abonnement Unibet Coolblue
pi_114664203
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:34 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ik heb één reden: Het FHF was bedoeld om fokkers te helpen die het financieel niet makkelijk hebben.
WAS :Y

Dat is allang bijgesteld naar FOK!kers (niet fokkers :+ ) die hulpbehoevend zijn op welke manier dan ook.

Serieus, enquetes boeien me geen ruk, ik erger me er niet aan en ik lees ze gewoon niet, maar ik krijg steeds meer een afkeer van jou! :o Je bereikt met dit gezeik alleen maar dat ik om acties waar jij mee te maken hebt heen ga lopen, goed joh! ^O^
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_114664326
Zomaar uit de FAQ van FHF:

quote:
Grijze gebieden
De wereld is niet zwart-wit, en dat is FHF ook niet.
Ja doei.
pi_114664328
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:34 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ik heb één reden: Het FHF was bedoeld om fokkers te helpen die het financieel niet makkelijk hebben.
En dat is inmiddels verbreed. Get over it.
Is het nu zo moeilijk om iets anders dan materiële hulp te kunnen bieden? :?

Echt, je hoeft de topics waar het woord 'spullen' niet instaat niet te openen hoor, als je daar zoveel last van hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:46:05 #29
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_114664604
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:34 schreef Cat22 het volgende:
Niemand die in twijfel trekt wat jij voor FHF hebt gedaan Rucky.
Maar ik ben er een beetje klaar mee dat je discussie telkens weer opzoekt terwijl je nu al een paar keer duidelijk te horen hebt gekregen dat het klaar is.
Met 'reacties van anderen die jij hebt gehoord' kunnen we niks. Het feit dat jij een van de mensen bent die veel mensen helpt in FHF maakt je nog niet tot algemene spreekbuis en maatgever.

En, vreemd genoeg, FHF loopt nog steeds goed, ook al staat het (volgens jou) barstensvol enquetes! Dus misschien heeft niet iedereen er zoveel last van als jij.
Dat snap ik ook wel, maar ik wordt er steeds vaker op aangesproken dat er topics in het FHF opduiken die er niet in thuis horen. Hou het FHF gewoon waarvoor die bedoeld is. Ben je slecht bij kas vraag dan hulp hier en andere vragen kunnen ergens anders in het Fok forum terecht.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_114664665
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef Rucky het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel, maar ik wordt er steeds vaker op aangesproken dat er topics in het FHF opduiken die er niet in thuis horen. Hou het FHF gewoon waarvoor die bedoeld is. Ben je slecht bij kas vraag dan hulp hier en andere vragen kunnen ergens anders in het Fok forum terecht.
Waarom word jij daar op aangesproken? :@

Waarom wordt dat niet in FB gemeld ofzo? Zo is er toch geen overzicht op wat (andere) FOK!kers er van vinden? :)

En nogmaals, het krap-bij-kas gedeelte geldt niet meer (8>
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  One tough cookie woensdag 25 juli 2012 @ 23:49:40 #31
169210 liesje1979
pi_114664770
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef Rucky het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel, maar ik wordt er steeds vaker op aangesproken dat er topics in het FHF opduiken die er niet in thuis horen. Hou het FHF gewoon waarvoor die bedoeld is. Ben je slecht bij kas vraag dan hulp hier en andere vragen kunnen ergens anders in het Fok forum terecht.
En vanaf nu verwijs je die mensen maar door naar ons, want dit moet ook vermoeiend voor je zijn zo. En ik weet dat jij FHF een warm hart toedraagt en dat jij ook niet wil dat mensen afhaken dus dat moet helemaal goedkomen. En nee zoals je leest is het allemaal wat losser nu. Deal with it.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 juli 2012 @ 23:52:48 #32
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_114664909
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef Rucky het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel, maar ik wordt er steeds vaker op aangesproken dat er topics in het FHF opduiken die er niet in thuis horen. Hou het FHF gewoon waarvoor die bedoeld is. Ben je slecht bij kas vraag dan hulp hier en andere vragen kunnen ergens anders in het Fok forum terecht.
en sinds wanneer ben jij heerser/aanspreekpunt van FHF?
als men wat wil weten is daar fb of een mod voor.
K mag hopen dat je hen dan ook nietjes doorverwijst.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_114665160
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef Rucky het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel, maar ik wordt er steeds vaker op aangesproken dat er topics in het FHF opduiken die er niet in thuis horen. Hou het FHF gewoon waarvoor die bedoeld is. Ben je slecht bij kas vraag dan hulp hier en andere vragen kunnen ergens anders in het Fok forum terecht.
en dan
verwijs jij ze door neem ik aan.

je bent geen algehele coordinator. dat moet je niet willen zijn, maar ook niet proberen te zijn.

jij bent gewoon een user als alle anderen en als mensen jou erop aanspreken, ligt dat aan hen. jij moet dan niet hier als spreekbuis gaan fungeren
pi_114665242
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:24 schreef Rucky het volgende:
Half maart zag ik een oproepje van iemand die met 2 kinderen op straat werd gezet vanwege een scheiding. Na het verhaal aangehoort te hebben heb ik gezegd dat ik haar er wel bovenop zal helpen. Dat is me gelukt met behulp van veel mede FHF ers. Vorige week heb ik haar gesproken en ik had een vrolijk meisje aan de telefoon.

niet om t een of ander hoor, maar dat is niet jou gelukt, dat fhf gelukt. en jij was daar een onderdeel in.
nu doe je een beetje of jij dat wel ff gedaan hebt met wat hulp van een paar anderen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:10:34 #35
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_114665678
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:00 schreef gomi het volgende:

[..]

niet om t een of ander hoor, maar dat is niet jou gelukt, dat fhf gelukt. en jij was daar een onderdeel in.
nu doe je een beetje of jij dat wel ff gedaan hebt met wat hulp van een paar anderen.
Daar heb je ook helemaal gelijk in. Ik was niets zonder de hulp van mede FHF'ers. Maar er waren mensen die spullen hadden en die woonden door heel Nederland heen en ik heb ervoor gezorgd dat die spullen op zijn plaats kwamen.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  One tough cookie donderdag 26 juli 2012 @ 00:13:26 #36
169210 liesje1979
pi_114665794
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef Rucky het volgende:

[..]

Daar heb je ook helemaal gelijk in. Ik was niets zonder de hulp van mede FHF'ers. Maar er waren mensen die spullen hadden en die woonden door heel Nederland heen en ik heb ervoor gezorgd dat die spullen op zijn plaats kwamen.
En dat waarderen we.
pi_114665809
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef Rucky het volgende:

[..]

Daar heb je ook helemaal gelijk in. Ik was niets zonder de hulp van mede FHF'ers. Maar er waren mensen die spullen hadden en die woonden door heel Nederland heen en ik heb ervoor gezorgd dat die spullen op zijn plaats kwamen.
Jezus, wat een arrogante kwal ben jij :r

Je zal gerust een grote bijdrage hebben geleverd, maar doe ajb niet net alsof het zonder jou niet was gelukt zeg, bah bah bah :r :r :r
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_114665867
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef Rucky het volgende:

[..]

Daar heb je ook helemaal gelijk in. Ik was niets zonder de hulp van mede FHF'ers. Maar er waren mensen die spullen hadden en die woonden door heel Nederland heen en ik heb ervoor gezorgd dat die spullen op zijn plaats kwamen.
dat is t punt niet. t gaat om t naar je toe trekken van t hele succes. mensen hebben bv dingen bij jou afgeleverd omdat jij dat steeds aanbood omdat dat makkelijker was.

yska heeft bv ook een rit geregeld vanuit enschede om iets op te laten halen. heeft ze veel moeite gedaan bij een mede student dacht ik. jij bent daar dan weer tussen gaan zitten om t zelf op te halen.

die actie is niet jouw succes, maar t succes van fhf.

dat jij je aanbood als opslagplaats en dat je t allemaal bent gaan brengen is allemaal heel aardig van je, maar maakt t nog niet jouw succes.

t was een fhf actie en jij was gewoon 1 van de velen die hebben bijgedragen aan t succes.

en als je t btw wil hebben over fhf naar de kloten helpen, dan is dit gedrag imo veel eerder een reden dan een enquete zo af en toe
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 26 juli 2012 @ 00:16:01 #39
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_114665902
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef Rucky het volgende:

[..]

Daar heb je ook helemaal gelijk in. Ik was niets zonder de hulp van mede FHF'ers. Maar er waren mensen die spullen hadden en die woonden door heel Nederland heen en ik heb ervoor gezorgd dat die spullen op zijn plaats kwamen.
ja je bent geweldig
/insert aai over de bol
Maar waarom denk jij dat je de degene bent die wat te zeggen heeft over hoe het hoort te gaan in fhf?

Als je in de winkel komt, waar je dagelijks komt, en er loopt daar iemand rond waavan het je niet beval hoe die daar rondloopt, ga jij m dan ook vertellen dat hij de winkel uit moe omdat het jou niet naar de zin is?
Of laat je t dan wel aan de manager over?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_114666072
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:15 schreef gomi het volgende:

[..]

dat is t punt niet. t gaat om t naar je toe trekken van t hele succes. mensen hebben bv dingen bij jou afgeleverd omdat jij dat steeds aanbood omdat dat makkelijker was.

yska heeft bv ook een rit geregeld vanuit enschede om iets op te laten halen. heeft ze veel moeite gedaan bij een mede student dacht ik. jij bent daar dan weer tussen gaan zitten om t zelf op te halen.

die actie is niet jouw succes, maar t succes van fhf.

dat jij je aanbood als opslagplaats en dat je t allemaal bent gaan brengen is allemaal heel aardig van je, maar maakt t nog niet jouw succes.

t was een fhf actie en jij was gewoon 1 van de velen die hebben bijgedragen aan t succes.

en als je t btw wil hebben over fhf naar de kloten helpen, dan is dit gedrag imo veel eerder een reden dan een enquete zo af en toe
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:37 schreef tombolafan het volgende:

[..]

WAS :Y

Dat is allang bijgesteld naar FOK!kers (niet fokkers :+ ) die hulpbehoevend zijn op welke manier dan ook.

Serieus, enquetes boeien me geen ruk, ik erger me er niet aan en ik lees ze gewoon niet, maar ik krijg steeds meer een afkeer van jou! :o Je bereikt met dit gezeik alleen maar dat ik om acties waar jij mee te maken hebt heen ga lopen, goed joh! ^O^
GMTA O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:28:24 #41
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_114666346
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Jezus, wat een arrogante kwal ben jij :r

Je zal gerust een grote bijdrage hebben geleverd, maar doe ajb niet net alsof het zonder jou niet was gelukt zeg, bah bah bah :r :r :r
Noem mij maar een arrogante kwal hoewel dat mijn bedoeling niet was om zo over te komen.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_114666402
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef Rucky het volgende:

[..]

Daar heb je ook helemaal gelijk in. FHFwas niets zonder de hulp van FHF'ers. Maar er waren mensen die spullen hadden en die woonden door heel Nederland heen en samen hebben we ervoor gezorgd dat die spullen op zijn plaats kwamen.
fixed.
Ja doei.
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:30:07 #43
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_114666403
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:34 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ik heb één reden: Het FHF was bedoeld om fokkers te helpen die het financieel niet makkelijk hebben.
F=fokkers H=helpen F=fokkers...

ik zie nergens staan: FHFAHMGEI (Als Het Maar Geen Enquete Is)

Damn.. ruck... ga je ergens anders druk om maken zeg!!!
Het gaat naar mijn idee niet om financieel moeilijk zitten, want als jij hulp nodig hebt, krijg je het ook... en volgens je eigen woorden hou jij 3xzoveel over wat ik ik te kort kom per maand...

het is de ene hand wast de andere... en het is gewoon een ruilmanier (ZOALS VROEGER!! De bakker bakt het brood en haalt voor zijn brood een krop sla)
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:30:18 #44
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_114666411
Ik hoef mij niet te verantwoorden en ik wil ook zeker geeen schouder klopje. Ik help wanneer het kan en anders gaat het over.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_114666460
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:28 schreef Rucky het volgende:

[..]

Noem mij maar een arrogante kwal hoewel dat mijn bedoeling niet was om zo over te komen.
bij een andere actie heb ik je al eerder verteld niet steeds de chef coordinatie te moeten willen spelen.

daar moet je echt een keer mee stoppen. bij billy probeerde je dat ondanks herhaaldelijk verzoeken van een yska bv om daarmee te stoppen. bij die andere actie waar je net over postte heb je dat gedaan. en met als resultaat dat je alle veren in je eigen hol probeert te proppen nu.

en in deze fb doe je dat nu weer door je als spreekbuis neer te zettten voor mensen die bij jou kwamen klagen. stop daar nu gewoon eens fucking mee.
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:32:26 #46
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_114666493
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef Rucky het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel, maar ik wordt er steeds vaker op aangesproken dat er topics in het FHF opduiken die er niet in thuis horen. Hou het FHF gewoon waarvoor die bedoeld is. Ben je slecht bij kas vraag dan hulp hier en andere vragen kunnen ergens anders in het Fok forum terecht.
Als jij aangesproken wordt, stuur je ze door naar mensen die wel wat te zeggen hebben op het forum...
Jij bent niet een admin, jij bent niet een moddereter... jij bent ruck een user...
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:40:19 #47
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_114666763
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:31 schreef gomi het volgende:

[..]

bij een andere actie heb ik je al eerder verteld niet steeds de chef coordinatie te moeten willen spelen.

daar moet je echt een keer mee stoppen. bij billy probeerde je dat ondanks herhaaldelijk verzoeken van een yska bv om daarmee te stoppen. bij die andere actie waar je net over postte heb je dat gedaan. en met als resultaat dat je alle veren in je eigen hol probeert te proppen nu.

en in deze fb doe je dat nu weer door je als spreekbuis neer te zettten voor mensen die bij jou kwamen klagen. stop daar nu gewoon eens fucking mee.
Hou even op met Yska te verdedigen het is een top meid. :Y Maar als ik 5x een berichtje stuur om even kontakt op te nemen omdat de spullen niet in haar auto passen en vervolgens niets hoor. Dan moet je niet vreemd opkijken dat het 6 de bericht is: bekijk het maar ik heb het zelf al geregeld.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  One tough cookie donderdag 26 juli 2012 @ 00:43:43 #48
169210 liesje1979
pi_114666879
Ja ho.
Voor alle partijen. Dingen die buiten FOK! om of via DM/PM/SMS/POSTDUIF/ROOKSIGNALEN zijn misgegaan hoeven hier niet te worden uitgevochten.
pi_114666895
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:40 schreef Rucky het volgende:

[..]

Hou even op met Yska te verdedigen het is een top meid. :Y Maar als ik 5x een berichtje stuur om even kontakt op te nemen omdat de spullen niet in haar auto passen en vervolgens niets hoor. Dan moet je niet vreemd opkijken dat het 6 de bericht is: bekijk het maar ik heb het zelf al geregeld.
ik verdedig yska niet. ik geef aan wat ik in t topic zag en wat ik toen al meldde.

jij wilde je opdringen in een actie.

maar goed wat ik al zei, stop eens met een chef coordinatie te willen spelen.

dat is nl het hele punt. je gaat hier in de fb wederom een rol spelen van iemand die namens anderen spreekt en handelt.

en die rol van chef coordinatie speel je dus heel leuk en wel, alleen ga je daarna alle veren in je eigen hol proppen. en nee dat siert je niet. sterker nog, dat werkt imo gewoon averechts voor elke actie waar de naam rucky bij voorbijkomt
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:46:37 #50
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_114666968
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:00 schreef gomi het volgende:

[..]

niet om t een of ander hoor, maar dat is niet jou gelukt, dat fhf gelukt. en jij was daar een onderdeel in.
nu doe je een beetje of jij dat wel ff gedaan hebt met wat hulp van een paar anderen.
_O- _O- _O-
ik ga wijs mijn mond houden...

ik kan ook nog een boekje open doen over dat specifieke onderwerp, maar ik denk dat we dan een rel gaan krijgen.... :X
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef Rucky het volgende:

[..]

Daar heb je ook helemaal gelijk in. Ik was niets zonder de hulp van mede FHF'ers. Maar er waren mensen die spullen hadden en die woonden door heel Nederland heen en ik heb ervoor gezorgd dat die spullen op zijn plaats kwamen.
En het is niet zo dat fhf niets is zonder rucky... O-)
Wacht ff.. jij hebt gezorgd? Sorry, maar heb jij je niet zelf op de voorgrond gegooid en gezegd, dat ga ik wel regelen, dat is iets anders dan dat we geen kant op konden!

quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Jezus, wat een arrogante kwal ben jij :r

Je zal gerust een grote bijdrage hebben geleverd, maar doe ajb niet net alsof het zonder jou niet was gelukt zeg, bah bah bah :r :r :r
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:28 schreef Rucky het volgende:

[..]

Noem mij maar een arrogante kwal hoewel dat mijn bedoeling niet was om zo over te komen.
zo kom je nu wel over rucky, ik weet dat je het goed bedoeld, maar het lijkt erop dat je met alle eer wilt strijken, dat jij overal controle over wilt..
Als er een klus is.. dan sta jij vooraan.. (knap, ik doe het niet, ik heb mijn grenzen) maar als je er lucht van hebt dat iemand anders ook weer gaat klussen, dan werp jij je gelijk op...
Niet voor niets dat je een opmerking van mij kreeg in sc over... hallo, mogen ze eerst rust voor jij je neus laat zien??

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:31 schreef gomi het volgende:

[..]

bij een andere actie heb ik je al eerder verteld niet steeds de chef coordinatie te moeten willen spelen.

daar moet je echt een keer mee stoppen. bij billy probeerde je dat ondanks herhaaldelijk verzoeken van een yska bv om daarmee te stoppen. bij die andere actie waar je net over postte heb je dat gedaan. en met als resultaat dat je alle veren in je eigen hol probeert te proppen nu.

en in deze fb doe je dat nu weer door je als spreekbuis neer te zettten voor mensen die bij jou kwamen klagen. stop daar nu gewoon eens fucking mee.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:40 schreef Rucky het volgende:

[..]

Hou even op met Yska te verdedigen het is een top meid. :Y Maar als ik 5x een berichtje stuur om even kontakt op te nemen omdat de spullen niet in haar auto passen en vervolgens niets hoor. Dan moet je niet vreemd opkijken dat het 6 de bericht is: bekijk het maar ik heb het zelf al geregeld.
Dan nog, zoals yska en ik hebben gezegd, wij zijn jou geen verantwoording schuldig over hoe wij rijden en waarheen en hoe laat..
Dit was even ONS ding, omdat bij het uitladen er teveel uit was gehaald in Assen...
Dus hoor jij niets.. zul jij je eigen plan wel MOETEN trekken.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')