Dan had ik er nog wel twee liter in gegooid, gewoon voor de zekerheid en om geen ultiem schrale indruk achter te laten bij de dealerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:52 schreef boegschroef het volgende:
[..]
De ergste keer was de dag dat ik hem in ging ruilen voor de Z4 (dit was de e92). Toen moest ik nog +- 10 km naar de dealer en sprong die op ---- Maar toen kwam ik er achter dat er na ---- nog zeker voor 10 km rustig rijden in zit
Haha, dat is inderdaad aardig kansloosquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan had ik er nog wel twee liter in gegooid, gewoon voor de zekerheid en om geen ultiem schrale indruk achter te laten bij de dealer
Koop je een Z4 voor een berg geld, maar vertik je het om vijf euro peut in je bak te laten zitten . Heel principieel, dat wel, maar toch.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, dat is inderdaad aardig kansloos
Tja op zich heb je gelijk, maar toen ik de E92 (nieuw) kocht brande het brandstof lampje ook al. Dus ik had niet zo'n hoge verwachting van de hoeveelheid brandstof in de Z4, en jawel na de eerste 3 km "pling" lampje aan... Vandaar inderdaad van mij krijgen ze een lege auto terugquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Koop je een Z4 voor een berg geld, maar vertik je het om vijf euro peut in je bak te laten zitten . Heel principieel, dat wel, maar toch.
Toen ik m'n vorige auto verkocht heb ik tijdens m'n laatste rit ook nog even getankt. Niet vol natuurlijk, maar wel nog een liter of tien erin zodat hij in elk geval probleemloos naar huis kon rijden. Vond ik wel zo chique, en wat is nou vijftien euro op het totaalbedrag?
Daar dacht de verkoper van m'n huidige auto overigens anders over, onderweg naar de het overschrijvingskantoor moesten we al tanken . Maakt op zich niet veel uit, maar een beetje matig is het wel.
Coolquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:13 schreef rival het volgende:
gisteren gezellig BBQen met een zooitje BMW liefhebbers
[ afbeelding ]
en dan komt er een maat ineens met zijn nieuwe wagen aanzetten!
[ afbeelding ]
de mijne is echt niet langzaam maar dit is toch wel ander speelgoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dan snap ik 't wel ja. Overigens snap ik dat van zo'n dealer echt niet, zo zou ik geen auto durven verkopen. Bij m'n vorige Nissan was de tank leeg en gaf de garagehouder nog los 25 euro in m'n hand om even te gaan tanken, want hij vond 't niet chique dat ik al met een brandend lampje de deur uit ging. Als je dan een E92 of een Z4 koopt, zit je wel met een prijs van ruim in de vijf cijfers. Ik zou me als garagehouder/dealer de ogen uit m'n kop schamen als ik zo'n auto met een lege tank mee gaf. Neem voor mijn part bij de verkoop in je achterhoofd mee dat je dat ding tenminste met een halve tank brandstof aflevert. Zak dan dus maar 50 of 100 euro minder ver. Dat heet 'sier' en 'service'.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:35 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Tja op zich heb je gelijk, maar toen ik de E92 (nieuw) kocht brande het brandstof lampje ook al. Dus ik had niet zo'n hoge verwachting van de hoeveelheid brandstof in de Z4, en jawel na de eerste 3 km "pling" lampje aan... Vandaar inderdaad van mij krijgen ze een lege auto terug
Eens. Toen m'n moeder haar E46 (2e hands) bij de dealer ophaalde was dat ding helemaal klaar, afgetankt, bloemetjes erbij. Zat net geen strik omheen. Zo hoort het als je het mij vraagt, helemaal als je aardig wat geld uitgeeft.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik 't wel ja. Overigens snap ik dat van zo'n dealer echt niet, zo zou ik geen auto durven verkopen. Bij m'n vorige Nissan was de tank leeg en gaf de garagehouder nog los 25 euro in m'n hand om even te gaan tanken, want hij vond 't niet chique dat ik al met een brandend lampje de deur uit ging. Als je dan een E92 of een Z4 koopt, zit je wel met een prijs van ruim in de vijf cijfers. Ik zou me als garagehouder/dealer de ogen uit m'n kop schamen als ik zo'n auto met een lege tank mee gaf. Neem voor mijn part bij de verkoop in je achterhoofd mee dat je dat ding tenminste met een halve tank brandstof aflevert. Zak dan dus maar 50 of 100 euro minder ver. Dat heet 'sier' en 'service'.
Dan heeft ie niet goed onderhandeld. Kun je beter 100 euro minder zakken en wel de boel netjes meegeven. Onder de streep blijft er hetzelfde over, maar heeft ie wel een nettere naam. Op die 100 euro op een occasions van duizenden euro's kijkt niemand.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:00 schreef boegschroef het volgende:
Als ik een auto particulier verkoop en de prijs die ik ervoor krijg dan gooi ik er ook nog wat brandstof in. Maar als ik alleen de bodem prijs kan vangen dan krijgen ze er geen druppel teveel bij
Zo zal de dealer ook wel gedacht hebben
Wacht, ik ben ff weggeweest he...maar heb jij je E46 ingeruild voor een iQ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad, toen ik m'n E46 inruilde bij de dealer zat er nog een halve tank in zo gul ben ik dan weer. Wel aardig van ze dat ze m'n iQ dan volgooien, maar dat was dus nog minder liters
Een praktisch ingegeven oplossing dus. Nouja, soms moet dat he.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:20 schreef YoshiBignose het volgende:
wééééééééééééééééh ja kreeg teveel problemen mee en was er klaar mee. kan je wel stoer in je bmw doen in de file maar kost gewoon veel. Nu CRUISE ik met een automaatje en in de binnenstad keren wanneer ik wil nog geen moment spijt van gehad eerlijk gezegd, ook al lever je wel heel veel in.
Maar zit nu een eibach pro kit onder binnenkort ff mooiere velgen/banden en dan ga ik gewoon hoeken hoor
Ik vind die golvende lijnen eigenlijk wel wat hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja... A5 is gaar, die golvende lijnen zijn echt lelijk aan de zijkant, maar hij is wel dik verder. Waar in a'dam werk je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Per september he, dus ik moet nog stoppen . Wel gewoon het vakgebied waar ik al in werkte.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh wist niet dat je gestopt was... is wel handig als je naast je werk kan wonen op zich
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Was er afgelopen weekend nog met een vriend van mij, die rijdt zo'n gigantische (erg) oude Volvo (op gas ), zonder stuurbekrachtiging. Kerel ging half dood toen we een paar keer moesten keren.quote:In Amsterdam is de iQ echt zo handig, met de 7-serie een hel telkens bij stoplichten en je kan nergens parkeren en als je dan een straatje te ver rijdt moet je 3x steken om te keren.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:52 schreef Mikkie het volgende:
Zo'n IQ is wel praktisch ja. Maar ik blijf erbij, van een E46 naar een IQ, da's puur masochisme.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Hahaha ja... laatst stond het vrij vol hier maar kon ik nog een prachtig plekje vinden
[ afbeelding ]
Valt me nu pas op dat die invalideauto voor me zelfs langer is hahaha. En toen ik weg ging toen dacht zo'n kleine Fiat dat hij er wel in paste, maar dat ging hem niet lukken
Als je met 2 auto's op 1 parkeerplek staat, hoef je dan maar 1x te betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |