SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 3x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 31-07-2012 13:46:23 ]
Jij hebt echt een enorm bord voor je kop hè? Ik zeg net dat je het wel weer niet zult kunnen laten om iets over Schothorst te zeggen. En ja hoor... gaan we weer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer joh, Schothorst valt mee, en dat heb ik eerder ook wel eens gepost...
Joh, als jij dat zo wilt zien en op die manier je eigen topicreeks met dit soort gezeik wilt verbaggeren dan moet je dat zelf weten, en ja, er zijn grote delen van Amersfoort waar ik niet zou willen wonen, daar zitten ook wijken bij waar het verder prima wonen is, echter, in sommige wijken zou het gros van de mensen liever niet willen wonen, en een kansenwijknominatie spreekt niet echt in het voordeel van een wijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij hebt echt een enorm bord voor je kop hè?
Ik had juist de hoop dat jij eindelijk eens een keer zou willen stoppen met het volbaggeren van deze topics met je eindeloze gezeur over wat je wel of niet een goede wijk van Amersfoort vindt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:45 schreef Leandra het volgende:
Joh, als jij dat zo wilt zien en op die manier je eigen topicreeks met dit soort gezeik wilt verbaggeren
Hou daar gewoon mee op, alsjeblieft.quote:er zijn grote delen van Amersfoort waar ik niet zou willen wonen, daar zitten ook wijken bij waar het verder prima wonen is, echter, in sommige wijken zou het gros van de mensen liever niet willen wonen, en een kansenwijknominatie spreekt niet echt in het voordeel van een wijk.
Ik heb dit keer alleen maar kansenwijk geroepen, en dat later gecorrigeerd omdat het bij de nominatie gebleven is en geen officiële Vogelaarwijk is, verder heb ik niet lopen miepen, maar het lijkt me evident dat mensen niet voor de lol in een Vogelaarwijk gaan wonen.
Als jij wel van dat soort uitdagingen houdt met een investering van een paar ton dan moet je dat vooral niet laten.
Hou toch op, ik heb niet geroepen dat ik er niet zou willen wonen, ik heb alleen "kansenwijk" geroepen, en dat later gecorrigeerd.... dat neemt niet weg dat de wijk wel genomineerd was als kansenwijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik had juist de hoop dat jij eindelijk eens een keer zou willen stoppen met het volbaggeren van deze topics met je eindeloze gezeur over wat je wel of niet een goede wijk van Amersfoort vindt.
Dit soort geneuzel dus:
[..]
Hou daar gewoon mee op, alsjeblieft.
Is dat niet gewoon het statief van de fotograaf? Wel een beetje slordigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:56 schreef aegir_de_viking het volgende:
Zelfde huis, maar dan de slaapkamer:
WTF hangt er aan het plafond? klein bosje uitgedroogde bloemen en een mini boxhandschoen?[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de telescoop om de overburen te bespieden is voor de foto even van het statief gehaald.
haa haha, ik moest er ook aan denkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:02 schreef oompaloompa het volgende:
dat is voor de sexschommel die voor de fotos even is verwijderd
Geen vogelaarwijk, maar wel allemaal vogelnamen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, als jij dat zo wilt zien en op die manier je eigen topicreeks met dit soort gezeik wilt verbaggeren dan moet je dat zelf weten, en ja, er zijn grote delen van Amersfoort waar ik niet zou willen wonen, daar zitten ook wijken bij waar het verder prima wonen is, echter, in sommige wijken zou het gros van de mensen liever niet willen wonen, en een kansenwijknominatie spreekt niet echt in het voordeel van een wijk.
Ik heb dit keer alleen maar kansenwijk geroepen, en dat later gecorrigeerd omdat het bij de nominatie gebleven is en geen officiële Vogelaarwijk is, verder heb ik niet lopen miepen, maar het lijkt me evident dat mensen niet voor de lol in een Vogelaarwijk gaan wonen.
Als jij wel van dat soort uitdagingen houdt met een investering van een paar ton dan moet je dat vooral niet laten.
Echt he, als je het doet doe het dan zodat niet iedereen het meteen zietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:07 schreef -Splash- het volgende:
Eh... een gephotoshopde schuur?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/rijssen/huis-48425632-broedersdijk-51/
Scherp, die was me nog niet eens opgevallen. Vandaar die loungetoestand er omheen. Het is gewoon een nachtclub met paaldanseressenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Die paal midden in de woonkamer lijkt me ook erg praktisch.
Ik zie op de buitenfoto drie kennels met daarin Duitse doggen, die lage banken en kussens zijn voor de honden dus.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:31 schreef Poeke het volgende:
[..]
Scherp, die was me nog niet eens opgevallen. Vandaar die loungetoestand er omheen. Het is gewoon een nachtclub met paaldanseressen
Die paal is te dik om te paaldansen een maat van mij had op een gegeven moment wel een echte paaldanspaal in zijn woonkamer geplaatst.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:31 schreef Poeke het volgende:
[..]
Scherp, die was me nog niet eens opgevallen. Vandaar die loungetoestand er omheen. Het is gewoon een nachtclub met paaldanseressen
Ik zou echt niet kunnen kakken zonder deur, en met al dat glasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:54 schreef flowerbox het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden die badkamers van tegenwoordig zonder deuren. Vanaf die stoel in de slaapkamer kun je gezellig kletsen met degene die op de plee zit. Verder wel mooi huis hoor.
Huis in Blauwestad
Ik snap dus echt he-le-maal niks van die malle rage.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:54 schreef flowerbox het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden die badkamers van tegenwoordig zonder deuren. Vanaf die stoel in de slaapkamer kun je gezellig kletsen met degene die op de plee zit. Verder wel mooi huis hoor.
een Sling heet zoietsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:02 schreef oompaloompa het volgende:
En het statief is voor de videocamera...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:02 schreef oompaloompa het volgende:
ik ook niet, geef mij maar een deur, ik zou niet eens durven voor een grote boodschap, stel je voor dat je stinkt...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik snap dus echt he-le-maal niks van die malle rage.
Wat nog gekker is, je treft het heel vaak aan in kapitale panden. Alsof het geld voor de badkamerdeur er niet meer vanaf kon...
Of de bijgeluiden...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:16 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
En het statief is voor de videocamera...
[..]
ik ook niet, geef mij maar een deur, ik zou niet eens durven voor een grote boodschap, stel je voor dat je stinkt...
Kun jij ook poepen zonder te stinken dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:16 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
En het statief is voor de videocamera...
[..]
ik ook niet, geef mij maar een deur, ik zou niet eens durven voor een grote boodschap, stel je voor dat je stinkt...
Vrouwen poepen op fok alleen bloempjesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kun jij ook poepen zonder te stinken dan?
Ja joh, ga er vooral nóg een keer inhoudelijk op in.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:55 schreef Leandra het volgende:
Hou toch op, ik heb niet geroepen dat ik er niet zou willen wonen, ik heb alleen "kansenwijk" geroepen, en dat later gecorrigeerd.... dat neemt niet weg dat de wijk wel genomineerd was als kansenwijk.
En ja, dat kun jij vervelend vinden, maar het verklaart wel gelijk de prijsstelling van zo'n flat.
Ja ik begrijp dat ook niet. Als ik op de wc zit wil ik graag een beetje privacy en niet bang hoeven te zijn dat de rest in huis alles hoortquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:54 schreef flowerbox het volgende:
[ afbeelding ]
Huis in Blauwestad
Als je dat een normale inrichting vindt, wil ik jouw interieur ook wel eens zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:44 schreef firefly90 het volgende:
ehm.. wat is hier opmerkelijk aan?
leuk behangetje en een volgepropte woonkamer...
Ik dacht dat ik er 2 had gezien, maar je hebt gelijk. Desalniettemin: afschuwelijk en in mijn ogen wel enorm ontsierendquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:05 schreef Leandra het volgende:
Ik zie maar 1 rond raam.... waar zit het tweede?
Dat raam is idd niet fraai, maar ik vind het niet enorm ontsierend.
dus omdat ik het niet opmerkelijk vind is, vind ik het normaal en mijn inrichting ook zo??quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Als je dat een normale inrichting vindt, wil ik jouw interieur ook wel eens zien.![]()
Heb jij bijv ook een oude bureaustoel in de woonkamer staan, met een vlindervormig kanten kleedje over de rugleuning? En combineer jij in je slaapkamer ook een tijger-dekbedovertrek met een jaren-70 behangetje, een bloemenslinger, een semi-erotisch schilderij en een grote kinderafbeelding van een poes?
Heb je de rest van de foto's van dat huis ook bekeken?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:13 schreef firefly90 het volgende:
[..]
dus omdat ik het niet opmerkelijk vind is, vind ik het normaal en mijn inrichting ook zo??
dacht niet dat ik dat ergens had gezegd.
het is duidelijk een huisje van wat oudere mensen die graag spullen verzamelen. niets opmerkelijks aan...
Idd, het staat wat vol, qua verkoopstrategie is dat niet echt handig, maar als je het huis aan de buitenkant ziet weet je al dat je flink gaat klussen....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:13 schreef firefly90 het volgende:
[..]
dus omdat ik het niet opmerkelijk vind is, vind ik het normaal en mijn inrichting ook zo??
dacht niet dat ik dat ergens had gezegd.
het is duidelijk een huisje van wat oudere mensen die graag spullen verzamelen. niets opmerkelijks aan...
Bij wipkip denk ik aan een blondt kapstertje als fuckbuddyquote:
Die houdt schoonmoeder tegen die boven woontquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, het staat wat vol, qua verkoopstrategie is dat niet echt handig, maar als je het huis aan de buitenkant ziet weet je al dat je flink gaat klussen....
Wat wel opvallend is aan de foto's van dat huis, is deze trap....
Ik ben erg benieuwd hoe die plank/deur op de trap open moet.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |