abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 juli 2012 @ 20:36:38 #1
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_114864144
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Dananana
Oktober 2010 de eerste poging maar na een jaar toch maar naar de dokter gegaan. Deze heeft doorverwezen naar het ziekenhuis waar na onderzoek de conclusie is getrokken dat ICSI onze beste optie is. Uit bloedonderzoek en temperatuur overzichtjes is bij mij nog niets ontdekt wat afwijkt, ICSI is geadviseerd op de kwaliteit van de opleveringen van manlief. Eind april is een groeps informatiesessie waarna we (als het goed is) van start gaan.

LadyBlack
In juli 2010 mirenaspiraal verwijderd, na eerste menstruatie begonnen met proberen zwanger te worden. Na 1 jaar onsuccesvol proberen bij de dokter aangeklopt, en na positieve eerste testresultaten doorverwezen naar het ziekenhuis. Het orienterend fertiliteitsonderzoek was al afgesloten, maar op mijn verzoek is ook nog een samenlevingstest gedaan. Hieruit bleek tot grote verbazing van de artsen tweemaal dat er iets niet goed was, na verder kijken bleek dat de ph-waarde van het cervixslijm te zijn. Volgende cyclus (eind juni 2012) starten we met IUI!!

Winterstormpje
Vanaf puberteit problemen rondom de voortplantingsorganen. Operatie eileider cyste - eileider verwijderd. Operatie verklevingen rondom verwijderd. Diagnose PCOS.
Juli 2008 miskraam rond 8 weken. Daarna onderzoeken na uitblijven menstruatie vanaf juli 2008 tot dec 2008/juli 2009 tot heden. Diagnose versterkt PCOS. Eind januari uitslagen onderzoeken en start medicatie waarschijnlijk clomid.

Droomvrouwtje
Januari 2010 en Juni 2011 opgenomen geweest vanwege ernstige buikklachten, men dacht aan een blinde darmontsteking, helaas bleek dit endometriose te zijn. MRI in juni 2010 bleek schoon, dus half jaar geprobeerd, Augustus 2011 weer MRI ernstige vorm van endometriose, beide kanten cysten. Ondertussen lopen we in azM. Sinds oktober 2011 gestart met Lucrin om de endometriose rustig te laten worden, operatie volgde in februari 2012: eileiders verwijderd, alles is nu ivf klaar, nu herstellen en in mei 2012 mogen we starten met IVF.

_NIKKI_
Wij willen niet op de normale manier zwanger worden in verband met het eventuele doorgeven van een erfelijke ziekte. Daarom in 2009 de eerste PGD/ICSI behandeling gedaan met als resultaat een dochter. Sinds 1 juni 2012 bezig met de tweede PGD/ICSI behandeling in Brussel in de hoop een broertje of zusje voor onze dochter te mogen verwelkomen.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  maandag 30 juli 2012 @ 20:37:57 #2
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_114864244
Jeetje sorry meiden, ik feliciteerde Dananana en mocht meteen een nieuw deel openen. Voel me een beetje een indringer...

Maarrrrrr..... Dananana gefeliciteerd!!!

*O* *O* *O* *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_114865099
Danana, wauw nu al een streepje, gefeliciteerd!! *O* *O*

Tally en Leo, mijn lover zou precies het zelfde kunnen denken, maar voorlopig staat hij nog even helemaal aan mijn kant en hopen we er eerst voor 1 te mogen gaan en daar zouden we natuurlijk al hééééééééél gelukkig mee zijn ;) .
pi_114865186
Oja en er was nog niets te zien vanochtend op de echo, nou ja zeer veel, veel te kleine follikels (beiderzijds 20+ ofzo)
  maandag 30 juli 2012 @ 20:51:44 #5
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_114865250
*O* Da *O* na *O* naaaaa!!! *O* O+ O+ :*
3!
pi_114865428
Wow, Danana *O* Gefeliciteerd! Ik zie hem op de foto hoor!!
pi_114865582
*O* haha ik voel me helemaal feestelijk met allemaal blije reacties *O* :D
Heel fijn!
Ik ben wel heeeel benieuwd of het er 1 of 2 zijn :P (uitgaande van dat het goed blijft gaan natuurlijk enzo)

Sull 20 aan elke kant?? pff dat is wel veel! Hoe voel je je?
pi_114866988
Danananananananananannananaaaaa wat geweldig! *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_114867039
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 20:56 schreef dananana het volgende:
*O* haha ik voel me helemaal feestelijk met allemaal blije reacties *O* :D
Heel fijn!
Ik ben wel heeeel benieuwd of het er 1 of 2 zijn :P (uitgaande van dat het goed blijft gaan natuurlijk enzo)

Sull 20 aan elke kant?? pff dat is wel veel! Hoe voel je je?
Ohja 2 dat kan ook nog, dat zou toch wel even spannend zijn of niet?

Ja bij is teveel follikels tot op heden geen probleem, maar precies 1 laten groeien, dat is een stuk lastiger. Van die 20 bdz merk ik in deze omvang ook niets hoor. Ik voel me goed, de metformine begint wel zijn tol te eisen, maar ook daar valt nu nog mee te leven.
pi_114869676
Jaaaaaaa Danana!! Wat ontzettend gaaf en fijn!! *O* Gefeliciteerd en een hele goeie zwangerschap gewenst!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 30 juli 2012 @ 22:06:44 #11
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_114870456
danana wat fijn! gefeliciteerd!! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 30 juli 2012 @ 22:10:08 #12
30252 Soempie
Procreating
pi_114870659
Wat ontzettend fijn die streepjes hier. *O*

Danana gefeliciteerd!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_114872957
Dananana! Ja!!!! *O* *O* *O* *O*

Gefeliciteerd O+ :*
  maandag 30 juli 2012 @ 23:28:02 #14
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114875628
*O* DANAMAMA *O*

Gefeliciteerd!!! O+
pi_114884856
Dananana, wauw!! O+ Van harte gefeliciteerd!!! *O* *O*
pi_114908276
Danana, heb je alweer een update streepje?
  dinsdag 31 juli 2012 @ 19:51:27 #17
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_114910002
Dananana, dat is wel een hele duidelijke streep hoor, als je het mij vraagt! :D Super ^O^ ! Gefeliciteerd!! *O*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_114910043
Spuit elf hier...
Danaaa *O*
Met een meidenkwartet
pi_114918735
:D vanmorgen gelukkig weer een streepje...was bang dat ik het gedroomd had ofzo :)
Morgenochtend weer.. en dan nog een paar kopen morgen zodat ik nog een paar dagen door kan testen.
Ik heb gelijk wat druk op mn buik als ik op mn buik lig en ik ben vandaag dingen vergeten die ik normaal wel in de smiezen heb :P Ik doe het niet bewust maar volgens mij praat ik mezelf allemaal dingen aan zo ontzettend vroeg oO<

Sull wanneer moet je weer voor een echo? Ben benieuwd of ze de overige 39 follikels in bedwang kunnen houden zodat er maar 1tje groeit!
pi_114918979
Danana, wat super fijn dat er gewoon weer een streepje stond! Ik mag vrijdag weer voor een echo, ik hoop ook dat die 39 zich muisstil ( :z )in een hoekje verscholen houden.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:16:30 #21
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114919114
Hahaha, dananana je weet maar nooit wat die hormonen nu allemaal al met je doen he? ;) Ik zag het eerste streepje ook duidelijk op de foto, dat zal alleen nog maar donkerder worden! De mijne verscheen gisteren zelfs eerder dan de controlestreep :+

Sull, jemig zeg, 40 eitjes.... spannend hoor :{ hopelijk is er vrijdag 1 knoeperd te zien!
pi_114935384
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:09 schreef dananana het volgende:
:D vanmorgen gelukkig weer een streepje...was bang dat ik het gedroomd had ofzo :)
Morgenochtend weer.. en dan nog een paar kopen morgen zodat ik nog een paar dagen door kan testen.
Ik heb gelijk wat druk op mn buik als ik op mn buik lig en ik ben vandaag dingen vergeten die ik normaal wel in de smiezen heb :P Ik doe het niet bewust maar volgens mij praat ik mezelf allemaal dingen aan zo ontzettend vroeg oO<

Kan wel hoor, zo vroeg. Mijn zus had het ook. Elke zwangerschap. Ik zei dat ik hoopte dat het bij mij niet zo duidelijk op zou vallen, als ik straks mag.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:13 schreef Sull het volgende:
Danana, wat super fijn dat er gewoon weer een streepje stond! Ik mag vrijdag weer voor een echo, ik hoop ook dat die 39 zich muisstil ( :z )in een hoekje verscholen houden.
Dat lijkt me goed plan :Y Beetje Olympische Spelen idee: eentje over de eindstreep hoor! Ik duim voor je!
pi_114944032
Ik mag van mn (8> na vandaag niet meer testen... vind hij zonde :P
Ik heb aangegeven dat ik me het recht voorbehoud om voor elke spuit decapeptyl die ik heb moeten zetten een test mag doen :D of iig tot ik het echt geloof :Y

http://www.shareimages.co(...)qk6CVlg-imag0235.jpg
de 3 testen boven elkaar.. bovenste is van vanmorgen (foto gemaakt een paar uur na de test)

Poezebeest hoe is ie met jou? Kun je de zenuwen nog wat bedwingen? pff spannend hoor! *duimerdeduim*
pi_114948328
*O* Dananana wat een fantastisch nieuws, gefeliciteerd!!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:12:42 #25
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_114949405
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:24 schreef dananana het volgende:
Ik mag van mn (8> na vandaag niet meer testen... vind hij zonde :P
Ik heb aangegeven dat ik me het recht voorbehoud om voor elke spuit decapeptyl die ik heb moeten zetten een test mag doen :D of iig tot ik het echt geloof :Y

http://www.shareimages.co(...)qk6CVlg-imag0235.jpg
de 3 testen boven elkaar.. bovenste is van vanmorgen (foto gemaakt een paar uur na de test)

Poezebeest hoe is ie met jou? Kun je de zenuwen nog wat bedwingen? pff spannend hoor! *duimerdeduim*
Dat zijn een paar dikke strepen :D Gefeliciteerd *O* *G* *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_114950036
Dananana; mooie testen hoor!

Hier gaat het op en neer, het ene moment heb ik er het volste vertrouwen in en het andere moment denk ik dat het niet is gelukt. Heb last van de utro, vooral misselijkheid en voel me met vlagen echt zwanger, terwijl ik weet dat dat nog niet kan. Verder af en toe wat buikpijn/krampjes/steekjes. Ik kan er gewoon geen zinnig woord over zeggen. Nog even geduld, pffff.
pi_114950500
Op hoeveel dagen na tp zit je nu Poezebeest? Maw, wanneer kun je testen?
pi_114950889
Kyara; morgen een week. Ik mag officieel de 10e pas testen, maar verwacht dat ik dat dit weekend al ga doen.
pi_114951941
Laat het maar snel 17 september zijn, ik zit er even doorheen voor vandaag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Nanuke op 01-08-2012 16:21:09 ]
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_114952347
Nanuke; dikke knuffel voor jou! Ondanks dat de reden voor de mmm verschillen is het wel heel herkenbaar allemaal. Is diegene waar je zaterdag heen gaat op de hoogte? Anders zou ik zeggen, gewoon even lekker huilen, gooi het er maar uit, vaak lucht dat ontzettend op!
pi_114952503
Nanuke, het is ook moeilijk.
Ik maak het mezelf makkelijker door babyspullen online te kopen en op het adres van de ontvangers te laten bezorgen, dan word je tenminste niet geconfronteerd met snoezig babyspul.
Als ze weten wat er speelt snappen ze het heus wel als je het zaterdag even niet trekt. :*

Gefeliciteerd Dananana! *O*
pi_114952879
Kolonia; hoe is het met jou? :*
pi_114953308
Wat een rot tijd Poezebeest! Gelukkig is de week alweer doormidden en komt het weekend er (met enorme slakkengang voor jou gok ik :P ) weer aan! Ik begin alvast heel hard te duimen ^O^

Nanuke jammer dat je verstand en je gevoel soms zo haaks op elkaar staan he.. Ik ben bij een vriendin die me had uitgenodigd voor haar dochters verjaardag expres pas s avonds gegaan.. scheelde een hele middag tussen blije kinderen zitten en kon toch even laten zien dat ik blij voor ze ben.. misschien ook iets voor jou? of dat je de dag daarna op de thee komt? Sterkte!!

:* voor iedereen die het kan gebruiken
pi_114953574
Och, jullie zijn zo lief. :* Ze weten wel van de situatie af, maar natuurlijk niet allemaal (verjaardag dus dan heb je dat). Daarnaast is zij heel erg bezig met het zwanger zijn (laat dat helaas ook duidelijk naar voren komen in gesprekken steeds) en daar wil ik ook geen domper op zetten. 's Avonds/volgende dag gaan, gaat helaas niet omdat ze zelf ook met weekenddiensten zit en de afstand ook niet dusdanig klein is dat je er even voor een uurtje heen gaat. Ik sla me er wel doorheen, ik heb net even een potje zitten huilen en voor mezelf een lekkere borrel in huis gehaald (gin tonic O+). Vanavond gewoon met Lief een fijne avond met z'n tweetjes hebben en dan is het morgen wel weer over. :)

:* voor alle wachtenden en anderen die het kunnen gebruiken.

En inderdaad, kolonia, hoe is het met jou? :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_114953743
Nanuke; op een verjaardag emo worden is ook niet handig. Dan vantevoren of erna er gewoon aan toegeven en jezelf lekker verwennen!

Ik zit op mijn werk en er is echt helemaal niks te doen vandaag, t is echt vakantie, kan de tijd wel vooruit kijken, nog 10 min.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 16:53:40 #36
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_114953992
Nanuke :* zo herkenbaar.. Ik sluit me aan bij poezebeest en kolonia. Het is niet erg dat je huilt omdat je het even niet trekt om blij voor haar te zijn. Hier weet iedereen in de omgeving dat we in de mmm zitten en dat scheelt een hoop, daardoor is er een hoop begrip voor als ik een keer niet blij kan zijn, vooral omdat ze weten dat het niet persoonlijk bedoelt is..
Heel veel sterkte :*
Be happy with the little things in life
pi_114954864
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:48 schreef Poezebeest het volgende:
Kyara; morgen een week. Ik mag officieel de 10e pas testen, maar verwacht dat ik dat dit weekend al ga doen.
Spannend! Ik duim voor je :*
pi_114965698
In de periode dat we echt druk waren heb ik menig verjaardag overgeslagen omdat ik het niet aankomen of ziek van de medicijnen was. Iedereen in onze omgeving wist het omdat we gewoon vaak de vraag kregen of wij geen kinderen wilde.

Nu weet niemand het op mijn schoonmoeder en zwangere collega na.
In het echie heb ik ook gewoon iemand nodig om mn ei (en kind op de ziekenhuisdagen) kwijt te kunnen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:33:42 #39
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114970529
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:24 schreef dananana het volgende:
Ik mag van mn (8> na vandaag niet meer testen... vind hij zonde :P
Ik heb aangegeven dat ik me het recht voorbehoud om voor elke spuit decapeptyl die ik heb moeten zetten een test mag doen :D of iig tot ik het echt geloof :Y

http://www.shareimages.co(...)qk6CVlg-imag0235.jpg
de 3 testen boven elkaar.. bovenste is van vanmorgen (foto gemaakt een paar uur na de test)

Poezebeest hoe is ie met jou? Kun je de zenuwen nog wat bedwingen? pff spannend hoor! *duimerdeduim*
_O- _O_ O+

En die strepen zijn echt superduidelijk hoor!! *O*
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:34:11 #40
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114970563
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:48 schreef Poezebeest het volgende:
Kyara; morgen een week. Ik mag officieel de 10e pas testen, maar verwacht dat ik dat dit weekend al ga doen.
Spannend!!! O+ Ik hoop dat je vlagen waarin je je zwanger voelt gewoon kloppen! :Y
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:37:13 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114970775
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:12 schreef Nanuke het volgende:
Laat het maar snel 17 september zijn, ik zit er even doorheen voor vandaag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och.... ja da's heel herkenbaar en je hoeft je er niet schuldig om te voelen :*

En het scheelt inderdaad als zij er wel vanaf weet. Als je dan wat plotseling weggaat, weet zij tenminste waarom. En heel goed dat je het met je vriend dan vanavond even gezellig maakt. Weet je weer even wat je nu in elk geval al hebt O+
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:39:54 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114970937
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef Tally het volgende:
In de periode dat we echt druk waren heb ik menig verjaardag overgeslagen omdat ik het niet aankomen of ziek van de medicijnen was. Iedereen in onze omgeving wist het omdat we gewoon vaak de vraag kregen of wij geen kinderen wilde.

Nu weet niemand het op mijn schoonmoeder en zwangere collega na.
In het echie heb ik ook gewoon iemand nodig om mn ei (en kind op de ziekenhuisdagen) kwijt te kunnen.
Ja, daar heb je dan inderdaad al een praktische reden om het te vertellen. Maar het emotionele deel is ook belangrijk.

Ik had morgen op zullen passen op het zoontje van de vriendin die iets op mij voorliep, maar die belde vandaag dat ze een miskraam heeft ;( Ze krijgt nog wel de echo, maar heeft nu haar ouders maar gevraagd om op te passen. Dat snap ik wel. Zo sneu voor dr... ;(
pi_114983784
/klaagpost
Gisteren geen last gehad van misselijkheid, dus dacht dat ik daae vanaf was. Helaas ben ik vanochtend weer wakker geworden met de misselijkheid en deze blijft hangen, blergh. Het is dat ik dit al sinds afgelopen zaterdag heb en dat het een bijwerking van de utrogestan is, want anders zou uk denken dat ik zwanger ben. Na het werk toch maar even langs het kruidvat.
/einde klaagpost
pi_114984764
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja, daar heb je dan inderdaad al een praktische reden om het te vertellen. Maar het emotionele deel is ook belangrijk.

Ik had morgen op zullen passen op het zoontje van de vriendin die iets op mij voorliep, maar die belde vandaag dat ze een miskraam heeft ;( Ze krijgt nog wel de echo, maar heeft nu haar ouders maar gevraagd om op te passen. Dat snap ik wel. Zo sneu voor dr... ;(
Het emotionele gedeelte daar heb ik mijn man voor. Ik weet dat mannen het anders beleven of anders uiten maar ik heb gemerkt, na de miskraam van Zoë's tweelingzusje/broertje, ik dat het beste met hem kan delen.

En spijtig van de miskraam ;(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_114985076
@LB :* voor je vriendin. Verdrietig.

@Poezebeest Ik duim gewoon dat het zwangerschapskotsen is. Lekker puh :6

@Tally Ik ben blij dat jij er goed over kan praten met je man. :* voor jullie beiden
Nog even en dan ga je weer aan de slag. Dan draaien m'n duimen weer overuren.

@Nanuke/@DV Ik hoop gewoon dat die tranen, die je nu zo vaak laat, omdat dat wondertje op zich laat wachten, zsm omgezet worden in tranen van geluk. En dat ik dan weer *O* *O* *O* kan in dit topic voor een streepjes regen!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:38:35 #46
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_114985119
Pffffffffffff net ziekenhuis gebeld om een afspraak te maken voor een echo.
De gyneacoloog zei de laatste keer dat ik twee weken moest wachten of ik ging menstrueren. Als ik ging menstrueren moest ik de 2e of 3e dag een echo laten maken. Als ik niet ging menstueren moest ik weer starten met primolut en ook d 2e of 3e dag een echo laten maken. De vorige ronde had hij gezegd dat dag 1 de dag is nadat ik gestopt ben met primolut en dat ik op dag 4 moest starten met chlomid, ook als er geen bloeding op gang kwam. Dus ik ging ervan uit dat ik nu dezelfde telling aan moest houden.

Maar het ziekenhuis zei nu dus dat ik pas een afspraak kan maken als ik menstueer. Verder zat de hele agenda voor volgende week al ramvol. Uiteindelijk toch een afspraak gekregen volgende week vrijdag. Maandag de laatste primolutpil en twee dagen later ga ik waarschijnlijk bloed verliezen (zo was t de laatste keer) dus dan is het volgens het ziekenhuis vrijdag dag 3. Ik hoop maar dat dit alles klopt :{
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_114985232
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:38 schreef Chanty het volgende:
Pffffffffffff net ziekenhuis gebeld om een afspraak te maken voor een echo.
De gyneacoloog zei de laatste keer dat ik twee weken moest wachten of ik ging menstrueren. Als ik ging menstrueren moest ik de 2e of 3e dag een echo laten maken. Als ik niet ging menstueren moest ik weer starten met primolut en ook d 2e of 3e dag een echo laten maken. De vorige ronde had hij gezegd dat dag 1 de dag is nadat ik gestopt ben met primolut en dat ik op dag 4 moest starten met chlomid, ook als er geen bloeding op gang kwam. Dus ik ging ervan uit dat ik nu dezelfde telling aan moest houden.

Maar het ziekenhuis zei nu dus dat ik pas een afspraak kan maken als ik menstueer. Verder zat de hele agenda voor volgende week al ramvol. Uiteindelijk toch een afspraak gekregen volgende week vrijdag. Maandag de laatste primolutpil en twee dagen later ga ik waarschijnlijk bloed verliezen (zo was t de laatste keer) dus dan is het volgens het ziekenhuis vrijdag dag 3. Ik hoop maar dat dit alles klopt :{
Oh, balen die verwarrende verhalen en beloftes. }:| Vaak blijkt het allemaal wel ok te gaan hoor, zelfs als je er een dagje meer of minder naast zit. Natuurlijk ben je afhankelijk van de cyclus en daardoor van allerhande last-minute ziekenhuisafspraken, maar ik zie het toch verrassend vaak gewoon goed komen! Hou moed! :*
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:49:05 #48
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_114985318
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:44 schreef kahlie het volgende:

[..]

Oh, balen die verwarrende verhalen en beloftes. }:| Vaak blijkt het allemaal wel ok te gaan hoor, zelfs als je er een dagje meer of minder naast zit. Natuurlijk ben je afhankelijk van de cyclus en daardoor van allerhande last-minute ziekenhuisafspraken, maar ik zie het toch verrassend vaak gewoon goed komen! Hou moed! :*
Ja ik ga er ook maar gewoon van uit dat die assistentes weten wat gangbaar is. Plus dat vrijdag cd4 is als ik de telling van vorige keer aanhoudt, dus dan is er altijd nog tijd om met chlomid te beginnen. Ik vraag me alleen af hoe ik ooit nog een afspraak had moeten krijgen als ik volgende week pas had gebeld. Ik sta nu bij een arts op de lijst die bevallingsdienst heeft. Dus als er een bevalling is, gaat de afspraak niet door. Verder was er dus helemaal niks meer. Ach ja... als t mis gaat, dan wachten we toch nog even :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_114985355
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:49 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ja ik ga er ook maar gewoon van uit dat die assistentes weten wat gangbaar is. Plus dat vrijdag cd4 is als ik de telling van vorige keer aanhoudt, dus dan is er altijd nog tijd om met chlomid te beginnen. Ik vraag me alleen af hoe ik ooit nog een afspraak had moeten krijgen als ik volgende week pas had gebeld. Ik sta nu bij een arts op de lijst die bevallingsdienst heeft. Dus als er een bevalling is, gaat de afspraak niet door. Verder was er dus helemaal niks meer. Ach ja... als t mis gaat, dan wachten we toch nog even :+
Meestal wordt je dan in de arts z'n pauze gepropt als het echt noodzakelijk is. En er vallen ook afspraken uit, omdat iemand dus opeens zwanger blijkt te zijn of voor andere redenen.

Heel zelden hoor je dat een ziekenhuis van te voren zegt dat je de volgende ronde wel op je buik kan schrijven, omdat ze het echt niet gaan redden. Maar dan hoor je dat van te voren wel. Dit zijn meestal academische ziekenhuizen heb ik het idee. Te druk.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:54:29 #50
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_114985427
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:50 schreef kahlie het volgende:

[..]

Meestal wordt je dan in de arts z'n pauze gepropt als het echt noodzakelijk is. En er vallen ook afspraken uit, omdat iemand dus opeens zwanger blijkt te zijn of voor andere redenen.

Heel zelden hoor je dat een ziekenhuis van te voren zegt dat je de volgende ronde wel op je buik kan schrijven, omdat ze het echt niet gaan redden. Maar dan hoor je dat van te voren wel. Dit zijn meestal academische ziekenhuizen heb ik het idee. Te druk.
Academisch is het ziekenhuis in Zoetermeer geloof ik niet. Wel apart dat het in de vakantietijd zo druk is. En ik maar denken dat heel Nederland de zon is gaan opzoeken :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_114985520
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:54 schreef Chanty het volgende:

[..]

Academisch is het ziekenhuis in Zoetermeer geloof ik niet. Wel apart dat het in de vakantietijd zo druk is. En ik maar denken dat heel Nederland de zon is gaan opzoeken :D
Je hebt meestal minder artsen. 1 arts minder is rustig 10+ patienten op een dag minder, en dus 50+ in een week. Die een andere arts moet gaan dragen... uh... PROBLEEM :P En assistentes hebben ook allemaal een cursus afpoeieren gevolgd. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door kahlie op 02-08-2012 10:05:15 ]
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:04:38 #52
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_114985699
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:58 schreef kahlie het volgende:

[..]

Je hebt meestal minder artsen. 1 arts minder is rustig 10+ patienten op een dag minder, en dus 70+ in een week. Die een andere arts moet gaan dragen... uh... PROBLEEM :P En assistentes hebben ook allemaal een cursus afpoeieren gevolgd. :Y
Natuurlijk die artsen zijn ook de zon gaan opzoeken }:| 8)7
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_114985733
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:04 schreef Chanty het volgende:

[..]

Natuurlijk die artsen zijn ook de zon gaan opzoeken }:| 8)7
Ja, mag ook wel want ze draaien vaak lange en onregelmatige diensten. Bevallingen gaan ook op za/zo gewoon door. Al vond ik die 70+ wel een beetje ruime schatting van mezelf. Nog vroeg hier. }:|
En met dat leuke salaris kan je wel lekker naar de Malediven... :D
pi_114993294
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:37 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Och.... ja da's heel herkenbaar en je hoeft je er niet schuldig om te voelen :*

En het scheelt inderdaad als zij er wel vanaf weet. Als je dan wat plotseling weggaat, weet zij tenminste waarom. En heel goed dat je het met je vriend dan vanavond even gezellig maakt. Weet je weer even wat je nu in elk geval al hebt O+
:Y En het was echt heel fijn. Lief kwam ook nog met het idee om zaterdag voor de verjaardag (begint rond 3uur) nog even daar in de buurt een terrasje te pakken of iets anders leuks te doen, zodat ik zaterdag niet alleen maar opzie tegen de verjaardag. Echt heul lief, en goed idee natuurlijk. O+

Vind het zo onwijs fijn dat ik hier zoveel begrip vindt.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_115004216
Chanty, wat een gedoe zeg! Ik hoop dat het allemaal nog goed komt met de planning. Lijkt me maar lastig hoor, dat dat allemaal perse op bepaalde momenten moet.

Poezebeest; ik duim voor nog meer streepjes in dit topic voor het weekend. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_115005571
O+
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:26 schreef Nanuke het volgende:

[..]

En het was echt heel fijn. Lief kwam ook nog met het idee om zaterdag voor de verjaardag (begint rond 3uur) nog even daar in de buurt een terrasje te pakken of iets anders leuks te doen, zodat ik zaterdag niet alleen maar opzie tegen de verjaardag. Echt heul lief, en goed idee natuurlijk. O+

Vind het zo onwijs fijn dat ik hier zoveel begrip vindt.
Super idee van je lief O+

[ Bericht 1% gewijzigd door kahlie op 02-08-2012 17:05:30 (verkeerde smiley) ]
pi_115012478
Nanuke; wat ontzettend lief van je vriend! Fijn dat hij zo ondersteunend is O+

Ik heb ook de stoute schoenen aangetrokken en vanavond een test gedaan, bij mijn mini testte ik nl een week na de tp positief. Het resultaat staat onder een spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 19:48:16 #58
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115012502
POEZEBEEST!!!!! *O* *O* *O*
pi_115012981
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Poezebeest!!! *O* *O* *O*
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:29:37 #60
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115014500
Jaaaaaa! Gefeliciteerd!!!

*O* *O* *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:35:58 #61
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_115014920
Goed zeg *O*
van harte jompelidooooo!
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:35:59 #62
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115014923
*O* whaaaaaaaa poezebeest *O* geweldig *O*
Be happy with the little things in life
pi_115015085
Streepjes regen hier O+ *O* gefeliciteerd :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115015174
*O* *O* *O* een streep is een streep!! Superrrr!!!
Met een meidenkwartet
pi_115015443
Gefeliciteerd Poezebeest!!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:46:57 #66
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_115015565
poezebeest, wat gaaf! *O* *O* Gefeliciteerd! *O* *O*

Goed voorbeeld doet goed volgen! Nu de rest :) :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_115015841
Wat een streepjesregen ineens hier in dit topic! Fantastisch! *O* *O*

Wie zal de volgende zijn? :9
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_115016380
Wat ontzettend goed nieuws!!!! *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115016892
Waaaaaah poezebeest!!! Wat goed!!! *O* !! Gefeliciteerde!!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:14:58 #70
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_115017128
wooohooo, Poezebeest! van harte! *O*
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:19:28 #71
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_115017429
Gefeliciteerd Poezebeest! *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_115017703
Wauw! O+ Van harte gefeliciteerd Poezebeest! *O*
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:44:07 #73
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115019223
Poezebeest overduidelijk *O* Gefeliciteerd :D *G*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115023338
Van harte met de streepjes dames!!
pi_115023409
Poezebeest gefeliciteerd O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_115026632
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Van harte met de streepjes dames!!
:*
pi_115026667
Poezebeest gefeliciteerd!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 23:38:32 #78
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115027355
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Van harte met de streepjes dames!!
:* hoe gaat het met je??
en ik zag kolonia van de week ook posten hoe gaat het met jou?
Be happy with the little things in life
pi_115037546
Jullie zijn lief met z'n allen O+
pi_115037605
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:47 schreef Poezebeest het volgende:
Nanuke; wat ontzettend lief van je vriend! Fijn dat hij zo ondersteunend is O+

Ik heb ook de stoute schoenen aangetrokken en vanavond een test gedaan, bij mijn mini testte ik nl een week na de tp positief. Het resultaat staat onder een spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* jaaaaa fantastisch!!!! Van harte!! *O*
pi_115038088
Jaaaaa... gefeliciteerd Poezebeest *O* *O* *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:35 schreef kahlie het volgende:
@Poezebeest Ik duim gewoon dat het zwangerschapskotsen is. Lekker puh :6
Toch niet voor niets geduimd! *O* *O* *O*

Volgende op de nominatie ronde zijn Chanty ! (Tijd voor een lekker ei!)
Daarna gaan we door met de streepjesregen voor Tally (tijd om weer te beginnen) en Droomvrouwtje (tijd om voor het eerst te beginnen)

Tis nog vroeg dus als ik iemand vergeten ben op mijn vrije dag - sorry!
pi_115038125
Wow poezebeest, je tweede streepje, daar staat ie O+ Van harte gefeliciteerd *O*
pi_115038343
Wat fijn, Poezebeest, van harte! :*
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_115047395
Geweldig Poezebeest, gefeliciteerd! *O*
pi_115050734
Poezebeest, van harte!!! *O* Geweldig joh! O+

En stiekum kom ik ook even in dit topic om de hoek spieken, vanochtend bij de huisarts geweest omdat ik na 1,5 jaar geen implanon nog steeds geen streepies heb... En we doen echt wel ons best. Gelukkgig was ze het met me eens en kreeg ik een doorverwijzing naar de gyn. De oproep kon even duren zei ze, maar in elk geval is de eerste stap gezet.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:05:10 #86
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_115054747
Poezebeest!! :o *O* *O* O+

en Lijnloos, dikke :* mop, ik hoop dat je nog voor je oproep mooi nieuws hebt, maar anders hoop ik dat je er wat aan zal hebben.. Succes :*
3!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:23:09 #87
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_115056245
Lijnloos ik had ZO gehoopt jou niet hier te zien... ( net als alle andere meiden natuurlijk :* ). Als je vragen hebt weet je me hopelijk te vinden :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:04:11 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115060998
Lijnloos :*

Klote dat het moet, maar goed dat je hebt gebeld!! ^O^ Succes nog ff tot die tijd!
pi_115061036
Succes, Lijnloos! Hopelijk is de oproep straks niet meer nodig!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_115061106
Lijnloos; wat vervelend dat je deze stap hebt moeten zetten. Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten en in het mooiste geval is het niet eens meer nodig. Succes :*
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:42:11 #91
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115062347
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:22 schreef kahlie het volgende:
Jaaaaa... gefeliciteerd Poezebeest *O* *O* *O*

[..]

Toch niet voor niets geduimd! *O* *O* *O*

Volgende op de nominatie ronde zijn Chanty ! (Tijd voor een lekker ei!)
Daarna gaan we door met de streepjesregen voor Tally (tijd om weer te beginnen) en Droomvrouwtje (tijd om voor het eerst te beginnen)

Tis nog vroeg dus als ik iemand vergeten ben op mijn vrije dag - sorry!
Wat lief O+ Kunnen we niet allemaal tegelijk streepjes piesen? :D

Over lekkere eieren gesproken. Ik vreet me weer helemaal klem aan die dingen :') En andere dingen. Die primolut heeft een aparte bijwerking bij mij :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:42:58 #92
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115062383
Lijnloos welkom :* En hopelijk ben je hier heeeeel snel weer weg ;)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115065441
*O* Poezebeest, gefeliciteerd!! *O*

Alweer dubbele streepjes. Gaat goed hier dames!!

Ik ben vandaag weer voor een echo geweest en tegen mijn verwachting in was er nu al iets aan het groeien en het belangrijkste van alles, er is er maar één aan het groeien!!! *O*
Het is nog een kleine 10 mm ongeveer, maar wel in de goede eierstok, dus ik heb goede hoop, eindelijk!!!

En Kahlie, als je het niet erg vind hoop ik de volgende te zijn... :@ met Chanty dan natuurlijk :P ;)
pi_115065636
Lijnloos :*
En zoals al gezegt, hoop ik ook of snel 2 streepjes met of zonder een beetje hulp!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:09:29 #95
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115065732
@lijnloos, goed dat je die stap hebt gemaakt :* maar ik hoop voor je dat jet niet meer lang hoeft te wachten en dat je gewoon snel zonder hulp zwanger bent
Be happy with the little things in life
pi_115066267
Dank voor jullie warme welkom en lieve steun/berichtjes. Tja, het zou geniaal zijn als het nu zomaar toch zou lukken en zo niet, dan grijp ik alle hulp aan die we krijgen, ook al duurt het nog effe.
pi_115066439
Lijnloos :*
Hopelijk kun je al snel in de streepjesregen hier meedelen! Maar tot die tijd ben je natuurlijk al heel welkom hier hoor!
pi_115070852
Fijn dat je meteen een doorverwijzing gekregen hebt Lijnloos (leek me ook niet meer dan logisch)
Hopelijk gauw (al dan niet met een beetje hulp) die felbegeerde tweede streepjes!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_115071201
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 23:38 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

:* hoe gaat het met je??
en ik zag kolonia van de week ook posten hoe gaat het met jou?
Dank voor de zoenen. <3 Het wisselt. Soms kan ik er goed mee leven, soms zie en voel ik het grote gemis, ook bij mijn vent. Het een plekje geven duurt nog wel even. En hoop hou ik tot mijn 40e denk ik... Kortom: het sucks. Maar het komt wel goed hoor, positief blijven!

Dikke :* ook voor Koloon en Ahava! Hoe is het met jullie?!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:02:59 #100
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115071619
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:03 schreef Sull het volgende:
*O* Poezebeest, gefeliciteerd!! *O*

Alweer dubbele streepjes. Gaat goed hier dames!!

Ik ben vandaag weer voor een echo geweest en tegen mijn verwachting in was er nu al iets aan het groeien en het belangrijkste van alles, er is er maar één aan het groeien!!! *O*
Het is nog een kleine 10 mm ongeveer, maar wel in de goede eierstok, dus ik heb goede hoop, eindelijk!!!

En Kahlie, als je het niet erg vind hoop ik de volgende te zijn... :@ met Chanty dan natuurlijk :P ;)
Goed nieuws Sull :D Wanneer is de volgende echo?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115072993
Poezebeest, wat een super mooi berichtje van jou! Wat fijn dat het nu 'gewoon' alweer lekker raak is!! Gefeliciteerd joh!!! :* O+ *O*

PZE, Ahava & Koloon... moet ook vaak aan jullie denken.... :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_115092084
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:03 schreef Sull het volgende:
*O* Poezebeest, gefeliciteerd!! *O*

Alweer dubbele streepjes. Gaat goed hier dames!!

Ik ben vandaag weer voor een echo geweest en tegen mijn verwachting in was er nu al iets aan het groeien en het belangrijkste van alles, er is er maar één aan het groeien!!! *O*
Het is nog een kleine 10 mm ongeveer, maar wel in de goede eierstok, dus ik heb goede hoop, eindelijk!!!

En Kahlie, als je het niet erg vind hoop ik de volgende te zijn... :@ met Chanty dan natuurlijk :P ;)

Zie je, toch te vroeg in de ochtend! Fijn van een goed ei, die moet nog ff doorgroeien *duim duim*

@lijnloos Goed dat je de stap hebt gezet, jammer dat het nodig is. Wij schoppen je het liefst het topic weer uit naar Z&G zo snel mogelijk, maar tot die tijd ben je natuurlijk hartstikke welkom.
pi_115102775
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:54 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Dank voor de zoenen. <3 Het wisselt. Soms kan ik er goed mee leven, soms zie en voel ik het grote gemis, ook bij mijn vent. Het een plekje geven duurt nog wel even. En hoop hou ik tot mijn 40e denk ik... Kortom: het sucks. Maar het komt wel goed hoor, positief blijven!

Dikke :* ook voor Koloon en Ahava! Hoe is het met jullie?!
Het gaat met mij precies zoals jij het beschrijft, PZE. Ik had het woordelijk kunnen schrijven. Dikke :* terug en sterkte!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_115117262
Pze, ahava en koloon, :* voor jullie!

Vandaag al de brief met afspraak binnen, 5 september, maar dan zijn we nog vakantie aan het viereb dus ga maandag even bellen wat de mogelijkheden zijn, anders moeten we maar wat korter naar schoonzusje toe.
pi_115128368
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 23:33 schreef Lijnloos het volgende:
Pze, ahava en koloon, :* voor jullie!

Vandaag al de brief met afspraak binnen, 5 september, maar dan zijn we nog vakantie aan het viereb dus ga maandag even bellen wat de mogelijkheden zijn, anders moeten we maar wat korter naar schoonzusje toe.
Afspraken verzeten zijn ze vaak niet zo moeilijk in hoor :)
Lekker vakantie blijven vieren en dan naar de gyn.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115128632
Afspraken verzetten doen ze inderdaad niet moeilijk over, vaak kan je dan wel een paar dagen later als dat beter uitkomt. en als het gelijk een maand later zou worden ( wat ik niet verwacht ) dan kan je altijd nog beslissen wat je dan doet :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115128959
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:54 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Dank voor de zoenen. <3 Het wisselt. Soms kan ik er goed mee leven, soms zie en voel ik het grote gemis, ook bij mijn vent. Het een plekje geven duurt nog wel even. En hoop hou ik tot mijn 40e denk ik... Kortom: het sucks. Maar het komt wel goed hoor, positief blijven!

Dikke :* ook voor Koloon en Ahava! Hoe is het met jullie?!
Zelfde als met jou, het duurt even voordat dit verwerkt is.
Het gemis zal wel nooit helemaal verdwijnen, maar het zal op een gegeven moment wel minder pijn doen.
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:35:33 #108
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115180492
:* voor Koloon en pze en ahava.. Ik geloof idd wel dat het gemis nooit helemaal zal verdwijnen maar dat het wel minder pijn gaat doen. Echt meiden ik heb zo'n diepe respect voor jullie, toch proberen je leven op te pakken en deze nieuwe invulling te geven, ik denk nog steeds regelmatig aan jullie :*

Zo hier weer een stap in de goede richting, vandaag uitslag van het uitstrijkje deze was in orde *O* nu aftellen naar 23 aug, nog 17 dagen te gaan
Be happy with the little things in life
pi_115180592
Wij zijn afgelopen vrijdag geweest om bloed te prikken voor de IVF screening! Nog 10 dagen hiero. *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:39:49 #110
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115180611
whaaaaaaah tally spannend
Be happy with the little things in life
pi_115180741
O ja dat herinnert me dat ik vrij moet vragen :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115180778
Wauw Tally en DV, dat schiet op zeg! Super meiden!!!
pi_115185579
Spannend meiden *O* het schiet nu echt op!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115203083
Lijnloos wat fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen.. maar wat ontzettend rot dat je een doorverwijzing nodig hebt :*

Kolonia, Pze en ahava :* dubbel is het hier in het topic..

DV en Tally spannend hoor!!!

Sull hoe zit het nou met die echo? Weet je al meer?

Enneh Poezebeest had je nog een keer getest?

Ik ben vandaag door het ziekenhuis ook officieel zwanger verklaard *O* eerste echo 22 aug.. ze wilde liever iets later maar ik wil zo graag weten of het goed zit en of het er 1 of 2 zijn! oO< oO<
Ik weet niet ik het nu ontzettend jinx.. maar ik denk dat ik uit de OP mag.. toch? Modje?
woei.. dit is wel een beetje gek :D
pi_115204006
Danana, dat is toch wel een erg leuke diagnose die het ziekenhuis kan stellen! ;)

Kolonia, PZE, Ahava, ik denk aan jullie. Heel veel respect dat jullie nog meelezen. Knap ook dat jullie je staande weten te houden na eerst het zware traject en dan zo'n zware tijd. Ik hoop dat jullie je leven een andere invulling kunnen geven als de tijd daarvoor rijp is.

Vanochtend mijn echo gehad, CD 17 en er is nog steeds één dominante follikel en wel van 16 mm. Morgen mag ik weer! Hopelijk eind van de week IUI! *O*
pi_115204970
Nouja zeg, dan ga je even een weekje weg en zijn er ineens 2 dames weg uit dit topic. Vruchtbare zomer zullen we maar zeggen. ;)
Dananana en Poezebeest, van harte! *O*
Ik duim voor jullie dat alles goed mag blijven gaan en ik hoop dat jullie tussen alle onzekerheden door toch al een beetje kunnen genieten van jullie erwtjes. O+

Sull *O* voor je ei!

Ik ben vorige week zaterdag ongesteld geworden, dus ik mag me volgende week vrijdag in het ziekenhuis melden en hopelijk mag ik dan starten met behandeling nummer 2. Het gaat eigenlijk best wel weer snel zo. Ik moet nog even aan het idee wennen dat het alweer bijna zover is.j
pi_115227205
Off topic: @Jose: dat verhaal in de WIJ, dat ben jij he?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:47:07 #118
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115228078
Droomvrouwtje en Tally: Het begint al aardig op te schieten *O*

Sull: Wat fijn dat je follikel door blijft groeien :D Spannend allemaal!

Dananana: Het is officieel *O*

Nikki: welkom terug :D en op naar ronde twee!

Ik heb gisteren mijn laatste primolut geslikt. Zijn er mensen die wel eens een inwendige echo gehad hebben terwijl ze menstrueerden? Lijkt me echt ontzettend ranzig en genant...
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115228153
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:47 schreef Chanty het volgende:
Droomvrouwtje en Tally: Het begint al aardig op te schieten *O*

Sull: Wat fijn dat je follikel door blijft groeien :D Spannend allemaal!

Dananana: Het is officieel *O*

Nikki: welkom terug :D en op naar ronde twee!

Ik heb gisteren mijn laatste primolut geslikt. Zijn er mensen die wel eens een inwendige echo gehad hebben terwijl ze menstrueerden? Lijkt me echt ontzettend ranzig en genant...
Ach joh dat valt best mee. Je bent niet de eerste. En ik geloof dat je op de tweede of derde dag moet komen? Dan is het meeste al geweest :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:52:20 #120
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115228231
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:49 schreef Tally het volgende:

[..]

Ach joh dat valt best mee. Je bent niet de eerste. En ik geloof dat je op de tweede of derde dag moet komen? Dan is het meeste al geweest :)
Met de pil en de vorige keer met primolut verloor ik de tweede dag nog behoorlijk wat bloed :') Ze zullen het vast gewend zijn, maar persoonlijk vind ik het niet prettig. Tot nu toe altijd gezorgd dat alles schoon is als ik daar heen ging en dat wordt nu dus lichtelijk onmogelijk.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115228331
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:52 schreef Chanty het volgende:

[..]

Met de pil en de vorige keer met primolut verloor ik de tweede dag nog behoorlijk wat bloed :') Ze zullen het vast gewend zijn, maar persoonlijk vind ik het niet prettig. Tot nu toe altijd gezorgd dat alles schoon is als ik daar heen ging en dat wordt nu dus lichtelijk onmogelijk.
Is ook onmogelijk :) Wanneer ze daar gaan wroeten gewoon naar het beeldscherm kijken :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:59:59 #122
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115228410
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:56 schreef Tally het volgende:

[..]

Is ook onmogelijk :) Wanneer ze daar gaan wroeten gewoon naar het beeldscherm kijken :')
"Goh dokter, wat ziet u rood }) "
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115228457
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:59 schreef Chanty het volgende:

[..]

"Goh dokter, wat ziet u rood }) "
Zolang het er niet uit spuit gaat het toch goed :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:05:04 #124
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115228523
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:01 schreef Tally het volgende:

[..]

Zolang het er niet uit spuit gaat het toch goed :P
Juk ik zie het al voor me :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115228545
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:05 schreef Chanty het volgende:

[..]

Juk ik zie het al voor me :')
Ik ook :D _O-

Dattie dan met 2 handen het "gat" probeert te dichten :D _O-
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:07:11 #126
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115228575
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:05 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ook :D _O-

Dattie dan met 2 handen het "gat" probeert te dichten :D _O-
*Proest* Klinkt als een heeeeeele slechte komediefilm :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115228588
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:07 schreef Chanty het volgende:

[..]

*Proest* Klinkt als een heeeeeele slechte komediefilm :P
Best wel maar ik kan er best even om lachen zo op mijn werk :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115248459
Voor alle dames die het nodig hebben een dikke knuffel! :*

Sull; *O* voor je groeiende eitje

Jose; jij schrijft wel helemaal hoe ik me voel, alsof het 'gewoon' alweer raak is. Wie raakt nou 2x bij de eerste poging zwanger? Dat ik dat geluk de eerste keer had oké, maar dat het nu weer gelijk raak is had ik echt totaal niet verwacht. Het moet ook echt even bezinken want ik had hier geen rekening mee gehouden.

Tally & DV; Jullie gaan ook al bijna beginnen, nu gaat het echt heel snel! Nog even lekker genieten van het niksen en dan knallen!

Dananana; fijn dat het ziekenhuis je echt zwanger heeft verklaard! Hier vanochtend weer getest en ik kan er echt niet meer omheen, het lijkt er op dat ik gewoon alweer zwanger ben O+

Nikkie; heb je een fijne vakantie gehad? Ook bij jou gaat het echt snel, alweer bijna aan poging nr 2 beginnen. Ook voor jou, geniet nog even van de rust!

Chanty; ik heb dat wel eens gehad, was wel op het eind van de menstruatie, dus niet heel zwaar meer, maar ik vond het wel genant. Heb dat gewoon benoemd en de gyn had zoiets, dat zie ik niet eens meer, dan had ik een ander beroep moeten kiezen.
pi_115250026
Vandaag was mijn follikel al 18 mm!! Zo'n soepele groei van follikels heb ik nog niet eerder gehad. Ik zat ook nog steeds op 75 IE Menopur, terwijl ik de vorige keren al op 1,5 en 2 dosissen zat. Zou die Metformine dan toch het tovermiddel zijn geweest?
We gaan donderdag voor IUI, ik stuiter er nog van. Ik heb de echo opgenomen met mijn telefoon (ja alleen het beeldscherm natuurlijk), dus ik kan er nog even van nagenieten en O+ ook(hopelijk leuk voor later :s)).

@Chanty, ik vind het ook erg onprettig, maar je kunt er weinig aan doen. Ik heb vooral niet naar dat echo ding gekeken en heb me snel weer aangekleed.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sull op 07-08-2012 21:23:47 ]
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:56:16 #130
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115257699
Goh Sull, je zal het toch zien he, dat dit de wonderformule is O+

Chanty, niet druk om maken inderdaad! Hoort bij hun beroep, net wat Poezebeest zegt :Y

Voor de andere dames geef ik even een slinger aan de tijd, dat ie maar lekker snel mag gaan!!!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 21:12:51 #131
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115258664
Sull wat spannend allemaal, hopelijk gaat dit m worden! :D

Fijn dat ik niet de enige bent die het genant vind. Het is ook nog eens een gyn die ik nog niet eerder heb gemaakt, fijne kennismaking :+ Misschien inderdaad gewoon even benoemen :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115260186
*O* *O* Sull wat spannend!!! Wat fijn dat je eitjes zich goed gedragen! Succes donderdag! *O* *O*
pi_115262708
Sull wat goed!!! Spannende week/weekend tegemoet dus! *O*

Afspraak is verzet, we konden zelfs morgen al, maar man kon dan niet. Dus nu lekker na de vakantie 19 september *O* Eerst lekker vakantie vieren, dan zien we wel weer verder!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:16:07 #134
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115279800
Top lijnloos ^O^
pi_115289652
Poezebeest, ik kan me goed voorstellen dat het onwerkelijk is... ik weet wel ongeveer hoe je je voelt... net als hier; voor Bas ruim 2 jaar bezig geweest, en Luc... uhm... tja... 1 keer ongesteld geweest en daarna bleef het uit (en ik maar zeggen dat ik echt niet zwanger kon zijn, gezien ons 'verleden')... Dat was ook echt niet te bevatten... Ik zie mezelf nog stuiteren boven in de badkamer toen ik 'zwanger 3-4' op de test zag staan :D .. haha... Maarre... geniet er lekker van, echt super fijn voor jullie dat het nu ook weer zo mag gaan!! :* O+ *O*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 8 augustus 2012 @ 19:35:43 #136
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115302928
Fijne vakantie alvast lijnloos :D

Hier is het bloedbad begonnen dus de gyn kan zijn lol op vrijdag :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 8 augustus 2012 @ 19:38:39 #137
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115303046
Lijnloos fijn dat je later terecht kan, geniet van je vakantie :*

Sull spannend, je hebt gewoon morgen je IUI

Chanty, herkenbaar dat genante gevoel, ik moest een keer zowel vaginaal als rectaal getoucheerd worden. Ik was toen mega ongesteld en had flinke aambeien, man wat vond ik dat vreselijk :@ .. Gelukkig reageerde de arts heel nuchter
Be happy with the little things in life
pi_115331493
Nog een week! *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:57:06 #139
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115342259
Vandaag nog 2 wkn *O* en ik begin hem stiekem te knijpen :X
Be happy with the little things in life
pi_115342310
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:57 schreef droomvrouwtje het volgende:
Vandaag nog 2 wkn *O* en ik begin hem stiekem te knijpen :X
Ik heb gewoon kriebeltjes :P
Ik wil NU NU NU NU NU NU beginnen :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:59:54 #141
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115342420
Ik vind het ineens doodeng... En vooral het wat als het niet lukt, gaat door mijn hoofd
Be happy with the little things in life
pi_115342672
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:59 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik vind het ineens doodeng... En vooral het wat als het niet lukt, gaat door mijn hoofd
Dat idee had ik toen ook ja. Wat nou als je alle 3 de pogingen gebruikt en je blijft alleen (samen) achter :{
Mja dat weet je niet van te voren. Niet geschoten altijd mis :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 17:08:58 #143
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115342838
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:59 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik vind het ineens doodeng... En vooral het wat als het niet lukt, gaat door mijn hoofd
Ksssst, wegwezen die nare ideeën!

Jullie gaan gewoon een traject in voor een wolk van een baby O+
  donderdag 9 augustus 2012 @ 17:13:10 #144
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115342982
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:04 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat idee had ik toen ook ja. Wat nou als je alle 3 de pogingen gebruikt en je blijft alleen (samen) achter :{
Mja dat weet je niet van te voren. Niet geschoten altijd mis :)
Je slaat met de hamer op zijn kop.. Daar ben ik idd bang voor dat ik dan straks niks meer heb en wat dan.. Ik weet wel dat ik dat ook wel overleef, maar het blijkt wel uit ervaringen hier in het topic dat het zou maar kan gebeuren
En ik wil absoluut niet doemdenken, ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat naar zo veel ellende om dit punt te bereiken dat het dan ineens wel allemaal goed zou gaan en dat we uberhaupt mogen beginnen, ik bevat het nog steeds niet dat het eindelijk gewoon werkelijkheid is
Be happy with the little things in life
pi_115345594
Ik ontlurk even omdat ik na thuiskomst van vakantie meteen even móest kijken of LB al twee streepjes gepiest had O+ wat fantastisch meid! Ik ben superblij voor je! (en voor de andere dames die dit topic kersvers mochten verlaten ook natuurlijk, maar ik lees niet vaak mee dus ik weet niet wie dat zijn :@ sorry)

En een dikke :* voor de andere dames, ik gun het jullie allemaal zo ontzettend....
Kwak
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:23:52 #146
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115358020
Thx Kwak!! O+

Eindelijk slofjes haken voor mn eigen O+
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:56:15 #147
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115360087
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:13 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Je slaat met de hamer op zijn kop.. Daar ben ik idd bang voor dat ik dan straks niks meer heb en wat dan.. Ik weet wel dat ik dat ook wel overleef, maar het blijkt wel uit ervaringen hier in het topic dat het zou maar kan gebeuren
En ik wil absoluut niet doemdenken, ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat naar zo veel ellende om dit punt te bereiken dat het dan ineens wel allemaal goed zou gaan en dat we uberhaupt mogen beginnen, ik bevat het nog steeds niet dat het eindelijk gewoon werkelijkheid is
Ik heb geen idee wat je doormaakt, maar kan me je angst wel voorstellen. Hopelijk heb je heeeel snel twee streepjes want dat verdien je wel na al die tijd wachten :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:37:23 #148
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115376019
Zo dat was de bloederige echo (t viel gelukkig mee en t was een vrouwelijke gyn, al vond ik haar niet zo vriendelijk). Maar:
- Zaad van O+ is in goede conditie
- Geen cystes
- Morgen starten met chlomid
- 20ste terug voor echo

:) Nog gevraagd hoe dat nou zat met die telling en verteld wat die andere gyn de eerste keer had uitgelegd. Maar daar blijkt dus niks van te kloppen :{ Ze zei dat je altijd met 1 begint te tellen op de dag van de bloeding omdat het met medicatie ook 2 weken kan duren voordat er bloed vrijkomt ipv 2 dagen. Beetje vreemd dus dat die gyn toen heeft gezegd dat dag 1 de dag is nadat ik gestopt ben met primolut. Hij heeft het zelfs opgeschreven... Als ik weer eens bij hem moet, ga ik het wel voorleggen.

Voor de rest kon ook deze gyn zijn handschrift niet lezen :') Dit is al de tweede gyn en bij de apotheek hadden ze drie mensen nodig om het recept te ontcijferen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115376106
Ja maar stoppen met de primolut en dat dag 1 noemen vind ik ook een vreemde.
Ik moest ook altijd de dag van de bloeding (en dan helder rood geen bruine prut) de eerste dag noemen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:03:47 #150
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115376841
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:40 schreef Tally het volgende:
Ja maar stoppen met de primolut en dat dag 1 noemen vind ik ook een vreemde.
Ik moest ook altijd de dag van de bloeding (en dan helder rood geen bruine prut) de eerste dag noemen.
Mja hij heeft het toen toch echt zo gezegd. Mijn man was erbij en heb het op papier staan... Maar veel vertrouwen heb ik ook niet meer in die gyn nee.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115376854
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:03 schreef Chanty het volgende:

[..]

Mja hij heeft het toen toch echt zo gezegd. Mijn man was erbij en heb het op papier staan... Maar veel vertrouwen heb ik ook niet meer in die gyn nee.
O ik geloof jou ook wel ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115378641
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:13 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Je slaat met de hamer op zijn kop.. Daar ben ik idd bang voor dat ik dan straks niks meer heb en wat dan.. Ik weet wel dat ik dat ook wel overleef, maar het blijkt wel uit ervaringen hier in het topic dat het zou maar kan gebeuren
En ik wil absoluut niet doemdenken, ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat naar zo veel ellende om dit punt te bereiken dat het dan ineens wel allemaal goed zou gaan en dat we uberhaupt mogen beginnen, ik bevat het nog steeds niet dat het eindelijk gewoon werkelijkheid is
Ik vind het gezond hoor, dat je over beide mogelijkheden (wolk van een beeb, samen achter blijven) nadenkt. Alleen, als je nu niet kiest om het traject in te gaan, dan blijf je zeker samen achter. Ik duim voor die gezonde baby aan het eind van het traject :Y

@Chanty Fijn dat je de echo hebt overleefd :P Straks echt weer beginnen

Ik ga weer op vakantie en meestal zijn er daarna zwangere dames... alleen jammer dat het maar 4 dagen is, dat gaat geloof ik niemand lukken. :P
pi_115378946
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:50 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ik vind het gezond hoor, dat je over beide mogelijkheden (wolk van een beeb, samen achter blijven) nadenkt. Alleen, als je nu niet kiest om het traject in te gaan, dan blijf je zeker samen achter. Ik duim voor die gezonde baby aan het eind van het traject :Y

@Chanty Fijn dat je de echo hebt overleefd :P Straks echt weer beginnen

Ik ga weer op vakantie en meestal zijn er daarna zwangere dames... alleen jammer dat het maar 4 dagen is, dat gaat geloof ik niemand lukken. :P
Gaat maar even 4 weken dan! :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115378988
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:57 schreef Tally het volgende:

[..]

Gaat maar even 4 weken dan! :P
Als het kon! :P

Ik ga een paar daagjes Duitsland doen met mijn gehandicapte tante. Zij blij, wij blij
pi_115379098
Gister de IUI gehad. Het verliep allemaal vlekkeloos (figuurlijk dan). De score van O+ was 11,1 miljoen.
Nu beginnen de wachtweken, poeh spannend!

Kahlie, fijne vakantie, ik ga mijn best doen, maar denk niet dat ik 14 dagen in 4 dagen kan proppen nee ;-)

Droomvrouwtje, die angst is hier ook ja, continu. Hoe positief ik er ook in sta en hoe graag ik het ook wil, die angst knaagt altijd ergens op de achtergrond.

Tally, bijna weer starten! *O*
pi_115380525
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:58 schreef kahlie het volgende:

[..]

Als het kon! :P

Ik ga een paar daagjes Duitsland doen met mijn gehandicapte tante. Zij blij, wij blij
Dat doen wij altijd met Pinksteren.
Een lang weekend weg met 2 verstandelijk beperkte ooms van mijn man :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115380579
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:01 schreef Sull het volgende:
Gister de IUI gehad. Het verliep allemaal vlekkeloos (figuurlijk dan). De score van O+ was 11,1 miljoen.
Nu beginnen de wachtweken, poeh spannend!

Kahlie, fijne vakantie, ik ga mijn best doen, maar denk niet dat ik 14 dagen in 4 dagen kan proppen nee ;-)

Droomvrouwtje, die angst is hier ook ja, continu. Hoe positief ik er ook in sta en hoe graag ik het ook wil, die angst knaagt altijd ergens op de achtergrond.

Tally, bijna weer starten! *O*
Das een mooie score!

En Sull jij hebt nog een aantal IUI pogingen voor de boeg. Die slaat DV (helaas) over.

En jaaaaaaaa nog 6 dagen.

En na vandaag moet ik toch echt wel afgevallen zijn. Ik ben toch aan de race :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115380862
Sull, fijn dat alles goed gegaan is. I'll keep my fingers crossed.

Tally, ik denk dat het me even ontgaan is, maar ga je volgende week al starten? Ik dacht dat je dan pas weer een gesprek had. Misschien kunnen we wel gaan synchroontesten dan. ;)

Ik mag volgende week hopelijk ook starten met deca. Vrijdag in ieder geval bloedprikken en dan hopelijk direct beginnen.
pi_115380999
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sull, fijn dat alles goed gegaan is. I'll keep my fingers crossed.

Tally, ik denk dat het me even ontgaan is, maar ga je volgende week al starten? Ik dacht dat je dan pas weer een gesprek had. Misschien kunnen we wel gaan synchroontesten dan. ;)

Ik mag volgende week hopelijk ook starten met deca. Vrijdag in ieder geval bloedprikken en dan hopelijk direct beginnen.
Ik denk dat ik volgende week de recepten mee krijg en eerst mag beginnen met provera. Of ik moet ondertussen ongesteld worden. *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115381133
Aha oke, dan had ik het toch niet helemaal bij het verkeerde eind. ;)
Fijn hoor, volgende week is al heul snel en dan test jij gewoon een paar weekjes later positief. O+

Ik heb op dit moment een beetje het gevoel in een stroomversnelling te zitten. De mislukte vorige poging is nog maar zo kort geleden en nu gaan we volgende week al voor poging twee. Ik moet echt nog even om gaan schakelen van 'bummer' naar 'we gaan er weer helemaal voor', maar dat komt vast goed zodra we weer gestart zijn. O+
pi_115381180
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:38 schreef Tally het volgende:

[..]

Das een mooie score!

En Sull jij hebt nog een aantal IUI pogingen voor de boeg. Die slaat DV (helaas) over.
Tally, het komt eerlijk gezegd een beetje aanvallend op me over en zo zal het vast wel niet bedoeld zijn... maar ik denk dat iedereen hier zijn eigen angsten en gevoelens heeft vanuit zijn eigen situatie en perspectief. Die kunnen misschien op elkaar lijken maar zullen nooit vergelijkbaar zijn, niet qua intensiviteit en niet qua moment.
Het was dus ook niet mijn bedoeling om mijzelf te vergelijken met Droomvrouwtje, maar ik herken haar gevoel wel heel erg. Of ik nou nog uitstel van IVF heb gehad of niet.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:21:41 #162
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115381934
11,1 miljoen Jeumig Sull :D Je zou toch denken dat het gewoon moet lukken *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115382260
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:56 schreef Sull het volgende:

[..]

Tally, het komt eerlijk gezegd een beetje aanvallend op me over en zo zal het vast wel niet bedoeld zijn... maar ik denk dat iedereen hier zijn eigen angsten en gevoelens heeft vanuit zijn eigen situatie en perspectief. Die kunnen misschien op elkaar lijken maar zullen nooit vergelijkbaar zijn, niet qua intensiviteit en niet qua moment.
Het was dus ook niet mijn bedoeling om mijzelf te vergelijken met Droomvrouwtje, maar ik herken haar gevoel wel heel erg. Of ik nou nog uitstel van IVF heb gehad of niet.
Voor DV kan het zo zijn dat ze over een half jaar weet dat het nooit zal lukken, dat is naar mijn idee ook wel anders dan wanneer je aan het begin van het traject staat.
Uit ervaring kan ik zeggen dat ik van het begin af aan wel angstig was dat het nooit zou lukken, maar de mogelijkheid dat die angst bewaarheid wordt voel je nog veel erger zodra je met I.V.F. begint. Je hebt maar drie pogingen.
Bij IUI is het geen probleem als je een mindere maand hebt (ziekjes, slechte zaadkwaliteit e.d.), dan is er de volgende maand weer een kans.
Bij I.V.F. is een mindere maand dramatisch: dat betekent gewoon een mislukte poging en dan zijn er nog maar twee.

Dit bedoel ik trouwens niet aanvallend hoor, ik probeer alleen uit te leggen waarom ikzelf daar wel een verschil in zie.

Ik hoop dat zowel jij als DV snel een topic mogen doorschuiven. :*
pi_115382557
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:31 schreef Kolonia het volgende:

Bij IUI is het geen probleem als je een mindere maand hebt (ziekjes, slechte zaadkwaliteit e.d.), dan is er de volgende maand weer een kans.
Bij I.V.F. is een mindere maand dramatisch: dat betekent gewoon een mislukte poging en dan zijn er nog maar twee.

Dit bedoel ik trouwens niet aanvallend hoor, ik probeer alleen uit te leggen waarom ikzelf daar wel een verschil in zie.
Mee eens :Y Ik heb de IUI om die reden ook niet als erg zwaar ervaren, mijn grootste angst was toen IVF, juist vanwege het beperkte aantal kansen.
pi_115382861
Ik snap ook zeker dat er een groot verschil is. En dat wil ik dus ook zeker niet bagatelliseren. En dat is ook niet wat ik bedoel.

Maar ik denk dat je van iedereen de gevoelens in zijn waarde moet laten. De gevoelens van iemand die voor het eerst bij de gyn is geweest om de MMM in te gaan, kunnen voor die persoon minstens zo heftig zijn als de gevoelens voor 1 van ons. Alleen als je zelf verder in het traject zit weet je die gevoelens van toen naar waarde te schatten. Overigens blijven voor iedereen gevoelens anders, omdat gevoelens gemaakt worden tot wat ze zijn door de life-events van die persoon en die ken je meestal niet.
pi_115384091
Ik liep net naar beneden en ik realiseerde me dat ik hier net een ontzettend zorgverleners betoog aan het houden was. Daar zit ook niemand op te wachten, dus Sorry daarvoor. O-)
Ik werk in een ziekenhuis en heb me gespecialiseerd in kanker patiënten. Ik zie daar dus dagelijks zoveel kankerpatiënten dat je dan soms automatisch denk "ohw het is maar ...kanker" terwijl voor die mensen hun leven instort. En daar moet je echt voor waken, dus daar wordt je in de opleiding dus ook uitvoerig geschoold in het naar waarde waarderen van gevoelens van patiënten .

Overigens denk ik dus wel geregeld "maar gelukkig is het alleen dit maar en geen ergere ziekte"

Dus ik snap jullie en laten we vooral verder gaan waar we gebleven waren. En er verder geen discussie aan wijden.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 18:02:25 #167
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115428702
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:31 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Voor DV kan het zo zijn dat ze over een half jaar weet dat het nooit zal lukken, dat is naar mijn idee ook wel anders dan wanneer je aan het begin van het traject staat.
Uit ervaring kan ik zeggen dat ik van het begin af aan wel angstig was dat het nooit zou lukken, maar de mogelijkheid dat die angst bewaarheid wordt voel je nog veel erger zodra je met I.V.F. begint. Je hebt maar drie pogingen.
Bij IUI is het geen probleem als je een mindere maand hebt (ziekjes, slechte zaadkwaliteit e.d.), dan is er de volgende maand weer een kans.
Bij I.V.F. is een mindere maand dramatisch: dat betekent gewoon een mislukte poging en dan zijn er nog maar twee.

Dit bedoel ik trouwens niet aanvallend hoor, ik probeer alleen uit te leggen waarom ikzelf daar wel een verschil in zie.

Ik hoop dat zowel jij als DV snel een topic mogen doorschuiven. :*
Nou dat dus... Het gevoel is wel het zelfde misschien, maar ik heb geen andere opties.. Ik wou dat ik iui kon doen, dat gaf meer kansen, maar helaas is dat nog niet eens een optie die bespreekbaar is, zonder eileiders heb je daar niks aan.. Dit is gewoon eindstation voor ons.. Daarom ben ik ook zo bang, zelfs de natuur zijn gang laten gaan werkt niet, dus als dit niet lukt is het gewoon klaar voor ons..

Dankjewel koloon :* dat hoop ik ook.. Ik zou willen dat er voor ons allemaal een magische oplossing was zodat dit topic niet meer hoefde te bestaan :+
Be happy with the little things in life
pi_115435189
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 18:02 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Nou dat dus... Het gevoel is wel het zelfde misschien, maar ik heb geen andere opties.. Ik wou dat ik iui kon doen, dat gaf meer kansen, maar helaas is dat nog niet eens een optie die bespreekbaar is, zonder eileiders heb je daar niks aan.. Dit is gewoon eindstation voor ons.. Daarom ben ik ook zo bang, zelfs de natuur zijn gang laten gaan werkt niet, dus als dit niet lukt is het gewoon klaar voor ons..

Dankjewel koloon :* dat hoop ik ook.. Ik zou willen dat er voor ons allemaal een magische oplossing was zodat dit topic niet meer hoefde te bestaan :+
En voor mij is het nog weer anders dan voor jou: drie mislukte IVF-behandelingen maar wel (een heel kleine) kans dat het spontaan nog lukt.

Ik begrijp jouw angst en denk ook dat het goed is dat je er rekening mee houdt dat jullie met zijn tweetjes overblijven, maar ik hoop heel, heel hard dat IVF jullie tenminste een kindje oplevert. Ik duim voor je. :*
  zondag 12 augustus 2012 @ 00:04:00 #169
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115445629
:o Ik zie nu pas dat ik een rare smiley op het einde heb gezet.. *mobiel zit maar dat moest een :* zijn

Ik houd daar idd rekening mee, maar ergens probeer ik daar ook niet te veel aan te denken.. Ik wil proberen positief te blijven, alhoewel ik dat niet altijd even gemakkelijk vind
Be happy with the little things in life
pi_115458009
:* DV. Het is gewoon lastig dat het zo beperkt is he, die drie kansen? M'n zus was ook zwaar overstuur na IVF 2. "Ja, maar er is WEER niets in te vriezen en straks zitten we al op 3 en we zijn pas 4 maanden verder". En dan opeens, een wondertje *O* Ik duim dat het bij jou ook zo loopt en dan wel graag alvast bij Poging 1, dat wondertje. :+

Ik heb gisteren voor het eerst kleertjes gekocht en dat vond ik super tof :7 We zijn de 20weken nu gepasseerd en het lijkt steeds echter te worden! Over 2 weken moeten ze weer langs voor een groeiecho. Dat ze maar hard mag groeien, dat onruststokertje!
pi_115465345
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef kahlie het volgende:
Dat ze maar hard mag groeien, dat onruststokertje!
Ze? O+ (of had je dat al gepost en heb ik het gemist?)
pi_115465371
Succes met wachten Sull en succes volgende week Nikki!

Ben zelf nu twee keer zwanger geworden met IUI en tel echt iedere dag mijn zegeningen. En dan heb ik mijn lieve vriendinnetje, die nog maar 1 IVF poging over heeft. En dat is het dan voor haar. Ook wij hebben lang twijfel en onzekerheid gehad of het ooit zou lukken, maar ik kan me alleen maar voorstellen wat een 'angst' ze nu voelt. Haar aller aller laatste kans. Het is zo moeilijk.

Doe ik iemand een plezier met drie Kruidvat tests? Die normale, niet de digitale. PM me even dan komt er een envelop je kant op.

Hoop jullie snel te zien in Z&G dames!!
Met een meidenkwartet
pi_115467296
Ik heb nog Pregnyll liggen, ik moet het eigenlijk naarvde apotheek brengen zodat ze het gaan vernietigen... Maar dat staat me een beetje tegen :@ bedoel er is een te kort, en misschien kan ik er wel iemand blij mee maken die het anders zelf moet kopen... Toch maar eens kijken of ik er iemand blij mee kan maken
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115468403
Heb ik ook nog klumsy, net als menopur. Kan me er niet toe zetten om het in te leveren. Alleen nog geen idee wat ik er mee kan.
Met een meidenkwartet
pi_115473160
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:12 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ze? O+ (of had je dat al gepost en heb ik het gemist?)
Het is inderdaad een meisje O+ had nog niet gepost.

Dames, veel succes de komende tijd. Ik zit lekker in Duitsland. Vooruitzichten: 24-28 graden ^O^
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:06:25 #176
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115474455
O+ een meisje wat leuk..
En geniet van je vakantie :*

Hier een heerlijk weekendje met vriendinnen gehad, hadden zij en ik even nodig..
Be happy with the little things in life
pi_115474937
Ik heb hier ook nog puregon en pregnyl en utrogestan liggen. Ik denk dat ik het als ik er klaar mee ben weg ga geven aan iemand, geen idee nog wie, die het goed kan gebruiken. Misschien iemand die aan poging 4 toe is die niet vergoed wordt of iets dergelijks. Ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om het te verkopen trouwens. Punt één is dat illegaal en punt twee vind ik niet dat je moet willen verdienen aan een zaak als deze. Maar goed, voorlopig zit ik zelf nog in de molen, dus ik bewaar het nog even. ;)

Ik moet morgen weer gaan werken na 3 weken vakantie. Jammer dat het alweer voorbij is, maar aan de andere kant vind ik het fijn dat ik gewoon moet werken, want als ik vrijdag mag starten, dan vind het alleen maar fijn om m'n gedachten te kunnen verzetten met werken.

DV, wat fijn dat je het zo leukgehad hebt met je vriendinnen!

Kahlie have fun in Duitsland!
pi_115480011
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 17:02 schreef klumsy het volgende:
Ik heb nog Pregnyll liggen, ik moet het eigenlijk naarvde apotheek brengen zodat ze het gaan vernietigen... Maar dat staat me een beetje tegen :@ bedoel er is een te kort, en misschien kan ik er wel iemand blij mee maken die het anders zelf moet kopen... Toch maar eens kijken of ik er iemand blij mee kan maken
Ik heb de medicijnen naar de afdeling van het ziekenhuis gebracht. Had eerst even gemaild, ze waren er erg blij mee. Ook ik heb in het zkh een keer een Pregnylspuit gekregen, omdat het plots heel snel ging. Die hoefde ik toen niet te betalen, hadden ze ook terug gekregen van iemand. Misschien een idee?
pi_115501868
Ja misschien dat ik dat maar moet doen, alleen namen ze het in Nieuwegein niet terug ( ook wel begrijpelijk ) en in Amersfoort doen ze het dacht ik wel, maar daar ben ik met ruzie weggegaan...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115511243
3 nachtjes slapen nog *O*
En ik heb er zin aan. Even nog gedacht dat ik al zwanger was aangezien ik droomde over kruidenboter en broodjes kroketten. Mijn tieten melk begonnen te geven. En ik last heb van mijn buik.
Maar 2 rare streepjes op de ene test en een spierwitte test van het andere merk hebben me weer terug op aarde gezet.

Dus laat die recepten maar komen *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115513727
Tally; heb je getest met kv2voor5? Zo nee, dan zou ik die er nog eens tegenaan gooien, je wilt natuurlijk niet zwanger starten.
pi_115513992
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:21 schreef Poezebeest het volgende:
Tally; heb je getest met kv2voor5? Zo nee, dan zou ik die er nog eens tegenaan gooien, je wilt natuurlijk niet zwanger starten.
Ja die gaf geen lijn. De test er voor (volgens mij ook een KV test maar zo'n enkele in een doosje) gaf wel 2 streepjes.
En ik krijg toch wel eerst een echo hoor ;) Dus geen nood aan de man maar toch :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115514690
Oeh bijna Tally *O*
en ik hoop dat jij het net als mij gaat doen, naar het ziekenhuis voor een uitgangs echo
en dan al zwanger blijkt te zijn! :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115514806
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:46 schreef klumsy het volgende:
Oeh bijna Tally *O*
en ik hoop dat jij het net als mij gaat doen, naar het ziekenhuis voor een uitgangs echo
en dan al zwanger blijkt te zijn! :*
Dat hebben we in dit topic al eens meegemaakt dus dat zal niet ;)
Gewoon beginnen is al goed ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:35:43 #185
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115516702
Jaaaaa tally *O* je gaat gewoon deze week beginnen *slik* ik mag volgende week :X :o :o
Be happy with the little things in life
pi_115523722
Ohw inderdaad ook wel erg zonde als al die medicijnen vernietigd worden. Het zou voor iemand die een vierde IVF poging nog zou doen misschien iets kunnen zijn??
Ik moest aan Bianca denken die hier schreef dat ze haar opgespaarde medicijnen daarvoor had kunnen gebruiken en bedacht me dat ik die hier ook al lang niet meer heb gezien. Hoop dat alles ok is, voor zover dat kan in haar situatie...

Ik heb destijds mijn clomid weggeven aan een bekende die het traject net in ging, ik bedenk me nu pas dat ze met die clomid ook zwanger moet zijn geworden aangezien het de eerste ronde al raak was. ;)

Nikki wat gebruik jij straks dan dat je dat nog hebt liggen?

Tally, jammer dat de tests negatief waren, maar wie weet ben je te vroeg? Merk je het wel als je een eisprong hebt?
pi_115525072
Sull, ik gebruikte puregon en nu ga ik deca en menopur gebruiken. Pregnyl 10.000 hou ik lekker zelf, want vandaag belde de apotheekdat het medicijn slecht/niet te krijgen is en ze iets anders willen geven otrivelle ofzo. Nouja, met die 10.000 eenheden moet ik deze poging in ieder geval doorkomen. En een volgende poging is niet nodig dusseh... ;) Nouja, I hope so....

Tally, ik heb hier ook gedroomd over zwanger zijn. Ik denk dat het een soort van onbewust ermee bezig zijn is. Nog maar 3 daagjes *O*
  maandag 13 augustus 2012 @ 21:27:17 #188
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115529355
Tally spannend! Zou echt super zijn als je gewoon al zwanger bent O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115535584
Tally, wat spannend zeg!! Het zou toch wat zijn als je al gewoon zwanger bent!!! :o :D O+
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:02:15 #190
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115545838
Tally :o hoezo rare strepen?? Doe es een foto???

En deze week is het inderdaad al zover! En DV, jij kunt nu ook aftellen O+

Hoe voel jij je Sull?
pi_115545870
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 09:02 schreef LadyBlack het volgende:
Tally :o hoezo rare strepen?? Doe es een foto???

En deze week is het inderdaad al zover! En DV, jij kunt nu ook aftellen O+

Hoe voel jij je Sull?
Die test heb ik al weg gegooid hoor. Kapot kwam er in me op en meteen in de prullenbak :D

Maar donderdag krijg ik gewoon mijn receptjes mee hoor. Zwanger geloof ik niet meer in :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:58:34 #192
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115546957
Dat is iig zeker, het gaat overmorgen beginnen :Y

En toch ben ik benieuwd oO<
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:51:21 #193
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115550161
Tally nog 2 nachtjes slapen en dan *O*
Be happy with the little things in life
pi_115551011
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 11:51 schreef droomvrouwtje het volgende:
Tally nog 2 nachtjes slapen en dan *O*
Jaaaaaaaaaa ik ben helemaal hyperderpieper :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:49:50 #195
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115559457
Lieve dames, ik ben net terug uit het ziekenhuis waar ik een eerste echo heb gehad. En ik heb een vruchtje gezien dat precies zo groot is als het zou moeten zijn, mét een knipperend hartje O+

Hoewel ik hier nog dagelijks meelees, mag ik nu dus wel uit het lijstje in de OP O+

Come and join me soon!!!! :* :* :*
pi_115560526
Wat gaaf LadyBlack!! Gefeliciteerd!!! *O*
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:02:27 #197
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115562766
LB wat gaaf *O* O+
Be happy with the little things in life
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:44:54 #198
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115564586
Een knipper O+ *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115566375
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Lieve dames, ik ben net terug uit het ziekenhuis waar ik een eerste echo heb gehad. En ik heb een vruchtje gezien dat precies zo groot is als het zou moeten zijn, mét een knipperend hartje O+

Hoewel ik hier nog dagelijks meelees, mag ik nu dus wel uit het lijstje in de OP O+

Come and join me soon!!!! :* :* :*
O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115569780
Yeeey LB een knipper! *O* O+
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:56:57 #201
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115571389
LB, wat een heerlijk nieuws!

*O* O+ :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115598905
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 09:02 schreef LadyBlack het volgende:
Tally :o hoezo rare strepen?? Doe es een foto???

En deze week is het inderdaad al zover! En DV, jij kunt nu ook aftellen O+

Hoe voel jij je Sull?
LB, wat een fijn nieuws! *O*

Ik voel me eigenlijk heel gewoon, nou ja zover ik dat nog ken. Ik ben af en toe wat misselijk, maar dat heb ik wel meer met de metformine (die ik nog steeds slik). Ben wel erg moe, maar we hadden dit weekend spontaan bedacht "ff" naar luxemburg op en neer te gaan en dat hakt er wel een beetje in.
Ik heb vanochtend uit nieuwsgierigheid een (goedkope) zwangerschapstest gedaan, maar hoewel ik vaak lees dat pregnyl die vals positief laat zijn de eerste 10/14 dagen na gebruik, was die bij mij knal negatief... wordt er een beetje onzeker van :{
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:20:57 #203
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115599442
@sull wanneer heb je de terugplaatsing ook al weer gehad?? Anders van het weekend nog eens testen..
Be happy with the little things in life
pi_115615105
*O* *O* LB!! Wat een super nieuws! *O* *O*

Zo spannend Sull ik blijf voor je duimen ^O^

Ik had gisteren ineens een bloeding -O- dus ik ren in paniek van het toilet weg en bel het ziekenhuis.. daar gaven ze aan dat een eerdere echo geen zin heeft omdat het zo pril is.. de dame aan de telefoon vroeg ook hoe lang het al was.. naja.. ik kwam natuurlijk net van het toilet afrennen en in mijn hoofd was het precies als }) .. Gelukkig de rest van de dag geen bloed meer gezien *O* en nu ook nog niet *O*
Vanmorgen voor het eerst boven de wc gehangen :r nog nooit zo blij geweest zo misselijk te zijn :P Dit weekend Lowlands zien door te komen en dan woensdag de echo.. zooo spannend!!

iedereen die hem nodig heeft :*
  Vis een optie? woensdag 15 augustus 2012 @ 22:21:42 #205
70532 loveli
N
pi_115619418
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Lieve dames, ik ben net terug uit het ziekenhuis waar ik een eerste echo heb gehad. En ik heb een vruchtje gezien dat precies zo groot is als het zou moeten zijn, mét een knipperend hartje O+

Hoewel ik hier nog dagelijks meelees, mag ik nu dus wel uit het lijstje in de OP O+

Come and join me soon!!!! :* :* :*
O+
crap in = crap out
pi_115619855
Danana, wat een spanning. Ik duim voor jou dat het gewoon allemaal goed zit end at jij ook een knipper ziet op de echo.

DV, ik heb geen terugplaatsing gehad, maar IUI. Afgelopen donderdag, nu dus de 6e dag na de IUI.
pi_115635528
*O* *O* *O*
Nu nog wachten tot 15:00 uur :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115642328
Danana, bloed hoeft niks te betekenen gelukkig... maar ik snap zooo goed hoe je je gevoeld moet hebben! Heb hetzelfde gehad met 7 weken en dacht ook dat het mis was... nou, hij ligt nu boven te slapen, dus die bloeding had niks te betekenen :)
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_115650918
Tally hoe was het???

Danana, hoe gaat het nu? Wanneer moet je voor een echo?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:50:44 #210
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115651322
@sull oh ja klopt, maar ja 6dgn na IUI lijkt me idd wel snel, nog even volhouden dus, alhoewel ik stiekem hoop voor je dat dit wel een goed teken is :*

Tally hoe was het in het ziekenhuis??
Be happy with the little things in life
pi_115651393
Ja uhm raar :D
Ik heb alle recepten mee gekregen maar we mogen nog niet beginnen want ......
Mijn lichaam heeft zelf een folikel van 19,5 mm aangemaakt :o
Dit is nog nooit gebeurd. Maandag hoor ik of de ei goed is (moest bloed prikken) en dan kunnen we eerst nog zelf aan de slag :9
Want het ei zit ook nog eens aan de goede kant (eierstok met eileider). *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:02:10 #212
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115651666
*O* wauw, ik zou zeggen lekker batsen met die handel, zou wel mega cool zijn als dit hem is en je dat hele traject niet in hoeft
Be happy with the little things in life
pi_115651825
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:02 schreef droomvrouwtje het volgende:
*O* wauw, ik zou zeggen lekker batsen met die handel, zou wel mega cool zijn als dit hem is en je dat hele traject niet in hoeft
Dat zeg ik ook. De kleine gaat vroeg naar bed *)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115652111
*O* Wauw Tally, wat fijn dat je daar precies op tijd achterkomt. Hoef je om hem te laten springen geen pregnyl of iets te gebruiken? *O*

Misschien kun je de ovulatietesten wel vast uit het stof halen ;-)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:22:09 #215
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115652376
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:53 schreef Tally het volgende:
Ja uhm raar :D
Ik heb alle recepten mee gekregen maar we mogen nog niet beginnen want ......
Mijn lichaam heeft zelf een folikel van 19,5 mm aangemaakt :o
Dit is nog nooit gebeurd. Maandag hoor ik of de ei goed is (moest bloed prikken) en dan kunnen we eerst nog zelf aan de slag :9
Want het ei zit ook nog eens aan de goede kant (eierstok met eileider). *O*
Kijk dat is goed nieuws *O* Wat zou het fijn zijn als je gewoon zo lukt O+ Ik hoop het voor je enneehhhh ... succes >:)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115652684
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:15 schreef Sull het volgende:
*O* Wauw Tally, wat fijn dat je daar precies op tijd achterkomt. Hoef je om hem te laten springen geen pregnyl of iets te gebruiken? *O*

Misschien kun je de ovulatietesten wel vast uit het stof halen ;-)
Nee ik hoef geen pregnyl te gebruiken want ze wil dit natuurlijk laten gaan. Mocht dit een windei zijn mag ik beginnen aan de provera en dan wachten op een hele grote bloeding volgens de gyn :')

Ovulatietesten heb ik niet aangezien dat bij mij nooit nodig was (kon toch niet) maar misschien eens halen.

Wel heb ik straks andere medicijnen dan ik gewend ben. Gonal en ov..... die laatste weet ik even niet meer. Pregnyl is niet meer te krijgen maar dit deed hetzelfde en hoef hiervoor niet de toverketel (en poedertje en watertje te mengen) uit de kast te halen :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115652757
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:22 schreef Chanty het volgende:

[..]

Kijk dat is goed nieuws *O* Wat zou het fijn zijn als je gewoon zo lukt O+ Ik hoop het voor je enneehhhh ... succes >:)
Zou idd fijn zijn want ik kreeg te horen dat als ik de punctie onder narcose wilde laten doen, ik moest overstappen naar het UMC. Maar ik wil graag in Nieuwegein blijven. A het is praktisch en B ik ben bekend daar met alle assistentes en gynaecologen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115652883
Nou een natuurlijke zwangerschap zou natuurlijk wel erg leuk zijn!! En die grote bloeding zou dan het achterstallig onderhoud van hoeveel maanden zijn?
Ik zit te denken wat je met een toverketel zou bedoelen, maar ik heb geen flauw idee :@ . En de vervanger van pregnyl was bij mij brevactid (duits) en ik lees hier en daar ovitrelle oid.
pi_115655476
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:36 schreef Sull het volgende:
Nou een natuurlijke zwangerschap zou natuurlijk wel erg leuk zijn!! En die grote bloeding zou dan het achterstallig onderhoud van hoeveel maanden zijn?
Ik zit te denken wat je met een toverketel zou bedoelen, maar ik heb geen flauw idee :@ . En de vervanger van pregnyl was bij mij brevactid (duits) en ik lees hier en daar ovitrelle oid.
Geen maanden hoor :) Maar mijn baarmoederslijm was zo dik dat ze zei dat er een grote bloeding aan zou komen. Ja dat is hem! ovitrelle 250 :)

Bij pregnyl kreeg ik 2 buisjes. 1tje met een poedertje en de ander met een vloeistof. Als ik die moest zetten was ik even bezig met verschillende spuitjes/naaldjes om er voor te zorgen dat er een spuitje met pregnyl klaar lag. Mijn man noemde me dan altijd: Tally Toverkol :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115657673
Tally wat een verrassing! Gewoon een ei! O+
Nu mag je man z'n toverstokje even laten zwaaien ;)

Ik moet morgen bloedprikken en wellicht starten. Ik krijg ook ovitrelle omdat de pregnyl er niet is. Maar ik heb zelf dus nog voor 1 keer pregnyl liggen, dus die maak ik straks eerst op.
pi_115659725
Weet je dat ik gewoon een beetje in een roes ben. Mijn lichaam werkt! Het werkt echt!
Zoals het hoort. Zoals bij ieder ander.
En of het dan echt goed werkt hoor ik dan maandag. Maar toch. Een ei!
Ik heb gewoon een ei!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 22:17:56 #222
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115660049
:* *O* :*
Be happy with the little things in life
pi_115662790
Je hoort toch wel vaker dat mensen soms na een mmm zwangerschap waar ze soms jaren voor bezig zijn geweest zomaar ineens zwanger zijn. Wie weet hè... :*
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:09:32 #224
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115672907
Tally! Wat cool!!!

Heb jij ook een verrassingsei :D en 19,5 mm, dan springt ie vast snel, dus hopelijk heb je een goede nacht gehad oO<
pi_115673134
Ja idd supriseeeee! Alleen niet van chocolade :P
We hebben hem goed benut *)

En had ik al gemeld dat ik nu officieel 10 kilo kwijt ben *)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115673419
Wow Tally!! Een ei O+ en wat een hoop afgevallen! *O* *O* *O* ^O^
pi_115674033
ff jompelen voor Tally hoor *O* *O* Wat goed! Een zelfgefabriceerd ei en 10 kilo kwijt! Ik hoop dat dit het nu helemaal wordt voor je :).
pi_115683306
Tally, wat super fijn voor jullie *O* . Enne... bereid je idd maar voor op een fikse bloeding... Toen ik aan het afvallen was, reageerde mijn lichaam ook meteen; ik had zowaar een eisprong en dus ook een fikse menstruatie.. pfoe, dat was ik niet gewend! En de maand erna was ik zwanger bleek achteraf... hoe bedoel je... je gewicht heeft invloed :Y
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:30:32 #229
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_115683847
Tally! Fantastisch *O* ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_115690707
Zie je.. terug van de vakantie en natuurlijk goed nieuws :)
Ik heb een heerlijke (maar vermoeiende) vakantie gehad. Dank voor de lieve wensen dames.


@Tally Super *O* Hopelijk nu een bevrucht ei ;)
@LB Fijn een knippertje :)
@dananana ff schrikken, maar gelukkig is het nu rustig.

Edit: @Sull zeg... nog ff wachten en dan voor jou ook goed nieuws?? ;)
pi_115694236
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:13 schreef Jose81 het volgende:
hoe bedoel je... je gewicht heeft invloed :Y
Maar dat geldt ook niet voor iedereen...
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 21:05:21 #232
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115694624
Goed bezig Tally ^O^
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115700900
Ik mocht vandaag de eerste spuit deca zetten en dan vanaf morgen elke ochtend en op 4 september een echo. Kortom, we zijn weer begonnen. :)
pi_115710152
@NIKKI, fijn dat er weer actie is! Zet hem op!

Hier houden we het nog even spannend, ik wacht nog even met vroeg testen, ik denk dat het namelijk meer spanning oplevert dan dat ik er plezier van heb...
pi_115710953
Sull, het zorgt inderdaad denk ik voor meer spanning dan dat het goed doet. Tenzij je gelijk streepjes ziet natuurlijk.

Even een vraag aan de decapeptyl gebruikers, is het echt verplicht om die lucht mee te spuiten? Bij de orgalutran deed ik het namelijk ook liever niet. Ik weet dat het geen kwaad kan als je eerst checkt of je niet in een ader spuit, maar ik vind 't gewoon niks.
pi_115712003
Tally, hopelijk wordt je verrassingsei een kindersurprise :*
pi_115714203
Nikki; gewoon de lucht meespuiten, dat zorgt er nl voor dat alle deca eruit komt.
pi_115727405
Thanks Poezebeest!
  zondag 19 augustus 2012 @ 12:48:25 #239
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_115742872
Wow Tally lees t nu pas. Duim hard voor je en je suprise-ei :)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_115742894
Ik heb pijn in mn buik!!! Niet te geloven.
Maar weinig tijd om over na te denken aangezien onze kleine last heeft van de warmte.
Dat gaat gepaard met sougen, diarree en veel huilen om de buikpijn.
Zo zielig ;(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115762387
Achossie tally. sneu hè die kleintjes die zo'n last van de hitte hebben. Wij hebben vandaag verkoeling gezocht in zee, jeetje wat was het warm. Gelukkig lijkt het komende dagen wat koeler te worden.
  maandag 20 augustus 2012 @ 12:07:29 #242
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115777568
Vanochtend weer een echo gehad. Heb 1 folikel van 10mm. Vrijdag weer terug voor een echo.
Verder weet ik nu dat ik geen PCOS heb (want ik voldoe niet aan de kenmerken die daarmee gepaard gaan zoals overgewicht, hormoonbalans en overbeharing). Maar mij noemen ze PCO-like. Mijn lichaam gedraagt zich alsof het PCOS heeft en de behandeling is dan ook hetzelfde. Ook nog gevraagd of er een kans is dat het vanzelf weer over gaat (bv dat het lichaam het weer oppakt na een eerste zwangerschap), maar die is er niet volgens de gyn.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  Moderator maandag 20 augustus 2012 @ 12:29:17 #243
5428 crew  miss_sly
pi_115778229
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:07 schreef Chanty het volgende:
Vanochtend weer een echo gehad. Heb 1 folikel van 10mm. Vrijdag weer terug voor een echo.
Verder weet ik nu dat ik geen PCOS heb (want ik voldoe niet aan de kenmerken die daarmee gepaard gaan zoals overgewicht, hormoonbalans en overbeharing). Maar mij noemen ze PCO-like. Mijn lichaam gedraagt zich alsof het PCOS heeft en de behandeling is dan ook hetzelfde. Ook nog gevraagd of er een kans is dat het vanzelf weer over gaat (bv dat het lichaam het weer oppakt na een eerste zwangerschap), maar die is er niet volgens de gyn.
Ik ben nog nooit zo regelmatig geweest als na de bevalling. Ik heb een echte cyclus van ongeveer 30-32 dagen. Vroeger werd ik 2-3 keer per jaar ongesteld, in een goed jaar. Ik denk dat zowel de zwangerschap, als mijn gewicht, als mijn eetgewoonten ermee te maken hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 20 augustus 2012 @ 12:38:00 #244
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_115778489
Ik ben nu ook super regelmatig ongesteld. Maar toch gaan we over een paar maandjes het zkh maar weer bellen. Die derde komt hier ook echt niet vanzelf :N

En voorheen was ik bijna continu ongesteld. Ook geen feest :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 20 augustus 2012 @ 12:44:07 #245
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115778679
Ik word helemaal niet ongesteld vooralsnog :') Gewicht is prima, eetgewoonten naar mijn weten ook. Ze zei dat ik niks kon doen in ieder geval en dat dit gewoon bij mij hoort.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115778688
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit zo regelmatig geweest als na de bevalling. Ik heb een echte cyclus van ongeveer 30-32 dagen. Vroeger werd ik 2-3 keer per jaar ongesteld, in een goed jaar. Ik denk dat zowel de zwangerschap, als mijn gewicht, als mijn eetgewoonten ermee te maken hebben.
De eerste 4 maanden dat ik ongesteld werd na de bevalling was ik ook ontzettend regelmatig. Toen 4 maanden continue ongesteld. En nu met 1 tussentijdse bloeding 2 maanden niet. En die bloeding was echt een dagje ofzo.
Maar er groeit wel wat. Vandaag krijg ik te horen of dat ook echt een kanshebber is.
We hebben er flink gebruik van gemaakt dit weekend.

Zal je zien dattie vanmorgen gesprongen is ofzo :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 20 augustus 2012 @ 12:45:43 #247
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115778718
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:44 schreef Tally het volgende:

[..]

De eerste 4 maanden dat ik ongesteld werd na de bevalling was ik ook ontzettend regelmatig. Toen 4 maanden continue ongesteld. En nu met 1 tussentijdse bloeding 2 maanden niet. En die bloeding was echt een dagje ofzo.
Maar er groeit wel wat. Vandaag krijg ik te horen of dat ook echt een kanshebber is.
We hebben er flink gebruik van gemaakt dit weekend.

Zal je zien dattie vanmorgen gesprongen is ofzo :')
Superspannend Tally *O* Hopelijk wordt dit hem gewoon en blijft je dat hele traject bespaard :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115778771
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:45 schreef Chanty het volgende:

[..]

Superspannend Tally *O* Hopelijk wordt dit hem gewoon en blijft je dat hele traject bespaard :D
Ik weet wel dat als ik een positief antwoord krijg ik eerst een tijdje ga zitten janken want het zit best hoog :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 20 augustus 2012 @ 12:52:54 #249
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_115778958
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik weet wel dat als ik een positief antwoord krijg ik eerst een tijdje ga zitten janken want het zit best hoog :')
Och O+ *knuffel*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 20 augustus 2012 @ 12:57:45 #250
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115779134
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik weet wel dat als ik een positief antwoord krijg ik eerst een tijdje ga zitten janken want het zit best hoog :')
Dat geloof ik graag. Het is gewoon superfijn om te horen dat je lichaam het wel zelf kan, zeker omdat je al zoveel gedoe hebt gehad O+

Ik had zelf gehoopt dat ze zou zeggen: 'over een paar jaar kan alles weer heel anders zijn, zeker na een eerste zwangerschap.' Het besef dat mijn lichaam het niet zelf kan is toch wel een beetje pijnlijk. Ik hoop gewoon dat ze ongelijk krijgen. Als ze de oorzaak niet weten, kan het misschien toch vanzelf veranderen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115781766
Chanty... en toch hoor je wel vaker dat als vrouwen eenmaal een kind hebben gehad, dat het wel beter gaat... (zelf ook ruim 2 jaar bezig geweest voor de 1e -ook ziekenhuisgedoe enzo- en de tweede kwam er zomaar achteraan...al had dat bij mij wèl met gewicht en eetpatroon te maken). Succes in elk geval!

Tally, logisch toch dat het hoog zit? Het is ook niet niks; of gelijk een heel zwaar traject of gewoon een lijft dat z'n werk wel doet!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_115785160
Ik heb net een telefoontje gehad. Dat eitje wat we zagen. Was geen eitje, maar dat wat er achter blijft na een eisprong :o
Ik heb de eisprong al gehad dus. Ik moet nu een week aankijken en als ik dan niet ongesteld ben een testje doen.

Als het raak zou zijn, zou het wel mijn humeur, pijn in borsten/rug en weinig kunnen hebben verklaren.

Ik ben misschien gewoon zwanger :o
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115785476
:o O+ :*

Wat spannend Tally, ik duim en duim en duim!!!
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:03:32 #254
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_115785628
Tally!!! *O* *O* *O*

Ik ga voor je duimen! ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_115785755
Dat hoeft niet meer. Ik jank echt de ogen uit mijn kop maar....

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115785805
Oh wauw. Kippenvel. Gefeliciteerd *O*
pi_115785811
Geen felicitaties via Facebook of Twitter graag. Familie leden weten het nog niet.
Ik heb net mijn man via de telefoon op de hoogte gebracht aangezien ik niet kon wachten.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:09:17 #258
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_115785867
Wow Tally, dat is me ff een knalstreep!!
Gefeliciteerd!!!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_115785874
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:06 schreef Tally het volgende:
Dat hoeft niet meer. Ik jank echt de ogen uit mijn kop maar....

[ afbeelding ]
HUH??!?!! Toch?

WOW!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115785921
Successtories!!!!!

Onwijs gefeliciteerd!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115785941
Ja he. En ook niet lichtjes of zo he. Kolere hej. Ik kreeg eerst een licht streepje en toen ik naar beneden rende om mijn telefoon te pakken was hij knal toen ik terug kwam.
Ik kan het nog steeds niet geloven.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115785955
wauuuw wat fijn!! Gefeliciteerd Tally! *O* Wat een goed nieuws, en jeetje wat een knalstreep zeg! Je bent gewoon hartstikke zwanger! O+
pi_115786016
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:10 schreef Tally het volgende:
Ja he. En ook niet lichtjes of zo he. Kolere hej. Ik kreeg eerst een licht streepje en toen ik naar beneden rende om mijn telefoon te pakken was hij knal toen ik terug kwam.
Ik kan het nog steeds niet geloven.
Kindjes maken op de vieze manier... Je kan het.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:14:40 #264
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_115786105
Tally!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_115786126
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:06 schreef Tally het volgende:
Dat hoeft niet meer. Ik jank echt de ogen uit mijn kop maar....

[ afbeelding ]
Ik breek als lurker ff in, omdat het kan:

ONWIJS GEFELICITEERD *O* :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:17:59 #266
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_115786255
Wauw Tally!!! Gefeliciteerd *O*
pi_115786543
WOW, wat een knalstreep! O+ Fantastisch Tally!! Van harte gefeliciteerd, wat goed O+ *O* *O*
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:25:28 #268
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115786664
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:06 schreef Tally het volgende:
Dat hoeft niet meer. Ik jank echt de ogen uit mijn kop maar....

[ afbeelding ]
OH MIJN GOD!! je bent echt mega zwanger :D *O* Wat super O+ Het is je zo gegund :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115787464
Wauw!! *O* Dat zijn mooie streepjes!
Gefeliciteerd!! *O*
pi_115787562
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:06 schreef Tally het volgende:
Dat hoeft niet meer. Ik jank echt de ogen uit mijn kop maar....

[ afbeelding ]
Wohooo, ik wist het wel! Wat super gaaf! Gefeliciteerd :)
pi_115787587
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:06 schreef Tally het volgende:
Dat hoeft niet meer. Ik jank echt de ogen uit mijn kop maar....

[ afbeelding ]
:'( O+ *O* :*

Tally!!!!!!! O+ O+ O+ Gefeliciteerd!!!!! Je hebt het helemaal zelf gedaan!!! Omg omg omg ik huil mee *O*

En wat een duidelijke test! Enig idee hoever je al bent?
pi_115787714
Ik ben nog niet gestopt met huilen ;(
Ik gok een week of 4/5. 3 september krijgen we een echo om te kijken hoe ver.
Net de gyn die me belde weer aan de lijn gehad.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115787719
Tally O+ dus toch net als ik *O* even langs voor een gesprek en dan hup ben je zwanger *O* O+ O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115787774
Ohh Tally meis, huil het er allemaal uit, de blijdschap en alle frustratie en en en alles :* :* :* Je bent zo lief en het is je zo gegund en kijk nou wat een mooie test!! O+ O+
En 3 september is over 2 weken al! *O*
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:55:38 #275
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_115787831
Nu hebben jullie je voor niks het hele weekend zo uitgesloofd :P :D

Van harte :)
pi_115787921
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:06 schreef Tally het volgende:
Dat hoeft niet meer. Ik jank echt de ogen uit mijn kop maar....

[ afbeelding ]
Goed gedaan. :).
  maandag 20 augustus 2012 @ 17:03:55 #277
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_115788074
Great news! Van harte, Tally! een hele mooie & voorspoedige zwangerschap gewenst.
in de haak.
  maandag 20 augustus 2012 @ 17:04:16 #278
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115788081
Wow! Gefeliciteerd Tally! *O*
A grand adventure has begun.
pi_115788089
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:55 schreef Aventura het volgende:
Nu hebben jullie je voor niks het hele weekend zo uitgesloofd :P :D

Van harte :)
Uitgeslooft. Het was gewoon fijn hoor :P
Geen druk achter. Nou ja een beetje anders komt het er niet uit ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 20 augustus 2012 @ 17:04:43 #280
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115788093
WOW!!! Tally!!!! *O* Wat goed!! _O_

Lekker doorjanken, dat hoort erbij :P O+
pi_115789705
Tally, wat een mooie strepen! O+ *O* *O*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_115789754
Tally :o *O* *O* O+
  maandag 20 augustus 2012 @ 17:53:28 #283
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_115789871
Tally, omg, ik jank even keihard met je mee! Oh, wat een supermooie prachtstreepjes O+ gefeliciteerd vrouwe :*
3!
pi_115790002
Ik was net gestopt. Maar daar ga ik weer :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 20 augustus 2012 @ 18:01:48 #285
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_115790099
Ow lieve Tally, het is je zooooo gegund, geweldig verhaal. Ik snotter wel ff met je mee :) ik ga zo hard voor je duimen etc :*
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_115790377
Tally *O* *O* *O* wow wat een knalstreep (lurk hier af en toe mee)
pi_115791006
Tally :o WTFOMGBBQ!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!! Wow, ben effe flabbergasted, helemaal geweldig! *O*
pi_115791101
Als de MvM site klopt dan ben ik 2 weken na Zoë 's verjaardag uitgerekend. Word druk in april :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 20 augustus 2012 @ 18:56:55 #289
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_115792044
Tally van harte! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_115792324
Tally! JAAAAA *O* *O*

Zie je wel... vaker op vakantie gaan!
  maandag 20 augustus 2012 @ 19:24:04 #291
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115793222
Kijk een dag niet op fok. Zie je gewoon knalstrepen *O* Tally wat gaaf!!!!!! Mare wat was dat ei dan wat ze zagen???
Be happy with the little things in life
pi_115793680
Dat was het blaasje na de eisprong. Dat vroeg ik ook meteen. Ik dacht zal je straks zien dat deze ook nog springt en ik dan een tweeling krijg (wat ze dus had afgeraden). O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115793709
Nu zijn we bij mn schoonouders om te vertellen is mn schoonmoeder wandelen. Grrrrr waarom nu :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 20 augustus 2012 @ 20:06:51 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_115795199
Tally!!!! :o Joh! Zomaar even tussendoor! :o Wat goed zeg! *O* Gefeliciteerd! *O*

Tsssk, het stond niet eens in het update topic nog... :N Gefixt! *)
***
  maandag 20 augustus 2012 @ 20:11:00 #295
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_115795404
Tally! Van harte gefeliciteerd!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 20 augustus 2012 @ 20:12:50 #296
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_115795497
Tally O+

Van harte *O* *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_115795501
Geweldig nieuws Tally! Van harte!
pi_115795544
Whaaaaaa Talllllyyyyy wat supergaaaaaf!
:*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 20 augustus 2012 @ 20:14:01 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_115795562
Tally O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 20 augustus 2012 @ 20:16:38 #300
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115795670
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 19:34 schreef Tally het volgende:
Dat was het blaasje na de eisprong. Dat vroeg ik ook meteen. Ik dacht zal je straks zien dat deze ook nog springt en ik dan een tweeling krijg (wat ze dus had afgeraden). O+
Je was waarschijnlijk toen dus al zwanger O+ *O* oh man zelf mijn man TL heeft hier staan jompelen
Be happy with the little things in life
  maandag 20 augustus 2012 @ 20:16:54 #301
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_115795682
En dicht
Be happy with the little things in life
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')