Topquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Algemene op/topic is al in de maak. Vanavond/morgen wel online!
Als iemand nog inspirerende linkjes/tekst heeft PM!
Besteld via Aliexpress en begint het nummer met lage cijfers (1 of iets dergelijks) dan is het het nummer binnen china richting het bedrijf dat express pakketjes verzameld en verzend!
ik zie nergens de amoi N821 ? is dat die met geupdate scherm ofzo ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:59 schreef douwe53 het volgende:
De amoi n821 in ieder geval wel http://www.tmallbox.com/s(...)submit_search=Search staat ook bij andere sites als voorraad.
De thl w6 is zo te zien heel recent maar zie hem bij een aantal sites op voorraad.
Her en der wordt er ook gesproken over de neo cellphones. Die zijn wel goed geprijsd mi.
Zie
http://www.uredeal.com/ne(...)art-phone_g3422.html
http://www.uredeal.com/ne(...)camera-3g_g3421.html
ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:53 schreef PeeJie_ het volgende:
Maak er maar een algemeen topic van inderdaad, kan ik hier zometeen ook meepraten over mijn Newman N1 die als het goed is al in Nederland is aangekomen en bij DHL ligt.
Alleen ik heb dus een trackingnummer gekregen die niet te traceren is, bij DHL wisten ze er ook geen raad mee. Ben al wel een keer door DHL gebeld, alleen kon de telefoon niet opnemen en bij terugbellen konden ze dus niks met het trackingnummer (schijnt een oud systeem te zijn) en ze konden niks vinden op postcode en huisnummer. Iemand anders meer ervaring mee toevallig?
Laat maar weten hoe die isquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:57 schreef RobertNL het volgende:
Jup, de G3 komt wel maar tot die tijd moet er wel wat ander speelgoed komen! Daarom ook deze telefoon maar besteld. Beste bang for buck die ik in lange tijd heb gezien (na de G3). De andere telefoons die bij de G3 in de buurt moeten komen zijn of minimaal 40 dollar duurder of ze missen batterij en ram zijn een kloon etc.
Zelf heb ik via misterTao dus bij deze seller gekocht:
http://www.mistertao.com/(...)tem-15175383290.html
Even gekeken naar de fee die ik bij de G2 moest betalen (toen nog 50% fee korting) en nu dus een recommender gebruikt.
Even een snelle berekening (uitgaande van de goedkoopste versie).
........
Bijna 3 dollar over dus (mocht de fee of shipping iets duurder worden)
Over de deposit kwam een fee van 3% vanwege het betalen, dit was 3% ofwel $4.35.
Totale kosten: 149.35
Hey. Ik heb patentrechten op dat plan, hè...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:02 schreef Downstar het volgende:
het word bij mij gewoon zo, dat als ze bijvoorbeeld die neo goedkoop listen..
ik die haal en gebruik tot mijn g3 order eindelijk is een keer is verzonden.. wanneer ik dan de G3 ontvang, verkoop/geef ik mijn neo (weg).
Waarom niet gewoon nog ff 2 weekjes wachten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:59 schreef nodig het volgende:
Tina zit weer achter haar PC. Heb mail terug gekregen om mijn order om te zetten in een andere phone of refund te krijgen, heb gelijk even gemaild voor de refund. Ik mocht trouwens geen PayPal geschil openen van Tina
Nah, je weet nooit hoelang het gaat duren en ik ben nu geintreseerd in de Xiaomi M2quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon nog ff 2 weekjes wachten?
en dan eventueel naar de alternatieven switchen die lightake gaat listen?
Xiaomi M2.. lol heeel andere range dan G3 natuurlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Nah, je weet nooit hoelang het gaat duren en ik ben nu geintreseerd in de Xiaomi M2Als ik hem echt nog steeds heel graag wou had ik hem wel tot dag 60 (of 90? dat lightake kosteloos kon refunden) laten staan, bovendien kan ik hem altijd nog bestellen wanneer die wel in stock komt, voor een iets hogere prijs dat wel maar dan heb je wel weer PayPal garantie
Kloptquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
Xiamoi M2.. lol heeel andere range dan G3 natuurlijk
Ja daar op android-sale had ik hem ook al gezien, maar op fastcardtech is hij maar 370... En android-sale zegt hem pas tussen 15-30 november te hebben...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:39 schreef nodig het volgende:
Ik heb vanavond ook misschien nog wel tijd om wat tekst te maken mocht het dan nog nodig zijn
EDIT: Xiaomi M2 gevonden voor 400$, de prijzen worden iets redelijker![]()
http://android-sale.com/catalogsearch/result/index/?p=1&q=xiaomi
quote:AnimeFan: 2012-10-25 20:06:38
Can you send a phone with Singapore Post?
Hong Kong Post does not want to ship battery`s.
China post is unreliable I heard
Dit voorspelt weinig goeds voor mensen van wie de Neo van misterTao nog niet verzonden is..quote:Angela: 2012-10-26 17:57:51
Dear AnimeFan,
sorry, we only support China post, and now we cannot ship the battery because of the strict customs, please wait for two weeks then it can be for China Post.
Thanks!
sincerely
angela
Mooi kan jij een review van de newman n1 makenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:53 schreef PeeJie_ het volgende:
Maak er maar een algemeen topic van inderdaad, kan ik hier zometeen ook meepraten over mijn Newman N1 die als het goed is al in Nederland is aangekomen en bij DHL ligt.
Alleen ik heb dus een trackingnummer gekregen die niet te traceren is, bij DHL wisten ze er ook geen raad mee. Ben al wel een keer door DHL gebeld, alleen kon de telefoon niet opnemen en bij terugbellen konden ze dus niks met het trackingnummer (schijnt een oud systeem te zijn) en ze konden niks vinden op postcode en huisnummer. Iemand anders meer ervaring mee toevallig?
Als het in of bij een product zit verzenden ze het wel (zie bericht op site bic)quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:10 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
[..]
Dit voorspelt weinig goeds voor mensen van wie de Neo van misterTao nog niet verzonden is..
Ken je FastCardTech nog niet, die gooien er gewoon nog even 35 dollar shipping overheen of nou wilt of nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:09 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Ja daar op android-sale had ik hem ook al gezien, maar op fastcardtech is hij maar 370... En android-sale zegt hem pas tussen 15-30 november te hebben...
En die Nexus 4, zou inderdaad ook zeer nice kunnen worden, als die echt voor 400 verkocht zou worden... :p
En vraag even naar Belgie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:47 schreef AnimeFan het volgende:
JiaYu-seeker (16:31:56):
Is the JiaYu G3 in stock?
szhuaxia (16:32:08):
yes dear
szhuaxia (16:32:23):
your country please dear?
JiaYu-seeker (16:34:07):
the Netherlands
szhuaxia (16:34:27):
let me check,i am not sure we can shipping to your country
szhuaxia (16:36:05):
we can not ship parcel to your country dear
because your customs do not accept
FFFFUUUUUUUUUUUUUUUU
Oh het gaat weer om die accu regel. wtfquote:
Er zijn vast wel Belgische users hier, gebruiken we die toch als tussenpuntquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Oh het gaat weer om die accu regel. wtf
Nee niet sarcastisch, kijk maar: http://www.aliexpress.com(...)0-IPS/630320595.html
Bullshit dat het alleen niet naar Nederland kan... Tenzij ze met EMS willen verzenden want die komen hier geloof ik niet (alleen DHL en Feddex en gratis verzending natuurlijk..) Over dat accuprobleem had ik ook gelezen, was volgens mij ChinaPost (gratis verzending dus..) die geen accu's aanneemt, dit doen ze over 2 weken ofzo wel weerquote:
Ah ok :p Ja dan is android-sale niet slecht idd ^^quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Ken je FastCardTech nog niet, die gooien er gewoon nog even 35 dollar shipping overheen of nou wilt of nietPlus hun service lijkt me ook niet helemaal 100% goed.. Kijk de reacties op vragen die ze krijgen, eerst antwoorden ja in stock en bij een andere no in stock alles is tegenstrijdig daar..
MeriMobiles lijkt me de beste service leveren, al heb ik er zelf geen ervaring mee..
Had gister aan Lightake gevraagd of ze de Xiaomi M2 gaan leveren, denk niet dat ik nog mail terugkrijg, had hem namelijk 10 minuten naar de annuleer mail gestuurd (wel met een ander mailadres) en die is wel netjes beantwoord.
Zou ik eerder voor merimobiles gaan, heb ik zelf een beter gevoel bij qua service etc. dan android-sale. Is beiden evenduur alleen android-sale accepteert op het moment geen pre-orders.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:57 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Ah ok :p Ja dan is android-sale niet slecht idd ^^
Ik moet zeggen, die neomible no-2 ziet er ook wel nice uit. Kwestie van kiezen tussen nu een budget phone kopen en dan wat kijken wat de markt brengt, of ineens nu een top spec exemplaar kopen :p
Ik vind alleen nergens filmpjes ofzo van die no-2, of ben ik nu gewoon blind, iemand? /p
SPOILER: TEASEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ V_vd: op Youku kijken, dat is de Chinese YouTube.
Een zo'n seller had een linkje naar een forum met video's bijgevoegd, moment...
Tada: http://bbs.neomobile.com.(...)e=1&extra=#pid168211The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:59 schreef shiznuts het volgende:
Niet lullen, maar pellen opsturen!
Beter heb ik snel m'n Neomobile N02-M.Mooie teaserSPOILER: TEASEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ V_vd: op Youku kijken, dat is de Chinese YouTube.
Een zo'n seller had een linkje naar een forum met video's bijgevoegd, moment...![]()
Word er over verschillende chinese smartphones een stukje geschreven met specs en bevindingen in de OP? Dan wil ik de Xiaomi M2 wel doen(en misschien ook nog wat andere
)
Beter heb ik snel m'n Neomobile N02-M.Ah nice, thx!SPOILER: TEASEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ V_vd: op Youku kijken, dat is de Chinese YouTube.
Tada: http://bbs.neomobile.com.(...)e=1&extra=#pid168211
En topic ziet er veelbelovend uit![]()
Mja, er kan wel leuk 'In stock' staan overal, maar dat ga je natuurlijk niet echt geloven hè, hoop ik?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:09 schreef AnimeFan het volgende:
Discriminatie gewoon.
Doet me denken aan dat 'Do you ship to the Netherlands?' topic
Lukt het me eindelijk om voorraad te vinden, sturen ze het alleen naar Belgie
Hier ook in stock:
http://www.aliexpress.com(...)-1Ghz/670587157.html
Verzending alleen DHL enzo. en niet gratis.
hm
Als er bepaalde dingen in het topic als MUST! aan bod moeten komen, ff aangeven.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:37 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Ah nice, thx!
En topic ziet er veelbelovend uit
Ga ik doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:46 schreef gomez2010 het volgende:
[..]
Mooi kan jij een review van de newman n1 makenkan ik verder met mijn custom ROM verder optimaliseren
Beter heb ik snel m'n Neomobile N02-M.NiceSPOILER: TEASEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ V_vd: op Youku kijken, dat is de Chinese YouTube.
Tada: http://bbs.neomobile.com.(...)e=1&extra=#pid168211
Wie niet dom is moet slim zijn!
http://www.dhgate.com/pro(...)b03801399b104f1113fdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:12 schreef Jappegk het volgende:
Na dit topic al een tijdje gevolgd te hebben heb ik nu ook maar een account aangemaakt.
Nu zat ik ook naar een alternatief te zoeken. Maar warempel kwam ik de G3 toch tegen op DHgate.
Prijs $209 en free shipping via chinapost of DHL/UPS/FedEx 38 dollar.
Verder zag ik niets staan over de stock.
Verder heeft een spanjaard em wel via deze aanbieder gekocht.
Ja bij die link in mijn post (zie edit) staat wel gewoon Buy Nowquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:19 schreef bartvdg het volgende:
[..]
http://www.dhgate.com/pro(...)b03801399b104f1113fd
Hier heb ik al meermaals naar gemaild, telkens geeft hij me een andere datum wanneer hij in stock is.
Nja denk dat al die winkels die er "buy now" ofzo bijzetten gewoon hopen op orders maar hem ook gewoon niet hebben :squote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:22 schreef Jappegk het volgende:
[..]
Ja bij die link in mijn post (zie edit) staat wel gewoon Buy Now
quote:Mja, er kan wel leuk 'In stock' staan overal, maar dat ga je natuurlijk niet echt geloven hè, hoop ik?
Zo sprak ik ook met die lui waar ik m'n G2 destijds gekocht had hoe het zat met de G2 met dualcore, 1GB 8mpx camera en de G3. Antwoord: ja, allebei op voorraad. Ga je bestellen dan?
Ik: ze zijn anders heel slecht leverbaar en sta elders al op een wachtlijst, dus dat vind ik knap, welke kleuren heb je dan?
Zij: Ja, de G2 is op voorraad in het zwart. De G3 is inderdaadniet op voorraad, volgende week komen een batch zilver en zwart binnen.
Ik kom overal dit tegen:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:47 schreef groninge01 het volgende:
Hallo,
Ook ik heb ( via sk.net ) de jiayu g3 besteld en ben het wachten een beetje beu. Die neomobile lijkt mij een geschikte "tussenpaus".
Als deze echter enkel GSM 900 & 1900 ondersteunt vraag ik me af deze gaat werken voor mij. Volgens wikipedia wordt de 900 band enkel door kpn & vodaphone gebruikt en daar heb ik geen abbo bij.
Kan iemand dit bevestigen danwel ontkennen? Of is die 1900 een typo en zou er 1800 moeten staan ( 900 & 1800 zijn immers ook de chinese gsm frequenties).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |