FOK!, waar meer dan "quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:35 schreef Melkunie het volgende:
Stiekem zit de helft van Tweakers ook gewoon op Fok
Ja in bepaalde sectiesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:39 schreef Tsurany het volgende:
[..]
FOK!, waar meer dan "" niet nodig is om een post te maken!
Jammerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Tweakers humor:
Daarnaast zou ik het zeer waarderen als iedereen zich gewoon beschaafd gedraagt, het is hier immers geen FOK.
Wat is dit jongens? Ik heb al een leuk zinnetje voor onze op (die natuurlijk veel beter word als de tweakers op):
Maak bij vragen over een specifieke telefoon geen extra topic aan, wij doen niet aan ophokplicht. het is hier immers geen Tweakers.
[..]
Simlockvrij is ie iggpre-root dacht ik niet.
Mooi overzichtjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:41 schreef nodig het volgende:
[..]
EDIT: Dit artikel kan interessant zijn voor mensen die nog niet precies weten wat voor toestel ze willenhttp://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=8571
Daar gaat ze hem niet vinden. Beter besteld ze hem gewoon op de site van Jiayu..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:53 schreef bartvdg het volgende:
Ik heb aan mijn chinees vriendinnetje die me ledstrips en controllers levert gevraagd of ze niet aan de G3 kan geraken.
Of aan de UMI X1, Newman N1, Amoi N821,ThL W3+ .
Haar antwoord was :
I will try to get the Jiayu G3 for you first.
I think I can get it. You can find everything in China, hehehe….
I will go to the electronic market tomorrow to check the mobile phones for you. I will tell you the news on Monday.
Ben benieuwd :-)
Dat weet ik maar de andere telefoons misschien wel voor een zacht prijsje :-)quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Daar gaat ze hem niet vinden. Beter besteld ze hem gewoon op de site van Jiayu..
FCT heeft hem ook niet in stock, is pre-order die open staat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:09 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Ja daar op android-sale had ik hem ook al gezien, maar op fastcardtech is hij maar 370... En android-sale zegt hem pas tussen 15-30 november te hebben...
En die Nexus 4, zou inderdaad ook zeer nice kunnen worden, als die echt voor 400 verkocht zou worden... :p
Op de desire heb ik enkel Int2sd goed werkend gekregen, werkt perfect met een ext4 van 1gbquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:45 schreef Melkunie het volgende:
Ik heb het ook op mijn Desire geprobeerd, maar het is me nooit gelukt het goed te krijgen
De hoeveelheid geheugen van de Desire is dan ook waardeloos op de meeste China phones van nu heb je minimaal 2GBquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:05 schreef eleganza het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er iets als A2SD if Int2SD geinstalleerd kan worden op die Chinaphones. Zo heb ik het RAM probleeem opgelost van de HTC Desire van mn pa, maar de vraag is of het dus ook op chinaphones wil. Zou betekenen dat je iets van CM of CWM moet draaien, een EXT3/4 partitie moet maken en int2sd moet installeren. Hoe haalbaar is dat op chinaphones?
Er zou dan een ROM voor moeten zijn met die specs, zijn er uberhaupt al wat chinaphones als de Jiayu G2 met dergelijke ondersteuning (op xda of slatedroid ofzo)?
Denk dat je het niet eens nodig zult hebben, desire had weinig idd, zelfde geld voor mijn wildfire die nog minder heeft.. maar bij chinese telefoons is t vaak wel voldoende alquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:05 schreef eleganza het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er iets als A2SD if Int2SD geinstalleerd kan worden op die Chinaphones. Zo heb ik het RAM probleeem opgelost van de HTC Desire van mn pa, maar de vraag is of het dus ook op chinaphones wil. Zou betekenen dat je iets van CM of CWM moet draaien, een EXT3/4 partitie moet maken en int2sd moet installeren. Hoe haalbaar is dat op chinaphones?
Er zou dan een ROM voor moeten zijn met die specs, zijn er uberhaupt al wat chinaphones als de Jiayu G2 met dergelijke ondersteuning (op xda of slatedroid ofzo)?
Gestort was 150 usd met 4,50 transactiekosten. Dus totaal in euro 154,50 = 120,- eur ongeveer. Tegoed, incl. 10% eerste storting bonus (15 usd) bedroeg 165 usd. Dus: 165-156.84 = $13.97 tegoed over. Dat is ongeveer weer 10,- euro, dus kostte het geintje maar 110,- euro.quote:Product Price: $138.88
Domestic Shipping: $1.6
International Shipping #regairmailnew: $4.74
Commission: $11.62
Total: $156.84
Welke is dat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:08 schreef shiznuts het volgende:
Ik wil niet tof gaan lopen doen ofzo... maare...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een verschil met het bestellen van de Jiayu G3 begin september!
Is bijna de deur uit bij MisterTao, ff 2nd payment doorvoeren.
Tweakers, waar mods ingrijpen als een topic dreigt offtopic te gaan en iedereen elkaar probeert te overtreffen en verbeteren qua nerderige betweterigheid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:39 schreef Tsurany het volgende:
[..]
FOK!, waar meer dan "" niet nodig is om een post te maken!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:12 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tweakers, waar mods ingrijpen als een topic dreigt offtopic te gaan en iedereen elkaar probeert te overtreffen en verbeteren qua nerderige betweterigheid.
In elk topic zeuren op Fok, en dat men bij eerder gestelde vragen in het topic de search maar moet gebruiken, om vervolgens zelf na 2 jaar ontwikkeltijd een nieuwe layout te lanceren die zwaar op Fok lijkt en waarbij de search niet werkt.No thnx, I'd take "
" every day.
Deze:quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:44 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb mogelijk een gaaf alternatief gevonden. Neomobile N02-M. Niet bepaald 720p en 2750mAh.
Maar wel qHD, 1850mAh, 1GB, 6577 dualSIM en aardig design.
Het beste eraan, hij is pas de 23e uitgekomen (zo begrijp ik) en kost 868 yuan (~140 usd ~110 eur).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.neomobile.com.cn
Via je taobao-agent (MisterTao/Zarmark/..?) verkrijgbaar.
[ afbeelding ]
VB: http://item.taobao.com/item.htm?id=15175383290 // http://item.taobao.com/item.htm?id=16262209603
Some food for thought, ey?
Ziet er goed uit! Komt ie via dhl of cp/hk?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:08 schreef shiznuts het volgende:
Ik wil niet tof gaan lopen doen ofzo... maare...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een verschil met het bestellen van de Jiayu G3 begin september!
Is bijna de deur uit bij MisterTao, ff 2nd payment doorvoeren.
Bedank mezelf (MisterShiz) voor recommenderkorting (scheelt toch weer zo'n $5).
Overzicht uitgaven:
[..]
Gestort was 150 usd met 4,50 transactiekosten. Dus totaal in euro 154,50 = 120,- eur ongeveer. Tegoed, incl. 10% eerste storting bonus bedroeg 15 usd. Dus: 165-156.84 = $13.97 tegoed over.
quote:
Wel value for money, vraag mij alleen af hoe ie het doet in vergelijking me bijv de G2 of g2+quote:
China Post. Met tracking.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:17 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Komt ie via dhl of cp/hk?
Ik ben wel benieuwd offie nu echt dual band is of toch stiekum meer aan kan.
Ik heb de G2 gehad, dus zal wel een vergelijking trekken. Dit is een dualcore, dus zal wel een stuk fijner zijn, ook scherm en resolutie is groter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:20 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Wel value for money, vraag mij alleen af hoe ie het doet in vergelijking me bijv de G2 of g2+
Nee, die andere, waarvan dat plaatje kwam met al die dozen die op voorraad waren die in die post stond.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:19 schreef Majinster het volgende:
ziet er goed uit
heb je via deze: hbjzpm gekocht??
http://www.mistertao.com/(...)tem-15175383290.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |