abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:04:51 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112781323
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:05:45 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112781351
...... begint een dag zonder zorgen.

Ik eet liever een banaan dan nootjes eerlijk gezegd. Geeft mij overdag meer voldoening en een beter humeur. 's Avonds ga ik echter voor de nootjes, want dan smaakt de banaan me niet meer.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112781824
Ja, idd, 's ochtends eerder een banaan, en 's avonds nootjes klinkt lekkerder ja ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_112781974
Ik ben op zoek naar een leuke zomerse tas die ook nog goed staat bij een korte broek. Wat een opgave. ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_112782025
Hmmmmm. Tja Tink, ik denk dat bij een schommelende suikerspiegel je juist baat zou hebben bij minder snelle suikers. Sure, het is een quick fix, maar het veroorzaakt weer een nieuwe dip.
pi_112782464
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 09:13 schreef V1z0R het volgende:
Slacker zal al wel zo'n beetje bericht hebben gok ik?

[..]

:') Ik kreeg op gegeven moment een afbeelding van een overstroming...

GB, vind 'm goed!

Perr, gaat vandaag waarschijnlijk een Perr-etje doen met KH's :D

Novem, netjes! Twijfel beetje over de hoeveelheid, maar als het net zo'n portie bacon is als wat ik erbij zou doen niet :P

VB, is het bewust dat je vet zo ontwijkt? Zag van 't weekend nog wel paar dingetjes die wat vet hadden maar doordeweeks is het volgens mij altijd mager.

Q, mochten ze geen kwark hebben dan zou stukje vlees goed zijn. (na sporten > langzame eiwitten)
Ik eet inderdaad mager broodbeleg, maar bak wel dagelijks m'n eten in olie, eet minimaal wekelijks vette vis (gisteren nog zalm door de salade, morgen weer :9 en voor zondag staat zalm 's avonds op het menu) en eet soms avocado bijv. Maar te hoog in m'n vetten zal ik niet snel zitten denk ik inderdaad.

Overigens is er bij mij niet bewust een weekend/week-verschil, dat is dan puur toeval geweest.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:36:53 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112782617
O: twee sneetjes brood met pate
T: kop thee met honing
L: heeel lekker biobrood van appie met zaadjeskorstje :9 met rosbief :Y)
T: ?
T: ?
D: shepherd's pie van de hairy bikers! Met peas erbij :P

[ Bericht 12% gewijzigd door MariaEtcetera op 12-06-2012 12:49:47 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:38:47 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112782681
Kijk! Dat gevoel had ik al. Na een slechte nacht snak ik gewoon naar chips en pizza.

quote:
'Behoefte aan junkfood door slaaptekort'

BAARN - Na een korte nachtrust hebben we vaak trek in een vette hap. Niet zo gek, want onze hersenen moedigen ons daartoe aan blijkt uit nieuw onderzoek.

Wetenschappers van het St Luke's - Roosevelt Hospital Center en de Columbia University in New York vonden dat het beloningscentrum in de hersenen van gezonde vrijwilligers actiever is bij slaaptekort dan na een normale nachtrust.

Ze kwamen tot deze conclusie na een onderzoek onder 25 mannen en vrouwen. De hersenactiviteit werd bepaald met een MRI-scan.

Pizza
De deelnemers bekeken foto's van gezonde en ongezonde voedingsmiddelen na zowel een regelmatige nachtrust, als na vijf nachten met een slaaptekort. "De hersengebieden voor beloning werden vooral bij de mensen met een slaaptekort geactiveerd bij het zien van ongezond voedsel zoals snoep en pizza", vertelt onderzoeker Marie-Pierre St-Onge.

Het onderzoek ondersteunt het idee dat een slaaptekort invloed heeft op de regulering van honger en overgewicht. Eerdere onderzoeken lieten zien dat mensen die te weinig slapen meer eten en een grotere behoefte hebben aan zoet en zout voedsel.

St-Onge presenteerde de resultaten van het onderzoek op het congres Sleep 2012 in Boston.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112782684
Lunch is ietwat aangepast. Halve portie kibbeling met saus en een tijgerbol met eiersalade. Nu moet ik op zeker naar de sportschool zo :P .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112783288
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:33 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Ik eet inderdaad mager broodbeleg, maar bak wel dagelijks m'n eten in olie, eet minimaal wekelijks vette vis (gisteren nog zalm door de salade, morgen weer :9 en voor zondag staat zalm 's avonds op het menu) en eet soms avocado bijv. Maar te hoog in m'n vetten zal ik niet snel zitten denk ik inderdaad.

Overigens is er bij mij niet bewust een weekend/week-verschil, dat is dan puur toeval geweest.
En te laag dan?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112783358
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb je nu al de citroensap/zoetstof truc geprobeerd?
Ja, maar dan met suiker/citroen. ik vind de structuur gewoon echt niet lekker, en het smaakt me gewoon echt te "kazig". Net als ik de griekse yoghurt van de Lidl niet lekker vind, als enige ter wereld ofzo :'). Het vult wel als een malle, dus misschien zal ik het af en toe eten als ik weet dat ik lang door moet, ofzo.
pi_112783521
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
Kijk! Dat gevoel had ik al. Na een slechte nacht snak ik gewoon naar chips en pizza.

[..]

ja, slechte nacht of een kater...

Ik eet als lunch volkorenbroodjes met kipfilet, kaas, komkommer en gekookt ei! :9
pi_112784009
Vet neutraliseert het enzym in je maag wat de misselijkheid veroorzaakt, Jagar. Zou dus ook deels kunnen meespelen in het geval van een kater.

:@ dag 2 en ben al de 'fout' ingegaan...
Er lag weer eens sockeye-zalm in het schap, kon het niet laten :D

Lijstje:
O: havermout met melk (of andersom) en stukjes appel
T: bth pindakaas
L: 2x bth kipfilet, stukje sockey-zalm :9, sinaasappel, 2x glas melk
T: banaan en pinda's
T: blikje stinkmakreel
D: Sperziebonen, aardappels, rundersaucijs
T: jenevertje
T: bak kwark
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112784114
Updater!!

O: 200 Griekse yoghurt (niet van de lidl dus :P) met 1.5 appel uit de microwave met kaneel (250)
T: Cappuccino met suiker, gele paprika (100)
L: bruin bolletje met een kroket, 300 gr salade (sla/komkommer/zilveruitjes/pasta/tonijnsalade) (500)
T: beker optimel, 200 gr cherrytomaatjes, banaan(230)
B: 2x20 minuten fietsen
D: Een combinate van avocado, komkommer, kip... even kijken.
T: ?

Tot m'n D op 1100 kcal's... lijkt me prima!
pi_112784618
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

En te laag dan?
Ik heb één keer een lijstje ingevuld bij dat programmaatje van Per en toen was m'n vet goed (eiwitten te hoog :P). Overigens bedenk ik me nu dat ik toen vergeten was olie in te vullen die ik gebruik met bakken, dus zat ik zeker niet te laag met vetten. Ik zal het af en toe even checken om het in de gaten te houden! Ik vind dat programmaatje alleen niet fijn, want veel producten blijken niet te kloppen qua kcal e.d. met de verpakking.

Goed dat je me er even op wijst in ieder geval! :Y
pi_112784843
Mijn middagplanning ging niet door, dus ik had ineens tijd om hard te lopen! Zag er een beetje tegenop omdat het de vorige keer niet geweldig ging, maar het was weer heerlijk!

5.04 km in 30m26s (9.94km/u) *O*.
pi_112784971
Goed hoor VB! Mijn lesje ging gisteren ook zooo lekker! Ik zie uit naar een paar keer rennen op vakantie en daarna doorpakken naar > 5 km...
pi_112785052
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:41 schreef Perruche het volgende:
Goed hoor VB! Mijn lesje ging gisteren ook zooo lekker! Ik zie uit naar een paar keer rennen op vakantie en daarna doorpakken naar > 5 km...
Fijn gevoel hè! Waar ga je naar toe op vakantie? Lekker ren-weer?
pi_112785233
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:43 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Fijn gevoel hè! Waar ga je naar toe op vakantie? Lekker ren-weer?
Spanje, denk het wel dus!
pi_112785316
Is slacker gelijk op roadtrip gegaan of wat?
pi_112785481
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

Spanje, denk het wel dus!
Lekker! Qua rennen is het tussen de middag misschien ietwat warm :+, maar 's ochtends en 's avonds hopelijk wel te doen!
pi_112786037
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:14 schreef V1z0R het volgende:
Vet neutraliseert het enzym in je maag wat de misselijkheid veroorzaakt, Jagar. Zou dus ook deels kunnen meespelen in het geval van een kater.

:@ dag 2 en ben al de 'fout' ingegaan...
Er lag weer eens sockeye-zalm in het schap, kon het niet laten :D

Lijstje:
O: havermout met melk (of andersom) en stukjes appel
T: bth pindakaas
L: 2x bth kipfilet, stukje sockey-zalm :9, sinaasappel, 2x glas melk
T: banaan en pinda's
T: blikje stinkmakreel
D: Sperziebonen, aardappels, rundersaucijs
T: jenevertje
T: bak kwark
Ziet er goed uit. Het jenevertje zou ik alleen laten staan. Alcohol is niet zo'n goed idee wanneer je af wilt vallen.
pi_112786085
:o :@ ehm, bedankt :)
Tja, dat jenevertje, is m'n relaxmomentje zeg maar.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 13:41 schreef Perruche het volgende:
Goed hoor VB! Mijn lesje ging gisteren ook zooo lekker! Ik zie uit naar een paar keer rennen op vakantie en daarna doorpakken naar > 5 km...
Oeh! Nice :)
Binnenland of aan de kust?

Zat er zelf aan te denken om op Aruba op het strand te gaan lopen, moet ik wel de nodige oefening weer in m'n benen hebben maar op 't strand lopen verstevigd m'n beenspieren zo goed dat ik dan weer een poosje pijnvrij ben in m'n knie :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 14:12:01 #24
70532 loveli
N
pi_112786133
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:10 schreef V1z0R het volgende:
Zat er zelf aan te denken om op Aruba op het strand te gaan lopen, moet ik wel de nodige oefening weer in m'n benen hebben maar op 't strand lopen verstevigd m'n beenspieren zo goed dat ik dan weer een poosje pijnvrij ben in m'n knie :)
Ik dacht dat je plan was om ergens op een strandstoel te gaan liggen en jezelf elk uur even om te draaien :s)
crap in = crap out
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:14:00 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112786191
Gatver. Jillian 2 is te zwaar voor me }:|
Wie was dat ook alweer, die de tweede serie makkelijker vond? Mo toch?
Waar is mo eigenlijk?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112786195
Ik dacht ook dat ik op Curacao ging hardlopen, maar dat gebeurde echt niet :') zat totaal in de chillmodus...
Zou ik nu ook wel weer kunnen gebruiken.!
Be someone that makes you happy
pi_112786274
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:14 schreef Nallie het volgende:
Ik dacht ook dat ik op Curacao ging hardlopen, maar dat gebeurde echt niet :') zat totaal in de chillmodus...
Zou ik nu ook wel weer kunnen gebruiken.!
Ik neem m'n schoenen wel mee, maar als er niets gebeurd vind ik dat ook prima :P
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:17:15 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112786309
Is toch übervet, een loopje op Curacao in Endomondo! :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_112786353
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik neem m'n schoenen wel mee, maar als er niets gebeurd vind ik dat ook prima :P
Goede instelling lijkt me ^O^
Be someone that makes you happy
pi_112786367
Bekende valkuil, Nall :D Hopen dat ik er zelf ook niet in trap! Wat Perr dus zegt :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik dacht dat je plan was om ergens op een strandstoel te gaan liggen en jezelf elk uur even om te draaien :s)
Relaxen sowieso! Maar 30min. tot een uurtje lopen 's ochtends is sowieso fijn :P
Is trouwens ook een 'gym' in het hotel, mocht ik me vervelen :D :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:19:20 #31
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112786395
Grappig. Ik sport op vakantie juist veel meer dan ik thuis doe. Iets met tijdgebrek enzo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112786600
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112786657
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:18 schreef Nallie het volgende:

[..]

Goede instelling lijkt me ^O^
Moet "gebeur.. " nu met een T of met een D? :') sorry
pi_112786681
T gok ik oO<
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112786716
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:26 schreef V1z0R het volgende:
T gok ik oO<
:@ erg he.
pi_112786734
Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd moeite heb met dat woord...
Be someone that makes you happy
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:27:45 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112786743
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

:@ erg he.
Het loopt. Dus t.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 14:27:46 #38
70532 loveli
N
pi_112786744
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

:@ erg he.
Dat je jezelf corrigeert is juist niet erg :+
crap in = crap out
pi_112786777
'Gebeurd' toch alleen als het in het verleden ligt?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112786806
Ik moet iets maken in excel maar ik ben alleen maar aan het zorgen dat het er mooi uitziet ipv daadwerkelijk iets te maken :').

Werkgerelateerd woggen :D

En nu ga ik een lekker kopje thee zetten. Nom!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:29:33 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112786812
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:28 schreef V1z0R het volgende:
'Gebeurd' toch alleen als het in het verleden ligt?
Als het een voltooid deelwoord is: het is gebeurd.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:29:52 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112786823
Het is gebeurd zoals het normaliter ook gebeurt! Oder so :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_112786850
Als iemand het heeft opgetild, is het gebeurt :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112786889
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:30 schreef V1z0R het volgende:
Als iemand het heeft opgetild, is het gebeurt :)
Maar als iemand het optilde, is het gebeurd?
pi_112786898
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als het een voltooid deelwoord is: het is gebeurd.
Volgens mij ook ja. Wat als er dit gebeurt, maar er is dit gebeurd.

Toch?
~ Bonito La Risa ~
pi_112786924
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:31 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar als iemand het optilde, is het gebeurd?
:Y de D klopt. Maar de vraag is, wat is er opgetild en wat gebeurde er???? :D
Be someone that makes you happy
pi_112786928
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:31 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar als iemand het optilde, is het gebeurd?
Het beuren is gebeurd, maar het object is ook gebeurt :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112786952
Jezus ik verveel me kapot, ga morgen maar weer werken :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:33:22 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112786962
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:31 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Volgens mij ook ja. Wat als er dit gebeurt, maar er is dit gebeurd.

Toch?
:Y.

/me snapt niet helemaal waarom mensen hier zoveel moeite mee hebben :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_112787044
:{w mevrouwtje typfout :6
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112787068
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:Y.

[me=Viking84]snapt niet helemaal waarom mensen hier zoveel moeite mee hebben :@. [/me]
Das niet echt goed Nederlands he Vik; 'me snapt' ;)
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 14:36:33 #52
70532 loveli
N
pi_112787090
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:35 schreef Nallie het volgende:

[..]

Das niet echt goed Nederlands he Vik; 'me snapt' ;)
*like*
crap in = crap out
pi_112787114
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:35 schreef Nallie het volgende:

[..]

Das niet echt goed Nederlands he Vik; 'me snapt' ;)
:D!
pi_112787372
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:32 schreef Nallie het volgende:

[..]

:Y de D klopt. Maar de vraag is, wat is er opgetild en wat gebeurde er???? :D
Daar kan ik niet op ingaan :@
pi_112787474
Oh en ergernis + 10; sinds kort werken er hier steeds meer vrouwen en ook zijn mensen om various reasons op hun gewicht aan het letten. De ene doet nu een crashdieet, de ander skipt koolhydraten en nog een ander eet gewoon niets meer tussendoor.

Pffff.
pi_112787489
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:30 schreef V1z0R het volgende:
Als iemand het heeft opgetild, is het gebeurt :)
Ik snap dit echt niet :D Zit er al een paar minuten naar te staren. Maar nope. Kom er niet uit :D
pi_112787538
En nog een ergernis; het hardlooptopic voor beginners is gewoon 1 grote slowchat en er gaan 30 topics per dag doorheen. Dan vind ik het heul niet leuk om mee te posten!
pi_112787564
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:48 schreef Perruche het volgende:
En nog een ergernis; het hardlooptopic voor beginners is gewoon 1 grote slowchat en er gaan 30 topics per dag doorheen. Dan vind ik het heul niet leuk om mee te posten!
:*
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 14:49:08 #59
70532 loveli
N
pi_112787577
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik snap dit echt niet :D Zit er al een paar minuten naar te staren. Maar nope. Kom er niet uit :D
beuren = tillen
crap in = crap out
pi_112787584
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:48 schreef Nallie het volgende:

[..]

:*
:D O+ ik heb het maar zwaar momenteel geloof ik :')
pi_112787640
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:49 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D O+ ik heb het maar zwaar momenteel geloof ik :')
Gelukkig mag je bijna met vakantie!
Be someone that makes you happy
pi_112787669
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:48 schreef Perruche het volgende:
En nog een ergernis; het hardlooptopic voor beginners is gewoon 1 grote slowchat en er gaan 30 topics per dag doorheen. Dan vind ik het heul niet leuk om mee te posten!
nee, dat had ik ook, inderdaad!
pi_112787670
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:48 schreef Perruche het volgende:
En nog een ergernis; het hardlooptopic voor beginners is gewoon 1 grote slowchat en er gaan 30 topics per dag doorheen. Dan vind ik het heul niet leuk om mee te posten!
Ik denk zomaar dat dat voor nieuwkomers hier ook zou kunnen gelden. :P
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:51:31 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112787682
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:48 schreef Perruche het volgende:
En nog een ergernis; het hardlooptopic voor beginners is gewoon 1 grote slowchat en er gaan 30 topics per dag doorheen. Dan vind ik het heul niet leuk om mee te posten!
Wehehe mij lukt meeposten inderdaad ook niet zo, daarvoor ren ik te weinig Of kan het me op dagen dat ik niet ren niet genoeg bommen denk ik _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_112787692
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:49 schreef loveli het volgende:

[..]

beuren = tillen
Ja? Maar dan klopt het dus gewoon niet? "het is gebeurt"?
pi_112787728
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk zomaar dat dat voor nieuwkomers hier ook zou kunnen gelden. :P
Ha, wij gaan echt langzamer dan zij. Trust me :P
pi_112787743
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ha, wij gaan echt langzamer dan zij. Trust me :P
Daarom is dat ook het hardlooptopic.

:')
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:53:02 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112787757
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik snap dit echt niet :D Zit er al een paar minuten naar te staren. Maar nope. Kom er niet uit :D
^^ Ik ben dom :')
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:53:27 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112787771
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:48 schreef Perruche het volgende:
En nog een ergernis; het hardlooptopic voor beginners is gewoon 1 grote slowchat en er gaan 30 topics per dag doorheen. Dan vind ik het heul niet leuk om mee te posten!
Gelukkig heb je Slank nog O+.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:53:50 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112787782
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Daarom is dat ook het hardlooptopic.

:')
Psies *)
Niet meer actief op Fok!
pi_112787866
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:51 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja? Maar dan klopt het dus gewoon niet? "het is gebeurt"?
Dat kan, maar bedenk dan ook dat ik het postte :+ :P

Nederlands is gewoon niet logisch, anders snapte ik het wel!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:56:20 #72
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112787883
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:46 schreef Perruche het volgende:
Oh en ergernis + 10; sinds kort werken er hier steeds meer vrouwen en ook zijn mensen om various reasons op hun gewicht aan het letten. De ene doet nu een crashdieet, de ander skipt koolhydraten en nog een ander eet gewoon niets meer tussendoor.

Pffff.
Gekke vraag misschien, maar hoe kan jij hier last van hebben?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 14:57:33 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112787922
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Daarom is dat ook het hardlooptopic.

:')
Badum-PISH! :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_112787927
En skippen van koolhydraten works like a charm, baby. *)
pi_112788014
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:56 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gekke vraag misschien, maar hoe kan jij hier last van hebben?
Omdat ik die onzin moet aanhoren?

Net zoals ik me erger als bijv. iemand homofobe gedachtes op me afvuurt. Dat raakt me niet, maar ik vind het verdomd vervelend.
pi_112788027
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:57 schreef conleche het volgende:
En skippen van koolhydraten works like a charm, baby. *)
Ik wist dat 'ie zou komen :').

Kweenie, vond juist het mannelijke aan mijn werkomgeving zo relaxed. Soit, gesprekken over voetbal enzo zijn niet altijd even boeiend, maar dat vrouwen gezever daar ben ik echt allergisch voor. Hier kan ik het nog interprteren zoals ik wil en eventueel kan ik dingen overslaan, maar dat gaat niet bij mensen die je iedere dag irl ziet :D

Het is gewoon zo'n vervelende stereotypering van "de vrouw" ...
pi_112788105
FIRE THE HOMOPHOBIC THOUGHTS!
*piew* *piew*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112788164
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat kan, maar bedenk dan ook dat ik het postte :+ :P

Nederlands is gewoon niet logisch, anders snapte ik het wel!
Jamaar, ik neem zo'n post van jou serieus hoor! :D Dus dan denk ik dat ik iets mis ofzo :+
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Badum-PISH! :D
Hihi O+
pi_112788188
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Jamaar, ik neem zo'n post van jou serieus hoor! :D Dus dan denk ik dat ik iets mis ofzo :+

[..]

Hihi O+
Dacht ook dat ik juist zat :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112788302
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:00 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik wist dat 'ie zou komen :').

Kweenie, vond juist het mannelijke aan mijn werkomgeving zo relaxed. Soit, gesprekken over voetbal enzo zijn niet altijd even boeiend, maar dat vrouwen gezever daar ben ik echt allergisch voor. Hier kan ik het nog interprteren zoals ik wil en eventueel kan ik dingen overslaan, maar dat gaat niet bij mensen die je iedere dag irl ziet :D

Het is gewoon zo'n vervelende stereotypering van "de vrouw" ...
Ik denk dat dit gewoon een stereotype gebaseerd op een 'waarheid' is. Kun je vervelend vinden, of blij zijn dat je zelf niet voldoet aan dat stereotype :)

Het zou mij eerder storen dat die mensen denken dat ze gezond bezig zijn terwijl het tegendeel waar is, maar dat is weer iets anders.
pi_112788355
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik denk dat dit gewoon een stereotype gebaseerd op een 'waarheid' is. Kun je vervelend vinden, of blij zijn dat je zelf niet voldoet aan dat stereotype :)

Het zou mij eerder storen dat die mensen denken dat ze gezond bezig zijn terwijl het tegendeel waar is, maar dat is weer iets anders.
Ja ik vind het beide vervelend :P

Nu lijk ik net iemand die alles vervelend vind, maar het is zo makkelijk om die ergernissen hier even neer te gooien weet je O+
pi_112788449
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:07 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja ik vind het beide vervelend :P

Nu lijk ik net iemand die alles vervelend vind, maar het is zo makkelijk om die ergernissen hier even neer te gooien weet je O+
Oh nee, ik doe dat ook joh :D Alleen in dit geval zou ik me er serieus niet aan ergeren vanwege dat stereotype gebeuren, omdat het voor mij een 'bewijs' zou zijn van het feit dat ik véél leuker en interessanter ben en meer inhoud heb dan die collega's.

Wat stiekem wel heel erg fout is :+ :@
  dinsdag 12 juni 2012 @ 15:10:00 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112788468
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:07 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja ik vind het beide vervelend :P

Nu lijk ik net iemand die alles vervelend vind, maar het is zo makkelijk om die ergernissen hier even neer te gooien weet je O+
Jij kunt ook zo lekker mopperen O+.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 15:10:15 #84
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112788480
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:07 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja ik vind het beide vervelend :P

Nu lijk ik net iemand die alles vervelend vind, maar het is zo makkelijk om die ergernissen hier even neer te gooien weet je O+
Ja maar, jij let toch zelf ook op je figuur? Dat is toch precies hetzelfde? :D
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112788509
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh nee, ik doe dat ook joh :D Alleen in dit geval zou ik me er serieus niet aan ergeren vanwege dat stereotype gebeuren, omdat het voor mij een 'bewijs' zou zijn van het feit dat ik véél leuker en interessanter ben en meer inhoud heb dan die collega's.

Wat stiekem wel heel erg fout is :+ :@
Oh maar dat is niet zo hoor, gelukkig werk ik met vrij leuke en interessante mensen. Wellicht juist daarom dat ik het extra vervelend vind.

Maar ach, ik zal er wel overheen komen denk ik :P
pi_112788517
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:48 schreef Perruche het volgende:
En nog een ergernis; het hardlooptopic voor beginners is gewoon 1 grote slowchat en er gaan 30 topics per dag doorheen. Dan vind ik het heul niet leuk om mee te posten!
^^ idd.
~ Bonito La Risa ~
pi_112788546
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:10 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh maar dat is niet zo hoor, gelukkig werk ik met vrij leuke en interessante mensen. Wellicht juist daarom dat ik het extra vervelend vind.

Maar ach, ik zal er wel overheen komen denk ik :P
Ohhhh, dan ben je bijna een soort teleurgesteld ofzo. Kan het me ergens wel voorstellen hoor.
pi_112788604
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij kunt ook zo lekker mopperen O+.
Hoor wie het zegt :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja maar, jij let toch zelf ook op je figuur? Dat is toch precies hetzelfde? :D
Nee; want
a) dit is de enige plek waar ik het erover heb in principe, iig niet op werk aangezien ik dat bullocks vind, ik ga anderen niet met mijn "gezeur" vermoeien IRL
b) als mensen op hun inname letten; top! Maar het is niet gezond, en dan doen ze of ik gek ben :P


quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ohhhh, dan ben je bijna een soort teleurgesteld ofzo. Kan het me ergens wel voorstellen hoor.
ja, dat ja O+
  dinsdag 12 juni 2012 @ 15:13:32 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112788629
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hoor wie het zegt :D
Ben jij bekend met de betekenis van het woordje 'ook'? O+
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 15:14:16 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112788664
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:57 schreef conleche het volgende:
En skippen van koolhydraten works like a charm, baby. *)
Voor de meesten dan ;(.

Thuis. Nu de pc aan om mails te doen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_112788671
Uurtje tandarts betekent, een dagje vloeibaar eten. De pijn is echt niet leuk! :-(
pi_112788714
Het is niet per se zo dat skippen van koolhydraten ongezond is. :) Daar zijn meerdere onderzoeken naar gedaan.

Dat je vindt dat de discussie niet op de werkplek hoort is wat anders.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Voor de meesten dan ;(.

Thuis. Nu de pc aan om mails te doen.
*aai*
pi_112788720
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:14 schreef xliefs. het volgende:
Uurtje tandarts betekent, een dagje vloeibaar eten. De pijn is echt niet leuk! :-(
Oef, wat moest je laten doen? Echt vervelend inderdaad. Ach, wel goed voor de lijn ;)
pi_112788730
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:14 schreef xliefs. het volgende:
Uurtje tandarts betekent, een dagje vloeibaar eten. De pijn is echt niet leuk! :-(
Wel goed voor de lijn!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_112788750
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:14 schreef xliefs. het volgende:
Uurtje tandarts betekent, een dagje vloeibaar eten. De pijn is echt niet leuk! :-(
:* grote behandeling gehad?
~ Bonito La Risa ~
pi_112788760
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:15 schreef conleche het volgende:
Het is niet per se zo dat skippen van koolhydraten ongezond is. :) Daar zijn meerdere onderzoeken naar gedaan.

Dat je vindt dat de discussie niet op de werkplek hoort is wat anders.

Goed, dat bedoel ik helemaal niet, maar soit. Geen zin meer om verder erop in te gaan, ik ben nu wel weer moe van m'n eigen geklaag :D
pi_112788763
Oh, ik was van plan het bovenste gedeelte te erasen en te anwoorden op XM :')

mislukt, I guess. :+
pi_112788901
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:15 schreef Novem het volgende:

[..]

Wel goed voor de lijn!
:D
pi_112789693
Volgens de Voedselzandloper, ja daar is hij weer, is skippen van koohlydraten juist reuze gezond. Maar de schrijver vindt ook dat wandelen sporten is, terwijl dat toch meer beweging is. /recensie

Desalniettemin heb ik als L boterhammen gegeten, want de salades waren slaatjes.
pi_112789719
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Maak me al een tijdje zorgen om je, die 6.5 kilo is ook te veel.
Vannacht voor het eerst weer lang geslapen. Niet aan 1 stuk door, maar wel bijna en totaal 10 uur ofzo. Heerlijk, slapen O+. Vannacht wil ik wel weer zo'n nachtje :P.

Yups ik maak me dr ook druk om, omdat ik gewoon alles eet wat ik wil en niet bijzonder weinig. Ik moet alleen actief nadenken 'het is 1 uur, ik moet nu lunchen' want mijn hongergevoel is weg. En ik word nu geforcefeed thuis, er zijn meer mensen die zich daar druk om maken ('dit is niet gezond'). Oorzaak: ik eet nog wel veel ontbijt/lunch/avondeten, maar geen tussendoortjes meer omdat ik tussendoor geen honger heb. Dus heb ik vruchtensap gekocht en drink ik weer ander drinken met suiker. Gewoon om genoeg binnen te krijgen.

Typisch lijstje (van gister):
O: 4 weetabix met melk
L: 2 witte pistolets met tonijnsalade
D: Broccoli ovenschotel (een hele broccoli, een kipfilet, witte saus en een half zakje jonge kaas)
T: Een paar stukjes fudge en twee glazen ' Hero weerstand' sap
We hadden ook nog gebakken aardappels, maar kon echt niet meer naar binnen stouwen zo vol zat ik van mn D. En voor L had ik nog twee extra pistoletjes, maar ook daarvoor geldt dat ik te vol zat om ze op te eten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 12 juni 2012 @ 15:44:28 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112790003
Je eet ook niet echt bizar veel Chico. Vind het neit gek dat je afvalt, al gaat het wel heel snel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112790141
Chico, eet er dan eens nootjes bij. Of avacado op brood ofzo.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112790308
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Chico, eet er dan eens nootjes bij. Of avacado op brood ofzo.
Ja ik ben overgevoelig voor noten he :+. Anders had ik dat allang gedaan, maar van buikpijn ga ik alleen maar minder eten :P.

Maar dit is dus weinig? Ik had het idee dat ik wel rond de 1800 zit, wat mijn onderhoud is zonder sport (ik sport op het moment niet).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_112790313
Zooooo, ik ben net twee uur in de sportschool geweest B-) . Oké, waarvan 1 uur onder de zonnebank, in de sauna of onder de douche :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 15:56:01 #105
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112790479
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:52 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja ik ben overgevoelig voor noten he :+. Anders had ik dat allang gedaan, maar van buikpijn ga ik alleen maar minder eten :P.

Maar dit is dus weinig? Ik had het idee dat ik wel rond de 1800 zit, wat mijn onderhoud is zonder sport (ik sport op het moment niet).
Je bent nog zo jong en volgens mij niet kleiner dan ik. Kan me niet voorstellen dat dit je onderhoud is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112790793
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:52 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja ik ben overgevoelig voor noten he :+. Anders had ik dat allang gedaan, maar van buikpijn ga ik alleen maar minder eten :P.

Maar dit is dus weinig? Ik had het idee dat ik wel rond de 1800 zit, wat mijn onderhoud is zonder sport (ik sport op het moment niet).
Owja, dat is wel een praktisch probleem.
Nouja, iig zoveel mogelijk volle producten eten. Pindakaas op brood enzo.

En ga naar de huisarts. Zoveel afvallen in zo weinig tijd bij normaal eten is niet goed.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112790857
Ml, je vroeg toch hoe de retourservice was van die kledingsite? Dat ga ik nu uitvinden, want jurk is helaas soepjurk. Wel echt jammer, ik denk dat op een lang superdun iemand hij echt heel mooi zou zijn. Maar ik verzuip erin. Wel kut, want het bijgeleverde zwarte onderjurkje moet nu natuurlijk ook terug en dat is hypersexy. :P

Het zat wel echt heel mooi verpakt trouwens, met hangers en apart plastic en een kledingzak. Plus handgeschreven briefje om me welkom te heten. Dus als hun retourservice goed is, dan ben ik zeker nieuwe klant. Ik ga de Filppa K broek en shirt wel houden trouwens, die zijn perfect.
pi_112790872
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Owja, dat is wel een praktisch probleem.
Nouja, iig zoveel mogelijk volle producten eten. Pindakaas op brood enzo.

En ga naar de huisarts. Zoveel afvallen in zo weinig tijd bij normaal eten is niet goed.
Ehhh :+.

Ja maar wat kan die er dan aan doen, behalve zeggen dat ik meer moet eten? (wat ik dus ook aan het doen ben)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 16:07:55 #109
70532 loveli
N
pi_112790961
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:05 schreef conleche het volgende:
Ml, je vroeg toch hoe de retourservice was van die kledingsite? Dat ga ik nu uitvinden, want jurk is helaas soepjurk. Wel echt jammer, ik denk dat op een lang superdun iemand hij echt heel mooi zou zijn. Maar ik verzuip erin. Wel kut, want het bijgeleverde zwarte onderjurkje moet nu natuurlijk ook terug en dat is hypersexy. :P

Het zat wel echt heel mooi verpakt trouwens, met hangers en apart plastic en een kledingzak. Plus handgeschreven briefje om me welkom te heten. Dus als hun retourservice goed is, dan ben ik zeker nieuwe klant. Ik ga de Filppa K broek en shirt wel houden trouwens, die zijn perfect.
Linkje naar jurk?
crap in = crap out
pi_112790980
Hoooooooi! Het is hier fantastisch!
Worry is a misuse of imagination
pi_112790992
Leuk Prob! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112791011
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:08 schreef Probability het volgende:
Hoooooooi! Het is hier fantastisch!
Hoi Ursel! :W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112791028
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:05 schreef conleche het volgende:
Ml, je vroeg toch hoe de retourservice was van die kledingsite? Dat ga ik nu uitvinden, want jurk is helaas soepjurk. Wel echt jammer, ik denk dat op een lang superdun iemand hij echt heel mooi zou zijn. Maar ik verzuip erin. Wel kut, want het bijgeleverde zwarte onderjurkje moet nu natuurlijk ook terug en dat is hypersexy. :P

Het zat wel echt heel mooi verpakt trouwens, met hangers en apart plastic en een kledingzak. Plus handgeschreven briefje om me welkom te heten. Dus als hun retourservice goed is, dan ben ik zeker nieuwe klant. Ik ga de Filppa K broek en shirt wel houden trouwens, die zijn perfect.
Foto van beide? Mooi? Duur?
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:09:52 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112791044
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hoi Ursel! :W
Ursul :P
Niet meer actief op Fok!
pi_112791080
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Linkje naar jurk?
En nog een keer naar de site? *)
zegt degene die net 7 verschillende truien/vesten en 2 jurkjes heeft besteld.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112791093
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hoi Ursel! :W
Ursel :D?

Ik wil misschien mijn laatste semester dat ik les heb op uitwisseling! Dus niet tijdens m'n minor maar echt tijdens de les. Zou dat kunnen :9?
Worry is a misuse of imagination
pi_112791129
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ehhh :+.

Ja maar wat kan die er dan aan doen, behalve zeggen dat ik meer moet eten? (wat ik dus ook aan het doen ben)
Ah, zowel allergisch voor pinda's als voor noten? :P
Dat wist ik niet. :)

Maar je huisarts kan bloed laten onderzoeken. Om te zien of je niets onder de leden hebt ofzo.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112791148
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:10 schreef Probability het volgende:

[..]

Ursel :D?

Ik wil misschien mijn laatste semester dat ik les heb op uitwisseling! Dus niet tijdens m'n minor maar echt tijdens de les. Zou dat kunnen :9?
Ursul dus (bedankt Vik :))... Die presenteerde eerder het programma 'Het is hier fantastisch' :+

Misschien ken jij hem van het feit dat Andre van Duin hem belachelijk maakte met Ursul de Geurvreters :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112791252
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Linkje naar jurk?
http://www.perfectlybasic(...)000000096552115.aspx

Bij mij komt ie serieus niet ver van m'n enkels :')
pi_112791290
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:08 schreef Probability het volgende:
Hoooooooi! Het is hier fantastisch!
Fijn!
pi_112791362
Zulke mooie dingen heeft die webwinkel, duur, maar echt mooi spul!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_112791416
Ja, ik word er heel hebberig van. Maar zo duur. ;( Nu maar even bij de sale spulletje kijken, heb nog steeds een linnen broek nodig O-) .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112791468
Ik had ook 3 items uit de sale heur. :P

Ik lees nu net wel dat ik zelf het terugsturen moet betalen. Da's dan wel minder.
pi_112791604
Ik kom ff een lijssie dumpen :)

O: havermout, kopje sojamelk/kopje water, handje cashewnoten
L: 3 boterhammen, 2 beleg (philadelphia/kip/rucola/komkommer, hummus/rucola/tomaat), glas sojamelk
T: magere kwark met een peer
D: pasta bolognese met tonijn en roerbakgroenten en salade
S: 30 min borst/triceps, les rpm.
T: banaan
T: magere kwark
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:24:35 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112791748
So far :')

O: kom yogurt met 2 el cornflakes en volle yoghurt, bruin klein bolletje met perenjam, boterham met plak jonge kaas + gekookt ei, glas jus
L: kom tomatensoep, dikke snee brood met eiersalade
D: ?

Damn you hotelontbijt :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_112791756
Ik ken geen Ursel :P!

Co de site laadt niet..
Worry is a misuse of imagination
pi_112791790
O en mijn inwendige mens reageert slecht op alcohol/vlees/melk enz dus dat is wel vrij vervelend
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:25:31 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112791793
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:24 schreef Probability het volgende:
Ik ken geen Ursel :P!

Co de site laadt niet..


Dat is Ursul (de Geer) :Y
Niet meer actief op Fok!
pi_112791836
Nu wel! Hele mooie jurk!

Spaans leren gaat ook goed! Ik ga weer even aan m'n huiswerk (kan slechter!)
Worry is a misuse of imagination
pi_112791940
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:05 schreef conleche het volgende:
Ml, je vroeg toch hoe de retourservice was van die kledingsite? Dat ga ik nu uitvinden, want jurk is helaas soepjurk. Wel echt jammer, ik denk dat op een lang superdun iemand hij echt heel mooi zou zijn. Maar ik verzuip erin. Wel kut, want het bijgeleverde zwarte onderjurkje moet nu natuurlijk ook terug en dat is hypersexy. :P

Het zat wel echt heel mooi verpakt trouwens, met hangers en apart plastic en een kledingzak. Plus handgeschreven briefje om me welkom te heten. Dus als hun retourservice goed is, dan ben ik zeker nieuwe klant. Ik ga de Filppa K broek en shirt wel houden trouwens, die zijn perfect.
Welke site?
pi_112792119
Hehe kwam een plaatje tegen die past in dit topic!

pi_112792151
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

Welke site?
www.perfectlybasics.nl
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 16:36:33 #133
70532 loveli
N
pi_112792305
En snel weer weggeklikt toen ik de prijzen zag.
crap in = crap out
pi_112792325
Mijn reisgids komt net binnen met de post! *O*

Open ik het pakje, blijkt een deel van de bladzijdes naar binnen gevouwen te zitten. Het is niet heel erg en ik kan hem nog prima gebruiken, maar ik vind dat mijn gids er alleen zo uit mag zien als ik al op reis ben. }:|
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:37:39 #135
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112792353
De gids was al op reis naar jou!

Maar wel slecht :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_112792387
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
De gids was al op reis naar jou!

Maar wel slecht :').
Mhehehe :P . Maar idd, je verwacht zoiets gewoon niet als je het uit de verpakking haalt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112792919
Omruilen?
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_112792940
Welke gids heb je GB? :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112793055
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:48 schreef Novem het volgende:
Omruilen?
Deze kwam al vertraagd en qua inhoud vind ik hem fijn. Het gaat om 40 pagina´s van de 750 ofzo, het is niet dat het hele boek in puin ligt. Maar ik denk dat ik er wel even een mailtje achter aan gooi. ;)

Henk: The Rough Guide to Malaysia, Singapore & Brunei! :) Mooie aanvulling op jouw gids van Borneo (lekker lezen tijdens het reizen vind ik ook altijd fijn! :D )
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:51:08 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112793071
Prob, leuk!

Oranje kleren gekocht, nog 12 uurtjes en dan richting Schiphol..

Wij eten sperziebonen ipv bloemkool en ik heb hongert
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_112793096
Ik heb net 200 gr tomaten op. Ik heb 2 uur gecode en nu is mijn concentratie op!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:55:51 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112793298
Vakantie O+ Nog even doorbuffelen, ik mag in augustus :+ Als iemand nog tips heeft voor Ierland of Schotland zonder auto houd ik me aanbevolen voor een PMmetje :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:56:34 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112793344
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:51 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net 200 gr tomaten op. Ik heb 2 uur gecode en nu is mijn concentratie op!
Bwaa ik heb ook de focus van een doperwt vandaag! Voortdurend trek ook, kan ook komen door dat lekkere brood :9 :') En het zijn ook nog eens dunne sneetjes. Gief moar.

Net maar even twee kiwi's op oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_112793450
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vakantie O+ Nog even doorbuffelen, ik mag in augustus :+ Als iemand nog tips heeft voor Ierland of Schotland zonder auto houd ik me aanbevolen voor een PMmetje :7
Geen tips, maar klinkt goed! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112793472
Wat een giller, ik sta bovenaan in de EK-poule op mijn werk! :D Gaat niet lang meer duren, aangezien ik heb voorspeld dat Nederland het EK gaat winnen. :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112793473
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vakantie O+ Nog even doorbuffelen, ik mag in augustus :+ Als iemand nog tips heeft voor Ierland of Schotland zonder auto houd ik me aanbevolen voor een PMmetje :7
PM gestuurd :) (mijn 2x Ierland waren zonder auto)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_112793692
Ik zoek een recept voor champignonroomsaus en vind dit. :') Ze heeft het wel helemaal zelf bedacht!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 17:05:01 #148
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112793700
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob, leuk!

Oranje kleren gekocht, nog 12 uurtjes en dan richting Schiphol..

Wij eten sperziebonen ipv bloemkool en ik heb hongert
Niceeeee. Het is bijna zover! Leuk hoor.

Hier sowieso geen vakantie... buh :(
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 12 juni 2012 @ 17:12:32 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112794041
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:59 schreef Chicolate het volgende:

[..]

PM gestuurd :) (mijn 2x Ierland waren zonder auto)
*O* O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Geen tips, maar klinkt goed! O+
Ja ik wou toch wel weg dit jaar, al is het maar voor een 5 dagen of een weekje ofzo :D Nu hopen dat de belastingdienst ook snel uitsluitsel geeft _O- wehehe.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 12 juni 2012 @ 17:13:32 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112794084
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 17:04 schreef Goodbye het volgende:
Ik zoek een recept voor champignonroomsaus en vind dit. :') Ze heeft het wel helemaal zelf bedacht!
Ah er moet champignonsaus in de champignonsaus! Ik denk dat je dan wel goed de authentieke champignonsaussmaak krijgt ja O+ :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_112795078
Geen grote behandeling, 2 plekjes op geboord om zo erger te voorkomen..maar sinds de verdoving eruit is, is paracetamol m'n vriend geworden! Gelukkig kwam mijn moeder met een bak aardbeien thuis, die waren wel zacht.

mijn tanden waren overigens van binnen en van buiten nogal geel, zou dit door m'n worteltjes periode kunnen komen? Tandarts en assistente dachten sinaasappel.. maar dat eet ik amper!
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 17:40:21 #152
70532 loveli
N
pi_112795160
Yellowtooth.
crap in = crap out
  dinsdag 12 juni 2012 @ 17:46:57 #153
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112795397
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 17:37 schreef xliefs. het volgende:
Geen grote behandeling, 2 plekjes op geboord om zo erger te voorkomen..maar sinds de verdoving eruit is, is paracetamol m'n vriend geworden! Gelukkig kwam mijn moeder met een bak aardbeien thuis, die waren wel zacht.

mijn tanden waren overigens van binnen en van buiten nogal geel, zou dit door m'n worteltjes periode kunnen komen? Tandarts en assistente dachten sinaasappel.. maar dat eet ik amper!
Aardappelpuree O+ kan ook! met worteltjes ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_112795574
Boodschappen doen begint steeds meer op survivallen te lijken.. Kom je de appie uit, dan springen er ongeveer 10 kinderen in je nek voor voetbalplaatjes. Als je je daarvan ontworstelt hebt staat een of andere langharige student net te doen alsof hij voor een goed doel werkt en probeert geld uit je zak te kloppen (maar eigenlijk staat ie daar voor zn eigen portomonnee die hypocriete l*l, maar wees dan gewoon eerlijk) en daarna komt er een straatkrant verkoper naar me toe. Als ik weiger durft ie ook nog te zeggen dat ik niks voor mensen over heb die het niet makkelijk hebben. Hoe durft die kerel dat te zeggen, hij kent me niet eens..
/pfoe stoom weer afgeblazen...
pi_112795677
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 17:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*O* O+

[..]

Ja ik wou toch wel weg dit jaar, al is het maar voor een 5 dagen of een weekje ofzo :D Nu hopen dat de belastingdienst ook snel uitsluitsel geeft _O- wehehe.
Dan zou ik een paar dagen Dublin en Belfast combineren ofzo. En dan nog een dagje Giant's Causeway (zie FB voor bewijs dat dat supermooi is).
Budgettechnisch overigens ook erg goed te doen. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112796614
sterkte met je gebit xliefs!

vervelend he mc, die kids....ik geef ze ltijd aan de kinderen die er niet om zeuren, in het bijzijn van de zeurende kids :+ Of aan de kids van een collega.

Lijstje:

O: speltbrood met boter en cervelaat, gekookt ei, thee met melk
T: cappucino en helft van mijn smoothie van aardbeien, ananas, Griekse yoghurt en kokosolie
L: tostie ham kaas
T: ontbijtkoek en andere helft smoothie
T: twee chocotofs
D: aardappelen, spinazie, kip en champignons
T: thee denk ik

Gaar! vanmorgen cursus, toen twee uur rijden naar afspraak van anderhalf uur en toen weer terug naar huis :%
pi_112797149
Ow die kids vind ik nog niet zo erg, die zijn gewoon overenthousiast en als ze netjes vragen dan vind ik het prima. Maar dat je wordt weggezet als harteloos door een of andere gast vind ik echt idioot.. Bovendien rijdt die straatkrantverkoper ern gloednieuwe scooter.. Hij zou mij eerder moeten sponsoren ;)
Ik zit op mobiel, dus kan niet zo makkelijk zoeken, maar nog geen update van slacker?
pi_112797282
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 18:28 schreef the85mc het volgende:
Ow die kids vind ik nog niet zo erg, die zijn gewoon overenthousiast en als ze netjes vragen dan vind ik het prima. Maar dat je wordt weggezet als harteloos door een of andere gast vind ik echt idioot.. Bovendien rijdt die straatkrantverkoper ern gloednieuwe scooter.. Hij zou mij eerder moeten sponsoren ;)
Ik zit op mobiel, dus kan niet zo makkelijk zoeken, maar nog geen update van slacker?
Eens... die verwijtende blikken ook soms als je de krant niet koopt.
Slacker nog niet gezien.
Heb wel net aan jullie gedacht toen ik zondigde met chocola.
Ach ja, toch zo boksen en er zaten nootjes in! :)
Be someone that makes you happy
pi_112797372
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 18:28 schreef the85mc het volgende:
Ow die kids vind ik nog niet zo erg, die zijn gewoon overenthousiast en als ze netjes vragen dan vind ik het prima. Maar dat je wordt weggezet als harteloos door een of andere gast vind ik echt idioot.. Bovendien rijdt die straatkrantverkoper ern gloednieuwe scooter.. Hij zou mij eerder moeten sponsoren ;)
Ik zit op mobiel, dus kan niet zo makkelijk zoeken, maar nog geen update van slacker?
Ja, zo'n reactie is erg raar inderdaad. Hier zijn de kinderen bij het winkelcentrum helemaal niet netjes. Slaan elkaar letterlijk voor het hoofd als de 1 niet krijgt en de ander wel. Bizar.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 18:39:15 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112797598
He An, jij hebt toch verstand van DISC-tests? Is het mogelijk je responsgedrag weer om te buigen richting je basisgedrag?
Basis is DI (rood-geel), respons allleen D (rood) en ik heb er last van.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112798258
Tink, ik kon die gids niet vinden op amazon.de!

Ik moet toch echt een zomerjas! Heb nu een dikke winterjas en een dun beige spijkerachtif jasje waar ik twee keer in pas :P *opentZalando
pi_112798289
Had gister broeken gekocht, kon weer een maat kleiner. Pas nu makkelijk in maat 31, was eerder 33, 34 soms. Alleen nu zitten veel broeken te strak om mijn bovenbenen door MTBen.. Bij de eerste broek die het aanpaste leek het net een legging bij mn bovenbenen. :') verkoopster vroeg of ik veel sportte, dus dat is altijd goed om te horen ;)
pi_112798399
Ik heb nooit met disc gewerkt, wel met insights. Die heeft 84 typen en is dus veel secuurder.

Bij Insights gaat men er vanuit dat je een bepaalde mate van energie moet stoppen om uit je responsgedrag te stappen en mee te gaan in de kleur van de ander, bijvoorbeeld van rood naar groen, of van paars naar oranje.

Als de kleuren van disc hetzelfde zijn als bij insights, zou je niet zo veel moeite moeten hebben om over te stappen. Zo ben ik zelf rood-geel (doen en dominant- samenwerken).

Als je wilt kan ik me er wel ff in verdiepen.
pi_112799231
Godver wat een kut avond. Fietsband lek, pinpas kwijt, metro plat. Ik huil nooit in het openbaar maar ik zit er niet ver van af. Echt aaaaaaargh!
pi_112799308
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:11 schreef Perruche het volgende:
Godver wat een kut avond. Fietsband lek, pinpas kwijt, metro plat. Ik huil nooit in het openbaar maar ik zit er niet ver van af. Echt aaaaaaargh!
Knuf :*
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:14:07 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112799457
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 18:57 schreef An24 het volgende:

Als je wilt kan ik me er wel ff in verdiepen.
Graag.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:15:42 #167
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112799564
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:11 schreef Perruche het volgende:
Godver wat een kut avond. Fietsband lek, pinpas kwijt, metro plat. Ik huil nooit in het openbaar maar ik zit er niet ver van af. Echt aaaaaaargh!
Dat klinkt inderdaad flink kut. Sterkte.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112799762
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:11 schreef Perruche het volgende:
Godver wat een kut avond. Fietsband lek, pinpas kwijt, metro plat. Ik huil nooit in het openbaar maar ik zit er niet ver van af. Echt aaaaaaargh!
:* Soms heb je van die dagen ...

Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_112799789
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:12 schreef An24 het volgende:

[..]

Knuf :*
Merci :)

Het is allemaal mijn eigen schuld omdat ik gewoon vet gestressed Ben op dit soort momenten (morgen weg enzo). Vriendje gaat geld halen voor me en eten kopen. Morgen voor werk breng ik mijn fiets naar de maker en hopelijk onthoud ik dan om hem zaterdag op te halen... (staat nu nog bij werk in de buurt).

Pinpas is geblokkeerd en nieuwe aangevraagd, denk niet dat ik die voor de vakantie heb. Ach, creditkaart nog we'll. En nu ook bijna thuis, ik kom de deur niet Meer uit :')
pi_112799856
Mijn hoepel is trouwens vandaag binnen gekomen *O*
Minilot nog bedankt voor de webshop! Ooit lang geleden....
Ik had er eerst eentje van de Intertoys maar daar hield ik het nog geen 2 seconden mee vol maar met deze is het echt een work-out O+
pi_112799885
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:11 schreef Perruche het volgende:
Godver wat een kut avond. Fietsband lek, pinpas kwijt, metro plat. Ik huil nooit in het openbaar maar ik zit er niet ver van af. Echt aaaaaaargh!
Geweldig!
ik voel met je mee. Ik mag met de bus naar huis en dan zo al hardlopend mn fiets ophalen die bij het station staat.
Morgenochtend maar krachttraining dan.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112799904
Wat een rotdag Per! -O- :*
pi_112799906
En ik had nog we'll zo'n productieve dag op werk :D aach morgen alles vergeven en vergeten. Heb nu we'll geluk dat vriendje mij geld geeft :')
pi_112800030
Wat heb jij gedaan dan henk :D trouwens die Hele toer rennen op hakken van station a naar b en weer terug, ik heb mijn workout weer gehad :')
pi_112800094
Soms is ie best lief toch? :D
Mogen jullie nu medelijden met mij hebben. Ik zit in de bus. -O-

Positief punt: wel beenruimte!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:23:10 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112800110
Wat een kutdag Perr... Het kan vandaag alleen maar beter worden :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:23:17 #177
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112800116
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:11 schreef Perruche het volgende:
Godver wat een kut avond. Fietsband lek, pinpas kwijt, metro plat. Ik huil nooit in het openbaar maar ik zit er niet ver van af. Echt aaaaaaargh!
Heet jij Laura en woon je in Alkmaar?

Anyhows..

O: 4 eieren met lijnzaad, water met glutamine
<Gezakt voor het roze papiertje>
T: 2x koffie
T: peer
L: maaltijdsalade met rauwe ham, broodje kip
T: 2xkoffie
<tas gevonden>
D: muesli met banaan/blauwe bessen
S: 1 a 2 uur hardlopen a 7min/km (moet zo'n 16km worden)
T: wheyshake met glutamine/creatine
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:25:05 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112800248
Jij ook een knuf slacker. Balen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:25:09 #179
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112800257
Bah Slacker.. jammer !

Wat is het toch koud, ben het nu zo zat he met de kou :r
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_112800280
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:19 schreef Sarabi het volgende:
Mijn hoepel is trouwens vandaag binnen gekomen *O*
Minilot nog bedankt voor de webshop! Ooit lang geleden....
Ik had er eerst eentje van de Intertoys maar daar hield ik het nog geen 2 seconden mee vol maar met deze is het echt een work-out O+
Welke webshop? /wil ook nog steeds een hoepel kopen
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_112800281
Haha :D heb ik een alter ego? Vervelend van het zakken, wat ging er mis? Ach, tweede keer gaat vast beter! :)
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:27:04 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112800400
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah Slacker.. jammer !

Wat is het toch koud, ben het nu zo zat he met de kou :r
InDen oekraïne is het warm.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112800442
Jammer slacker!

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah Slacker.. jammer !

Wat is het toch koud, ben het nu zo zat he met de kou :r
Gelukkig ga je naar de zon! *O*
pi_112800459
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Welke webshop? /wil ook nog steeds een hoepel kopen
http://www.hoopdance.nl/hoopdance%20shop.html
Goede service, alleen is het versturen best duur.
pi_112800697
Oh, balen slacker! Maar na drie keer wordt het pas echt heel vervelend hoor! :* /spreektuitervaring :')
pi_112800944
Alle jassen die ik vind zijn stom }:|
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:38:58 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112801210
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

InDen oekraïne is het warm.
:Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 19:42:37 #188
70532 loveli
N
pi_112801470
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:23 schreef slacker_nl het volgende:
<Gezakt voor het roze papiertje>
Volgende keer op een normaal tijdstip afrijden, is veel fijner.
crap in = crap out
pi_112801517
Thuis. Boterham. Soep. O+
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:43:33 #190
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112801532
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Volgende keer op een normaal tijdstip afrijden, is veel fijner.
Tis de volgende keer weer om 8 uur. Enige tijdstippen die vrij zijn in Amsterdam. T/m september ofzo.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_112801556
Uniek :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Volgende keer op een normaal tijdstip afrijden, is veel fijner.
:Y
pi_112801590
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:43 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Tis de volgende keer weer om 8 uur. Enige tijdstippen die vrij zijn in Amsterdam. T/m september ofzo.
Waar ging het mis?
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 19:45:25 #193
70532 loveli
N
pi_112801649
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:43 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Tis de volgende keer weer om 8 uur. Enige tijdstippen die vrij zijn in Amsterdam. T/m september ofzo.
En in noord-oost Groningen?
crap in = crap out
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:45:43 #194
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112801670
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Waar ging het mis?
In de auto
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_112801919
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

In de auto
nowaiiiii
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:51:13 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112802039
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:49 schreef Perruche het volgende:

[..]

nowaiiiii
Hoeft niet. Als ie na het examen op de parkeerplaats de examinator in elkaar heeft geramd.. :P
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 19:51:42 #197
70532 loveli
N
pi_112802074
Ga binnenkort eens kijken voor E achter B, maar no way in hell dat ik 's ochtends ga afrijden.
crap in = crap out
pi_112802105
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

:Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
pi_112802175
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hoeft niet. Als ie na het examen op de parkeerplaats de examinator in elkaar heeft geramd.. :P
ik was bijna gezakt vanwege via de verkeerde kant de auto benaderen :'). Gelukkig had 'ie verder niets aan te merken!
pi_112802178
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

Merci :)

Het is allemaal mijn eigen schuld omdat ik gewoon vet gestressed Ben op dit soort momenten (morgen weg enzo). Vriendje gaat geld halen voor me en eten kopen. Morgen voor werk breng ik mijn fiets naar de maker en hopelijk onthoud ik dan om hem zaterdag op te halen... (staat nu nog bij werk in de buurt).

Pinpas is geblokkeerd en nieuwe aangevraagd, denk niet dat ik die voor de vakantie heb. Ach, creditkaart nog we'll. En nu ook bijna thuis, ik kom de deur niet Meer uit :')
lekker relaxen nu. Eetze!

Tink: ik ga ff zoeken en PM wel als ik meer weet!
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 19:53:28 #201
70532 loveli
N
pi_112802216
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hoeft niet. Als ie na het examen op de parkeerplaats de examinator in elkaar heeft geramd.. :P
Ik heb er 1 gehad voor wie ik niet rem als 'ie oversteekt.
crap in = crap out
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:53:57 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112802238
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb er 1 gehad voor wie ik niet rem als 'ie oversteekt.
Ik ook. Liet standaard vrouwen zakken die voor het eerst gingen afrijden. Eikel.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_112802276
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:43 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Tis de volgende keer weer om 8 uur. Enige tijdstippen die vrij zijn in Amsterdam. T/m september ofzo.
Ohja? Mijn instructeur had het er wel over dat alles tot 10 juli vol zit. Ook balen aangezien ik echt voor de 22e moet afrijden en tussendoor eigenlijk nog 5 dagen weg wilde :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_112802298
Tijd zegt echt niets, ik ben om 16, 09 en 08 uur afgereden. En om 08 was het eindelijk raak..
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 19:54:54 #205
70532 loveli
N
pi_112802314
De mijne vertelde zijn scheidingsverhaal.
crap in = crap out
pi_112802348
Hey, ik weet het niet 100% zeker, maar het lijkt erop dat Phaid aan het bevallen is :o
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112802380
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:55 schreef _aurum_ het volgende:
Wut? Wil ze dat wel hier op het forum? :o
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:56:14 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112802403
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:55 schreef _aurum_ het volgende:
Hey, ik weet het niet 100% zeker, maar het lijkt erop dat Phaid aan het bevallen is :o
Huh? Waar haal je dat vandaan?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_112802453
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef loveli het volgende:
Ga binnenkort eens kijken voor E achter B, maar no way in hell dat ik 's ochtends ga afrijden.
Vroegah kreeg je m gratis
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112802487
Z&G
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112802592
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:57 schreef _aurum_ het volgende:
Z&G
Doe eens een linkje dan. Ik dacht even dat ze je had gesms't ofzo :D vond het al vreemd
  dinsdag 12 juni 2012 @ 20:00:50 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112802736
Oh ja heb OUD niet in mn AT staan. Nou, mooi! :) Hoop op een voorspoedig verloop :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_112802761
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:54 schreef loveli het volgende:
De mijne vertelde zijn scheidingsverhaal.
De mijne vroeg naar mijn werk, toen nog reclassering......mijn instructeur zat ook in de auto en zei dat ik had kunnen slagen...

Ik heb maar niet verteld dat mijn examinator zich gedroeg als een bepaald stereotype cliënt :+

Tweede keer slaagde ik wel, andere examinator O-)
  dinsdag 12 juni 2012 @ 20:02:48 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112802882
Staat je goed uniek.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112803694
Dat vriendje van mij heeft gewoon biologisch volkorenbrood voor me meegenomen en biologische tomatensoep O+
pi_112804088
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:55 schreef _aurum_ het volgende:
Hey, ik weet het niet 100% zeker, maar het lijkt erop dat Phaid aan het bevallen is :o
Ja man, spannend zeg!

Ik kijk te veel in OUD. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_112804130
Lalala bnor!

Lijstje
O: dubbele boterham pindakaas
T: tomatensoep, broodje vlees, broodje kaas, mandarijntje (niet eens een droge)
T: appel
T: pakje sultana
D: paddestoelenravioli in tomatensaus
T: festini ijs aardbei
pi_112804528
Ik wilde bij zalando 3 jassen bestellen, maar dat gaat niet zonder pinpas he...
  dinsdag 12 juni 2012 @ 20:32:06 #219
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112804594
Huh? Why not? En anders: creditcard!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_112804610
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huh? Why not? En anders: creditcard!
Omdat je vooraf moet betalen met ideal!

Edit; oh wacht, dat kan je wijzigen. Had dat nou niet gezegd :P
  dinsdag 12 juni 2012 @ 20:33:34 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112804663
O maar daar heb je toch geen pinpas voor nodig? :@ Ik niet tenminste. ING stuurt mn codes gewoon naar mn 06.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_112804728
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
O maar daar heb je toch geen pinpas voor nodig? :@ Ik niet tenminste. ING stuurt mn codes gewoon naar mn 06.
Rabobank > random reader.

Ik ben M&M's aan het eten *O*
pi_112804869
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik was bijna gezakt vanwege via de verkeerde kant de auto benaderen :'). Gelukkig had 'ie verder niets aan te merken!
ik had op de parkeerplaats nog een remingreep. voordat ik 20 seconden in de auto zat. Toch gelijk de eerste keer geslaagd!
pi_112804899
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik had op de parkeerplaats nog een remingreep. voordat ik 20 seconden in de auto zat. Toch gelijk de eerste keer geslaagd!
:D bij mij ging alles goed, maar denk dat als ik nu zou afrijden dat ik het niet meer zou kunnen :')
pi_112805109
Voor wie het interesseert; de M&M's zijn bijna op. Ik ga nu voetbal kijken en tas inpakken.
pi_112805121
Huh? Phaidra? Wat vroeg? Oh, 23 juni zie ik, dan valt het wel mee!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 20:54:35 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112805925
Ik heb OUD weer even in m'n index gezet om dat bericht te kunnen lezen _O-. Nu kan 'ie er weer uit :7.
Niet meer actief op Fok!
pi_112806180
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:34 schreef Perruche het volgende:

[..]

Rabobank > random reader.

Ik ben M&M's aan het eten *O*
Nog een reden om over te stappen naar de ASN bank! Dan kun je betalen met zo'n versleutelding, zonder je pasje erbij te hebben. *)

Waren de M&M's lekker?
Ik ga zo eens hardlopen naar mn fiets toe. Helpt hopelijk ook tegen mn hoofdpijn. :{
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112807003
De schade van vandaag :P

O: allinson volk. boterham pindakaas, gekookt eitje
L: kleine portie kibbeling met saus, 1 tijgerbol met eiersalade, kwart ananas, glaasje limonade
S: uurtje fitness (30 min. cardio/30 min. kracht)
T: bakje kwark met muesli en frambozen :9~ , banaan
T: volk. cracker eiersalade
D: gebakken rijst met groente, klein gehaktballetje met wat satésaus, sajoer boontjes en wat kroepoek
T: gevulde koek van de bakkert :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112807451
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:10 schreef Goodbye het volgende:
De schade van vandaag :P

O: allinson volk. boterham pindakaas, gekookt eitje
L: kleine portie kibbeling met saus, 1 tijgerbol met eiersalade, kwart ananas, glaasje limonade
S: uurtje fitness (30 min. cardio/30 min. kracht)
T: bakje kwark met muesli en frambozen :9~ , banaan
T: volk. cracker eiersalade
D: gebakken rijst met groente, klein gehaktballetje met wat satésaus, sajoer boontjes en wat kroepoek
T: gevulde koek van de bakkert :9
wat een lekker lijstje! :9
pi_112807840
Wat spannend van Phaidra :)

En wat een nare dag Perr :* wel fijn dat vriendje je kon troosten met biologisch voer!

Mijn eindstand:

O: appel, kiwi, yoghurt, muesli
T: koffie verkeerd, 2 rijstwafels pindakaas
L: meergranen pistoletje met filet americain, gekookt ei, bak erwtjes met wat feta
T: 4 abrikozen, paar amandelen
D: restje moussaka met flink wat spinazie
T: 3 blokjes pure choco
S: ruim een uur boksen
T: wheyshake met sojamelk, banaan en een beetje havermout
Be someone that makes you happy
pi_112807963
Mijn eindstand:
O: 200 griekse yoghurt met 1,5 appel en kaneel
T: gele paprika, cappuccino
L: bruin bolletje kroket met mosterd, 300gr salade met komkommer, pasta, tonijn
T: banaan, 200 gr cherrytomaatjes, beker optimel
B: 20 minuten fietsen en een uur stressen
D: 500 ml tomatensoep, restje sperziebonen, 2 bth ( kaas& boter en jam & boter)
T: M&M's :D

1900 kcal.
pi_112808149
Mooie wedstrijd wel, polen - rusland. Alhoewel, er komen soms passes dat je denkt :?

En nallie jij hebt altijd mooie lijstjes dus ik zeg niets :D
pi_112808413
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:17 schreef An24 het volgende:

[..]

wat een lekker lijstje! :9
Ja, vond ik ook! :D Al ben ik eerlijk gezegd wel weer even genezen van kibbeling. Ging pas ruim een uur na mijn lunch sporten, maar het wilde alsnog omhoog komen (niet heel letterlijk, maar jullie kennen vast het gevoel wel van te snel sporten na het eten).
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112808433
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:28 schreef Perruche het volgende:
Mooie wedstrijd wel, polen - rusland. En nallie jij hebt altijd mooie lijstjes dus ik zeg niets :D
Ja dat vind ik ook wel.
Tijd om een keer te zondigen. Maar das lastig voor mij omdat ik traktaties etc toch niet kan eten. En van veel ander snaaivoedsel krijg ik snel last...Vandaar dat t makkelijk is om ze netjes te houden ;)
Be someone that makes you happy
pi_112808501
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:31 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook wel.
Tijd om een keer te zondigen. Maar das lastig voor mij omdat ik traktaties etc toch niet kan eten. En van veel ander snaaivoedsel krijg ik snel last...Vandaar dat t makkelijk is om ze netjes te houden ;)
Hoe minder vaak je snaait hoe lastiger het ook is voor je binnenkant!
pi_112808534
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:33 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hoe minder vaak je snaait hoe lastiger het ook is voor je binnenkant!
Oh, dan zit het wel goed met mijn binnenkant. Snaaigewijs dan. :') :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:42:31 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112809212
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb OUD weer even in m'n index gezet om dat bericht te kunnen lezen _O-. Nu kan 'ie er weer uit :7.
Dat hoeft niet hoor :'). Je kan gewoon naar OUD toe zonder dat het in je index staat.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_112809408
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, vond ik ook! :D Al ben ik eerlijk gezegd wel weer even genezen van kibbeling. Ging pas ruim een uur na mijn lunch sporten, maar het wilde alsnog omhoog komen (niet heel letterlijk, maar jullie kennen vast het gevoel wel van te snel sporten na het eten).
Kibbeling moet je sowieso niet vaak eten, dan gaat het lekkere er vanaf!
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 21:58:33 #240
70532 loveli
N
pi_112810210
Meh. Pakje bij buren bezorgd, steeds niet thuis als ik erom kwam, heeft de pauper het pakje in een plastic zakje aan de deur gehangen. Nooit gezien.
crap in = crap out
pi_112810768
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:58 schreef loveli het volgende:
Meh. Pakje bij buren bezorgd, steeds niet thuis als ik erom kwam, heeft de pauper het pakje in een plastic zakje aan de deur gehangen. Nooit gezien.
Ach, je hebt je pakje iig nog.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 22:06:53 #242
70532 loveli
N
pi_112810839
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:05 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ach, je hebt je pakje iig nog.
Nee, dat heb ik dus niet. Net langsgegaan om op te halen. "Oh, maar dat heb ik vorige week aan de deur gehangen."
Grmpf.
crap in = crap out
pi_112810920
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik dus niet. Net langsgegaan om op te halen. "Oh, maar dat heb ik vorige week aan de deur gehangen."
Grmpf.
:X

Open portiek?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 22:09:19 #244
70532 loveli
N
pi_112810978
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:08 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:X

Open portiek?
Nope, alleen met sleutel kun je binnenkomen.
crap in = crap out
pi_112811090
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:55 schreef _aurum_ het volgende:
Hey, ik weet het niet 100% zeker, maar het lijkt erop dat Phaid aan het bevallen is :o
Joh, toen was hij al bijna 3 uur oud!! :+

Alles goed gegaan, maar mijn hemel dat doet zeer. En hoe mini hij ook is, ik heb nu een mooi gehecht onderkantje :')

Maar wat is hij mooi! En lief! O+ O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112811147
Gefeliciteerd!!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:12:09 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112811154
Gefeliciteerd Phaidra! :*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 22:12:09 #248
70532 loveli
N
pi_112811156
Er staan nog geen foto's op FB :+

Gefeli, mama Phaidra!
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 22:12:39 #249
70532 loveli
N
pi_112811190
Je hebt het snel gedaan, bij de weg.
crap in = crap out
pi_112811227
Ook hier gefeliciteerd, Phaidra. O+ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_112811278
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:10 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Joh, toen was hij al bijna 3 uur oud!! :+

Alles goed gegaan, maar mijn hemel dat doet zeer. En hoe mini hij ook is, ik heb nu een mooi gehecht onderkantje :')

Maar wat is hij mooi! En lief! O+ O+
Gefeliciteerd, Phaidra, en phaidrameneer!

Krijgen we ook een foto? O+
pi_112811403
Gefeliciteerd Phaidra!
pi_112811502
Woei! Feli Phaidra *O*
pi_112811641
Phaidra wat super!! w/ Gefeliciteerd!
En hoe heet hij?
Be someone that makes you happy
pi_112811800
Hee! Mini-Phaidra is er!! :D O+ *O*

Gefeliciteerd! :*
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:38:17 #256
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112813123
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Waar ging het mis?
In de laatste km.. Zoals ik het op FB zei:

quote:
Gewoon, het stortte in. Stopopdracht ging fout, auto gemist, iets te hard over een gelijkwaardig kruispunt.
Bij de stopopdracht paktte de beste man plots m'n stuur vast waardoor ik vol op de rem traptte (ik vind dat ni leuk he) en daarna kon ik mezelf niet meer genoeg tot rust brengen waardoor ik op eigen terrein (waar ik woon/werk) gewoon niet meer prettig kon rijden. Maaktte domme foutjes. Totdat moment was het roze papiertje van mij, erna, <insert faaldeuntje>.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_112813355
*O* *O* voor de kleine van Phaidra! *O* *O*
Foto's volgen op FB? O+
Fijn zeg, dat alles goed is gegaan. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112813356
gefeliciteerd! :)
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:41:50 #259
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112813407
BTW, klein crosspostje, ben er zelf best blij mee:

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:07 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel KM ik heb gelopen, heb wel een leuke route gelopen, eerste half uur langs een snelweg, vervolgens via Halfweg richting Spaarnwoude, daar een spoorwegovergang aangetikt en teruggelopen, uiteindelijk 1:57:15 gelopen. Maar de GPS deed het weer eens niet, ik begin er stevig van te balen. Straks eens met ENdo maar de route handmatig inkloppen, al heb ik daar zo'n HEKEL aan.

Mss maar even in het rood gaan staan en/of spaargeld aanspreken voor de Garmin want de lol begint er zo danig vanaf te raken.
Doel: Hardlopen / dlt1b / 2.00 / 7.20min/km / 16.36 km
Uiteindelijk: 1:57:14 / 7:23min/km / 15.86 km

Zo dames en heren trap je dus op een rem en volg je een schema voor 2 uur (ha, ben zelf wel beetje verbaasd dat het zo dicht in de buurt zit zonder enige controlemogelijkheden).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:42:25 #260
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112813455
Ow en een kleine erbij, leuk! Gefelicitceerd Phaidra!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_112813660
Phaidra! Gefeliciteerd! Wat fijn dat alles goed ging en een gezond babietje O+ hoe heet de kleine vent?
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 22:46:28 #262
70532 loveli
N
pi_112813770
Voor iedereen die niet weet waar OUD is:
Zwangerschap en geboorte deel 975

[ Bericht 4% gewijzigd door loveli op 12-06-2012 23:56:03 ]
crap in = crap out
pi_112813805
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:38 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

In de laatste km.. Zoals ik het op FB zei:

[..]

Bij de stopopdracht paktte de beste man plots m'n stuur vast waardoor ik vol op de rem traptte (ik vind dat ni leuk he) en daarna kon ik mezelf niet meer genoeg tot rust brengen waardoor ik op eigen terrein (waar ik woon/werk) gewoon niet meer prettig kon rijden. Maaktte domme foutjes. Totdat moment was het roze papiertje van mij, erna, <insert faaldeuntje>.
Je maaktt idd een stom foutje. Maar balen joh, volgende keer gaat het wel goed.
pi_112813867
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:46 schreef loveli het volgende:
Voor iedereen die niet weet waar OUD is, hij heet Ivan:
Zwangerschap en geboorte deel 975
Dank u!
pi_112814052
Phaidra, wat tof, gefeliciteerd!! Voor mijn gevoel moest je nog een paar weekjes, maar daar is ie al! :D Leuke naam ook!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 23:01:15 #266
70532 loveli
N
pi_112814868
Op werk geen kleingeld bij me voor het snoepautomaat, onderweg naar huis geen tas om McWhatever in te stoppen, M&M's waren al op, ijs is op, koelkast 5 keer open gemaakt en ook daar staat niks slechts meer en al m'n kerstpakketten zijn ook al op. Denk ik. Even checken.
crap in = crap out
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:02:01 #267
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112814935
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef loveli het volgende:
Op werk geen kleingeld bij me voor het snoepautomaat, onderweg naar huis geen tas om McWhatever in te stoppen, M&M's waren al op, ijs is op, koelkast 5 keer open gemaakt en ook daar staat niks slechts meer en al m'n kerstpakketten zijn ook al op. Denk ik. Even checken.
Ik heb nog een banaan in de koelkast voor je ;)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 23:04:24 #268
70532 loveli
N
pi_112815091
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:02 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik heb nog een banaan in de koelkast voor je
Een banaan hoort niet in de koelkast.
crap in = crap out
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:04:43 #269
82136 Xennia
gekroond
pi_112815116
Gefeliciteerd Phaidra!

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef loveli het volgende:
Op werk geen kleingeld bij me voor het snoepautomaat, onderweg naar huis geen tas om McWhatever in te stoppen, M&M's waren al op, ijs is op, koelkast 5 keer open gemaakt en ook daar staat niks slechts meer en al m'n kerstpakketten zijn ook al op. Denk ik. Even checken.
Hoe gaat het met je?
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 23:06:18 #270
70532 loveli
N
pi_112815232
Nogal meh, geloof ik. En met jou, druk geweest met klussen o.i.d. of heb ik dat verkeerd onthouden?
crap in = crap out
pi_112815253
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef loveli het volgende:
Op werk geen kleingeld bij me voor het snoepautomaat, onderweg naar huis geen tas om McWhatever in te stoppen, M&M's waren al op, ijs is op, koelkast 5 keer open gemaakt en ook daar staat niks slechts meer en al m'n kerstpakketten zijn ook al op. Denk ik. Even checken.
Koekjes zijn binnen 20 minuten gebakken en van oliebollenmix en custardpoeder kan je ook koekjes bakken, mocht de bloem op zijn, weet ik uit ervaring. :')
pi_112815346
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef loveli het volgende:
Nogal meh, geloof ik. En met jou, druk geweest met klussen o.i.d. of heb ik dat verkeerd onthouden?
Morgen een anti-meh etentje doen dan maar?
Ga ik nu slapen. *)
En morgenochtend om 9 uur naar de sportschool en daarna werken. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112815361
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Koekjes zijn binnen 20 minuten gebakken en van oliebollenmix en custardpoeder kan je ook koekjes bakken, mocht de bloem op zijn, weet ik uit ervaring. :')
Dat is ook vrij ernstig! :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 23:08:30 #274
70532 loveli
N
pi_112815370
Tx :') Ik kan pannekoeken bakken of pudding maken, zag ik.
crap in = crap out
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:08:54 #275
82136 Xennia
gekroond
pi_112815390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef loveli het volgende:
Nogal meh, geloof ik. En met jou, druk geweest met klussen o.i.d. of heb ik dat verkeerd onthouden?
Met mij ook ontzettend meh. Gelukkig heb ik wel chocola.
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 23:10:54 #276
70532 loveli
N
pi_112815527
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:08 schreef Xennia het volgende:

[..]

Met mij ook ontzettend meh. Gelukkig heb ik wel chocola.
Care to share? De meh, that is. Dankzij je chocola-opmerking herinnerde ik me de paaseitjes.
crap in = crap out
pi_112815581
Zijn er meh redenen? Of gewoon algehele meh zonder aanwijsbare oorzaak?
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:12:14 #278
82136 Xennia
gekroond
pi_112815639
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:06 schreef loveli het volgende:
Nogal meh, geloof ik. En met jou, druk geweest met klussen o.i.d. of heb ik dat verkeerd onthouden?
Mocht je je af willen reageren, mijn lijstje vandaag was:
O/L: yoghurt
S: 20 min joggen, 30 min wandelen
D: zelfgemaakte pizza
T: chocola

Alsjeblieft.
pi_112815773
heb nog wel 2 paashazen liggen voor de liefhebber. ;)
pi_112815775
DaD nog in the house?
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:17:20 #281
82136 Xennia
gekroond
pi_112815997
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:11 schreef conleche het volgende:
Zijn er meh redenen? Of gewoon algehele meh zonder aanwijsbare oorzaak?
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Care to share? De meh, that is. Dankzij je chocola-opmerking herinnerde ik me de paaseitjes.
Er zijn een heleboel meh-redenen aan te wijzen en helaas allemaal dingen die ik niet in de hand heb. En als ik ergens niet tegen kan, is het als ik iets niet in de hand heb.
Ik wil er op het forum niet over uitwijden, eventueel wel pm-en.

En jij loveli, what's up?
pi_112816022
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:14 schreef LieLie het volgende:
DaD nog in the house?
Sort of!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_112816068
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Sort of!
De andere mensen willen de kitten toch niet, zoals ik wel had verwacht.
pi_112816153
Ben nu bij een restaurant met wat studiegenoten.. Zo vies aan het eten :P morgen ga ik weer alleen!
Worry is a misuse of imagination
pi_112816315
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef LieLie het volgende:

[..]

De andere mensen willen de kitten toch niet, zoals ik wel had verwacht.
Oeh! Oeh!

Ik lig nu op bed en het is hoog tijd dat ik ga slapen, maar dan ga ik je morgen even pm'en, goed? We zijn natuurlijk wel ook nog een maand weg komende zomer... Ik pm je morgen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:24:35 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112816385
Phaidraaaa! :D *O* Gefeliciteerd voor je gezinnetje :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_112816414
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oeh! Oeh!

Ik lig nu op bed en het is hoog tijd dat ik ga slapen, maar dan ga ik je morgen even pm'en, goed? We zijn natuurlijk wel ook nog een maand weg komende zomer... Ik pm je morgen!
Dat geldt voor ons ook. Nixon en Kennedy blijven tot halverwege augustus bij mijn ouders, dus dat is niet zo'n probleem denk ik :)
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 23:25:03 #288
70532 loveli
N
pi_112816418
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:17 schreef Xennia het volgende:

Er zijn een heleboel meh-redenen aan te wijzen en helaas allemaal dingen die ik niet in de hand heb. En als ik ergens niet tegen kan, is het als ik iets niet in de hand heb.
Ik wil er op het forum niet over uitwijden, eventueel wel pm-en.

En jij loveli, what's up?
Oorzaak/gevolg is lastig aan te wijzen, maar strubbelingen met voer/gezondheid en erg lichtgeraakt. Plus (ook niet echt forummateriaal) een minder onbezorgde zomer dan verwacht.
crap in = crap out
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:31:52 #289
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112816821
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Een banaan hoort niet in de koelkast.
Nou, hij ligt er, en het bevalt 'm prima!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:32:53 #290
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112816897
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:23 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Heet jij Laura en woon je in Alkmaar?

Anyhows..

O: 4 eieren met lijnzaad, water met glutamine
<Gezakt voor het roze papiertje>
T: 2x koffie
T: peer
L: maaltijdsalade met rauwe ham, broodje kip
T: 2xkoffie
<tas gevonden>
D: muesli met banaan/blauwe bessen
S: 1 a 2 uur hardlopen a 7min/km (moet zo'n 16km worden)
T: wheyshake met glutamine/creatine
80g tonijn erbij na de shake. Had honger. En nog water met glutamine om het af te maken.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:39:54 #291
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112817312
hoera! phaidrababy! O+
Kwak
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:53:39 #292
171422 LadyBlack
paint it black
pi_112818237
Phaidra, ook hier nog gefeliciteerd!! O+

En loveli, in Z&G had ze de naam met een spatie ertussen geschreven, dat betekent meestal dat ze m niet voluit wil gaan gebruiken. Misschien moet je dat ff aanpassen?
  Vis een optie? dinsdag 12 juni 2012 @ 23:57:53 #293
70532 loveli
N
pi_112818526
Tx LB, mijn subtiliteit vandaag werkt niet zo goed.
crap in = crap out
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:59:47 #294
171422 LadyBlack
paint it black
pi_112818660
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:57 schreef loveli het volgende:
Tx LB, mijn subtiliteit vandaag werkt niet zo goed.
Ik las al zoiets: :*
pi_112820178
Ah man.. Soms kan ik mezelf wel voor mn kop slaan..Echt superleuke date gehad, maar niet met haar gezoend. Op het moment dat ik een meisje echt leuk vind doe ik niks.. En met meisjes waarvan ik weet dat t nooit wat serieus wordt ga ik wel verder. Soms snap ik mezelf niet eens..

En natuurlijk gefeliciteerd phaidra!

[ Bericht 7% gewijzigd door the85mc op 13-06-2012 00:40:14 ]
pi_112820649
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 00:31 schreef the85mc het volgende:
Ah man.. Soms kan ik mezelf wel voor mn kop slaan..Echt superleuke date gehad, maar niet met haar gezoend. Op het moment dat ik een meisje echt leuk vind doe ik niks.. En met meisjes waarvan ik weet dat t nooit wat serieus wordt ga ik wel verder. Soms snap ik mezelf niet eens..

En natuurlijk gefeliciteerd phaidra!
Niet erg! Gewoon laten weten dat je het een hele speciale/leuke/whatever bijvoeglijk naamwoord avond vond! En dat je binnenkort weer wil!

En dan gewoon wel zoenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 13-06-2012 01:01:10 ]
pi_112820852
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 00:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Niet erg! Gewoon laten weten dat je het een hele speciale/leuke/whatever bijvoegelijk naamwoord avond vond! En dat je binnenkort weer wil!

En dan gewoon wel zoenen.
Inderdaad, nog niets verloren.

Seal the Deal.

:Y)
pi_112821773
Aaaah een mini mini phaidra!! Wat leuk!!!!!
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 13 juni 2012 @ 04:40:56 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112822585
Phaidra, van harte gefeliciteerd met je zoon.. *O*

Waarom een banaan in de koelkast? Dat moet gewoon niet.

Nou, wij gaan naar schiphol,
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 13 juni 2012 @ 06:41:59 #300
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112822739
Veel plezier uniek.
EnPhaidra natuurlijk van harte met de mini!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 13 juni 2012 @ 06:49:33 #301
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112822773
Omdat het kan?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')