abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118440196
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef AnimeFan het volgende:
Volgens mij krijg je sowieso 2 accu's bij de THL W3+, tenminste tenzij iemand de 2e accu uit de doos haalt en los verkoopt.

De THL W1 heeft geen dualcore CPU, dat is dus nog een nadeel.
Was het plusje vergeten, gaat om de w1+
http://www.pandawill.com/(...)en-white-p65786.html

200$ Bij pandawill, maar dan zou ik eerder voor de W3+ gaan voor die 30$ meer
( op andere sites zelfs 218$ ofzo..)
pi_118441024
Ik wacht tot 15 november :-) Heb hem de 30 september besteld, dus ik heb de tijd :-)
pi_118441299
Kunnen jullie mij deze verkoper aanraden?
Ik heb nog nooit iets met mistertao geordered, Maar dit lijkt me weel een heel goed alternatief, mooi design en specs zijn toch ook wel goed. En last but not least hij is leverbaar.

http://www.mistertao.com/(...)tem-15175383290.html
pi_118442479
De bang-for-buck-gehalte is bij die weer op z'n plaats. In de buurt van het G3-gehalte. De rest trekt veel te scheve verhoudingen. :N Is telkens weer óf 512MB, óf wel leuke specs maar dan een 'zwakke' accu... of hij heeft alles wat je zou willen maar is dan reteduur.

Ik heb 'em gewoon besteld ter overbruggingsfase. Ik ga het eens aankijken, ik weet van de G2 die ik had, dat ik zo'n telefoon best doorverkocht (en mensen enthousiast) krijg. Uiteindelijk is het wel het doel een G3 te hebben natuurlijk, maar ik heb m'n G2 weggedaan ervan uitgaande dat ik vrijwel meteen zou upgraden naar de G3... en dan kan ik wel tot St Juttemus gaan wachten, maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. Ik kan/wil m'n tussentijdse oplossing met twee oude phones niet nog langer rekken.

Bestellen (van de Shiz-o-foon _O- :+ lol) is het handigste inderdaad via MisterTao, lees alles daarover in een eerdere post (hoe wat, met nieuwe account en 10% depositbonus etc). Wil je recommenderkorting? 'MisterShiz' kun je eventueel opgeven (of kijk naar de signatures van andere users). In de regel raad ik altijd aan: vermijd hartjes en slechte ratings. Ga voor sellers met zo'n drie diamantjes of meer (of kroontjes!) met veel bestellingen en goede %-feedback. Verder checkt MisterTao de bestelling voor je zodra het bij ze binnen is en krijg je er een foto van en controleren ze de inhoud. 't Kan dus eigenlijk niet zijn dat je een lege doos thuis krijgt of iets. Je krijgt namelijk te zien wat ze gaan opsturen en daarvoor vragen ze je eerst nog om akkoord (je kunt het altijd dan nog terug laten sturen en de bestelling ongedaan maken, uiteraard komen hier wel wat servicekosten over).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118442679
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:55 schreef nodig het volgende:

[..]

Hmm aan de camera te zien is het geen Xiaomi M2 ;) Inderdaad een heel krachtig beestje, en Xiaomi staat ook bekend als goede kwaliteit etc. Had ook op tweakers gelezen dat ze hem in Europa willen uitbrengen in het eerste halfjaar van 2013 :P Hebben wij hem al lekker in november :D Zal in Europa waarschijnlijk ook wel een heel stuk duurder worden als ik het zo in mag schatten, mocht het ooit in Europa komen..
Ja had ik inderdaad ook gelezen dat hij 2013 naar Europa zou komen, en dacht net hetzelfde: "hmmm, voor welke prijs?" :p

En shiznuts tja bang for the buck is wel relatief :)
Met die M2 (of mi two of whatever) krijg je gewoon meer, bang, voor meer buck ^^ Maar ik begrijp je punt wel natuurlijk :)
pi_118442832
Aangezien MisterTao 10% rekent over aanschafprijs + verzendkosten naar Tao + verzendkosten naar jou kun je met die 10% first deposit cashback het daarmee zo goed als mee voldoen. :P Of in elk geval een flink deel, dus komt er maar weinig bovenop :)
mag het weten
pi_118442877
Ergens ligt een optimum. :D Het is zo'n exponentiële curve waar iets erboven wel goed is maar te duur en eronder te slecht maar wel goedkoop. :+ De G3 is w.m.b. het optimum. Aan de goedkope/slechte-kant van de curve benadert de N02-M de G3 van aardig dichtbij. Dichterbij dan al die andere phones. En dit topic gaat natuurlijk min-of-meer (nu nog wel) over de G3 en wat daar het dichtste bij in de buurt komt. Natuurlijk krijg je voor meer ook beter, maar mensen zouden niet naar Chinese alternatieven zoeken als ze het beste tegen welke prijs dan ook wilden. Daar hebben ze genoeg om te kiezen op de lokale markt. ;)

Enne J200: Eh... MisterTao-fee is maar 8%? Let verder wel: alleen CC-tranfer top-up mogelijk, gaat 3% over (150,- usd bijv 4,50 usd transactiekosten en 15 usd depostbonus = 10,50 netto bonus, tegoed totaal 165,- usd aangekocht voor 154,50 usd (120,- eur)). Daarmee zou de aankoop van je N02-M gecovered moeten zijn all-in (aanschaf, lokaal verz China, intl verz NL, service fee, uitgaande van 138,88 usd-package).

[ Bericht 8% gewijzigd door shiz op 25-10-2012 23:47:39 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118443393
Hmm, dan heb ik dit verkeerd begrepen. Hoe dan ook... zit er nu maar aan te denken via Mr. Tao een bestelling te plaatsen i.p.v. menig reseller met eigen website. Juist omdat je op Taobao ook particuliere Chinezen aantreft die MTK6577 phones aanbieden. En gezien het feit dat zij sneller dan wie dan ook mondjesmaat wat te koop kunnen aanbieden ga ik het maar eens proberen. :)
mag het weten
pi_118443457
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:42 schreef shiznuts het volgende:
Ergens ligt een optimum. :D Het is zo'n exponentiële curve waar iets erboven wel goed is maar te duur en eronder te slecht maar wel goedkoop. :+ De G3 is w.m.b. het optimum. Aan de goedkope/slechte-kant van de curve benadert de N02-M de G3 van aardig dichtbij. Dichterbij dan al die andere phones. En dit topic gaat natuurlijk min-of-meer (nu nog wel) over de G3 en wat daar het dichtste bij in de buurt komt. Natuurlijk krijg je voor meer ook beter, maar mensen zouden niet naar Chinese alternatieven zoeken als ze het beste tegen welke prijs dan ook wilden. Daar hebben ze genoeg om te kiezen op de lokale markt. ;)

Enne J200: Eh... MisterTao-fee is maar 8%? Let verder wel: alleen CC-tranfer top-up mogelijk, gaat 3% over (150,- usd bijv 4,50 usd transactiekosten en 15 usd depostbonus = 10,50 netto bonus, tegoed totaal 165,- usd aangekocht voor 154,50 usd (120,- eur)). Daarmee zou de aankoop van je N02-M gecovered moeten zijn all-in (aanschaf, lokaal verz China, intl verz NL, service fee, uitgaande van 138,88 usd-package).
Ja ik weet het :)

Maar ik vind dat die Xiaomi toch eigenlijk vergelijkbaar is. Hij is dubbel zo duur als de G3, maar hij is ook dubbel zo krachtig... Daarmee heb je voor 300 euro ofzo een gsm die beter is dan bvb de Galaxy S3 of de HTC One X.... Lijkt mij toch ook niet slecht :D

Maar once again, ik snap helemaal wat je bedoelt hoor :) Een goedkope gsm uit china halen omdat hij goedkoop is en toch nog niet zo slecht, of in China naar de beste gsm gaan zoeken, wel wat verschillend natuurlijk.
pi_118443485
@ J200 't Staat halleluja-groot op de frontpage bij ze:

@ V_vd: klopt. Dan ligt jouw optimum dus elders dan het insteek van het topic eigenlijk was. :P

[ Bericht 33% gewijzigd door shiz op 25-10-2012 23:59:13 ]
  donderdag 25 oktober 2012 @ 23:57:36 #86
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118443703
Jup, de G3 komt wel maar tot die tijd moet er wel wat ander speelgoed komen :P! Daarom ook deze telefoon maar besteld. Beste bang for buck die ik in lange tijd heb gezien (na de G3). De andere telefoons die bij de G3 in de buurt moeten komen zijn of minimaal 40 dollar duurder of ze missen batterij en ram zijn een kloon etc.

Zelf heb ik via misterTao dus bij deze seller gekocht:
http://www.mistertao.com/(...)tem-15175383290.html

Even gekeken naar de fee die ik bij de G2 moest betalen (toen nog 50% fee korting) en nu dus een recommender gebruikt.

Even een snelle berekening (uitgaande van de goedkoopste versie).

Toestel: $138.88
Domestic shipping: $1.60
First pay: 140.48

Shipping +-: $8.65
Fee +-:$ 7.38 (door 50% receommender)
Second pay: $16.03

Totaal: $156.51

Deposit: $145
Bonus: $14.50
Totaal tegoed: 159.50

Bijna 3 dollar over dus (mocht de fee of shipping iets duurder worden ;))

Over de deposit kwam een fee van 3% vanwege het betalen, dit was 3% ofwel $4.35.

Totale kosten: 149.35

[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 26-10-2012 00:04:25 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118444245
Wat houd die black single electric en double eletric in dan ??
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:09:32 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118444369
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:06 schreef Downstar het volgende:
tweede batterij ;)
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:10:09 #89
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118444391
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:06 schreef Downstar het volgende:
Accu (Electriciteit) (daar gaan we vanuit, iets anders zou niet veel meer logisch zijn).

Ik ben niet de type die rond gaat lopen met een extra accu. Ik geloof 1850mAh moet te doen zijn. 2050mAh met m'n G2 haalde ik 36 uur mee. Zolang ik maar 24 uur lang stroom heb. Tot ik het volgende stopcontact om me heen heb. ;)

Morgen meer filosoferen. Nite nite! :z
pi_118445208
ik zit ff te kijken op aliexpress naar die neomobile N02-m

maar ik zie daar op verschillende pagina's

2G GSM 900/2100MHz
3G WCDMA 900/1800/1900MHz

onze 3G werkte toch op 2100 Mhz?
pi_118445934
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 20:55 schreef Downstar het volgende:
toch maar eens een lijstje door gegeven aan ligthake, met eventuele alternatieven voor de G3..

THL W3+
( voordelen: goed leverbaar! dunner Nadelen: 2000mAh al is dat nog best groot( en bij pandawill krijg je er 2!) 40$ tot 60$ duurder dan G3?)

Umi X1 ( voordelen: goed leverbaar! dun!, en ook nog redelijk goedkoop verkrijgbaar (180$ ofzo) Nadelen: 1750mAh batterij.

Newman N1 ( dualcore + 1gb version) ( voordelen: goed leverbaar!? prijs bijna gelijk aan G3! (178 bij Pandawill) en in verschillende fancy kleuren leverbaar Nadelen: geen HD resolutie maar Qhd, 4,3 inch scherm ipv 4,5. front cam is 0,3 MP ipv 2.0 en 1700 mAh batterij

Amoi N820 voordelen: goed leverbaar! dunner dan G3, Frontcam 3.0 MP, +-30$ duurder Jellybean beschikbaar(!?) Nadelen: QHD resolutie, 2050 mAh batterij ( al is dat nog redelijk wat :P )

( letop aldi verkoopt nu de Wolfgang , dit is een rebrand van de amoi N820.. voor 229 euro is hij met 2 jaar garantie vanaf 27 oktober te koop!)

nieuwe aangeraden door Shiznuts:

Neomobile N02-M voordelen: goed leverbaar al moet je hem nu wel via een taobao agent bestellen.. dunner dan G3 ook weer :P !, en ook nog redelijk goedkoop verkrijgbaar (160$ ofzo) Nadelen: 1850mAh batterij QHD

daarnaast heb ik gezien dat de Thl w1 ook een redelijk toestel is.

THL W1+ ( voordelen: goed leverbaar! voor 199$ leverbaar bij Pandawill Nadelen: 1500mA, QHD, 4.3 inch

mochten jullie nog goede alternatieven weten(GEEN CLONES!), laat ze dan maar even weten..
mocht de G3 er over 2 weekjes ofzo nog niet zijn, dan hoop ik dat lightake 1 van deze telefoons in hun assortiment heeft opgenomen..

Check voor de zekerheid ff bovenstaande voor/nadelen na of ze wel kloppen, heb je ze zoveel mogelijk proberen te checken bij verschillende websites!
Misschien de thl w6 ook toevoegen? http://www.ttmalls.com/th(...)0mhz-black_p849.html

En wat Amoi N820 betreft de verbeterde versie de amoi n821?
pi_118446103
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:53 schreef shiznuts het volgende:
@ J200 't Staat halleluja-groot op de frontpage bij ze:
[ afbeelding ]

@ V_vd: klopt. Dan ligt jouw optimum dus elders dan het insteek van het topic eigenlijk was. :P
oh gut _O-
pi_118446926
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:49 schreef douwe53 het volgende:

[..]

Misschien de thl w6 ook toevoegen? http://www.ttmalls.com/th(...)0mhz-black_p849.html

En wat Amoi N820 betreft de verbeterde versie de amoi n821?
zijn die goed leverbaar dan ??
pi_118447385
De amoi n821 in ieder geval wel http://www.tmallbox.com/s(...)submit_search=Search staat ook bij andere sites als voorraad.

De thl w6 is zo te zien heel recent maar zie hem bij een aantal sites op voorraad.

Her en der wordt er ook gesproken over de neo cellphones. Die zijn wel goed geprijsd mi.

Zie

http://www.uredeal.com/ne(...)art-phone_g3422.html

http://www.uredeal.com/ne(...)camera-3g_g3421.html
pi_118447584
Liever geen clones maar deze http://www.in4dealz.com/d(...)Camera-Black-600321/ lijkt me ook wel wat. Volgens mij levert star ze nu met 512mb ipv 1gb.

Voor de zekerheid bij indealz nagevraagd of dit echt de versie is met 1gb maar mog niet gehoord tot nu toe
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 07:20:50 #96
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118448456
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:30 schreef Downstar het volgende:
ik zit ff te kijken op aliexpress naar die neomobile N02-m

maar ik zie daar op verschillende pagina's

2G GSM 900/2100MHz
3G WCDMA 900/1800/1900MHz

onze 3G werkte toch op 2100 Mhz?
In China werken ze gewoon op de zelfde frequenties. Lijkt me gek dus.
SPOILER: Taobao plaatje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast is deze telefoon gemaakt voor Unicom 3g
quote:
WCDMA is the 3G technology used in China by China Unicom. The frequency is 2100 MHz band.

[ Bericht 14% gewijzigd door RobertNL op 26-10-2012 07:48:48 ]
pi_118449342
Maak er maar een algemeen topic van inderdaad, kan ik hier zometeen ook meepraten over mijn Newman N1 die als het goed is al in Nederland is aangekomen en bij DHL ligt :D.

Alleen ik heb dus een trackingnummer gekregen die niet te traceren is, bij DHL wisten ze er ook geen raad mee. Ben al wel een keer door DHL gebeld, alleen kon de telefoon niet opnemen en bij terugbellen konden ze dus niks met het trackingnummer (schijnt een oud systeem te zijn) en ze konden niks vinden op postcode en huisnummer. Iemand anders meer ervaring mee toevallig?
Wie niet dom is moet slim zijn!
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:55:14 #98
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118449379
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 08:53 schreef PeeJie_ het volgende:
Maak er maar een algemeen topic van inderdaad, kan ik hier zometeen ook meepraten over mijn Newman N1 die als het goed is al in Nederland is aangekomen en bij DHL ligt :D.

Alleen ik heb dus een trackingnummer gekregen die niet te traceren is, bij DHL wisten ze er ook geen raad mee. Ben al wel een keer door DHL gebeld, alleen kon de telefoon niet opnemen en bij terugbellen konden ze dus niks met het trackingnummer (schijnt een oud systeem te zijn) en ze konden niks vinden op postcode en huisnummer. Iemand anders meer ervaring mee toevallig?
Algemene op/topic is al in de maak. Vanavond/morgen wel online ;)!
Als iemand nog inspirerende linkjes/tekst heeft PM ;)!

Besteld via Aliexpress en begint het nummer met lage cijfers (1 of iets dergelijks) dan is het het nummer binnen china richting het bedrijf dat express pakketjes verzameld en verzend ;)!
pi_118449430
Ik heb er geen tekstje van, maar als je iets hebt over de frequenties waar mensen op moeten letten lijkt me dat wel makkelijk om toe te voegen. Is een vraag die ik toch vaak terug zie komen :)
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:58:28 #100
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118449440
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 08:57 schreef Melkunie het volgende:
Ik heb er geen tekstje van, maar als je iets hebt over de frequenties waar mensen op moeten letten lijkt me dat wel makkelijk om toe te voegen. Is een vraag die ik toch vaak terug zie komen :)
Check :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')