Daarnaast is het veels te zuiver. Maar dat schijnen mensen mooi te vinden. Hoe gelikter hoe beter. Kan ik me niet in vinden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:13 schreef general_lee het volgende:
[..]
Exact.
Zo'n hekel aan dat hopeloze gekrijs.
Weer eens, muziek is emotie, geen technische perfectie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:14 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Daarnaast is het veels te zuiver. Maar dat schijnen mensen mooi te vinden. Hoe gelikter hoe beter. Kan ik me niet in vinden.
soms is ze idd te schreeuwerig, maar alle zangeressen die NA beyonce kwamen zijn nog 10x erger...ooh behalve celine dion die was voor haar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:12 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Overdreven geschreeuw noemen ze dat, proberen enige emotie in de stem te leggen maar er hopeloos in falen.
Volgens mij is het met sommigen gewoon nooit goed. Als zanger(es) is je stem je instrument, dan lijkt het me toch wel wenselijk dat je daar een beetje wat mee doet in plaats van het ééntonig te houden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, kwelen om het kwelen, net als Alicia Keys dat altijd doet, zum kotzen.....
Als je kan zingen wil het nog niet zeggen dat je het hele dynamische bereik in werkelijk elk nutteloos kutnummer ten gehore moet brengen hoor...
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:16 schreef CrushedTinBox het volgende:
All the single ladies. All the single ladies
iets ja, niet bijna elk woord in 3 toonhoogtes zingen, dat is zo enorm irritant.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij is het met sommigen gewoon nooit goed. Als zanger(es) is je stem je instrument, dan lijkt het me toch wel wenselijk dat je daar een beetje wat mee doet in plaats van het ééntonig te houden.
Mocht je een goede zangeres zoeken:quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:16 schreef evarulesz het volgende:
[..]
soms is ze idd te schreeuwerig, maar alle zangeressen die NA beyonce kwamen zijn nog 10x erger...ooh behalve celine dion die was voor haar.
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Alleen als ze een heel basic liedje (kerstliedje, of verjaardagsliedje of zo) ergens gaan zingen en helemaal gek gaan doen met hun stem kan ik me er nog wel aan ergeren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iets ja, niet bijna elk woord in 3 toonhoogtes zingen, dat is zo enorm irritant.
Jawel, maar je gaat er toch niet serieus op in dat Beyoncé zingt dat ze haar eigen boterham kan verdienen? Wat moet ze dan zingen? Dat Jay-Z haar alle hoeken van de keuken heeft laten zien? Het is Tina Turner niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:05 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Niet het principe van Klaagbaak snappen.
Ja want als Beyonce het doet, zullen alle zwarte RnB zangeressen het wel doen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, kwelen om het kwelen, net als Alicia Keys dat altijd doet, zum kotzen.....
Als je kan zingen wil het nog niet zeggen dat je het hele dynamische bereik in werkelijk elk nutteloos kutnummer ten gehore moet brengen hoor...
Dat noem ik schreeuwen niet zingen. En als ik ergens een hekel aan heb qua muziek zijn het die schreeuwers wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja want als Beyonce het doet, zullen alle zwarte RnB zangeressen het wel doen?
Dat je het van Beyonce vindt, kan ik me nog ergens voorstellen, maar Alicia Keys? Echt niet.
Beiden uitstekende zangeressen. Je hoeft niet eens van RnB te houden om dat te erkennen.
Dus als iemand zijn stem verheft is dat schreeuwen? Amuzikaal gevalletje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat noem ik schreeuwen niet zingen. En als ik ergens een hekel aan heb qua muziek zijn het die schreeuwers wel.
Je moet het ook maar kunnen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dus als iemand zijn stem verheft is dat schreeuwen? Amuzikaal gevalletje.
Dit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:08 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ja en hoe? Als ik Beyonce moet geloven door half naakt rond te lopen en de mannen op te geilen. Nee dan kom je over als een geemancipeerde sterke vrouw...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |