abonnement Unibet Coolblue
pi_116239589
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:06 schreef Argo het volgende:

[..]

Maar wat is er dan precies? Met je aan de hand als ik vragen mag, ik sta best wel aan jouw kant en wil doordringen tot de mensen hier dat het niet altijd even leuk is hier ook nog lastig gevallen te worden.

Overigens was de quote die op jou sloeg geen originele taalfout, en daar ging het al de mist in. Kijk als ik nu zeg 'zo zit de steel in de bezem' dan gun ik ze het nog wel om erover te lachen. Maar bij jou was het gewoon een basis d/t fout geloof ik? Heb je dyslexie of zo? Ik snap ook niet waarom mensen dit soort fouten aanslepen omdat juist mensen met dyslexie etc deze vaak maken.
Mede doordat ik al die afzeikpostjes en vele onbegrip over jou zag, en dat er uberhaupt een topic bestaat waar je users kan uitlachen vind ik best wel ongelovelijk.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_116239647
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:13 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Mede doordat ik al die afzeikpostjes en vele onbegrip over jou zag, en dat er uberhaupt een topic bestaat waar je users kan uitlachen vind ik best wel ongelovelijk.
Nou ze houden vol dat ze iemand niet uitlachen, dat nam ik dan maar voor lief. Maar nu ik zie dat ze jou de grond inboren voor een D/T fout, moet ik me toch maar weer ermee bemoeien. Want dit gaat nergens over.

Het is A niet origineel. B het getuigd niet van veel goede wil (het woord respect mag je hier niet gebruiken, dat moet nog worden opgenomen in het woordenboek dus het is nog niet officieel erkend bij onze taal-nazi's.

Maar serieus hou het op originele fouten, en ga niet met D/T foutjes kloten.
pi_116239754
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:13 schreef Kloonhommel het volgende:
Mede doordat ik al die afzeikpostjes en vele onbegrip over jou zag, en dat er uberhaupt een topic bestaat waar je users kan uitlachen vind ik best wel ongelovelijk.
Ken je KLB? Daar komen regelmatig backfiretopics voorbij. En daar gaat het onbeschoft en op de persoon.
Dit betreffende topic gaat over de fouten, en niet over de personen, maar dat is al vaak genoeg gezegd.

Ik ben het wel eens met de klacht over d/t-foutjes. Die zijn (helaas) niet meer origineel (uitzonderingen daargelaten waarbij de d/t-fout de betekenis van de zin verandert).
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_116239860
:O

Verveel je je argo? Je kan gewoon niet wegblijven uit TTK hè... :+

Of je nou een quote alert krijgt, of dat je naam/link braaf gewist wordt, of het gaat om een andere user, je blijft miepen ;)



mn

[ Bericht % gewijzigd door Netsplitter op 31-08-2012 17:30:59 ]
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_116239878
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:18 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ken je KLB? Daar komen regelmatig backfiretopics voorbij. En daar gaat het onbeschoft en op de persoon.
Dit betreffende topic gaat over de fouten, en niet over de personen, maar dat is al vaak genoeg gezegd.

Ik ben het wel eens met de klacht over d/t-foutjes. Die zijn (helaas) niet meer origineel (uitzonderingen daargelaten waarbij de d/t-fout de betekenis van de zin verandert).
Op KLB krijg je alleen een backfire als je een kut-topic maakt, met een goed topic krijg je zowel goeie als slechte reacties. Maar op klb is er meer sympathie dan hier.

Verder zouden jullie d/t fouten moeten schrappen ja. En zelfs als het de zin veranderd zal het niet zo origineel zijn, dat geld ook voor de komma's.

Want of ik nu gebruikt of gebruikd typ, gefeesd of gefeest. Het is niet origineel omdat mensen het wel vaker doen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:22 schreef tombolafan het volgende:
:O

Verveel je je argo? Je kan gewoon niet wegblijven uit TTK hè... :+

Of je nou een quote alert krijgt, of dat je naam/link braaf gewist wordt, of het gaat om een andere user, je blijft miepen ;)



mn
Zeer zeker ik kom op voor mijn medemens.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2012 17:23:08 ]
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:23:03 #231
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116239894
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:00 schreef Argo het volgende:
Hij zegt een handicap te hebben, dan denk ik misschien aan dyslexie of zo? Het is al erg genoeg om dat te hebben omdat je toch overal moeite hebt met functioneren. Om dan ook nog eens hier aan de schandpaal genageld te worden. :')
Nee, dyslexie is helemaal niet erg om te hebben. Je kunt er gewoon oud mee worden. Je wordt ook niet aan de schandelijke paal genageld, maar gewoon toegelachen om je koddige taalgebruik :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116239940
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, dyslexie is helemaal niet erg om te hebben. Je kunt er gewoon oud mee worden. Je wordt ook niet aan de schandelijke paal genageld, maar gewoon toegelachen om je koddige taalgebruik :).
Koddige taalgebruik? Iemand met dyslexie heeft anders wel grote moeite met een D/T fout, en kan daardoor in z'n status gaan zitten dat hij helemaal niet meer durft te posten, omdat hij bang is dat mensen hem toelachen. Sowieso kan je het niet als koddig afschrijven noch als een originele fout.

Je kan het beter zien als een trap onder de gordel.
pi_116240028
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:22 schreef Argo het volgende:
Verder zouden jullie d/t fouten moeten schrappen ja. En zelfs als het de zin veranderd zal het niet zo origineel zijn, dat geld ook voor de komma's.
Dader bekent
Dader bekend
Dat is een wereld van verschil. Met dat soort dingen heb ik geen probleem als het daar gepost wordt.
En de komma's hebben we al besproken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_116240094
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dader bekent
Dader bekend
Dat is een wereld van verschil. Met dat soort dingen heb ik geen probleem als het daar gepost wordt.
En de komma's hebben we al besproken.
Ok dan maar stop in godsnaam met niet origineel fouten, en gebruik verdomme de zoekfunctie als je het niet zeker weet.
pi_116240127
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:22 schreef tombolafan het volgende:
:O

Verveel je je argo? Je kan gewoon niet wegblijven uit TTK hè... :+

Of je nou een quote alert krijgt, of dat je naam/link braaf gewist wordt, of het gaat om een andere user, je blijft miepen ;)



mn
Schijnbaar verveel jij je ook zo erg dat je ook maar ff mee kom leuteren hiero met een best waardeloze postje dat net zo goed meteen gewist kan worden en je kan ook net zo goed niks meer posten hierzo aangezien je verder niks zinnig te melden hebt?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:29:55 #236
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116240201
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef Argo het volgende:

[..]

Koddige taalgebruik? Iemand met dyslexie heeft anders wel grote moeite met een D/T fout, en kan daardoor in z'n status gaan zitten dat hij helemaal niet meer durft te posten, omdat hij bang is dat mensen hem toelachen. Sowieso kan je het niet als koddig afschrijven noch als een originele fout.

Je kan het beter zien als een trap onder de gordel.
Nee hoor, dan zie je alles toch te somber in. Dan heb je geen reëel wereldbeeld. Dan zie je de zon aan voor een bal met lava ipv een energiegevend object.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:34:29 #237
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_116240439
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee hoor, dan zie je alles toch te somber in. Dan heb je geen reëel wereldbeeld. Dan zie je de zon aan voor een bal met lava ipv een energiegevend object.
Of ik zie het te somber in of jij te positief? Probleem is dat niet iedereen even goed in zijn vel zit. Probleem daar weer van is dat iemand die heel slecht in zijn vel zit dit niet kan gebruiken. Kijk voor de normale stabiele mens kan dit geen kwaad die lacht dat weg, toch is het zo dat steeds meer mensen zelfmoord plegen, en in een negatieve spiraal zitten. Die kunnen dit niet gebruiken.

Je kan dan ook wel zeggen dat zij zich aanstellen, maar dat is niet netjes. Verder kun je zeggen dat ze zich aanstellen of een schop onder de kont moeten hebben, daar ga ik niet over ik ben geen psycholoog. Wel weet ik dat je een bepaalde groep mensen pijn kan doen. Natuurlijk kan je niet met iedereen rekening houden dat begrijp ik ook wel.

Maar wat ik wel vind en wat ook mogelijk is. Dat is om de regels aan te scherpen en de regels na te leven, dus we gaan gewoon fatsoenlijk met elkaar om, we volgen de topic regels op etc. Kijk bij Userfoto's ga je ook niet zeggen tegen iemand dat hij/zij lelijk is. Daar maak je ook een complimentje hier en daar.

Nou doe dat dan ook hier, maar ga niet minachtend over de persoon of de fout praten hou het gewoon op originele spelfouten en als die persoon komt om verhaal te halen, wees dan gewoon beleefd. Bij mij was er ook niets mis gegaan als men mij daarna maar beleefd had behandeld.
pi_116240658
quote:
Waarom? Alsof dat topic schoon moet blijven. Jij plaatst notabene een deel van onze DM, en verder maak je me op diverse manieren belachelijk dus je overtreed de regels van dat topic zelf al.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_116240665
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef Argo het volgende:
Natuurlijk kan je niet met iedereen rekening houden dat begrijp ik ook wel.
Iedereen wordt hetzelfde behandeld in dat topic: we lachen of facepalmen even om de fout, en gaan dan weer verder met waar we mee bezig waren.
quote:
Bij mij was er ook niets mis gegaan als men mij daarna maar beleefd had behandeld.
Met dat verschil dat jij ons als eerste niet beleefd behandelde. Het moet van twee kanten komen natuurlijk.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_116240722
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:40 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Iedereen wordt hetzelfde behandeld in dat topic: we lachen of facepalmen even om de fout, en gaan dan weer verder met waar we mee bezig waren.

[..]

Met dat verschil dat jij ons als eerste niet beleefd behandelde. Het moet van twee kanten komen natuurlijk.
Dat is onwaar want ik wilde mezelf uitleggen, alleen maakte ik een foutje. En daar deden ze weer minachtend over, en toen barstte de bom. Hadden ze gewoon gezegd 'ach maakt niet uit kan iedereen gebeuren.' Dan no problemo.

Verder was Pirania niet 100% aardig en beleefd, en was het ook nog eens een niet originele fout.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2012 17:41:55 ]
  Moderator vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:41:46 #242
42184 crew  DaMart
pi_116240729
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:38 schreef Kloonhommel het volgende:
Ff denken hoor hoe ik dit zo kan schrijven zodat het in 1 klap doordringt zonder al die reacties vol met onbegrip en ah joh ah welnee dat erbij.

Stel, je bent gehandicapt, je probeert zoveel mogelijk normaal mee te kunnen doen en dan komt zo een teringhond je quoten en je vierkant uitlachen om een taalfout en dan nog al die reacties erachteraan. Dat topic is niets meer en niets minder dan: lach hier dit persoon uit. Lul wat je wilt, het blijft een uitlachtopic. Wie wat anders beweert is een huichelaar.

Zo verschrikkelijk eenvoudig is het. Voor de rest kunnen jullie stuk voor stuk oplazeren met welnee, zo is het helemaal niet. Al die quotes worden niet geanonimiseerd en zijn dus heel goed terug te herleiden naar wie die fouten gemaakt hebben.
Dat topic is gewoon bedoeld voor originele taalfouten en niet om degene die de taalfout heeft gemaakt. Dat de naam meekomt met de quote, is inherent aan het quotesysteem, niet iedereen denkt eraan om de naam weg te halen en dat gaan we ook niet eisen.

De post van jou die werd gequoot was dan weer geen originele taalfout en hoort dus ook eigenlijk niet in het topic thuis :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_116240780
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:41 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat topic is gewoon bedoeld voor originele taalfouten en niet om degene die de taalfout heeft gemaakt. Dat de naam meekomt met de quote, is inherent aan het quotesysteem, niet iedereen denkt eraan om de naam weg te halen en dat gaan we ook niet eisen.

De post van jou die werd gequoot was dan weer geen originele taalfout en hoort dus ook eigenlijk niet in het topic thuis :).
Dan mag Pirania wel zijn excuses aanbieden of niet? Verder mogen de regels van het topic ook wel scherper worden gesteld.

Of moeten we nu nog hand in hand verder? Ik snap dat deze post dan ook niet aan mij gericht is, ik zeg alleen... Als je niet wilt dat hier iedere week herrie is... Dan kan je het beste... Dat is overigens geen dreigement maar een voorspelling.
pi_116240864
Verder wil ik als feedback geven dat.

quote:
Het gaat om de taalfout en het is niet de bedoeling om degene die de fout maakt belachelijk te maken of uit te lachen. Daar kun je in je manier van quoten rekening mee houden.
Die zin in de op.

Best wel vervangen mag worden door:
quote:
Het gaat om de taalfout en het is niet de bedoeling om degene die de fout maakt belachelijk te maken of uit te lachen. Daar moet je in je manier van quoten rekening mee houden


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2012 17:46:28 ]
pi_116240927
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:41 schreef Argo het volgende:
Dat is onwaar want ik wilde mezelf uitleggen, alleen maakte ik een foutje. En daar deden ze weer minachtend over, en toen barstte de bom. Hadden ze gewoon gezegd 'ach maakt niet uit kan iedereen gebeuren.' Dan no problemo.
Dan verschillen we daarover van mening, wat ook mag ;)

Ik was degene die jouw taalfout in dat topic citeerde, en ik kan je zeggen dat het absoluut niks persoonlijks was. Ik bedoel, ik ken je niet eens. Het ging mij alleen om de taalfout. Wie die maakt, of het nu iemand met dyslexie, hoogtevrees, hooikoorts en/of een regular in dat topic is, dat maakt totaal niet uit. Meestal lees ik zelfs over de usernaam heen, omdat dat niet interessant is voor mij.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_116240966
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:41 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat topic is gewoon bedoeld voor originele taalfouten en niet om degene die de taalfout heeft gemaakt. Dat de naam meekomt met de quote, is inherent aan het quotesysteem, niet iedereen denkt eraan om de naam weg te halen en dat gaan we ook niet eisen.

De post van jou die werd gequoot was dan weer geen originele taalfout en hoort dus ook eigenlijk niet in het topic thuis :).
Jullie kunnen heel goed als nieuwe regel stellen dat er voortaan geen persoonsinformatie meegepost wordt.

>>>>>Voorbeeld<<<<<<
quote:
De post van jou die werd gequoote was dan weer geen originele taalfoud en hoort dus ook eigenlijk niet in het topic thuis :).
Originele fout zeg... _O-
>>>>>>>einde voorbeeld<<<<<<<

Net zoals ik nu doe, niks moeilijks aan, hoef je geen raketgeleerde voor te zijn. Nu door de hele post te quoten, inclusief nicknaam, is het echt niets anders dan lach hem hier uit.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_116240977
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dan verschillen we daarover van mening, wat ook mag ;)

Ik was degene die jouw taalfout in dat topic citeerde, en ik kan je zeggen dat het absoluut niks persoonlijks was. Ik bedoel, ik ken je niet eens. Het ging mij alleen om de taalfout. Wie die maakt, of het nu iemand met dyslexie, hoogtevrees, hooikoorts en/of een regular in dat topic is, dat maakt totaal niet uit. Meestal lees ik zelfs over de usernaam heen, omdat dat niet interessant is voor mij.
Ja maar toch is het voor de user anders. Maar het ging mis toen ik mezelf wilde uitleggen, en men mij toen weer belachelijk maakte en een beetje hoon-achtig deed. Met een 'Oh ok ach kan gebeuren.' was het allemaal afgehandeld. Snap je wel wat ik bedoel.

Verder zou de OP moeten worden aangepast. In dat je er rekening mee moet houden in plaats van dat je er rekening mee kunt houden, dat is gewoon ongepast.
pi_116241066
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:49 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Jullie kunnen heel goed als nieuwe regel stellen dat er voortaan geen persoonsinformatie meegepost wordt.

>>>>>Voorbeeld<<<<<<

[..]

Originele fout zeg... _O-
>>>>>>>einde voorbeeld<<<<<<<

Net zoals ik nu doe, niks moeilijks aan, hoef je geen raketgeleerde voor te zijn. Nu door de hele post te quoten, inclusief nicknaam, is het echt niets anders dan lach hem hier uit.
Bij veel (alle?) quotes is de context van belang. Daarvoor is het dus prettig om een link te hebben naar de originele post. En of de naam nu weggehaald wordt in de quote of niet: via de link naar de originele post is de user ook te zien.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_116241074
Verder wil ik dat Pirania ook disciplinair aangepakt wordt omdat hij A) mij in diverse postjes belachelijk probeerde te maken zoals: hij is vast onzeker hihihi. En B) een deel van onze DMwisseling heeft gepubliceerd op het forum zonder mijn toestemming, en dit mag niet volgens de regels van FOK!.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Moderator vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:52:24 #250
42184 crew  DaMart
pi_116241085
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:49 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Jullie kunnen heel goed als nieuwe regel stellen dat er voortaan geen persoonsinformatie meegepost wordt.

>>>>>Voorbeeld<<<<<<

[..]

Originele fout zeg... _O-
>>>>>>>einde voorbeeld<<<<<<<

Net zoals ik nu doe, niks moeilijks aan, hoef je geen raketgeleerde voor te zijn. Nu door de hele post te quoten, inclusief nicknaam, is het echt niets anders dan lach hem hier uit.
Dan verschillen wij daarover van mening.

Die reeks loopt al jaren en het gaat echt gewoon om de originele taalfouten. En zoals vorige week al is aangegeven, gaan we niet als regel opleggen dat de naam uit de quote gehaald moet worden. Er zijn genoeg mensen die daar nu uit zichzelf rekening mee houden en er is altijd de mogelijkheid dat iemand er om wat voor reden dan ook niet aan denkt om de naam weg te halen. In de praktijk is dat dus ook niet echt werkbaar, zo concludeerden we vorige week al.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')