quote:Op woensdag 5 september 2012 12:29 schreef Dennis101 het volgende:
Vroeger veel gedaan, bramen plukken en er dan jam van maken. Smaakte altijd erg goed.
Bij ons is juist een kaalslag uitgevoerd langs de spoorlijnen.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:38 schreef Daniel1976 het volgende:
Beetje beter zoeken in de buurt van spoorlijnen staan vaak grote bramen struiken...
Maar ik heb een bramenstruik in mijn tuin gezet. Goed tegen mensen die over de schutting klimmen en ook nog eens 2 kilo bramen per jaar.
dus eigenlijk was je gewoon te laatquote:Op woensdag 5 september 2012 12:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij ons is juist een kaalslag uitgevoerd langs de spoorlijnen.
Ik ga vanavond of morgen ook even het bos in om een zak vol te plukken (nou ja plukken, ik snij gewoon de hele trossen af.) Twee weken geleden al eens gekeken, maar toen waren ze nog niet rijp. En misschien wat sleedoorn als ik het tegenkom.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:06 schreef morg78 het volgende:
Ik ga elk jaar vlierbessen plukken, levert heerlijke jam op.
Een paar jaar inderdaad, ik bedoel dus dat de bosjes er überhaupt niet meer staan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dus eigenlijk was je gewoon te laat
Dus volgend jaar beter opletten wanneer ze rijp aan het worden zijn
Zijn die niet beschermd? Ik heb daar een keer ruzie over gehad met een duinwachter.quote:Op maandag 10 september 2012 20:40 schreef Thorical het volgende:
Binnenkort weer duindoorn plukken en daar jam van maken vol met vitamine C
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |