abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 oktober 2012 @ 21:48:33 #251
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_118017126
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Maar als je d1 rijdt op het strand telt het niet meer mee voor de mannenkilometers. Hooguit voor je strandtechniek en parcourskennis :)
Tsjah, ik vind naar A'dam en terug ook niet echt mannenkilometers om eerlijk te zijn :@
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_118017160
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Heb je geen school dan?
Ik ben 32 en zit nu bijna 3 jaar in de Wajong. Ik ben niet helemaal gezond..(Geestelijk en lichamelijk) Maar ik kan wel fietsen ^O^ Aan werk komen komt ook wel weer goed maar momenteel heb ik dus tijd zat, alleen gaat het nog niet helemaal van harte en moet ik echt werken aan mijn conditie en dat is voor mij echt een doel geworden, een soort van obsessie.
Ik heb lang ongezond geleefd zonder sport, terwijl ik in mijn tienerjaren een echte sporter was.. dat komt nu weer een beetje terug.
-weg-
pi_118017332
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Ja maar die mannenkilometers ga je misschien niet trekken en levert je mogelijk nare blessures op, met 2*8 uur durende langzame duurtrainingritten (~25 km/u) loop je een stuk minder risico en kan je daarnaast nog gewoon een paar uur gaan knallen om aan die 20 uur per week te komen. Bovendien geeft dat een goede basis om verder te trainen.
De EPE wil ik ook binnen 1,5 uur rijden.. dat is een doel. Duurtraining kom ik niet verder dan 3,5 uur.
-weg-
pi_118017465
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Heb je geen school dan?

Ik wil dit rondje doen naar werk en terug:

Korte variant
Lange variant (ochtend wat meer km's

Beetje afhankelijk van het weer kan ik makkelijk uitbreiden of eerder naar huis. ^O^
_O_ Ik zou het een hele prestatie vinden als je dat vol kunt houden! Mooi ook dat je het zo makkelijk in kan plannen met het werk! Ik heb dat geluk meestal ook wel en het is prachtig als je dat kunt combineren. Die luxe heb ik dan weer niet. Ik moet echt gaan fietsen en kan niet even naar mijn werk fietsen, tenzij een cliënt een douche heeft en modder op een pak kan waarderen. Dat zullen er vrij weinig zijn denk ik :(

Verder denk ik dat parkoerkennis weinig zin heeft op het strand. Het is allemaal rechttoe rechtaan en daar komt bij dat als je EPE gaat rijden je waarschijnlijk over een omgeploegd strand gaat fietsen.

Wel een toffe nieuwe uitdrukking erbij: mannenkilometers! :D
pi_118017598
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef Garagardo het volgende:

Wel een toffe nieuwe uitdrukking erbij: mannenkilometers! :D
O-) We rijden op mountainbikes, New World Disorder ;)
-weg-
pi_118017837
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:49 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik ben 32 en zit nu bijna 3 jaar in de Wajong. Ik ben niet helemaal gezond..(Geestelijk en lichamelijk) Maar ik kan wel fietsen ^O^ Aan werk komen komt ook wel weer goed maar momenteel heb ik dus tijd zat, alleen gaat het nog niet helemaal van harte en moet ik echt werken aan mijn conditie en dat is voor mij echt een doel geworden, een soort van obsessie.
Ik heb lang ongezond geleefd zonder sport, terwijl ik in mijn tienerjaren een echte sporter was.. dat komt nu weer een beetje terug.
Ik wil niet de bezorgde moeder uithangen, maar kijk wel uit dat het zich niet converteert in een echte obsessie. Dat lijkt me ook niet helemaal gezond namelijk :P

Sterkte met de rest trouwens :)

Ik ben ervan overtuigd dat een gezonde levensstijl je heel anders in het leven kan doen staan. Ik beleef het tenminste zelf zo; hoe beter je voor je lichaam zorgt hoe beter je ook tegen dingen aan kijkt. Ik heb persoonlijk veel meer energie als ik redelijk stabiel en intensief kan sporten naast de gewone dagelijkse dingen.
pi_118017983
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef Auti het volgende:

[..]

O-) We rijden op mountainbikes, New World Disorder ;)
Haha ja! Mannenkilometers dekt gewoon precies de lading ook al doet afstand ook veel natuurlijk :P Veel watjes-kilometers fietsen resulteert uiteindelijk natuurlijk ook in een manneninspanning!
pi_118017998
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Garagardo het volgende:

Ik ben ervan overtuigd dat een gezonde levensstijl je heel anders in het leven kan doen staan. Ik beleef het tenminste zelf zo; hoe beter je voor je lichaam zorgt hoe beter je ook tegen dingen aan kijkt. Ik heb persoonlijk veel meer energie als ik redelijk stabiel en intensief kan sporten naast de gewone dagelijkse dingen.
Daar zijn de artsen het ook over eens en ik zelf ook..gezond lichaam is gezonde geest en al die stofjes die je krijgt bij het biken die doen ook echt goed.
-weg-
pi_118018177
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef Auti het volgende:

[..]

Daar zijn de artsen het ook over eens en ik zelf ook..gezond lichaam is gezonde geest en al die stofjes die je krijgt bij het biken die doen ook echt goed.
Net als Asics dus! Dat staat voor Anima Sana In Corpore Sano wat zoveel betekent als een gezonde ziel in een gezond lichaam. Ik ben nogal van de niets toevoegende feitjes, dus ik gooi er maar weer eens eentje tegenaan :P
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:04:10 #260
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_118018264
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef Garagardo het volgende:

[..]

_O_ Ik zou het een hele prestatie vinden als je dat vol kunt houden! Mooi ook dat je het zo makkelijk in kan plannen met het werk! Ik heb dat geluk meestal ook wel en het is prachtig als je dat kunt combineren. Die luxe heb ik dan weer niet. Ik moet echt gaan fietsen en kan niet even naar mijn werk fietsen, tenzij een cliënt een douche heeft en modder op een pak kan waarderen. Dat zullen er vrij weinig zijn denk ik :(

Verder denk ik dat parkoerkennis weinig zin heeft op het strand. Het is allemaal rechttoe rechtaan en daar komt bij dat als je EPE gaat rijden je waarschijnlijk over een omgeploegd strand gaat fietsen.

Wel een toffe nieuwe uitdrukking erbij: mannenkilometers! :D
Ja, ik moet 't ook maar zien. Kan gelukkig douchen op mijn werk. Moet deze week even een stapel kleren en handdoeken neerleggen op mijn werk.

Er komt toch meer techniek bij kijken, je moet weten hoe je moet rijden, het sturen (vooral bochtne) valt er tegen en het is goed kijken waar je moet rijden.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_118018338
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef Garagardo het volgende:

[..]
Verder denk ik dat parkoerkennis weinig zin heeft op het strand. Het is allemaal rechttoe rechtaan en daar komt bij dat als je EPE gaat rijden je waarschijnlijk over een omgeploegd strand gaat fietsen.

Het zand op het strand is niet overal hetzelfde waardoor je het strand als het ware moet leren lezen om de optimale route te vinden, met een beetje pech fiets je anders van een keihard stuk strand naar een stuk waar je met je banden volledig wegzakt.
Tijdens de EPE zal je meer in groepjes fietsen en het zand zal ook niet echt omgeploegd worden (op de op en afgangen na tenminste)
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:05:12 #262
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_118018341
Foto's zijn nog steeds niet klaar garagardo :') Laat nog wel een maand wachten denk ik :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_118018359
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Garagardo het volgende:

[..]

Net als Asics dus! Dat staat voor Anima Sana In Corpore Sano wat zoveel betekent als een gezonde ziel in een gezond lichaam. Ik ben nogal van de niets toevoegende feitjes, dus ik gooi er maar weer eens eentje tegenaan :P
Geniaal! Thnxs.
-weg-
pi_118018891
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja, ik moet 't ook maar zien. Kan gelukkig douchen op mijn werk. Moet deze week even een stapel kleren en handdoeken neerleggen op mijn werk.

Er komt toch meer techniek bij kijken, je moet weten hoe je moet rijden, het sturen (vooral bochtne) valt er tegen en het is goed kijken waar je moet rijden.
Douche op het werk lijkt me hemels, maar ik bevind me vooral buiten de deur met mijn werk en heb dus die mogelijkheid niet echt. Zeker als mensen voor je uren betalen willen ze toch vooral een stukje professionaliteit en seriousness. Je hebt het goed voor elkaar in elk geval!

Je hebt vast gelijk als het op techniek op het strand aan komt. Ik kan soms maar beter mijn muil houden als ik ergens niets van weet :P

quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Het zand op het strand is niet overal hetzelfde waardoor je het strand als het ware moet leren lezen om de optimale route te vinden, met een beetje pech fiets je anders van een keihard stuk strand naar een stuk waar je met je banden volledig wegzakt.
Tijdens de EPE zal je meer in groepjes fietsen en het zand zal ook niet echt omgeploegd worden (op de op en afgangen na tenminste)
Ok, ok. Zie boven :P

quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
Foto's zijn nog steeds niet klaar garagardo :') Laat nog wel een maand wachten denk ik :P
Tomme! No worries. Het is ook niet zo dat ik al maanden uitkijk naar een update van je op fotogebied, maar ik vind het vooral interessant. Ik ken natuurlijk ook lang niet alles en het zou mooi zijn om dat te zien en te zien hoe iemand anders eigenlijk tegen mijn omgevingen aankijkt.
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:14:07 #265
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_118019003
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:12 schreef Garagardo het volgende:

[..]

Douche op het werk lijkt me hemels, maar ik bevind me vooral buiten de deur met mijn werk en heb dus die mogelijkheid niet echt. Zeker als mensen voor je uren betalen willen ze toch vooral een stukje professionaliteit en seriousness. Je hebt het goed voor elkaar in elk geval!

Je hebt vast gelijk als het op techniek op het strand aan komt. Ik kan soms maar beter mijn muil houden als ik ergens niets van weet :P
Nou, voor ons amaterus is 1 of 2 keer oefenen geen overbodige luxe, dat bedoel ik vooral te zeggen.
quote:
[..]

Ok, ok. Zie boven :P

[..]

Tomme! No worries. Het is ook niet zo dat ik al maanden uitkijk naar een update van je op fotogebied, maar ik vind het vooral interessant. Ik ken natuurlijk ook lang niet alles en het zou mooi zijn om dat te zien en te zien hoe iemand anders eigenlijk tegen mijn omgevingen aankijkt.
Ik ben het je ook wel een beetje verontschuldigt aangezien ik toch een hoop info van je gekregen heb.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_118019153
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:14 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nou, voor ons amaterus is 1 of 2 keer oefenen geen overbodige luxe, dat bedoel ik vooral te zeggen.

[..]

Ik ben het je ook wel een beetje verontschuldigt aangezien ik toch een hoop info van je gekregen heb.
Inderdaad. Trainen is altijd goed. :) zou ik ook meer moeten doen..
Wil binnenkort in ieder geval gaan proberen op nummer 1 te komen op het Segment van mijn laatste tocht(dijk delfzijl) moet 8 sec inlopen op 800 meter, moet lukken: 26 meter omhoog, stukje recht, 26m naar beneden en weer recht..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:17:01 #267
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_118019215
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:16 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Inderdaad. Trainen is altijd goed. :) zou ik ook meer moeten doen..
Ben ik niet helemaal met je eens. Trainen is bijna altijd goed, rusten moet je ook niet vergeten. Nu is 10 km fietsen en 3 dagen rust ook wat overdreven, maar die 60 uur in 3 weken is denk ik ook iets teveel van het goede.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_118019755
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:14 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nou, voor ons amaterus is 1 of 2 keer oefenen geen overbodige luxe, dat bedoel ik vooral te zeggen.

[..]

Ik ben het je ook wel een beetje verontschuldigt aangezien ik toch een hoop info van je gekregen heb.
Je bent me niks schuldig, man! Als ik bij jou in de buurt op vakantie zou gaan had je me vast ook wel info gegeven toch? Toch? TOCH?! Godver kanovinnie, zit je me nu te besodemieteren? :P

Oefenen is inderdaad geen luxe in die omstandigheden denk ik, maar ik doelde vooral op het verkennen wat me nogal nutteloos leek. Maar ook dat blijkt dus nut te hebben, al was het alleen maar om de techniek onder de knie te krijgen en misschien een indruk te krijgen van de af te leggen afstand.

quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:16 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Inderdaad. Trainen is altijd goed. :) zou ik ook meer moeten doen..
Wil binnenkort in ieder geval gaan proberen op nummer 1 te komen op het Segment van mijn laatste tocht(dijk delfzijl) moet 8 sec inlopen op 800 meter, moet lukken: 26 meter omhoog, stukje recht, 26m naar beneden en weer recht..
Ik voel me bijna aangetast in mijn mannelijkheid hier met al die EPE fanatiekelingen :P

8 seconden moet zeker wel te doen zijn inderdaad! 26 meter omhoog is best hoog eigenlijk voor Groningen :D In het Noorden zit je niet zo snel op 10+ meter hoogteverschil, tenzij je in een hoog kantoor werkt natuurlijk.
pi_118020008
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:24 schreef Garagardo het volgende:

[..]

Je bent me niks schuldig, man! Als ik bij jou in de buurt op vakantie zou gaan had je me vast ook wel info gegeven toch? Toch? TOCH?! Godver kanovinnie, zit je me nu te besodemieteren? :P

Oefenen is inderdaad geen luxe in die omstandigheden denk ik, maar ik doelde vooral op het verkennen wat me nogal nutteloos leek. Maar ook dat blijkt dus nut te hebben, al was het alleen maar om de techniek onder de knie te krijgen en misschien een indruk te krijgen van de af te leggen afstand.

[..]

Ik voel me bijna aangetast in mijn mannelijkheid hier met al die EPE fanatiekelingen :P

8 seconden moet zeker wel te doen zijn inderdaad! 26 meter omhoog is best hoog eigenlijk voor Groningen :D In het Noorden zit je niet zo snel op 10+ meter hoogteverschil, tenzij je in een hoog kantoor werkt natuurlijk.
Tja, de dijk he.. :) Hier in de regio de hoogste berg.. :P (op de vuilstort na, maar die is off-limits..)
Maaruh, je hebt in Groningen zelfs een DH en 4X parcours...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_118020276
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Tja, de dijk he.. :) Hier in de regio de hoogste berg.. :P (op de vuilstort na, maar die is off-limits..)
Maaruh, je hebt in Groningen zelfs een DH en 4X parcours...
WAT!? Haha, dat lijkt me toch een gekke combinatie als ik uitga van de omgeving waar ik ongeveer woonde in het Noorden. Ik ken vooral de harde wind die op sommige slechte dagen toch wel een surplus aan mannelijkheid met zich meebrengt.
pi_118020559
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Garagardo het volgende:

[..]

WAT!? Haha, dat lijkt me toch een gekke combinatie als ik uitga van de omgeving waar ik ongeveer woonde in het Noorden. Ik ken vooral de harde wind die op sommige slechte dagen toch wel een surplus aan mannelijkheid met zich meebrengt.
haha, ik kan het natuurlijk fout hebben, maar ik dacht dat de dijk bij het Eemshotel 25 meter ofzo hoog is.. Strava zegt 1 meter, maar dat klopt dus absoluut niet.. ;P
Heb nog 1 traject wat ik ook wil verbeteren, zit daar ook maar een paar seconden (0.3 km/h verschil!) onder KOM, op 4.8 km, maar de vorige keer had ik gigantisch wind mee, en dat was ook op de dijk.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_118021061
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:35 schreef Marco001 het volgende:

[..]

haha, ik kan het natuurlijk fout hebben, maar ik dacht dat de dijk bij het Eemshotel 25 meter ofzo hoog is.. Strava zegt 1 meter, maar dat klopt dus absoluut niet.. ;P
Heb nog 1 traject wat ik ook wil verbeteren, zit daar ook maar een paar seconden (0.3 km/h verschil!) onder KOM, op 4.8 km, maar de vorige keer had ik gigantisch wind mee, en dat was ook op de dijk.
Zou best wel eens kunnen kloppen, want die dijk ligt er natuurlijk niet voor niks. Het zal wel onder zeeniveau liggen dus en daarmee in een hogere klim resulteren dan het hoogste punt van Groningen (14 meter).

Hier nog een nietszeggend lijstje met de hoogste punten per provincie :P :
http://www.hotspotholland.nl/nederland_hoogste_toppen.html
pi_118027132
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:16 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Inderdaad. Trainen is altijd goed. :) zou ik ook meer moeten doen..
Wil binnenkort in ieder geval gaan proberen op nummer 1 te komen op het Segment van mijn laatste tocht(dijk delfzijl) moet 8 sec inlopen op 800 meter, moet lukken: 26 meter omhoog, stukje recht, 26m naar beneden en weer recht..
Je moet opletten dat je niet over trained raakt, daar wordt je niet blij van als je dat hebt
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:15:12 #274
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_118076466
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 05:08 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Je moet opletten dat je niet over trained raakt, daar wordt je niet blij van als je dat hebt
Met zo'n vaart loopt dat niet hoor :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_118077966
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Met zo'n vaart loopt dat niet hoor :D
ging er meer over dat Marco zegt dat trainen altijd goed is ;)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')