abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 juli 2012 @ 14:14:25 #51
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_114529097
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:01 schreef Maron het volgende:

[..]

Dat vat ik niet helemaal Oompaloompa..maar ik hoop dat ik denk wat je bedoelt.. :?
Ik vond btw dit filmpje van de door mij (en hopelijk nog vele anderen) zeer gewaardeerde acteur in o.m. de film 'Ben Hur', Charlton Heston (rip), die zich altijd sterk heeft gemaakt voor de vrijheid van het bezitten van zelfverdedigingswapens zoals (vuur) wapens..
Wellicht heeft de TS toch wel een punt..je mag zelfs geen aardappelschilmesje meer bij je hebben om jezelf te verdedigen, en overal staan inleverpunten om je niet alledaagse wapens in te leveren..en de criminelen lopen met steek/vuurwapens of met dodelijke knuisten en voeten zonder dat daar iets aan gedaan wordt..(jah Badr..maar dat moet ik nog zien)
Ieder mens heeft het recht om zich te verdedigen, maar als er in die filmzaal idd iemand had gezeten die de dader had neer/doodgeschoten, was diegene (hier in Nederland althans) zwaar de pineut geweest..

Oh ja..filmpje.. :@
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, dus ik motiveer even llebei de antwooden (weet niet welke je niet vat)

1. Je zei dat je het zo vreemd vond dat iemand die nog heel zijn leven voor zich had zo doordraait. Het tegendeel is waar, hij zag zijn hele leven in storten voordat hij de bioscoop aanviel. Ik weet niet of dat samenhangt / een oorzaak was in zijn daad, maar ik denk dat het belangrijk is in dit soort situaties er voor te zorgen dat alle informatie die gebruikt wordt daadwerkelijk klopt. In dit soort situaties wordt de schutter vaak weggezet als eenzame gevaarlijke gek, dat is fijn en gemakkelijk want dat betekent dat we als maatschappij nergens over na hoeven te denken. Het was een eenzame gek, er was helemaal niets aan te doen. Ik denk dat het in dit soort situaties ook belangrijk is de omstandigheden in ogenschouw te nemen, wat heeft de situatie gecreeerd waarin iemand zo door draait? Er zit een bepaalde structuur en er zitten correlaties in dit soort acties die je niet kunt ontkennen. Door de schutters als outsiders weg te zetten zal er nooit iets veranderen.

2. Op pagina 6 in de tweede thread in het nieuwssubforum hebben ik en jokkebork en een paar anderen een paar paginas gepost over de correlaties wapenbezit & slachtoffers, als je meer informatie wilt over in hoeverre meer wapens tot meer of minder slachtoffers leidt, kun je die gegevens daar terugvinden als je wilt :)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_114538550
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:14 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, dus ik motiveer even llebei de antwooden (weet niet welke je niet vat)

1. Je zei dat je het zo vreemd vond dat iemand die nog heel zijn leven voor zich had zo doordraait. Het tegendeel is waar, hij zag zijn hele leven in storten voordat hij de bioscoop aanviel. Ik weet niet of dat samenhangt / een oorzaak was in zijn daad, maar ik denk dat het belangrijk is in dit soort situaties er voor te zorgen dat alle informatie die gebruikt wordt daadwerkelijk klopt. In dit soort situaties wordt de schutter vaak weggezet als eenzame gevaarlijke gek, dat is fijn en gemakkelijk want dat betekent dat we als maatschappij nergens over na hoeven te denken. Het was een eenzame gek, er was helemaal niets aan te doen. Ik denk dat het in dit soort situaties ook belangrijk is de omstandigheden in ogenschouw te nemen, wat heeft de situatie gecreeerd waarin iemand zo door draait? Er zit een bepaalde structuur en er zitten correlaties in dit soort acties die je niet kunt ontkennen. Door de schutters als outsiders weg te zetten zal er nooit iets veranderen.

2. Op pagina 6 in de tweede thread in het nieuwssubforum hebben ik en jokkebork en een paar anderen een paar paginas gepost over de correlaties wapenbezit & slachtoffers, als je meer informatie wilt over in hoeverre meer wapens tot meer of minder slachtoffers leidt, kun je die gegevens daar terugvinden als je wilt :)
Sorry voor de late reactie @Oompaloompa, en dank voor je reactie..je verdiepen in de state of mind van daders van dit soort daden zou idd iets kunnen opleveren, maar dan zou je je dus moeten kunnen verplaatsen in zijn/haar gedachtengang..
Ik heb gekeken op de pagina die je al aangaf, en zal me er eens verder in verdiepen..
Vorig jaar op deze datum stond mijn man in de haven van Oslo te wachten voordat hij de boot op kon..hij zat rustig te lezen in zijn boek..(De tanden van de tijger van Tom Clancy) toen die onvoorstelbare klap kwam..
Precies vandaag ging hij om 5 uur weer de boot op richting Oslo..(hadden toch allebei wel een beetje de kriebels, wat je weet het maar nooit..
Breivik met al zijn voorbereidingen kan ik niet gek noemen..hij spoort niet, maar wat is hij dan wél..net zoals de schutter in Denver..
De psyche van de mens is (denk ik)..ondoorgrondelijk..
pi_114598694
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:46:09 #54
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_114600812
Het lijkt me eerder een ritueel dan een false flag...

http://vigilantcitizen.co(...)nd-controlled-patsy/
pi_114604108
quote:
Jeetje hij is helemaal plat gespoten, raar.
Schroevendraaier, baksteen en een stuk touw
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:59:51 #56
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_114622684
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:06 schreef Maron het volgende:

[..]

Sorry voor de late reactie @Oompaloompa, en dank voor je reactie..je verdiepen in de state of mind van daders van dit soort daden zou idd iets kunnen opleveren, maar dan zou je je dus moeten kunnen verplaatsen in zijn/haar gedachtengang..
Ik heb gekeken op de pagina die je al aangaf, en zal me er eens verder in verdiepen..
Vorig jaar op deze datum stond mijn man in de haven van Oslo te wachten voordat hij de boot op kon..hij zat rustig te lezen in zijn boek..(De tanden van de tijger van Tom Clancy) toen die onvoorstelbare klap kwam..
Precies vandaag ging hij om 5 uur weer de boot op richting Oslo..(hadden toch allebei wel een beetje de kriebels, wat je weet het maar nooit..
Breivik met al zijn voorbereidingen kan ik niet gek noemen..hij spoort niet, maar wat is hij dan wél..net zoals de schutter in Denver..
De psyche van de mens is (denk ik)..ondoorgrondelijk..
Ik ben ook vrij traag met reageren zoals je ziet ;)

Damn, dat van je man klinkt best beangstigend. Dit soort dingen staan in Nederland (gelukkig) tot nu toe ver van ons af, als het dan in een keer zo dichtbij komt, lijkt me dat best impactvol.

Qua massa-shootings zijn er best veel zaken die steeds terugkomen (Breivik is wat dat betreft een uitzondering omdat hij meer in het type terroristische aanslag past), de meeste school & office shooters (office shootings kwamen veel voor in de jaren 80-90) waren redelijk sociaal geisoleerde, passieve types die tegenslag na tegenslag opstapelden totdat op een gegeven moment de bom barst.
Helaas rust er een enorm taboe op om dat soort omstandigheden te bespreken en te onderzoeken omda het al vrij snel geinterpreteerd wordt als de dader vrijpleiten of excuses maken, terwijl de correlaties enorm sterk aanwezig zijn en het denk ik van maatschappelijk belang is om dit soort zaken te proberen te voorkomen (alhoewel totaal voorkomen nooit zal lukken natuurlijk).
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:01:20 #57
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_114622783
quote:
Ja of hij heeft gewoon al dagen niet echt geslapen en is nogal ontdaan omdat hij net een massamoord heeft gepleegd. Er zijn te veel scenarios te bedenken die tot dat soort gedrag leiden (waarvan medicijnen er zeker 1 zijn) om snel tot conclusies te springen imo.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_114623200
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:59 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik ben ook vrij traag met reageren zoals je ziet ;)

Damn, dat van je man klinkt best beangstigend. Dit soort dingen staan in Nederland (gelukkig) tot nu toe ver van ons af, als het dan in een keer zo dichtbij komt, lijkt me dat best impactvol.

Qua massa-shootings zijn er best veel zaken die steeds terugkomen (Breivik is wat dat betreft een uitzondering omdat hij meer in het type terroristische aanslag past), de meeste school & office shooters (office shootings kwamen veel voor in de jaren 80-90) waren redelijk sociaal geisoleerde, passieve types die tegenslag na tegenslag opstapelden totdat op een gegeven moment de bom barst.
Helaas rust er een enorm taboe op om dat soort omstandigheden te bespreken en te onderzoeken omda het al vrij snel geinterpreteerd wordt als de dader vrijpleiten of excuses maken, terwijl de correlaties enorm sterk aanwezig zijn en het denk ik van maatschappelijk belang is om dit soort zaken te proberen te voorkomen (alhoewel totaal voorkomen nooit zal lukken natuurlijk).
Hoezo staat dit in NL ver van ons af? We hadden toch die Tristan die ff on a rampage ging in een winkelcentrum? Gebeurt gelukkig niet dagelijks, maar ook hier kan het blijkbaar voorkomen.

Er is iets serieus mis in de maatschappij waardoor (gelukkig) een enkel individu uiteindelijk doordraait en tot dit soort acties overgaat. Neem nou de vele "familiedrama's" die ons land rijk is. Dit komt toch ergens vandaan?

Zelf denk ik dat het te maken heeft met de prestatiemaatschappij waarin we leven. Sommige mensen voelen te veel druk en kunnen het niet meer aan. De een krijgt een burn-out, de ander doet zichzelf wat aan en weer een ander legt zijn gezin om.

Even op een simplistische manier uitgelegd natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2012 23:08:30 ]
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:15:53 #59
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_114623717
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hoezo staat dit in NL ver van ons af? We hadden toch die Tristan die ff on a rampage ging in een winkelcentrum? Gebeurt gelukkig niet dagelijks, maar ook hier kan het blijkbaar voorkomen.

Er is iets serieus mis in de maatschappij waardoor (gelukkig) een enkel individu uiteindelijk doordraait en tot dit soort acties overgaat. Neem nou de vele "familiedrama's" die ons land rijk is. Dit komt toch ergens vandaan?

Zelf denk ik dat het te maken heeft met de prestatiemaatschappij waarin we leven. Sommige mensen voelen te veel druk en kunnen het niet meer aan. De een krijgt een burn-out, de ander doet zichzelf wat aan en weer een ander legt zijn gezin om.

Even op een simplistische manier uitgelegd natuurlijk.
Ja maar Trisan was daadwerkelijk psychisch gestoord. Zou dat eerder toeschrijven aan een fout binnen de gezondheidszorg met extreme gevolgen, dan een "normaal" persoon die binnen de maatschappij opeens hem flipt.

Je zelfgenoemde "simplistische uitleg" is bijna letterlijk gewoon het kernprobleem, alhoewel het in andere maatschappijen die wij misschien geen "prestatiemaatschappij" zouden noemen (maar het eigenlijk wel zijn maar dat op andere gebieden met andere culturele normen) ook voor komt. Zoals "amok" bij de Maleisiers waar mannen hem ook in keer flippen en opeens aan het moorden slaan.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_114624638
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:15 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja maar Trisan was daadwerkelijk psychisch gestoord. Zou dat eerder toeschrijven aan een fout binnen de gezondheidszorg met extreme gevolgen, dan een "normaal" persoon die binnen de maatschappij opeens hem flipt.

Je zelfgenoemde "simplistische uitleg" is bijna letterlijk gewoon het kernprobleem, alhoewel het in andere maatschappijen die wij misschien geen "prestatiemaatschappij" zouden noemen (maar het eigenlijk wel zijn maar dat op andere gebieden met andere culturele normen) ook voor komt. Zoals "amok" bij de Maleisiers waar mannen hem ook in keer flippen en opeens aan het moorden slaan.
Mja... Ik denk dat je sowieso psychisch gestoord bent als je volkomen random mensen dood kunt schieten. Er is dan echt wel iets mis met je. Je empatisch vermogen is dan erg beperkt, lijkt me.
pi_114632254
Overigens was er wel een interessante discussie op een zeer druk beluisterd rock radio station hier in Denver gisteren. De radio DJ had het erover dat de Amerikaanse regering graag ge(mis)bruik maakt van de angst van mensen om bepaalde zaken geregeld te krijgen. Er belden meerdere mensen in die dit beaamden en die ook zeiden dat er zeker een soort volksopstand zou komen mocht dit te ver gaan (bijv. als ze het bezit van wapens gaan beperken).

Ook hadden ze het erover dat de media vaak zaken anders presenteren dan de werkelijkheid.

Dat dit zo openlijk besproken werd verbaasde me wel een beetje, vooral op een rock zender. Het is dus niet zo dat alles maar geslikt wordt door de bevolking hier en dat niemand de truukjes door heeft die soms gespeeld worden.
Alpha kenny one
pi_114633446
Ook een raar toeval ... voor de shooting werd de trailer van de nieuwe Bond film "Skyfall" getoond.
Hierin gaat het ook over mind control en een manchurian candidate die geactiveerd wordt door het woord "skyfall".
In de trailer komt ook het woord Aurora in beeld.

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_114633545
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:20 schreef PKRChamp het volgende:
Even een correctie er word geen verdrag getekend maar er word wel vergaderd over zo`n verdrag.

http://townhall.com/tipsh(...)ntrol_through_the_un
Een verdrag waarin afspraken staan over internationale handel ja. Zo'n schutter als in Denver zou nog net zo makkelijk aan zijn wapen gekomen zijn. Verder laait de discussie over 2nd amendment rechten totaal niet op, Romney noch Obama doen daar ook een poging toe.
pi_114633619
Boeiend want is amerika, laten ze zich daar lekker naar de kloten helpen met hun vrijheid van wapendragen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_114633639
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mja... Ik denk dat je sowieso psychisch gestoord bent als je volkomen random mensen dood kunt schieten. Er is dan echt wel iets mis met je. Je empatisch vermogen is dan erg beperkt, lijkt me.
Ja maar het verschil is meer dat de ene geboren wordt met duidelijk aantoonbare problemen, terwijl de ander normaal is tot een bepaald punt.

Alleen al qua preventie betekent dat dus dat je andere maatregelen moet treffen, om te voorkomen dat de gestoorde anderen iets aandoet moet je de stoornis behandelen, om zo goed mogelijk te vorkomen dat een "normaal" iemand hem doorflipt moet je zowel proberen te voorkomen dat er situaties ontstaan waarin zoiets gebeurt en heel erg goed zijn in het herkennen van de symptomen.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 05:42 schreef falling_away het volgende:
Overigens was er wel een interessante discussie op een zeer druk beluisterd rock radio station hier in Denver gisteren. De radio DJ had het erover dat de Amerikaanse regering graag ge(mis)bruik maakt van de angst van mensen om bepaalde zaken geregeld te krijgen. Er belden meerdere mensen in die dit beaamden en die ook zeiden dat er zeker een soort volksopstand zou komen mocht dit te ver gaan (bijv. als ze het bezit van wapens gaan beperken).

Ook hadden ze het erover dat de media vaak zaken anders presenteren dan de werkelijkheid.

Dat dit zo openlijk besproken werd verbaasde me wel een beetje, vooral op een rock zender. Het is dus niet zo dat alles maar geslikt wordt door de bevolking hier en dat niemand de truukjes door heeft die soms gespeeld worden.
En de presentator was Glenn Beck? :D

Weet niet in hoeverre het een "trucje" is om wapens evt. aan banden te leggen als er net een eikel met een semi-automatisch wapen 72 slachtoffers heeft gemaakt.
Overigens kun je het net zo goed omdraaien, sinds het drama is de wapenverkoop in Colorado met 41% gestegen omdat bange mensen snel wapens zijn gaan kopen, deels omdat z bang zijn dat de wet veranderd wordt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_114658261
Mk Ultra slachtoffer zou een optie kunnen zijn, het komt wel weer erg mooi uit momenteel....

[ Bericht 33% gewijzigd door foxtrotcharlybravo op 25-07-2012 22:24:06 ]
Echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen.....
pi_114675975
Ik ben van mening dat die hele gebeurtenis is FAKE.
Moeillijk te geloven dat weet ik ,maar als t echt was, dan waren photoshopped fotos niet nodig.

Some interessant opinie en fotos hiero:

http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=25&t=1375

[ Bericht 100% gewijzigd door Tingo op 26-07-2012 13:05:55 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:21:50 #68
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_114703880
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:42 schreef Tingo het volgende:
Ik ben van mening dat die hele gebeurtenis is FAKE.
Moeillijk te geloven dat weet ik ,maar als t echt was, dan waren photoshopped fotos niet nodig.

Some interessant opinie en fotos hiero:

http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=25&t=1375

  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:29:53 #69
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_114704199
Plaatje was al gepost zie ik net. Kan geen kwaad om het nog eens te posten. Wat een volslagen mafketels lopen er toch rond op het internet.
pi_114704955
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:29 schreef Terecht het volgende:
Plaatje was al gepost zie ik net. Kan geen kwaad om het nog eens te posten. Wat een volslagen mafketels lopen er toch rond op het internet.
Iedereen word een mafketel genoemd tot het tegendeel is bewezen, de geschiedenis heeft dat al vaak genoeg bewezen.

Mischien heb ik gelijk en is het daadwerkelijk een mafkees die zomaar mensen heeft neergeknald of mischien heeft de media gelijk en is het gewoon een false flag om meer controle te verkrijgen onder de burgers. Wie weet wat er allemaal speelt, de media in de VS is er iedergeval bovenop gedoken als het gaat om de wapenwetgeving.

pi_114705455
Politieke verandering door false flag terreur

De grondleggers van Amerika (the founding fathers) hebben niet voor niets de amendments opgestelt en de burgers voorzien van handvuurwapens, want wisten dat deze tiranieke tijd er ooit zou komen.
Een false flag is tirannie (staatsterreur) Al eeuwen gaande (kijk naar de grote branden van Rome en hoe christenen ervan werden beschuldigt, en in deze tijd werden moslims beschuldigt van 9/11)
Die schietpartij in Denver is ook weer redelijk vlak voor grote verkiezingen (en in de politiek is al vaker het vuurwapen ter discussie gesteld), in Italie, Noorwegen en Frankrijk was ook terreur vlak voor landelijke verkiezingen.
Via terreur (angst) en depressie en euforie (emotie) en politiek/rethoriek is men weer bezig naar de macht te grijpen (Europe en Amerika) Weer exact hetzelfde is gaande, en weer ziet nagenoeg een heel volk niet wat eraan zit te komen (als dat volk de heersende macht/politiek absolute macht in handen geven), je ziet nu al de hoge opkomsten en grote zetelaantallen achter partijen en tweedelingen ontstaan, het proces richting die absolute meerderheid/macht is helaas gaande.

Er zijn een aantal dingen die een groot gevaar zijn (geworden) voor een volk, false flag events, politiek (grootste organisatie om macht volk af te nemen), propaganda (massa media), mind control (psychologische oorlogsvoering en televisie), ideologie (onzichtbaar), banken/kapitalisme (het systeem waarop men macht vergaart, geld/goud is macht) en revoluties.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:29:28 #72
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_114705985
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:51 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Iedereen word een mafketel genoemd tot het tegendeel is bewezen, de geschiedenis heeft dat al vaak genoeg bewezen.

Mischien heb ik gelijk en is het daadwerkelijk een mafkees die zomaar mensen heeft neergeknald of mischien heeft de media gelijk en is het gewoon een false flag om meer controle te verkrijgen onder de burgers. Wie weet wat er allemaal speelt, de media in de VS is er iedergeval bovenop gedoken als het gaat om de wapenwetgeving.

[ afbeelding ]
Dat zou ook het geval geweest zijn als het géén opzetje was. Wat mij verder opvalt is dat het altijd een dezelfde slag figuren is die kennelijk een enorme behoefte voelt om iedere dramatische gebeurtenis aan een groter plan toe te schrijven. Tristan van der Vlis? False flag. Karst Tates? Pion in een occulte aanslag. Jared Lee Loughner? Een overheidspatsy om complotdenkers aan te pakken. James Holmes? Manchurian Candidate. Het is tegenwoordig vaste prik dat bij iedere aanslag of moordpartij er een complottheorietje over opduikt. Imo is het een vorm van religieus denken om onvoorspelbare gebeurtenissen als deze toe te schrijven aan een hogere macht (de NWO, de Roverheid, etc), en het onderdeel van een plan te laten zijn (de burger ontwapenen, de big brotherstaat uitbreiden, etc). Daarmee verliest het nl z'n onvoorspelbare karakter, onderzoek heeft uitgewezen dat we liever leven in een onrechtvaardige wereld dan in een onvoorspelbare wereld.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:46:25 #73
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_114706323
Stel jezelf eens de volgende vraag: ben jij in staat om één schandaal/aanslag/moord van wereldbetekenis aan te wijzen die volgens jou NIET een uitvloeisel was van een complot (i.e. een inside job)? Zo nee, dan ben je waarschijnlijk te ver doorgeslagen in het complotdenken (en heeft het ook totaal geen nut om je er druk over te maken).
  vrijdag 27 juli 2012 @ 08:43:30 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114709692
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:42 schreef Tingo het volgende:
Ik ben van mening dat die hele gebeurtenis is FAKE.
Moeillijk te geloven dat weet ik ,maar als t echt was, dan waren photoshopped fotos niet nodig.

Some interessant opinie en fotos hiero:

http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=25&t=1375

Walgelijk hoe mensen in hun verdriet worden ontkend en geridiculiseerd op die site.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 08:51:43 #75
249559 crew  Lavenderr
pi_114709790
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:29 schreef Terecht het volgende:
Plaatje was al gepost zie ik net. Kan geen kwaad om het nog eens te posten. Wat een volslagen mafketels lopen er toch rond op het internet.
pi_114709942
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 08:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom sluit je het topic dan niet als je het toch allemaal maar mafketels vind ? :N
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_114709946
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 08:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Walgelijk hoe mensen in hun verdriet worden ontkend en geridiculiseerd op die site.
Oh - ik dacht ze waren 'geridiculiseerd' voor z'n slecht acteur werk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 09:06:44 #78
249559 crew  Lavenderr
pi_114710029
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Waarom sluit je het topic dan niet als je het toch allemaal maar mafketels vind ? :N
Allemaal?
Bij alles wat er gebeurt roepen sommige mensen meteen false flag!
pi_114710039
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:06 schreef Lavenderr het volgende:
Allemaal?
Bij alles wat er gebeurt roepen sommige mensen meteen false flag!
Lol dit is BNW remember ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_114710121
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:46 schreef Terecht het volgende:
Stel jezelf eens de volgende vraag: ben jij in staat om één schandaal/aanslag/moord van wereldbetekenis aan te wijzen die volgens jou NIET een uitvloeisel was van een complot (i.e. een inside job)? Zo nee, dan ben je waarschijnlijk te ver doorgeslagen in het complotdenken (en heeft het ook totaal geen nut om je er druk over te maken).
Welke van die volgende officiele verhalen geloof jullie dan?

Het moord op JFK
Het moord op Bobby Kennedy
Het moord op MLK
911
The so-called Bin Laden 911 confession tapes(what a laugh they were!)
Het moord van Dr.David Kelly
The Bin Laden Death Raid story
The illegal invasions of :
Afghanistan
Iraq
Libya....allemaal gebaseerd op leugens.

To name but a few!
Please add your favourite!

The media have been complicit is perpetuating government lies about all of the above.
Waarom moeten wij vertrouwen of geloven in die klootzakken?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_114710143
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:02 schreef Tingo het volgende:
Oh - ik dacht ze waren 'geridiculiseerd' voor z'n slecht acteur werk.
Net zoals bij 911 zullen we kunnen fluiten achter beelden van de beveiligingscamera's aan de achterkant van het gebouw waar zijn auto geparkeerd stond en zijn materiaal gevonden werd.

Holmes was dressed in black, wearing a ballistic helmet, a tactical ballistic vest, protective leggings, a throat and groin protector, and a gas mask during the attack, police said, and witnesses say they did not see his face because of the mask.

En dan deze foto ...


Tijdens zijn arrestatie was hij ineens zo mak als een lammetje ...
En op die foto ligt al zijn materiaal blijkbaar op de grond ? Hebben ze hem ff laten strippen terplaatse ofzo ?


Zijn gasmasker lag zelfs nog een eind verder ... gedropt tijdens het joggen ?

En dan zijn appartement ... was volledig geboobytrapped met duidelijk de bedoeling slachtoffers te maken, en dan gaat hij ff leuk tegen de politie vertellen dat hij dat gedaan heeft ... logica ?
Steekt ie daar zoveel tijd in en dan verklapt hij de boel ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_114710161
Zijn appartement ...

The one-bedroom apartment rented by the suspect in Friday's shooting rampage inside a suburban Denver movie theater appears to have been rigged with an array of sophisticated booby traps that one official described as "unique."

The law enforcement official said that video shot by robots shows at least a dozen "victim-initiated devices" --

About 100 officials were to converge at the apartment building at 1690 Paris Street. Federal personnel flown here from out of state include bomb technicians from the Bureau of Alcohol, Tobacco, Firearms and Explosives and Explosive Ordnance Disposal specialists.

"It is a very vexing problem how to enter that apartment safely. I personally have never seen anything like what the pictures show us is in there," Oates told reporters Friday night.

"I see an awful lot of wire, trip wires, jars full of ammunition, jars full of liquid and ... things that look like mortar rounds."


http://edition.cnn.com/20(...)apartment/index.html

Blijkbaar toch specialistenwerk ... waar heeft hij dat geleerd ? At medicalschool ?
En dan alles gewoon verklappen ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_114710353
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:15 schreef UncleScorp het volgende:

Blijkbaar toch specialistenwerk ... waar heeft hij dat geleerd ? At medicalschool ?
En dan alles gewoon verklappen ?

En waar krijg hij het geld voor de wapens en kleding?
Ook in het VS kom je ook niet zo erg makkelijk bij dat soort gespecialisserd wapens.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:25:46 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114710378
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:02 schreef Tingo het volgende:
Oh - ik dacht ze waren 'geridiculiseerd' voor z'n slecht acteur werk.
Adding insult to injury ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:46:00 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114710833
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:14 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Net zoals bij 911 zullen we kunnen fluiten achter beelden van de beveiligingscamera's aan de achterkant van het gebouw waar zijn auto geparkeerd stond en zijn materiaal gevonden werd.

Holmes was dressed in black, wearing a ballistic helmet, a tactical ballistic vest, protective leggings, a throat and groin protector, and a gas mask during the attack, police said, and witnesses say they did not see his face because of the mask.

En dan deze foto ...
[ afbeelding ]

Tijdens zijn arrestatie was hij ineens zo mak als een lammetje ...
En op die foto ligt al zijn materiaal blijkbaar op de grond ? Hebben ze hem ff laten strippen terplaatse ofzo ?

[ afbeelding ]
Zijn gasmasker lag zelfs nog een eind verder ... gedropt tijdens het joggen ?

En dan zijn appartement ... was volledig geboobytrapped met duidelijk de bedoeling slachtoffers te maken, en dan gaat hij ff leuk tegen de politie vertellen dat hij dat gedaan heeft ... logica ?
Steekt ie daar zoveel tijd in en dan verklapt hij de boel ?
Het zou kunnen wezen dat die knaap door een andere deur naar buiten ging als waar hij naar binnen ging.
Hij gooide daar zijn gasmasker af, wandelde naar zijn auto in de chaos, stapte in.
Toen kwam de police, hij moest waarschijnlijk met zijn armen omhoog uitstappen.. ver van de auto vandaan lopen want daarin liggen mogelijk guns (of meer boobytraps) en dient dan op veilige afstand te strippen waarna ze hem veilig kunnen fouilleren en afvoeren. Ik denk dat het zo gegaan is als ik het plaatje bekijk.

Overigens de auto van Tristan (Alphen) is ook afgezet geweest en er is een bomexpert bij geweest compleet met rijdende robot om te zien of er niks meer in lag, ik zie die mercedes nog zo staan met alle deuren open. Dus er word wel rekening mee gehouden.
The truth was in here.
pi_114711244


Ik blijf het raar vinden dat zo'n figuur zich ineens overgeeft als een mak lammetje ...
Of dat de politie hem rustig inrekent zonder een schot te lossen, ze schieten meestal voor minder, en zeker als er zo'n figuur voor je staat ...

[ Bericht 24% gewijzigd door UncleScorp op 27-07-2012 10:29:35 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_114711341




Dus zijn gasmasker ligt een eind verderop ...
Bij zijn gear zie je ook de helm liggen
Dus gasmasker + helm
Als je het gasmasker goed bekijkt, zie je dat het een model is dat over het hoofd getrokken wordt ...
Hoe doe je dan eerst alleen je gasmasker af als je een helm op je hoofd hebt ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_114711563
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Adding insult to injury ...
Ik vond die lachende jonge vrouw in t achtergrond van een van die fotos ook zo...
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_114712186

quote:
Appearing on the Alex Jones Show today, investigative journalist Wayne Madsen said accused shooter James Holmes had a number of links to U.S. government-funded research centers, including the Defense Advance Research Projects Agency, or DARPA.
http://www.infowars.com/s(...)darpa-weird-science/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:58:28 #90
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_114712517
Stukje speculatie, altijd grappig: http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33

(De bronnen lijken niet zonder meer overtuigend, maar ik heb niets gecheckt...)
pi_114712657
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:58 schreef GoedeVraag het volgende:
Stukje speculatie, altijd grappig: http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33

(De bronnen lijken niet zonder meer overtuigend, maar ik heb niets gecheckt...)
Andere bronnen:


http://beforeitsnews.com/(...)scandal-2433552.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:08:26 #92
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_114712808
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:15 schreef UncleScorp het volgende:
Zijn appartement ...

The one-bedroom apartment rented by the suspect in Friday's shooting rampage inside a suburban Denver movie theater appears to have been rigged with an array of sophisticated booby traps that one official described as "unique."

The law enforcement official said that video shot by robots shows at least a dozen "victim-initiated devices" --

About 100 officials were to converge at the apartment building at 1690 Paris Street. Federal personnel flown here from out of state include bomb technicians from the Bureau of Alcohol, Tobacco, Firearms and Explosives and Explosive Ordnance Disposal specialists.

"It is a very vexing problem how to enter that apartment safely. I personally have never seen anything like what the pictures show us is in there," Oates told reporters Friday night.

"I see an awful lot of wire, trip wires, jars full of ammunition, jars full of liquid and ... things that look like mortar rounds."


http://edition.cnn.com/20(...)apartment/index.html

Blijkbaar toch specialistenwerk ... waar heeft hij dat geleerd ? At medicalschool ?
En dan alles gewoon verklappen ?

Iedereen met hersens en internet kan dat, is gewoon anacrhicts cookbook doorwerken

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

En waar krijg hij het geld voor de wapens en kleding?
Ook in het VS kom je ook niet zo erg makkelijk bij dat soort gespecialisserd wapens.
Een schatting van de kosten komt rond de 6000 dollar, is helemaal niet moeilijk om aan te komen., al helemaal niet in Amerika waar je zo een cc van 10k hebt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:10 schreef UncleScorp het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dus zijn gasmasker ligt een eind verderop ...
Bij zijn gear zie je ook de helm liggen
Dus gasmasker + helm
Als je het gasmasker goed bekijkt, zie je dat het een model is dat over het hoofd getrokken wordt ...
Hoe doe je dan eerst alleen je gasmasker af als je een helm op je hoofd hebt ?
Omdat je, ik iig, meestal niet bukt om iets precies voor mn voeten neer te leggen maar je het van je af werpt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:12:57 #93
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_114712936
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke van die volgende officiele verhalen geloof jullie dan?

Het moord op JFK
Het moord op Bobby Kennedy
Het moord op MLK
911
The so-called Bin Laden 911 confession tapes(what a laugh they were!)
Het moord van Dr.David Kelly
The Bin Laden Death Raid story
The illegal invasions of :
Afghanistan
Iraq
Libya....allemaal gebaseerd op leugens.

To name but a few!
Please add your favourite!

The media have been complicit is perpetuating government lies about all of the above.
Waarom moeten wij vertrouwen of geloven in die klootzakken?
Zal ik dat lijstje even aanvullen voor je?

- De oprichting van de Fed
- Pearl Harbor
- Het ontstaan van de VN en de EU
- Columbine bloedbad
- De aanslagen in Londen en Madrid
- Breivik
- Obama's geboortecertificaat
- HAARP
- Fluoridering van het water
- De maanlandingen
- Klimaathoax

Zit ik in de buurt? Ja he? Dus vertel eens, welk schandaal/aanslag/moord van betekenis is volgens jou eigenlijk geen complot? Of anders gezegd: geloof jij in een geregisseerd verloop van de geschiedenis?
pi_114712987
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:08 schreef oompaloompa het volgende:

Iedereen met hersens en internet kan dat, is gewoon anacrhicts cookbook doorwerken
Ok dus hij is een serieus tijdje bezig met alles opzoeken hoe-te-maken, dan nog effectief alles in de praktijk opzetten, en dan gaat ie gewoon alles vertellen tegen de politie , wetende dat al dat werk dus voor niets was ?
Logisch ...

quote:
Omdat je, ik iig, meestal niet bukt om iets precies voor mn voeten neer te leggen maar je het van je af werpt.
Lol heb je wel gekeken hoe ver dat gasmasker ligt ? ... de olympische spelen beginnen vandaag pas hoor
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:15:12 #95
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_114713010
@Unclescorp: je maakt de fout door je eigen referentiekader als maat der dingen te nemen en daarmee voor jouw onlogische of onverklaarbare zaken als verdacht aan te merken (en waarbij je bovendien allerlei voor de hand liggende verklaringen over het hoofd ziet - zou dat iets te maken kunnen hebben met dat referentiekader van je?). Bovendien, wie zegt dat een figuur die 12 willekeurige mensen doodmaait in een bioscoop zich aan jouw maatstaven zou houden?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:16:56 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114713053
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:14 schreef UncleScorp het volgende:

Logisch ...

Want een fruitcake die zo'n bloedbad aanricht is een brok logica?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:19:01 #97
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_114713115
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:14 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ok dus hij is een serieus tijdje bezig met alles opzoeken hoe-te-maken, dan nog effectief alles in de praktijk opzetten, en dan gaat ie gewoon alles vertellen tegen de politie , wetende dat al dat werk dus voor niets was ?
Logisch ...

[..]
Aangezien het de bedoeling was de flat op te blazen voor het beschieten van het bioscooppubliek was het plan al mislukt. Als iets is het dus extreem logisch om het te vertellen, kleine kans geen doodstraf te krijgen. (grote kans dat ie trouwens dacht dat het gewerkt had en zich versprak)

quote:
Lol heb je wel gekeken hoe ver dat gasmasker ligt ? ... de olympische spelen beginnen vandaag pas hoor
Haha loooool, misschien heeft hij zijn gasmasker wel afgedaan (geen nut meer biuten) en daarna zijn helm weer opgezet (wel nut buiten). Wat is jouw verklaring dan, en nu niet met een laffe "ik weet het ook niet ik stel alleen maar vragen" aankomen, maar gewoon met een verklaring die wel logisch is en uit zou leggen waarom er zo'n afstand tussen zit.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:19:16 #98
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_114713128
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Want een fruitcake die zo'n bloedbad aanricht is een brok logica?
Voor alles zal toch wel een (logisch consistente) verklaring zijn?

Op BNW zoeken we volgens mij naar de meest logische verklaring; het journaal doet dat meestal niet.
pi_114713132
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:12 schreef Terecht het volgende:

[..]

Zal ik dat lijstje even aanvullen voor je?

- De oprichting van de Fed
- Pearl Harbor
- Het ontstaan van de VN en de EU
- Columbine bloedbad
- De aanslagen in Londen en Madrid
- Breivik
- Obama's geboortecertificaat
- HAARP
- Fluoridering van het water
- De maanlandingen
- Klimaathoax

Zit ik in de buurt? Ja he? Dus vertel eens, welk schandaal/aanslag/moord van betekenis is volgens jou eigenlijk geen complot? Of anders gezegd: geloof jij in een geregisseerd verloop van de geschiedenis?
Dankje wel voor je lijstje.
Ik heb niet genoeg tijd (or brain space :) om alles in te verdiepen.
De officieel verhalen van Pearl Harbor en die maanlandingen heb ik wel m'n twijfels over,ja.
En ja - ik geloof dat onze geschiedenis is wel geregisserd en mensen zijn nog steeds manipuleerd ermee.
Ik hoop dat m'n Nederlands is ;'n beetje te verstaan :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:20:01 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114713148
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:19 schreef GoedeVraag het volgende:

Voor alles zal toch wel een (logisch consistente) verklaring zijn?

Waarom?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')