Yepquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:02 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Yeaaaaaahonder de 80 is zo fijn
Ik droom van die dag...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yepfijn om een 7 als eerste getal te zien.
Joh, eerst maar eens een 8 als eerste getal *dat had ik, maar toen kon ik niet meer bewegen en moest ik hele dagen op de bank liggen enzo*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks! en die dag komt er voor jou ook zeker!
Goed zoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:37 schreef Barreltje het volgende:
ik had vandaag een 8 als 1e EN 2e getal!
en ik was er ook blij mee![]()
Maar jij bent heel lang toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:37 schreef Barreltje het volgende:
ik had vandaag een 8 als 1e EN 2e getal!
en ik was er ook blij mee![]()
Soort vanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:37 schreef Sarabi het volgende:
Vervelend als je lichaam niet mee werkt, kan je nu wel weer bewegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net wel gebruncht *ofzo, late O* met aardbeien op m'n bammetjes
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Soort vanZet het even in een spoiler, nogal lang verhaal.
Dus het gaat nog niet lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net wel gebruncht *ofzo, late O* met aardbeien op m'n bammetjes![]()
Hopelijk gaat het snel beter.
Hoeft hier ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:52 schreef Sarabi het volgende:
* Sarabi zet roggebrood & hummus op het boodschappenlijstje
Een 6 als eerste getal is iets dat ik nooit te zien zal krijgen (hoeft ook niet).
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Soort vanZet het even in een spoiler, nogal lang verhaal.
je fuckt je rug heel erg op he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net wel gebruncht *ofzo, late O* met aardbeien op m'n bammetjes
(niet om lullig te doen, maar ik lig nu ook op mijn buik op een matje achter de laptop, dat zou beter zijn voor je)
disclaimer
Sowieso Brabants roggebroodquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Is niet dat kleffe Friesche roggebrood hè (ook lekker, maar lijkt me niet lekker met hummus), maar gewoon écht brood van roggemeel
Als ik de foto's zie van toen ik 70 kilo woog vind ik mezelf er een beetje ziek/ongezond uitzien.quote:
Op je buik?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je fuckt je rug heel erg op he?
(niet om lullig te doen, maar ik lig nu ook op mijn buik op een matje achter de laptop, dat zou beter zijn voor je)
Ik vind dat gewicht ook bij je moet passen.. ik ben altijd stevig gebouwd geweest en denk werkelijk dat alhoewel 65 een goed gewicht zou zijn, het niet bij mij hoort... ik zou dan eerder tussen de 70 en de 75 wegenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als ik de foto's zie van toen ik 70 kilo woog vind ik mezelf er een beetje ziek/ongezond uitzien.
Komt misschien ook wel door hoe ik toen was afgevallen (nogal obsessief en een keer goed ziek geworden) maar toch, ik heb een zandloperfiguur dus moet het ook niet te slank worden.
Bij lage rugpijn is dat het allerbestequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Op je buik?mijn fysio zou echt spontaan gaan stuiteren
Op je buik? Als ik m'n rug hol maak, doet dat zo'n pijn dat dat er echt niet in zit. Mag overigens ook niet van de fysio, plat op m'n rug is volgens haar het gezondste. Het meest comfortabele is btw momenteel met flink wat zachte, dunne kussentjes op m'n zij liggen met m'n hoofd op de zijleuning van de bank... Handig is anders.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je fuckt je rug heel erg op he?
No offense, maar volgens wie? Mijn huisarts en manueel/fysiotherapeut zouden je in de hoek zetten voor op je buik liggen...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij lage rugpijn is dat het allerbeste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |