Ik heb deze Linksys router,al meer dan 2 jaar!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:15 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ben jij zo'n A-merk hater, zo eentje met een router van sweex
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb deze Linksys router,al meer dan 2 jaar!
Zoals bij de voeding van je pcquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Alleen A-merken kopen bij pure noodzaak
Desktop pc onderdelen(6) zijn A-merk(ASUS mobo,AMD CPU,Radeon 4350,WD harddisk,Kingston geheugen en OCZ voeding),in 1x besteld met Linksys routerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:22 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Zoals bij de voeding van je pc![]()
Wacht...
Jij bent er toch niet zo een die huismerk pinda's met een chocoladerandje verkiest boven M&M's
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Desktop pc onderdelen(6) zijn A-merk(ASUS mobo,AMD CPU,Radeon 4350,WD harddisk,Kingston geheugen en OCZ voeding),in 1x besteld met Linksys router
Ik ga die tablet pas a.s maandag betalenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:58 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]![]()
Maar waarom die tablet? Waarom niet 100 euro bijleggen voor de nexus? Ik dacht eerst ook: flikker nou eens op met je nexus, 7'' is veel te kleinMaar na wat research was ik om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |