eensquote:
Bij mij zaten ze allemaal los door mijn tassen voor mijn hele wijk. Rest van de post in 1 zak ook allemaal door elkaar. TC gebeld. Normaal is de sortering van mijn laatste zak al een ramp maar dit was niet te bezorgen. TC is het persoonlijk komen ophalen, ik hoop dat die faalhaas van een sorteerder van mijn wijk wordt gehaaldquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eens
ik had 3 bakken vol met die bijenkorf boekjes verschrikkelijk
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef Selestha het volgende:
Ook nog een leuke met een vent op straat:
Hee jij bent toch postbode? Weet jij waar nummer 201 van de groningerstraat is?
''Nee sorry, die loop ik niet''
Ja dan MOET je nu gewoon met mij meelopen en het aanwijzen want je bent een postbode
''Nee, ik moet mijn werk afkrijgen vandaag. Fijne dag meneer''
Ja hallo; zo deden postbodes dat vroeger niet hoor..
WTFquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef Selestha het volgende:
[..]
Bij mij zaten ze allemaal los door mijn tassen voor mijn hele wijk. Rest van de post in 1 zak ook allemaal door elkaar. TC gebeld. Normaal is de sortering van mijn laatste zak al een ramp maar dit was niet te bezorgen. TC is het persoonlijk komen ophalen, ik hoop dat die faalhaas van een sorteerder van mijn wijk wordt gehaald
Ja dan MOET je nu gewoon met mij meelopen en het aanwijzen want je bent een postbode
Jazeker vond ik ook van mezelf!quote:
Een goede meid is op haar toekomst voorbereidquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:36 schreef Selestha het volgende:
[..]
Jazeker vond ik ook van mezelf!Ik leer steeds beter van me af te bijten, moet ook wel; heb geleerd van het incidentje met meneer vieze praatjes
Tijd om een andere baan te gaan zoeken...quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mij word wel eens gevraagd waar dat en dat bedrijf zit, adres kennen ze dan niet![]()
Dan zeg ik daar links, dan de 2de rechts en dan de eerste links.
Ik ken mijn gebied uit m'n duimpje
vage man zegquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef Selestha het volgende:
[..]
Bij mij zaten ze allemaal los door mijn tassen voor mijn hele wijk. Rest van de post in 1 zak ook allemaal door elkaar. TC gebeld. Normaal is de sortering van mijn laatste zak al een ramp maar dit was niet te bezorgen. TC is het persoonlijk komen ophalen, ik hoop dat die faalhaas van een sorteerder van mijn wijk wordt gehaald
Ja daar wordt je niet blij van als je 9 zakken hebt staan. Maar goed, de TC is op de hoogte en wat er nu nog mis gaat ga ik gewoon allemaal bundelen en terugsturen tot mijn TC het zat raakt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:34 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
vage man zeg
wat een luie sorteerder lekker alles door elkaar zetten zonder elastiek enzo
Ik heb mensen wel eens de verkeerde kant op gestuurd. Als ze iets aan je vragen denk je het te weten en stuur je ze daarheen om later tot de conclusie te komen dat je in de war was met een andere straat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:11 schreef Herfstblad het volgende:
:| Rare vent, Selestha. Sommige mensen...
Men vraagt mij ook regelmatig waar dit of dat is, maar wel op een normale toon.
En die Bijenkorfboekjes...rampdingen. In 1 straat had ik 30 van die dingen. 1 bundel was zo'n 20 cm dik (en dat dan 4 x) Leuk met HAH erbij.
En dan je boekje delen met je medebewoners of nooit zien zeker?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:13 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik heb mensen wel eens de verkeerde kant op gestuurd. Als ze iets aan je vragen denk je het te weten en stuur je ze daarheen om later tot de conclusie te komen dat je in de war was met een andere straat.
Dat komt bij mij ook omdat ik wel weet hoe je ergens met de fiets komt maar door gebrek aan rijbewijs niet weet hoe je daar met de auto moet komen
Wat betreft die bijenkorf, in sommige straten waren ze "aan de bewoners van" gestuurd i.p.v. aan een specifiek persoon. Het was zo erg dat een bundel voor 16 huizen in 2en gedeeld moest worden en dan nog had ik twee belachelijk dikke bundels. Om nog maar niet te spreken van het aantal adressen waar je er minstens 2 moet bezorgen.
Als ze nou gewoon per adres zouden versturen in plaats van per geadresseerde zou ze dat een hele hoop geld besparen.
Dat vond ik zo mooi aan VOICE.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doorgroeien binnen PostNL??? Heb jij de tropenkolder opgelopen?
In de meeste gevallen gaat het toch om personen van dezelfde familie. Het enige verschil is de voornaam.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
En dan je boekje delen met je medebewoners of nooit zien zeker?
Er staan altijd best wel wat vacatures op de site van PostNLquote:Op woensdag 26 september 2012 09:16 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Dat vond ik zo mooi aan VOICE.
Gaan ze vragen of er genoeg mogelijkheden zijn om mijn vaardigheden te verbeteren dmv trainingen enzo. Willen ze me leren hoe ik met meer geweld een pakketje in de bus kan proppen?
quote:Op woensdag 26 september 2012 09:16 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Gaan ze vragen of er genoeg mogelijkheden zijn om mijn vaardigheden te verbeteren dmv trainingen enzo. Willen ze me leren hoe ik met meer geweld een pakketje in de bus kan proppen?
Ja en er stond nog een heleboel andere onzin. Was het iig maar zelden ''eens'' met de vragen..quote:Op woensdag 26 september 2012 09:16 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
slaat het ook niet, want in mail zeggen ze dat iedereen het in moet vullen, maar vervolgens mag een groot deel van de werknemers niet aan het onderzoek deelnemen.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:39 schreef Rafierafie het volgende:
Ik denk dat dat voor de meeste collega's geldt. Ik ben vooral erg benieuwd naar de resultaten en vooral naar wat ze beweren eraan te gaan doen. Dat hele onderzoek slaat volgens mij totaal nergens op.
Dat is in elk personeelsblad. Ook mijn oude werkgever, Defensie, die had er een handje van zaken mooier zoor te stellen dan dat ze zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 09:44 schreef Rafierafie het volgende:
Ik vind de resultaten sowieso geloofwaardiger als ze in het MZ journaal staan dan wanneer ze gepresenteerd worden in Mail.
In de Mail staan altijd van die mooie verhalen. Lach me vaak kapot om die onzin altijd.
Dat idee kreeg ik ook. Zo simpel en kort door de bocht. Zo'n onderzoek zegt helemaal niets over hoe mensen het bedrijf ervaren.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vraag me af of dit onderzoek door studenten is opgezet
Jeejquote:Op woensdag 26 september 2012 14:05 schreef KatrienDuck het volgende:
Morgen schijnt het gigamegadruk te worden!Brood meenemen.
Oh ja?quote:
Mooi dat ik dan vrij benquote:Op woensdag 26 september 2012 14:05 schreef KatrienDuck het volgende:
Geen HaH toch hoop ik?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:05 schreef KatrienDuck het volgende:
Ontzettend vaak meegemaakt in mijn postcodegebiedquote:Op woensdag 26 september 2012 09:13 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik heb mensen wel eens de verkeerde kant op gestuurd. Als ze iets aan je vragen denk je het te weten en stuur je ze daarheen om later tot de conclusie te komen dat je in de war was met een andere straat.
Oh gelukkig maarquote:Op woensdag 26 september 2012 15:07 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
HAH is mij niets van bekend.
Ah mooi dat ik nee heb gezegd voor een dienst van op papier al ruim over de 4 uurquote:Op woensdag 26 september 2012 14:05 schreef KatrienDuck het volgende:
zullen ze mij morgenochtend misschien wel bellen, maar ik ben dan niet in de buurtquote:Op woensdag 26 september 2012 14:05 schreef KatrienDuck het volgende:
Ik weet niet zeker of er geen HAH is hoor! Onze TC vertelde vorige vrijdag dat het zo druk zou worden morgen en hij wist nog niet of er dan HAH bij was. Ik hoop van niet!quote:Op woensdag 26 september 2012 15:07 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh gelukkig maarDan vind ik druk niet zo erg
Als er HAH zou zijn gaat het waarschijnlijk om V&D prijzencircus, maar aangezien dat (iig waar ik woon) bij VSP meegaat in de plastic bundel, zal hopelijk niemand HAH hoeven te bezorgen.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:27 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of er geen HAH is hoor! Onze TC vertelde vorige vrijdag dat het zo druk zou worden morgen en hij wist nog niet of er dan HAH bij was. Ik hoop van niet!
Ik heb inderdaad ook de prijzencircus folder in het VSP pakket gezien. Bijenkorf hebben we ook al gehad en het is nog te vroeg (volgens mij) voor de kampioen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:54 schreef TokenW het volgende:
[..]
Als er HAH zou zijn gaat het waarschijnlijk om V&D prijzencircus, maar aangezien dat (iig waar ik woon) bij VSP meegaat in de plastic bundel, zal hopelijk niemand HAH hoeven te bezorgen.
Das niet eerlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:21 schreef Herfstblad het volgende:
Ik kreeg om 10 uur de vraag of ik om 11 uur op het nieuwe depot kan zijn.Irritant dat last minute gedoe. Kan ik heel slecht tegen.
![]()
En ik baal ook omdat ik daarna weer naar huis kan, omdat mijn wijk pas om 13:15 geleverd wordt. En op het nieuwe depot is nog helemaal niets. Ook helaas geen kraan om je flesjes water te vullen.Wat ik sinds 15 jan wel gehad heb toen mijn wijk ook ging verhuizen.
Sinds ik er werk (nov) is mijn wijk al 2 keer verhuisd van depot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |