abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:02:12 #1
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_118105533


SPOILER: Processor
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Werkgeheugen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GPU: Graphics Processing Unit (Videokaart)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Merk/bouwkwaliteit en ondersteuning voor Android-versies
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Connectiviteit/Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

(dikgedrukt = ICS voorgeïnstalleerd + vrij recent/onderweg)
Iconia Tab A100 / A110 / A200 / A210 / A211 / A500 / A510 / A700

101 G9
/ 80 G9 / Carbon / Arnova G3-series (budget-dochter) 101 XS
Eee Pad SL101 / MeMo / TF101 / TF201 / TF700 / TF300 / Padfone
HTC Flyer / HTC Jetstream / HTC Quattro
XOOM / XOOM2 / XOOM2 ME
Galaxy Tab 7 / 7 V2 / 7.7 / 8.9 / 10.1 / 10.1 V2
Tablet S / P

Google Nexus | Toshiba | Packard Bell | LG | Point of View | Kindle | Huawei | Adam Notion Ink | Viewsonic | Yarvik


Populaire ChinaTab brands: Ainol, Onda, Bmorn, Cube, Ramos, SmartQ, Teclast, Window (Yuandao), Zenithink


Enkele Chinese webshops:


In China kun je in de webshops zoeken via ChinaPrices. Eventueel kun je ook Chinatabs halen van Taobao/Tmall (zoals de officiële Ainol-store), een Chinagigant met vele vendors die binnen China leveren; sites als MisterTao (BIC) en Zarmark (Jack) bestellen die voor je en sturen de goederen naar je door. Vergeet niet dat het importeren van goederen uit het buitenland mogelijk heffingen met zich meebrengt. Voor meer informatie kijk je op douane.nl .

Coupons
panda4fok = 5% korting bij Pandawill | fb2012fiver = 5% korting bij MP4Nation
Couponsites: Tjoos | Retailmenot
Voor sites als Buyincoins & MisterTao is eventueel ook recommenderkorting te snaaien. Let op user signatures.

Non-China
Voor de tablets die in Nederland beschikbaar zijn kun je terecht op de officiële websites en bij de bekende elektronicawinkels zoals BCC, Dixons, Dynabite, etc. Natuurlijk kun je ook even kijken op check.fok.nl en pricewatch. Je hebt tegenwoordig ook vaak verkapte Chinatabs bij winkels als Trekpleister, Kruidvat, Bart Smit, Intertoys en Kijkshop voor redelijke prijzen. Als je op budget zit en garantie in Nederland en geen gedoe wilt, is het een idee om naar zulke tablets te kijken, een enkele kan zowaar een leuke koop zijn. Wel eerst goed research doen!
Europabreed op Geizhals of Amazon.co.uk.


Aantal apps & games in de Play Store, statistiek door AppBrain. (Verdere statistiek: AndroLib)

Interessante sites
Nederlands:
| Tablets Magazine | TabletGuide | Portablegear | Androidworld | Androidtablet | Tabletworld |
Internationaal:
| Play Store (voorheen Android Market) | AppBrain | Engadget | Slashgear | CNET | PC Magazine | Phone Arena | DigiTimes | Lilliputting | Tablet PC Review | Arctablet Blog | Slatedroid | XDA Developers | Modaco |
China:
| Giz-China | Shanzai | Micdigi | imp3.net |

Third party markets: | BlackMart Alpha | Applanet |
(Als bijvoorbeeld je Chinese tablet niet ondersteund wordt door een gratis app zoals YouTube)

Vorige delen
Android tablet discussie topic-keten

OP V2.0 - V2.1 door: shiznuts

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperChips op 17-10-2012 23:25:22 ]
Say whaaaat?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:02:51 #2
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118105564
Dat duurde lang...

quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef SuperChips het volgende:

[..]

volgens mij is die nog niet verkrijgbaar :X
Die is echt ziek. Ze hoopten dat die in de Galaxy S3 zou zitten. Maarja heelaas was dat anders :P

Zal wel gelijktijdig met de A15 cores komen (dat wordt echt een hele grote stap dan)


En pas dit nog even aan (als je wil ;)!:
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:59 schreef Superthomas het volgende:
hey gasten, jullie kunnen de OP updaten. Archos heeft een nieuwe tablet:
Archos 101 XS

• 1,4 mm dunner dan The New iPad
• 1280x800 MVA scherm
• Android 4.0, upgrade naar 4.1 is mogelijk
• OMAP4470 (smart multicore 1,5GHz)

Er zit ook een coverboard bij, die zit magnetisch op de tablet, en is tevens ook een dock met toetsenbord. de totale dikte van de tablet met de cover erop is 13mm.

MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:04:23 #3
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_118105634
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef RobertNL het volgende:
Dat duurde lang...

[..]

Die is echt ziek. Ze hoopten dat die in de Galaxy S3 zou zitten. Maarja heelaas was dat anders :P

Zal wel gelijktijdig met de A15 cores komen (dat wordt echt een hele grote stap da
n)
Was de mali 450 niet de opvolger van de mali400?

Wanneer komen de a15 socs uit?

En ik ben trouwens superchips nirt superthomas kan zijn post niet edite :P
Say whaaaat?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:07:38 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118105803
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:04 schreef SuperChips het volgende:

[..]

Was de mali 450 niet de opvolger van de mali400?

Wanneer komen de a15 socs uit?

En ik ben trouwens superchips nirt superthomas kan zijn post niet edite :P
Met de huidige snelheid en de TI processors en Iphone die deze implementatie al deels gebruiken. Q2 of Q3?
http://tweakers.net/nieuw(...)x-a15-processor.html
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:10:36 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118105920
Is er al meer nieuws over tablets die pressure-sensitive pens kunnen gebruiken, oftewel een goedkopere versie van een Wacom Cintiq!?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:21:54 #6
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_118106473
Duurde ff voordat ik het doorhad maar de 101 XS staat in de op :7
Say whaaaat?
pi_118106528
[
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef RobertNL het volgende:
Ai, dit lijkt vrij pijnlijk :P!

[ afbeelding ]

Een singlecore M400 doet de helft van een hele GC1000, en een Mali heeft 4 cores...
Sneu GC1000 _O-

Lekker snelle Mali-400 :9

quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef SuperChips het volgende:

[..]

volgens mij is die nog niet verkrijgbaar :X
Weet je niet :+
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:23:34 #8
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118106548
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef SuperChips het volgende:
Duurde ff voordat ik het doorhad maar de 101 XS staat in de op :7
Top :)!

quote:
99s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:10 schreef Yi-Long het volgende:
Is er al meer nieuws over tablets die pressure-sensitive pens kunnen gebruiken, oftewel een goedkopere versie van een Wacom Cintiq!?
Nog niet tegen gekomen. Denk dat er wel wat aan gaat komen op dat gebied (het lijkt steeds populairder te worden). Dus in China zijn ze er vast mee bezig :)!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118106565
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef SuperChips het volgende:
Duurde ff voordat ik het doorhad maar de 101 XS staat in de op :7
Nu klopt de opmaak niet meer :'(
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:24:44 #10
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_118106604
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef nodig het volgende:

[..]

Nu klopt de opmaak niet meer :'(
Ze staan niet in een rijtje |:(
Say whaaaat?
pi_118106627
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:24 schreef SuperChips het volgende:

[..]

Ze staan niet in een rijtje |:(
Zet het dan goed :P
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:25:52 #12
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_118106651
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Zet het dan goed :P
Nu staat ie dan eindelijk goed *O*

weer verder ontopic
Say whaaaat?
pi_118106657
De Cortex-A9 die in bijvoorbeeld de ainols zit is niet wat er in iPhones zit toch?
pi_118106758
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:26 schreef Peunage het volgende:
De Cortex-A9 die in bijvoorbeeld de ainols zit is niet wat er in iPhones zit toch?
Van Apple A6 wiki :P
quote:
The A6 is said to use a 1.3 GHz[5] custom Apple-designed ARMv7 based dual-core CPU,[6] called Swift,[3] rather than a licensed CPU from ARM like in previous designs, and an integrated triple-core PowerVR SGX 543MP3[1] graphics processing unit (GPU) with the same performance as the previous Apple A5X processor found in the third-generation iPad. The SGX 543MP3 is running at 266 MHz.
pi_118106772
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:25 schreef SuperChips het volgende:

[..]

Nu staat ie dan eindelijk goed *O*

weer verder ontopic
Nog niet helemaal, ze staan nu onder het merkplaatje terwijl ze normaal er naast staan :P
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:30:12 #16
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_118106845
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef nodig het volgende:

[..]

Nog niet helemaal, ze staan nu onder het merkplaatje terwijl ze normaal er naast staan :P
Say whaaaat?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:33:33 #17
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118107014
Elijah heeft er 80 dollar opgezet... Waar de hell halen ze dat bedrag nou weer vandaan 8)7 #douaneperikelen

Nja, de cube U30GT is binnen, waaaauw wat een beestje! :D Prachtig scherm, af en toe wat lastig op het touchscreen (met zo'n lijnentrekspelletje) waar hij het soms laat afweten, maar het touchscreen in zn totaliteit werkt goed (heb getest, geen rare vlekken zonder responsiveness. Ook wifi doet het, ontvangst is niet je-van-het, maar het werkt goed! Heb bij Elijah wel (gelukkig! :D) de IPS variant ontvangen. Scherm vind ik persoonlijk wel mooier dan mijn Aurora II, hij is wat helderder en uiteraard 3 inch groter. Wat me erg opviel was het gewicht, mijn aurora weegt geen drol, terwijl je echt best wel iets zwaars in handen hebt bij de cube. Ik zou dan ook het standerhoesje aanbevelen als je m gaat halen.

Paps was al druk uitzendinggemist aan het kijken, onder de indruk van het beestje. Enige nadeel is dat ziggo-tv niet werkt, heeft weer met het rooten te maken :') Draait 4.1.1, wel met allemaal chinese rotzooi, maar daar is mee te leven :P Al met al rond de 200 euro betaald, doordat elijah ipv 25$ er leuk 80$ opzette :'(

Nja, nog steeds goedkoop, gezien je er in nederland niks vergelijkbaars in die categorie kunt krijgen :9

Een plus voor de Cube van mij dus *O* En een plusmin voor Elijah omdat ze wel getest hebben (hun wifi stond er bijv in) maar niet mijn wensen hebben ingewilligd :P


En ainol met 10 inchers wooeeeeeh (late reactie) die haal ik volgend jaar wel :D
Koekje d'r bij?
pi_118107370
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:33 schreef eleganza het volgende:
Elijah heeft er 80 dollar opgezet... Waar de hell halen ze dat bedrag nou weer vandaan 8)7 #douaneperikelen

Nja, de cube U30GT is binnen, waaaauw wat een beestje! :D Prachtig scherm, af en toe wat lastig op het touchscreen (met zo'n lijnentrekspelletje) waar hij het soms laat afweten, maar het touchscreen in zn totaliteit werkt goed (heb getest, geen rare vlekken zonder responsiveness. Ook wifi doet het, ontvangst is niet je-van-het, maar het werkt goed! Heb bij Elijah wel (gelukkig! :D) de IPS variant ontvangen. Scherm vind ik persoonlijk wel mooier dan mijn Aurora II, hij is wat helderder en uiteraard 3 inch groter. Wat me erg opviel was het gewicht, mijn aurora weegt geen drol, terwijl je echt best wel iets zwaars in handen hebt bij de cube. Ik zou dan ook het standerhoesje aanbevelen als je m gaat halen.

Paps was al druk uitzendinggemist aan het kijken, onder de indruk van het beestje. Enige nadeel is dat ziggo-tv niet werkt, heeft weer met het rooten te maken :') Draait 4.1.1, wel met allemaal chinese rotzooi, maar daar is mee te leven :P Al met al rond de 200 euro betaald, doordat elijah ipv 25$ er leuk 80$ opzette :'(

Nja, nog steeds goedkoop, gezien je er in nederland niks vergelijkbaars in die categorie kunt krijgen :9

Een plus voor de Cube van mij dus *O* En een plusmin voor Elijah omdat ze wel getest hebben (hun wifi stond er bijv in) maar niet mijn wensen hebben ingewilligd :P

En ainol met 10 inchers wooeeeeeh (late reactie) die haal ik volgend jaar wel :D
Maandag deze CubeU30GT betalen :9

quote:
Option 4: 32GB Tablet PC + Keyboard case/Cube own PU Leather case(as below)+Capacitive Stylus+Screen Protector+HDMI Cable
>:)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:45:34 #19
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118107605
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:26 schreef Peunage het volgende:
De Cortex-A9 die in bijvoorbeeld de ainols zit is niet wat er in iPhones zit toch?
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Van Apple A6 wiki :P

[..]

In de 4S zit een cortex A9 processor.

De Iphone 5 heeft een eigen ontworpen layout die waarschijnlijk veel lijkt op de processors van TI (dus ergens tussen A9 en A15 in).
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:33 schreef eleganza het volgende:
Elijah heeft er 80 dollar opgezet... Waar de hell halen ze dat bedrag nou weer vandaan 8)7 #douaneperikelen

Nja, de cube U30GT is binnen, waaaauw wat een beestje! :D Prachtig scherm, af en toe wat lastig op het touchscreen (met zo'n lijnentrekspelletje) waar hij het soms laat afweten, maar het touchscreen in zn totaliteit werkt goed (heb getest, geen rare vlekken zonder responsiveness. Ook wifi doet het, ontvangst is niet je-van-het, maar het werkt goed! Heb bij Elijah wel (gelukkig! :D) de IPS variant ontvangen. Scherm vind ik persoonlijk wel mooier dan mijn Aurora II, hij is wat helderder en uiteraard 3 inch groter. Wat me erg opviel was het gewicht, mijn aurora weegt geen drol, terwijl je echt best wel iets zwaars in handen hebt bij de cube. Ik zou dan ook het standerhoesje aanbevelen als je m gaat halen.

Paps was al druk uitzendinggemist aan het kijken, onder de indruk van het beestje. Enige nadeel is dat ziggo-tv niet werkt, heeft weer met het rooten te maken :') Draait 4.1.1, wel met allemaal chinese rotzooi, maar daar is mee te leven :P Al met al rond de 200 euro betaald, doordat elijah ipv 25$ er leuk 80$ opzette :'(

Nja, nog steeds goedkoop, gezien je er in nederland niks vergelijkbaars in die categorie kunt krijgen :9

Een plus voor de Cube van mij dus *O* En een plusmin voor Elijah omdat ze wel getest hebben (hun wifi stond er bijv in) maar niet mijn wensen hebben ingewilligd :P

En ainol met 10 inchers wooeeeeeh (late reactie) die haal ik volgend jaar wel :D
Nice :D! De ziggo app kan je wellicht wel gebruiken door hide my root (app) te gebruiken. En dan de tablet als Samsung tablet aan de duiden (in build.prop).

Meeste Aliexpress sellers doen inderdaad even een test :P, vaak te zien aan de vingers en WIFI instellingen :D! (zelfs een keer 1 gehad met een test foto _O- ).

Ach het gaat overal zo af en toe wel eens fout. Wat ik wel weet is dat de seller 1 maal een pakketje terug kreeg van DHL en die hoger MOEST declaren (want DHL checkte daar de inhoud en dit konden ze niet geloven). Maar ach zo is er altijd wel wat :P!

Als de Ainol tablets de grafische kracht hebben die ik nu denk dan kan je beter bij je RK3066 tablet blijven :'( (of voor een Samsung powered tab zoals de Ramos W30HD gaan)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:09:43 #20
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_118108846
Nexus 7-tvp.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_118109546
RK3066 ftw :P
pi_118110429
Ik zoek een tablet, chinees of bekend merk, waar ik mee kan:

- Internetten via Wi-Fi,
- Youtuben,
- Social media,
- Android 4.x.x
- Spelletjes zoals Angry Birds, WordFeud, Rumble etc.
- Uitzending/RTL gemist etc.

Voor ongeveer 100-150 euro. Welke is dan het beste, ik wil hem met Kerst halen. Tenzij die aanbieding van de Kruidvat bijvoorbeeld heel goed is.
- Met zuidelijke groet -
pi_118112152
Zoiets is misschien ook wel gewoon wat... http://www.conrad.nl/ce/nl/product/878880
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 18 oktober 2012 @ 09:23:27 #24
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118115338
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:46 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zoek een tablet, chinees of bekend merk, waar ik mee kan:

- Internetten via Wi-Fi,
- Youtuben,
- Social media,
- Android 4.x.x
- Spelletjes zoals Angry Birds, WordFeud, Rumble etc.
- Uitzending/RTL gemist etc.

Voor ongeveer 100-150 euro. Welke is dan het beste, ik wil hem met Kerst halen. Tenzij die aanbieding van de Kruidvat bijvoorbeeld heel goed is.
Als ik het me goed herinner wilde je graag een 10 inch? Nou, die cube (U30GT-H) bevalt tot nu toe prima, die komt rond de 150¤ (: En wat shiznuts zegt, je kunt ook voor eentje uit NL kiezen, heb je wat mindere specs, maar het zal nog steeds doen wat jij wilt! :) [da's geen gekke aanbieding overigens bij conrad!!]

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:45 schreef RobertNL het volgende:

Nice :D! De ziggo app kan je wellicht wel gebruiken door hide my root (app) te gebruiken. En dan de tablet als Samsung tablet aan de duiden (in build.prop).

Meeste Aliexpress sellers doen inderdaad even een test :P, vaak te zien aan de vingers en WIFI instellingen :D! (zelfs een keer 1 gehad met een test foto _O- ).

Ach het gaat overal zo af en toe wel eens fout. Wat ik wel weet is dat de seller 1 maal een pakketje terug kreeg van DHL en die hoger MOEST declaren (want DHL checkte daar de inhoud en dit konden ze niet geloven). Maar ach zo is er altijd wel wat :P!

Als de Ainol tablets de grafische kracht hebben die ik nu denk dan kan je beter bij je RK3066 tablet blijven :'( (of voor een Samsung powered tab zoals de Ramos W30HD gaan)
Oeh, ik ga daar echt even naar kijken, naar hide my root :D (ik ga er vanuit dat je de build.prop ook gewoon weer terug kunt zetten naar de cube settings?

Het is uiteindelijk niet mijn tablet helaas, die cube, m'n vader heeft hem al helemaal in beslag genomen :9 Heb 'm voor hem besteld, hij heeft hem ook betaald, ik zorg ervoor dat het werkt :9

Vind voor mezelf die Novo10 Captain wel een leuke mogelijkheid. We wachten eerst gewoon de reviews van die ramos W30(HD) af, en dan kijk ik verder. Tot die tijd kan ik - als ik bij m'n ouders ben - lekker met de cube aanklooien en heb ik thuis mn aurora *O*
Koekje d'r bij?
pi_118122154
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef shiznuts het volgende:
Zoiets is misschien ook wel gewoon wat... http://www.conrad.nl/ce/nl/product/878880
Jaa ziet er inderdaad perfect uit. Ik ben inderdaad op zoek naar een 9+ inch tablet voor 100-150 euro.


quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:23 schreef eleganza het volgende:

[..]

Als ik het me goed herinner wilde je graag een 10 inch? Nou, die cube (U30GT-H) bevalt tot nu toe prima, die komt rond de 150¤ (: En wat shiznuts zegt, je kunt ook voor eentje uit NL kiezen, heb je wat mindere specs, maar het zal nog steeds doen wat jij wilt! :) [da's geen gekke aanbieding overigens bij conrad!
Ja klopt maar is die genoemde cube een stuk beter dan die andere hierboven?

Ik heb geen voorkeur tussen een Nederlandse of buitenlandse variant. Mits
de buitenlandse variant duidelijk beter is. Wel heb ik er een aantal vragen over:

- Hoe zit het met garantie bij (relatief onbekende) merken uit China en omstreken?
- Moet ik rekening houden met invoerrechten en douanekosten?
- Die cube bijvoorbeeld, hoe is de taal ingesteld, werkt zoiets met ons netwerk? Want ik dacht dat mobiele telefonen van Dealextreme in europa niet altijd werken vanwege netwerk.
- Met zuidelijke groet -
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:08:29 #26
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118122525
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Top :)!

[..]

Nog niet tegen gekomen. Denk dat er wel wat aan gaat komen op dat gebied (het lijkt steeds populairder te worden). Dus in China zijn ze er vast mee bezig :)!
Ik hoop het. Robin007 had me al eens wat links doorgestuurd van Lenovo en Motorola tablets, maar echt een fatsoenlijk draagbaar alternatief voor de Cintiq is er nog niet, en dat lijkt me toch wel geweldig speelgoed, vooral wanneer het gewoon alle bestaande functionaliteit van de huidige tablets behoudt.

Dan heb ik straks eigenlijk geen desktop meer nodig. :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:09:03 #27
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118122544
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:56 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Jaa ziet er inderdaad perfect uit. Ik ben inderdaad op zoek naar een 9+ inch tablet voor 100-150 euro.

[..]

Ja klopt maar is die genoemde cube een stuk beter dan die andere hierboven?

Ik heb geen voorkeur tussen een Nederlandse of buitenlandse variant. Mits
de buitenlandse variant duidelijk beter is. Wel heb ik er een aantal vragen over:

- Hoe zit het met garantie bij (relatief onbekende) merken uit China en omstreken?
- Moet ik rekening houden met invoerrechten en douanekosten?
- Die cube bijvoorbeeld, hoe is de taal ingesteld, werkt zoiets met ons netwerk? Want ik dacht dat mobiele telefonen van Dealextreme in europa niet altijd werken vanwege netwerk.
- Hoe zit het met garantie bij (relatief onbekende) merken uit China en omstreken?

Zelf geen ervaring mee, want ik heb nog nooit iets gehad wat niet goed werkte uit China. Volgens mij is de klantenservice bij de chinesen best wel mehhhhhh (lees:bagger) maar als je een goed apparaat krijgt (wat 95% van de tijd het geval is) heb je het helemala niet nodig.

- Moet ik rekening houden met invoerrechten en douanekosten?

Ik heb de cube gekocht met wat extras (32gb ipv 16, hoesje en screenprotector) voor 230 dollar bij Elijahstore (qua service wel aan te raden, ze testen de tablet ook) maar zij hebben mijn expliciete wens om 25 dollar op t pakje te schrijven niet ingewilligd, ze schreven er bij mij 80 dollar op dus moest ik nog 31,70 betalen aan DHL (werd via DHL geshipt, altijd aan te raden, is iets duurder maar wel echt heul veul sneller) Als je een seller zo ver kunt krijgen om het op 25 dollar te markeren (illegaal qua douane) dan zit het onder de belastinggrens van 22 euro.

- Die cube bijvoorbeeld, hoe is de taal ingesteld, werkt zoiets met ons netwerk? Want ik dacht dat mobiele telefonen van Dealextreme in europa niet altijd werken vanwege netwerk.

Bij mij werd hij geleverd in het engels, maar het is heel simpel om die tablets gewoon in het nederlands te krijgen. Android komt 99% van de tijd ook automatisch met Nederlands voorgeinstalleerd. De cube ook. Dus heb m lekker op NLs gezet voor mn vader :s) Netwerk is alleen relevant als je met 2g/3g verbindingen wil werken, deze zitten op gewone wifitablets niet, en wifi is overal ter wereld gelijk :9 Dus dat zou geen probleem moeten zijn. Overigens bij DX waren dat wss telefoons speciaal voor de VS gemaakt, China en NL hebben dezelfde frequenties voor telefoons (toen ik er zelf heen ging heb ik gewoon mijn NLse telelfoon meegenomen, dat werkte gewoon, ook op het chinese netwerk)

De cube is beter in opzichten van scherm (IPS) - waardoor grotere kijkhoek, 16gb intern gebeugen ipv 4gb, dual core processor ipv single core (de cube gaat max tot 1,6ghz), de cube heeft een hogere resolutie (1280x800) en een voor en achter camera (waar de archos er alleen eentje voor heeft. Verwacht overigens dat de cube met zn 7200mah een betere accu heeft dan de archos :9 (een nadeeltje aan de cube, dat wel, door zn dubbele accu (2x 3600mah) is hij wel wat zwaarder dan een gemiddelde tablet, en kun je hem niet opladen via usb (iets met voltages)
Koekje d'r bij?
pi_118122709
Apple moet Samsung in advertenties vrijpleiten van kopiëren

AMSTERDAM - Apple heeft in het Verenigd Koninkrijk een hoger beroep van Samsung verloren. Apple moet op de website en in kranten een advertentie plaatsen waarin staat dat de Galaxy Tab geen kopie is van de iPad.

Dat heeft een Britse rechter donderdag bepaald, zo meldt Reuters.
De rechter stelde eerder al dat de Galaxy Tab niet te veel lijkt op de iPad, vooral omdat de Samsungtablet niet 'cool' genoeg zou zijn. Apple ging in hoger beroep, maar heeft dit dus verloren.
In de originele uitspraak werd ook besloten dat Apple publiekelijk moet stellen dat de Galaxy Tab geen kopie is van de iPad. Apple moet daarvoor advertenties plaatsen op de eigen website en in een aantal Britse kranten.
De rechter heeft in het hoger beroep bovendien gezegd dat de tekst in deze advertenties niet kleiner mag zijn dan lettertype Arial 14.

nu.nl.
pi_118122726
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:56 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Jaa ziet er inderdaad perfect uit. Ik ben inderdaad op zoek naar een 9+ inch tablet voor 100-150 euro.

[..]

Ja klopt maar is die genoemde cube een stuk beter dan die andere hierboven?

Ik heb geen voorkeur tussen een Nederlandse of buitenlandse variant. Mits
de buitenlandse variant duidelijk beter is. Wel heb ik er een aantal vragen over:

- Hoe zit het met garantie bij (relatief onbekende) merken uit China en omstreken?
- Moet ik rekening houden met invoerrechten en douanekosten?
- Die cube bijvoorbeeld, hoe is de taal ingesteld, werkt zoiets met ons netwerk? Want ik dacht dat mobiele telefonen van Dealextreme in europa niet altijd werken vanwege netwerk.
- Garantie kun je vergeten. Je hebt garantie in China, maar aangezien je niet in China bent zijn de kosten voor verzending zelf te dragen en dat is niet misselijk die richting op. Of ze dan de tablet repareren onder garantie of zeggen dat het je eigen schuld was en de reparatie moet betalen is er dan ook nog bij. Zolang je zelf een beetje handig en niet zo angstig bent, kun je wel wat met je tablet.
- Ja, je moet het zien als een gelukstreffer als je wegloopt zonder extra kosten te hebben gemaakt. 'Het systeem' moet natuurlijk wel werken en dat gaat niet als iedereen maar moeiteloos door de douane komt. Hier is natuurlijk wel wat te regelen met declaratie met de verkoper, maar daar mag ik je hier natuurlijk niks over vertellen.
- Android is universeel, taal is zo veranderd, ik denk ook niet dat een verkoper de taal niet eventjes op Engels zet. De tablets in die prijsrange zijn doorgaans niet 3G, dus daar heb je je geen zorgen over te maken, hij kan niet op het telefoonnetwerk. Wifi wel gewoon, of je moet je telefoon tetheren tot een hotspot en daarop inloggen, maar dan heb je dus ook niet te maken met telecomnetwerkrestricties.

Verder is de prijs er natuurlijk wel naar... de Chinatabs zijn erg voordelig, maar dan krijg je er ook wat voor terug. Zo is de Cube met een dualcore processor uitgerust en een quadcore videochip. Voor die prijs ga je dat niet terugzien in NL. Maar Cube heeft wat problemen gehad Quality Control e.d. dus het kan voorkomen dat je een model treft dat niet helemaal 100% werkt zoals het zou horen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:14:41 #30
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_118122738
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:13 schreef Dutchguy het volgende:
Apple moet Samsung in advertenties vrijpleiten van kopiëren

AMSTERDAM - Apple heeft in het Verenigd Koninkrijk een hoger beroep van Samsung verloren. Apple moet op de website en in kranten een advertentie plaatsen waarin staat dat de Galaxy Tab geen kopie is van de iPad.

Dat heeft een Britse rechter donderdag bepaald, zo meldt Reuters.
De rechter stelde eerder al dat de Galaxy Tab niet te veel lijkt op de iPad, vooral omdat de Samsungtablet niet 'cool' genoeg zou zijn. Apple ging in hoger beroep, maar heeft dit dus verloren.
In de originele uitspraak werd ook besloten dat Apple publiekelijk moet stellen dat de Galaxy Tab geen kopie is van de iPad. Apple moet daarvoor advertenties plaatsen op de eigen website en in een aantal Britse kranten.
De rechter heeft in het hoger beroep bovendien gezegd dat de tekst in deze advertenties niet kleiner mag zijn dan lettertype Arial 14.

nu.nl.
Dat moest 2 maanden geleden toch ook al?
Say whaaaat?
pi_118122815
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:14 schreef SuperChips het volgende:

[..]

Dat moest 2 maanden geleden toch ook al?
Geen idee, ik las het vandaag pas op nu.nl.
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 13:46:46 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118123992
kan ik een Tablet ook aan mijn PC hangen puur om het touchscreen te gebruiken voor Blender en Photoshop enzo??

en zo ja kan ik dan uit de voeten met een hele goedkope matige tablet van de Wibra ofzoiets matigs?

en krijg ik dan ook beeld op het Tablet zelf of gaat die dan op zwart?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:05:35 #33
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118124776
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:46 schreef sp3c het volgende:
kan ik een Tablet ook aan mijn PC hangen puur om het touchscreen te gebruiken voor Blender en Photoshop enzo??

en zo ja kan ik dan uit de voeten met een hele goedkope matige tablet van de Wibra ofzoiets matigs?

en krijg ik dan ook beeld op het Tablet zelf of gaat die dan op zwart?
Goeie vraag! Ik denk het eigenlijk niet, omdat hij alleen zichzelf bedient met het touchscreen, ook als ie aan een TV hangt. Denk dat je zou kunnen zeggen, wil niet met een androidtelefoon, dan ook niet met een tablet. Als het wel kan, wil ik het ook graag weten, maar verwacht het eigenlijk niet (tenzij er een briljante app voor komt ofzo)
Koekje d'r bij?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:17:33 #34
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_118125314
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:14 schreef SuperChips het volgende:

[..]

Dat moest 2 maanden geleden toch ook al?
Wellicht daarom in hoger beroep gegaan met nu dezelfde uitspraak.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_118125347
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:46 schreef sp3c het volgende:
kan ik een Tablet ook aan mijn PC hangen puur om het touchscreen te gebruiken voor Blender en Photoshop enzo??

en zo ja kan ik dan uit de voeten met een hele goedkope matige tablet van de Wibra ofzoiets matigs?

en krijg ik dan ook beeld op het Tablet zelf of gaat die dan op zwart?
Zou ik sowieso niet doen (al is het allicht met hacks/apps mogelijk je inputs door te sturen). Een tabletpc met touchscreen is niet zo nauwkeurig als een tekentablet met pen. Bovendien is een tekentablet nog goedkoper en betrouwbaarder ook denk ik. Zelf heb ik een Odys Graphic Tablet. Een paar jaar geleden gehaald. Heb je ook een pen met drukniveau's erbij bijvoorbeeld en shortcuts. Dit misschien een idee voor je: http://www.medion.com/nl/(...)&utm_term=50034494A1 .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 14:21:42 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118125496
tekentablet heb ik idd ook maar ik wil graag zien wat ik aan het doen ben

lastig uit te leggen ... alternatief is een los, staand touchscreen en ik vroeg me af of dit goedkoper te doen was met een tablet :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_118125601
Mja, die pen displays zijn wel mooi, maar duur idd.
Maar dat is omdat het zo'n specifiek product is voor de specifieke gebruiker. Dan moet je in de buidel tasten.
Er is helaas geen goedkoop alternatief dat ik me bedenken kan dat in de buurt komt van hoe goed dat werkt.

Maar waarom zou je voor tekenen iets willen zonder drukgevoelige pen? Dat begrijp ik niet helemaal...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118128832
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef shiznuts het volgende:
Zoiets is misschien ook wel gewoon wat... http://www.conrad.nl/ce/nl/product/878880
Niet slecht,een RK3066? :P

quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:56 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Jaa ziet er inderdaad perfect uit. Ik ben inderdaad op zoek naar een 9+ inch tablet voor 100-150 euro.

[..]

Ja klopt maar is die genoemde cube een stuk beter dan die andere hierboven?

Ik heb geen voorkeur tussen een Nederlandse of buitenlandse variant. Mits
de buitenlandse variant duidelijk beter is. Wel heb ik er een aantal vragen over:

- Hoe zit het met garantie bij (relatief onbekende) merken uit China en omstreken?
- Moet ik rekening houden met invoerrechten en douanekosten?
- Die cube bijvoorbeeld, hoe is de taal ingesteld, werkt zoiets met ons netwerk? Want ik dacht dat mobiele telefonen van Dealextreme in europa niet altijd werken vanwege netwerk.
Teveel vragen o|O

Ramos W30 heeft een 4412 Exynos SoC :o _O-
pi_118131283
Iemand een goede site/app om makkelijk tv series te kijken/streamen? op mn tab2 krijg ik maar geen werkende filmpjes via freet-tv-video online, werkt op de pc altijd prima.

iemand tips?
pi_118131672
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Niet slecht,een RK3066? :P

[..]
Nee, niet echt... http://www.arctablet.com/(...)ure-a-via-processor/
Singlecore VIA-processor vergelijkbaar met performance van de Allwinner A10 schijnt dus...
Meer daarover op Charbax z'n site natuurlijk: http://armdevices.net , die is wel een fan van Archos-spul, als je iets over tablets/processors wilt weten heeft hij het er vast een keer over gehad.

Volgens mij is die Arnova wel ok voor huis-en-tuin gebruik.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118132272
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee, niet echt... http://www.arctablet.com/(...)ure-a-via-processor/
Singlecore VIA-processor vergelijkbaar met performance van de Allwinner A10 schijnt dus...
Meer daarover op Charbax z'n site natuurlijk: http://armdevices.net , die is wel een fan van Archos-spul, als je iets over tablets/processors wilt weten heeft hij het er vast een keer over gehad.

Volgens mij is die Arnova wel ok voor huis-en-tuin gebruik.
Ik blijf bij mijn Aoson M71G( en straks Cube U30GT) :9
pi_118133122
7"-ers laat ik ff voor wat het is. Aurora II is nog altijd m'n maatje. De Fire gebruik ik nog niet totdat de cover binnen is (helaas nog altijd niet binnen :'( ). De volgende moet een 10.1" worden dan maar, maar heeft geen haast. :D Zal wel iets in de richting van een W30HD worden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118136427
Crap, zie net dat ik beter voor een cube U30GT kon gaan in plaats van de Ainol Crystal.
Hij is nog niet verstuurd, dus ik zou hem nog kunnen annuleren en voor de Cube gaan.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:53:22 #44
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118139992
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:36 schreef Peunage het volgende:
Crap, zie net dat ik beter voor een cube U30GT kon gaan in plaats van de Ainol Crystal.
Hij is nog niet verstuurd, dus ik zou hem nog kunnen annuleren en voor de Cube gaan.
Let op dat je niet de Cube U30GT MINI bestelt dan,das dus de 7 inch. De crystal moet ook een goed beestje zijn hoor!

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:18 schreef shiznuts het volgende:
7"-ers laat ik ff voor wat het is. Aurora II is nog altijd m'n maatje. De Fire gebruik ik nog niet totdat de cover binnen is (helaas nog altijd niet binnen :'( ). De volgende moet een 10.1" worden dan maar, maar heeft geen haast. :D Zal wel iets in de richting van een W30HD worden.
Denk aan mijn kant ook niet dat ik een andere dan mn aurora II ga halen, mijn volgende wordt iig ook een 10 incher :Y Welke exact, das nog even de vraag, maar het heeft voor mij geen haast :9
Koekje d'r bij?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:06:31 #45
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_118140736
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:18 schreef shiznuts het volgende:
7"-ers laat ik ff voor wat het is. Aurora II is nog altijd m'n maatje. De Fire gebruik ik nog niet totdat de cover binnen is (helaas nog altijd niet binnen :'( ). De volgende moet een 10.1" worden dan maar, maar heeft geen haast. :D Zal wel iets in de richting van een W30HD worden.
Mijn voorkeur heeft en had de 8 inch, goed compromis tussen formaat en gewicht.
Dit geldt vooral voor de Teclast P85HD, echt een fijn apparaat, zeker na de update naar Jelly Bean eergisteren.
Hij is licht, 418 gram, snel, mooi heel goed leesbaar en heel gevoelig IPS scherm, en zeer goede wifi ontvangst.
Het af en toe vastlopen van browser e.d. behoort in JB ook tot het verleden.
Het enige nadeel is de batterij duur, zo'n 3 uur van 100% naar 9%. Dan duurt het nog 20 tot 25 minuten tot de 3% en ja zeker bij onze chinatabs geldt, je kunt niet alles hebben.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_118141405
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:53 schreef eleganza het volgende:

[..]

Let op dat je niet de Cube U30GT MINI bestelt dan,das dus de 7 inch. De crystal moet ook een goed beestje zijn hoor!

[..]

Denk aan mijn kant ook niet dat ik een andere dan mn aurora II ga halen, mijn volgende wordt iig ook een 10 incher :Y Welke exact, das nog even de vraag, maar het heeft voor mij geen haast :9
Dit is geen Cube mini hoor :*
pi_118141897
quote:
Zegt ze toch ook niet? Het is een waarschuwing, niet dat Peunage een 7" Cube U30GT Mini koopt als 'ie denkt dat de Cube U30GT een 10.1" is, daar de type-aanduiding makkelijk verwart. De 7" is natuurlijk goedkoper, dus dat zou een ok-deal zijn voor een 10"-er. Ben trouwens benieuwd naar een uitgebreidere review/nabeschouwing, want ik zet nog altijd vraagtekens bij de Cubes. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118142003
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zegt ze toch ook niet? Het is een waarschuwing, niet dat Peunage een 7" Cube U30GT Mini koopt als 'ie denkt dat de Cube U30GT een 10.1" is, daar de type-aanduiding makkelijk verwart. De 7" is natuurlijk goedkoper, dus dat zou een ok-deal zijn voor een 10"-er. Ben trouwens benieuwd naar een uitgebreidere review/nabeschouwing, want ik zet nog altijd vraagtekens bij de Cubes. ;(
hier kan je het vinden :+
pi_118142315
Mja, als ik dat lees is het nog altijd niet veel soeps dus...
quote:
my defective U30GT (second one!) was replaced upon my request to Pipo M1 which was sent today :) So maybe after 4 month since ordering U30GT I will finally be able to actually use the tablet - fingers crossed in hope that everything will be fine with Pipo, because I don't want to send tablet back to China for the 3rd time. This is end of my not-so-pleasant adventure with U30GT. One positive thing - I've learned A LOT about Chinese market and tablets altogether :)

From my subjective point of view I think that there are better quality builds that sport RK3066 chipset than U30GT. Despite being on the market that long there is still too many possible things that can be wrong with it to truly recommend it. I hope that Cube will finally wake up and revise the specification for it to be at least as low problematic as it's smaller brother Mini.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118142360
Pfffff, ben al een half jaar aan het twijfelen......wat raden de experts aan:

- 7 inch
- bluetooth!!!
- goede accu
- goede resolutie
- hdmi

Is de Fire de enige die in aanmerking komt?
pi_118142456
Ja. :? Want volgens mij hebben de andere geen 1280x800 en bluetooth (en accu).
Tenzij je 10.1" wilt overwegen...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118143079
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:37 schreef shiznuts het volgende:
Ja. :? Want volgens mij hebben de andere geen 1280x800 en bluetooth (en accu).
Tenzij je 10.1" wilt overwegen...
Geen 10.1, dat komt het voorjaar wel als de nieuwe Ainol-line uitkomt.

Ben alleen 'bang' voor de vele Fire problemen.

Is er geen Pipo of Telcast of Ramos alternatief?
pi_118143486
Not to my knowledge, no.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 18 oktober 2012 @ 21:03:00 #54
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118143899
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zegt ze toch ook niet? Het is een waarschuwing, niet dat Peunage een 7" Cube U30GT Mini koopt als 'ie denkt dat de Cube U30GT een 10.1" is, daar de type-aanduiding makkelijk verwart. De 7" is natuurlijk goedkoper, dus dat zou een ok-deal zijn voor een 10"-er. Ben trouwens benieuwd naar een uitgebreidere review/nabeschouwing, want ik zet nog altijd vraagtekens bij de Cubes. ;(
dat inderdaad :9 Vind het maar vreend dat het hetzelfde typenummer hebben gebruikt, maarja :Y)

quote:
9s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:35 schreef shiznuts het volgende:
Mja, als ik dat lees is het nog altijd niet veel soeps dus...

[..]

Mijn algemene redenering in elke china-aankoop, hoe meer gezeur er mee is, des te meer mensen heb apparaat hebben. 80-90% van de mensen hebben geen problemen(die laten vaak niks horen!), dan wil ik het risico best nemen. Heb ik ook gedaan. Zal melden als de Cube ermee ophoudt uiteraard, maar gezien alles het doet lijkt me niet dat ie zo 123 zal stoppen met werken ofzo :P
Koekje d'r bij?
pi_118149143
Is dit dan iets wat bij mijn wensen past?

http://www.retailheaven.n(...)t-jelly-bean-41.html

Resolutie is iets minder maar voor de rest.....??

Experts??
  donderdag 18 oktober 2012 @ 22:28:53 #56
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118149281
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:35 schreef marco_sire het volgende:
Pfffff, ben al een half jaar aan het twijfelen......wat raden de experts aan:

- 7 inch
- bluetooth!!!
- goede accu
- goede resolutie
- hdmi

Is de Fire de enige die in aanmerking komt
Cube mini of inderdaad de Fire. (ah, de cube had die hdmi, robert gaat checken...)

Edit:
De Cube mini lijkt de beste keuze en heeft dus HMDI (volgens pandawill), Janesh kan je meer vertellen mocht je er meer over willen weten!

[ Bericht 7% gewijzigd door RobertNL op 18-10-2012 22:34:39 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118150946
Ik wil naast de iPad weer een Android tablet. In het verleden twee gekocht, dat was toen het allemaal net begon. Dingen zijn crap en gebruik ze nooit meer.

Ik zoek iets van minimaal 9" en een lange batterijduur. Welke tablet raden jullie aan dan? Hoeft niet perse uit China te komen.
pi_118151160
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:58 schreef Skiet het volgende:
Ik wil naast de iPad weer een Android tablet. In het verleden twee gekocht, dat was toen het allemaal net begon. Dingen zijn crap en gebruik ze nooit meer.

Ik zoek iets van minimaal 9" en een lange batterijduur. Welke tablet raden jullie aan dan? Hoeft niet perse uit China te komen.
Asus Transformer x met dock.
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef marco_sire het volgende:
Is dit dan iets wat bij mijn wensen past?

http://www.retailheaven.n(...)t-jelly-bean-41.html

Resolutie is iets minder maar voor de rest.....??

Experts??
Qua tablet misschien, qua handelaar. ;( Die laten je de dollarprijs in euro's betalen... (and then some)
(US$125.24 met coupon 'b185f7' bij Banggood)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118151635
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:02 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Asus Transformer x met dock.

[..]

Qua tablet misschien, qua handelaar. ;( Die laten je de dollarprijs in euro's betalen... (and then some)
(US$125.24 met coupon 'b185f7' bij Banggood)
Asus Transformer heb ik wel van gehoord, maar model X?
pi_118152190
Neuh, dat betekent gewoon 'any'... je hebt de oude TF101... de TF201, TF300, TF700... you makeh zhe tjoois. ;)

De Asus Transformer is vrij unique omdat 'ie mét het dock 'transformeert' in een netbook. Daarmee kun je productief te werk gaan omdat 'ie beschikt over een toetsenbord en touchpad en tevens aansluiting biedt voor USB en SD-kaart, maar ook van binnen beschikt over een extra accu waardoor je er nog langer mee vooruit kunt! Het is dus een soort van netbook-ervaring, maar dan met een touchscreen, die je kunt afnemen en ook apart als tablet kunt gebruiken. Ik vind het een groot voordeel dat je het scherm onder een hoek kunt zetten ook. De docks met toetsenbord zoals voor een Samsung zijn statisch. Daar zet je je tablet in en dat is het. :Y

Top-concept, die Asus Transformer-serie. Alleen vrij prijzig, daarom moet je zelf maar kijken welke het beste bij je past. Maar als je zegt...
quote:
Ik zoek iets van minimaal 9" en een lange batterijduur. Welke tablet raden jullie aan dan? Hoeft niet perse uit China te komen.
... komt die als eerste in aanmerking zou je denken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118153180
bron

quote:
Ik heb zelf de Freelander PD80, die heeft een RK3066, de beste dual-core die er te krijgen is.
Maar dat niet alleen, de software is erg optimaal geschreven en er zit snelle hardware in. Daarom is hij opgeteld volgens Quadrant sneller dan de Asus Transformer Prime 2.
Deze tablet wordt in Nederland verkocht als de Yarvik Xenta, en kost hier maar liefst 250 euro of meer.

Via chinese webshops kun je de originele Freelander PD80 echter krijgen voor ongeveer 130 euro (en dat is dus exact dezelfde tab als de Yarvik).


Skip alle graaiers van producent tot winkel, en je bespaart zo 45% op de tablet
The fuck!!! _O-
pi_118153264
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
bron

[..]

The fuck!!! _O-
verbaast me niets.
Wie dit leest is hek.
pi_118153482
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:45 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

verbaast me niets.
Standaard versie via deze bedrijf is ~¤174(inclusief verzendkosten,met DHL) of ~¤141.50(Free Shipping
to Netherlands Via China/Hong Kong Post Air Mail
) _O-
pi_118159398
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Cube mini of inderdaad de Fire. (ah, de cube had die hdmi, robert gaat checken...)

Edit:
De Cube mini lijkt de beste keuze en heeft dus HMDI (volgens pandawill), Janesh kan je meer vertellen mocht je er meer over willen weten!
Die Cube heeft geen bluetooth, dus die valt zeker af ;) Misschien nog een andere tip?

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:02 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Asus Transformer x met dock.

[..]

Qua tablet misschien, qua handelaar. ;( Die laten je de dollarprijs in euro's betalen... (and then some)
(US$125.24 met coupon 'b185f7' bij Banggood)
Thanks:zeer goede tip. Ga me maar eens inlezen hoe deze wordt beoordeeld./
De specs zijn goed.....toch?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:18:06 #65
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118160396
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 08:02 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Die Cube heeft geen bluetooth, dus die valt zeker af ;) Misschien nog een andere tip?

[..]

Thanks:zeer goede tip. Ga me maar eens inlezen hoe deze wordt beoordeeld./
De specs zijn goed.....toch?
Ah bluetooth had ik even over het hoofd gezien :(. Jammer.

In other news:
Zal zoiets windows 8 kunnen draaien?: http://mp3.zol.com.cn/327/3270222.html
Opzich zou het moeten kunnen :D!

Basisprijs van de Ramos W30 met 1GB / 16GB wifi only = 1280 yuan = 200 dollar! (dus sommige shops zitten heel krap in de prijs :P!
En er komt dus ook een versie met 2GB ram. En daarnaast nog weer een versie met 3G (niet bekend of dat de 1 of 2GB versie is).http://www.pcpop.com/doc/0/844/844454.shtml

Breder dan andere tablets?

Quadrant:

4324 score

Antutu:


Newmark 2 (grapics benchmark) (is die alleen onscreen of ook ofscreen?):


[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 19-10-2012 13:59:37 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118169284
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ah bluetooth had ik even over het hoofd gezien :(. Jammer.

In other news:
Zal zoiets windows 8 kunnen draaien?: http://mp3.zol.com.cn/327/3270222.html
Opzich zou het moeten kunnen :D!

Basisprijs van de Ramos W30 met 1GB / 16GB wifi only = 1280 yuan = 200 dollar! (dus sommige shops zitten heel krap in de prijs :P!
En er komt dus ook een versie met 2GB ram. En daarnaast nog weer een versie met 3G (niet bekend of dat de 1 of 2GB versie is).http://www.pcpop.com/doc/0/844/844454.shtml
[ afbeelding ]
Breder dan andere tablets?

Quadrant:
[ afbeelding ]
4324 score

Antutu:
[ afbeelding ]

Newmark 2 (grapics benchmark) (is die alleen onscreen of ook ofscreen?):
[ afbeelding ]
ik zie geen pics :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:52:39 #67
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118169819
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

ik zie geen pics :P
Hmz raar, nouja dan maar even opnieuw uploaden. 1 moment :)!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118169988
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ah bluetooth had ik even over het hoofd gezien :(. Jammer.

In other news:
Zal zoiets windows 8 kunnen draaien?: http://mp3.zol.com.cn/327/3270222.html
Opzich zou het moeten kunnen :D!

Basisprijs van de Ramos W30 met 1GB / 16GB wifi only = 1280 yuan = 200 dollar! (dus sommige shops zitten heel krap in de prijs :P!
En er komt dus ook een versie met 2GB ram. En daarnaast nog weer een versie met 3G (niet bekend of dat de 1 of 2GB versie is).http://www.pcpop.com/doc/0/844/844454.shtml
[ afbeelding ]
Breder dan andere tablets?

Quadrant:
[ afbeelding ]
4324 score

Antutu:
[ afbeelding ]

Newmark 2 (grapics benchmark) (is die alleen onscreen of ook ofscreen?):
[imghttps://lh4.googleusercon(...)r4/s500/newmark2.jpg[/img]
Wel een krachtige tablet :9
pi_118178771
Valt me wel op dat tweakers.net altijd mooie reviews leveren :P
pi_118178870
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:40 schreef nodig het volgende:
Valt me wel op dat tweakers.net altijd mooie reviews leveren :P
Robert en janesh zijn daar ook lid :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:47:32 #72
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118181076
quote:
Vrijwel identieke mening over dit apparaat. Voornamelijk die charger, daar bestel ik nog even voor de zekerheid een extra voor, voelt alsof ie zo uit elkaar kan vallen :') Scherm vind ik ook nog steeds een erg mooi dingetje, hij is echt ook kleurrijker en helderder dan mijn aurora II.

Accu is overigens niet - zoals hij vermeldt in zijn review - 8000mah, maar slechts 7200 mah (2x 3600mah). Hij houdt t in ieder geval voor mij lang genoeg uit :Y)
Koekje d'r bij?
pi_118181616
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:47 schreef eleganza het volgende:

[..]

Vrijwel identieke mening over dit apparaat. Voornamelijk die charger, daar bestel ik nog even voor de zekerheid een extra voor, voelt alsof ie zo uit elkaar kan vallen :') Scherm vind ik ook nog steeds een erg mooi dingetje, hij is echt ook kleurrijker en helderder dan mijn aurora II.

Accu is overigens niet - zoals hij vermeldt in zijn review - 8000mah, [bm]aar slechts 7200 mah [/b](2x 3600mah). Hij houdt t in ieder geval voor mij lang genoeg uit :Y)
Sommige hebben dat :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:52:33 #74
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118186388
Ze hadden bij de Mediamarkt een flinke voorraad Nexus 7 liggen, eentje ervan ligt hier nu naast me :7

Wat een tof ding, lekker licht, en bloedje snel, toch weer terug bij android tablets na een dwaling met een iPad :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_118186804
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:52 schreef Klonk het volgende:
Ze hadden bij de Mediamarkt een flinke voorraad Nexus 7 liggen, eentje ervan ligt hier nu naast me :7

Wat een tof ding, lekker licht, en bloedje snel, toch weer terug bij android tablets na een dwaling met een iPad :P
Hoezo dan?? :D
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:02:59 #76
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118186932
ff denken, heb ooit een flytouch gehad, toen een Sony Tablet S, toen een new iPad gekocht, maar die gebruikte ik als snel alleen maar media naar de Apple tv te streamen, verder een zwaar ding en nu dus de Nexus 7, ideaal ding tot nu toe en heerlijk om eens een toestel te hebben zonder skins van fabrikanten. Heb nu een Galaxy S3 en da's een fijn toestel, behalve touchwiz :')

Maar goed lang leve de launchers :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_118196896
7" epad en 10" Superpad 1 van Infotm(allebei in 2010),sinds vorige week woensdag Aoson M71G 7" :P

En straks 10" Cube U30GT :9
pi_118202016
Nadat ik bij de mediamarkt ben geweest en wat van die 7" ers heb vast gehad, moet ik toch zeggen dat dat formaat wel wat klein is voor thuisgebruik. Wel ideale bediening met 2 handen (toetsenbord) en gewicht, maar het scherm is gewoon te klein voor relaxt browsen b.v. Die Ainol Fire laat ik dus ook maar even, ook gezien de problemen (al opgelost?)

Ben even verder gaan neuzen, en ik neig nu sterk naar een Window N90 II, die heb ik hier gezien voor 171 euro (volgens mij een originele, geen OEM): http://ipadalternative.co(...)ual-camera-hdmi.html
Voor veel browsen en pdf files lezen is een 9,7" tablet toch het fijnste denk ik, 10,1" is meer voor films en games. Is dit nog steeds een goede keus? Ik zie verder alleen maar 10,1" tablets uitkomen, en bijvoorbeeld huidige versies met (afgekeurde Apple) retina displays. Daar zijn die chips sowieso nog niet snel genoeg voor volgens mij.
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:24:59 #79
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118202119
;( Wat moeten mensen telkens met die kudtsites. On sale: 171,- eur.

Je hebt die voor 20 euro goedkoper bij Pandawill of Buyincoins (199,- usd; met coupon/recommender 189,- usd). :?

Meeste mensen zijn hier toch voor 7 of 10 inch gegaan, dus ff op Slatedroid kijken?
8" niks? Janesh was nogal in z'n nopjes met zijn 8"-er.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:29:19 #80
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118202173
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:24 schreef shiznuts het volgende:
;( Wat moeten mensen telkens met die kudtsites. On sale: 171,- eur.

Je hebt die voor 20 euro goedkoper bij Pandawill of Buyincoins (199,- usd; met coupon/recommender 189,- usd). :?

Meeste mensen zijn hier toch voor 7 of 10 inch gegaan, dus ff op Slatedroid kijken?
8" niks? Janesh was nogal in z'n nopjes met zijn 8"-er.
Buyincoins heeft momenteel weer een leuke 10% coupon ;)! Dus het is weer een goed moment om een tablet te kopen :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:29:44 #81
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118202183
Nou! Kiek us oan!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118202604
Voor zover ik kan zien heeft BIC deze, maar da's geen 'originele' ( :P ): http://www4.buyincoins.co(...)s-product-16689.html

Bij Pandawill hebben ze er twee voor dezelfde prijs, waarvan één er lijkt op die van BIC, en die andere lijkt een originele met goede opdruk etc: http://www.pandawill.com/(...)am-white-p65687.html

Verzending met Pandawill is met reguliere HK post toch? Da's nog een voordeel boven DHL met toeslagrisico e.d.

Mede door deze review lijkt 't me wel wat, snel en responsief dingetje met mooi scherm! En best een goede support met ROMS etc. Voor een 10,1" zou ik voor een U30GT-H of N101+ gaan denk ik.

steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:59:38 #83
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118202733
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:53 schreef wormtrein het volgende:
Voor zover ik kan zien heeft BIC deze, maar da's geen 'originele' ( :P ): http://www4.buyincoins.co(...)s-product-16689.html

Bij Pandawill hebben ze er twee voor dezelfde prijs, waarvan één er lijkt op die van BIC, en die andere lijkt een originele met goede opdruk etc: http://www.pandawill.com/(...)am-white-p65687.html

Verzending met Pandawill is met reguliere HK post toch? Da's nog een voordeel boven DHL met toeslagrisico e.d.

Mede door deze review lijkt 't me wel wat, snel en responsief dingetje met mooi scherm! En best een goede support met ROMS etc. Voor een 10,1" zou ik voor een U30GT-H of N101+ gaan denk ik.

Is die OEM niet gewoon precies het zelfde (ex bedrukking?). Vaak gewoon de zelfde fabrikant.

HK post kan een voordeel zijn als je er niet tussen uit wordt gevist. Mocht dat wel zo zijn dan duurt het bezorgen minimaal een week langer (naast de grotere pakkans met grotere pakketjes is dat voor mij de reden geweest om bij tablets vaak voor DHL te gaan.

Zou ook eens op Aliexpress kijken, soms vind je daar tablets voor de zelfde prijs met DHL shipping..
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118204776
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:24 schreef shiznuts het volgende:
;( Wat moeten mensen telkens met die kudtsites. On sale: 171,- eur.

Je hebt die voor 20 euro goedkoper bij Pandawill of Buyincoins (199,- usd; met coupon/recommender 189,- usd). :?

Meeste mensen zijn hier toch voor 7 of 10 inch gegaan, dus ff op Slatedroid kijken?
8" niks? Janesh was nogal in z'n nopjes met zijn 8"-er.
deze user denkt er anders over _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:29 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Buyincoins heeft momenteel weer een leuke 10% coupon ;)! Dus het is weer een goed moment om een tablet te kopen :D!
AliExpress ook :P
pi_118236468
Iemand nog een leuk ainol 7inch tablet liggen die over kan kopen? rond de 60-80 euro?
pi_118242296
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:03 schreef sjoerdvdijk het volgende:
Iemand nog een leuk ainol 7inch tablet liggen die over kan kopen? rond de 60-80 euro?
even zoeken en je hebt een leuke nieuwe 7inch tablet voor rond de 80euro, dual processor en 1024xX scherm
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_118245982
Zijn er trouwens Fok!kers die de PiPo M3 hebben besteld?
pi_118256749
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:03 schreef nodig het volgende:
Zijn er trouwens Fok!kers die de PiPo M3 hebben besteld?
Nee,morgen Cube U30GT bestellen :9
pi_118256890
Ik ben zo blij met mijn Cube!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_118257060
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:47 schreef eleganza het volgende:

[..]

Vrijwel identieke mening over dit apparaat. Voornamelijk die charger, daar bestel ik nog even voor de zekerheid een extra voor, voelt alsof ie zo uit elkaar kan vallen :') Scherm vind ik ook nog steeds een erg mooi dingetje, hij is echt ook kleurrijker en helderder dan mijn aurora II.

Accu is overigens niet - zoals hij vermeldt in zijn review - 8000mah, maar slechts 7200 mah (2x 3600mah). Hij houdt t in ieder geval voor mij lang genoeg uit :Y)
ik heb nu een tweede verloopstekker en ook die is uielkaar gvallen (na 1x gebruiken). Heb een wereldstekker gehaald bij de ANWB winkel. Kost een tientje maar is zoveel steviger dan dat verloopstukje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_118257802
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:26 schreef Haque het volgende:

[..]

even zoeken en je hebt een leuke nieuwe 7inch tablet voor rond de 80euro, dual processor en 1024xX scherm
Ja maar ik wil hem zo snel mogelijk hebben(binnen nu en 4dagen) dus daarom vroeg ik of iemand er hier nog 1tje heeft om te verkopen.
pi_118257945
hoe bevalt een 7 inch tablet als je ebooks wilt lezen in de trein ed. mn macbook meenemen om een boekje te lezen vind ik weer teveel van het goeie

zit te denken aan de ainol aurora 2
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:05:10 #93
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118259961
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:34 schreef mtchel112 het volgende:
hoe bevalt een 7 inch tablet als je ebooks wilt lezen in de trein ed. mn macbook meenemen om een boekje te lezen vind ik weer teveel van het goeie

zit te denken aan de ainol aurora 2
Tijdens de Tentamens doe/deed ik niet anders, scheelt weer spul meeslepen en naar mijn idee werkt het prima om PDF'jes, docjes en Eboeken te lezen ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:20:34 #94
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118260872
7 inch bevalt uitstekend, heb ook een ipad maar die ligt stof te verzamelen sinds ik mijn nexus 7 heb.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_118262522
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:20 schreef Klonk het volgende:
7 inch bevalt uitstekend, heb ook een ipad maar die ligt stof te verzamelen sinds ik mijn nexus 7 heb.
Why ? :P
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:56:30 #96
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118262963
!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118263032
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Nee,morgen Cube U30GT bestellen :9
Waar ga je hem precies bestellen? Bij Lightake of de Duitse optie E-Fox?

Tot nu toe is het echt een strijd tussen Cube U30GT vs Window N101 en nu ook nog is vs de PiPo M3, en geen 1 springt er echt uit omdat er allemaal wel doa's bijzitten en kleine probleempjes hebben :P
pi_118263085
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:58 schreef nodig het volgende:

[..]

Waar ga je hem precies bestellen? Bij Lightake of de Duitse optie E-Fox?

Tot nu toe is het echt een strijd tussen Cube U30GT vs Window N101 en nu ook nog is vs de PiPo M3, en geen 1 springt er echt uit omdat er allemaal wel doa's bijzitten en kleine probleempjes hebben :P
Op AliExpress *O*
pi_118263116
quote:
6s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Op AliExpress *O*
Aha, en wat is precies de reden dat je voor de Cube U30GT bent gegaan en niet voor 1 van de concurrenten als ik vragen mag?
pi_118263237
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:59 schreef nodig het volgende:

[..]

Aha, en wat is precies de reden dat je voor de Cube U30GT bent gegaan en niet voor 1 van de concurrenten als ik vragen mag?
Je kan het upgraden naar 4.1 en dit :+
  maandag 22 oktober 2012 @ 00:23:20 #101
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118266442
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Je kan het upgraden naar 4.1 en dit :+
Hmmm, 32gb versie voor 160 euro (Bij BIC, met coupon XMASTOCK) is niet duur. Maar eens even goed over nadenken.
pi_118266559
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:23 schreef nodig het volgende:

[..]

Hmmm, 32gb versie voor 160 euro (Bij BIC, met coupon XMASTOCK) is niet duur. Maar eens even goed over nadenken.
link? :+
  maandag 22 oktober 2012 @ 00:28:58 #103
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118266633
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

link? :+
http://www1.buyincoins.co(...)m-product-18634.html

En dan met die coupon gaat er 11 dollar af.

Voor hoeveel had jij hem dan? 16gb of 32gb versie?
pi_118267405
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:28 schreef nodig het volgende:

[..]

http://www1.buyincoins.co(...)m-product-18634.html

En dan met die coupon gaat er 11 dollar af.

Voor hoeveel had jij hem dan? 16gb of 32gb versie?
$255.15(option 4 dus,incl. DHL verzendkosten) :P
pi_118267496
Hmm, dit is toch wel erg jammer:
quote:
The things i didn't like very much is the cover at the back with is hiding the USB port, microSD slot and a slot for SIM, also the device does not have HDMI out which is not a biggie but its standard on most tablets today.
Bron: hier.
;(
pi_118267541
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:56 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, dit is toch wel erg jammer:

[..]

Bron: hier.
;(
Het is nog vroeg :+
  maandag 22 oktober 2012 @ 01:12:51 #107
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118267891
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:56 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, dit is toch wel erg jammer:

[..]

Bron: hier.
;(
Maar hij zegt ook:
For lack of a better word, the device with its HD screen looked gorgeous, its thin, light and with the metal back it feels great when holding it. You would expect that the HD screen would make the device slower, but this thing was flying, the UI was buttery smooth and every app launched super fast.

Benieuwd naar meer reviews/foto's/video's !
pi_118269519
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:12 schreef nodig het volgende:

[..]

Maar hij zegt ook:
For lack of a better word, the device with its HD screen looked gorgeous, its thin, light and with the metal back it feels great when holding it. You would expect that the HD screen would make the device slower, but this thing was flying, the UI was buttery smooth and every app launched super fast.

Benieuwd naar meer reviews/foto's/video's !
Benchmarks :9
  maandag 22 oktober 2012 @ 06:44:29 #109
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118269763
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Why ? :P
Ik heb een iPad 3 en een van de grootste bezwaren was dat het een zwaar pleurisding is,net iets te groot en te zwaar om in een hand te hebben dus was je de hele tijd op zoek naar standjes om dat ding ergens op schoot kwijt te kunnen. Zoiets heb ik al en heet een laptop :P

En stiekem ben ik ook gewoon een enorme nerd die graag iets te doen heeft en dat mag van Apple niet :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 22 oktober 2012 @ 07:31:17 #110
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118269948
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:56 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, dit is toch wel erg jammer:

[..]

Bron: hier.
;(
Eerlijk gezegd kan ik prima zonder HDMI vooral als ik kijk hoe het in de praktijk werkt en hoe vaak ik het gebruikt heb.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118273435
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Het is nog vroeg :+
I know. Maar hoe groot is de kans dat zoiets nog veranderd? Lijkt me vrij klein.
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:12 schreef nodig het volgende:

[..]

Maar hij zegt ook:
For lack of a better word, the device with its HD screen looked gorgeous, its thin, light and with the metal back it feels great when holding it. You would expect that the HD screen would make the device slower, but this thing was flying, the UI was buttery smooth and every app launched super fast.

Benieuwd naar meer reviews/foto's/video's !
Dat dan weer wel idd, dat is wel weer mooi. :Y
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 07:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd kan ik prima zonder HDMI vooral als ik kijk hoe het in de praktijk werkt en hoe vaak ik het gebruikt heb.
'In de praktijk werkt'; verder toch niets meer dan kabel erin en klaar?
Lijkt mij wel handig om bijv. op een tv snel foto's e.d. te laten zien; XBMC erop zetten en op tv gebruiken e.d.

Hopelijk worden de Ramos W30 en W30HD succesverhalen; had wel graag voor 't einde van het jaar een tablet maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren -O-

Oh, en ik ga de Claimpad maar claimen denk ik. Negatieve feedback stroomt binnen op de accounts en m'n tracking (welke ik nog niet ben tegengekomen bij andere kopers; meerdere kopers geven aan dezelfde tracking te hebben gekregen) staat sinds 5 oktober al op Posting in Guangzhou.

EDIT @ hieronder:
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef nodig het volgende:

[..]

Keuze zat toch? In het 10,1 inch segment:
Cube U30GT
PiPo M3

En dan binnenkort ook nog eens de Ramos W30 en Ramos W30HD waar ik stiekem wel benieuwd naar ben geworden, aangezien serie's kijken dan prachtig moet zijn op zo'n ding.
Tja, als ik voor hetzelfde geld (nou ja; de W30 dan, de W30HD zal aanmerkelijk duurder worden) een tablet kan krijgen met een retesnelle Samsung Exynos 4412 kan krijgen i.p.v. een RK3066, 2GB werkgeheugen en misschien (in het geval van de W30HD) een 1920x1200 scherm, dan heb ik dat toch liever.

Niet dat er iets mis is met de RK3066, maar de Samsung 4412 is ook wel wat namelijk...

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 22-10-2012 11:11:59 ]
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:07:59 #112
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118273526
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:05 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

I know. Maar hoe groot is de kans dat zoiets nog veranderd? Lijkt me vrij klein.

[..]

Dat dan weer wel idd, dat is wel weer mooi. :Y

[..]

'In de praktijk werkt'; verder toch niets meer dan kabel erin en klaar?
Lijkt mij wel handig om bijv. op een tv snel foto's e.d. te laten zien; XBMC erop zetten en op tv gebruiken e.d.

Hopelijk worden de Ramos W30 en W30HD succesverhalen; had wel graag voor 't einde van het jaar een tablet maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren -O-
Keuze zat toch? In het 10,1 inch segment:
Cube U30GT
PiPo M3

En dan binnenkort ook nog eens de Ramos W30 en Ramos W30HD waar ik stiekem wel benieuwd naar ben geworden, aangezien serie's kijken dan prachtig moet zijn op zo'n ding.
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:18:14 #113
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118273854
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:23 schreef nodig het volgende:

[..]

Hmmm, 32gb versie voor 160 euro (Bij BIC, met coupon XMASTOCK) is niet duur. Maar eens even goed over nadenken.
Om hier nog even op terug te komen, ik dacht er later nog aan dat ik maar 11 dollar korting kreeg met die coupon =5% maar zie nu dat ze het gefixed hebben! Je krijgt nu gewoon 20 dollar korting!
Nu dus:
$199,99
¤153,43
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:30:18 #114
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_118274287
Weet iemand of er al een iemand bezig is met een 4.1 update bezig is voor de elf2. De custom rom die ik er nu op staat faalt nu aan alle kanten bijvoorbeeld: apps vallen op eens uit batterij is leeg na 4 standby en meer van dat soort dingen.
BAM dit is 3KB
pi_118274723
Even een vraagje:

Ik wil een android tablet kopen en hoorde dat de Samsung galaxy tab 2 10.1 wel een goede tablet is. De 16 GB wifi kost rond de 300 euro.

Vinden jullie dit een goede tablet of heb je betere rond die prijsklasse?
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:53:32 #116
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_118275155
Beter wacht je ff en haal je een nexus 10.1 waar alle geruchten over gaan
BAM dit is 3KB
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:56:58 #117
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118275276
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:53 schreef Loll het volgende:
Beter wacht je ff en haal je een nexus 10.1 waar alle geruchten over gaan
Oohlalala, betere pixel dichtheid dan de iPad
http://www.pcmweb.nl/nieu(...)ch-retina-nexus.html
Iemand die even een prijs schat? Wel hopen dat er USB aansluiting opzit, hdmi out en sd slot.

quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Even een vraagje:

Ik wil een android tablet kopen en hoorde dat de Samsung galaxy tab 2 10.1 wel een goede tablet is. De 16 GB wifi kost rond de 300 euro.

Vinden jullie dit een goede tablet of heb je betere rond die prijsklasse?
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef nodig het volgende:

[..]

Keuze zat toch? In het 10,1 inch segment:
Cube U30GT
PiPo M3

En dan binnenkort ook nog eens de Ramos W30 en Ramos W30HD waar ik stiekem wel benieuwd naar ben geworden, aangezien serie's kijken dan prachtig moet zijn op zo'n ding.


[ Bericht 26% gewijzigd door nodig op 22-10-2012 12:07:42 ]
pi_118276162
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Even een vraagje:

Ik wil een android tablet kopen en hoorde dat de Samsung galaxy tab 2 10.1 wel een goede tablet is. De 16 GB wifi kost rond de 300 euro.

Vinden jullie dit een goede tablet of heb je betere rond die prijsklasse?
Nee. Zoals Tweakers ook al zegt; er is beter te vinden. Zo is de processor (Omap 4430) verouderd; hoewel deze wel beter omging met mediabestanden (de Tegra 2 heeft problemen met bijv. 1080P; maar deze niet).

De Asus tablets zijn geloof ik wel een aanrader voor dat budget.

Persoonlijk zou ik de 10" tablet van Google ook even afwachten aangezien dat al over 7 dagen is.
Persoonlijk denk ik dat deze tablet óf hetzelfde wordt qua specs als de Nexus 7 behalve het scherm óf beter zoals extra poorten/sd-slot o.i.d. In het eerste geval zal die wel zo'n ruim ¤50 duurder worden, in het tweede geval minstens ¤100 duurder.
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:56 schreef nodig het volgende:
Oohlalala, betere pixel dichtheid dan de iPad
http://www.pcmweb.nl/nieu(...)ch-retina-nexus.html
Iemand die even een prijs schat? Wel hopen dat er USB aansluiting opzit, hdmi out en sd slot.
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:28:04 #119
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118276328
ik zou nu zeker even wachten, even kijken wat Google gaat doen met de geruchten rond een 10 inch tablet.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_118281057
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:28 schreef Klonk het volgende:
ik zou nu zeker even wachten, even kijken wat Google gaat doen met de geruchten rond een 10 inch tablet.
Nja het is een cadeau voor mijn moeder en ik denk dat zij enkel een beetje wil internetten, filmpjes kijken en spelletjes spelen. Dan is zoiets toch wel voldoende?
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:33:19 #121
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118281114
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:31 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Nja het is een cadeau voor mijn moeder en ik denk dat zij enkel een beetje wil internetten, filmpjes kijken en spelletjes spelen. Dan is zoiets toch wel voldoende?
oh, zeker weten :)

tenzij je moeder een enorme nerd is en altijd het nieuwste van het nieuwste wil hebben op het gebied van updates van android :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_118284460
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:18 schreef nodig het volgende:

[..]

Om hier nog even op terug te komen, ik dacht er later nog aan dat ik maar 11 dollar korting kreeg met die coupon =5% maar zie nu dat ze het gefixed hebben! Je krijgt nu gewoon 20 dollar korting!
Nu dus:
$199,99
¤153,43
lekker hoor :+

*Toch maar Cube U30GT volgende maand bestellen!!* :Y)

[ Bericht 9% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 22-10-2012 16:28:43 ]
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:25:09 #123
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118289245
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:22 schreef nodig het volgende:

[..]

Over Ainol Novo 7's gesproken, hoe bevalt jou Novo 7 Fire? Of durf je hem nog steeds niet te gebruiken :P

Antwoord hier maar Android tablet discussie topic #29 GPUs en CPUs
Inmiddels is er zelfs een fix voor de touchscreen (mocht dat misgaan) en CM10 heeft men ook al gepoort. :Y
Alleen musquitosound en 'popping' heeft iedereen zo'n beetje nog last van.
Kan 'em eigenlijk wel gaan gebruiken, maar wil eigenlijk eerst die smartcover erom hebben (24/9 verzonden :( ).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:27:44 #124
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118289356
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

lekker hoor :+

*Toch maar Cube U30GT volgende maand bestellen!!* :Y)
Beter dat je hem dan 31 Oktober besteld, anders moet je ¤7,50 meer betalen :P
pi_118289482
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:27 schreef nodig het volgende:

[..]

Beter dat je hem dan 31 Oktober besteld, anders moet je ¤7,50 meer betalen :P
Neuh,18 November :P
  maandag 22 oktober 2012 @ 18:30:24 #126
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118291847
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Neuh,18 November :P
Kijk dan ook even wat de Ramos W30HD gaat doen als je toch nog even wacht.

http://tabletrepublic.com(...)mpressions-3027.html
pi_118292309
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:30 schreef nodig het volgende:

[..]

Kijk dan ook even wat de Ramos W30HD gaat doen als je toch nog even wacht.

http://tabletrepublic.com(...)mpressions-3027.html
ik weet het al o|O

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 22-10-2012 21:37:12 ]
pi_118301178
@Shiznuts: jij hebt toch ook de Hyundai Hold X Dual Core 7 Inch IPS Screen Android 4.1 Tablet PC RK3066 Ultrathin Bluetooth 8GB (gehad)?

Zijn daar nog nadelen aan:
bluetooth, schermgevoeligheid, software, wifi, batterij?

Ik overweeg deze als alternatief voor de Ainol Fire namelijk :)
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:29:45 #129
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118301445
Nope, ik had/heb de Hyundai A7HD. ;)

Daarvan is het zwaktepuntje de relatief zwakke Wifi-ontvangst, waardoor 'ie voor public hotspots zoals ergens in de stad of in een hotel niet erg geschikt is.

De Hold X is weer een ander formaat/tablet. Moet je ff op Slatedroid inlezen, is geloof ik ook niet zonder flaws.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118302746
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:29 schreef shiznuts het volgende:
Nope, ik had/heb de Hyundai A7HD. ;)

Daarvan is het zwaktepuntje de relatief zwakke Wifi-ontvangst, waardoor 'ie voor public hotspots zoals ergens in de stad of in een hotel niet erg geschikt is.

De Hold X is weer een ander formaat/tablet. Moet je ff op Slatedroid inlezen, is geloof ik ook niet zonder flaws.
Jij hebt ook overal een antwoord op: chapeau!

Ik ga me inlezen......misschien wachten op de Ainol Venus? Daar uemand al een mening over?

Korte en krachtige vraag: wat is de beste allround/bang for the bucks 10 incher? De Cube U30gt? Ramos? Of wachten op de nieuwe Ramos en / of Ainol's?
Is voor schoonouders dus gebruiksgemak (werkt out-the-box), snelheid en accu zullen wel het belangrijkste zijn.
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:56:14 #131
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118303131
Mensen zijn redelijk tevreden met de laatste batches van de Cube U30GT 10.1" hoewel ik daar altijd nog een beetje sceptisch rondom ben. :P Je hebt ook nog altijd de 10.1" YuanDao / Window N101 II. Of de M3 ofzo?

Zelf wil ik ook nog wel een 10.1"-er. Avontuur begon ooit met een 10.1" Archos G8 101IT. ;) Beviel wel... maar 7" bevalt eigenlijk ook wel. Zou eigenlijk er eens een 10.1" naast moeten gaan gebruiken, kijken wat nou eigenlijk het ultieme formaat voor me is. Maar daarvoor wacht ik nog ff op meer info rondom de quadcores, Ramos, Sanei, Ampe, Ainol enz etc. De C94 van Zenithink vond ik i.i.g. en beetje tegenvallen, vooral qua resolutie. Kat uit de boom kijken is inderdaad het beste plan denk ik. Zal 'em ergens volgende maand wel bestellen. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118303302
Ik zit er sterk over te denken om een tablet te kopen. Ik zoek een tablet die ik vooral zal gebruiken om te internetten en zo af en toe in het vliegtuig een film te kijken. Zo af en toe wil ik er ook een spel op kunnen spelen.

Nu heb ik zelf al wel gekeken en kwam eigenlijk op de galaxy tab 2 uit, maar daar is lang niet iedereen positief over.

Budget ligt rond de ¤300. Wat zouden jullie hiervoor doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Swennus op 22-10-2012 22:04:20 ]
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_118303408
quote:
Today i got the release dates for both models in China.

Ramos W30 Nov.12th
Ramos W30HD Nov.25th

Pricing is still not set.
Bron.
Nope, dat wordt geen tablet voor mij this christmas ;(
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:03:26 #134
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118303592
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef Swennus het volgende:
Ik zit er sterk over te denken om een tablet te kopen. Ik zoek een tablet die ik vooral zal gebruiken om te internetten en zo af en toe in het vliegtuig een filmp te kijken. Zo af en toe wil ik er ook een spel op kunnen spelen.

Nu heb ik zelf al wel gekeken en kwam eigenlijk op de galaxy tab 2 uit, maar daar is lang niet iedereen positief over.

Budget ligt rond de ¤300. Wat zouden jullie hiervoor doen?
Een paar posts boven je vraagt iemand precies hetzelfde.
Lees de antwoorden daarop eens?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118304161
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Een paar posts boven je vraagt iemand precies hetzelfde.
Lees de antwoorden daarop eens?
Excuses had dit zo even niet gezien.

Wat denken jullie dat de release datum zal worden voor de nieuwe google tablet? zal dit nog dit jaar zijn? Of is hier echt niets over te zeggen.
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:13:48 #136
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118304359
Moeilijk te zeggen. Hoelang duurde de upgrade van 4.0.x naar 4.1.x? ;)
Als 4.2.x op die tablet moet komen... zal het wel wat later zijn?
Maar goed, strategisch eind oktober een persconferentie en in december, de feestmaand, in de winkels hebben liggen is natuurlijk ook een scenario... Who knows.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118304621
Die kans is natuurlijk aanwezig ja. Nu is het voor mij de overweging of ik nog zo lang wil wachten. Galaxy Tab 2 is nu ¤300, maar is zonde als die over een korte tijd ver achterhaald is... Maar wil ook graag een tablet mee voor op de vakantie over 3 weken...
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:20:25 #138
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118304801
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef Swennus het volgende:
Die kans is natuurlijk aanwezig ja. Nu is het voor mij de overweging of ik nog zo lang wil wachten. Galaxy Tab 2 is nu ¤300, maar is zonde als die over een korte tijd ver achterhaald is... Maar wil ook graag een tablet mee voor op de vakantie over 3 weken...
Eerst maar eens 29 september afwachten dus ;)
pi_118304863
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:20 schreef nodig het volgende:

[..]

Eerst maar eens 29 september afwachten dus ;)
Laat ik dat eerst maar eens doen ja :D
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:23:14 #140
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118304986
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:20 schreef nodig het volgende:

[..]

Eerst maar eens 29 september afwachten dus ;)
Pfff... da's wel heel lang wachten dan. Waarom zou je dat doen? :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:26:55 #141
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118305228
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:23 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Pfff... da's wel heel lang wachten dan. Waarom zou je dat doen? :+
Ik bedoel natuurlijk oktober :P Word als het goed is de Nexus 10.1 gepresenteerd :D
pi_118306514
Ok, ainol novo 7 crystal bestelling ga ik annuleren denk ik. De volgende 'batch' komt pas over een week of meer. En ik wacht al best lang. Pandawill houdt me ook totaal niet op de hoogte, ik moet eerst een uur in de chat zitten voordat ik weet wat mijn orderstatus is :P

Ik zat te denken aan deze tablet als alternatief(kost net zo veel/weinig;
http://www.pandawill.com/(...)8g-black-p68416.html

Doen?
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:50:59 #143
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118306831
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:46 schreef Peunage het volgende:
Ok, ainol novo 7 crystal bestelling ga ik annuleren denk ik. De volgende 'batch' komt pas over een week of meer. En ik wacht al best lang. Pandawill houdt me ook totaal niet op de hoogte, ik moet eerst een uur in de chat zitten voordat ik weet wat mijn orderstatus is :P

Ik zat te denken aan deze tablet als alternatief(kost net zo veel/weinig;
http://www.pandawill.com/(...)8g-black-p68416.html

Doen?
igg niet via PandaWill, doe het dan via www.buyincoins.com met coupon: XMASTOCK en anders via banggood.com
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:53:43 #144
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118307001
Buyincoins idd! ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118307409
Hallo
Ik zat er over te denken om de Ainol Fire te bestellen via BuyinCoins. Hoe lang duurt 't voor ze daar bezorgen, en zijn er nog dingen die ik moet weten?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  maandag 22 oktober 2012 @ 23:04:11 #146
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118307572
BIC is een van de rapste. :Y Uitstekende service.

Volgens mij hebben alle Fires last van een musqito-sound (als je heel heel dichtbij luistert en je geen omgevingsgeluid hebt) en af en toe wat 'pops' van de speaker waar een stroom op komt te staan als 'ie 'wakker' wordt gemaakt.

De Aurora II/Crystal is een safer bet. Of je moet ff researchen of de Fire-batches al verbeterd zijn.

- edit - Ach so, musquito-sound is GONE (checked and found working :Y ).

[ Bericht 12% gewijzigd door shiz op 23-10-2012 00:05:18 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118307672
Oh, volgens de post boven me zit 't daar wel goed.

edit; boven de vorige post én boven deze post
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_118307760
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 23:04 schreef shiznuts het volgende:
BIC is een van de rapste. :Y Uitstekende service.

Volgens mij hebben alle Fires last van een musqito-sound (als je heel heel dichtbij luistert en je geen omgevingsgeluid hebt) en af en toe wat 'pops' van de speaker waar een stroom op komt te staan als 'ie 'wakker' wordt gemaakt.

De Aurora II/Crystal is een safer bet. Of je moet ff researchen of de Fire-batches al verbeterd zijn.
Ga ik doen
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  maandag 22 oktober 2012 @ 23:08:45 #149
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118307865
quote:
6s.gif Op maandag 22 oktober 2012 23:01 schreef Quir het volgende:
Hallo
Ik zat er over te denken om de Ainol Fire te bestellen via BuyinCoins. Hoe lang duurt 't voor ze daar bezorgen, en zijn er nog dingen die ik moet weten?
idd zoals shiz zegt :P
Vergeet de coupon XMASTOCK niet bij BIC ;)
pi_118312392
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 23:08 schreef nodig het volgende:

[..]

idd zoals shiz zegt :P
Vergeet de coupon XMASTOCK niet bij BIC ;)
Ik wacht wel :+
pi_118326720
Als ik het zo lees is de 10.1" Cube U30GT Dual Core wel een goede tablet voor de prijs. En dan koop ik hem bij BIC. Morgen maar even bestellen. Of zijn er betere voor deze prijsklasse?

Voor mijn ma heb ik trouwens de samsung galaxy tab 2 10.1 besteld. :P
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:56:45 #152
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118326925
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Als ik het zo lees is de 10.1" Cube U30GT Dual Core wel een goede tablet voor de prijs. En dan koop ik hem bij BIC. Morgen maar even bestellen. Of zijn er betere voor deze prijsklasse?

Voor mijn ma heb ik trouwens de samsung galaxy tab 2 10.1 besteld. :P
In die prijsklasse niet, waar je naar kan kijken zijn de concurrenten van de Cube U30GT en dan kom je uit bij de PiPo M3 (nog niet zolang uit) en de Window n101 (slechte firmware blahblah)

Als je een HD tablet wilt (hoge resolutie) zal je bijvoorbeeld kunnen wachten op de Ramos W30HD (300 dollar bij lightake pre-order op het moment) daar zit dan ook een quad-core in. En over 5 dagen word de Nexus 10 waarschijnlijk gepresenteerd, speculaties zeggen dat ie een nog hogere pixeldichtheid krijgt dat de iPad 3 ;) Maarja, in deze alinea zit je dus wel in de hogere prijsklasse.
pi_118327523
Als ik de reacties hier lees wordt de Cube als een van de betere gevonden, maar ik vond ook deze.

Ampe A10 Quad Core i.MX6Q 1.2GHz 10.1 Inch IPS Android 4.0 16GB Tablet
Quadcore processor tov dual core (cube)
Vivante GC2000 GPU tov mali van de cube
8000mah tov 7200 van de cube

mis ik iets? want deze ziet er zo toch beter uit...
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_118327816
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:56 schreef nodig het volgende:

[..]

In die prijsklasse niet, waar je naar kan kijken zijn de concurrenten van de Cube U30GT en dan kom je uit bij de PiPo M3 (nog niet zolang uit) en de Window n101 (slechte firmware blahblah)

Als je een HD tablet wilt (hoge resolutie) zal je bijvoorbeeld kunnen wachten op de Ramos W30HD (300 dollar bij lightake pre-order op het moment) daar zit dan ook een quad-core in. En over 5 dagen word de Nexus 10 waarschijnlijk gepresenteerd, speculaties zeggen dat ie een nog hogere pixeldichtheid krijgt dat de iPad 3 ;) Maarja, in deze alinea zit je dus wel in de hogere prijsklasse.
Das niet mis!
Nja, ik wil niet teveel uitgeven. Ik heb hier nog een high end laptop waar ik op werk. Dit is puur voor internet, filmpjes en een beetje spelletjes spelen.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:21:18 #155
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118327936
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef Haque het volgende:
Als ik de reacties hier lees wordt de Cube als een van de betere gevonden, maar ik vond ook deze.

Ampe A10 Quad Core i.MX6Q 1.2GHz 10.1 Inch IPS Android 4.0 16GB Tablet
Quadcore processor tov dual core (cube)
Vivante GC2000 GPU tov mali van de cube
8000mah tov 7200 van de cube

mis ik iets? want deze ziet er zo toch beter uit...
http://www.slatedroid.com(...)ad-core-cpu-devices/

Lees jezelf daar maar even in. Hij doet niet onder voor een Rockchip 3066 lees ik al ;)
pi_118328087
http://www2.buyincoins.co(...)s-product-19326.html

Hoe is de Sanei N10 dan ten opzichte van de Cube U30? De prijs is bijna hetzelfde maar de Sanei N10 is quad core?
pi_118328678
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef Haque het volgende:
Als ik de reacties hier lees wordt de Cube als een van de betere gevonden, maar ik vond ook deze.

Ampe A10 Quad Core i.MX6Q 1.2GHz 10.1 Inch IPS Android 4.0 16GB Tablet
Quadcore processor tov dual core (cube)
Vivante GC2000 GPU tov mali van de cube
8000mah tov 7200 van de cube

mis ik iets? want deze ziet er zo toch beter uit...
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:21 schreef nodig het volgende:

[..]

http://www.slatedroid.com(...)ad-core-cpu-devices/

Lees jezelf daar maar even in. Hij doet niet onder voor een Rockchip 3066 lees ik al ;)
Mag ook wel; quad core vs. dual core.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
http://www2.buyincoins.co(...)s-product-19326.html

Hoe is de Sanei N10 dan ten opzichte van de Cube U30? De prijs is bijna hetzelfde maar de Sanei N10 is quad core?
Persoonlijk zou ik (nog) niet voor de Sanei N10 of Ampe A10 gaan. Ze hebben wat mij betreft nog te veel kinderziektes, zoals lag in UI en slechte batterijduur.

De Cube U30GT had ook genoeg problemen maar iemand hierboven is er goed tevreden mee, dus dat is misschien nu wel een goede keuze.
Wil je per se een quadcore; wacht op de Ramos W30 of W30HD (verschil; laatste heeft hoge resolutie scherm). Deze heeft een Samsung 4412 processor welke ook in de Samsung Galaxy S3, One 10.1" zit; en dat is een erg goede CPU.

Jammer is alleen het volgende:
quote:
Today i got the release dates for both models in China.

Ramos W30 Nov.12th
Ramos W30HD Nov.25th

Pricing is still not set.
Bron.
quote:
Nope, dat wordt geen tablet voor mij this christmas ;(
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:44:59 #158
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118328794
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
http://www2.buyincoins.co(...)s-product-19326.html

Hoe is de Sanei N10 dan ten opzichte van de Cube U30? De prijs is bijna hetzelfde maar de Sanei N10 is quad core?
Die Quadcore is in de praktijk niet echt sneller dan een Rockchip 3066 ;) Hij draait ook maar op 1,2ghz.
pi_118329232
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:44 schreef nodig het volgende:

[..]

Die Quadcore is in de praktijk niet echt sneller dan een Rockchip 3066 ;) Hij draait ook maar op 1,2ghz.
Ok, dan ga ik na al de positieve geluiden toch voor de Cube. 150 euro is geen geld voor een behoorlijke tablet.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:28:21 #160
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118330343


Ik vind die rand om de Ramos W30HD best mooi, netzo iets als bij mijn ipod of iphone 3gs bijv. Toch jammer dat we daarop moeten wachten tot 25 november. Ben best benieuwd hoe die zich gaat meten tov de waarschijnlijk volgende week gepresenteerde Nexus 10, maar heb zo'n idee dat die Nexus qua prijs te hoog word..

Wil natuurlijk wel de 2gb versie, maar die staat nog nergens vermeld :(



[ Bericht 25% gewijzigd door nodig op 23-10-2012 15:34:54 ]
pi_118333270
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:44 schreef nodig het volgende:

[..]

Die Quadcore is in de praktijk niet echt sneller dan een Rockchip 3066 ;) Hij draait ook maar op 1,2ghz.
RK3066 ftw _O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
http://www2.buyincoins.co(...)s-product-19326.html

Hoe is de Sanei N10 dan ten opzichte van de Cube U30? De prijs is bijna hetzelfde maar de Sanei N10 is quad core?
beter Cube U30GT kopen :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:28 schreef nodig het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind die rand om de Ramos W30HD best mooi, netzo iets als bij mijn ipod of iphone 3gs bijv. Toch jammer dat we daarop moeten wachten tot 25 november. Ben best benieuwd hoe die zich gaat meten tov de waarschijnlijk volgende week gepresenteerde Nexus 10, maar heb zo'n idee dat die Nexus qua prijs te hoog word..

Wil natuurlijk wel de 2gb versie, maar die staat nog nergens vermeld :(

[ afbeelding ]
wel mooi tablet :+
pi_118334103
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

RK3066 ftw _O_

[..]

beter Cube U30GT kopen :P

[..]

wel mooi tablet :+
Ja, na het bekijken van allerlei youtube filmpjes ga ik toch de U30GT morgen even aanschaffen. Wel klote is dat je altijd lang moet wachten of gaat dat wel snel bij BIC?


Ziet er wel smooth uit.
pi_118334171
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja, na het bekijken van allerlei youtube filmpjes ga ik toch de U30GT morgen even aanschaffen. Wel klote is dat je altijd lang moet wachten of gaat dat wel snel bij BIC?


Ziet er wel smooth uit.
BIC? :?

Ik bestel al 2 jaar via AliExpress >:)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:13:12 #164
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118334501
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja, na het bekijken van allerlei youtube filmpjes ga ik toch de U30GT morgen even aanschaffen. Wel klote is dat je altijd lang moet wachten of gaat dat wel snel bij BIC?


Ziet er wel smooth uit.
Of t lang wachten is bij BIC? Ken je Dealextreme? Ik leg even dmv een foto het verschil tussen die 2 uit.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:21:48 #165
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118334809
!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118335819
:P
Wou al zeggen bic heb ik altijd binnen een week binnen.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:49:38 #167
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118338046
Verschil DX en BIC is Hongkong Post versus China Post. China post kun je weeeeken op wachten... :') Heb mn portable accu (ebay) via chinapost nog steeds niet, besteld 16 september... :') BIC duurde bij mn aurora II ongeveer 3 week. Grotere pakjes gaan op basis van beschikbaarheid, is dus mazzel hebben of niet ;-)

Nog even wat bevindingen over de cube, die van mij geeft af en toe een stuk onresponsief touchscreen. Een reboot verhelpt dit, maar het is wel vervelend! (met touch analyzer zie je dat het stukje (random vormen/afmetingen, vandaar zo vreemd) helemaa niet wordt herkend!) Er is op de chinese bloatware 4.1 versie nog geen goed stabiel alternatief... 900supersport heeft op freaktab een 4.1.1. - 1.1 van zijn originele 4.0.4 uitgebracht, maar deze is qua kernel en boot nog niet stabiel genoeg naar mijn mening. Verder werkt de cube perfect, op een ietwat slechte ontvangst van de wifi na. Zou hem alsnog voor mezelf gaan halen als ik er eentje zou willen atm.

Het bijgeleverde microusbkabeltje deed het overigens niet, De bijgeleverde oordopjes waren van aardige kwaliteit, naar chinese begrippen. Elijah had een verloopstekkertje naar EU er bij gedaan en mn pa heeft dat met secondelijm aan de originele charger gelijmd, dit werkt prima :)
Koekje d'r bij?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:07:48 #168
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118338750
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:49 schreef eleganza het volgende:
Verschil DX en BIC is Hongkong Post versus China Post. China post kun je weeeeken op wachten... :') Heb mn portable accu (ebay) via chinapost nog steeds niet, besteld 16 september... :') BIC duurde bij mn aurora II ongeveer 3 week. Grotere pakjes gaan op basis van beschikbaarheid, is dus mazzel hebben of niet ;-)
Dat zou ik toch checken ;). BIC verstuurd ook 90% van de gevallen met China post.
Waar vaak het verschil is is met welke shipping agent ze het versturen. Die agents zijn een soort parcle international die een X aantal pakketjes in één keer aanbieden en dus goedkoper kunnen.

DX en sommige anders sellers/shops gebruiken soms zeer trage agents :(.

Laatst hier 3 pakketjes via CP binnen 8-10 dagen binnen (valt best mee dus ;)!). HongKong post heb ik de laatste maand(en) niks via ontvangen nu ik zo nadenk :o

quote:
Nog even wat bevindingen over de cube, die van mij geeft af en toe een stuk onresponsief touchscreen. Een reboot verhelpt dit, maar het is wel vervelend! (met touch analyzer zie je dat het stukje (random vormen/afmetingen, vandaar zo vreemd) helemaa niet wordt herkend!) Er is op de chinese bloatware 4.1 versie nog geen goed stabiel alternatief... 900supersport heeft op freaktab een 4.1.1. - 1.1 van zijn originele 4.0.4 uitgebracht, maar deze is qua kernel en boot nog niet stabiel genoeg naar mijn mening. Verder werkt de cube perfect, op een ietwat slechte ontvangst van de wifi na. Zou hem alsnog voor mezelf gaan halen als ik er eentje zou willen atm.

Het bijgeleverde microusbkabeltje deed het overigens niet, De bijgeleverde oordopjes waren van aardige kwaliteit, naar chinese begrippen. Elijah had een verloopstekkertje naar EU er bij gedaan en mn pa heeft dat met secondelijm aan de originele charger gelijmd, dit werkt prima :)
Jammer van het touchscreen, maar zoals je zegt lijkt het dus een firmware issue, hopen dat het snel gefixed wordt.

Zelf hoop ik dat de er morgen eindelijk wat bekend wordt over de Ramos W30 (dacht dat dat vandaag al zo zou zijn, maar weinig gezien).

De W30HD duurt nog even las ik al :'( Maar dan kan tegen die tijd de 1e W30 vast wel weer richting een nieuw huis :P!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:09:36 #169
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118338844
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat zou ik toch checken ;). BIC verstuurd ook 90% van de gevallen met China post.
Waar vaak het verschil is is met welke shipping agent ze het versturen. Die agents zijn een soort parcle international die een X aantal pakketjes in één keer aanbieden en dus goedkoper kunnen.

DX en sommige anders sellers/shops gebruiken soms zeer trage agents :(.

Laatst hier 3 pakketjes via CP binnen 8-10 dagen binnen (valt best mee dus ;)!). HongKong post heb ik de laatste maand(en) niks via ontvangen nu ik zo nadenk :o

[..]

Jammer van het touchscreen, maar zoals je zegt lijkt het dus een firmware issue, hopen dat het snel gefixed wordt.

Zelf hoop ik dat de er morgen eindelijk wat bekend wordt over de Ramos W30 (dacht dat dat vandaag al zo zou zijn, maar weinig gezien).

De W30HD duurt nog even las ik al :'( Maar dan kan tegen die tijd de 1e W30 vast wel weer richting een nieuw huis :P!

Eerst een uitgebreide review voordat die doorverhuist hé ;)
pi_118344094
Ik ben ook op zoek naar een tablet. Heb mijn Jiayu g3 telefoon geannuleerd en zoek nu naar een 10 inch tablet voor ongeveer hetzelfde geld (meer of minder, 130 euro). 3g erbij zou geweldig zijn maar is niet verplicht ofzo, iemand een aanrader?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:51:40 #171
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118344572
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:41 schreef emmyemmy het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een tablet. Heb mijn Jiayu g3 telefoon geannuleerd en zoek nu naar een 10 inch tablet voor ongeveer hetzelfde geld (meer of minder, 130 euro). 3g erbij zou geweldig zijn maar is niet verplicht ofzo, iemand een aanrader?
Voor iets meer heb je ook iets goed. Moet je even paar pagina's teruglezen gaat namelijk voornamelijk over 10,1 inchers. Meeste zijn echter wel in een iets hogere prijsklasse van ongeveer 150 euro tot 250 euro is besproken ;) Mocht je iets hebben gevonden dat je zint, kijk even gebruikerservaringen etc op www.slatedroid.com
pi_118344632
Mja 100 euro extra is teveel :P Zo'n 30 euro bijbetalen ongeveer is oké.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:57:35 #173
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118344858
http://www.pandawill.com/(...)mi-white-p68335.html i.c.m. 'panda4fok'-coupon = $170.99 ~> 130 EUR.

More here: http://zenithink.com/Eproducts_C94.php

Ik weet alleen niet hoe 'ie bevalt. Schermresolutie en accucapaciteit hadden beter gekund, but then again, daar is de prijs dan naar. De rest zit al gauw rond de 200+ usd.

Oh ja, dit is ook nog een idee...
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef shiznuts het volgende:
Zoiets is misschien ook wel gewoon wat... http://www.conrad.nl/ce/nl/product/878880
Heb je in ieder geval geen risico dat er nog eens importtax overheen komt. ;)

[ Bericht 20% gewijzigd door shiz op 23-10-2012 21:04:30 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118348258
De Ainol Fire is besteld.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:09:43 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118349675
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef Quir het volgende:
De Ainol Fire is besteld.
Met zoeentje erbij? :9
+ Had m'n post gisteren nog geüpdatet:
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 23:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]

- edit - Ach so, musquito-sound is GONE (checked and found working :Y ).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118350087
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:09 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Met zoeentje erbij? :9
+ Had m'n post gisteren nog geüpdatet:

[..]

Jep, had het nog gezien. Dat gaf de doorslag, bedankt voor het nakijken.
't Hoesje zelf heb ik er niet bij besteld, was van plan er een mee te nemen uit de stad. Maar die op Pandawill ziet er wel oké uit, en is op maat.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_118350416
Ik zit al langer dan een uur in de Pandawill chatsupport, en ik zit al best wel lang op 4de plaats. Maar ik durf niet te refreshen.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:35:24 #178
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118351754
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:20 schreef Peunage het volgende:
Ik zit al langer dan een uur in de Pandawill chatsupport, en ik zit al best wel lang op 4de plaats. Maar ik durf niet te refreshen.
Moeten die gekke chinezen niet slapen dan?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:46:06 #179
58560 Oksel
Gezellig.
pi_118352880
Zijn de Chinese tablets al betrouwbaar en snel?

Kortom; krijg je meer waar voor je geld bij een Chinese tablet dan bij bijv. deze?
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/878880

Zoja.. roept u eens? Prijs maakt me niet heel veel uit :)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:59:40 #180
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118353998
RK3066 is goed genoeg voor 3D games e.d. ^O^
De komende Samsung Exynos tablets zijn al helemaal 'traumhaft'. _O_
Moet je richting de 200 á 300 usd gaan kijken.

Dat eronder is niet zo heul veul soeps, hoewel ik de dualcore Amlogic MX zoals in de Aurora II/Crystal prima vindt.
Maar dat is dan weer 7"-segment.

Die van de Conrad is een goed alternatief als je strikt op budget zit maar toch een 10.1" tablet wilt hebben zonder Chinees-gedoe en gewoon ter gebruik voor wat surfen, mail lezen, YouTube-videos kijken en dergelijke. Maar die daar is een singlecore (vergelijkbaar met Allwinner A10) en verder zoals de prijs doet vermoeden weinig beïndrukkend.

Als geld maar een kleine rol speelt... waarom niet kijken naar een Asus Transfomer? TF300 ofzo?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118355809
quote:
Oct 22, 2012 12:52:00 PM Status:Arrival at inward office of exchange, Location:AMSTERDAM
:o M'n armbandje is in Nederland. Iemand in Rotterdam mag 'm ontvangen misschien? :') _O-
Morgen Post-NL bellen en code omzetten. (Doe niet aan twitter :r )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:31:32 #182
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118356119
Gholy crapgh. :P Keep us updated. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118360312
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:49 schreef eleganza het volgende:
Verschil DX en BIC is Hongkong Post versus China Post. China post kun je weeeeken op wachten... :') Heb mn portable accu (ebay) via chinapost nog steeds niet, besteld 16 september... :') BIC duurde bij mn aurora II ongeveer 3 week. Grotere pakjes gaan op basis van beschikbaarheid, is dus mazzel hebben of niet ;-)

Nog even wat bevindingen over de cube, die van mij geeft af en toe een stuk onresponsief touchscreen. Een reboot verhelpt dit, maar het is wel vervelend! (met touch analyzer zie je dat het stukje (random vormen/afmetingen, vandaar zo vreemd) helemaa niet wordt herkend!) Er is op de chinese bloatware 4.1 versie nog geen goed stabiel alternatief... 900supersport heeft op freaktab een 4.1.1. - 1.1 van zijn originele 4.0.4 uitgebracht, maar deze is qua kernel en boot nog niet stabiel genoeg naar mijn mening. Verder werkt de cube perfect, op een ietwat slechte ontvangst van de wifi na. Zou hem alsnog voor mezelf gaan halen als ik er eentje zou willen atm.

Het bijgeleverde microusbkabeltje deed het overigens niet, De bijgeleverde oordopjes waren van aardige kwaliteit, naar chinese begrippen. Elijah had een verloopstekkertje naar EU er bij gedaan en mn pa heeft dat met secondelijm aan de originele charger gelijmd, dit werkt prima :)
Met DHL Express laten bezorgen dus!! O-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef shiznuts het volgende:
RK3066 is goed genoeg voor 3D games e.d. ^O^
De komende Samsung Exynos tablets zijn al helemaal 'traumhaft'. _O_
Moet je richting de 200 á 300 usd gaan kijken.

Dat eronder is niet zo heul veul soeps, hoewel ik de dualcore Amlogic MX zoals in de Aurora II/Crystal prima vindt.
Maar dat is dan weer 7"-segment.

Die van de Conrad is een goed alternatief als je strikt op budget zit maar toch een 10.1" tablet wilt hebben zonder Chinees-gedoe en gewoon ter gebruik voor wat surfen, mail lezen, YouTube-videos kijken en dergelijke. Maar die daar is een singlecore (vergelijkbaar met Allwinner A10) en verder zoals de prijs doet vermoeden weinig beïndrukkend.

Als geld maar een kleine rol speelt... waarom niet kijken naar een Asus Transfomer? TF300 ofzo?
Asus Transformer 300 resultaten was toch lager dan een Cube U30GT in een benchmark? :+ :P

quote:
11s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:26 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

:o M'n armbandje is in Nederland. Iemand in Rotterdam mag 'm ontvangen misschien? :') _O-
Morgen Post-NL bellen en code omzetten. (Doe niet aan twitter :r )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat voor tablet? :*
pi_118363156
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 01:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Met DHL Express laten bezorgen dus!! O-)

[..]

Asus Transformer 300 resultaten was toch lager dan een Cube U30GT in een benchmark? :+ :P

[..]

wat voor tablet? :*
De HP Touchpad toch? Hebben jullie niet gewoon allemaal weer dezelfde trackcode gekregen :P
pi_118363623
Tot hoeveel geld mag je tablets invoeren in Nederland zonder douanekosten te betalen ? ;)
  woensdag 24 oktober 2012 @ 09:24:02 #186
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118363815
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:26 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

:o M'n armbandje is in Nederland. Iemand in Rotterdam mag 'm ontvangen misschien? :') _O-
Morgen Post-NL bellen en code omzetten. (Doe niet aan twitter :r )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you kidding!

Ere-gisteren een claim gemaakt, gisteren antwoord:
quote:
Hi RobertNL,

Good news! We issued you a full refund of $62.99 on Oct 23, 2012. The refund includes the purchase price plus original shipping and has been credited to your PayPal account. Please log in to PayPal and view the History page if you don't see it in your PayPal balance.

Decision:
This case has been decided in your favor.

Comments:
We didn't receive valid tracking information from the seller. We're sorry you had a problem with your purchase, and we're issuing you a refund for this case.
Het mooie was dat de seller de case omzette in een claim, maar de tracking blijkbaar niet werkte :P!

quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 09:13 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Tot hoeveel geld mag je tablets invoeren in Nederland zonder douanekosten te betalen ? ;)
< =22 euro = 0
< =150 euro = 21% (BTW) + 12.50 euro (kosten PostNL)
> 150+ euro = 21% (BTW) + x% (invoerrechten) + (kosten PostNL)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118365009
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 09:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Are you kidding!

Ere-gisteren een claim gemaakt, gisteren antwoord:

[..]

Het mooie was dat de seller de case omzette in een claim, maar de tracking blijkbaar niet werkte :P!

[..]

< =22 euro = 0
< =150 euro = 21% (BTW) + 12.50 euro (kosten PostNL)
> 150+ euro = 21% (BTW) + x% (invoerrechten) + (kosten PostNL)
Algemeen bekend dus :+
pi_118366480
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Algemeen bekend dus :+
Je kan moeilijk 22 euro op het pakketje laten zetten voor de douane :7
  woensdag 24 oktober 2012 @ 10:59:49 #189
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118366552
Duurde precies een maand, maar hij heeft het gehaald.
M'n Cheese case. :Y) Voor m'n Fire.
(Inmiddels ook bij Pandawill te halen, met coupon voor extra korting)

Was nog niet eenvoudig om perfect alignment te krijgen. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Je kan moeilijk 22 euro op het pakketje laten zetten voor de douane :7
Ughm. O-) Dat is natuurlijk niet aan te raden [..] ..
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118367107
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Je kan moeilijk 22 euro op het pakketje laten zetten voor de douane :7
Heb ik al eerder gedaan :+
pi_118367221
Mn tablet gaat vandaag voor RMA de deur uit. Mn Transformer Prime blijft met regelmaat spontaan rebooten, wordt niet wakker of sluit zichzelf spontaan af na het installeren van een app oid.

Niet echt een aanrader. Al wat verder gekeken voor andere tablet, maar ook weer niet eentje kunnen vinden met dusdanig aanlsuitingen, snelheid etc wat in de buurt komt van de prima. Plus het toetsenbord vind ik toch ook wel erg handig.

Hopelijk biedt de RMA uitkomst en kunnen ze er wat mee, al heb ik er om eerlijk te zijn een hard hoofd in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bartje1981 op 24-10-2012 11:51:33 ]
Music was my first love, and it will be my last.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 11:38:25 #192
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118367846
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Heb ik al eerder gedaan :+
Dat mag hier op FOK! om wille van de regels dus niet besproken worden...
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:20 schreef Bartje1981 het volgende:
Mn tablet gaat vandaag voor RMA de deur uit. Mn Transformer prima blijft met regelmaat spontaan rebooten, wordt niet wakker of sluit zichzelf spontaan af na het installeren van een app oid.

Niet echt een aanrader. Al wat verder gekeken voor andere tablet, maar ook weer niet eentje kunnen vinden met dusdanig aanlsuitingen, snelheid etc wat in de buurt komt van de prima. Plus het toetsenbord vind ik toch ook wel erg handig.

Hopelijk biedt de RMA uitkomst en kunnen ze er wat mee, al heb ik er om eerlijk te zijn een hard hoofd in.
Welke TF heb je? De 101 had dit probleem eerst maar sinds een update geen last meer van.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118368387
Ik heb de Prime, de TF201 dus.
Hoor van meer mensen dat ze naar de update naar JB deze problemen niet meer hadden. Maar ik dus wel, zelfs na herhaaldelijke Factory resets. Dus daarom maar besloten een RMA aanvraag te doen.

Lijkt net alsof de processor het niet altijd even goed aan kan, en daarom zichzelf na bijv het installeren van een app uitschakeld. Vreemde is alleen dat hij het dus niet altijd doet. We zullen zien. Tegenwoordig is Asus snel met repareren en heb ik de tablet hopelijk met iets meer dan een week weer terug.
Music was my first love, and it will be my last.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 15:51:17 #194
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118376787
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:53 schreef Bartje1981 het volgende:
Ik heb de Prime, de TF201 dus.
Hoor van meer mensen dat ze naar de update naar JB deze problemen niet meer hadden. Maar ik dus wel, zelfs na herhaaldelijke Factory resets. Dus daarom maar besloten een RMA aanvraag te doen.

Lijkt net alsof de processor het niet altijd even goed aan kan, en daarom zichzelf na bijv het installeren van een app uitschakeld. Vreemde is alleen dat hij het dus niet altijd doet. We zullen zien. Tegenwoordig is Asus snel met repareren en heb ik de tablet hopelijk met iets meer dan een week weer terug.
Raar, hopen dat ze het kunnen fixen zelf was/ben ik nog steeds zeer tevreden met mijn TF101 (snelheid kan iets beter).

quote:
Ramos Digital has announced the Ramos W30 uses Samsung Exynos 4412 four-core processor , 32-nanometer process, integrated 4-core clocked at up to 400MHz, ARM Mali-400 GPU core, with 1080P multi-encoded video hardware decoding, at the same time the Blue Devils W30 with 1GB of RAM and with 16GB or 32GB storage capacity of the fuselage, the Ramos W30 Standard Edition screen size of 10.1-inch, 1280 × 800 resolution, built-in WIFI, Bluetooth, GPS and FM compared with optional final sale The price will be 1280 yuan.
Dus wel GPS (bron: site van Ramos). Was de laatste dagen wat minder zeker doordat het op veel plekken slecht/niet vermeld stond). Helaas niks over de 2GB versie :'(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118378213
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:51 schreef RobertNL het volgende:
Dus wel GPS (bron: site van Ramos). Was de laatste dagen wat minder zeker doordat het op veel plekken slecht/niet vermeld stond). Helaas niks over de 2GB versie :'(
Wat een Chinglish zeg :{

Maar goed, erg jammer dat dit ding zo laat komt, eind november pas. Dus de eerste reviews komen dan ook eind november/begin december. Eerste batch is nooit slim volgens jullie dus geen Ramos W30(HD) voor oud&nieuw :'(

En 1GB vs. 2GB ram, ga je daar nou echt zoveel verschil in merken? Lijkt me niet eerlijk gezegd...
pi_118378530
Apple presenteert wat en de clones zijn er een paar uur later al.

De nieuwe iMac clone (draait Windows 8!)
http://www.gizchina.com/2(...)-windows-8-launched/

En de Mini iPad mag natuurlijk ook niet ontbreken..
http://www.gizchina.com/2(...)ini-ipad-mini-clone/
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:39:44 #197
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118378700
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:35 schreef nodig het volgende:
Apple presenteert wat en de clones zijn er een paar uur later al.

De nieuwe iMac clone (draait Windows 8!)
http://www.gizchina.com/2(...)-windows-8-launched/

En de Mini iPad mag natuurlijk ook niet ontbreken..
http://www.gizchina.com/2(...)ini-ipad-mini-clone/
Muhahahaha :D Daar zaten we op te wachten! :P Vind die tweede kloon overigens niet raar, qua specs iig! En voor 99 dollar zou ik nog overwegen er eentje aan te schaffen :Y)
Als die nep imac een beetje gunstig geprijsd is (rond de 200e) zou ik zelfs die nog overwegen, eigenlijk meer voor de gein. Moet er wel een aardige cpu en grafische kaart inzitten natuurlijk. :s)

Chinezen 8)7 :') O+
Koekje d'r bij?
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:42:12 #198
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118378805
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:39 schreef eleganza het volgende:

[..]

Muhahahaha :D Daar zaten we op te wachten! :P Vind die tweede kloon overigens niet raar, qua specs iig! En voor 99 dollar zou ik nog overwegen er eentje aan te schaffen :Y)
Als die nep imac een beetje gunstig geprijsd is (rond de 200e) zou ik zelfs die nog overwegen, eigenlijk meer voor de gein. Moet er wel een aardige cpu en grafische kaart inzitten natuurlijk. :s)

Chinezen 8)7 :') O+
Ik koop het niet. 90% van de gevallen gewoon te duur (voor de specs) in vegelijking met mooie Chinese merken O+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118378824
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:39 schreef eleganza het volgende:

[..]

Muhahahaha :D Daar zaten we op te wachten! :P Vind die tweede kloon overigens niet raar, qua specs iig! En voor 99 dollar zou ik nog overwegen er eentje aan te schaffen :Y)
Als die nep imac een beetje gunstig geprijsd is (rond de 200e) zou ik zelfs die nog overwegen, eigenlijk meer voor de gein. Moet er wel een aardige cpu en grafische kaart inzitten natuurlijk. :s)

Chinezen 8)7 :') O+
Maar als de doaune dit tegenkomt gaat het toch gelijk de versnipperaar in? :( Of met de douaneman mee naar huis
pi_118380292
Hallo,

ik heb vandaag mijn Onda V701 dual core binnen gekregen (via Aliexpress). Helemaal blij:D Alleen lees ik veel berichten over firmware en uberoid etc. om dat er op te zetten? Kan iemand (aangezien jullie overkomen als de kenners en ik als de leek:P ) uitleggen wat dat toevoegd en of iets degelijks geschikt is voor dit model?
pi_118380593
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Raar, hopen dat ze het kunnen fixen zelf was/ben ik nog steeds zeer tevreden met mijn TF101 (snelheid kan iets beter).

[..]

Dus wel GPS (bron: site van Ramos). Was de laatste dagen wat minder zeker doordat het op veel plekken slecht/niet vermeld stond). Helaas niks over de 2GB versie :'(
Maar geen HDMI. Toch wel zonde voor zo'n tablet als je het mij vraagt.
Music was my first love, and it will be my last.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:45:01 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118380637
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:33 schreef Tinusje88 het volgende:
Hallo,

ik heb vandaag mijn Onda V701 dual core binnen gekregen (via Aliexpress). Helemaal blij:D Alleen lees ik veel berichten over firmware en uberoid etc. om dat er op te zetten? Kan iemand (aangezien jullie overkomen als de kenners en ik als de leek:P ) uitleggen wat dat toevoegd en of iets degelijks geschikt is voor dit model?
ROMs en roots zijn vrijwel altijd aan te raden, omdat je daarmee je tablet vrijer maakt en tweakt. Voor wat er per ROM verbetert moet je echter in tablet-specifieke topics wezen, dat is niet gelijk voor een Ainol Novo7 Aurora II en een Onda V701 bijvoorbeeld, dat hangt van de tablet, fabrikant en de community/users af. Die tablet-specifieke topics vind je op sites als XDA Developers, Slatedroid, Tablet Republic, enz, etc. ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:43 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

Maar geen HDMI. Toch wel zonde voor zo'n tablet als je het mij vraagt.
Da's waar, alle tablets die ik heb hebben HDMI-out. Dus waarom dat laten vallen?
De keren echter dat ik het gebruikt heb? 0. 't Is voor aardig wat mensen overbodige luxe...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 24 oktober 2012 @ 18:20:28 #203
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118381648
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

ROMs en roots zijn vrijwel altijd aan te raden, omdat je daarmee je tablet vrijer maakt en tweakt. Voor wat er per ROM verbetert moet je echter in tablet-specifieke topics wezen, dat is niet gelijk voor een Ainol Novo7 Aurora II en een Onda V701 bijvoorbeeld, dat hangt van de tablet, fabrikant en de community/users af. Die tablet-specifieke topics vind je op sites als XDA Developers, Slatedroid, Tablet Republic, enz, etc. ;)

[..]

Da's waar, alle tablets die ik heb hebben HDMI-out. Dus waarom dat laten vallen?
De keren echter dat ik het gebruikt heb? 0. 't Is voor aardig wat mensen overbodige luxe...
Dit dus, als ik kijk hoe vaak ik het gebruik, dan kan ik het net zo goed via een omweg op mijn syno knallen en met de PI laten afspelen. Maar dat is natuurlijk voor een ieder persoonlijk :P!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 24 oktober 2012 @ 18:29:21 #204
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118381972
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

ROMs en roots zijn vrijwel altijd aan te raden, omdat je daarmee je tablet vrijer maakt en tweakt. Voor wat er per ROM verbetert moet je echter in tablet-specifieke topics wezen, dat is niet gelijk voor een Ainol Novo7 Aurora II en een Onda V701 bijvoorbeeld, dat hangt van de tablet, fabrikant en de community/users af. Die tablet-specifieke topics vind je op sites als XDA Developers, Slatedroid, Tablet Republic, enz, etc. ;)

[..]

Da's waar, alle tablets die ik heb hebben HDMI-out. Dus waarom dat laten vallen?
De keren echter dat ik het gebruikt heb? 0. 't Is voor aardig wat mensen overbodige luxe...
Dit inderdaad, en wel opletten dat je de goeie rom downloadt, voor jouw tablet model. Rooten en flashen van roms hebben het voordeel dat je van al die chinese crap die er bij ontvangst opstaat af kunt komen. Die kun je op de originele rom niet deinstalleren :Y)

HDMI is handig als je bijvoorbeeld een film wil kijken bij iemand anders en die staat dan op jouw tablet. HDMI inpluggen en filmpje kijken met meer mensen. Ook voor fotos is het leuk, heb ik onlangs gedaan met de vakantie van begin deze maand. Zeker met HQ fotos is het op zo'n scherm echt mooi kijken :D (het was wel een smarttv, dus het had ook op een andere manier gekund, maar dit werkt ook echt perfect! :D) Niet uiterste noodzaak dus, maar wel handig! :)
Koekje d'r bij?
pi_118382142
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:45 schreef shiznuts het volgende:
Da's waar, alle tablets die ik heb hebben HDMI-out. Dus waarom dat laten vallen?
De keren echter dat ik het gebruikt heb? 0. 't Is voor aardig wat mensen overbodige luxe...
Haha ja ik ben denk ik dan één van de weinige die het wel gebruikt.
Gebruik het oa voor gamen op de tv, maar ook voor als ik in de nachtdienst zit en de dienst laat het toe om een film te kijken kan ik hem dan ook op de tv aansluiten en dan de film die op de tablet staat kijken.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_118382245
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 18:34 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

Haha ja ik ben denk ik dan één van de weinige die het wel gebruikt.
Gebruik het oa voor gamen op de tv, maar ook voor als ik in de nachtdienst zit en de dienst laat het toe om een film te kijken kan ik hem dan ook op de tv aansluiten en dan de film die op de tablet staat kijken.
Wat doe jij als werk als je zomaar films kan kijken? (klinkt als werk dat precies aansluit bij de doorsnee FOK!ker)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118382295
Hahaha tja beveiliging zo worden we wel eens door de patiënten genoemd ja, maar dat is het niet. Haha nee ben verpleegkundige op een acute opname afdeling van een psychiatrische afdeling. Soms is het rustig en slaapt iedereen en heb je dus tijd voor een film oid.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_118382316
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 18:29 schreef eleganza het volgende:

[..]

Dit inderdaad, en wel opletten dat je de goeie rom downloadt, voor jouw tablet model. Rooten en flashen van roms hebben het voordeel dat je van al die chinese crap die er bij ontvangst opstaat af kunt komen. Die kun je op de originele rom niet deinstalleren :Y)

HDMI is handig als je bijvoorbeeld een film wil kijken bij iemand anders en die staat dan op jouw tablet. HDMI inpluggen en filmpje kijken met meer mensen. Ook voor fotos is het leuk, heb ik onlangs gedaan met de vakantie van begin deze maand. Zeker met HQ fotos is het op zo'n scherm echt mooi kijken :D (het was wel een smarttv, dus het had ook op een andere manier gekund, maar dit werkt ook echt perfect! :D) Niet uiterste noodzaak dus, maar wel handig! :)
Het is lang geleden(Januari 2011) dat ik custom ROM(1x maar) erop heb gezet,maar worden tegenwoordig de systeem bestanden niet overschreven(8 GiB internal storage)?Als je een nieuwe versie erop zet?ik heb 4.0.3 op mijn Aoson M71G! :+


quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat mag hier op FOK! om wille van de regels dus niet besproken worden...

[..]

Welke TF heb je? De 101 had dit probleem eerst maar sinds een update geen last meer van.
Ik had bijna 2 jaar geleden(december 2010) 1 leather keyboard case gekocht,maar geen importkosten betaald bij DHL. :P

[ Bericht 27% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 24-10-2012 18:44:46 ]
pi_118383248
quote:
ROMs en roots zijn vrijwel altijd aan te raden, omdat je daarmee je tablet vrijer maakt en tweakt. Voor wat er per ROM verbetert moet je echter in tablet-specifieke topics wezen, dat is niet gelijk voor een Ainol Novo7 Aurora II en een Onda V701 bijvoorbeeld, dat hangt van de tablet, fabrikant en de community/users af. Die tablet-specifieke topics vind je op sites als XDA Developers, Slatedroid, Tablet Republic, enz, etc. ;)

Kan het zijn dat er geen roots voor bestaan? Want kan er op je voorgestelde sites niks over vinden:) (tenminste, niet over dit specifieke model van onda)
  woensdag 24 oktober 2012 @ 19:05:07 #210
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118383283
Dat zou best kunnen ja. Daarom weegt de support van fabrikant en community altijd mee in de keuze tot aanschaf van een bepaalde tablet. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118383696
wat ik nu heb gevonden is dat de fabrikant zelf rooten al toestaat ofzo.. heb iig wel programma nu gevonden om die chinese apps er af te gooien en daar ging t me vooral om..
  woensdag 24 oktober 2012 @ 19:15:52 #212
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118383746
Ja, veel tablets komen al pre-rooted en met developer-features enabled. :Y
Da's dan boffen. Met een app als Titanium backup gooi je, mits root inderdaad, die Chinese meuk er zo af.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 24 oktober 2012 @ 19:18:10 #213
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118383848
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:15 schreef shiznuts het volgende:
Ja, veel tablets komen al pre-rooted en met developer-features enabled. :Y
Da's dan boffen. Met een app als Titanium backup gooi je, mits root inderdaad, die Chinese meuk er zo af.
Je kan ze ook vaak genoeg gewoon onder het kopje apps direct verwijderen _O-
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 24 oktober 2012 @ 19:26:18 #214
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118384162
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Je kan ze ook vaak genoeg gewoon onder het kopje apps direct verwijderen _O-
Sommige zijn aangekoekt en krijg je zonder schuursponsje niet weg. :(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118384302
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Sommige zijn aangekoekt en krijg je zonder schuursponsje niet weg. :(
haha die waren inderdaad niet onder het kopje apps weg te krijgen helaas:P Maar now there gone:D
pi_118388903
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:29 schreef Tinusje88 het volgende:

[..]

haha die waren inderdaad niet onder het kopje apps weg te krijgen helaas:P Maar now there gone:D
Hoe dan?
pi_118389566
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Sommige zijn aangekoekt en krijg je zonder schuursponsje niet weg. :(
Dat is bij mijn Aoson het geval en er zitten nog contact gegevens op van bedrijf _O-
pi_118390487
Hoe is dat geregeld bij Ainol? Kan ik daar voorgeïnstalleerde apps er gewoon vanaf vegen?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  woensdag 24 oktober 2012 @ 21:36:07 #219
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118391033
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:15 schreef shiznuts het volgende:
Ja, veel tablets komen al pre-rooted en met developer-features enabled. :Y
Da's dan boffen. Met een app als Titanium backup gooi je, mits root inderdaad, die Chinese meuk er zo af.

Óf je flasht er een nieuwe ROM over die al die meuk al weglaat...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118404447
quote:
11s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:28 schreef Quir het volgende:
Hoe is dat geregeld bij Ainol? Kan ik daar voorgeïnstalleerde apps er gewoon vanaf vegen?
Lees
pi_118404501
Ik bedoelde, kan dat zonder root
(pre-rooted?) of onder apps zoals Robert zei? Dat ze er linksom of rechtsom af konden, dat had ik al door.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_118404669
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 03:29 schreef Quir het volgende:
Ik bedoelde, kan dat zonder root
(pre-rooted?) of onder apps zoals Robert zei? Dat ze er linksom of rechtsom af konden, dat had ik al door.
Kan wel,maar it's a pain in the ass :P
pi_118407927
Net de 10.1" Cube U30GT Dual Core Peas Android 4.0 RK3066 1.6GHz Tablet PC 32GB 1G RAM besteld op buyincoins.

Nu wachten :)
  donderdag 25 oktober 2012 @ 11:01:53 #224
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118409072
https://docs.google.com/o(...)2WfpMAgiE-QJ8yrP3h6W
Datum: 1 & 5 november voor de W30 en W30HD...
Heb ook nog de ''volledige'' specsheet van de W30 mocht iemand daar belang bij hebben :P

Gewoon een mailtje naar Ramos support en je weet ineens zoveel meer :P! (NIET op de prijs letten dit is n.l. bij een MOQ van 1.000 stuks ex flash memory.

[ Bericht 21% gewijzigd door RobertNL op 25-10-2012 11:15:08 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118411476
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:04 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hoe dan?
door middel van ES file explorer te downloaden:)
pi_118415376
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:01 schreef RobertNL het volgende:
https://docs.google.com/o(...)2WfpMAgiE-QJ8yrP3h6W
Datum: 1 & 5 november voor de W30 en W30HD...
Heb ook nog de ''volledige'' specsheet van de W30 mocht iemand daar belang bij hebben :P

Gewoon een mailtje naar Ramos support en je weet ineens zoveel meer :P! (NIET op de prijs letten dit is n.l. bij een MOQ van 1.000 stuks ex flash memory.
Ikke heb stiekem wel belang van de specsheet van de W30HD :P
Word niks gemeld over een 2GB versie, achja je kan niet alles hebben. Wel fijn dat die 5 november gereleased word, scheelt weer 20 dagen (wie zat hier telkens te klagen dat die hem niet voor kerst/nieuwjaar in huis kon krijgen :P)

Prijs van 188$, dan vind ik 300$ van Lightake nogal veel, 250$ lijkt me ruim :P Misschien dat ze nog omlaag gaan, of ik vergeet teveel bijkomende kosten. Weet dat die prijs voor 1000 stuks geld, maar neem aan dat Lightake ze wel voor 200$ stuk kan kopen :D
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:49:24 #227
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118415418
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:47 schreef nodig het volgende:

[..]

Ikke heb stiekem wel belang van de specsheet van de W30HD :P
Word niks gemeld over een 2GB versie, achja je kan niet alles hebben. Wel fijn dat die 5 november gereleased word, scheelt weer 20 dagen (wie zat hier telkens te klagen dat die hem niet voor kerst/nieuwjaar in huis kon krijgen :P)

Prijs van 188$, dan vind ik 300$ van Lightake nogal veel, 250$ lijkt me ruim :P Misschien dat ze nog omlaag gaan, of ik vergeet teveel bijkomende kosten. Weet dat die prijs voor 1000 stuks geld, maar neem aan dat Lightake ze wel voor 200$ stuk kan kopen :D
Flash price currently: US$3/pc for 4GB, US$6.0 for 8GB, US$12 for 16GB

Bij de 188 komt dus nog minimaal 12 dollar bij. En dan moet je er 1.000 afnemen ....
300 dollar is inderdaad wel heel ruim, ga hem zelf via taobao bestellen (direct bij Ramos)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118418020
Voor de mensen die nog een RAmos W17pro gebruiken heb ik de nieuwste rom even wat aangepast, werkt mooi snel, al zeg ik het zelf.

* Rooted with SuperSU
* Added gapps 20120429
* Added permissions to make the device compatible with more apps in the Play Store
* Edited build.prop to indentify as a Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (P6200) which makes the device compatible with more apps in the Play Store
* Removed VideoPlayer and FileExplorer and ThinkFree (kept TangoC and Host tool intact as they are acctually useful)
* Added ES File Explorer

https://www.dropbox.com/s/c8019988wd8fgw9/W17PRO.20121014.7z
  donderdag 25 oktober 2012 @ 15:01:44 #229
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_118418179
Is de AINOL NOVO 7 tornado Android 4.0 Ice Cream 1GHz 7" Multitouch Capacitive 1gb ram 8gb hdd een goede tablet? Waar is hij mee te vergelijken? Kwa samsung, ipad, htc flyer, etc.
pi_118418484
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:01 schreef Coenehv het volgende:
Is de AINOL NOVO 7 tornado Android 4.0 Ice Cream 1GHz 7" Multitouch Capacitive 1gb ram 8gb hdd een goede tablet? Waar is hij mee te vergelijken? Kwa samsung, ipad, htc flyer, etc.
Ik weet niet alles over de 7Inch tablets maar de Aurora ll werd altijd als goed beschouwd hier: http://www1.buyincoins.co(...)n-product-17010.html

Die heeft als voordeel dat die een IPS scherm heeft en een hogere resolutie. Wel weer een stukje duurder. Eventueel zou je ook nog de Ainol Novo 7 Fire kunnen proberen, die is shiznuts wel goed bevallen na de Firmware updates ;)

OHJA! Mocht je het bij BIC willen kopen vergeet de coupon: XMASTOCK niet :P
  donderdag 25 oktober 2012 @ 15:10:09 #231
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_118418558
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:08 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik weet niet alles over de 7Inch tablets maar de Aurora ll werd altijd als goed beschouwd hier: http://www1.buyincoins.co(...)n-product-17010.html

Die heeft als voordeel dat die een IPS scherm heeft en een hogere resolutie. Wel weer een stukje duurder. Eventueel zou je ook nog de Ainol Novo 7 Fire kunnen proberen, die is shiznuts wel goed bevallen na de Firmware updates ;)

OHJA! Mocht je het bij BIC willen kopen vergeet de coupon: XMASTOCK niet :P
Hij is nu in de aanbieding http://www.aliexpress.com(...)ceptorEnabled_=false
  donderdag 25 oktober 2012 @ 15:16:57 #232
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118418891
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:58 schreef eBait het volgende:
Voor de mensen die nog een RAmos W17pro gebruiken heb ik de nieuwste rom even wat aangepast, werkt mooi snel, al zeg ik het zelf.

* Rooted with SuperSU
* Added gapps 20120429
* Added permissions to make the device compatible with more apps in the Play Store
* Edited build.prop to indentify as a Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (P6200) which makes the device compatible with more apps in the Play Store
* Removed VideoPlayer and FileExplorer and ThinkFree (kept TangoC and Host tool intact as they are acctually useful)
* Added ES File Explorer

https://www.dropbox.com/s/c8019988wd8fgw9/W17PRO.20121014.7z
Thanks, die gaan we er even op knallen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118418902
quote:
Nederlanders vallen echt met een blok voor het woordje ''aanbieding'' :'( |:(
In China altijd vergelijken... Snap niet dat je niet even iets verder kijkt :( Teleurstelling -O-

Als je nou bij BIC kijkt heb je de 16GB (ipv 8GB) voor 2 dollar meer ;) De 8GB versie is voor 75$ maar die is op het moment uitverkocht.

Tenminste ga ervan uit dat je de hoogste prijs moet betalen bij Aliexpress, aangezien je er maar 1 afneemt.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 15:19:13 #234
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_118418999
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Thanks, die gaan we er even op knallen.
Is dat een goede? Ik zag overigens wel dat hij ergens anders ook maar 80$ was.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 15:20:13 #235
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_118419057
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:17 schreef nodig het volgende:

[..]

Nederlanders vallen echt met een blok voor het woordje ''aanbieding'' :'( |:(
In China altijd vergelijken... Snap niet dat je niet even iets verder kijkt :( Teleurstelling -O-

Als je nou bij BIC kijkt heb je de 16GB (ipv 8GB) voor 2 dollar meer ;) De 8GB versie is voor 75$ maar die is op het moment uitverkocht.

Tenminste ga ervan uit dat je de hoogste prijs moet betalen bij Aliexpress, aangezien je er maar 1 afneemt.
Klopt, hoogste prijs niet. Daar zitten accesoires bij. Hij is 63$, dus toch wel een actie lijkt me.
pi_118420989
hallo, ik loop tegen een probleem met mijn tablet aan. Ik zou de nieuwste firmware installeren, maar ik krijg een foutmelding.

E: Failed to verify whole-file signature
E: Signature verification faled
Installation aborted.

wat moet ik doen?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 16:08:23 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118421244
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:02 schreef Tinusje88 het volgende:
hallo, ik loop tegen een probleem met mijn tablet aan. Ik zou de nieuwste firmware installeren, maar ik krijg een foutmelding.

E: Failed to verify whole-file signature
E: Signature verification faled
Installation aborted.

wat moet ik doen?
Ah, dat ken ik. Je probeert toevallig Flambe op je Ainol Novo7 Fire te zetten?
Je hebt dit gelezen: http://www.lokumrom.com/index.php/Installing_a_ROM ?
Goed letten op dit stukje:
quote:
UnZip

Using your prefered ZIP utility, unzip the file.
Examine the contents

The unzipped archive should contain a signed zip and a few other files depending on the level of change from stock.
De zip die je downloadt, moet je dus nog unzippen, voordat je de .zip-file hebt, wat daadwerkelijk de SD-update is die je moet kiezen op je tablet.

Ga je de gedownloade .zip proberen up te daten, krijg je die foutmelding.

Aan te raden is verder ook een full wipe. Media, cache, factory reset enz voor je zoiets doet (zorg voor backups).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118421386
Het is voor de onda v701! maar inderdaad in zip. Hoe unzip ik het?

Winzrar gebruiken natuurlijk:P hahah
pi_118422333
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ah, dat ken ik. Je probeert toevallig Flambe op je Ainol Novo7 Fire te zetten?
Je hebt dit gelezen: http://www.lokumrom.com/index.php/Installing_a_ROM ?
Goed letten op dit stukje:

[..]

De zip die je downloadt, moet je dus nog unzippen, voordat je de .zip-file hebt, wat daadwerkelijk de SD-update is die je moet kiezen op je tablet.

Ga je de gedownloade .zip proberen up te daten, krijg je die foutmelding.

Aan te raden is verder ook een full wipe. Media, cache, factory reset enz voor je zoiets doet (zorg voor backups).
als ik alles unzipped heb, en de sd card weer in de tablet stop, kan ik bij het installatie menu niks selecteren van de sd card. alsof hij alleen maar lege mappen aantreft?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 16:39:09 #240
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118422440
Ik dacht dan ook dat je het misschien over de Novo7 Fire had. Daar zat in de .zip namelijk NOG EEN .zip. Dat had misschien ook bij jou zo kunnen zijn.

Als er bij jouw Onda, GEEN .zip in je .zip zat, maar die .zip die je had al de firmware zou moeten zijn, dan ligt het probleem ergens anders. :P Daarvoor moet je ff bij Onda of de Onda-community wezen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118422916
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:39 schreef shiznuts het volgende:
Ik dacht dan ook dat je het misschien over de Novo7 Fire had. Daar zat in de .zip namelijk NOG EEN .zip. Dat had misschien ook bij jou zo kunnen zijn.

Als er bij jouw Onda, GEEN .zip in je .zip zat, maar die .zip die je had al de firmware zou moeten zijn, dan ligt het probleem ergens anders. :P Daarvoor moet je ff bij Onda of de Onda-community wezen.
ooh ik had alles uitgepakt. in de zip zitten nog 2 zips. een patch.zip en een g12M708A2SPI.zip
Als ik deze er als zip in laat staan en ze apart uitvoer, krijg ik alsnog de melding...

ps: Er is zo moeilijk een forum met veel onda gebruikers te vinden:P
  donderdag 25 oktober 2012 @ 17:11:52 #242
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118423829
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 09:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Are you kidding!

Ere-gisteren een claim gemaakt, gisteren antwoord:

[..]

Het mooie was dat de seller de case omzette in een claim, maar de tracking blijkbaar niet werkte :P!

[..]

< =22 euro = 0
< =150 euro = 21% (BTW) + 12.50 euro (kosten PostNL)
> 150+ euro = 21% (BTW) + x% (invoerrechten) + (kosten PostNL)
Ik wilde nog even hier op terugkomen, is dit die heule cheape tablet die een aantal mensen toch besteld hebben op de gok? Die HP touchthingie?

Is er nu al iets bezorgd, of is het gewoon een 'just refund and get on' verhaal? Ben benieuwd :9
Koekje d'r bij?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 17:13:06 #243
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118423864
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:50 schreef Tinusje88 het volgende:

[..]

ooh ik had alles uitgepakt. in de zip zitten nog 2 zips. een patch.zip en een g12M708A2SPI.zip
Als ik deze er als zip in laat staan en ze apart uitvoer, krijg ik alsnog de melding...

ps: Er is zo moeilijk een forum met veel onda gebruikers te vinden:P
Het kan trouwens zijn dat je voor de Onda niet direct kan flashen, maar dat hiervoor flashsoftware beschikbaar is waarbij je alles uit moet pakken en de boot.img etc zelf moet flashen :s)
Koekje d'r bij?
pi_118424129
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:47 schreef nodig het volgende:

[..]

Ikke heb stiekem wel belang van de specsheet van de W30HD :P
Word niks gemeld over een 2GB versie, achja je kan niet alles hebben. Wel fijn dat die 5 november gereleased word, scheelt weer 20 dagen (wie zat hier telkens te klagen dat die hem niet voor kerst/nieuwjaar in huis kon krijgen :P)

Prijs van 188$, dan vind ik 300$ van Lightake nogal veel, 250$ lijkt me ruim :P Misschien dat ze nog omlaag gaan, of ik vergeet teveel bijkomende kosten. Weet dat die prijs voor 1000 stuks geld, maar neem aan dat Lightake ze wel voor 200$ stuk kan kopen :D
Hier nog iemand die zijn oog heeft laten vallen op de W30HD, ben benieuwd wanneer hij echt te leveren is en wat het beste adres is om hem te kopen.
pi_118424211
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:13 schreef eleganza het volgende:

[..]

Het kan trouwens zijn dat je voor de Onda niet direct kan flashen, maar dat hiervoor flashsoftware beschikbaar is waarbij je alles uit moet pakken en de boot.img etc zelf moet flashen :s)
hoe doe je dat? zelf flashen?
pi_118424392
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:19 schreef klaasvaak77 het volgende:

[..]

Hier nog iemand die zijn oog heeft laten vallen op de W30HD, ben benieuwd wanneer hij echt te leveren is en wat het beste adres is om hem te kopen.
De datum dat die verstuurd word weet nog niemand, wel word die dus 5 november gereleased. Op het moment zijn er weinig adressen waar je hem kan pre-orderen, RobertNL had het over rechtstreeks via taobao van Ramos zelf. Hij staat ook in de Lightake store voor 300$ maar dat moet naar mijn mening wel wat goedkoper kunnen ;) Denk dat we als het zover is wel wat meer shops de W30HD toevoegen (pandawill, buyincoins?)
  donderdag 25 oktober 2012 @ 17:36:48 #247
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118424854
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:11 schreef eleganza het volgende:

[..]

Ik wilde nog even hier op terugkomen, is dit die heule cheape tablet die een aantal mensen toch besteld hebben op de gok? Die HP touchthingie?

Is er nu al iets bezorgd, of is het gewoon een 'just refund and get on' verhaal? Ben benieuwd :9
Geld dus terug gehad. 0.001% kans dat er ooit nog iets binnen komt :P
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:25 schreef nodig het volgende:

[..]

De datum dat die verstuurd word weet nog niemand, wel word die dus 5 november gereleased. Op het moment zijn er weinig adressen waar je hem kan pre-orderen, RobertNL had het over rechtstreeks via taobao van Ramos zelf. Hij staat ook in de Lightake store voor 300$ maar dat moet naar mijn mening wel wat goedkoper kunnen ;) Denk dat we als het zover is wel wat meer shops de W30HD toevoegen (pandawill, buyincoins?)
Ga hem inderdaad via ramos en misterTao bestellen. Via de mail al contact gehad met Ramos binnen een dag in het Engels bericht terug dus ik gok het er op ;)!

Denk dat ergens rond het wisselen van de maand wel een pre-order op Taobao komt (laat het hier wel weten ;)!)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118425369
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:11 schreef eleganza het volgende:

[..]

Ik wilde nog even hier op terugkomen, is dit die heule cheape tablet die een aantal mensen toch besteld hebben op de gok? Die HP touchthingie?

Is er nu al iets bezorgd, of is het gewoon een 'just refund and get on' verhaal? Ben benieuwd :9
Robert dus sowieso. Ik heb nog 'iets' in Amsterdam liggen sinds de 22e. Maar ik kan m'n door PostNL geleverde 3S tracking nog niet gebruiken; dit zou volgens de medewerker een aantal dagen kunnen duren voordat deze zou werken.

Persoonlijk geloof ik dat ik óf lees dat dat ding ook bij wijze van spreken bij iemand in Rotterdam is bezorgd óf dat ik een armband o.i.d. krijg.
Maar ik heb nog tot 16 november ofzo voordat ik moet claimen dus ik zie het nog even aan.

Die Ramos wordt 'm echt geloof ik mocht de prijs niet te gek worden.(en als het Taobao o.i.d. wordt ik weet hoe ik daar moet bestellen e.d.) De W30 of W30HD weet ik nog niet. Komen voor mij steeds meer leuke apps bij waarmee ik een tablet kan rechtvaardigen; GTA, Ziggo TV app voor op slaapkamer en straks Rollercoaster Tycoon :P _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door Iemand91 op 25-10-2012 18:25:20 ]
  donderdag 25 oktober 2012 @ 22:10:00 #249
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_118437724
Hoeveel gaat die Ramos W30HD kosten? Lijkt wel verdomd veel op de Galaxy tab 2 :P
pi_118438064
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:10 schreef Coenehv het volgende:
Hoeveel gaat die Ramos W30HD kosten? Lijkt wel verdomd veel op de Galaxy tab 2 :P
Lightake heeft hem nu voor 300$ staan maar ikzelf denk dat die binnenkort misschien ook nog wel door andere shop(s) gelist word voor 250-300$
  donderdag 25 oktober 2012 @ 22:17:53 #251
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_118438154
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:16 schreef nodig het volgende:

[..]

Lightake heeft hem nu voor 300$ staan maar ikzelf denk dat die binnenkort misschien ook nog wel door andere shop(s) gelist word voor 250-300$
En die is te vergelijken met de Galaxy tab 2 10.1? Die was pas nog in de aanbieding bij groupon voor 240 euro.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 22:23:37 #252
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_118438497
Is deze tablet goed? http://www.gizchina.com/2(...)h-dual-core-cpu-120/
Ik zoek iets wat te vergelijken is met een Galaxy tab.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 22:28:13 #253
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118438745
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:17 schreef Coenehv het volgende:

[..]

En die is te vergelijken met de Galaxy tab 2 10.1? Die was pas nog in de aanbieding bij groupon voor 240 euro.
Nee te vergelijken met de Note 10.1 (maar dan zonder pen).
Processor is zeker een hele stap beter dan de Tegra II die in de galaxy tab zit.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118438962
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:23 schreef Coenehv het volgende:
Is deze tablet goed? http://www.gizchina.com/2(...)h-dual-core-cpu-120/
Ik zoek iets wat te vergelijken is met een Galaxy tab.
Is niet te vergelijken, dit is een 8 inch en galaxy tab van jou 10,1 inch ;)

Voor 10,1 inch tablets uit china kan je het best gewoon even het hele topic doorlezen, het ging hier vaak genoeg over 10,1 tablets.
pi_118440397
Dus de W30 heeft een 2gb versie EN hdmi, maar de w30HD niet? Is de toegevoegde waarde van HD dan zo veel dat je geen 1gb ram meer wilt EN hdmi?
pi_118440783
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:56 schreef Syntix het volgende:
Dus de W30 heeft een 2gb versie EN hdmi, maar de w30HD niet? Is de toegevoegde waarde van HD dan zo veel dat je geen 1gb ram meer wilt EN hdmi?
Ik heb nog nergens een W30/W30HD gezien die je kan pre-orderen met 2gb, heb jij een linkje? Ramos meld zelf idd wel iets met 2gb uitvoeringen.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 23:06:39 #257
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118440931
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:56 schreef Syntix het volgende:
Dus de W30 heeft een 2gb versie EN hdmi, maar de w30HD niet? Is de toegevoegde waarde van HD dan zo veel dat je geen 1gb ram meer wilt EN hdmi?
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:03 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik heb nog nergens een W30/W30HD gezien die je kan pre-orderen met 2gb, heb jij een linkje? Ramos meld zelf idd wel iets met 2gb uitvoeringen.
Krijg steeds meer het idee dat we gewoon moeten wachten en zien wat 1 of 5 november verkrijgbaar is.

HDMI, GPS etc ben ik nu ineens ook niet meer zo zeker van :P!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118441223
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Krijg steeds meer het idee dat we gewoon moeten wachten en zien wat 1 of 5 november verkrijgbaar is.

HDMI, GPS etc ben ik nu ineens ook niet meer zo zeker van :P!
Achja, een tablet als navigatiesysteem gebruiken is ook een beetje overdreven (Maar wel supervet om te zien :D)

Kan je als je HDMI gebruikt ook alleen het beeld op de TV laten zien en de tablet op zwart houden? Dan is het misschien wel handig voor video's, anders vind ik het te batterijverslindend..
pi_118441619
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ah, dat ken ik. Je probeert toevallig Flambe op je Ainol Novo7 Fire te zetten?
Je hebt dit gelezen: http://www.lokumrom.com/index.php/Installing_a_ROM ?
Goed letten op dit stukje:

[..]

De zip die je downloadt, moet je dus nog unzippen, voordat je de .zip-file hebt, wat daadwerkelijk de SD-update is die je moet kiezen op je tablet.

Ga je de gedownloade .zip proberen up te daten, krijg je die foutmelding.

Aan te raden is verder ook een full wipe. Media, cache, factory reset enz voor je zoiets doet (zorg voor backups).
Is dit alles dat je hoeft te doen om het touchscreenprobleem op de Fire te verhelpen? En het mosquito-probleem is er ook mee verholpen?

Welke rom heb jij: Feiyu, CM of Flambe?
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:13:44 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118444568
Flambe, check Slatedroid voor fixes/firmware e.d.

Gotta go! :W
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118444842
7" tablet uptime: 20(h):40(m)[laatste reboot was gisteren om 03:38:42 AM] en batterij op 28%

Dat is met Wi-Fi gebruik e.d(tablet gaat automatisch op zwart na 1 minuut inactief) :P

[ Bericht 15% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 26-10-2012 00:28:33 ]
pi_118454717
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:23 schreef Coenehv het volgende:
Is deze tablet goed? http://www.gizchina.com/2(...)h-dual-core-cpu-120/
Ik zoek iets wat te vergelijken is met een Galaxy tab.
Ja ik vind 'm stiekem ook wel sjiek :P Na die iPad mini aankondiging lijkt 8" ineens toch ook best een fijn formaat. Third world problems :')
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:49:27 #263
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118455477
Aangezien de Fire als enige 7" beschikt over zowel 1280x800, bluetooth én 5000mAh zou ik zeggen ja. Wil je iets anders hebben moet je concessies doen. Het enige is, dat bij mijn weten elke Fire last heeft van zogenaamde 'plopjes' die de speaker afgeeft als 'ie bijvoorbeeld uit slaapstand komt. Scherm is verder failproof en mosquito-zoem is ook verleden tijd. Mooi tabletje wel heur. Zeker i.c.m. zo'n custom Cheese case.

- edit - heuh? Waar loop ik nou op te reageren... ;( een oude comment? Zat zeker op een verkeerde pagina.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118455552
Heeft er iemand hier al eens een Fire in de handen gehad? Ik moet zeggen dat het er vanaf de foto's vrij dik uitziet voor een 7". Kan aan mij liggen.

edit: En ik reageer weer sort of op jou Shiznuts. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_118460847
Mijn order wordt gedeeltelijk verzonden. De Fire laat op zich wachten.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:31:03 #266
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_118461192
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee te vergelijken met de Note 10.1 (maar dan zonder pen).
Processor is zeker een hele stap beter dan de Tegra II die in de galaxy tab zit.
Dus is zeker het geld waard? 120$
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:40:06 #267
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_118461571
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:23 schreef wormtrein het volgende:

[..]

Ja ik vind 'm stiekem ook wel sjiek :P Na die iPad mini aankondiging lijkt 8" ineens toch ook best een fijn formaat. Third world problems :')
Hier een leuke 8 inch, binnenkort leverbaar en met 150 usd en IPS niet te duur.
http://www.aliexpress.com(...)d-4-0/663758970.html
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_118464236
Die bedoel ik ja, leuk ding. 4500mAh is ook wel een gebruikelijke accu voor ~7" tablets, had wat meer gemogen van mij. Maar het gewicht zit waarschijnlijk nu ook al rond de ~400 gram, dat moet ook niet teveel zijn bij zo'n mooi compact dingetje. 't Is dat die iPad mini gewoon stervens duur is, maar dat blijft toch wel de referencepoint voor nu.

Zag op gizchina dat daar ook al knock-offs van geïntroduceerd worden, gaat snel.
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_118466877
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:46 schreef wormtrein het volgende:
Die bedoel ik ja, leuk ding. 4500mAh is ook wel een gebruikelijke accu voor ~7" tablets, had wat meer gemogen van mij. Maar het gewicht zit waarschijnlijk nu ook al rond de ~400 gram, dat moet ook niet teveel zijn bij zo'n mooi compact dingetje. 't Is dat die iPad mini gewoon stervens duur is, maar dat blijft toch wel de referencepoint voor nu.

Zag op gizchina dat daar ook al knock-offs van geïntroduceerd worden, gaat snel.
En goedkoper en Googe Android :P
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:08:26 #270
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118467328
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:46 schreef wormtrein het volgende:
Die bedoel ik ja, leuk ding. 4500mAh is ook wel een gebruikelijke accu voor ~7" tablets, had wat meer gemogen van mij. Maar het gewicht zit waarschijnlijk nu ook al rond de ~400 gram, dat moet ook niet teveel zijn bij zo'n mooi compact dingetje. 't Is dat die iPad mini gewoon stervens duur is, maar dat blijft toch wel de referencepoint voor nu.

Zag op gizchina dat daar ook al knock-offs van geïntroduceerd worden, gaat snel.
Die hadden ze waarschijnlijk al een poosje klaarliggen en brengen ze precies een dag na Apple's release uit.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:07:24 #271
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_118469086
De iPad mini killer wordt deze, de teclast p88, met waarschijnlijk de nieuwe allwinner quad core.
http://blog.wholesaleonep(...)ablet-exposure-news/
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_118469603
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:50 schreef Iemand91 het volgende:
Robert dus sowieso. Ik heb nog 'iets' in Amsterdam liggen sinds de 22e. Maar ik kan m'n door PostNL geleverde 3S tracking nog niet gebruiken; dit zou volgens de medewerker een aantal dagen kunnen duren voordat deze zou werken.

Persoonlijk geloof ik dat ik óf lees dat dat ding ook bij wijze van spreken bij iemand in Rotterdam is bezorgd óf dat ik een armband o.i.d. krijg.
Maar ik heb nog tot 16 november ofzo voordat ik moet claimen dus ik zie het nog even aan.
Nou, dit wordt hetzelfde verhaal als bij Robert:
PostNL 3S code werkt nog stééds niet en op 17track staat dit:
quote:
Oct 25, 2012 9:14:00 PM Status:Final Delivery, Location:NETHERLANDS
Delivered
Maar ik heb niets. Morgen PostNL maar weer bellen waar die afgeleverd is; ik gok Rotterdam.

Wat daar in hemelsnaam is gebeurd...

EDIT: die van mij is in Leiderdorp bezorgd :') :N

Als iemand uit Leiderdorp er een heeft besteld: pm me ff.

EDIT: Met de postcode van Leiderdorp en trackingcode ben ik er achter gekomen dat het een pakketje van 60 gram was. Letterlijk een armbandje dus :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 26-10-2012 20:46:13 ]
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:21:50 #273
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118472243
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:22:51 #274
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_118475301
Deze link doet het wel.

http://www.engadget.com/2(...)eaks-android-tablet/

Fantastische specs.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_118475867
Trafficoverload :+

Overigens erg nette specs, zeer benieuwd naar de prijscategorie (~400 euro 16GB?).

[ Bericht 1% gewijzigd door wormtrein op 26-10-2012 21:41:27 ]
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:31:34 #276
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118478746
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:22 schreef Janesh het volgende:
Deze link doet het wel.

http://www.engadget.com/2(...)eaks-android-tablet/

Fantastische specs.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:33 schreef wormtrein het volgende:
Trafficoverload :+

Overigens erg nette specs, zeer benieuwd naar de prijscategorie (~400 euro 16GB?).
Yes, Yes, Yes!

A15! Betere preformance dan Apple en Qualcomm! Die beiden een tussenweg tussen de A9 en A15 schijnen te gebruiken! (en die zijn al merkbaar sneller!)

En dan ook nog geklokt op 1.7Ghz! met een Mali-T604 _O_
Dit gaat preformance wise een hele grote stap worden de stap van A9 naar de A15 architectuur is aardig groot!

De Mali 400 vervangen door de 604 is ook een grote stap de Mali 400 werdt toch wel erg ver opgepompt/opgepoetst om de specs bij te kunnen houden. De 604 zal eerst weer een poosje door kunnen lijkt mij (of de 658 moet al snel komen).

http://www.anandtech.com/(...)-based-exynos-5-dual
Hebbuh!

Prijs 16 GB = 450 (gokje)

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 26-10-2012 22:39:09 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:15:38 #277
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118480627
Ik denk dat ze hem onder de 400 gaan houden, puur om de concurrentie te zieken. Hoe dan ook gaat ie er komen in huize Klonk :@
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_118481188
Ik hoop op 300 euro, maar dat is natuurlijk erg onrealistisch.
In de VS betalen ze dus 199 dollar voor de Nexus 7?
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:42:10 #279
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118481871
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:27 schreef Peunage het volgende:
Ik hoop op 300 euro, maar dat is natuurlijk erg onrealistisch.
In de VS betalen ze dus 199 dollar voor de Nexus 7?
Dat is wel de 8gig versie.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:15 schreef Klonk het volgende:
Ik denk dat ze hem onder de 400 gaan houden, puur om de concurrentie te zieken. Hoe dan ook gaat ie er komen in huize Klonk :@
Denk dat 449 een nette prijs is. Note 10.1 was 479 met een ''mindere'' processor maar wel een speciale pen. Deze heeft natuurlijk wel een uber scherm. Daarnaast is 50 euro voor de normale consument zeker de afweging ipad/nexus waard ;)!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118486089
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:22 schreef Janesh het volgende:
Deze link doet het wel.

http://www.engadget.com/2(...)eaks-android-tablet/

Fantastische specs.
Android 4.2 en Mali-T604 :9

Gaat zeker ~ ¤400.- kosten :'(
pi_118493336
Bestaat er al iets in de trant van Microsoft Surface, maar dan een android 10" met een soortgelijke keyboardsysteem?
Zo goedkoop/chinees mogelijk natuurlijk, prijs/prestatie is het belangrijkst.

[ Bericht 26% gewijzigd door Riot- op 27-10-2012 13:10:36 ]
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:04:43 #282
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118493434
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118496052
Ik zoek een tablet, 100 euro mag van china komen. En omdat ik woon in Marokko heb ik het geluk geen douanebelasting /invoer belasting te betalen.
pi_118496219
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:29 schreef De_Ilias het volgende:
Ik zoek een tablet, 100 euro mag van china komen. En omdat ik woon in Marokko heb ik het geluk geen douanebelasting /invoer belasting te betalen.
Iets specifieker als het kan, wat voor maat zoek je bijvoorbeeld? 7 inch? 8 inch? 9,7 inch of 10,1 inch?
pi_118496276
8 Inch lijkt me wel wat, ik heb nog nooit een tablet gehad dus ik weet er ook niet veel van af.
pi_118496506
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:36 schreef De_Ilias het volgende:
8 Inch lijkt me wel wat, ik heb nog nooit een tablet gehad dus ik weet er ook niet veel van af.
Nexus 7 is bijvoorbeeld 7 inch (logisch :P)
iPad's (muv ipad mini) is 9,7 inch (met 9,7 is browsen fijner)
En de samsung galaxy tab 10,1 is logischerwijs 10,1 inch (met 10,1 is films kijken fijner)

Kijk eens wat filmpjes van die tablets dan kan je een inschatting maken van welke grote je echt wilt/praktisch vind.
pi_118500015
is er al een adroid stick die lekker werkt met XMBC zowel wifi als bekabelt aankan?
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_118504687
Wat vinden jullie van deze tablet bij de Kruidvat?

http://www.kruidvat.nl/do(...)/2012-43-tablet.aspx

Specs:

Run rabbit, run.
pi_118506287
Qua Specs zeker niet slecht.
pi_118508437
Android event uitgesteld, balen :(
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_118508713
Yep, orkaan shizzle.
pi_118513507
quote:
Even m'n post aangepast om aan te geven dat ik het liefst zo goedkoop mogelijk uit ben, zonder al te veel kwaliteit in te leveren. Je betaalt immers tegenwoordig 80% voor het merk alleen maar :D

Niks anders dan deze (bijna net zo dure) alternatieven?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:47:40 #293
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118513532
Niks waar jij op doelt nee. Je hebt wel tablet cases, maar die zijn pauper (imho).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118514670
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

[..]

Yes, Yes, Yes!

A15! Betere preformance dan Apple en Qualcomm! Die beiden een tussenweg tussen de A9 en A15 schijnen te gebruiken! (en die zijn al merkbaar sneller!)

En dan ook nog geklokt op 1.7Ghz! met een Mali-T604 _O_
Dit gaat preformance wise een hele grote stap worden de stap van A9 naar de A15 architectuur is aardig groot!

De Mali 400 vervangen door de 604 is ook een grote stap de Mali 400 werdt toch wel erg ver opgepompt/opgepoetst om de specs bij te kunnen houden. De 604 zal eerst weer een poosje door kunnen lijkt mij (of de 658 moet al snel komen).

http://www.anandtech.com/(...)-based-exynos-5-dual
Hebbuh!

Prijs 16 GB = 450 (gokje)
Betekend dit dat hij beter is qua specs dan de Ramos W30HD, want die heeft een quadcore en geen A15 dual core...
  zondag 28 oktober 2012 @ 01:16:04 #295
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118520499
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 23:14 schreef Syntix het volgende:

[..]

Betekend dit dat hij beter is qua specs dan de Ramos W30HD, want die heeft een quadcore en geen A15 dual core...
Ja.

Quad A9 < dual A15

De nieuwe processor maakt zacht gezegd klein man van de vorige generatie van Samsung.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 28-10-2012 13:54:58 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 28 oktober 2012 @ 01:23:49 #296
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118520874
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja.

Quad A9 > ! dual A15

De nieuwe processor maakt zacht gezegd klein man van de vorige generatie van Samsung.
Heb weinig verstand van processoren maar wanneer verwacht jij de A15 quadcores te zien? Is dat makkelijk te makeen of komt daar eerst nog wel een jaar ontwikkelen bij te pas? En kan deze technologie ook gebruikt worden in smartphones die we dan snel mogen verwachten :P?

EDIT:
Dit is toch wel het laatste wat je verwacht:
Google annuleert Android-evenement 29 oktober wegens orkaan, datum wordt verzet

Zie www.androidplanet.nl

[ Bericht 11% gewijzigd door nodig op 28-10-2012 01:28:50 ]
pi_118522402
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:29 schreef De_Ilias het volgende:
Ik zoek een tablet, 100 euro mag van china komen. En omdat ik woon in Marokko heb ik het geluk geen douanebelasting /invoer belasting te betalen.
Hoe dan? :P
pi_118522865
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 01:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja.

Quad A9 > ! dual A15

De nieuwe processor maakt zacht gezegd klein man van de vorige generatie van Samsung.
Moet het dan niet zo geschreven zijn:
Quad A9 < dual A15 ?

Als de N10 daadwerkelijk zoals de gelekte screens eruit komt te zien sla ik het over.. Misschien het heroverwegen waard als er ook een keyboarddock voor uit wordt gebracht.
pi_118523981
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:14 schreef xminator het volgende:

[..]

Moet het dan niet zo geschreven zijn:
Quad A9 < dual A15 ?

Als de N10 daadwerkelijk zoals de gelekte screens eruit komt te zien sla ik het over.. Misschien het heroverwegen waard als er ook een keyboarddock voor uit wordt gebracht.
k wacht wel op een ARM v8 tablet van 200 euro :+
  zondag 28 oktober 2012 @ 11:49:12 #300
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_118529207
Ik sta op het punt om deze te kopen http://www.aliexpress.com(...)-4-A9/658370494.html voor 142 USD inclusief verzendkosten. Is dat een goede deal?
  zondag 28 oktober 2012 @ 14:00:22 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118534597
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:14 schreef xminator het volgende:

[..]

Moet het dan niet zo geschreven zijn:
Quad A9 < dual A15 ?

Als de N10 daadwerkelijk zoals de gelekte screens eruit komt te zien sla ik het over.. Misschien het heroverwegen waard als er ook een keyboarddock voor uit wordt gebracht.
Correct verkeerde gepakt :+

Mwha, vindt het zelf wel meevallen.
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 02:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

k wacht wel op een ARM v8 tablet van 200 euro :+
Succes met wachten:
http://www.anandtech.com/(...)-the-first-armv8-soc
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:49 schreef Coenehv het volgende:
Ik sta op het punt om deze te kopen http://www.aliexpress.com(...)-4-A9/658370494.html voor 142 USD inclusief verzendkosten. Is dat een goede deal?
Lijkt mij een prima tablet. Bij de Kruidvat hebben ze iets vergelijkbaars voor 189 euro (uit mijn hoofd). Wellicht ook het overwegen waard (garantie etc).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')