abonnement Unibet Coolblue
pi_111264330
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 19:11 schreef Godtje het volgende:

[..]

Afrika, daar wonen ze in het wild.
nee ik ga niet naar Afrika, de komende tijd niet.. wat zijn dan de plekken in Thailand waar de dierenmishandeling het minst is? :')
  maandag 7 mei 2012 @ 21:29:54 #27
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_111265180
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:15 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

nee ik ga niet naar Afrika, de komende tijd niet.. wat zijn dan de plekken in Thailand waar de dierenmishandeling het minst is? :')
onder water

Alhoewel ?
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_111265489
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

onder water

Alhoewel ?
apen, leeuwen, olifanten.. :{w
  Moderator maandag 7 mei 2012 @ 21:55:07 #29
155227 crew  Guppy
dus
pi_111266688
Leeuwen wonen toch echt in Afrika :*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_111266825
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Leeuwen wonen toch echt in Afrika :*
ah shit, ik bedoelde Tijgers.. heb jij nog tips waar ik de apen, tijgers en leeuwen zo diervriendelijk in Thailand kan bezoeken?
  maandag 7 mei 2012 @ 21:57:20 #31
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_111266861
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Leeuwen wonen toch echt in Afrika :*
in de tigertemple lopen wel een paar tijgers

http://tigertemple.org/ti(...)article_ID=153&id=67
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_111267007
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

in de tigertemple lopen wel een paar tijgers

http://tigertemple.org/ti(...)article_ID=153&id=67
ik las verhalen dat ze gedrogeerd worden? :{
  maandag 7 mei 2012 @ 22:16:46 #33
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_111268155
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:59 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

ik las verhalen dat ze gedrogeerd worden? :{
heb ik niet gezien, maar ja ik heb ook niet met ze gepraat
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_111274845
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:15 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

nee ik ga niet naar Afrika, de komende tijd niet.. wat zijn dan de plekken in Thailand waar de dierenmishandeling het minst is? :')
Ga naar het elephant nature park bij Chiang Mai. Daar lopen olifanten vrij rond in een enorm park en kan je helpen met het wassen en voeren. Deze olifanten zijn weggekocht bij de Thai die ze mishandelden, ze inzette voor bedelen enzo. Het is een fantastisch initiatief van een vrouw die zielsveel geeft om het lot van die dieren en het is enorm leuk om daar een dagje te helpen.
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 07:16:02 #35
155227 crew  Guppy
dus
pi_111277377
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:56 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

ah shit, ik bedoelde Tijgers.. heb jij nog tips waar ik de apen, tijgers en leeuwen zo diervriendelijk in Thailand kan bezoeken?
Nee, eigenlijk niet... Ik heb de dieren links laten liggen op mijn bezoeken in Thailand, omdat ik dat soort dingen niet wil bezoeken. Ik heb wel gesnorkeld, en dan zie je ook wilde dieren. Maar ik kan er niet tegen om tijgers op schoot te zien zitten bij toeristen... Ik ben nogal een dierenwatje wat dat betreft...

De tip hierboven zou je wel wat aan kunnen hebben, dat klinkt als een goede optie.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 8 mei 2012 @ 08:14:55 #36
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_111277822
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:35 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

apen, leeuwen, olifanten.. :{w
Apen en olifanten vind je - in het wild - in Khao Yai national park, net ten noorden van Bangkok, tijdens een nachtelijke safari (te boeken bij ieder hotel in de buurt). Ze zijn er niet helemaal zeker van of er ook nog tijgers wonen, maar als dat het geval is, wil je ze waarschijnlijk niet tegenkomen.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:43:23 #37
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_111287205
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:43 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Treinen kunnen vol zijn, maar zijn niet maanden van tevoren volgeboekt.

Als je in Thailand aankomt moet het altijd wel mogelijk zijn om een zitplaats te bemachtigen, en een upper sleeper ook nog wel, de lower sleepers kunnen wel uitverkocht zijn, maar wanneer je eerder boekt dan de dag van vertrek dan zal ook dat nog wel meevallen.

Ik vlieg tegenwoordig bijna alles, hoewel het een enkele keer voorkomt dat ik toch de trein pak als mijn plannen veranderen, het kost mij nooit moeite om een slaapplaats in de trein te bemachtigen op de dag van vertek.

Wanneer je dus aankomt in Thailand kan je dus even naar het station gaan en een treinticket reserveren, zodat je je niet ongerust hoeft te maken.
Treinkaartjes naar het Zuiden halen we dan daar wel. Is het om rond te reizen in Thailand persé nodig om een creditcard te hebben of kan je ook gewoon met je ING bankpasje een eind komen als je goed pint (of behoort veel pinnen tot het verleden nu?)

Wij zoeken ook nog een mooie plaats in het zuiden om bijv een weekje te blijven.. Ko Samui is natuurlijk een mooi eiland. Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben? Kan je er ook bijv wel een beetje een feestje bouwen of zit je dan compleet verkeerd? Wij komen ook voor om lekker te ontstappen maar eens in de paar avonden wat drinken en beetje uitgaan ergens is toch ook wel een behoefte. Iemand tips daarvoor in het zuiden van Thailand?
Koekoek
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:38:32 #38
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_111291634
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:43 schreef Massief het volgende:

[..]

Treinkaartjes naar het Zuiden halen we dan daar wel. Is het om rond te reizen in Thailand persé nodig om een creditcard te hebben of kan je ook gewoon met je ING bankpasje een eind komen als je goed pint (of behoort veel pinnen tot het verleden nu?)

Wij zoeken ook nog een mooie plaats in het zuiden om bijv een weekje te blijven.. Ko Samui is natuurlijk een mooi eiland. Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben? Kan je er ook bijv wel een beetje een feestje bouwen of zit je dan compleet verkeerd? Wij komen ook voor om lekker te ontstappen maar eens in de paar avonden wat drinken en beetje uitgaan ergens is toch ook wel een behoefte. Iemand tips daarvoor in het zuiden van Thailand?
op koh Samui kun je beste wel plezier maken , maar ook lekker rustig doen
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_111293227
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 08:14 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Apen en olifanten vind je - in het wild - in Khao Yai national park, net ten noorden van Bangkok, tijdens een nachtelijke safari (te boeken bij ieder hotel in de buurt). Ze zijn er niet helemaal zeker van of er ook nog tijgers wonen, maar als dat het geval is, wil je ze waarschijnlijk niet tegenkomen.
Apen zijn ook in het wild op koh chang! De olifanten daar ben ik maar aan voorbij gegaan..

Apen moet je gewoon van je scooter af schoppen, en die beesten zijn niet bang!

Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_111293303
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 00:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Deze olifanten zijn weggekocht bij de Thai die ze mishandelden, ze inzette voor bedelen enzo.
En dan konden ze fijn een nieuwe kopen van dat geld! 2 keer cashen
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:22:40 #41
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_111293518
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

En dan konden ze fijn een nieuwe kopen van dat geld! 2 keer cashen
En dat is dus allemaal de schuld van de domme toeristen die maar zakjes eten voor die olifanten blijven kopen van die gasten die maar met die olifant blijven rondlopen. Zo ongeveer hetzelfde verhaal van die kinderen in Phnom Penh die copy boeken liepen te verkopen. Maar daar floreerde de handel blijkbaar niet meer dus zitten die kinderen tegenwoordig weer op school.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_111293593
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:22 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

En dat is dus allemaal de schuld van de domme toeristen die maar zakjes eten voor die olifanten blijven kopen van die gasten die maar met die olifant blijven rondlopen. Zo ongeveer hetzelfde verhaal van die kinderen in Phnom Penh die copy boeken liepen te verkopen. Maar daar floreerde de handel blijkbaar niet meer dus zitten die kinderen tegenwoordig weer op school.
Uiteraard. Allemaal voor geld.
Hetzelfde voor stropers in afrika uiteraard.
pi_111293866
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:59 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

ik las verhalen dat ze gedrogeerd worden? :{
Lijkt me niet. Alleen op het heetst van de dag kan je bij die beesten in de buurt komen. Dan zijn ze sowieso al verschrikkelijk sloom. En als je dan bedenkt dat ze net hebben getraind en ook nog behoorlijk hebben gegeten kan je je voorstellen dat ze gewoon gaar en lui zijn.

Overigens, Tiger Temple bij Kanchanaburi daarzo is echt een toeristenfabriek. Het is gaaf om een keer mee te maken om een tijger te aaien en vast te houden, maar de setting is nou niet echt geweldig. Leuk om even geweest te zijn, maar eigenlijk is het gewoon veel te duur en veel te toeristisch .

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 00:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ga naar het elephant nature park bij Chiang Mai. Daar lopen olifanten vrij rond in een enorm park en kan je helpen met het wassen en voeren. Deze olifanten zijn weggekocht bij de Thai die ze mishandelden, ze inzette voor bedelen enzo. Het is een fantastisch initiatief van een vrouw die zielsveel geeft om het lot van die dieren en het is enorm leuk om daar een dagje te helpen.
Dit is dus een aanrader ja!! Het kost je serieus een hoop geld voor Thaise begrippen, maar ik vond het de moeite en het geld waard. MEt het geld help je het park te blijven bestaan en kunnen er olifanten geholpen worden.

Er lopen niet alleen olifanten uit de toeristenindustrie, maar ook olifanten uit de houtkap die op mijnen hebben gestaan bij grens met Birma en een deel van de poot missen; of die niet goed genoeg luisterden en de ogen uitgeprikt zijn. Erg zielig.

Toen wij er waren was er een olifant drachtig. Deze liet zich gewillig knuffelen, maar het was echt zo bijzonder om een klein olifantje te voelen dat ze bij zich droeg. O+

http://www.elephantnaturepark.org/
pi_111294127
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:43 schreef Massief het volgende:

[..]

Treinkaartjes naar het Zuiden halen we dan daar wel. Is het om rond te reizen in Thailand persé nodig om een creditcard te hebben of kan je ook gewoon met je ING bankpasje een eind komen als je goed pint (of behoort veel pinnen tot het verleden nu?)

Wij zoeken ook nog een mooie plaats in het zuiden om bijv een weekje te blijven.. Ko Samui is natuurlijk een mooi eiland. Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben? Kan je er ook bijv wel een beetje een feestje bouwen of zit je dan compleet verkeerd? Wij komen ook voor om lekker te ontstappen maar eens in de paar avonden wat drinken en beetje uitgaan ergens is toch ook wel een behoefte. Iemand tips daarvoor in het zuiden van Thailand?
Samui vond ik een bejaardenparadijs. Beter doorvaren naar Koh Pha Ngan en Koh Tao. Vooral die laatste is erg mooi. Veel snorkel en duikgelegenheid.
pi_111296603
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:15 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Apen zijn ook in het wild op koh chang! De olifanten daar ben ik maar aan voorbij gegaan..

Apen moet je gewoon van je scooter af schoppen, en die beesten zijn niet bang!

[ afbeelding ]
hahah vet geweldig dit.. ik hoop ook dat ik ze onverwacht tegenkom in het wild.. :)
pi_111296676
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 08:14 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Apen en olifanten vind je - in het wild - in Khao Yai national park, net ten noorden van Bangkok, tijdens een nachtelijke safari (te boeken bij ieder hotel in de buurt). Ze zijn er niet helemaal zeker van of er ook nog tijgers wonen, maar als dat het geval is, wil je ze waarschijnlijk niet tegenkomen.
chill ga ik doen.. ;)
ik kom niet in het verre noorden zoals Chiang Mai, maar als het niet ver van Bangkok is ga ik er zeker wel naar toe.. :Y
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:01:47 #47
6941 APK
Factual, I think.
pi_111299964
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:37 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

hahah vet geweldig dit.. ik hoop ook dat ik ze onverwacht tegenkom in het wild.. :)
Op plaatsen waar veel toeristen komen en waar ze gevoerd worden kunnen ze behoorlijk vervelend zijn en alles jatten wat los en vast zit.
Dan zijn het echt geen leuke lieve aapjes :N
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_111301383
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef APK het volgende:

[..]

Op plaatsen waar veel toeristen komen en waar ze gevoerd worden kunnen ze behoorlijk vervelend zijn en alles jatten wat los en vast zit.
Dan zijn het echt geen leuke lieve aapjes :N
Gelukkig is Koh Chang groot, en zijn daar nog een paar plekjes vrij van de toerisme
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:33:24 #49
6941 APK
Factual, I think.
pi_111301620
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:28 schreef Marvelous het volgende:

Gelukkig is Koh Chang groot, en zijn daar nog een paar plekjes vrij van de toerisme
De apen zitten volgens mij inmiddels op vrijwel de hele westkust.
Gaat echt razendsnel, twee jaar geleden kon ik al handdoeken, sigaretten en boeken die ik op mijn veranda had laten liggen bijelkaar gaan zoeken :+

Maar White sand beach is idd erger wat dat betreft dan de rest van het eiland :Y
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:34:44 #50
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_111301704
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:28 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Gelukkig is Koh Chang groot, en zijn daar nog een paar plekjes vrij van de toerisme
En waar dus helemaal geen ene ruk te beleven valt. Daar aan de oostkust bedoel je dus neem ik aan. Saaier kun je het in Thailand volgens mij niet bedenken.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')