vormen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat het communisctische regime van China en de geïndoctrineerde bevolking een groot probleem vormt.
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
DitHele land is gebouwd op slavernij maar moet een voorbeeld zijn voor Nederland
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:59 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
Dit noemen ze dus een gevalletje heel goedkoop scoren. WTF boeit de SP dat nou.
quote:Marketingdeskundige Frank van den Wall Bake ziet de omvangrijke deal die Fox heeft afgesloten met de clubs uit de Eredivisie slechts als een eerste stap. Hij verwacht dat er een soort Sport Live gaat ontstaan.
"Dat is goed nieuws voor andere sporten. Er komt meer vraag. De nieuwe organisatie is op zoek naar content. Uiteindelijk wordt er over afzienbare tijd de hele dag sport uitgezonden", stelt Van den Wall Bake tegen het ANP. "Nederland staat wat betreft betaaltelevisie nog in de kinderschoenen. Ik denk dat de consument zeker bereid is meer te gaan betalen voor sport op de televisie. Als het aanbod maar goed is."
De bedragen, van zestig miljoen euro oplopend naar honderd, noemt Van den Wall Bake niet buitensporig. "De huidige vijftig miljoen voor de clubs is aan de lage kant. Zelfs een land als België krijgt meer voor de voetbalrechten. Vergeet bovendien niet dat Eredivisie Live 570.000 abonnees heeft. Daar zit een groeimogelijkheid in naar de 900.000. Het is gewoon een bedrijf dat er goed voor staat."
Dat de consument meer gaat betalen, is duidelijk. "En met het bord op schoot om zeven uur zondagavond naar de samenvattingen kijken, is er straks ook niet meer bij. Het wordt een paar uur later. Dat zal nog wel enige commotie geven, maar uiteindelijk ben ik er van overtuigd dat dit minder gevoelig ligt dan iedereen denkt. Voor iets meer geld krijgt de klant straks een mooie live wedstrijd om zes uur. Dat is ook wat waard.
ja dat is nou eenmaal zo.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:30 schreef Smoofie het volgende:
Gelukkig wilt Japan haar leger weer opbouwen als tegengewicht voor China.
Maar die 53% gaat niet zo door, is ook onzin om voor 12 jaar die verdeelsleutel vast te leggen als je ziet dat een AZ en Twente pas een paar jaar weer serieus mee doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik lees wel dat het vooral goed is voor clubs als Ajax, Feyenoord, PSV, AZ en FC Twente die willen 53% van de inkomstenwat neer kan komen op 8 miljoen per jaar.
Dat de samenvattingen niet meer bij de NOS komen boeit me niet, moeten mensen maar naar het stadion gaan.
In een sprookjeswereld niet nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Communisme is niet per definitie slecht.
Volgens Churchill is kapitalisme het minst slecht van allemaalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als iedereen rijk en welvarend is a la Star Trek niet nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en Feyenoord is de afgelopen jaren gezien crap, wat wil je zeggen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar die 53% gaat niet zo door, is ook onzin om voor 12 jaar die verdeelsleutel vast te leggen als je ziet dat een AZ en Twente pas een paar jaar weer serieus mee doen.
Ze gaan het volgens mij zo doen dat de prestaties van de afgelopen 3 jaar de verdeling bepaalt en dat dit elk jaar weer wordt aangepast aan de nieuwe ranglijst.
Churchill was een baasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens Churchill is kapitalisme het minst slecht van allemaal
Ik vind het een aantrekkelijkere manier van leven dan het schijn kapitalisme waar we nu in leven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In een sprookjeswereld niet nee.
Churchill was dan zelf ook een weinig fijne gast.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens Churchill is kapitalisme het minst slecht van allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |