abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 juli 2012 @ 20:28:54 #26
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114507769
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
Vind het altijd zo'n apart automatisme om na elk terroristische of ander incident false flag te roepen.
Zelfs als een groepering de misdaad opeist blijven sommigen dat zeggen.
Zodra anarchisten een aanslag op kunnen eisen ga ik mijn vraagtekens erbij zetten _O-
pi_114507931
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:27 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Dat is een drogreden want niemand neemt wapens mee naar school, winkelcentrum of bioscoop
Ik zeg niet dat ik het een valide redenering vind, alleen dat het zo gebruikt wordt:

http://www.metro.co.uk/ne(...)evented-by-more-guns

http://www.shtfplan.com/h(...)-being-shot_07202012

http://www.infowars.com/o(...)ple-from-being-shot/

etc
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_114507960
overigens is dat hele anarchisten verhaal verzonnen door een PI uit Florida zonder enig bewijs, zou het nog niet aannemen als de absolute waarheid
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zaterdag 21 juli 2012 @ 20:44:55 #29
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114508301
quote:
Beetje schieten op popcorngooiers _O_

usa-logica :D
  zaterdag 21 juli 2012 @ 20:46:18 #30
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114508335
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:33 schreef oompaloompa het volgende:
overigens is dat hele anarchisten verhaal verzonnen door een PI uit Florida zonder enig bewijs, zou het nog niet aannemen als de absolute waarheid
dat microsoft gebeuren?
pi_114509067
Ik weet niet welke trailer, of welk deel van de nieuwe film het was die gisteren overal het nieuws 'sierde', maar dat was diegene waar mannen in het zwart gekleed van het podium van een filmzaal afstappen en met machinegeweren het binnenzittende publiek begonnen neer te maaien..
En ja, er hoeft maar een gestoorde te zijn die dat aanspreekt, die er de middelen voor heeft, en er helemaal voor gaat om zijn/haar kronkel tot uiting te brengen..Het hoe en waarom is en blijft de vraag
Diep triest dat deze dingen gebeuren, maar hoe meer mensen er op deze bol rondlopen, des te meer zijn er die dit soort waanzinnige dingen bedenken én ten uitvoer brengen..
Anders Breivik had een jaartje geleden zogezegd nog een "reden" (die ik nog steeds niet begrijp)
Ondanks dat ik best geneigd ben om er iets anders achter te zoeken, zoals een fals-flag, maar dat lijkt mij in dit geval een beetje vergezocht..
Of het zou zo moeten zijn dat de dader(s) zich richt(en) tegen het demonische..hetgene wat op dit moment de hele wereld wel lijkt te domineren en controleren..
(maar ja, misschien draaf ík nu wel een beetje door.. :@ ) ik probeer ook maar een reden te bedenken waarom een jonge vent met de hele toekomst nog voor zich, zonder strafblad oid, zoiets krankzinnigs begaat..het zal je kind maar wezen.. :|W
pi_114509183
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:46 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

dat microsoft gebeuren?
Ik dacht dat je het occupy-verhaal bedoelde, wat is het microsoft gebeuren?
pi_114509204
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:09 schreef Maron het volgende:
Ik weet niet welke trailer, of welk deel van de nieuwe film het was die gisteren overal het nieuws 'sierde', maar dat was diegene waar mannen in het zwart gekleed van het podium van een filmzaal afstappen en met machinegeweren het binnenzittende publiek begonnen neer te maaien..
En ja, er hoeft maar een gestoorde te zijn die dat aanspreekt, die er de middelen voor heeft, en er helemaal voor gaat om zijn/haar kronkel tot uiting te brengen..Het hoe en waarom is en blijft de vraag
Diep triest dat deze dingen gebeuren, maar hoe meer mensen er op deze bol rondlopen, des te meer zijn er die dit soort waanzinnige dingen bedenken én ten uitvoer brengen..
Anders Breivik had een jaartje geleden zogezegd nog een "reden" (die ik nog steeds niet begrijp)
Ondanks dat ik best geneigd ben om er iets anders achter te zoeken, zoals een fals-flag, maar dat lijkt mij in dit geval een beetje vergezocht..
Of het zou zo moeten zijn dat de dader(s) zich richt(en) tegen het demonische..hetgene wat op dit moment de hele wereld wel lijkt te domineren en controleren..
(maar ja, misschien draaf ík nu wel een beetje door.. :@ ) ik probeer ook maar een reden te bedenken waarom een jonge vent met de hele toekomst nog voor zich, zonder strafblad oid, zoiets krankzinnigs begaat..het zal je kind maar wezen.. :|W
Hij had zijn toekomst niet echt nog voor zich, die had ie niet veel van te voren in rook op zien gaan, uit gradschool gezet met een enorme studieschuld.
pi_114509388
quote:
Ik had niet voor niets een " :+ " in mijn
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 10:02 schreef Resistor het volgende:
Gewoon een loslopende gek.

Als er meer mensen een vuurwapen hadden gehad hadden ze hem neer kunnen schieten :+
gebruikt, want ik wist gewoon dat dit soort reacties zouden komen.

Hoe ik er werkelijk over denk? Geen idee. Als je mensen gaat bewapenen nemen de criminelen zwaardere wapens, als je de mensen gaat ontwapenen en de politie een grotere aanwezigheid en controle geeft krijg je eerder een politiestaat. Moeilijke keuze.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_114509450
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:14 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Hij had zijn toekomst niet echt nog voor zich, die had ie niet veel van te voren in rook op zien gaan, uit gradschool gezet met een enorme studieschuld.
Ja maar Oompa.. er zijn er die er nog véél slechter voorstaan..bijna iedereen heeft schuld tegenwoordig..waarom dan juist tijdens de premiëre van zo'n zogezegd nietszeggende fantasie-film..het gáát eigenlijk niet eens ergens over.. :{w
  zaterdag 21 juli 2012 @ 21:26:22 #36
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_114509540
Heeft iemand trouwens al iets kunnen vinden over het VN verdrag dat volgens TS binnenkort getekend wordt waardoor onze wapens zullen worden afgepakt? Daar staat of valt het complotje van TS immers mee. Via google kan ik alleen maar obscure linkjes vinden die mij weten mee te delen dat mijn wapens binnenkort worden ingenomen, terwijl snopes en factcheck melden dat er niets van dat verhaal deugt.
pi_114509784
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:21 schreef Resistor het volgende:

[..]

Ik had niet voor niets een " :+ " in mijn

[..]

gebruikt, want ik wist gewoon dat dit soort reacties zouden komen.

Hoe ik er werkelijk over denk? Geen idee. Als je mensen gaat bewapenen nemen de criminelen zwaardere wapens, als je de mensen gaat ontwapenen en de politie een grotere aanwezigheid en controle geeft krijg je eerder een politiestaat. Moeilijke keuze.
Idd, over die keuze heb ik rond pagina 5 gisterenavond in de nws-thread wat statistieken gepost als je geinteresseerd bent :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:23 schreef Maron het volgende:

[..]

Ja maar Oompa.. er zijn er die er nog véél slechter voorstaan..bijna iedereen heeft schuld tegenwoordig..waarom dan juist tijdens de premiëre van zo'n zogezegd nietszeggende fantasie-film..het gáát eigenlijk niet eens ergens over.. :{w
Aan het verkeerd voorspiegelen van de informatie heeft niemand iets. Ik verbeterde slechts een verkeerd feit, zonder de bedoeling dat als excuus o.i.d. te gebruiken.
pi_114509796
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:26 schreef Terecht het volgende:
Heeft iemand trouwens al iets kunnen vinden over het VN verdrag dat volgens TS binnenkort getekend wordt waardoor onze wapens zullen worden afgepakt? Daar staat of valt het complotje van TS immers mee. Via google kan ik alleen maar obscure linkjes vinden die mij weten mee te delen dat mijn wapens binnenkort worden ingenomen, terwijl snopes en factcheck melden dat er niets van dat verhaal deugt.
Je blijft bezig met die retorische vragen niet? :D
  zaterdag 21 juli 2012 @ 21:38:05 #39
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_114509907
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:34 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Je blijft bezig met die retorische vragen niet? :D
Dat is de schoolmeester in me die ik niet kan bedwingen.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 21:40:17 #40
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_114509979
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:23 schreef Maron het volgende:

[..]

Misschien dacht de schutter daar wel heel naders over. Misschien was hij wel psychotisch of onder invloed en heeft hem dat het laatste zetje gegeven. Niet alles wat de mens doet is te begrijpen voor gewone stervelingen als jij en ik. Ik bedoel, kijk maar eens naar one man one jar, two girls one cup en three guys one hammer. :'( :'( :'(
pi_114510604
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:34 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Idd, over die keuze heb ik rond pagina 5 gisterenavond in de nws-thread wat statistieken gepost als je geinteresseerd bent :)

[..]

Aan het verkeerd voorspiegelen van de informatie heeft niemand iets. Ik verbeterde slechts een verkeerd feit, zonder de bedoeling dat als excuus o.i.d. te gebruiken.
Dat vat ik niet helemaal Oompaloompa..maar ik hoop dat ik denk wat je bedoelt.. :?
Ik vond btw dit filmpje van de door mij (en hopelijk nog vele anderen) zeer gewaardeerde acteur in o.m. de film 'Ben Hur', Charlton Heston (rip), die zich altijd sterk heeft gemaakt voor de vrijheid van het bezitten van zelfverdedigingswapens zoals (vuur) wapens..
Wellicht heeft de TS toch wel een punt..je mag zelfs geen aardappelschilmesje meer bij je hebben om jezelf te verdedigen, en overal staan inleverpunten om je niet alledaagse wapens in te leveren..en de criminelen lopen met steek/vuurwapens of met dodelijke knuisten en voeten zonder dat daar iets aan gedaan wordt..(jah Badr..maar dat moet ik nog zien)
Ieder mens heeft het recht om zich te verdedigen, maar als er in die filmzaal idd iemand had gezeten die de dader had neer/doodgeschoten, was diegene (hier in Nederland althans) zwaar de pineut geweest..

Oh ja..filmpje.. :@
pi_114510923
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:40 schreef Terecht het volgende:

[..]

Misschien dacht de schutter daar wel heel naders over. Misschien was hij wel psychotisch of onder invloed en heeft hem dat het laatste zetje gegeven. Niet alles wat de mens doet is te begrijpen voor gewone stervelingen als jij en ik. Ik bedoel, kijk maar eens naar one man one jar, two girls one cup en three guys one hammer. :'( :'( :'(
Ik heb ooit een filmpje gezien over cup-girl..en dat hoef ik nooit meer te zien..;)
Nee okay, zonder dollen..ik begrijp wat je bedoelt..crazy world.. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Maron op 21-07-2012 22:27:39 ]
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2012 @ 22:12:01 #43
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114510949
Zojuist ging de zon ook onder. Ik vertrouw dat niet. Zit vast wat achter.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  zaterdag 21 juli 2012 @ 22:12:13 #44
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114510953
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2012 @ 22:13:18 #45
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114510984
Zie nu wel? Ik wist het.
Ik zal de maan alvast in de gaten houden. Die vertrouw ik ook voor geen meter.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_114511026
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:01 schreef Maron het volgende:

<knip>
Ieder mens heeft het recht om zich te verdedigen, maar als er in die filmzaal idd iemand had gezeten die de dader had neer/doodgeschoten, was diegene (hier in Nederland althans) zwaar de pineut geweest..

<knip>
Als ik een vuurwapen had gehad zou ik pas bij het 4e of 5e slachtoffer terug gaan schieten.

1e slachtoffer: huh? zal wel een afrekening zijn, opgeruimd staat netjes
2e en 3e slachtoffer: hij zal vast wel niet kunnen schieten, en nu vallen er onschuldige slachtoffers. Hopen dat hij snel de 'goede' raakt en niet meer verder hoeft te schieten
4e: nu ben ik het zat, straks raakt hij mij nog :( *pang*
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_114511193
Even een correctie er word geen verdrag getekend maar er word wel vergaderd over zo`n verdrag.

http://townhall.com/tipsh(...)ntrol_through_the_un

[ Bericht 0% gewijzigd door PKRChamp op 21-07-2012 23:21:54 ]
pi_114511232
Ik kwam deze net tegen met dat gezoek naar cups ed , en wilde jullie deze niet onthouden..(sorry, geintje moet..;)
pi_114511287
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:20 schreef PKRChamp het volgende:
Even een correctie er word geen gedrag getekend maar er word wel vergaderd over zo`n verdrag.

http://townhall.com/tipsh(...)ntrol_through_the_un
Er wordt ook gepraat over het verminderen van atoomwapens. Ik zal voorlopig maar niet in de buurt van een stad komen waar ze een bioscoop hebben dan.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_114528726
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 06:26 schreef falling_away het volgende:
Ik ben toevallig in Denver en in het nieuws hadden ze het erover dat het zeer onwaarschijnlijk is dat er ook maar iets gebeurt met de wapenwet n.a.v. dit incident. Na het vorige incident hier in de buurt op de Columbine school veranderde er ook niks en het is ook nog een verkiezingsjaar waarin er al helemaal niet aan deze wet wordt getornd. Iedereen is bang om stemmen te verliezen.

velen hebben het er nu even over maar deze wet is gewoon te belangrijk voor te veel mensen.

Verder is het natuurlijk totaal niet moeilijk om 71 mensen neer te schieten in een grote volle donkere bioscoop.
Zo te zien lijk je gelijk te hebben:
Obama en Romney zwijgen over wapenwet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')