abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115762387
Achossie tally. sneu hè die kleintjes die zo'n last van de hitte hebben. Wij hebben vandaag verkoeling gezocht in zee, jeetje wat was het warm. Gelukkig lijkt het komende dagen wat koeler te worden.
  maandag 20 augustus 2012 @ 12:07:29 #242
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115777568
Vanochtend weer een echo gehad. Heb 1 folikel van 10mm. Vrijdag weer terug voor een echo.
Verder weet ik nu dat ik geen PCOS heb (want ik voldoe niet aan de kenmerken die daarmee gepaard gaan zoals overgewicht, hormoonbalans en overbeharing). Maar mij noemen ze PCO-like. Mijn lichaam gedraagt zich alsof het PCOS heeft en de behandeling is dan ook hetzelfde. Ook nog gevraagd of er een kans is dat het vanzelf weer over gaat (bv dat het lichaam het weer oppakt na een eerste zwangerschap), maar die is er niet volgens de gyn.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  Moderator maandag 20 augustus 2012 @ 12:29:17 #243
5428 crew  miss_sly
pi_115778229
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:07 schreef Chanty het volgende:
Vanochtend weer een echo gehad. Heb 1 folikel van 10mm. Vrijdag weer terug voor een echo.
Verder weet ik nu dat ik geen PCOS heb (want ik voldoe niet aan de kenmerken die daarmee gepaard gaan zoals overgewicht, hormoonbalans en overbeharing). Maar mij noemen ze PCO-like. Mijn lichaam gedraagt zich alsof het PCOS heeft en de behandeling is dan ook hetzelfde. Ook nog gevraagd of er een kans is dat het vanzelf weer over gaat (bv dat het lichaam het weer oppakt na een eerste zwangerschap), maar die is er niet volgens de gyn.
Ik ben nog nooit zo regelmatig geweest als na de bevalling. Ik heb een echte cyclus van ongeveer 30-32 dagen. Vroeger werd ik 2-3 keer per jaar ongesteld, in een goed jaar. Ik denk dat zowel de zwangerschap, als mijn gewicht, als mijn eetgewoonten ermee te maken hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_115778489
Ik ben nu ook super regelmatig ongesteld. Maar toch gaan we over een paar maandjes het zkh maar weer bellen. Die derde komt hier ook echt niet vanzelf :N

En voorheen was ik bijna continu ongesteld. Ook geen feest :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 20 augustus 2012 @ 12:44:07 #245
52229 Chanty
pi_115778679
Ik word helemaal niet ongesteld vooralsnog :') Gewicht is prima, eetgewoonten naar mijn weten ook. Ze zei dat ik niks kon doen in ieder geval en dat dit gewoon bij mij hoort.
pi_115778688
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit zo regelmatig geweest als na de bevalling. Ik heb een echte cyclus van ongeveer 30-32 dagen. Vroeger werd ik 2-3 keer per jaar ongesteld, in een goed jaar. Ik denk dat zowel de zwangerschap, als mijn gewicht, als mijn eetgewoonten ermee te maken hebben.
De eerste 4 maanden dat ik ongesteld werd na de bevalling was ik ook ontzettend regelmatig. Toen 4 maanden continue ongesteld. En nu met 1 tussentijdse bloeding 2 maanden niet. En die bloeding was echt een dagje ofzo.
Maar er groeit wel wat. Vandaag krijg ik te horen of dat ook echt een kanshebber is.
We hebben er flink gebruik van gemaakt dit weekend.

Zal je zien dattie vanmorgen gesprongen is ofzo :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 20 augustus 2012 @ 12:45:43 #247
52229 Chanty
pi_115778718
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:44 schreef Tally het volgende:

[..]

De eerste 4 maanden dat ik ongesteld werd na de bevalling was ik ook ontzettend regelmatig. Toen 4 maanden continue ongesteld. En nu met 1 tussentijdse bloeding 2 maanden niet. En die bloeding was echt een dagje ofzo.
Maar er groeit wel wat. Vandaag krijg ik te horen of dat ook echt een kanshebber is.
We hebben er flink gebruik van gemaakt dit weekend.

Zal je zien dattie vanmorgen gesprongen is ofzo :')
Superspannend Tally *O* Hopelijk wordt dit hem gewoon en blijft je dat hele traject bespaard :D
pi_115778771
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:45 schreef Chanty het volgende:

[..]

Superspannend Tally *O* Hopelijk wordt dit hem gewoon en blijft je dat hele traject bespaard :D
Ik weet wel dat als ik een positief antwoord krijg ik eerst een tijdje ga zitten janken want het zit best hoog :')
pi_115778958
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik weet wel dat als ik een positief antwoord krijg ik eerst een tijdje ga zitten janken want het zit best hoog :')
Och O+ *knuffel*
  maandag 20 augustus 2012 @ 12:57:45 #250
52229 Chanty
pi_115779134
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag. Het is gewoon superfijn om te horen dat je lichaam het wel zelf kan, zeker omdat je al zoveel gedoe hebt gehad O+

Ik had zelf gehoopt dat ze zou zeggen: 'over een paar jaar kan alles weer heel anders zijn, zeker na een eerste zwangerschap.' Het besef dat mijn lichaam het niet zelf kan is toch wel een beetje pijnlijk. Ik hoop gewoon dat ze ongelijk krijgen. Als ze de oorzaak niet weten, kan het misschien toch vanzelf veranderen.
pi_115781766
Chanty... en toch hoor je wel vaker dat als vrouwen eenmaal een kind hebben gehad, dat het wel beter gaat... (zelf ook ruim 2 jaar bezig geweest voor de 1e -ook ziekenhuisgedoe enzo- en de tweede kwam er zomaar achteraan...al had dat bij mij wèl met gewicht en eetpatroon te maken). Succes in elk geval!

Tally, logisch toch dat het hoog zit? Het is ook niet niks; of gelijk een heel zwaar traject of gewoon een lijft dat z'n werk wel doet!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_115785160
Ik heb net een telefoontje gehad. Dat eitje wat we zagen. Was geen eitje, maar dat wat er achter blijft na een eisprong :o
Ik heb de eisprong al gehad dus. Ik moet nu een week aankijken en als ik dan niet ongesteld ben een testje doen.

Als het raak zou zijn, zou het wel mijn humeur, pijn in borsten/rug en weinig kunnen hebben verklaren.

Ik ben misschien gewoon zwanger :o
pi_115785476
:o O+ :*

Wat spannend Tally, ik duim en duim en duim!!!
pi_115785628
Tally!!! *O* *O* *O*

Ik ga voor je duimen! ^O^
pi_115785755
Dat hoeft niet meer. Ik jank echt de ogen uit mijn kop maar....

pi_115785805
Oh wauw. Kippenvel. Gefeliciteerd *O*
pi_115785811
Geen felicitaties via Facebook of Twitter graag. Familie leden weten het nog niet.
Ik heb net mijn man via de telefoon op de hoogte gebracht aangezien ik niet kon wachten.
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:09:17 #258
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_115785867
Wow Tally, dat is me ff een knalstreep!!
Gefeliciteerd!!!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_115785874
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:06 schreef Tally het volgende:

[ afbeelding ]
HUH??!?!! Toch?

WOW!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115785921
Successtories!!!!!

Onwijs gefeliciteerd!
pi_115785941
Ja he. En ook niet lichtjes of zo he. Kolere hej. Ik kreeg eerst een licht streepje en toen ik naar beneden rende om mijn telefoon te pakken was hij knal toen ik terug kwam.
Ik kan het nog steeds niet geloven.
pi_115785955
wauuuw wat fijn!! Gefeliciteerd Tally! *O* Wat een goed nieuws, en jeetje wat een knalstreep zeg! Je bent gewoon hartstikke zwanger! O+
pi_115786016
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:10 schreef Tally het volgende:
Ja he. En ook niet lichtjes of zo he. Kolere hej. Ik kreeg eerst een licht streepje en toen ik naar beneden rende om mijn telefoon te pakken was hij knal toen ik terug kwam.
Ik kan het nog steeds niet geloven.
Kindjes maken op de vieze manier... Je kan het.
pi_115786105
Tally!
pi_115786126
quote:

[ afbeelding ]
Ik breek als lurker ff in, omdat het kan:

ONWIJS GEFELICITEERD *O* :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:17:59 #266
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_115786255
Wauw Tally!!! Gefeliciteerd *O*
pi_115786543
WOW, wat een knalstreep! O+ Fantastisch Tally!! Van harte gefeliciteerd, wat goed O+ *O* *O*
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:25:28 #268
52229 Chanty
pi_115786664
quote:

[ afbeelding ]
OH MIJN GOD!! je bent echt mega zwanger :D *O* Wat super O+ Het is je zo gegund :*
pi_115787464
Wauw!! *O* Dat zijn mooie streepjes!
Gefeliciteerd!! *O*
pi_115787562
quote:

[ afbeelding ]
Wohooo, ik wist het wel! Wat super gaaf! Gefeliciteerd :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')