abonnement Unibet Coolblue
pi_117206084
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:18 schreef lololo het volgende:
Diep respect, diep respect, nou nou :D . Dit hoort gewoon bij het werk. Leuk is het niet maar als je er niet tegen kan heb je natuurlijk ook niks te zoeken bij de post. :)

Paar jaar terug in een halve sneeuwstorm moeten bezorgen terwijl het al donker was, toen had ik wel diep respect voor mezelf :P
Heb zelf ook weleens met windkracht 7 a 8 post bezorgd of als het de hele dag echt flink doorregende, maar niet als dit allebei tegelijk plaatsvond. Vandaar mijn 'diepe' respect. Zouden meer mensen moeten hebben voor ons bezorgers ;) Maar met zulk weer kun je de post toch amper drooghouden?
pi_117207312
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:18 schreef lololo het volgende:
Diep respect, diep respect, nou nou :D . Dit hoort gewoon bij het werk. Leuk is het niet maar als je er niet tegen kan heb je natuurlijk ook niks te zoeken bij de post. :)

Paar jaar terug in een halve sneeuwstorm moeten bezorgen terwijl het al donker was, toen had ik wel diep respect voor mezelf :P
Het hoort erbij, helemaal met je eens, maar het is toch leuk als mensen daar hun waardering voor uitspreken. Weer eens wat anders dan iemand die in dit noodweer naar buiten komt stormen om hoogst verontwaardigd bij mij te informeren waarom z´n post nat is.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_117207873
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:18 schreef lololo het volgende:
Diep respect, diep respect, nou nou :D . Dit hoort gewoon bij het werk. Leuk is het niet maar als je er niet tegen kan heb je natuurlijk ook niks te zoeken bij de post. :)

Paar jaar terug in een halve sneeuwstorm moeten bezorgen terwijl het al donker was, toen had ik wel diep respect voor mezelf :P
Het is toch leuk als wij als niet bezorgers toch onze waardering geven voor jullie. Ik zou het echt niet zo snel doen dat post bezorgen, misschien in de zomer maar voor de rest niet :N :@

Jij ook respect dat je in een sneeuwstorm alsnog de post moest bezorgen. _O_ _O_
  Redactie Frontpage / Sport maandag 24 september 2012 @ 20:44:54 #29
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_117208396
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:18 schreef lololo het volgende:
Diep respect, diep respect, nou nou :D . Dit hoort gewoon bij het werk. Leuk is het niet maar als je er niet tegen kan heb je natuurlijk ook niks te zoeken bij de post. :)

Paar jaar terug in een halve sneeuwstorm moeten bezorgen terwijl het al donker was, toen had ik wel diep respect voor mezelf :P
op dat soort winterdagen is dat het mooiste. Lekker tegen de elementen strijden :)

Op autoroutes is het dan blij dat ik glij en in de bebouwde kom sta je met de knieën in de sneeuw. Heerlijk :)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_117209177
Ik ben alleen maar voorbereider en voel me wel eens een beetje schuldig als ik na het voorbereiden lekker naar huis kan gaan en de bezorgers de fiets moeten pakken om te gaan bezorgen in dat beestenweer! :@
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_117209283
Veel mensen onderschatten het bestellen van post hoor. In weer en wind bezorgen we (althans de serieuze bezorger wel!). De rest van Nederland zit binnen in een kantoor, dan maakt het niet uit als het tropisch weer is, of buiten de pleuris uitbreekt... Je zit lekker veilig droog binnen.

En ondertussen wel klagen dat je de tv-gids ietwat nat binnen hebt! :D
pi_117211379
Ben blij dat ik toch nog een weekje vrij heb :-) HEEEEEERLIJK :-P
Gisterenavond thuisgekomen uit een weekje limburg :-)
Nu een heerlijk stoofpotje voor morgen opstaan, heb er nu al zin in. Heel het huis ruikt er nu naar.
pi_117211689
Vandaag een telefonische selectieprodedure gehad bij PostNL voor de functie als postvoorbereider VBG. Volgende week sollicitatiegesprek, dus hopen dat dat goed loopt. Iemand ervaring in deze functie, leuk of valt het tegen?

Iemand enig idee of ze ook doorgroei mogelijkheden aanbieden? Naar andere functies of eventueel naast deze functie met een andere functie zoals postbezorger? Voorbereider is maar maximaal 15 uur jammer genoeg.
pi_117212938
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef Kwinsie het volgende:
Vandaag een telefonische selectieprodedure gehad bij PostNL voor de functie als postvoorbereider VBG. Volgende week sollicitatiegesprek, dus hopen dat dat goed loopt. Iemand ervaring in deze functie, leuk of valt het tegen?

Iemand enig idee of ze ook doorgroei mogelijkheden aanbieden? Naar andere functies of eventueel naast deze functie met een andere functie zoals postbezorger? Voorbereider is maar maximaal 15 uur jammer genoeg.
Ik ben ook voorbereider, met een contract voor 9 u per week. Meestal loopt het wel uit tot 12 u of zelfs nog meer. Rond de kerst werken we gewoon elke morgen, beh. maandag.
Ik vind het leuk werk. Heb leuke collega's en de sfeer is gezellig! Doorgroeimogelijkheden zijn er niet bij ons, omdat onze vestiging in de loop van 2013 opgeheven wordt. Combinatie met postbezorger hoef je niet op te rekenen, of het een, of het ander.
Succes met de sollicitatie!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_117214074
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:54 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Ik ben ook voorbereider, met een contract voor 9 u per week. Meestal loopt het wel uit tot 12 u of zelfs nog meer. Rond de kerst werken we gewoon elke morgen, beh. maandag.
Ik vind het leuk werk. Heb leuke collega's en de sfeer is gezellig! Doorgroeimogelijkheden zijn er niet bij ons, omdat onze vestiging in de loop van 2013 opgeheven wordt. Combinatie met postbezorger hoef je niet op te rekenen, of het een, of het ander.
Succes met de sollicitatie!
De hele reorganisatie is opgeschort, dus hoe kan jij dan weten dat je vestiging in 2013 dichtgaat?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 24 september 2012 @ 22:15:37 #36
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_117214196
als je bij de voorhoede zit dan gaat het kantoor in 2013 toch wel dicht.

Sterker nog. Er gaan dit jaar nog VBG's gesloten worden. De reden daarvoor is niet de reorganisatie, maar wel dat huurcontracten van panden aflopen. Het is hierdoor wel een goede test over hoe het proces gaat verlopen als overgeschakeld wordt naar een VBG
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_117217263
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:13 schreef TokenW het volgende:

[..]

De hele reorganisatie is opgeschort, dus hoe kan jij dan weten dat je vestiging in 2013 dichtgaat?
Gokje. Onze vestiging zou eerst in maart/april dicht gaan. Misschien nu een paar maanden later of na de zomer. Maar het zal toch een keer gebeuren. En nog in 2013 denk ik.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_117217513
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:54 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Ik ben ook voorbereider, met een contract voor 9 u per week. Meestal loopt het wel uit tot 12 u of zelfs nog meer. Rond de kerst werken we gewoon elke morgen, beh. maandag.
Ik vind het leuk werk. Heb leuke collega's en de sfeer is gezellig! Doorgroeimogelijkheden zijn er niet bij ons, omdat onze vestiging in de loop van 2013 opgeheven wordt. Combinatie met postbezorger hoef je niet op te rekenen, of het een, of het ander.
Succes met de sollicitatie!
Lijkt me dat dat verschilt per kantoor. Ik ging in eerste instantie ook als voorbereider aan de slag, maar had aangegeven tijdens mn sollicitatie dat ik ook wil bezorgen. Was geen enkel probleem.
pi_117222466
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef gridjuh het volgende:
Ben blij dat ik toch nog een weekje vrij heb :-) HEEEEEERLIJK :-P
Gisterenavond thuisgekomen uit een weekje limburg :-)
Nu een heerlijk stoofpotje voor morgen opstaan, heb er nu al zin in. Heel het huis ruikt er nu naar.
Ah heerlijk O+ Geniet ervan.

Ik heb van 8 tot 14 oktober vrij, dus nog twee weekjes doorgaan en dan weer even ontspannen :)
pi_117222591
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef gridjuh het volgende:
Ben blij dat ik toch nog een weekje vrij heb :-) HEEEEEERLIJK :-P
Gisterenavond thuisgekomen uit een weekje limburg :-)
Nu een heerlijk stoofpotje voor morgen opstaan, heb er nu al zin in. Heel het huis ruikt er nu naar.
Oh lekker zeg, ik ben ook gek op stoofpotjes! Geniet nog maar lekker van je vrije week!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_117223856
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef Kwinsie het volgende:
Vandaag een telefonische selectieprodedure gehad bij PostNL voor de functie als postvoorbereider VBG. Volgende week sollicitatiegesprek, dus hopen dat dat goed loopt. Iemand ervaring in deze functie, leuk of valt het tegen?

Iemand enig idee of ze ook doorgroei mogelijkheden aanbieden? Naar andere functies of eventueel naast deze functie met een andere functie zoals postbezorger? Voorbereider is maar maximaal 15 uur jammer genoeg.
Zijn er überhaupt doorgroeimogelijkheden binnen dit bedrijf dan? Misschien nog aan de top.
De enige doorgroeimogelijkheid die ik ooit heb gezien is van postbode naar pb+ en daarvoor kregen de meesten niet eens meer betaald.

Het is niet echt de bedoeling dat je gaat voorbereiden én bezorgen. Het is inderdaad of het een of het ander omdat die taken samen het werk zijn van de oude postbodes die er nu allemaal uitgegooid worden. Beetje vreemd dat dit soms nog wel gebeurt.
  dinsdag 25 september 2012 @ 09:32:04 #42
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_117224225
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:14 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Zijn er überhaupt doorgroeimogelijkheden binnen dit bedrijf dan? Misschien nog aan de top.
De enige doorgroeimogelijkheid die ik ooit heb gezien is van postbode naar pb+ en daarvoor kregen de meesten niet eens meer betaald.

Het is niet echt de bedoeling dat je gaat voorbereiden én bezorgen. Het is inderdaad of het een of het ander omdat die taken samen het werk zijn van de oude postbodes die er nu allemaal uitgegooid worden. Beetje vreemd dat dit soms nog wel gebeurt.
Doorgroeien binnen PostNL??? Heb jij de tropenkolder opgelopen? :D
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_117224661
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:51 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Done ;)
Dankje. Goed, dat weet ik ook weer. Vreemd gedoe bij dit bedrijf :)
pi_117224722
Nee, niets over gehoord, Selestha. Enige wat ik heb gehoord erover is dat we goed op moeten letten bij het afsluiten van de depots, want ze zijn er druk mee bezig.
Maar ja, ik let sowieso goed erop dat ik de deur op slot doe. ;)
  dinsdag 25 september 2012 @ 09:57:02 #45
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_117224763
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:55 schreef Herfstblad het volgende:
Nee, niets over gehoord, Selestha. Enige wat ik heb gehoord erover is dat we goed op moeten letten bij het afsluiten van de depots, want ze zijn er druk mee bezig.
Maar ja, ik let sowieso goed erop dat ik de deur op slot doe. ;)
Dan krijg je weer problemen met de subco's, die de codes niet kennen, wat doen ze? Zetten de zakken vol in het gezicht van publiek voor het depot.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_117224890
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:57 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dan krijg je weer problemen met de subco's, die de codes niet kennen, wat doen ze? Zetten de zakken vol in het gezicht van publiek voor het depot.
Hier kennen ze de codes wel, volgens mij. Ik tref in elk geval regelmatig post aan dat binnen meteen voor de deur staat. :P
Maar hier zijn het ook altijd dezelfde chauffeurs. :)
  dinsdag 25 september 2012 @ 10:03:29 #47
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_117224942
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:01 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Hier kennen ze de codes wel, volgens mij. Ik tref in elk geval regelmatig post aan dat binnen meteen voor de deur staat. :P
Maar hier zijn het ook altijd dezelfde chauffeurs. :)
Bij ons niet :')
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_117224971
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:03 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Bij ons niet :')
Nee bij ons ook niet maar wij hebben ook steeds andere chauffeurs.
pi_117229122
Wij hebben doordeweeks eentje en op elke zaterdag ook altijd dezelfde. Wel handig, vind ik. :) Die van doordeweeks weet ook wlke wijk ik loop, dus die zakken zet 'ie niet binnen (als ik op hem sta te wachten uiteraard, anders zet hij ze wel binnen ;))
pi_117229555
Wat n rot boekjes van de Bijenkorf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')