Jeeej. Ik maakte net de 13.000e.quote:

Op verzoek van Doosopwielen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:55 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
je moet er een topic over maken

zoek een levenquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:59 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Kut... 5 posts geleden was mijn 16.000e

Ooit kom je ook op 16K en maken ze je mod.quote:

Wordt ik mod!!!??quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ooit kom je ook op 16K en maken ze je mod.

Ja, ik dacht: laat ik het niet te veel op je moeder betrekken. Maar je wilt het gewoon als ik het zo lees.quote:

Ik weet, ik weet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ooit kom je ook op 16K en maken ze je mod.

KAA, ja, echt. Je weet niet echt wie daar mod of wel?quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet.
Dan wil ik 40+ mod worden. Of KAA mod.

Geen idee. Wie?quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
KAA, ja, echt. Je weet niet echt wie daar mod of wel?

Van de week was je moeder weer klaar met me en ze zag er weer uit, man man manquote:

Beter dat dan TS zijn moeder. Je wilt niet weten man.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:03 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Kut.. weer..en dan ook nog op zo een essentiele post

Helaas. Probeer het op 32000 weer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:03 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Kut.. weer..en dan ook nog op zo een essentiele post

Jij moet een grammaticka modt wordtenquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet.
Dan wil ik 40+ mod worden. Of KAA mod.

Hahaha, das lang geleden dat ik die gehoord heb! Bouvier, Yoghurt, Mental image = episch.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Van de week was je moeder weer klaar met me en ze zag er weer uit, man man man
Weleens een bouvier een bak yoghurt zien eten?

Ouyevoli is er weer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:04 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Jij moet een grammaticka modt wordten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |