan? Maar dat ligt niet aan Jiayu (de prijs dan), maar aan de resellers die hier gewoon dollartekens in de ogen bij hebben staan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118582201
Hmm het begint dus toch nu misschien?

Kreeg net het afschrift van mijn CC. De Jiayu G3 kost me ¤135... Nu moet hij nog wel ff komen natuurlijk :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Peter_Aragorn op 29-10-2012 16:36:45 ]
  maandag 29 oktober 2012 @ 16:34:41 #272
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118582387
Lightake? CC via Paypal? Papieren afschrift?
Lijkt me niet echt ergens een indicatie van? :P Of bedoelde je het meer als een 'hint van het universum'?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118582485
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:34 schreef shiznuts het volgende:
Lightake? CC via Paypal? Papieren afschrift?
Lijkt me niet echt ergens een indicatie van? :P Of bedoelde je het meer als een 'hint van het universum'?
CC via Paypal inderdaad. Afschrift van de bank :) Is nergens een indicatie van, maar dat impliceer ik ook niet...
  maandag 29 oktober 2012 @ 16:44:15 #274
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118582839
Nou ja... 'het begint dus toch nu misschien?'
DUS wat?
DUS niks! :'(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118582966
Ja maar dat koppelde ik niet aan de afschrijving, dat bedoel ik :+

Was meer over dat nieuws van die chips. En over die grijze batch en dat wholesellers gedoe.
  maandag 29 oktober 2012 @ 16:49:25 #276
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118583100
:9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 29 oktober 2012 @ 16:52:32 #277
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118583278
Zie trouwens dat ik bij de refund wel wat geld ben verloren door de koers, ongeveer 70 eurocent :P
pi_118583446
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:57 schreef shiznuts het volgende:
Ligt eraan, ZTE kennende kunnen ze wel plannen en produceren tegelijkertijd.

Jiayu heeft het met de G3 gewoon bar slecht aangepakt.
Eerst veel te vroeg gaan hinten op de G3 en dan continu problemen en excuses.
Maarrr.. wel naamsbekendheid gegenereerd.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  maandag 29 oktober 2012 @ 18:58:33 #279
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118589299
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:55 schreef Haque het volgende:

[..]

Maarrr.. wel naamsbekendheid gegenereerd.
Nu was het ook goeie naamsbekendheid geweest mits telefoons daadwerkelijk leverbaar waren geweest. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118590224
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 14:29 schreef RobertNL het volgende:
Goed nieuws voor Jiayu (en andere MTK6577 fabrikanten):
http://mtksj.com/html/MTKshoujizixun/1673.html

Prijsdaling van de chip is ingezet! (wegens opkomende Quadcore en het niet behalen van de afzet die was verwacht).

Geeft iets meer lucht bij Jiayu en hopelijk ook iets meer/snellere productie!
Dit hoop ik ook! Iemand nog wat vernomen van onze vrienden bij Lightake?
pi_118591819
Zou er dan eindelijk schot in de zaak zitten? Ik wacht nog op een grijze
Love is in the air!
pi_118592412
Nog steeds wachtende, het duurt wel erg lang allemaal.
Hoop dat ze de phones nu eindelijk eens afleveren bij de wholesalers..
pi_118592995
- handel, doen we niet aan hier -

[ Bericht 79% gewijzigd door Bart op 29-10-2012 20:40:24 ]
pi_118595055
Laten we er verder geen woorden aan vuil maken, beide zijn gerapporteerd want dit hoort niet hier en evenmin in V&A thuis. Verder geen nieuws van mijn kant, ben benieuwd wat er van mijn bestelling op Aliexpress gaat komen. En ik was nog steeds van plan de G3 maar de ZTE Blade te laten vervangen. Tot ik vandaag de Nexus 4 aankondiging las op tweakers. Prima specs, prima prijs (als $=¤), design moet je aanstaan of niet. Voordeel: Google's device dus altijd de nieuwste android. Dus hoef ik niet langer maar te hopen op een custom rom zoals CM10, dat die beschikbaar gaat worden voor bijv. de Jiayu G3.

Maar het is wel zo dat je twee G3's bij Lightake kunt krijgen voor de prijs van 1 Nexus 4. (want 133,75 x 1,21 + 12,50 is grofweg 175 euro) Dus tja.. what to do, what to do? :? Vind de Nexus 4 iig een beter aanbod dan bijv. de Xiaomi Mi-Two, Huawei Honor 2 qua prijs/kwaliteit. Wel mis je dan dual-sim, maar das een leuke feature erbij en geen must voor mij atm. Wel krijg je gewoon quad-core, HD-resolutie en dergelijke. Juist omdat de Jiayu G3 zo lang duurt, heb ik sneller 349 euro bij elkaar gespaard en de Nexus 4 in huis dan dat de Jiayu G3 erover doet om op mijn deurmat te belanden. En zit ik nu serieus mijn aanschaf te heroverwegen en of ik niet beter een Fok/GoT'er er blij mee kan maken met een G3 exemplaar mocht ie binnen een ruime maand echt bezorgd worden.

Waarom zijn die first-world problems vaak gelegen in keuzes, keuzes en nog eens keuzes? :(

[ Bericht 3% gewijzigd door Joosie200 op 29-10-2012 20:51:23 ]
mag het weten
  maandag 29 oktober 2012 @ 20:47:01 #285
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_118595220
Handel hoort ook niet in V&A thuis :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_118595406
Oei die Nexus 4 is mooi zeg :-)
pi_118595764
Nexus 4 is mooi ja.. maar allemaal leuk en aardig; het is géén dualsim telefoon.

Dusssss
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118596204
Haha. Ja dat heb ik niet perse nodig :-)
  maandag 29 oktober 2012 @ 21:04:04 #289
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118596301
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 21:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Haha. Ja dat heb ik niet perse nodig :-)
Bij mij hetzelfde. Had liever een 32GB versie gehad maar met 16GB kan ik het ook proberen :P
pi_118596303
Daarom reageerde ik ook met de opmerking 2e hands ;-)
Ik weet dat het niet mag op fok.
Beetje onterecht dus, maargoed heb toch bijna geen notes

OT:
Weet niet of dit filmpje al was langsgekomen:
http://m.youtube.com/watch?v=-KndPgD51eM

[ Bericht 8% gewijzigd door dj_ko op 29-10-2012 21:10:32 ]
pi_118596621
Krijg nu echt de neiging om mijn G3 te annuleren, om sneller 350 euro bijeen te sprokkelen voor de nexus 4. Maar ik kan ook de order laten staan en zelf 350 euro dokken voor een nexus 4 en de G3 als cadeautje aan mijn zusje.

Als de G3 nou al gewoon binnen was had ik niet hoeven te twijfelen! kut Jiayu :(
Ja.
pi_118596707
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef nodig het volgende:

[..]

Bij mij hetzelfde. Had liever een 32GB versie gehad maar met 16GB kan ik het ook proberen :P
8GB heb ik zelfs genoeg aan. Of kan je er geen geheugen bijproppen?
pi_118597293
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 21:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

8GB heb ik zelfs genoeg aan. Of kan je er geen geheugen bijproppen?
Nope, geen sd card slot :(
  maandag 29 oktober 2012 @ 21:18:04 #294
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118597385
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 21:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

8GB heb ik zelfs genoeg aan. Of kan je er geen geheugen bijproppen?
Heb nu een 8GB ipod touch 2g die overvol zit. En dan heb ik nog geen Navigatieapp, foto's/video's en al die andere meuk :D
pi_118609248
Wat is het grote verschil tussen die Nexus 4 en Jiayu behalve de prijs?
Jammer dat Nexus 4 weer een 'normale' dure telefoon is, net als HTC / Samsung.
Love is in the air!
pi_118609259
Dual Core vs Quad Core, 1gb vs 2gb
pi_118609327
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 07:31 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dual Core vs Quad Core, 1gb vs 2gb
OK. Nexus dus nog sneller :) Pfieeuw
Love is in the air!
pi_118609469
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 07:31 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dual Core vs Quad Core, 1gb vs 2gb
Lekker kort door de bocht...
pi_118609671
Ik heb de G3 begin oktober besteld bij fastcardtech, via paypal natuurlijk. Gisteren toch maar eens een berichtje gestuurd of ik deze kan omruilen voor:
Newman N1 (bij hun Newsmy N1)
of
Amoi N820
of
NEO NO2-M

Krijg ik vandaag een berichtje terug dat ze volgende maand
quote:
200 unites for our cusomers
krijgen.
Meteen maar even gevraagd of dit begin November of eind November is. Ik wil max nog 2 weken wachten op verzending.
pi_118609688
Als FCT er 200 krijgt, moet Lightake toch ook wel een handjevol weten te regelen, toch? -O-
pi_118609753
Lijkt me wel. Maar eerst maar eens zien wat er van waar is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')