Duurt een paar dagen voordat het over is! (spreek uit ervaring...). Maar geen ernstigeIk verwondingen dus? Wie zijn schuld was het?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
Gister op de fiets aangereden door een auto, helemaal blauw/stijf, vandaag dus niet getraind, donderdag maar weer...
Ik ben hard bezig met de transitie naar de Kinvara's en voorvoet. De kuit- en achillespijnen die ik in het begin van de transitie had, zijn volledig over. De knieblessure blijft helaas nog even doorzetten. Benieuwd of die na verloop van tijd ook verdwijnt. Vooralsnog doe ik het erg rustig. Drie keer per week 10 x 30 s intervals, volgens het beginnersschema van Klaas Lok/de souplessemethode.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Sinds ik neutraal en minimalistisch loop ben ik blessurevrij en loop ik meer kilometers per week. Twee jaar geleden ben ik begonnen met een voorzichtige transitie en tegenwoordig loop ik 30-45 km/week op Kinvara's zonder enig probleem, terwijl ik voorheen voortdurend enkelblessures had. Vooral de switch naar de voorvoet heeft veel goed gedaan.
Waarom?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:03 schreef bananablues het volgende:
Mijn motivatie om te lopen is compleet verdwenen
Ik ben wel heel benieuwd waar dat is, want het mooie van hardlopen is juist dat het overal kan. Ik woonde eerst in de Bijlmer in Amsterdam, daar loop je een paar flats langs en je bent bij de gaasperplas om mooi te lopen. Nu woon ik veel dichter bij het centrum van Amsterdam, maar daar heb ik het Oosterpark in de buurt. En nu moet je niet denken dat parken een voorwaarde zijn, want ik loop ook wel eens langs een industriegebied of net langs die buitenranden van de stad, dat heeft juist ook wel wat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik, misschien houd ik het wel vol.
Het is sowieso maar voor 2 jaar denk ik, dan is ons zelfgebouwde huis klaar en wonen we niet meer bij een mooi gebied om te lopen
Na de halve triatlon van Eupen gewoon totaal geen zin om meer te trainen.. misschien had ik het afgelopen jaar teveel uren getraind en zag ineens niet meer waar ik het ook alweer voor doe. Het probleem is dat ik het zelf ook niet meer weet! Het maakt me totaal niet meer uit of ik nu op de 10km een 38er loop of een 45er of helemaal niet... terwijl daarvoor alles sneller moest (en ik er ook blij van werd !)quote:
even op hardloopkalender.nl zoeken, bij bijna alle evenement kan je volgens mij als niet-geregistreerde loper mee doen, zeker bij bijv. 5 of 10km fun runsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:29 schreef BredeBradda het volgende:
Weet iemand of er hardloop wedstrijden/evenementen/sponsorlopen zijn in Zuid-Holland/Noord-Holland waar je aan kan deelnemen zonder lid te zijn van een of andere hardloop vereniging of club, gewoon als burger dus?
Wil al een tijdje meedoen met een evenement namelijk. En de cascaderun is pas volgend jaar
Alle (weg)wedstrijden zover ik weetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:29 schreef BredeBradda het volgende:
Weet iemand of er hardloop wedstrijden/evenementen/sponsorlopen zijn in Zuid-Holland/Noord-Holland waar je aan kan deelnemen zonder lid te zijn van een of andere hardloop vereniging of club, gewoon als burger dus?
Wil al een tijdje meedoen met een evenement namelijk. En de cascaderun is pas volgend jaar
dat wordt dus crossend de winter overbruggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Alle (weg)wedstrijden zover ik weet
Er zijn er alleen niet zoveel in de winter. Uit men hoofd de bruggenloop op 9 december en Delftse hout-run op 16 december
ik heb nog nooit een cross gedaan, heb er op niet de schoenen voorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat wordt dus crossend de winter overbruggen
Aha bedankt, ik zie al een leuke in Noordwijkerhout. 16KM begin ik nog niet aanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
even op hardloopkalender.nl zoeken, bij bijna alle evenement kan je volgens mij als niet-geregistreerde loper mee doen, zeker bij bijv. 5 of 10km fun runs
En dan kom ik vandaag mijn nummer ophalen en sta ik tóch in het tweede startvak en is het nu te laat om er iets aan te doen... en vorig jaar al een uur gewacht voor ik mijn startnummer kon halen (stuur dat dan met de post!). Wat een prutsers zijn het daar ook. Jammer dat de race zelf zo mooi is en ik hem niet links kan laten liggen.quote:xxxxxxx,
Er zijn wat foutjes opgetreden in ons systeem. Je staat er niet in. Achter de schermen heb ik je wel kunnen vinden.
Ik maak een startnummer voor je en leg deze klaar bij de helpdesk in sporthallen zuid. Ik zal zorgen dat je helemaal voorraan start, zodat je altijd in een later startvak samen met je vrienden kan starten.
Excusses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
xxxxxxxxxxx
Medewerker Inschrijvingen
Stichting Sportevenementen Le Champion
Klinkt inderdaad een beetje als overtraining. Bagger zeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef bananablues het volgende:
[..]
Na de halve triatlon van Eupen gewoon totaal geen zin om meer te trainen.. misschien had ik het afgelopen jaar teveel uren getraind en zag ineens niet meer waar ik het ook alweer voor doe. Het probleem is dat ik het zelf ook niet meer weet! Het maakt me totaal niet meer uit of ik nu op de 10km een 38er loop of een 45er of helemaal niet... terwijl daarvoor alles sneller moest (en ik er ook blij van werd !)
Zet hem op! Ik ga zelf wel even kijken naar de marathon, woon zowat aan het olympisch stadion, dus kan direct na het ontbijt even naar binnen wandelenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:22 schreef The_Hives het volgende:
morgen de grote dag![]()
kut voorbereiding gehad, gister thuis gekomen na een lange vlucht en 36 uur wakker, ook al 2 dagen diarree, dus nu vol aan het beschuit, bananen, ontbijtkoeken enzovoort
wel zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |