Ja, nee, dat helpt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:04 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Jij moet een grammaticka modt wordten
Ja, een add-on in FFquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ouyevoli is er weer.
Maar voor de Grammatik hebben we de spellingscheckers.
Ach, moet je gewoon doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, nee, dat helpt.
Z'n moeder ook laatst, die wist dat het uit was tussen mij en m'n vriendien "zal ik je even pijpen" dus ik zo van "nee" en ik loop weg. Loopt ze achter me aan en zegt ze "neuken anders?" man man man.
Wat een pijptopic was dat geworden.
Ik lag lekker op het bankie en bij mij mij stak ze een vinger in m'n kont. Ik wist niet wat het was en kwam omhoog, maar daar stond haar dikke vriendin Hanneke al gehurkt boven me.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, nee, dat helpt.
Z'n moeder ook laatst, die wist dat het uit was tussen mij en m'n vriendien "zal ik je even pijpen" dus ik zo van "nee" en ik loop weg. Loopt ze achter me aan en zegt ze "neuken anders?" man man man.
Wat een pijptopic was dat geworden.
Vers omgewoelde aarde met een vleugje pokon?quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik lag lekker op het bankie en bij mij mij stak ze een vinger in m'n kont. Ik wist niet wat het was en kwam omhoog, maar daar stond haar dikke vriendin Hanneke al gehurkt boven me.
Hele agrarische lucht.
Godverdomme, echt kut dat ze bieten op die manier proberen te kweken, volgens mij kun je ze daar best voor aanklagen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik lag lekker op het bankie en bij mij mij stak ze een vinger in m'n kont. Ik wist niet wat het was en kwam omhoog, maar daar stond haar dikke vriendin Hanneke al gehurkt boven me.
Hele agrarische lucht.
Heel, niet hele.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hele agrarische lucht.
Ik werd er een beetje naar van. Ik ging half haar kont en voorbips in. Roken beide hetzelfde.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:09 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Vers omgewoelde aarde met een vleugje pokon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |