Niet het principe van Klaagbaak snappen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:04 schreef Jordy-B het volgende:
Je kan je er ook gewoon niets van aantrekken. Eventueel.
Ja en hoe? Als ik Beyonce moet geloven door half naakt rond te lopen en de mannen op te geilen. Nee dan kom je over als een geemancipeerde sterke vrouw...quote:
I'm a diva, i'm i'm a diva.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:07 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
K3 zong dat al eerder in het nummer Jongens zijn gek.
ik ben zelf ook niet altijd fan van haar liedjes.. Maar zij heeft gewoon een ontzettend goede stem. Ga lekker klagen over kesha of nicki minaj ofso... Beyonce gebruikt haar kracht tenminste in haar stem. Taylor swift integendeel niet met d'r veel te zachte kut stem!quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:05 schreef Lidlchips het volgende:
Wat een vervelende kutstem heeft dat wijf toch.
ja, dat vinden de platenmaatschappij-bobo's die haar vertellen welke kleur dr nagels vandaag moeten zijn ookquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat vinden de platenmaatschappij-bobo's die haar vertellen welke kleur dr nagels vandaag moeten zijn ook.
Weet ik, ken 't nummer ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt helemaal idd![]()
.
Verder is het gestolen van
Overdreven geschreeuw noemen ze dat, proberen enige emotie in de stem te leggen maar er hopeloos in falen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:09 schreef evarulesz het volgende:
[..]
ik ben zelf ook niet altijd fan van haar liedjes.. Maar zij heeft gewoon een ontzettend goede stem. Ga lekker klagen over kesha of nicki minaj ofso... Beyonce gebruikt haar kracht tenminste in haar stem. Taylor swift integendeel niet met d'r veel te zachte kut stem!
Zo.
Exact.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:12 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Overdreven geschreeuw noemen ze dat, proberen enige emotie in de stem te leggen maar er hopeloos in falen.
Idd, kwelen om het kwelen, net als Alicia Keys dat altijd doet, zum kotzen.....quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:12 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Overdreven geschreeuw noemen ze dat, proberen enige emotie in de stem te leggen maar er hopeloos in falen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |