Nou ja het is niet meer echt de arcadehal die het vroeger was. Ik ook niet trouwens, die TonTon wil ik wel een keertje checken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:31 schreef donald_dick het volgende:
Ik vind Time Crisis 4 en Mario Kart niet truttigMaar ik ga er ookniet naar toe vanuit amsterdam
ik kan mij nog herinneren dat je een trap naar beneden moest nemen en dat daar alles was. En dan sparen als klein kind om Virtua Striker 2 en al die ticketspelletjes te spelen. En dan de hele zomer alles bij elkaar sparen en dan een groot kado kopenquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja het is niet meer echt de arcadehal die het vroeger was. Ik ook niet trouwens, die TonTon wil ik wel een keertje checken.
Zelfs mijn ouders vonden het leuk, die gingen er ook vaak heen in het weekend, zonder de kinderen dus. Ik vond het gebouw zelf ook leuk, net een doolhof.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik kan mij nog herinneren dat je een trap naar beneden moest nemen en dat daar alles was. En dan sparen als klein kind om Virtua Striker 2 en al die ticketspelletjes te spelen. En dan de hele zomer alles bij elkaar sparen en dan een groot kado kopen![]()
![]()
![]()
Ja, mijn vriendinquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:13 schreef Individual het volgende:
[..]
Gratis bier? Kopen andere mensen bier voor jou in je eigen gameroom?
In Tilburg heb je nog wel Hall of Game, zal hier ook wel een keer genoemd zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs mijn ouders vonden het leuk, die gingen er ook vaak heen in het weekend, zonder de kinderen dus. Ik vond het gebouw zelf ook leuk, net een doolhof.
In de Haltestraat in Zandvoort zat trouwens ook een arcadehal, die was nog toffer eigenlijk. Helemaal vol met arcadespellen, heel wat potjes Galaga gespeeld daar. Is later een gokhal geworden.
Dat ziet er ook tof uit. Maar wel een beetje uit de richting voor mij helaas.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In Tilburg heb je nog wel Hall of Game, zal hier ook wel een keer genoemd zijn.
http://hallofgame.nl/over-ons-uitgaan-in-tilburg/
Ja, dat leek mee ook al. Maar leuk om eens langs te gaan als je eens in de buurt bent.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ziet er ook tof uit. Maar wel een beetje uit de richting voor mij helaas.
Zeker, al acht ik de kans nogal klein dat ik daar ooit in de buurt benquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat leek mee ook al. Maar leuk om eens langs te gaan als je eens in de buurt bent.
Ja stel je voor dat je naar het zuiden zou moeten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker, al acht ik de kans nogal klein dat ik daar ooit in de buurt benMaar goed 'wij' hebben nu zelf zoiets.
Ja eng Amsterdam uitquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je naar het zuiden zou moeten.Maar wat dan?
Zeker tof, opgezet door gasten die ik vaag ken. Wens ze veel succesquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
Kickje, ik hoor dit net op Radio1, leuk initiatief!
Die shop lijkt me wel tof.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja eng Amsterdam uit
Zie deze post: MLN / Arcadehallen
Oh en hieronder dus nu.
Open vanaf morgen, geloof ik!quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja eng Amsterdam uit
Zie deze post: MLN / Arcadehallen
Oh en hieronder dus nu.
Ja al zit er vlakbij het CS hier in de stad ook een toffe winkel met van dat oude spul, wel vrij prijzig.quote:
Vandaag al, 13e staat in het artikel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Open vanaf morgen, geloof ik!
Maar wat hebben ze daar dan zoal?quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja al zit er vlakbij het CS hier in de stad ook een toffe winkel met van dat oude spul, wel vrij prijzig.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:00 schreef Karina het volgende:
Vandaag al, 13e staat in het artikel.
Alles, SEGA, NES, noem maar op. spellen en consoles.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar wat hebben ze daar dan zoal?
Oh die winkel ja. Jammer dat ze geen webshop hebben.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles, SEGA, NES, noem maar op. spellen en consoles.
http://www.gameover.nl/
Ik vind het ook juist wel leuk om gewoon een beetje rond te kijken daar. zonder wat te kopen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh die winkel ja. Jammer dat ze geen webshop hebben.
Dat hadden we hier ook eens met een winkel waar allerlei obscure dingen verkocht werden, al een paar jaar failliet. Ik moet eigenlijk nog steeds een adres vinden waar ik Neo Geo AES-games kan krijgen voor een prijs die tenminste nog naar het redelijke neigt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het ook juist wel leuk om gewoon een beetje rond te kijken daar. zonder wat te kopen.
Neo Geo hebben ze ook dacht ik. Misschien kun je het wel op laten sturen als je ze belt? Ik ging altijd even langs omdat het toch in de buurt was.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat hadden we hier ook eens met een winkel waar allerlei obscure dingen verkocht werden, al een paar jaar failliet. Ik moet eigenlijk nog steeds een adres vinden waar ik Neo Geo AES-games kan krijgen voor een prijs die tenminste nog naar het redelijke neigt.
Geen idee, niet geprobeerd. Maar dan nog zijn die games vaak veel te duur als je ze bij winkels gaat kopen. Ik was een keer in Amsterdam en ben vanuit het station meteen daar gaan kijken. Nu herinner ik me dat ik daar toen twee games voor de MVS gekocht heb.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Neo Geo hebben ze ook dacht ik. Misschien kun je het wel op laten sturen als je ze belt? Ik ging altijd even langs omdat het toch in de buurt was.
Dan zul je toch op Ebay moeten kijken, heb ik ook best veel spellen vandaan, Mega Man o.a. alleen 1 deel daarvan (weet even niet welke) is heel lastig te krijgen en daardoor ook heel duur.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen idee, niet geprobeerd. Maar dan nog zijn die games vaak veel te duur als je ze bij winkels gaat kopen. Ik was een keer in Amsterdam en ben vanuit het station meteen daar gaan kijken. Nu herinner ik me dat ik daar toen twee games voor de MVS gekocht heb.
Zal wel Mega Man 5 zijn denk ik. Ik kijk ook heel regelmatig op eBay. Honderd euro voor The Last Blade op AES was bijvoorbeeld een koopje.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zul je toch op Ebay moeten kijken, heb ik ook best veel spellen vandaan, Mega Man o.a. alleen 1 deel daarvan (weet even niet welke) is heel lastig te krijgen en daardoor ook heel duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |