abonnement Unibet Coolblue
pi_114916642
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:13 schreef firefly90 het volgende:

[..]

dus omdat ik het niet opmerkelijk vind is, vind ik het normaal en mijn inrichting ook zo??
dacht niet dat ik dat ergens had gezegd.

het is duidelijk een huisje van wat oudere mensen die graag spullen verzamelen. niets opmerkelijks aan...
Zeg ik dan dat je dat gezegd hebt? Misschien moet je eerst eens goed lezen wat ik zeg, voordat je zegt dat ik wat zeg, zeg ik je! :P

Ik zeg wel dat ik me ernstige zorgen maak over jouw interieur als je dit huis alleen een beetje vol vindt. Het is een esthetische misdaad. Een samengeraapt zooitje ongeregeld, met dertig stijlen door elkaar. Er staat kantoormeubilair naast ouderwetse eiken meubels, naast moderne kasten, naast kitscherige souvenirs, naast spullen voor een kinderkamer. Er is helemaal niets in dat huis dat bij elkaar past. Misschien komt het allemaal van de kringloop of zo.
pi_114916826
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bij wipkip denk ik aan een blondt kapstertje als fuckbuddy
Tja, dat kan. In kranen zie je chromen erecties en je weet ook meteen te vertellen hoe een 'sexschommel' (wat dat ook mag zijn) heet.. Je hebt kennelijk een wat aparte, beetje oversekste belevingswereld, maar wat moeten wij daar verder mee? :P
pi_114916898
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:18 schreef k_man het volgende:
De bewoners van dit huisje hebben bij de plaatselijke stoffeerder wat restjes vloerbedekking opgehaald. Een lapje lichtgrijs, een lapje rood, een lapje groen, een lapje donkergrijs, etc. Daar past natuurlijk uitstekend bij om de muren te schilderen in paars, roze, grijs en nog zo wat kleuren, zodat er een uitgebalanceerd kleurenpalet ontstaat dat de woonkamer een voorname uitstraling geeft.

[ afbeelding ]

Voor de verdieping is een ander thema gekozen: hout. Voor een warme, natuurrlijke uitstraling is dit maar meteen overal aangebracht. Op de vloeren, de wanden, het plafond en alle overige oppervlakken.

[ afbeelding ]

De badkamer geeft ook blijk van veel lef: er zal bij aflevering maar blijken dat je er toch een centimetertje hebt naast gezeten bij het inmeten...

[ afbeelding ]

Tenslotte het fun-element in de tuin. Wie wil er nou geen eigen wipkip?

[ afbeelding ]
Die wipkip staat op de plek van een ander huis wat ooit gesloopt is ;)

1 Tip, koop huizen in deze buurt niet!
Allemaal huizen die op kleine paaltjes staan dus de fundering is kwalitatief UITERMATE teleurstellend ;)
pi_114917135
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:34 schreef k_man het volgende:

[..]

Zeg ik dan dat je dat gezegd hebt? Misschien moet je eerst eens goed lezen wat ik zeg, voordat je zegt dat ik wat zeg, zeg ik je! :P

Ik zeg wel dat ik me ernstige zorgen maak over jouw interieur als je dit huis alleen een beetje vol vindt. Het is een esthetische misdaad. Een samengeraapt zooitje ongeregeld, met dertig stijlen door elkaar. Er staat kantoormeubilair naast ouderwetse eiken meubels, naast moderne kasten, naast kitscherige souvenirs, naast spullen voor een kinderkamer. Er is helemaal niets in dat huis dat bij elkaar past. Misschien komt het allemaal van de kringloop of zo.
Sommige mensen hebben niet al t geld van de wereld om een dure inrichting te kiezen? Zijn blij met wat ze hebben?

Richt je op de huizen ipv de gebruikers alhier ;)

PS, laat anders s wat foto's van jouw inrichting zien, kijken of dat wel zo esthetisch verantwoord is :)
  dinsdag 31 juli 2012 @ 21:45:14 #55
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114917242
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:43 schreef Vinz0r het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben niet al t geld van de wereld om een dure inrichting te kiezen? Zijn blij met wat ze hebben?

Richt je op de huizen ipv de gebruikers alhier ;)

PS, laat anders s wat foto's van jouw inrichting zien, kijken of dat wel zo esthetisch verantwoord is :)
Je kan voor weinig geld prachtige tweedehands meubels kopen, goedkoper, beter en mooier dan Ikea
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_114917456
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:43 schreef Vinz0r het volgende:
Sommige mensen hebben niet al t geld van de wereld om een dure inrichting te kiezen? Zijn blij met wat ze hebben?
Je hoeft geen vermogen uit te geven om een interieur te hebben dat engiszins coherent is. Bijvoorbeeld bij Ikea, zoals Piet al zegt. Ik meende het dus serieus: alleen als de huidige bewoners het financieel echt heel zwaar hebben (en afhankelijk zijn van wat ze krijgen of wat de kringloopwinkel heeft) snap ik deze inrichting.

quote:
PS, laat anders s wat foto's van jouw inrichting zien, kijken of dat wel zo esthetisch verantwoord is :)
Dan moet je even kijken in het topic 'mag ik even binnen kijken' of op m'n Flickr. :)
pi_114917588
Mag ik ook nog Funda foto's zien in dit topic of alleen onderling geneuzel over smaak? }:|
pi_114917661
[..]

Je hoeft geen vermogen uit te geven om een interieur te hebben dat engiszins coherent is. Bijvoorbeeld bij Ikea, zoals Piet al zegt. Ik meende het dus serieus: alleen als de huidige bewoners het financieel echt heel zwaar hebben (en afhankelijk zijn van wat ze krijgen of wat de kringloopwinkel heeft) snap ik deze inrichting.

[..]

Dan moet je even kijken in het topic 'mag ik even binnen kijken' of op m'n Flickr. :)
[/quote]

Ben blij om te zien dat je zelf ook niet perfect bent ;)
  dinsdag 31 juli 2012 @ 21:51:50 #59
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114917671
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef k_man het volgende:

[..]

Je hoeft geen vermogen uit te geven om een interieur te hebben dat engiszins coherent is. Bijvoorbeeld bij Ikea, zoals Piet al zegt. Ik meende het dus serieus: alleen als de huidige bewoners het financieel echt heel zwaar hebben (en afhankelijk zijn van wat ze krijgen of wat de kringloopwinkel heeft) snap ik deze inrichting.

[..]

Dan moet je even kijken in het topic 'mag ik even binnen kijken' of op m'n Flickr. :)
Als ik zie voor welke prijzen prachtig design weggaat op veilingen...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_114917771
Donker hol:



Om er wat kleur in te brengen hangen we wat ballonnen op :D



Linkje
pi_114917894
Niet alleen heel donker, maar ook een nogal vreemde opstelling van de meubels. De tafeltjes en kastje staan allemaal achter elkaar midden in de kamer.

De paars-roze kamer is ook niet alledaags.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2012 22:01:18 ]
  dinsdag 31 juli 2012 @ 21:58:13 #62
3185 Adelante
To let it go now
pi_114918041
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:53 schreef Sylvana het volgende:
Donker hol:

[ afbeelding ]

Om er wat kleur in te brengen hangen we wat ballonnen op :D

[ afbeelding ]

Linkje
Volgens mij zit dat rolgordijn met een reden dicht: je kijkt direct bij de multimate naar binnen :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_114918143
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:51 schreef Vinz0r het volgende:
Ben blij om te zien dat je zelf ook niet perfect bent ;)
Goede trollpoging, maar je had iets langer moeten wachten met reageren. Mijn bijdragen aan dat topic kun je nooit in twee minuten gevonden hebben. :P
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:00:30 #64
3185 Adelante
To let it go now
pi_114918188


Ja hoor :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:04:21 #65
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_114918459
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:53 schreef Sylvana het volgende:
Donker hol:

[ afbeelding ]

Om er wat kleur in te brengen hangen we wat ballonnen op :D

[ afbeelding ]

Linkje
Ah, een gevalletje "Eens even checken in de woonblaadjes wat 'in' is. Ik zie het al... je moet op zijn minst één grijze muur hebben. Nou dan kan ŕlles grijs toch niet fout zijn?"
:')
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_114919090
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ah, een gevalletje "Eens even checken in de woonblaadjes wat 'in' is. Ik zie het al... je moet op zijn minst één grijze muur hebben. Nou dan kan ŕlles grijs toch niet fout zijn?"
:')
Ach, zelfs als je een huis van bijna 6 miljoen hebt maak je die fout wel eens

pi_114919099
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bij wipkip denk ik aan een blondt kapstertje als fuckbuddy
Denk dat je 't verkeerde topic hebt ;)
Liefde en infectie
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:26:44 #68
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_114919641
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:16 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ach, zelfs als je een huis van bijna 6 miljoen hebt maak je die fout wel eens

[ afbeelding ]
Holy-moly WAT een huis zeg! Nou ja, maak daar maar 'landgoed' van.
Die woning kan die donkere elementen wel hebben, maar ik vermoed dat ook hier weer zo'n 'trendy stylist' tekeer is gegaan... en overdaad schaadt. :X
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_114919750
Dat huis is heel wat anders dan dit klushuis iig, damn hoe krijg je het voor elkaar :o





  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:29:44 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114919799
Ja, die kennen we al.
The love you take is equal to the love you make.
pi_114919840
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:29 schreef Lienekien het volgende:
Ja, die kennen we al.
Oké :)
pi_114920353
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:18 schreef k_man het volgende:
De bewoners van dit huisje hebben bij de plaatselijke stoffeerder wat restjes vloerbedekking opgehaald. Een lapje lichtgrijs, een lapje rood, een lapje groen, een lapje donkergrijs, etc. Daar past natuurlijk uitstekend bij om de muren te schilderen in paars, roze, grijs en nog zo wat kleuren, zodat er een uitgebalanceerd kleurenpalet ontstaat dat de woonkamer een voorname uitstraling geeft.

[ afbeelding ]

Voor de verdieping is een ander thema gekozen: hout. Voor een warme, natuurrlijke uitstraling is dit maar meteen overal aangebracht. Op de vloeren, de wanden, het plafond en alle overige oppervlakken.

[ afbeelding ]

De badkamer geeft ook blijk van veel lef: er zal bij aflevering maar blijken dat je er toch een centimetertje hebt naast gezeten bij het inmeten...

[ afbeelding ]

Tenslotte het fun-element in de tuin. Wie wil er nou geen eigen wipkip?

[ afbeelding ]
Is die tweede foto niet een sauna gedeelte?
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:41:04 #73
3185 Adelante
To let it go now
pi_114920453
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:28 schreef Sylvana het volgende:
Dat huis is heel wat anders dan dit klushuis iig, damn hoe krijg je het voor elkaar :o

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Kost wat werk, maar ik zie daar nu al potentie in :o
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:46:29 #74
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_114920791
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:41 schreef Adelante het volgende:

[..]

Kost wat werk, maar ik zie daar nu al potentie in :o
Ja hoor! Ik zie behoorlijk wat originele elementen die mij zeer aanspreken:
- Échte vensterbanken
- keuken met origineel granito aanrecht en dito vloer
- schouwtje
- originele deur, ramen

Als je zelf een klusbedrijf hebt of bent, of over een enorme hoop geld beschikt, zéker potentie. Hopelijk is de uiteindelijke koper (als die ooit komt :X) er een van het soort met liefde voor originele stijlelementen. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_114921102
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:39 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Is die tweede foto niet een sauna gedeelte?
Dat dacht ik eerst ook, maar nee: het is gewoon een slaapverdieping. Het staat ook in de omschrijving:
quote:
Op de gehele eerste verdieping is wand- vloer- en dakafwerking van hout.
Een uitgebreide sauna zou ook een beetje opmerkelijk zijn in een huisje van net een ton.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2012 22:51:53 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')